Orijinalini görmek için tıklayınız : Hero Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Onceki sayfalarada bakmani tavsiye ederim titresim, grenaj ses, yakit, elleri biraktiginda kafa sallamasi ( dengesizlik var uzun oldugu icin ) sâbahlari jiglesiz calismamasi, cok gec isinmasi erken sogumasi sonra yolda kelkine kelkine gitmesi gibi ama gucu tartisilmaz
Anlattıklarınızın yarısı karbüratör ayarıyşa ilgili. Kullanıcıların bazısı az yakıyor demiş demekki ayarlarla alakalı.grenaj işi hallolmayacak iş gibi görünmüyor bakmak lazım. Zonguldak-karabük gibi yerlerde test motoru var mıdır ? Varsa test etmek isterim merak ediyorum motoru. Ybr rampalarda kesmiyor artık beni 100 le girip 70 le bitirmek kötü oluyor :/
Byfuat
01 Ekim 2016, 15:57
Ben güçten yana memnunun cbf ile zar zor 80 ile gittiği ranpada karizma 110 gidiyor ve dahada istiyordu gücü tartışılmaz ancak o titreme ve oturuş pozisyonu berbat
Ahmet135
01 Ekim 2016, 23:04
Aldigima pisman deilim bende sadece gucu icin aldim benim icin en onemli o zaten yaziyorumki yetkililer belki gorur duzeltir piyasaya daha guzel sirunsuz cikar bu arada eklemeyi unutmusum tekerlerde berbat az bi su gorse yalpaliyo lastigin kislik veya dort mevsimni bulabilcemiz yer varmi...
Byfuat
03 Ekim 2016, 10:18
Arkadaşlar sizin motordada ilk çalıştırdığında ısınma problemi oluyormu gaz yememe gibi bu ısınmada epey uzun sürüyor jikle epey açık çalışmak zorunda kalıyor sizdede aynı sorun varmı ayarla düzelten varmı
storm_shadow
03 Ekim 2016, 22:01
Sabahları ısınma sorunu benim thrillerda da var. Bence sorun demeyelimde buna, karakteristik birşey olmalı. Motor soğukken hava yakıt karışımını ayarlayamıyor. Titreşime gelince, karizma thrillerdan baya bi fazla titriyor arkadaşlar, o titreşimde gücün verdiği birşey sanırım.
By bandit
03 Ekim 2016, 22:53
Bende her zaan cigleyle çalıştırıyorum fakat 500 metre en fazla kapatıyorum ısınıyor sorun yok rolente ayarını baya düşürdüm istop etmeyecek kadar. Şuanda güzel kafa titremesini de kendim hallettim kafayı köle soktum altına çift taraflı sünger yapıştırdım önde zırilti kalmadı . En son hız 140 yapıyor ve öyle bir titreşim var ki 130 140 lar da hiç zevk vermiyor genelde 100 120 km hız da kullanıyorum yakıt derseniz çok yakıyor 19 20 kuruş yakıyor 2400 km deyim hala yakıt düşmedi biraz daha kullanayım karburotore el atıcam. Motor tok güzel birde çin motorları gibi dandik durmuyor fiyat uygun olmasa alınmaz derim. Bu fiyata motordan memnunum şimdiden hayırlı olsun allah kaza bela vermesin. Bence çarkla hiç uğraşma büyütme küçültme yapma
titreşim çarkı küçültünce gidiyo.devamlı uzun yol yapan biri olarak bu yüksek devirdeki titreşimi ne yapacam derken dişliyi değiştirince gitti tık yok gayet stabil rahat...kafa zırıltı dururken yapıyorsa sorun etmeyin.çünkü boşta gaza basınca gücü aktaramadığı için kendini yer motor.çok titrer.giderken var mı zırıltı ona bakın.
Byfuat
04 Ekim 2016, 13:01
dişliyi 38 düşünüyorumda berden buldunuz hangi motorun dişlisi
Byfuat
10 Ekim 2016, 21:08
Dişliyi nerden temin edebiliriz ön 13 veya arka 38
akgokhan
16 Ekim 2016, 13:59
Bu motoru takip ediyorum fiyatı çok uygun oldu ama konu çok ölü be arkadaş. Şöyle resim falan atsanız on numara olur.
Ahmet135
16 Ekim 2016, 20:37
Karizmayi alip garaja mi cektiniz ardslar kimse kullanmiyomu ardsin da dedigi gibi bi kac resim atsaniz
ülgenhan
16 Ekim 2016, 22:10
Arkadaşlar artçı konforu ve artist performansı nasıl? Arada iki kişi köy yolları ve bozuk yollarda da kullanıyorum da, işimi görür mü bu motor?
Ahmet135
17 Ekim 2016, 16:28
Arkadaşlar artçı konforu ve artist performansı nasıl? Arada iki kişi köy yolları ve bozuk yollarda da kullanıyorum da, işimi görür mü bu motor?
Tek kisi iki kisi bu motor icin fak etmiyo gucu iy ama formu onceki sayfalardada kontrol et sikintilari artilari hakkinda bilgi sahibi olursun motor hakkinda
Byfuat
17 Ekim 2016, 22:41
Arkadaşlar ben aldım pişmanmıyım anlatayım cbf 150 kullanıcısıydım sonra bu motor aklıma takıldı dedim aklımda kalıcana alayım ve aldım aldığımda kendi cbf im duruyordu bir ona bindim bir buna aralarında ikisininde birbirine karşı artıları var konfor olarak cbf 150 bu motora on basar gerçi piyasada inazuma peşinede cbf gelir rahatlık olarak bu neden rahatsız gidon cbr 250 tarzında bütün güç kollarda ve titreşimde olunca yoruyor bunun için kendim gidon yükseltme aparatı yaptırıyorum oturuş pozizyonu cbf tarzında olucak motorda aşırı titreşim var bu titreşim en çok elciklerde hissediliyor ayaklarda 100 km den sonra hissettirme başlıyor şoför için fazla deyil artçıyı genelde rahatsız ediyor bunun içinde ön dişli veya arka dişli arayışına girdim mondial mct 250 arka uyuyor ancak onun dişli ortalaması 30 ve 34 arası buda bu motora kücük geliyor 36 çok ideal olucaktı ama bulamıyorum ön dişliyi buldum orjinali 12 diş 14 buldum sığıyor ancak tam ortası cbf ile aynı olması gerekiyir mct nin iç hatlar kalın tornada i.celmesi gerekiyor onu halledip önde 14 T kullanıcam evet motora gelince güçlü bir makine hakkatten güçlü eğer yarış yapalım derseniz bajaj 200 ü kafadan yer top sppet ini bilemem 130 a çıkıyor ancak 6 fites istoyor son diyceklerim şunlar arkadaşlar rahat olsun parça sıkıntım olmasın cbf in hızı bana yeter derseniz kesinlikle cbf ha yok ben titreşime alışığım bastımmı ranpada bayılmasın güçlü olsun derseniz karizma ancak orjinal hali çok yorar ben çalışma yapıp katlanılacak seviyeye getiriyorum bittiğinde tekrar burdan bilgi veririm saygılar.
Ahmet135
18 Ekim 2016, 14:27
Arkadaşlar ben aldım pişmanmıyım anlatayım cbf 150 kullanıcısıydım sonra bu motor aklıma takıldı dedim aklımda kalıcana alayım ve aldım aldığımda kendi cbf im duruyordu bir ona bindim bir buna aralarında ikisininde birbirine karşı artıları var konfor olarak cbf 150 bu motora on basar gerçi piyasada inazuma peşinede cbf gelir rahatlık olarak bu neden rahatsız gidon cbr 250 tarzında bütün güç kollarda ve titreşimde olunca yoruyor bunun için kendim gidon yükseltme aparatı yaptırıyorum oturuş pozizyonu cbf tarzında olucak motorda aşırı titreşim var bu titreşim en çok elciklerde hissediliyor ayaklarda 100 km den sonra hissettirme başlıyor şoför için fazla deyil artçıyı genelde rahatsız ediyor bunun içinde ön dişli veya arka dişli arayışına girdim mondial mct 250 arka uyuyor ancak onun dişli ortalaması 30 ve 34 arası buda bu motora kücük geliyor 36 çok ideal olucaktı ama bulamıyorum ön dişliyi buldum orjinali 12 diş 14 buldum sığıyor ancak tam ortası cbf ile aynı olması gerekiyir mct nin iç hatlar kalın tornada i.celmesi gerekiyor onu halledip önde 14 T kullanıcam evet motora gelince güçlü bir makine hakkatten güçlü eğer yarış yapalım derseniz bajaj 200 ü kafadan yer top sppet ini bilemem 130 a çıkıyor ancak 6 fites istoyor son diyceklerim şunlar arkadaşlar rahat olsun parça sıkıntım olmasın cbf in hızı bana yeter derseniz kesinlikle cbf ha yok ben titreşime alışığım bastımmı ranpada bayılmasın güçlü olsun derseniz karizma ancak orjinal hali çok yorar ben çalışma yapıp katlanılacak seviyeye getiriyorum bittiğinde tekrar burdan bilgi veririm saygılar.
Cok guzel anlatmissin
Ahmet135
20 Ekim 2016, 10:14
Arka lastigi 120/80-18 deilde 120/90-18 veya 120/100-18 taksaķ olmazmi 80-18 pahali pekde yok piyasada lastik kinusunda pek tecrubem yok ogrendigim kadariyla 120 kalunligi 80 yanak 18 jant kaligi kalinligi ayni yanak ebati farkli olsa sirun olurmu
Byfuat
20 Ekim 2016, 21:28
120-90-18---110-90-18---100-90-18 Bu lastikler uyar
Eren41
21 Ekim 2016, 00:10
Benim maksimum 6bin tl'lik butcem var. Hero karizma ve Bajaj pulsar ns150arasinda kaldim. Heroların ikinci eli yaygin olmadigindan pulsar agir basiyo. Siz ne önerirsiniz?
Ahmet135
21 Ekim 2016, 01:49
120-90-18---110-90-18---100-90-18 Bu lastikler uyar
Bilgi icin Tesekkur ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:47 ----------
Benim maksimum 6bin tl'lik butcem var. Hero karizma ve Bajaj pulsar ns150arasinda kaldim. Heroların ikinci eli yaygin olmadigindan pulsar agir basiyo. Siz ne önerirsiniz?
Rahat olsun diosan ikisinide alma yok guc performans istiyosan tabiki karizma
150 yi gec 200 ns ile karsilastim cocuk cok ovuyodu motorunu utancindan sadece abi sus hakliymissin dedi son hiz bilmem ama guc tork hakkini veriyo
gfkfoto
21 Ekim 2016, 21:52
Slm arkadaşlar bugün 6400 tl ye beyaz hero karizma r 233 cc motor umu aldım bu şuana kadar 4 motorum motoru yaza hazır olsun diye şimdiden aldım ömür varsa kullanırım. artıları eksileri mutlaka vardır ama hoşuma gitti amacım hız hava değil normal rutin gezip dolaşmak keyfi binmek. burda da siz kullanicilari ile irtibat içinde olupdeneyimlerinizden faydalanmak isterim
Byfuat
22 Ekim 2016, 00:13
Ben kuryelik yapıyorum karizma ila günde ortalama 200 ila 300 km arası motor sağlam tek sıkıntım elciklerde aşırı titreşim olması şuan sadece ondan sıkıntım var yükseltme aparatı yaptırıyorum arkadaşıma tornada o aparatlar ağırlık vericek o ağıtlıkla belki biraz titreşim azalabilir öne 13 diş buldum honda CRF 250 kros bu motorun ön dişlisi uydu beyler muhakkak takın çok fark edicek motorunuz rahatliycaktır farklılıkları burda paylaşarak birbirimizi bilgilendirmek kullanıcılar için iyi olucaktır motor sele konfor olarak çok iyi alışınca anlıyor insan sadece direksiyon aşşada olduğu için rahat edemiyoruz ben arkadaşıma yaptırıyorum cbf i rahatlık olarak aratmiycaktır titreşimi halledersem eğer işte ozaman tadından yenmez bi hal alıcak birde geri kalan benim için ön tarafa koruma demirleri ayarlamak onuda bi şekil yapıcam inşallah
Byfuat
24 Ekim 2016, 10:21
Arkadaşlar motorun ön dişlisi honda crf 250 nin 13 t dişi uyuyor motor inanılmaz rahatlıyor yormuyor 130 da redlayna giriyor titreşim hissedilir derecede hafifliyor bilginize
gfkfoto
25 Ekim 2016, 15:10
sanırım kış geliyor diye forum sessizleşti. herkese hayırlı günler dilerim
Ahmet135
25 Ekim 2016, 22:00
Valla gezen eden yok hrde resim atan yok cunku
Byfuat
25 Ekim 2016, 23:49
12.000 e geldim ben
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------
http://i.hizliresim.com/OEPrND.jpg (http://hizliresim.com/OEPrND)
Ahmet135
28 Ekim 2016, 21:15
12.000 e geldim ben
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------
http://i.hizliresim.com/OEPrND.jpg (http://hizliresim.com/OEPrND)
Maasaallah allah nazardan saklasin kaza bela vermesin
Kim ne derse desin,şu an en iyi f/p motosikletlerinden bir tanesi...
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14671292_314832748873480_2188568719733812325_n.jpg ?oh=4496477dc338caf22f2d8a42fd525fab&oe=58A9A6AE
Byfuat
28 Ekim 2016, 23:52
Aynen önü 13 diş yapınca okadardaha keyif veriyor ve vibrasyonda azalıyor
mkitis
09 Kasım 2016, 05:10
Merhaba bey Fuat ön dişliyi 13 diş taktım diye yazmışsınız peki kendi üstünden çıkan orjinal dişli kaç diş idi kıyaslama yapmak bakımından yazarmısın
mkitis
12 Kasım 2016, 21:04
Aynen önü 13 diş yapınca okadardaha keyif veriyor ve vibrasyonda azalıyor
By Fuat orjinal dişli kaç diş yazarmısın
fleast
13 Kasım 2016, 00:43
sa arkadaşlar bende 3000 km ye geldim de yakıttan sıkıntı çekiyorum bu 10 bin i deviren arkadaşlar motorun yakıtında azalma oldumu bi kaç ustaya gittim bana göre karbüratörüde düzgn ayarlayamadılar tavsiye edebileceğiniz bi öneriniz var mı yapmam gereken
Byfuat
14 Kasım 2016, 11:37
12 Diş orjinali 13 takınca 125 de redlayna giriyor şuan
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------
Bir dopo 75 e doluyor ben 470 km gittim
Yani orjinal ön dişli sonradan takılandan daha küçük öyle mi ?
Ahmet135
14 Kasım 2016, 19:26
Az yakiyo diyenler nerde hani ne yaptiysam 190 dan assa yaktiramadim ve suan 6300 km deyim
Byfuat
15 Kasım 2016, 00:21
Ben 15.000 de yim 16 ile 18 krş arası yakmakta önü 13 diş yaparsan bir iki krş daha düşer
mkitis
16 Kasım 2016, 16:54
12 Diş orjinali 13 takınca 125 de redlayna giriyor şuan
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------
Bir dopo 75 e doluyor ben 470 km gittim
Bay Fuat teşekkür ederim ön dislinin orijinali 12 yazmışsınız 13 takmışsın 14 kurtarırmı acaba yer varmı hiç bu konuda bilginiz varmı eğer ön dişli 14 olursa daha rahat eder ve daha az yakar düşüncesindeyim saygilar
Yani orjinal ön dişli sonradan takılandan daha küçük öyle mi ?
Hintliler genelde bunu yapıyor. Tvs'nin de 13 mesela ön diş. Devir çabucak bitiyor,vites araları kısa. Ama tork açısından verimli oluyor küçük ön dişli.
Adamlar 40'la gittikleri için sorun yok tabi.
Byfuat
17 Kasım 2016, 12:30
Bay Fuat teşekkür ederim ön dislinin orijinali 12 yazmışsınız 13 takmışsın 14 kurtarırmı acaba yer varmı hiç bu konuda bilginiz varmı eğer ön dişli 14 olursa daha rahat eder ve daha az yakar düşüncesindeyim saygilar
14 Kıl payı kurtarıyor ancak ben bulamadım 13 de zor buldum gayet yeterli 14 hantallaştırıcaktır
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:27 ----------
Elimde 14 520 diş var sadece göbekbtirnada ufak işleme giricek halledince 14 ü de deniycem onu takınca 5 vites sanırım boşa çıkıcak 4 te 110 7.500 devir gibi yapar hale gelicek
Bu motosiklet hafif bir sürücüyseniz 14 dişliyi de kaldırır aslında. Orjinal dişli ile düz yolda 140'ta kesiciye giriyor :)
Otobanda kaç kez kesiciye girip,acaba benzin mi bitti diye göstergeye bakmışlığım vardır :P
Arka dişli olmadığı için mi önü değiştiriyorsunuz ? Arka değişse daha hassas denemeler yapılabilir.
Byfuat
20 Kasım 2016, 00:48
Karbüratörlü motorlarda hız kesici olmaz diye biliyorum olsa bile boş ken devire yüklendiğinde kendini belli eder kesini yok bu motorlarda dişli olayına gelince arka dişli mct nin dişlileri oluyor ancak çok ufak geliyor mu motora birde şöyle bişey var güç nerkezi önde olduğu için salıklı olanı ön ile oynamak diye düşünüyorum arkayla oybadığında ön güçü arkaya iletmek istediğinden ani gazlamalarda bol zinciri kopartabilir ben o nedenle ön dişli değişimi tayaftarıyım herzaman
Ahmet135
21 Kasım 2016, 13:14
On tekere 32 arka tekere 35 mi hava basmamiz gerekiyo yoksa 30 a 32 mi
Byfuat
21 Kasım 2016, 20:39
On tekere 32 arka tekere 35 mi hava basmamiz gerekiyo yoksa 30 a 32 mi
Ben arka 34 ön 28 kullanırım depo üzerinde istenen basınclar var ordan bakabilirsin
Ahmet135
21 Kasım 2016, 23:48
Tsk ederim bilgi icin ben depo ustundeki o yapiskani soktum
Öz_Musti
25 Kasım 2016, 16:33
Arkadaşlar Karizma R alarak aranıza katılmayı düşünüyorum. Malum sitenin baktığım ilanlarında 4.500 liraya 950 kilometrede Karizma R gördüm. Ancak motosiklet plakasızmış ve satan adam motoru dükkandan dışarı çıkartmıyor. Kıllandım, işkillendim. Plakasız nasıl motosiklet alıyor, nasıl satmaya çalışıyor anlamadım. Motorun kilometresi oldukça düşük. Fiyatı oldukça uygun. Ağustos ayından beri de ilanda.
Motor alacak arkadaşlar buradan bilgi almak isteyebilir. Dikkatli olsunlar.
Byfuat
25 Kasım 2016, 23:33
Arkadaşlar kafa sesi sorunu yaşayanınız varmı hağla Güzel bi işlemle halloluyor ses mes kalmıyor
Ahmet135
26 Kasım 2016, 00:32
Arkadaşlar kafa sesi sorunu yaşayanınız varmı hağla Güzel bi işlemle halloluyor ses mes kalmıyor
6500 km deyim ve sese ziriltiya devam 😁😁😁
Öz_Musti
26 Kasım 2016, 00:44
Arkadaşlar kafa sesi sorunu yaşayanınız varmı hağla Güzel bi işlemle halloluyor ses mes kalmıyor
Hoca anlat da biz de bilelim.
Byfuat
26 Kasım 2016, 01:19
Istanbulda oturanlar levent Aktaş motor Hero servisi Kafa zırıltısını kafadaki demirin titreşimini keserek sesi kesiyorlar 2 saatlik bi zaman alıyor ben hallettirdim benim kendi servisim şuan cbf ile aynı sadece motor sesi var ve çok daha keyifli oluyor
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO