alone_chief
01 Mart 2015, 10:50
arkadaşlar bu ikisi arasında kaldım aslında sadece
2011 yamaha xcity 250 19000 km çantalı 7500 tl
Motor tipi Tek silindir, sıvı soğutmalı, 4-zamanlı
Motor hacmi 249,8cc
Çap x Strok 69,0 mm x 66,8 mm
Sıkıştırma oranı 10.0 ± 0.4 : 1
Maksimum güç 15,6 kW @ 7.500 dev./dk.
Maksimum tork 21,5 Nm @ 5.800 dev/dk.
Yağlama Islak karter
Yakıt sistemi Yakıt Enjeksiyon
Ateşleme sistemi TCI
Çalıştırma Elektrik
Şanzıman V-Kayışı Otomatik
Ön süspansiyon Teleskopik çatal
Ön teker hareketi 100 mm
Arka süspansiyon Tek kol
Arka teker hareketi 105 mm
Ön fren Tek Disk, Ø 270 mm
Arka fren Disk, Ø 240 mm
Ön lastik 120/70-16
Arka lastik 140/70-15
Toplam uzunluk 2.215 mm
Toplam genişlik 785 mm
Toplam yükseklik 1,430 - 1,475 mm (adjustable windscreen)
Sele yüksekliği 790 mm
Tekerleklerarası mesafe 1.470 mm
Minimum yerden yükseklik 165 mm
Islak ağırlık 173 kg
Yakıt tankı kapasitesi 10,5 litre
2013 sym gts 250i evo 16000 km çantasız 7500 tl
GTS 250i EVO
Motor Tipi 4 zamanlı, 4 subaplı, elektroliz yöntemiyle kaplanmış seramik silindir
Motor Hacmi 249cc
Soğutma Sistemi Sıvı
Maksimum Tork 22.7 Nm / 5500 rpm
Maksimum Güç 17.2 Kw / 8000 rpm
Yakıt Sistemi Elektronik Yakıt Enjeksiyon
Şanzıman C.V.T.
Emisyon DOT
Ön Süspansiyon Teleskopik Çatal
Arka Süspansiyon 5 pozisyonlu yük öncesi ayarlamalı salınım kolu
Ön Fren 240 mm tek disk
Arka Fren 220 mm tek disk
Ön Tekerlek 110/90-13
Arka Tekerlek 130/70-13
Boyutlar (UxGxY) mm 2165 x 870 x 1395
Tekerleklerarası Mesafe (mm) 1495
Ağırlık (Yakıt ve yağ tankı boş) (kg) 190
Yakıt tankı kapasitesi (lt) 12
bu ikisi arasında kaldım sizce ne yapmalıyım. (cidden sadece bu ikisi arasında kaldım yok kymcodu yok xmaxdı diye yazmazsanız sevinirim)
istanbulda yaşıyorum az trafiği olan asvalt bir yolda hergün 30 git 30 gel 60 km yapıcam
arada kaçamaklar yapıp şehirdışı turlarda düşünüyorum.
yardımcı olanlara şimdiden teşekkürler.
2011 yamaha xcity 250 19000 km çantalı 7500 tl
Motor tipi Tek silindir, sıvı soğutmalı, 4-zamanlı
Motor hacmi 249,8cc
Çap x Strok 69,0 mm x 66,8 mm
Sıkıştırma oranı 10.0 ± 0.4 : 1
Maksimum güç 15,6 kW @ 7.500 dev./dk.
Maksimum tork 21,5 Nm @ 5.800 dev/dk.
Yağlama Islak karter
Yakıt sistemi Yakıt Enjeksiyon
Ateşleme sistemi TCI
Çalıştırma Elektrik
Şanzıman V-Kayışı Otomatik
Ön süspansiyon Teleskopik çatal
Ön teker hareketi 100 mm
Arka süspansiyon Tek kol
Arka teker hareketi 105 mm
Ön fren Tek Disk, Ø 270 mm
Arka fren Disk, Ø 240 mm
Ön lastik 120/70-16
Arka lastik 140/70-15
Toplam uzunluk 2.215 mm
Toplam genişlik 785 mm
Toplam yükseklik 1,430 - 1,475 mm (adjustable windscreen)
Sele yüksekliği 790 mm
Tekerleklerarası mesafe 1.470 mm
Minimum yerden yükseklik 165 mm
Islak ağırlık 173 kg
Yakıt tankı kapasitesi 10,5 litre
2013 sym gts 250i evo 16000 km çantasız 7500 tl
GTS 250i EVO
Motor Tipi 4 zamanlı, 4 subaplı, elektroliz yöntemiyle kaplanmış seramik silindir
Motor Hacmi 249cc
Soğutma Sistemi Sıvı
Maksimum Tork 22.7 Nm / 5500 rpm
Maksimum Güç 17.2 Kw / 8000 rpm
Yakıt Sistemi Elektronik Yakıt Enjeksiyon
Şanzıman C.V.T.
Emisyon DOT
Ön Süspansiyon Teleskopik Çatal
Arka Süspansiyon 5 pozisyonlu yük öncesi ayarlamalı salınım kolu
Ön Fren 240 mm tek disk
Arka Fren 220 mm tek disk
Ön Tekerlek 110/90-13
Arka Tekerlek 130/70-13
Boyutlar (UxGxY) mm 2165 x 870 x 1395
Tekerleklerarası Mesafe (mm) 1495
Ağırlık (Yakıt ve yağ tankı boş) (kg) 190
Yakıt tankı kapasitesi (lt) 12
bu ikisi arasında kaldım sizce ne yapmalıyım. (cidden sadece bu ikisi arasında kaldım yok kymcodu yok xmaxdı diye yazmazsanız sevinirim)
istanbulda yaşıyorum az trafiği olan asvalt bir yolda hergün 30 git 30 gel 60 km yapıcam
arada kaçamaklar yapıp şehirdışı turlarda düşünüyorum.
yardımcı olanlara şimdiden teşekkürler.