c4gin
28 Şubat 2015, 01:04
Detaylıca incelediğim motorlar,
Yamaha YZF- R25: Bence mekanik olarak çok güzel,
Beğendiğim tarafları
-41mm süspansiyon kalınlığı var yani esneme çok daha az olucak
-Arka maşa çok uzun,
-Selesi rahat,
-Sağ peg e 46 numara ayağımı koyduğumda ayağım egzosa değmedi o kısma ayağının eksoza değmemesi için parça ilave etmişler,
-Radyatörü yeterli büyüklükte göünüyor yüksek devir çevirebilmesine rağmen hararet yapmayacak gibi görünüyor.
-Oturuş posizyonu hafif öne eğik 186 boyla bile hafif eğildim uzun yolda sıkıntı çıkarabilir.
Beğenmediğim yanları
-Mekanik olarak güzel ama plastik kalitesi olarak bence orta kalitede, elcikler olsun kumandalar olsun bence çok kaliteli değil.
-Depo metal olup biraz daha kalın tasarlansa daha iyi olabilirmiş ama bu şekilde oluncada deponun kenarlarının tırtıklı yapmışlar dizlerimle çok güzel sıkabiliyorum,
-Ön cam bana küçük geldi,
-Pegler minik biraz daha büyük olabilirdi, ben ileride enduro alacağım genelde endurolar için büyük peg satılıyor o şekilde daha rahat olabilir,
-Lastikleri neden irc olurki,
Yamaha hakkında izlenimlerim böyle,
Suzuki inazuma F: Grenajlı versiyonu çok beğendim,
Beğendiğim tarafları
-Grenajlar çok hoş olmuş normal versiyondaki devasa çamurluk artık göze batmıyor,
-Grenaj ve boru gidon güzel uymuş sürüş pozisyonu naked versiyona göre daha da dik ve daha rahar görünüyor,
-Malzemeler kaliteli:)
Beğenmediğim yanları
-Ağır hemde çok ağır, mt09 kadar ağırlık ama beşte biri oranında güç:)
-Çift silindir ama güç yok 24 beygirmiş,
-Fiyat yüksek gibi sanki R25 ile aynı ama arada 12 beygir var,
Honda CBR250R: Klasik honda zaten eski kasalardan bilindik motor,
Beğendiğim tarafları,
-Honda hayat onda gerek servis gerek malzeme bolluğu gerek parça fiyatı uygunluğu,
-Yeni kasanın çift farlı olması bir avantaj ama ben eski kasanın görünümünü daha çok seviyordum hatta yanında 125R vardı o daha hoş göründü gözüme,
-Depo metal ve daha oturaklı,
-Yamahadan daha kaliteli:)
Beğenmediğim tarafları,
-Fiyatı çok,
-Egsoz soba borusu gibi sanki 90 ların tasarımı eksozlardan eski kasanın egzosu daha estetikti üstelik yenisinin kromajı sararıyormuş,
SYM Wolf 250: Bu motoru 12bin e bıraktılar, çok detay bakmadım ama 12 bin edebilir gerçi sorun yaşayanlarda var geçen seneki fiyatı sanırım 10binliraydı %25 zam geldi dedi sırf kendimi enayi hissetmemek için bunu almam 2014 model ile 2015 arasında fark yokmuş.
KTM Duke 200: İlk defa bugun üstüne oturdum, kalite resmen yerlerdeymiş bildiğin çocuk oyuncağı hafif olması evet güzel ama bana pulsar daha iyi gelmişti. Şasi daha farklı ama o parayı etmez derken satışçı geldi ve şu an kampanya var 11küsür e bırakıyoruz dedi bence yinede o fiyatları etmez.
KTM RC200: Bunuda ilk kez bugun gördüm ve beğenmedim:) nedense kalitesiz geldi amortisörlerde race makinaya göre çook yumuşak ben bindiğimde yere oturuyordu.
Pulsar 200NS: Pulsara daha önceden de görmüştüm, üstteki motorlara kıyasla sürüş pozisyonunu en çok beğendiğim motor, egzos tasarımıda altta olduğu için tasarımda güzel ayrıca gösterge aydınlatmaları çok güzel bir turuncu o kısımda iyi bence güzel motor vesselam ama 7300 den 8500 çıktığı için almadım 2014 ile hiç bir farkı olmayan motoru 8500 e çıkarmaları tam bir saçmalık.
Bu motorlar arasından ben yamahayı tercih ettim benim tercih etmemin nedeni 2 silindir olması, hafif olması ve emsallerine göre %50 kadar daha güçlü olması, umarım severek uzun zaman sürerim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:00 ----------
Birde kawasaki 250SL vardı bununda üstüne oturmayınız yazmışlardı çok inceleyince görevliden rica ettim oturdum sanki fuar değil galeri üstüne oturmayın yazmaları da tuhaf.
250SL boyu kısa olup race sevenler için güzel bir alet ben beğendim ama ben üstünde bu kalıp ve cüsseyle kelebek gibi durdum zaten rahatta edemedim,
Kawasaki Z300: Bu motor çok güzeldi ama ülkemizin saçma sapan vergi politikası yüzünden fiyatı Mt07 ye yakın dolayısıyla mantıksız kalıyor.
Yamaha YZF- R25: Bence mekanik olarak çok güzel,
Beğendiğim tarafları
-41mm süspansiyon kalınlığı var yani esneme çok daha az olucak
-Arka maşa çok uzun,
-Selesi rahat,
-Sağ peg e 46 numara ayağımı koyduğumda ayağım egzosa değmedi o kısma ayağının eksoza değmemesi için parça ilave etmişler,
-Radyatörü yeterli büyüklükte göünüyor yüksek devir çevirebilmesine rağmen hararet yapmayacak gibi görünüyor.
-Oturuş posizyonu hafif öne eğik 186 boyla bile hafif eğildim uzun yolda sıkıntı çıkarabilir.
Beğenmediğim yanları
-Mekanik olarak güzel ama plastik kalitesi olarak bence orta kalitede, elcikler olsun kumandalar olsun bence çok kaliteli değil.
-Depo metal olup biraz daha kalın tasarlansa daha iyi olabilirmiş ama bu şekilde oluncada deponun kenarlarının tırtıklı yapmışlar dizlerimle çok güzel sıkabiliyorum,
-Ön cam bana küçük geldi,
-Pegler minik biraz daha büyük olabilirdi, ben ileride enduro alacağım genelde endurolar için büyük peg satılıyor o şekilde daha rahat olabilir,
-Lastikleri neden irc olurki,
Yamaha hakkında izlenimlerim böyle,
Suzuki inazuma F: Grenajlı versiyonu çok beğendim,
Beğendiğim tarafları
-Grenajlar çok hoş olmuş normal versiyondaki devasa çamurluk artık göze batmıyor,
-Grenaj ve boru gidon güzel uymuş sürüş pozisyonu naked versiyona göre daha da dik ve daha rahar görünüyor,
-Malzemeler kaliteli:)
Beğenmediğim yanları
-Ağır hemde çok ağır, mt09 kadar ağırlık ama beşte biri oranında güç:)
-Çift silindir ama güç yok 24 beygirmiş,
-Fiyat yüksek gibi sanki R25 ile aynı ama arada 12 beygir var,
Honda CBR250R: Klasik honda zaten eski kasalardan bilindik motor,
Beğendiğim tarafları,
-Honda hayat onda gerek servis gerek malzeme bolluğu gerek parça fiyatı uygunluğu,
-Yeni kasanın çift farlı olması bir avantaj ama ben eski kasanın görünümünü daha çok seviyordum hatta yanında 125R vardı o daha hoş göründü gözüme,
-Depo metal ve daha oturaklı,
-Yamahadan daha kaliteli:)
Beğenmediğim tarafları,
-Fiyatı çok,
-Egsoz soba borusu gibi sanki 90 ların tasarımı eksozlardan eski kasanın egzosu daha estetikti üstelik yenisinin kromajı sararıyormuş,
SYM Wolf 250: Bu motoru 12bin e bıraktılar, çok detay bakmadım ama 12 bin edebilir gerçi sorun yaşayanlarda var geçen seneki fiyatı sanırım 10binliraydı %25 zam geldi dedi sırf kendimi enayi hissetmemek için bunu almam 2014 model ile 2015 arasında fark yokmuş.
KTM Duke 200: İlk defa bugun üstüne oturdum, kalite resmen yerlerdeymiş bildiğin çocuk oyuncağı hafif olması evet güzel ama bana pulsar daha iyi gelmişti. Şasi daha farklı ama o parayı etmez derken satışçı geldi ve şu an kampanya var 11küsür e bırakıyoruz dedi bence yinede o fiyatları etmez.
KTM RC200: Bunuda ilk kez bugun gördüm ve beğenmedim:) nedense kalitesiz geldi amortisörlerde race makinaya göre çook yumuşak ben bindiğimde yere oturuyordu.
Pulsar 200NS: Pulsara daha önceden de görmüştüm, üstteki motorlara kıyasla sürüş pozisyonunu en çok beğendiğim motor, egzos tasarımıda altta olduğu için tasarımda güzel ayrıca gösterge aydınlatmaları çok güzel bir turuncu o kısımda iyi bence güzel motor vesselam ama 7300 den 8500 çıktığı için almadım 2014 ile hiç bir farkı olmayan motoru 8500 e çıkarmaları tam bir saçmalık.
Bu motorlar arasından ben yamahayı tercih ettim benim tercih etmemin nedeni 2 silindir olması, hafif olması ve emsallerine göre %50 kadar daha güçlü olması, umarım severek uzun zaman sürerim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:00 ----------
Birde kawasaki 250SL vardı bununda üstüne oturmayınız yazmışlardı çok inceleyince görevliden rica ettim oturdum sanki fuar değil galeri üstüne oturmayın yazmaları da tuhaf.
250SL boyu kısa olup race sevenler için güzel bir alet ben beğendim ama ben üstünde bu kalıp ve cüsseyle kelebek gibi durdum zaten rahatta edemedim,
Kawasaki Z300: Bu motor çok güzeldi ama ülkemizin saçma sapan vergi politikası yüzünden fiyatı Mt07 ye yakın dolayısıyla mantıksız kalıyor.