PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : max 3500 liraya 150 cc tavsiye



by*cambaz
15 Şubat 2015, 11:51
arkadaslar ekipman haric max 3500 tl bütcem var.150 cc motor arayısındayım.aklımda kanuni seyhan 150 vardı ama yorumlar adamı sogutuyor.ne alacagımı sasırdım.sizlerden tavsiyeler bekliyorum.evden isyerim 5 km ve sadece hafta sonları dag bayır gitsin yeterli.uzun yol ile isim yok.max hızla isim yok.boxer 150 yi düsünmüstüm ama on fren kampana devir saatı yok ve ters vites sisteminden dolayı vazgectim

efendy06
25 Şubat 2015, 21:48
Sıfır mı alacaksınız yoksa ikinci el mi?

F54
25 Şubat 2015, 21:53
Ybr veya cbf olur

Adventure58
26 Şubat 2015, 00:06
Apaçhe derim o fiyata cbf ybr pek tatmin etmez sağlık açısından.

necatik35
26 Şubat 2015, 00:16
2010 altı veya biraz km.si fazla daha yüksek model bir CBF 150 olur ancak.

lozer
26 Şubat 2015, 00:36
O fiyatlara Mondial Mcx 150 nin sıfırını bulabilirsin

-ZERO-
26 Şubat 2015, 00:44
taş çatlasın 3000 tl'ye sıfır salcano wolf alabilirsin. ben 2700 tl ye sıfır olarak aldım. çinlilerin çoğunda olan titreşim de bu motorda yok. motor aksamı ybr ile aynı olduğu için parça sıkıntısı v.s çekmezsin. tavsiye ederim.

solmyr
26 Şubat 2015, 00:54
mondial 150kt

DKN
26 Şubat 2015, 01:15
lifan modellerine de bak. emisol olabilir

efendy06
26 Şubat 2015, 23:45
2. el alcaksan ybr 125, cbf 150, apache rtr 150
Sıfır alcaksan alma, o paraya alacağın sıfır motor seni çileden çıkartır. Bajaj boxer dediğin ön freni bile kampana, 4 vitesli bir model. İyi değerlendir derim.

tamerozkul
27 Şubat 2015, 00:00
Kuba cg 150 li 0 fiyati 2500 tl bi nak istersen

ülgenhan
27 Şubat 2015, 10:23
O fiyata mondial vulture da oluyor sanırım. Kullanıcıları memnun.

efendy06
28 Şubat 2015, 13:46
O fiyata mondial vulture da oluyor sanırım. Kullanıcıları memnun.

Kullanıyorum, memnunum. Tavsiye edermiyim? Hayır :cherry:

Boy 180, motor küçük kalıyor altımda. Saçma bir tork eğrisi var, ilk motor olarak, ağırlık merkezi de geride, ön tekerin teması kesiliveriyor. Vitesler çok çabuk bitiyor. Habire vites büyütmek zorunda kalıyorsun. Yakıtı muadillerine göre fazla olsa da performansına endeksleyince karbüratörlü bir tek silindir için bu performansta bu yakıt göze batmıyor. Ön far bir işe yaramıyor. Muhakkak modifikasyon lazım ön fara. Parçası ucuz, arıza yapmıyor (7000 kmde benimki, sadece sibop ayarı) yaptığında hemen her tamirci yapabiliyor gerekeni. Servisler dandik, 1 kere gidince yemişim garantisini deyip bir daha gitmiyorsunuz. Ayak marşı olması güzel, ahanda akü bitti, naapcez derdi yok, tepikle, devam.

Ar daha mesela ybr yada cbf kadar kalıplı olsa imiş, çok iyi olurmuş. Sıfırı 4000 tlnin üzerinde maloluyor pkalayla falan, etmez o parayı.