PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17

The Best
15 Haziran 2016, 00:54
http://hizliresim.com/r93A41
Cuma gunu aldigim 390 la bende araniza katildim :)

Mexico
15 Haziran 2016, 01:20
http://hizliresim.com/r93A41
Cuma gunu aldigim 390 la bende araniza katildim :)

http://i.hizliresim.com/r93A41.jpg (http://hizliresim.com/r93A41)
Hayırlı olsun sizede :)

umtbrdk
15 Haziran 2016, 08:08
http://hizliresim.com/r93A41
Cuma gunu aldigim 390 la bende araniza katildim :)

Hayırlısı olsun kazasız belasız ağız tadı ile binmen dileği ile :)

RyuujinJakka
15 Haziran 2016, 22:15
hayırlı olsun bu arada değerli arkadaşlar, çanta demiri almam gerekiyor. ne kadar tipsiz olursa olucak artık ihtiyaç haline geldi. 2 alternatifim var

http://www.motoruma.com/sw-motech-alu-rack-ktm-125200390-duke-arka-canta-tasiyici

http://www.giviturkiye.com/givi-sr7701-ktm-duke-125-200-390-11-15-arka-canta-tasiyici

çanta olarak kask hangisine sığarsa sh40 düşünüyorum. fikirleriniz benim için önemli, iyi forumlar. :)

engin_deniz
16 Haziran 2016, 00:56
merhaba arkadaşlar.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ilk-gelen-alir-tertemiz-ktm-390-duke-abs-298830834/detay

ilandaki motoru almayı düşünüyorum ? fiyatı uygun. öncesinde 14 yazmıştı. gidip yerinde incelemiştim 1 hafta önce bu motoru. sadece stickar larında deformeler var idi. onun dışında ekstraları olan bir motosiklet. sizce servise gösterip almalımıyım bu motoru. birde daha önce ktm kullanmamış biri olarak bilmediğimden soruyorum. servis için nereye göstermemi tavsiye edersiniz ?

Mexico
16 Haziran 2016, 01:51
merhaba arkadaşlar.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ilk-gelen-alir-tertemiz-ktm-390-duke-abs-298830834/detay

ilandaki motoru almayı düşünüyorum ? fiyatı uygun. öncesinde 14 yazmıştı. gidip yerinde incelemiştim 1 hafta önce bu motoru. sadece stickar larında deformeler var idi. onun dışında ekstraları olan bir motosiklet. sizce servise gösterip almalımıyım bu motoru. birde daha önce ktm kullanmamış biri olarak bilmediğimden soruyorum. servis için nereye göstermemi tavsiye edersiniz ?

Bu fiyata iyi motor ama o 47'lik çanta aerodinamiği alt üst etmiştir.

skyrunner
16 Haziran 2016, 09:09
hayırlı olsun bu arada değerli arkadaşlar, çanta demiri almam gerekiyor. ne kadar tipsiz olursa olucak artık ihtiyaç haline geldi. 2 alternatifim var

http://www.motoruma.com/sw-motech-alu-rack-ktm-125200390-duke-arka-canta-tasiyici

http://www.giviturkiye.com/givi-sr7701-ktm-duke-125-200-390-11-15-arka-canta-tasiyici

çanta olarak kask hangisine sığarsa sh40 düşünüyorum. fikirleriniz benim için önemli, iyi forumlar. :)

Bende çanta demiri ve çanta takılı.Demir givi olan bende.Fiyatı daha uygun.Ama gerçekten çok kaliteli.Sw motech de güzelmiş.Alınabilir.Ama çanta olarak sh 40 duke 390 a büyük gelir.Bende GIVI B33NML Arka Çanta Siyah var.Zaten Givi nin sitesinde de bu taşıma demirinin üzerinde bu çanta var.Boyut olarak hem motor hem de görüntü olarak ideal.Bir tam boy kask ve yanına ıvır zıvır alabiliyor.Kesinlikle bu çantayı öneririm.Ama bir de unutma çanta yüksek hızlarda çok etkiliyor.Özellikle 145 ten sonra rüzgarda motor bu yüzden kafa sallıyor.Çantalı maksimum hız 160 gördüm kafa salladığı için yavaşladım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:02 ----------


merhaba arkadaşlar.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ilk-gelen-alir-tertemiz-ktm-390-duke-abs-298830834/detay

ilandaki motoru almayı düşünüyorum ? fiyatı uygun. öncesinde 14 yazmıştı. gidip yerinde incelemiştim 1 hafta önce bu motoru. sadece stickar larında deformeler var idi. onun dışında ekstraları olan bir motosiklet. sizce servise gösterip almalımıyım bu motoru. birde daha önce ktm kullanmamış biri olarak bilmediğimden soruyorum. servis için nereye göstermemi tavsiye edersiniz ?

bence fena durmuyor. O fiyata 200 lük ler var.Ama kesinlikle o çanta olmamış.Benim motorum da satılık internette ilanda.ama tabii ki o paralara değil. linki https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-2015-cikisli-2013-mod-hatasiz-ktm-390-duke-6000km-301257735/detay

MimTolga
16 Haziran 2016, 09:55
Arkadaşlar power parts da duke için satılan çanta shad ın ktm için özel ürettiği sh48 bu arada, bende sh39 var , ne çok büyük, ne çok küçük, kask ve montu + yağmurluğu ve birkaç ufak şeyi daha alıyor. ÇAnta aldıktan sonra çok rahatladım, sırt çantası derdinden kurtuldum.

l3v3nt
16 Haziran 2016, 21:25
2015 ile 2016 modeli arasındaki farklar nelerdir. 2016 hangi yeniliklerle geliyor.
Bilgisi olan var mı. Bende 2015 modeli almayı planlıyorum.

RyuujinJakka
17 Haziran 2016, 00:27
Arkadaşlar power parts da duke için satılan çanta shad ın ktm için özel ürettiği sh48 bu arada, bende sh39 var , ne çok büyük, ne çok küçük, kask ve montu + yağmurluğu ve birkaç ufak şeyi daha alıyor. ÇAnta aldıktan sonra çok rahatladım, sırt çantası derdinden kurtuldum.

terekli kask var ben de icon variant sığmaz diye 40 düşünüyorum işin aslı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:08 ----------

http://www.shadonline.com/v/vspfiles/assets/images/a_shad5879.jpg

ingiltere'de yaşamak vardı.. :)

TOTEMONS
17 Haziran 2016, 00:44
Naked bir motoru,şehir haylazı olarak lanse edilen bir makinayı touring e çevirme merakını anlayamıyorum.
KTM motoru hafifleştirmek için uğraşırken siz elden geldiğince ağırlaştırıyorsunuz.
Size bavul verilse poşet,poşet verilse bavul gibi kullanmaya çalışırsınız.

MimTolga
17 Haziran 2016, 09:15
Naked bir motoru,şehir haylazı olarak lanse edilen bir makinayı touring e çevirme merakını anlayamıyorum.
KTM motoru hafifleştirmek için uğraşırken siz elden geldiğince ağırlaştırıyorsunuz.
Size bavul verilse poşet,poşet verilse bavul gibi kullanmaya çalışırsınız.

Kaskımızı motordan indikten sonra neremize monte ediyoruz peki hocam ? Ya montu ? Bazen ihtiyaçlar yani fonksiyon estetiğin önüne geçer. Siz takmayın efendim motorunuza çanta, heybe değil mi ? Takanlara da lütfen bilgiçlik taslamayınız, herkesin kendi tercihidir, isterse dökme demir taktırır neyse. Teşekkürler.

TOTEMONS
17 Haziran 2016, 13:59
Kaskımızı motordan indikten sonra neremize monte ediyoruz peki hocam ? Ya montu ? Bazen ihtiyaçlar yani fonksiyon estetiğin önüne geçer. Siz takmayın efendim motorunuza çanta, heybe değil mi ? Takanlara da lütfen bilgiçlik taslamayınız, herkesin kendi tercihidir, isterse dökme demir taktırır neyse. Teşekkürler.

Niye bu kadar agresifleşiyorsunki?
Arka çanta+Depo üstü çanta takabilirsiniz pek tabiki.
Bu motora yan çanta takmak motorun şekline,tarzına,ruhuna aykırı.Şehirdışı/Ülke dışı turlarda başka bir motor seçeneği yoksa takılabilir tabiki anlarım.
Asıl sözüm çanta fetişistlerine aslında.Kısa turlara bile boş yan çantalarla gelmek egolarını tatmin ediyor olsa gerek :)

MimTolga
17 Haziran 2016, 14:07
Niye bu kadar agresifleşiyorsunki?
Arka çanta+Depo üstü çanta takabilirsiniz pek tabiki.
Bu motora yan çanta takmak motorun şekline,tarzına,ruhuna aykırı.Şehirdışı/Ülke dışı turlarda başka bir motor seçeneği yoksa takılabilir tabiki anlarım.
Asıl sözüm çanta fetişistlerine aslında.Kısa turlara bile boş yan çantalarla gelmek egolarını tatmin ediyor olsa gerek :)

RyuujinJakka nikli arkadaşımız sadece Shad Sh39 model çantayı göstermek için o fotoğrafı yüklemiş. nereden mi biliyorum ben de aynı marka çantayı araştırırken bu fotoğrafa rastlamıştım. Ama siz durumu anlamadan saydırmaya başlamışsınız ona tepki verdim sadece...

umtbrdk
18 Haziran 2016, 11:21
Selam arkadaşlar günaydın :) Dün akşam üstü 17 sularında motorumu teslim almış bulunmaktayım. Israrlarım sonucu motorun tüm poşetlerini, ayaklıklara sıkıştırılmış kartonları kendim söktüm ve ilk marşı servisteki arkadaşın eşliğinde kendim bastım :) daha sonra evrak işleri tamamlanana kadar servisteki arkadaş özenle hazırlamış motorumu :) ilk vitesli motorum olması dolayısı ile ilk 8 10km zorluk çektim. Şuan 150km de motor :D Çok zevkli çok hırçın bir motor. Almayı düşünenler hiç düşünmesinler alsınlar, şiddetle tavsiye ederim. Rodaj dolayısı ile 6bin deviri hiç geçmedim. Eve doğru giderken ortalama 2,5-2,7lt/100km olarak görünüyordu ekrandan. Motoru teslim aldıktan hemen sonra 42 TL'ye fullendi deposu. Motorun hazırlanışı ve bir çok yerde fotoğrafını çektim. Vakit buldukça yükleyeceğim :) Yazım hatası olduysa heycanıma mazur görün :) keyifli sürüşler herkese

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------

Bu arada arkadaşlar 2015 ve sonrasında Rosso 2 Lastik ile geliyor denilmiş ama bende Metzeller M5 var :sunny: Motor teknik bilgilerin bulunduğu kağıtta motorun 2016'nın 3. ayında üretilmiş olduğunu ve model yılı 2016 olarak gösteriyor. İyi mi kötü mü bu durum sizce ?

RyuujinJakka
18 Haziran 2016, 18:31
Naked bir motoru,şehir haylazı olarak lanse edilen bir makinayı touring e çevirme merakını anlayamıyorum.
KTM motoru hafifleştirmek için uğraşırken siz elden geldiğince ağırlaştırıyorsunuz.
Size bavul verilse poşet,poşet verilse bavul gibi kullanmaya çalışırsınız.


Selam arkadaşlar günaydın :) Dün akşam üstü 17 sularında motorumu teslim almış bulunmaktayım. Israrlarım sonucu motorun tüm poşetlerini, ayaklıklara sıkıştırılmış kartonları kendim söktüm ve ilk marşı servisteki arkadaşın eşliğinde kendim bastım :) daha sonra evrak işleri tamamlanana kadar servisteki arkadaş özenle hazırlamış motorumu :) ilk vitesli motorum olması dolayısı ile ilk 8 10km zorluk çektim. Şuan 150km de motor :D Çok zevkli çok hırçın bir motor. Almayı düşünenler hiç düşünmesinler alsınlar, şiddetle tavsiye ederim. Rodaj dolayısı ile 6bin deviri hiç geçmedim. Eve doğru giderken ortalama 2,5-2,7lt/100km olarak görünüyordu ekrandan. Motoru teslim aldıktan hemen sonra 42 TL'ye fullendi deposu. Motorun hazırlanışı ve bir çok yerde fotoğrafını çektim. Vakit buldukça yükleyeceğim :) Yazım hatası olduysa heycanıma mazur görün :) keyifli sürüşler herkese

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------

Bu arada arkadaşlar 2015 ve sonrasında Rosso 2 Lastik ile geliyor denilmiş ama bende Metzeller M5 var :sunny: Motor teknik bilgilerin bulunduğu kağıtta motorun 2016'nın 3. ayında üretilmiş olduğunu ve model yılı 2016 olarak gösteriyor. İyi mi kötü mü bu durum sizce ?

2016ların bir kısmı metzeller bir kısmı rosso 2 geliyormuş. metzeller dezavantajı geç ısınması kalın hamur olduğu için, ısındıktan sonra rossoyla pek farkı yokmuş daha uzun ömürlüymüş muşlu müşlü okuduklarımı aktardım :)


bu arada çanta fetişi değilim şuan motorda çantaya dair hiç birşey yok, sadece uzun yol yapacağım zaman üstte ki gibi olsa eşyaları mı rahat taşırım olay bundan ibaret. kredisi bitsin enduro alıp çantalarını ona taşıyacağım, açıklamam bu kadar umarım tatmin olmuşsundur. :) bu arada çanta ego bağlantısını anlamlandıramadım öyle bir etkisi mi varmış çantanın.

umtbrdk
18 Haziran 2016, 21:40
Evet arkadaşlar söylediğim gibi fotoğrafları ekleme vakti geldi :)


Burda usta motora aküyü takıp ilk marş için hazırlamak ile meşgul :) Sağolsun elinde iş varken satış danışmanına ısrarım sonucu daha evraklar tamamlanmadan ustaya elindeki işi bıraktırıp benim motorum ile ilgilenmesini istedi ve oda kırmadı :rendeer:
http://i.hizliresim.com/dbOjZQ.jpg



İlk marş vakti geldi. Heyecan ile ustanın anlatımına göre bastım marşa. İlk çalıştırış olduğundan biraz geç çalıştı hali ile çiğerlerine benzinin gitmesi 3 - 5 sn sürdü ve sonunda çalıştı :flower::queen::santa:
http://i.hizliresim.com/DJ7XJ1.jpg


Çıkar çıkmaz hemen ilerideki Shell'den depoyu fullüyorum :bounce: tamı tamına 42 TL ile. Ben 70 80 bekliyordum açıkcası :queen:
Pompacı arkadaş, sanki evden gelin çıkarıyormuşcasına yaptığı davranış ile birşeyler koparmaya çalıştı ama başaramadı tabiki :queen:
http://i.hizliresim.com/5VD9mA.jpg



Ve iş yerimin otoparkına geldimm, şöyle bir süzdüm, bu makine benim mi şimdi edası ile ilk sürüş ardından kısa bir şok şaşkınlık, tam 49 duygu aynı anda 1 kare de :queen:
http://i.hizliresim.com/AJ125Q.jpg



Bu da son olarak arkadan bir görüntü :)
http://i.hizliresim.com/0DEVmV.jpg


Umarım keyifle okursunuz. Yaşadığım heyecanı az da olsa sizlerle paylaşmak, benim gibi almayı düşünen arkadaşlara da vesile olmak istedim.
Sağlıcakla kalın :king:

MimTolga
19 Haziran 2016, 00:03
Güle güle kullanın motorunuzu ama montsuz kullanmayın, kan çıkacağına ter çıksın değil mi ? Her zaman ful ekipman...

umtbrdk
19 Haziran 2016, 00:28
Güle güle kullanın motorunuzu ama montsuz kullanmayın, kan çıkacağına ter çıksın değil mi ? Her zaman ful ekipman...

Haklısınız. Motoru teslim alamam diye gitmiştim. Hatta yanımda kask eldivende yoktu. Arkadaş sağolsun motoru verebilceklerini öğrenince atladı getirdi :) teşekkür ederim bu arada

alpiturk
19 Haziran 2016, 13:16
dostum benzin alırken motordan inmeye özen gösterelim. Alev alma ihtimali var, dikkatli olalım. Hayırlı olsun

skyrunner
20 Haziran 2016, 09:05
Hayırlı uğurlu olsun.Kazasız belasız.Bende ilk aldığımda aynı duygular içindeydim.Şimdi artık kesmiyor cc büyütelim diyoruz.:P:mrgreen:

umtbrdk
21 Haziran 2016, 10:45
Teşekkür ederim :) o günler banada gelicektir elbet :P
Motorda ufak bir sorun var sanırım. 1, 2 ve 3. viteslerde silkeleme yapıyor. Örn 20-50 arası devir 4000d/d' den aşağı düşmemek koşulu ile sabit gazla ilerlerken motor silkeleme yapıyor. Devir düşük olsa gaz istiyor istop edecek derim ama arabadan tecrübelerime dayanarak sanki debriyaj kaçırıyormuş gibi yada zincirde boşluk var da o yüzden silkeliyormuş gibi. Elimle zinciri kontrol ettim sarkık yada çok sıkı durmuyor. Tabi nasıl olması gerekiyor bilmiyorumda. Bugün içerisinde servise uğramayı düşünüyorum :silent:

waffenSS
21 Haziran 2016, 12:25
Teşekkür ederim :) o günler banada gelicektir elbet :P
Motorda ufak bir sorun var sanırım. 1, 2 ve 3. viteslerde silkeleme yapıyor. Örn 20-50 arası devir 4000d/d' den aşağı düşmemek koşulu ile sabit gazla ilerlerken motor silkeleme yapıyor. Devir düşük olsa gaz istiyor istop edecek derim ama arabadan tecrübelerime dayanarak sanki debriyaj kaçırıyormuş gibi yada zincirde boşluk var da o yüzden silkeliyormuş gibi. Elimle zinciri kontrol ettim sarkık yada çok sıkı durmuyor. Tabi nasıl olması gerekiyor bilmiyorumda. Bugün içerisinde servise uğramayı düşünüyorum :silent:

valla üstat o silkeleme sıkıntısı bendede var.ayrıca vites yükseltip gaz verdıgınde kısa süreligine gırç bir ses geliyor fakat sesi duyabılmek için kask olmaması gerekiyor:S 650 km oldu 1000 olsun bakıma götürdügümde soracagım

skyrunner
21 Haziran 2016, 15:50
Teşekkür ederim :) o günler banada gelicektir elbet :P
Motorda ufak bir sorun var sanırım. 1, 2 ve 3. viteslerde silkeleme yapıyor. Örn 20-50 arası devir 4000d/d' den aşağı düşmemek koşulu ile sabit gazla ilerlerken motor silkeleme yapıyor. Devir düşük olsa gaz istiyor istop edecek derim ama arabadan tecrübelerime dayanarak sanki debriyaj kaçırıyormuş gibi yada zincirde boşluk var da o yüzden silkeliyormuş gibi. Elimle zinciri kontrol ettim sarkık yada çok sıkı durmuyor. Tabi nasıl olması gerekiyor bilmiyorumda. Bugün içerisinde servise uğramayı düşünüyorum :silent:

O zannedersem bir sorun değil.Çünkü bende de var.Benim motorum 7000 km de. Tahminime göre 390 cc tek silindir olmasından kaynaklanıyor. Bende yakın zamanda bakım için servise gideceğim.Soralım bakalım.

waffenSS
21 Haziran 2016, 16:04
az önce servisi aradım dedikleri;
tek silindir motorun dusuk devirde silkelemesi normal,devrini aldıgında kesilecektir müsait bir zamanda servise gelin kontrol edelim. şeklindeydi yarın kadıkoy spormoto ya götürüp kontrol ettiricem.

umtbrdk
21 Haziran 2016, 18:02
Aynı cevabı banada söylediler :) aynı devirde sabit gidemezsin dediler. Tek silindir torku yüksek güçlü motor olduğu içinmişş. Silkeleme olurda bu kadar olmaz heralde. Bi aksilik var bende. Silkelemiyor bildiğin sallıyor :)

waffenSS
21 Haziran 2016, 18:18
Aynı cevabı banada söylediler :) aynı devirde sabit gidemezsin dediler. Tek silindir torku yüksek güçlü motor olduğu içinmişş. Silkeleme olurda bu kadar olmaz heralde. Bi aksilik var bende. Silkelemiyor bildiğin sallıyor :)

aynen aynen resmen sallıyor adamı.. trafikte yavaş gitmen gereken yerde eziyet oluyor..
bakalım spormoto başından beri bana hiç güven vermedi ama hayırlısı yarın gidip konusucaz..

gutrea
22 Haziran 2016, 09:05
Selam arkadaşlar,
Yaklaşık bir senedir pulsar 200ns kullandıktan sonra, nihayet geçen cumartesi günü siyah duke 390'ımı teslim aldım. Şu an yaklaşık 250 km sürdüm. Bir iki sorum var sizlerden karşılaşanlar oldu mu merak ediyorum.

Birincisi, 2'den 1'e düşerken boşta takılıyor bazen sizlere de oldu mu? Bu benim pulsar'a alışkanlığımdan kaynaklanıyor büyük ihtimal. O motoru boşa almak çok zordu, sürekli 2 ile 1 arasında gidip geliyordum boşa alana kadar :D

Bir diğer sorum, bazen vites küçültürken vitesin geçişini debriyajı sıkan elimde hissediyorum. Her zaman olmuyor bu ama en net şekilde hissettirdiği nokta, yanlışlıkla boşa alıp gaz verdikten sonra hatamı farkedip 1'e geçirirken oluyor.

Son olarak da motorun ısınma durumunu sormak istiyorum. Aldığımdan beri hararet göstergesi, o son küçük kutucuğa geçmeden önceki iki çubukta falan gösteriyor. Normal midir sizce?

Böyle hep sorunlardan bahsettim ama motor çok keyifli şu ana kadar. Bir de bajaj gibi fiyatı kalitenin önünde tutan bir motordan sonra çok farklı geliyor gerçekten.

mchi
22 Haziran 2016, 10:11
Selam arkadaşlar,
Yaklaşık bir senedir pulsar 200ns kullandıktan sonra, nihayet geçen cumartesi günü siyah duke 390'ımı teslim aldım. Şu an yaklaşık 250 km sürdüm. Bir iki sorum var sizlerden karşılaşanlar oldu mu merak ediyorum.

Birincisi, 2'den 1'e düşerken boşta takılıyor bazen sizlere de oldu mu? Bu benim pulsar'a alışkanlığımdan kaynaklanıyor büyük ihtimal. O motoru boşa almak çok zordu, sürekli 2 ile 1 arasında gidip geliyordum boşa alana kadar :D

Bir diğer sorum, bazen vites küçültürken vitesin geçişini debriyajı sıkan elimde hissediyorum. Her zaman olmuyor bu ama en net şekilde hissettirdiği nokta, yanlışlıkla boşa alıp gaz verdikten sonra hatamı farkedip 1'e geçirirken oluyor.

Son olarak da motorun ısınma durumunu sormak istiyorum. Aldığımdan beri hararet göstergesi, o son küçük kutucuğa geçmeden önceki iki çubukta falan gösteriyor. Normal midir sizce?

Böyle hep sorunlardan bahsettim ama motor çok keyifli şu ana kadar. Bir de bajaj gibi fiyatı kalitenin önünde tutan bir motordan sonra çok farklı geliyor gerçekten.

Merhaba, 1300km deyim bende 1 den 2 ye gecerken bazen boşta kalıyor daha uzun çekmek lazım vitesi. Hararet normal, ana kutucukta son 2 boş çizgide seyrediyor genelde. Çok trafikte gidersem kısa süreliğine tek çizgiye düştüğü oluyor ve istersen 130 la git motor sıcaksa o fan susmuyor :)Sordugumda, ufacık motora o gücü sıkıştırınca ısınması normal fan açıyorsa korkmana gerek yok dendi. Debriyaj bana normal geldi ama 1000 bakımında usta dur şu debriyajıda kontrol edelim diyip ayarıyla oynadı biraz daha yumuşadı sanki.

berkaye
22 Haziran 2016, 10:25
Selam arkadaşlar,


Bir diğer sorum, bazen vites küçültürken vitesin geçişini debriyajı sıkan elimde hissediyorum. Her zaman olmuyor bu ama en net şekilde hissettirdiği nokta, yanlışlıkla boşa alıp gaz verdikten sonra hatamı farkedip 1'e geçirirken oluyor.




Vites küçültünce debriyajda bir çekme, atma böyle bir "tık" gibi bişey oluyorsa onu kaydırmalı debriyaj yapıyor. Gaz vermeden vites düşürürsen,kaydırmalı debriyaj onu yapar. Maksat sert vites düşürmeyi yumuşatmak, arka tekeri kilitlememek.

shruikan
22 Haziran 2016, 10:39
Birincisi, 2'den 1'e düşerken boşta takılıyor bazen sizlere de oldu mu? Bu benim pulsar'a alışkanlığımdan kaynaklanıyor büyük ihtimal. O motoru boşa almak çok zordu, sürekli 2 ile 1 arasında gidip geliyordum boşa alana kadar :D

o bende de oluyo, bu motorda boşa alması çok kolay. 1-N-2 vites aralıkları geniş (doğru tabir mi) herhalde ki, biraz fazla çekmek gerekiyor.

sinan.erkan
22 Haziran 2016, 11:18
Silkeleme olayına takılmayın. O olay sorun değil dedikleri doğru. Düşük hızlarda yarım debriyajı bol miktarda kullanmanız gerekiyor stabil sürüş sağlayabilmek için.

waffenSS
22 Haziran 2016, 18:38
bugun ktm kadıkoy hasanpaşa servisine gittim baktılar normal dediler.
benım kafamın takıldıgı baska bır sey ıse su an 720 km de motor ve 6 bın deviri geçmiyorum.servistekiler bana artık yavas yavas devir arttır dediler eve gelene kadar yavas yavasta olsa deviri arttırarak sürdüm.
1000 km olmadan devirli kullanmak yani 6 bin deviri geçmek pek mantıklımı bilemedim..

umtbrdk
22 Haziran 2016, 19:29
Silkeleme olayına takılmayın. O olay sorun değil dedikleri doğru. Düşük hızlarda yarım debriyajı bol miktarda kullanmanız gerekiyor stabil sürüş sağlayabilmek için.

Debriyaj ı ayarlıyabiliyor muyuz? Benim debriyaj kolu tam bırakınca kavrıyor. En uç noktada. Bu yüzden bazen vites geçişlerinde debriyaj ı bıraktım sanıp boşa gaz açtığım oluyor :) onu biraz daha erken kavramaya falan almak mümkün mü ? Yarım debriyaj yapmakta zorluyor şu durumda

byanmaz
22 Haziran 2016, 20:48
Debriyaj ı ayarlıyabiliyor muyuz? Benim debriyaj kolu tam bırakınca kavrıyor. En uç noktada. Bu yüzden bazen vites geçişlerinde debriyaj ı bıraktım sanıp boşa gaz açtığım oluyor :) onu biraz daha erken kavramaya falan almak mümkün mü ? Yarım debriyaj yapmakta zorluyor şu durumda

Evet, biraz gevşetmeniz gerek gibi görünüyor. Bu şekilde zordur. Aşağıdaki resimde yer alan sabitleme vidasını gevşettikten sonra ayar vidasını saat yönünde döndürüp sabitleme vidasını tekrar sıkın. Bu şekilde deneme yanılma yoluyla tadınıza göre ayarlarsınız. Debriyaj kolunda 2-3 milim boşluk olması gerek.

http://i67.tinypic.com/sww8xf.jpg

umtbrdk
22 Haziran 2016, 21:06
Evet, biraz gevşetmeniz gerek gibi görünüyor. Bu şekilde zordur. Aşağıdaki resimde yer alan sabitleme vidasını gevşettikten sonra ayar vidasını saat yönünde döndürüp sabitleme vidasını tekrar sıkın. Bu şekilde deneme yanılma yoluyla tadınıza göre ayarlarsınız. Debriyaj kolunda 2-3 milim boşluk olması gerek.

http://i67.tinypic.com/sww8xf.jpg

Süpersin eline sağlık :) hiç kurcalamaya fırsatım olmadı. Etiketleri bile duruyor üzerinde :D şimdi gidip bakacağım ve halledeceğim debriyaj işini :) teşekkür ederim

gutrea
25 Haziran 2016, 13:42
arkadaşlar selam, kasko yaptırmayı planlıyorum motorum için. İstanbul içinde önereceğiniz bir acente falan var mıdır?

Serk21
25 Haziran 2016, 14:34
bugun ktm kadıkoy hasanpaşa servisine gittim baktılar normal dediler.
benım kafamın takıldıgı baska bır sey ıse su an 720 km de motor ve 6 bın deviri geçmiyorum.servistekiler bana artık yavas yavas devir arttır dediler eve gelene kadar yavas yavasta olsa deviri arttırarak sürdüm.
1000 km olmadan devirli kullanmak yani 6 bin deviri geçmek pek mantıklımı bilemedim..

Ben 1.000 km olmadan cok dikkat ederim ve oyle yapmani oneririm. Mesela mars basar basmaz hareket etme, en az 1 dk bekle.. direk marsa basip gazlama. Ilk 2-3 km boyunca ani gaz verme ve bence yinede 6 bini gecme surda 250 km kalmis.. bu arada cok dusuk devirde motoru bayiltip silkelemekte iyi degil.. arayi bulmak lazim..artçi almani da onermem.. aslinda 3.000 km ye kadar redline girmeden gezmek gerek.. bin km bitti diye abanmakta dogru degil..

waffenSS
26 Haziran 2016, 16:09
Ben 1.000 km olmadan cok dikkat ederim ve oyle yapmani oneririm. Mesela mars basar basmaz hareket etme, en az 1 dk bekle.. direk marsa basip gazlama. Ilk 2-3 km boyunca ani gaz verme ve bence yinede 6 bini gecme surda 250 km kalmis.. bu arada cok dusuk devirde motoru bayiltip silkelemekte iyi degil.. arayi bulmak lazim..artçi almani da onermem.. aslinda 3.000 km ye kadar redline girmeden gezmek gerek.. bin km bitti diye abanmakta dogru degil..

yok abanmıyorum zaten adamın dedigini pek iplemedim artcıda almıyorum.
6 k yı geçmiyorum mumkun mertebe nazik kullanıyorum tavsiye için saol:)

shruikan
28 Haziran 2016, 00:39
arkadaşlar selam, kasko yaptırmayı planlıyorum motorum için. İstanbul içinde önereceğiniz bir acente falan var mıdır?

ben şair sigrotaya yaptırdım. ruhsat validenin adına, plaka 16, kapalı otopark şartı yok, 1200 lira.

mstfshnTR
29 Haziran 2016, 02:55
selam dostlar bende hayalini kurduğum duku 1haftalık ikinci el 350km alarak aranıza katıldım :)

umtbrdk
29 Haziran 2016, 09:11
selam dostlar bende hayalini kurduğum duku 1haftalık ikinci el 350km alarak aranıza katıldım :)

Hayırlısı olsun. Kazasız belasız :) çok memnun kalacağın bi makine:) benmde rodaj bitti en kısa sürede bakıma gircek :)

turkkan
30 Haziran 2016, 17:38
Selamlar,
Ben de Kayseri'den, 6 aylık sürücü hayatına 3. aracı olarak KTM Duke 250 sığdırmak üzere olan, ne görse alası gelen bir maymun iştahlı olarak aranızdayım.
Şu ana kadar her iki Duke başlığını da takip ediyor, bu mesajı da her iki başlığa yazıyorum.
Özellikle bakım, rodaj süresi, kronik sorunlar ve çözümleri hakkında yazanlar için teşekkürlerimi sunuyorum.
Hazır bunca çene yormuşken de KTM Duke ile yağışlı zeminde çamur/su sıçratma problemi yaşayanlardan kullandılar ise, hugger/mudguard/splash guard dedikleri arka teker üzeri korumalardan kullananların model ve alışveriş noktaları hakkındaki tavsiyelerini bekliyorum.

waffenSS
30 Haziran 2016, 19:15
Dun sabah is cikisinda yagmura yakalandim hafif yagmur altinda 35 km gittim ve anlayamadigim bir sekilde belim sirilsiklam oldu!
Abi arka camurluk bildigin hic bir ise yaramiyor!!
Extradan camurluk taktirmak gerekiyor:(
Ktm gibi bir marka nasil boyle bir sey yapabiliyor hayret ettim

turkkan
01 Temmuz 2016, 14:07
Dun sabah is cikisinda yagmura yakalandim hafif yagmur altinda 35 km gittim ve anlayamadigim bir sekilde belim sirilsiklam oldu!
Abi arka camurluk bildigin hic bir ise yaramiyor!!
Extradan camurluk taktirmak gerekiyor:(
Ktm gibi bir marka nasil boyle bir sey yapabiliyor hayret ettim

Sanırım bu sebeple hugger kullanıyorlar. İşte benim merakım da bu yönde. Gerçekten bu hugger ile ıslak zemin mukayesesi yapabilen oldu mu?

https://www.motorbeam.com/wp-content/uploads/KTM-Duke-390-Road-Test-Review1.jpg

MimTolga
01 Temmuz 2016, 15:28
Arkadaşlar facebook ktm duke sayfasında hugger kullanıcıları da çamurdan dert yanıyordu. Sonuçta hugger da olsa çamura çare görünmüyor. Yağmur-çamurun etkilemediği tek motor türü scootermış bben bunu net anlamış oldum.

shruikan
02 Temmuz 2016, 01:50
Arkadaşlar facebook ktm duke sayfasında hugger kullanıcıları da çamurdan dert yanıyordu. Sonuçta hugger da olsa çamura çare görünmüyor. Yağmur-çamurun etkilemediği tek motor türü scootermış bben bunu net anlamış oldum.
çamuru nerde buluyon ya? enduro yapıyom deme şimdi duke ile?

waffenSS
02 Temmuz 2016, 17:40
Ben chooper kullandim hic bir yerime camur gelmiyordu.
Hugger camurluk kullanip bakmak lazim yoksa bu boyle gitmez tam bir rezillik !!

CanlıKaporta
08 Temmuz 2016, 17:55
arkadaşlar merhaba. foruma yeni katıldım. şuan bajaj pulsar 200 ns kullanıyorum. duke 390 a geçmeyi düşünüyorum. ancak 2017 de değişikliklere uğrayacakmış. bu doğru mu? doğruysa ne gibi değişiklikler olacak? fiyatı değişecek mi? bilgisi olanlar aydınlatırsa çok sevinirim. şimdiden teşekkürler

MimTolga
08 Temmuz 2016, 20:11
çamuru nerde buluyon ya? enduro yapıyom deme şimdi duke ile?

yok tabi ki enduro yapmıyorum. Malum ülkemizde yağmur yağdığında bile yoldaki tozlardan çamur olma potansiyeli var.