PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17

godfather
25 Nisan 2016, 22:40
Merhabalar,

Uzun süredir motor bakınıyorken tabi ben de herkes gibi malum nispeten ucuz modellere heves ediyordum. Barkın abi bir videosunda sırf şekilcilik için çinlilere gitmeyin az daha sıkın dişinizi üç beş daha koyun doğru düzgün bir motor alın, en azından motora binmekten zevk alırsınız demesi üzerine fikrimi değiştirdim.

Şu aralar mt 25 ile duke 250 arasında gidip geliyorum. Duke deki teknolojik ve güvenlik özellikleri mt de yokken, mt deki performans da duke de yok malesef. Derken duke 390 ı gördüm tabi. Şu noktada kalbim mt derken aklım duke diyor bütçemi zorlamazsam.

Elbette bayiye gidip hepsini inceleyeceğim son kararımı vermeden ama önce işin ehli makineyi kulllanan insanlara akıl danışmak istedim. Piyasadaki eşdeğerleriyle hemen hemen aynı fiyata geliyor duke 250. Bu dediğimi biraz açayım benim mantığımla eğer mt alırsam gidip bin lira zaten lastiğe yatırıcam ve duke 250 ile hemen hemen aynı paraya gelecek, hakeza absli z250l de öyle ayrıca mt de abs den mahrum olucam. ve acaba almışken biraz daha dişimi sıkıp 390 mı almalıyım diyorum. Sizce bu farka değer mi ? Yani madem 250 alıyorsun 390 ı da düşün bence der misiniz ? Yoksa değmez daha çok yakarsın canın sıkılır dediğiniz yanları var mı?

Bakım ve işletim maliyetleri hususunda da tecrübelerinizi istirham ediyorum. Olur ya motoru devirirsem finansal olarak çok üzülür müyüm ? ( alırken koruma demiri de alırım) takdir edersiniz birsürü yüke girmem gerekecek ve üzücü şeyler yaşamak istemiyorum sadece devirmek değil kronik sorunlar vs açısından da soruyorum. KTM, tabirimi affedin ama zengin motoru mudur ?

Sanırım şu anki seri metzeller ile geliyor ancak 250 ler rosso ile geliyor sizce büyük farklar var mıdır ? Ülke yolları malumunuz. Biraz affedici lastiklere ihtiyacım var, kendini bilen tanıyan biri olarak söylüyorum, en azından motora alışana kadar tabi.

Servis ketum mudur ? Beğendiğim yağı mesela motulu veya misal did zincir istiyorum veya ebc balata istiyorum dediğimde motorunu garantiden men ederiz diyorlar mı ? Veya garanti tecrübesi olan var mı ? Mesela yamaha alsam herşeyi kullanıcı hatasına yıkıp zaten para alcaklar diye elime anahtarı alıp yağını bilmemnesini kendim de değişirim. Duke de garanti gerçekten var mı ? Başka örnek gidip ikinci kalite koruma takozu takarsam garanti dışı kalır mı ?

Aynı soruları 250 başlığında da sorabilirim sanırım şimdiden görürseniz affedin.

Teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:19 ----------

Bu arada önemli mi bilmiyorum ama boy 175 kilo 130 (biraz almış da olabilirim) allahın bildiğini saklamaya gerek yok. Kilolu biriyim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------

Sanırım bu soruyu supermotoya da sorabilirim ama şu an 18900 e sattıkları 390 lar 2015 mi 2016 mı ? Ve 2015 olanlar şu iyileştirmelere örneğin sıcak hava çıkışı bacağa vurmayan olanlardan mı ? 2016 yı beklemeli miyim ? Bir fark var mı ?

Cronos
29 Nisan 2016, 19:08
Abiler selamlar. CBF imi seviyorum ama bir adet duke 390 var. Kapı açılma vakasından dolayı kırılan kafa grenajı var ve sağ grenaj stickeri değiştikten sonra 14.000 e bırakırım diyorlar. Napayım satıp alsam mı bunu lütfen cevaplayın? Teşekkürler.. 2015 miş sanırım ve kilometre fazla değil adam godaman ducati alcağa için elden çıkarıcakmış. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------

Ön çamurluk ön amortisörlere falan baktım hiç bişey yok motorda yan tutamaçlara falan baktım bişeyi yok.

berkcigdem
30 Nisan 2016, 00:39
Abiler selamlar. CBF imi seviyorum ama bir adet duke 390 var. Kapı açılma vakasından dolayı kırılan kafa grenajı var ve sağ grenaj stickeri değiştikten sonra 14.000 e bırakırım diyorlar. Napayım satıp alsam mı bunu lütfen cevaplayın? Teşekkürler.. 2015 miş sanırım ve kilometre fazla değil adam godaman ducati alcağa için elden çıkarıcakmış. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------

Ön çamurluk ön amortisörlere falan baktım hiç bişey yok motorda yan tutamaçlara falan baktım bişeyi yok.

Nerden biliyorsun olmadığını ? orjinali ile değiştirildiyse hiç bir şey anlayamazsın. Servise ve ekspertiz raporunu yaptırmadan alma derim.

Cronos
30 Nisan 2016, 01:07
Eksik anlatmışım pardon @berkcigdem bey. Zaten adam servisine bırakmış eskişehir ktm.. Kazalı bi şekilde yatıyor şuan kafa grenajı ve sağ stickeri değiştirip o şekilde 14 e vericem demiş. Nasıl fiyat acaba yorum yaparsanız? :)

berkcigdem
30 Nisan 2016, 02:20
Eksik anlatmışım pardon @berkcigdem bey. Zaten adam servisine bırakmış eskişehir ktm.. Kazalı bi şekilde yatıyor şuan kafa grenajı ve sağ stickeri değiştirip o şekilde 14 e vericem demiş. Nasıl fiyat acaba yorum yaparsanız? :)

Valla ne yalan söyliyim ben pek kazalı motor almayı tercih eden bir insan olmadım , almadımda hiç. Fakat şunu düşünüyorum kapıyı açtı ve kafayı kırdı. Demekki hızlı vurdu ve o motor sert bir şekilde düştü diye düşünüyorum. Yoksa öle açılan kapıya yavaşça vurarak orayı kıramazsın. Yavaş vursan ön teker zaten bütün darbeyi emer motor olduğu yerde düşer sadece ki buda sorun değil ve öyle kafayı falan kırmaz bence. Aklıma bu takıldı açıkcası.

Fakat dediğim gibi ben kazalı motor alan biri değilim. 2000 daha verip kazasız alırdım...

Not : bu benim şahsi düşüncem sizi yanıltmasın lütfen.

yeniii
30 Nisan 2016, 10:02
Abiler selamlar. CBF imi seviyorum ama bir adet duke 390 var. Kapı açılma vakasından dolayı kırılan kafa grenajı var ve sağ grenaj stickeri değiştikten sonra 14.000 e bırakırım diyorlar. Napayım satıp alsam mı bunu lütfen cevaplayın? Teşekkürler.. 2015 miş sanırım ve kilometre fazla değil adam godaman ducati alcağa için elden çıkarıcakmış. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------

Ön çamurluk ön amortisörlere falan baktım hiç bişey yok motorda yan tutamaçlara falan baktım bişeyi yok.

Selam cbf'in 2015 model kaç km tecrüben var yeni mi aldın? duke 390 cbf gibi bi motor değildir bilgine.. Motorun durumuna bakmak gerekir 2015 olduğuna emin ol çünkü 2015 modellerde bir çok değişiklik oldu?

osariyer
30 Nisan 2016, 12:53
Merhaba. Şuan piyasada özellik ve malzeme kalitesi olarak en iyi 250 cc ktm dır. Performans olarak ise 31 hp olmasına rağmen hafif ve maksimum torkunu 7000 devirlerde verdiği için yine özellikle şehir içinde yamaha dan daha atak bir motor dur. 250 sizi 80-90 km/h hızlara kadar üzmez. Bu da şehir içinde bence yeterli. 390 alırsanız 110 km/h gibi bir hıza yaklaşık 6 saniye civarında ulaşırsınız. Tabi bu oranda da fazla yakıt harcarsınız. Duke 250 nin yakıtı 2.5 lt/100 km. civarı. Bence şehir içinde kullanılabilecek çok güzel bir motor. MT 25 de ise abs olmadığı için asla alınmaması gerektiğini düşünüyorum. ABS ve lastik hayat kurtarır.

Cronos
30 Nisan 2016, 15:24
Selamlar. @berkcigdem ayrıntılı sormadım ama yüksek bi vasıtanın kapısına çarpmış olabilir mi? Mesela lastik kapıya çarpmaz altında kalır diyebiliriz o zaman hocam belki teori yürüttüm :) Mağazaya sormadım bunları ahiret sorusu gibi olduğu için :)

@yeniii hocam merhaba :) Bana fiyatı uygun geldiği için almak istiyorum zaten cbf uzun yolda ızdırap pek hızla işim yok ama araba gibi arada bi 130-140 a çıksın az yaksın yeter bana. Yaşım gereği (31) pek apaçiliğile gelecek bi tipte sayılmam :) O yüzden f650gs veya r25 e vereceğime parayı gerçek bi makinaya bağlarım onu alırım diye düşünüyorum. Şehir içi pek 40-50 yi geçmem eskişehirin trafiği zaten nerden ne çıkacağı belli değil. Ha sahi CBF den önce scooter tecrübem var fırına bakkala camiye. Bunu 3500 km dir kullanıyorum şehir içi şehir dışı. Ama ayda 15 gün senede 5 ay binebiliyorum. Ancak bu kadar yapabildim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:07 ----------

CBF i 2015 mayıs ayında sıfır aldım :cat:

Ros1n2
01 Mayıs 2016, 23:41
Merhaba arkadaşlar. Ağustos ortalarına doğru 2.el duke390 almayı planlıyorum. Öncesinde bazı sorularım olacak. 1) Ninja250r kullanıyorum ve titreşimin ne olduğunu arkadaşımın cbr250sine binince anladım. Özellikle gidon titresimi çok fazlaydı. Bu motosiklette tek silindir olmasndan ötürü bu denli titreşim varmı? 2) Kompresör benim motosikletimde yumuşak ve ani gelen bir gaz tepkisi yok. Yani trafikte kısa hızlanmalarda oturuşumu bozmadan ilerleyebiliyorum. Dukenin bu karakteristigiyle ilgilide bahsederseniz memnun olurum.

caglar48
01 Mayıs 2016, 23:46
Merhaba arkadaşlar. Ağustos ortalarına doğru 2.el duke390 almayı planlıyorum. Öncesinde bazı sorularım olacak. 1) Ninja250r kullanıyorum ve titreşimin ne olduğunu arkadaşımın cbr250sine binince anladım. Özellikle gidon titresimi çok fazlaydı. Bu motosiklette tek silindir olmasndan ötürü bu denli titreşim varmı? 2) Kompresör benim motosikletimde yumuşak ve ani gelen bir gaz tepkisi yok. Yani trafikte kısa hızlanmalarda oturuşumu bozmadan ilerleyebiliyorum. Dukenin bu karakteristigiyle ilgilide bahsederseniz memnun olurum.

Gidonda titreşim yok fakat motorda titresım var benı rahatsız etmıyordu fakat artcıyı rahatsız ettıgı dogru , Gaz tepkisi olarak farklı bı motor hafif ve tek sılındırın hakkınını verıyor 250r ıle kıyaslanabılecek bı motor degıl

shruikan
02 Mayıs 2016, 11:08
Merhaba arkadaşlar. Ağustos ortalarına doğru 2.el duke390 almayı planlıyorum. Öncesinde bazı sorularım olacak. 1) Ninja250r kullanıyorum ve titreşimin ne olduğunu arkadaşımın cbr250sine binince anladım. Özellikle gidon titresimi çok fazlaydı. Bu motosiklette tek silindir olmasndan ötürü bu denli titreşim varmı? 2) Kompresör benim motosikletimde yumuşak ve ani gelen bir gaz tepkisi yok. Yani trafikte kısa hızlanmalarda oturuşumu bozmadan ilerleyebiliyorum. Dukenin bu karakteristigiyle ilgilide bahsederseniz memnun olurum.

Titreşim gidonda belli belirsiz, eldiven takıyosan hissetmezsin bile. 8-9000 devirden sonra sağ ayaklıkta ciddi titreşim oluyor.

Torkunu nispeten düşük devirlerde verdiğinden, gaz tepkisi sert. Çevirdiğin gibi yiyor gazı. Bi de, 2015 ve sonrasında gaz kolu turunu 90'dan 77 dereceye düşürdüler; elin hassas değilse için dışına çıkar zaten amörtisörler sert tarafta.

yeniii
02 Mayıs 2016, 11:20
Titreşim gidonda belli belirsiz, eldiven takıyosan hissetmezsin bile. 8-9000 devirden sonra sağ ayaklıkta ciddi titreşim oluyor.

Torkunu nispeten düşük devirlerde verdiğinden, gaz tepkisi sert. Çevirdiğin gibi yiyor gazı. Bi de, 2015 ve sonrasında gaz kolu turunu 90'dan 77 dereceye düşürdüler; elin hassas değilse için dışına çıkar zaten amörtisörler sert tarafta.


Titreşim konusu cidden yeni serilerde baya az hissedilmiyor bile, bir de gaz kolu olayına gelince cidden dediğin gibi gaz kolu çok sertleşti ve ani tepkiler veriyor, eskiler yumuşak kullandım baya fark var.

Ros1n2
03 Mayıs 2016, 23:54
Gidonda titreşim olmaması sevindirici benim için. Selede varmı peki rahatsz edici bir titreşim. En az 2 silindirli motosiklet kullanms birisi cevap verirse daha verimli olur

mchi
14 Mayıs 2016, 23:57
Arkadaşlar motorunuzun üretim tarihi nerede yaziyor bilen varmıdır sıfır alacaģım kontrol etmek isterim.

The Best
17 Mayıs 2016, 17:06
Merhabalar...1-2 ay sonra aranıza katılmayı düşünüyorum. 16,500 e kadar ikinci alacağım...
duke 390 test ettim ve gerçekten çok beğendim.Gidişi olsun freni olsun yol tutuşu olsun.
Bana frenleri mt07 den bile daha iyi geldi sanki.
179 gördüm ve kesiciye girdi 173'e düşürdü :)
İkinci el alırken nelere dikkat etmeliyim görüşlerinizi bildirseniz teşekkür ederim .

yeniii
17 Mayıs 2016, 22:17
Gidonda titreşim olmaması sevindirici benim için. Selede varmı peki rahatsz edici bir titreşim. En az 2 silindirli motosiklet kullanms birisi cevap verirse daha verimli olur

Yenilerde sele yumuşak ve titreşim hissedilmiyor, çift silindir gibi bi rahatlık bekleme ktm duke tork makinası gücünü tek silindirden alır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------


Arkadaşlar motorunuzun üretim tarihi nerede yaziyor bilen varmıdır sıfır alacaģım kontrol etmek isterim.

Alacağın bayii sor onlardaki dosyada yazmaktadır. KTM gönderdiği evraklarda var.

Vikings96
25 Mayıs 2016, 14:42
Arkadaşlar ben %80 ihtimal bu motoru alıyorum. Zorlamadan ve yağsız kalmadan motorumun silindir segmanlar falan dağıldı da tekrar yenileniyor serviste 3 ay sonra taksidi bitiyor kredi çekip bu motordan alıcam.

Az yakması atik torklu ve hızlı olması, şekli şemali yerinde olmasından kaynaklı kalitesi ve servislerinden dolayı almayı düşünüyorum

işte abs, debriyaj teknolojisi cart curt bunlarda iyi.

Geriye sele kalıyor. Artçım ile toplam 200 kiloyuz :) o yüzden bu motorda elimde kalmaz dimi
? max 100 falan yapıyoruz şehir içinde günlük 50-60km sürüş yapıyoruz rahatsız edici olurmu selesi 50-70km civarı ş.içi?

Olursa konfor sele taktırma şansım varmı? varsa kaça patlar bilgilendirirseniz sevinirim.

Bide 2015 modelinimi almalıyım çünkü bir kaç teknoloji var lastikler vs daha iyi yoksa 2013-2014'mü alsam daha ucuz diye?

Bütçede sorun yok fakat daha az ödemek iyidir yani daha sağlam ekipmana geçebiliriz :)

MimTolga
25 Mayıs 2016, 15:12
Arkadaşlar ben %80 ihtimal bu motoru alıyorum. Zorlamadan ve yağsız kalmadan motorumun silindir segmanlar falan dağıldı da tekrar yenileniyor serviste 3 ay sonra taksidi bitiyor kredi çekip bu motordan alıcam.

Az yakması atik torklu ve hızlı olması, şekli şemali yerinde olmasından kaynaklı kalitesi ve servislerinden dolayı almayı düşünüyorum

işte abs, debriyaj teknolojisi cart curt bunlarda iyi.

Geriye sele kalıyor. Artçım ile toplam 200 kiloyuz :) o yüzden bu motorda elimde kalmaz dimi
? max 100 falan yapıyoruz şehir içinde günlük 50-60km sürüş yapıyoruz rahatsız edici olurmu selesi 50-70km civarı ş.içi?

Olursa konfor sele taktırma şansım varmı? varsa kaça patlar bilgilendirirseniz sevinirim.

Bide 2015 modelinimi almalıyım çünkü bir kaç teknoloji var lastikler vs daha iyi yoksa 2013-2014'mü alsam daha ucuz diye?

Bütçede sorun yok fakat daha az ödemek iyidir yani daha sağlam ekipmana geçebiliriz :)

390 kullanıcısı olarak şunu net söyleyebilirim duke serisi solo kullanıma uygun bence. Artçı için tam bir işkence. Tabi bu artçısına göre de değişebilir ama bence artçı konforu yok gibi bir şey. Hergün o kmyi yapacaksanız daha rahat bir makinaya yönelmenizi tavsiye edebilirim.

Vikings96
25 Mayıs 2016, 20:24
390 kullanıcısı olarak şunu net söyleyebilirim duke serisi solo kullanıma uygun bence. Artçı için tam bir işkence. Tabi bu artçısına göre de değişebilir ama bence artçı konforu yok gibi bir şey. Hergün o kmyi yapacaksanız daha rahat bir makinaya yönelmenizi tavsiye edebilirim.

Hocam çok sevmiştim bu canavarı ama yapıcak bişi yok bir iki daha koyup CB500F alıyorum sadece sele rahatlığı ve biraz daha büyük hacimli diye.

Neyse sağlık olsun teşekkürler bilgi için bir şey öğrenmiş oldum.

mchi
31 Mayıs 2016, 01:25
S.a arkadaslar yeni seri duke 390 ile araniza katildim. 90 kmde aldigim aletde gördüğüm tek sorun stop edince çalışmama durumu. Neye göre yapıyor henüz çözebilmiş değilim. Kafasına göre ya çalışıyor ya çalışmıyor.

shruikan
31 Mayıs 2016, 11:42
S.a arkadaslar yeni seri duke 390 ile araniza katildim. 90 kmde aldigim aletde gördüğüm tek sorun stop edince çalışmama durumu. Neye göre yapıyor henüz çözebilmiş değilim. Kafasına göre ya çalışıyor ya çalışmıyor.

Kendi kendine stop etmeyi mi diyon? Eğer oysa "neden stop ediyor?" sorusu ele alınmalı.

Stop sonrası çalıştırırken hafif gaz ver marşla birlikte. O da olmadı kontağı kapa aç öyle bas.

mchi
01 Haziran 2016, 03:09
Kendi kendine stop etmeyi mi diyon? Eğer oysa "neden stop ediyor?" sorusu ele alınmalı.

Stop sonrası çalıştırırken hafif gaz ver marşla birlikte. O da olmadı kontağı kapa aç öyle bas.

Yok hocam kendi kendine stop etmiyor ben kapatırsam yada yolda stop ettirirsem farketmiyor. Hemen akabinde gaz vererekde vermeyerekte deniyorum. Nadiren tek marşta çokça, birden fazla kontagı kapat-aç-marş bas denememden sonra çalışıyor. Marş, motoru çeviriyor ama ateşlemiyor alet bazende kafasına göre bastığım gibi alıyor. Bir servise göstereceğim bakalım. Ek olarak kimi devirlerde delicesine bir tıkırtı geliyor, sanki deponun sol kısmından. Gözüme batan bir kaç gariplik var.

berkcigdem
01 Haziran 2016, 12:26
Yok hocam kendi kendine stop etmiyor ben kapatırsam yada yolda stop ettirirsem farketmiyor. Hemen akabinde gaz vererekde vermeyerekte deniyorum. Nadiren tek marşta çokça, birden fazla kontagı kapat-aç-marş bas denememden sonra çalışıyor. Marş, motoru çeviriyor ama ateşlemiyor alet bazende kafasına göre bastığım gibi alıyor. Bir servise göstereceğim bakalım. Ek olarak kimi devirlerde delicesine bir tıkırtı geliyor, sanki deponun sol kısmından. Gözüme batan bir kaç gariplik var.

Normal normal her duke 390 da bu var. Stop ettikten 3-4 sn sonra çalışır. Boşu boşuna servise gitme yani.

shruikan
02 Haziran 2016, 14:57
ben de şöyle bi şey duydum, bu motor biraz tersine herkes giderken mersine. yani soğuk marş zart alıyo; ama sıcak marş öyle değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------

bi süredir aklımda, manet alıp değiştiren oldu mu? nerden aldınız? ne kadara aldınız? turuncu renk manet ve pedal takımı almak istiyorum.
pedallar türkiye'de yok galiba, manetler ise fahiş fiyatlı ya da ucuzu varsa da ben bulamadım.

var mı böyle bi alışveriş/işlem tecrübesi olan?

mchi
03 Haziran 2016, 19:49
Normal normal her duke 390 da bu var. Stop ettikten 3-4 sn sonra çalışır. Boşu boşuna servise gitme yani.


ben de şöyle bi şey duydum, bu motor biraz tersine herkes giderken mersine. yani soğuk marş zart alıyo; ama sıcak marş öyle değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------

bi süredir aklımda, manet alıp değiştiren oldu mu? nerden aldınız? ne kadara aldınız? turuncu renk manet ve pedal takımı almak istiyorum.
pedallar türkiye'de yok galiba, manetler ise fahiş fiyatlı ya da ucuzu varsa da ben bulamadım.

var mı böyle bi alışveriş/işlem tecrübesi olan?

Geçmişe dönük bir kaç yorum okudum. Gaz vermeden marşa basarsak çalışmıyor, çalışsın diye gaz açıncada boğuluyormuş alet çok az gaz verirsek hemen çalışıyor baya bi tekrar yaptım çalıştırma sorunu kalmadı gibi. ama bir devir aralığında abartılı derecede zırıltı geliyor bi yerinden sol depo yada göstergeden şüpheleniyorum.

Amedra
03 Haziran 2016, 21:15
Trafik derdinden muzdarip ben 25'inde sınavı geçip elime lisansı aldığım gibi 390 ile başlangıç yapmayı hedefliyorum. Şimdiden bütçemi 390'a göre ayarladım bakalım. :)

shruikan
04 Haziran 2016, 00:42
Geçmişe dönük bir kaç yorum okudum. Gaz vermeden marşa basarsak çalışmıyor, çalışsın diye gaz açıncada boğuluyormuş alet çok az gaz verirsek hemen çalışıyor baya bi tekrar yaptım çalıştırma sorunu kalmadı gibi. ama bir devir aralığında abartılı derecede zırıltı geliyor bi yerinden sol depo yada göstergeden şüpheleniyorum.

bu stop etme konusunda; yakıt aldığın yeri değiştir dene bi de. ben "shell performans" aldım ilk zamanlar ve stop etme olayı oluyodu. duracam veya yavaşlayacam, debriyajı çektiğim gibi motor sönüyodu bazen. opetten almaya başladım, daha hiç stop etme olmadı (2 ay, 1500km).

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:39 ----------


Trafik derdinden muzdarip ben 25'inde sınavı geçip elime lisansı aldığım gibi 390 ile başlangıç yapmayı hedefliyorum. Şimdiden bütçemi 390'a göre ayarladım bakalım. :)

elin hassas değilse başlama 390'la. gerçi benim de ilk motorum; ama 1. viteste gaza çok ani tepkiler veriyo.

yeniii
04 Haziran 2016, 02:11
Trafik derdinden muzdarip ben 25'inde sınavı geçip elime lisansı aldığım gibi 390 ile başlangıç yapmayı hedefliyorum. Şimdiden bütçemi 390'a göre ayarladım bakalım. :)

Başlangıç için duke 390 yanlış olabilir duke 250 olabilir.


STOP ETME Konusu gelirsek motoru yanlışlıkla durdurursanız hemen çalışmaz normal biraz bekletiyor, normaldir, giderken kendi kendine duruyosa bir şeyler var demektir.

waffenSS
08 Haziran 2016, 09:32
arkadaşlar merhaba..
eski bir shadow spirit kullanıcısı olarak gıttım spormoto ya duke 390 kullandım ve hasta oldum:) gidişi enfes duruşu süper..
buyuk motordan sıkıldım cc kucultmek amaçlı siparişi verdim bu cuma kısmetse elimde olucak:)

mchi
08 Haziran 2016, 09:51
Stop etme sorunu venim elimin ayarındandı alışınca sorun kalmadı. @ waffen hayırlı olsun.

hasmet
08 Haziran 2016, 10:10
Hocam çok sevmiştim bu canavarı ama yapıcak bişi yok bir iki daha koyup CB500F alıyorum sadece sele rahatlığı ve biraz daha büyük hacimli diye.

Neyse sağlık olsun teşekkürler bilgi için bir şey öğrenmiş oldum.

Mantıklı bence de. Tek kişi için küçük hacimli olmasına rağmen Duke 390 yüksek torku ve hafifliğiyle mutlu eder. Ama yükle ve uzun yolda CB500F çok daha iyi bir tercih bence de. Yalnız Honda'da ABS standart olmayabilir, mutlaka ABS'li versiyonu tavsiye ederim. Bir de genel olarak daha güvenilir ve problemsiz oluyor Honda'lar. Durunca hemen çalışmama gibi "normal" problemler de kolay kolay gelmez başınıza....

shruikan
08 Haziran 2016, 10:35
Mantıklı bence de. Tek kişi için küçük hacimli olmasına rağmen Duke 390 yüksek torku ve hafifliğiyle mutlu eder. Ama yükle ve uzun yolda CB500F çok daha iyi bir tercih bence de. Yalnız Honda'da ABS standart olmayabilir, mutlaka ABS'li versiyonu tavsiye ederim. Bir de genel olarak daha güvenilir ve problemsiz oluyor Honda'lar. Durunca hemen çalışmama gibi "normal" problemler de kolay kolay gelmez başınıza....

her güzelin bi kusuru vardır.

hasmet
08 Haziran 2016, 12:49
Öyle... Honda herşeyiyle mükemmel olsa Honda kullanıyor olurdum ;) farklı amaçlar için farklı motorsikletler...

RyuujinJakka
09 Haziran 2016, 21:06
Zeytinburnun da windscreen satan biri vardı zeus marka sanırım alıp kullanan var mı?

umtbrdk
10 Haziran 2016, 20:53
Herkese selam öncelikle :) Bugün İzmir Alsancak Oto KTM bayii'sinden KTM Duke 390 Siyah renk alarak bende aranıza katıldım :) Sıkı pazarlık sonrası anlaştık el sıkıştık. Satış sözleşmesi imzaladık. Kaporayıda verdim. Motor Salı günü gelecekmiş. Şansıma 2015 model değil 2016 model olarak geliyormuş. İlgilenen Tolga bey'in söylediğine göre yılın ilk 2016 KTM Duke 390'ı nı ben alıyormuşum. Ruhsatta Trafik tescil tarihi ile model yılı 2016 olcakmış. Bu sevindirici oldu benim için :)

2 aydır nerdeyse uyku uyuyamaz oldum. Sürekli uyanıp forum'a sahibinden'e bakıp bir değişiklik varmı acaba, youtube'dan inceleme videolarına sürekli bakmalar falan tüm uykumu kaçırıyordu. Yamaha bayii'sine gittim R25 ve MT25 için görüştüm, sonra Suziki İnazuma ya kaydı aklım, bi ara Kawa Z300 - Ninja 300 oldu fikrim. Ama en sonunda ilk gittiğim yere döndüm ve hep gönlümde olan KTM ile anlaştım :) 2 aydır büyük macera oldu benim için. Benim gibi yeni alacak ve sürekli araştırma içerisinde olan arkadaşlar için sürekli elimden geldiğince plaka işlemleri sigorta işlemleri herşeyi yaşadıkca buraya ayrıntılı aktarmaya çalışacağım.
2009 dan beri kullandığım Asya marka Maxi scooterim var. Yaklaşık 1 yıldır arızalı olduğu için yatıyor kullanmıyorum. Onun haricinde arkadaşların bir kaç defa vitesli motorunu kullanmıştım. Umarım alışmakta zorluk çekmem :)
Yazım biraz uzun oldu artık kusura bakmayın. Heyecanımdan mazur görün :)

burak burk
10 Haziran 2016, 22:09
Herkese selam öncelikle :) Bugün İzmir Alsancak Oto KTM bayii'sinden KTM Duke 390 Siyah renk alarak bende aranıza katıldım :) Sıkı pazarlık sonrası anlaştık el sıkıştık. Satış sözleşmesi imzaladık. Kaporayıda verdim. Motor Salı günü gelecekmiş. Şansıma 2015 model değil 2016 model olarak geliyormuş. İlgilenen Tolga bey'in söylediğine göre yılın ilk 2016 KTM Duke 390'ı nı ben alıyormuşum. Ruhsatta Trafik tescil tarihi ile model yılı 2016 olcakmış. Bu sevindirici oldu benim için :)

2 aydır nerdeyse uyku uyuyamaz oldum. Sürekli uyanıp forum'a sahibinden'e bakıp bir değişiklik varmı acaba, youtube'dan inceleme videolarına sürekli bakmalar falan tüm uykumu kaçırıyordu. Yamaha bayii'sine gittim R25 ve MT25 için görüştüm, sonra Suziki İnazuma ya kaydı aklım, bi ara Kawa Z300 - Ninja 300 oldu fikrim. Ama en sonunda ilk gittiğim yere döndüm ve hep gönlümde olan KTM ile anlaştım :) 2 aydır büyük macera oldu benim için. Benim gibi yeni alacak ve sürekli araştırma içerisinde olan arkadaşlar için sürekli elimden geldiğince plaka işlemleri sigorta işlemleri herşeyi yaşadıkca buraya ayrıntılı aktarmaya çalışacağım.
2009 dan beri kullandığım Asya marka Maxi scooterim var. Yaklaşık 1 yıldır arızalı olduğu için yatıyor kullanmıyorum. Onun haricinde arkadaşların bir kaç defa vitesli motorunu kullanmıştım. Umarım alışmakta zorluk çekmem :)
Yazım biraz uzun oldu artık kusura bakmayın. Heyecanımdan mazur görün :)

hayırlı uğurlu olsun.olsun olmasınada vitesli tecrübeniz yokken böyle bir tork makinası almanız valla bilemedim.dikkatli çok dikkatli baya baya dikkatli kullanmanızı tavsiye ederim.koruma takozlarını direk taktırtın.

umtbrdk
10 Haziran 2016, 22:34
hayırlı uğurlu olsun.olsun olmasınada vitesli tecrübeniz yokken böyle bir tork makinası almanız valla bilemedim.dikkatli çok dikkatli baya baya dikkatli kullanmanızı tavsiye ederim.koruma takozlarını direk taktırtın.
Teşekkür ederim düşüncen için. Tüm günüm araçta trafikte geçiyor. İş imkanlarım sağolsun. Ekipmanları kask eldiven ceket bot dizlik olarak full alıcam hafta içi. Koruma takozu hiç aklıma gelmemişti. Yarın bayii ile görüşeyim direk taksınlar :)

Amedra
10 Haziran 2016, 23:58
elin hassas değilse başlama 390'la. gerçi benim de ilk motorum; ama 1. viteste gaza çok ani tepkiler veriyo.

Arkadaşımın monster 696'sı var, bir kaç gündür onunla işe gidip geliyorum, ducatininkinden fazlaysa bilemiyorum ama denemeden elbette almamak lazım, başlangıç motoru olarak şu anda kafamda iki tane motor var zaten; nc 700 ve duke 390.


Başlangıç için duke 390 yanlış olabilir duke 250 olabilir.

Duke 250 abs'li 15 liraya buluyorum, bir iki model düşüğü duke 390 ikinci elini de 15 liraya yakın bulabiliyorum, içimden bir ses diyor ki; duke 250'liliği aldın, 1 seneyi geçmeden kullandın ve yetmedi üst modele taşımak istedin, aradan geçen zaman zarfında elden çıkar, tekrar al işine girme direk 390 ile sakince git gel sonrasında her şekilde işini görür diyor. :)

mchi
11 Haziran 2016, 00:49
Rodajı bitirdim gaz açabilmenin tadına varıyorum 😀

Serk21
11 Haziran 2016, 18:18
Arkadaşımın monster 696'sı var, bir kaç gündür onunla işe gidip geliyorum, ducatininkinden fazlaysa bilemiyorum ama denemeden elbette almamak lazım, başlangıç motoru olarak şu anda kafamda iki tane motor var zaten; nc 700 ve duke 390.



Duke 250 abs'li 15 liraya buluyorum, bir iki model düşüğü duke 390 ikinci elini de 15 liraya yakın bulabiliyorum, içimden bir ses diyor ki; duke 250'liliği aldın, 1 seneyi geçmeden kullandın ve yetmedi üst modele taşımak istedin, aradan geçen zaman zarfında elden çıkar, tekrar al işine girme direk 390 ile sakince git gel sonrasında her şekilde işini görür diyor. :)


250 ile 390 arasında FP olarak saçma bir fark var gerçekten.. 250 alınca muhtemelen dediğiniz gibi 1 yılda sıkılıp yükseltmek isteyeceksiniz aynı fikirdeyim. Tüm bunlara rağmen çok iyi frenlere sahip, dengesi ve virajı çok güzel olan 390 ı başlangıç için asla önermiyorum. Hayatta herşeyin bir bedeli var. Güvende olmanın,sağlığın da bedeli bir duke200 yada 250 alıp 1 yıl kullanıp satıp 390 alarak bir miktar para kaybetmek olabilir?

Geçenlerde 390 ile başlayan biri kaza yapmıştı, görünce çok üzüldüm..Son 2 ayda 2 arkadaşım daha Duke390 aldı..Saatlerce artısını eksisini konuştuktan sonra =) Herkese kazasız sürüşler diliyorum.

G-Strider
14 Haziran 2016, 09:58
Buralar karışacak! :D

2017 KTM Duke 390

http://i1.wp.com/www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2016/06/2017KTM-Duke-390.jpg?resize=635%2C381

http://www.asphaltandrubber.com/bikes/2017-ktm-390-duke-leak/

Serk21
14 Haziran 2016, 11:04
Buralar karışacak! :D

2017 KTM Duke 390

http://i1.wp.com/www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2016/06/2017KTM-Duke-390.jpg?resize=635%2C381

http://www.asphaltandrubber.com/bikes/2017-ktm-390-duke-leak/

Böyle gelecekse hiç gelmesin =) Ön far iğrenç olmuş.

shruikan
14 Haziran 2016, 11:21
depo rc'ninkine benziyo. bi de gösterge değişmiş mi?

BulletProof
14 Haziran 2016, 11:32
Yeni nesil duke 690 gostergesine benzettim ben. Aynısı olacak gibi.

shruikan
14 Haziran 2016, 16:11
Yeni nesil duke 690 gostergesine benzettim ben. Aynısı olacak gibi.

ön çamurluğu da siyah beyaz yapmışlar.

bu motoru şu anki haliyle kalıplı gösteren tek tarafı önden bakınca deponun ön kısımdaki sağ-soluçları; bu modelde onları traşlamışlar, hepten bisiklete döner bu.

Mexico
14 Haziran 2016, 16:56
Yeni 390'ı ve yeni KTM Antalya servisini merakla bekliyorum.

umtbrdk
14 Haziran 2016, 19:37
Arkadaşlar motosikletimi yarın teslim alıyorum eğer bir aksilik çıkmazsa :) şimdilik ödenenler ;
Trafik + Plaka ücreti : 250tl
Bandrol : 121tl
Trafik Sigortası : ?? Yarın belli olacak.
Yaş : 26
İl : İzmir / 35 plaka
Üzerimde 2 otomobil var. Sigorta ve kaskolu. 2009 dan beri hiç bir aracımla kaza kaydım yok. Bakalım motosiklet için yapılacak sigortada ne çıkacak :)

Edit : İmla

Mexico
14 Haziran 2016, 20:18
Arkadaşlar motosikletimi yarın teslim alıyorum eğer bir aksilik çıkmazsa :) şimdilik ödenenler ;
Trafik + Plaka ücreti : 250tl
Bandrol : 121tl
Trafik Sigortası : ?? Yarın belli olacak.
Yaş : 26
İl : İzmir / 35 plaka
Üzerimde 2 otomobil var. Sigorta ve kaskolu. 2009 dan beri hiç bir aracımla kaza kaydım yok. Bakalım motosiklet için yapılacak sigortada ne çıkacak :)

Edit : İmla

Hayırlı olsun. Kazasız binersiniz inşallah :)

RyuujinJakka
14 Haziran 2016, 20:42
Hoşgeldin güle güle kullan :)

umtbrdk
14 Haziran 2016, 20:46
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim :) umarım birgün hep beraber bineriz :)