Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Sayfa :
1
2
3
4
5
[
6]
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
berkcigdem
26 Kasım 2015, 15:10
Yıl oldu 2016 spormoto hala 2015 390 duke getirecek bu nasıl iş anlamadım. Bugün alıp 2yıl sonra satmaya kalksan motor 3 sene önceki model diye fiyatı öldürecekler. Bir ay önce almaya karar verdim şu kaydırmalı debriyaj yüzünden 2015 i bekliyeyim dedim fakat o da gelmek bilmedi en iyi fuarı beklemek belki yeni bir özellik daha gelir :)
ktm nin satış politikası hep bu yöndedir. 2016 modelleri fuarda sergilemezler boşu boşuna beklemeyin. 2015 lerde indirim yapıp elindeki stoğu bitirmeye bakar. 2016 modeller ise hazirandan önce gelmez. aklınızda bulunsun...
aeicopux
30 Kasım 2015, 08:57
2015 model için euro 3,10043611 Türk Lirası (güncel) x 7.000 = 21.700 , 21.700 tl + 500 tl plaka masrafları + 115 tl vergi =22.315 tl hemde stock hali yani bomboş üzerinde hiçbirşey olmayan hali,koruma demiri, elcik koruma, top case taşıma demiri,1-2 ıvır zıvır aldın mı 2.000 tl de onlar hooop 24.315tl :) sonra satmaya kalk 18.000 e bakan yok :)
ktm demek külliyen zarar demek,şimdiki aklım olsa asla sıfır km duke almazdım,2. ellerde dolu dolu tertemiz makinalar var,kaydırmalı debriyaj çok büyük makinalarda işe yarıyor 373 cc lik bir makinada o kadar etkisi olmaz önemliyse şayet olursa bizim debriyaj balatamız bitmeyecek mi? değişim olurken tasıda değiştiririz ne olacak :) ,öteki parçalar ıvır zıvır zaten aliexpress'te hemen onlar çıkar alırız
ktm duke 390 artık Türkiye normlarına uymayacak,çok pahalı olmaya başladı ve bu politikayla en yakın rakibi mt 07'yi çok daha cazip hale getirmeye başladı...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-doktordan-sifir-gibi-221344670/detay bunu hemen alabilirsin dostum ;)
O ilandaki motorun beyaz yerlerine dikkat edin, resmen bilgisayarda oynayarak beyazlatılmış gibi duruyor. Ayrıca stikerlerı sökülmüş sanırım. Stikerlerı sökülmüş her türlü motordan uzak durmak lazım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:04 ----------
2015 model için euro 3,10043611 Türk Lirası (güncel) x 7.000 = 21.700 , 21.700 tl + 500 tl plaka masrafları + 115 tl vergi =22.315 tl hemde stock hali yani bomboş üzerinde hiçbirşey olmayan hali,koruma demiri, elcik koruma, top case taşıma demiri,1-2 ıvır zıvır aldın mı 2.000 tl de onlar hooop 24.315tl :) sonra satmaya kalk 18.000 e bakan yok :)
ktm demek külliyen zarar demek,şimdiki aklım olsa asla sıfır km duke almazdım,2. ellerde dolu dolu tertemiz makinalar var,kaydırmalı debriyaj çok büyük makinalarda işe yarıyor 373 cc lik bir makinada o kadar etkisi olmaz önemliyse şayet olursa bizim debriyaj balatamız bitmeyecek mi? değişim olurken tasıda değiştiririz ne olacak :) ,öteki parçalar ıvır zıvır zaten aliexpress'te hemen onlar çıkar alırız
ktm duke 390 artık Türkiye normlarına uymayacak,çok pahalı olmaya başladı ve bu politikayla en yakın rakibi mt 07'yi çok daha cazip hale getirmeye başladı...
KTM gerçekten hayal dünyasında yaşamaya başladı. İlanlara bakıyorum bir tane 2015 Duke 390 model ilanı yok, demek ki satmıyor. Benim için adamların şu motora bu parayı istemekteki tek dayanakları KTM markasının olması. Yoksa parasını geçtim, kaç defa test edip rahat edemediğim için beğenmediğim, bu sebepten kasası 690'a yaklaşmadıkça kaç para olursa olsun hiçbir zaman almak istemeyeceğim bir motordur. 2015'ine o paraları sakın vermeyin, yazıktır. Bir de bunların fiyat politikasında benim sinirimi bozan bazı şeyler var. 250 EXC-F Six Days modelinin Fransa satış fiyatı 8855 €, Duke 690'ın ise 8350 €. Aynı modellerin Türkiye fiyatlarına bakıyoruz Six Days 11550 €, Duke 690 ise 12900 €. Hadi vergisini falan geçtim, bu orantısızlık nedir ? Artık ben bu memleketteki insanların serbest piyasa ekonomisi zırvası altında söğüşlenmelerinden bıktım usandım. Bir malın talep gördüğü için fiyatının artmasından yoruldum. Memlekette bazı ürünlerdeki vergi oranlarının kar marjına bağlanması gerekiyor. Ne kadar çok kar yaparsa o kadar çok vergi versinler ki karı düşürüp satışlarını arttırmak zorunda kalsınlar. Bunları gördükçe öylesine öfkeleniyorum ki, elimde olsa bu kafayla ticaret yapamaya çalışan tüm firmaların cezalarla canına okurdum. Tümüne lanet olsun diyorum.
mccxcix
01 Aralık 2015, 17:27
Selam arkadaşlar, ben foruma yeni üye oldum, yaşım 25, İzmir Adliyesi'nde memur olarak görev yapmaktayım, çok kısa bir süre önce bir iki ekstradan eğitim alarak A2 sürücü belgeme kavuştum (Allah kaza bela vermesin), boyum 183 cm ve kilo 87, 3-4 ay içerisinde Allah nasip ederse ilk motorumu alacağım, ancak öyle alayım yükselteyim 1-2 sene kullanayım başkasına geçeyim falan istemiyorum ve doğru düzgün eğitim alarak gerekirse motoru beklemeye alarak 300 cc üzeri bir motor istiyorum ki, yazın uzun yolda yani 2-3 saatlik yolda beni götürsün, şehiriçinde de işime yarasın istiyorum ve en az 5-6 sene götürsün istiyorum, bu yüzden aklımda kaç aydır KTM 390 Duke var ve beni gayet cezbediyor, ancak olumlu olumsuz herkesin yorumlarını okudum ki pek satılmayan bir motor olduğu açıkça 2.el satış sitelerinden belli, bu yüzden git gel içerisindeyim ve olumsuz yorumlardan da karakterim gereği çok çabuk etkilenirim :D mt07 istedim ama çok torklu olduğundan vazgeçtim ayrıca malum vergi dilimi sıkıntı, ama KTM Duke 390 ile Kawasaki Z300 arasında kaldım lütfen biriniz bana yardımcı olsun, aranıza katılıp uzun yıllar bu forumda sağlıklı bir şekilde yazmayı çok isterim... Öncelikle bu iki motor arasında boyuma ve kiloma göre bir yorumda da bulunursanız sevinirim... Teşekkürler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------
Arkadaşlar şuana kadar cevap veren olmadı yine de teşekkürler, birşey daha ilave etmek istiyorum yaklaşık 1 senedir beklediği Yamaha MT-25 sonunda Yamaha Türkiye sitesinde yayınlandı, bu motor da kesinlikle ilgim alanında :D http://www.yamaha-motor.eu/tr/products/motorcycles/mt/mt-25.aspx
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------
KTM duke 390'ı Türkiye'de o kadar az kullanan var ki kendine ait başlıklı konusunda bile kimse girip cevap yazmıyor, bir de öğrenmek istediğiöm öncelikle şu boyum 183 cm bu motor bana olur mu, izmir'de satış bayisi bir tane var ve ellerinde genelde motor olmuyor o yüzden deneyemiyorum maalesef
biosferist
01 Aralık 2015, 17:46
Selam arkadaşlar, ben foruma yeni üye oldum, yaşım 25, İzmir Adliyesi'nde memur olarak görev yapmaktayım, çok kısa bir süre önce bir iki ekstradan eğitim alarak A2 sürücü belgeme kavuştum (Allah kaza bela vermesin), boyum 183 cm ve kilo 87, 3-4 ay içerisinde Allah nasip ederse ilk motorumu alacağım, ancak öyle alayım yükselteyim 1-2 sene kullanayım başkasına geçeyim falan istemiyorum ve doğru düzgün eğitim alarak gerekirse motoru beklemeye alarak 300 cc üzeri bir motor istiyorum ki, yazın uzun yolda yani 2-3 saatlik yolda beni götürsün, şehiriçinde de işime yarasın istiyorum ve en az 5-6 sene götürsün istiyorum, bu yüzden aklımda kaç aydır KTM 390 Duke var ve beni gayet cezbediyor, ancak olumlu olumsuz herkesin yorumlarını okudum ki pek satılmayan bir motor olduğu açıkça 2.el satış sitelerinden belli, bu yüzden git gel içerisindeyim ve olumsuz yorumlardan da karakterim gereği çok çabuk etkilenirim :D mt07 istedim ama çok torklu olduğundan vazgeçtim ayrıca malum vergi dilimi sıkıntı, ama KTM Duke 390 ile Kawasaki Z300 arasında kaldım lütfen biriniz bana yardımcı olsun, aranıza katılıp uzun yıllar bu forumda sağlıklı bir şekilde yazmayı çok isterim... Öncelikle bu iki motor arasında boyuma ve kiloma göre bir yorumda da bulunursanız sevinirim... Teşekkürler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------
Arkadaşlar şuana kadar cevap veren olmadı yine de teşekkürler, birşey daha ilave etmek istiyorum yaklaşık 1 senedir beklediği Yamaha MT-25 sonunda Yamaha Türkiye sitesinde yayınlandı, bu motor da kesinlikle ilgim alanında :D http://www.yamaha-motor.eu/tr/products/motorcycles/mt/mt-25.aspx
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------
KTM duke 390'ı Türkiye'de o kadar az kullanan var ki kendine ait başlıklı konusunda bile kimse girip cevap yazmıyor, bir de öğrenmek istediğiöm öncelikle şu boyum 183 cm bu motor bana olur mu, izmir'de satış bayisi bir tane var ve ellerinde genelde motor olmuyor o yüzden deneyemiyorum maalesef
hacım çok ani şeyler istiyorsun forum da türkiye gibi işler biraz yavaş işler
bir simülasyon sitesi var boyunu kilonu giriyorsun motoru seçiyorsun üstünde nasıl görüneceğini gösteriyor şu an aklıma gelmedi geçenlerde tekrar paylaşılmıştı forumda
kendimden örnek verirsem 173 boyum var tabanlarımı yere rahat basıyorum ama sen üzerinde belki leylek gibi gözükebilirsin forumda izmirde duke 390 kullananlar vardır eğer ki showroom da yoksa anlaşıp görebilirsin bence 250 cc ve üzeri 120 130 km yi rahat rahat görüp soğutma sistemi de sıvı ise uzun süre de kullanılabilir yolda iyi akşamlar saygılar
MimTolga
02 Aralık 2015, 00:02
hacım çok ani şeyler istiyorsun forum da türkiye gibi işler biraz yavaş işler
bir simülasyon sitesi var boyunu kilonu giriyorsun motoru seçiyorsun üstünde nasıl görüneceğini gösteriyor şu an aklıma gelmedi geçenlerde tekrar paylaşılmıştı forumda
kendimden örnek verirsem 173 boyum var tabanlarımı yere rahat basıyorum ama sen üzerinde belki leylek gibi gözükebilirsin forumda izmirde duke 390 kullananlar vardır eğer ki showroom da yoksa anlaşıp görebilirsin bence 250 cc ve üzeri 120 130 km yi rahat rahat görüp soğutma sistemi de sıvı ise uzun süre de kullanılabilir yolda iyi akşamlar saygılar
site cycle-ergo. bacak boyunu doğru girmeyi unutma. ölçüyü bacak içinden al hocam.
aeicopux
02 Aralık 2015, 09:21
Selam arkadaşlar, ben foruma yeni üye oldum, yaşım 25, İzmir Adliyesi'nde memur olarak görev yapmaktayım, çok kısa bir süre önce bir iki ekstradan eğitim alarak A2 sürücü belgeme kavuştum (Allah kaza bela vermesin), boyum 183 cm ve kilo 87, 3-4 ay içerisinde Allah nasip ederse ilk motorumu alacağım, ancak öyle alayım yükselteyim 1-2 sene kullanayım başkasına geçeyim falan istemiyorum ve doğru düzgün eğitim alarak gerekirse motoru beklemeye alarak 300 cc üzeri bir motor istiyorum ki, yazın uzun yolda yani 2-3 saatlik yolda beni götürsün, şehiriçinde de işime yarasın istiyorum ve en az 5-6 sene götürsün istiyorum, bu yüzden aklımda kaç aydır KTM 390 Duke var ve beni gayet cezbediyor, ancak olumlu olumsuz herkesin yorumlarını okudum ki pek satılmayan bir motor olduğu açıkça 2.el satış sitelerinden belli, bu yüzden git gel içerisindeyim ve olumsuz yorumlardan da karakterim gereği çok çabuk etkilenirim :D mt07 istedim ama çok torklu olduğundan vazgeçtim ayrıca malum vergi dilimi sıkıntı, ama KTM Duke 390 ile Kawasaki Z300 arasında kaldım lütfen biriniz bana yardımcı olsun, aranıza katılıp uzun yıllar bu forumda sağlıklı bir şekilde yazmayı çok isterim... Öncelikle bu iki motor arasında boyuma ve kiloma göre bir yorumda da bulunursanız sevinirim... Teşekkürler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------
Arkadaşlar şuana kadar cevap veren olmadı yine de teşekkürler, birşey daha ilave etmek istiyorum yaklaşık 1 senedir beklediği Yamaha MT-25 sonunda Yamaha Türkiye sitesinde yayınlandı, bu motor da kesinlikle ilgim alanında :D http://www.yamaha-motor.eu/tr/products/motorcycles/mt/mt-25.aspx
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------
KTM duke 390'ı Türkiye'de o kadar az kullanan var ki kendine ait başlıklı konusunda bile kimse girip cevap yazmıyor, bir de öğrenmek istediğiöm öncelikle şu boyum 183 cm bu motor bana olur mu, izmir'de satış bayisi bir tane var ve ellerinde genelde motor olmuyor o yüzden deneyemiyorum maalesef
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:41 ----------
mccxcix
Ktm duke özellikleri itibariyle sınıfının lideridir,reverse amortisör,abs,kilogram beygir eğrisi,hafifliği,hız ve çevikliği ile tartışmasız en iyisidir,mesela mt 07 ile karşılaştıralım
182 kg --75 beygir-- 190 km top speed-- 591 tl yıllık vergi--22.750 (+500 plaka +591 vergi + 220 sigorta = 24.061 ve stock hali)
150 kg --44 beygir-- 172 km top speed-- 231 tl yıllık vergi--17.900 (+500 plaka +231 vergi + 120 sigorta = 18.751 ve stock hali)
şimdi sorarım hangisi kağıt üzerinde daha iyi? benzin az yakıyor,torku yüksek,çok hafif ,fren ve şasesi hiper durumda
sana tavsiyem eğer ki yıllarca kullanacaksan aksesuarlı az km'de 2. el bir duke 390 almandan yana,nedeni ise 2. el duke lerin fiyatları düşük sıfır alırsan biraz fazla ödüyorsun ve aksesuarları çok pahalı,duke seni her yere götürür,gezdirir dolaştırır,çok kıvrak ve güçlüdür,piyasadaki çoğu motoru 0-100 km de yersin,ve abs hayat kurtarır
mt 25 sele yüksekliği düşük bir motosiklet ve r25 lerde sağ biyel kolu arızaları boy göstermeye başladı,yani kronik rahatsızlık çıktı,en ama en kötü özelliği ise abs olmaması,naked motosikletlerde olmazsa olmazlardandır abs,
2. el aksesuarlı bir duke 390 ;)
mesela...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-2015-temmuz-cikisli-4-aylik-3015-km-de-aksesuarli-ktm-duke-390-246219026/detay/
Sagunaydin
07 Aralık 2015, 00:56
Arkadaşlar merhaba,
Öncelikle damdan düşer gibi konuya daldığım için özür dilerim.
Ehliyetimi yeni aldım tecrübem çok az ilk motorumu almak için niyetlendim ve düke 390 alma düşüncem var. Fiziksel konuda bilgi almam gerekiyor. Trabzonda Yaşadığım ve Burada olmadığı için binme fırsatım olmadı İstanbul'a gelip deneyeceğim ancak sizin tecrübelerinizden yararlanmayı isterim.
Boyum 1:93 ve 100 kg civarındayım bu düke benim için ne derece uygun olur düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim
TOTEMONS
07 Aralık 2015, 01:55
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:41 ----------
mccxcix
Ktm duke özellikleri itibariyle sınıfının lideridir,reverse amortisör,abs,kilogram beygir eğrisi,hafifliği,hız ve çevikliği ile tartışmasız en iyisidir,mesela mt 07 ile karşılaştıralım
182 kg --75 beygir-- 190 km top speed-- 591 tl yıllık vergi--22.750 (+500 plaka +591 vergi + 220 sigorta = 24.061 ve stock hali)
150 kg --44 beygir-- 172 km top speed-- 231 tl yıllık vergi--17.900 (+500 plaka +231 vergi + 120 sigorta = 18.751 ve stock hali)
şimdi sorarım hangisi kağıt üzerinde daha iyi? benzin az yakıyor,torku yüksek,çok hafif ,fren ve şasesi hiper durumda
sana tavsiyem eğer ki yıllarca kullanacaksan aksesuarlı az km'de 2. el bir duke 390 almandan yana,nedeni ise 2. el duke lerin fiyatları düşük sıfır alırsan biraz fazla ödüyorsun ve aksesuarları çok pahalı,duke seni her yere götürür,gezdirir dolaştırır,çok kıvrak ve güçlüdür,piyasadaki çoğu motoru 0-100 km de yersin,ve abs hayat kurtarır
mt 25 sele yüksekliği düşük bir motosiklet ve r25 lerde sağ biyel kolu arızaları boy göstermeye başladı,yani kronik rahatsızlık çıktı,en ama en kötü özelliği ise abs olmaması,naked motosikletlerde olmazsa olmazlardandır abs,
2. el aksesuarlı bir duke 390 ;)
mesela...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-2015-temmuz-cikisli-4-aylik-3015-km-de-aksesuarli-ktm-duke-390-246219026/detay/
Uyanıklığın bu kadarına pes doğrusu !!!
KTM 390 ı övdü övdü sonrada kendi satılığa çıkardığı motorun linkini verdi.
Motorun elde kalma korkusu adama neler yaptırıyor yaw :queen:
vladimir
07 Aralık 2015, 15:18
195.000 rupi = 8.500 TL fiyatıyla Hindistan'da rakipsiz ama Türkiye'de bu fiyatıyla... Ya gene Hindistanda üretilen Honda cbr250R'a ne demeli bu hint fakiri de sadece 162.000 rupi=7.000 TL Hindistan'da
Vergi sisteminden ,gümrük mevzuatına, ithalatçısından distribütörüne bir gariplikler ülkesi Türkiye.
Serk21
07 Aralık 2015, 15:24
Arkadaşlar merhaba,
Öncelikle damdan düşer gibi konuya daldığım için özür dilerim.
Ehliyetimi yeni aldım tecrübem çok az ilk motorumu almak için niyetlendim ve düke 390 alma düşüncem var. Fiziksel konuda bilgi almam gerekiyor. Trabzonda Yaşadığım ve Burada olmadığı için binme fırsatım olmadı İstanbul'a gelip deneyeceğim ancak sizin tecrübelerinizden yararlanmayı isterim.
Boyum 1:93 ve 100 kg civarındayım bu düke benim için ne derece uygun olur düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim
Istanbula gelmişken birkaç gün kal ve eğitim al. Gs1 gs2 fln. Egitim almayacaksan da git duke 125 yada 200 al uygun fiyatli. 250cc uzeri motosiklet ile başlama bana mantikli gelmiyor.. hele ki torklu modeller ile hiç..
Sagunaydin
07 Aralık 2015, 18:21
Eğitim içinde geleceğim kısmetse. Bende hafif motorla başlamak istiyorum. Sonuçta duke alacaksam dediğiniz gibi, şasi aynı daha güçsüzünü almak daha mantıklı gibi. Önümde kötü bir örnek var ondan dolayı biraz büyük hacimli seçim yaptım. Abimin ilk motoru Bmw f650 gs ama o bmw rider'da eğitim almıştı.Sonra K 1200 r'a geçti. Dediğiniz gibi tecrübe eksiğini eğitimlerle kapatmak gerekecek. Gelince motorları daha detaylı inceleyip karar vermem gerekecek sanırım. İlginiz için teşekkürler.
araltı
07 Aralık 2015, 19:06
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:41 ----------
mccxcix
Ktm duke özellikleri itibariyle sınıfının lideridir,reverse amortisör,abs,kilogram beygir eğrisi,hafifliği,hız ve çevikliği ile tartışmasız en iyisidir,mesela mt 07 ile karşılaştıralım
182 kg --75 beygir-- 190 km top speed-- 591 tl yıllık vergi--22.750 (+500 plaka +591 vergi + 220 sigorta = 24.061 ve stock hali)
150 kg --44 beygir-- 172 km top speed-- 231 tl yıllık vergi--17.900 (+500 plaka +231 vergi + 120 sigorta = 18.751 ve stock hali)
şimdi sorarım hangisi kağıt üzerinde daha iyi? benzin az yakıyor,torku yüksek,çok hafif ,fren ve şasesi hiper durumda
sana tavsiyem eğer ki yıllarca kullanacaksan aksesuarlı az km'de 2. el bir duke 390 almandan yana,nedeni ise 2. el duke lerin fiyatları düşük sıfır alırsan biraz fazla ödüyorsun ve aksesuarları çok pahalı,duke seni her yere götürür,gezdirir dolaştırır,çok kıvrak ve güçlüdür,piyasadaki çoğu motoru 0-100 km de yersin,ve abs hayat kurtarır
mt 25 sele yüksekliği düşük bir motosiklet ve r25 lerde sağ biyel kolu arızaları boy göstermeye başladı,yani kronik rahatsızlık çıktı,en ama en kötü özelliği ise abs olmaması,naked motosikletlerde olmazsa olmazlardandır abs,
2. el aksesuarlı bir duke 390 ;)
mesela...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-2015-temmuz-cikisli-4-aylik-3015-km-de-aksesuarli-ktm-duke-390-246219026/detay/
Çaresizlik
ktmbajaj
11 Aralık 2015, 01:29
merhabalar bir duke 390 sahibi olaraktan
motorumun ufak tefek işlerini yapsın diye bir bajaj servisine götürüyorum sağ olsun abi de para filan almıyor zincir sıkmaydı yağ değişimiydi filan
onun demesine gör pulsarın hava ve yağ filtresiniin 390 a uyacağını söyledi var mı böyle bir olay bajaj parçaları duke serisi motorlara uyma ihtimalleri var mı yada yapan var mı ?
Serk21
11 Aralık 2015, 01:34
merhabalar bir duke 390 sahibi olaraktan
motorumun ufak tefek işlerini yapsın diye bir bajaj servisine götürüyorum sağ olsun abi de para filan almıyor zincir sıkmaydı yağ değişimiydi filan
onun demesine gör pulsarın hava ve yağ filtresiniin 390 a uyacağını söyledi var mı böyle bir olay bajaj parçaları duke serisi motorlara uyma ihtimalleri var mı yada yapan var mı ?
Olabilir, pulsar zaten duke cakmasi gibi.. e duke leri de bajaj üretmiyor mu? Duke 200 un hava filtresi 390 a uyuyor ise pulsarinda uymasi muhtemel. Ben olsam yağ filtresi gibi hayati seylerde o topa girmem ama fren maneti vs olabilir.
tjockfan
15 Aralık 2015, 02:01
Arkadaşlar merhaba, 14 sayfayı baştan aşağıya okudum ve aklımda kalan bir kaç soru var.
Öncelikle kendimden bahsedeyim, Ducati Hypermotard 796 kullanıyorum, ancak şehir içinde bana aşırı torklu geliyor.Aynaların gidon sonunda açılıyor olması nedeniyle aralara girmek neredeyse imkansız.
2014 model KTM390 takas teklifi geldi ve benim çok beğendiğim bir motor olduğu için hemen detaylı bi araştırma yapmaya başladım.
2014 modellerde debriyaj çok sert diye şikayetler var,kaydırmalı debriyaj yok ve sele sıkıntısı var.
Sizce 2015 'i almaya değer mi bu nedenlerden dolayı? Seleyi kaplatarak çözebilirim diye düşünüyorum.
Ucka
25 Aralık 2015, 19:31
Arkadaşlar merhaba, 14 sayfayı baştan aşağıya okudum ve aklımda kalan bir kaç soru var.
Öncelikle kendimden bahsedeyim, Ducati Hypermotard 796 kullanıyorum, ancak şehir içinde bana aşırı torklu geliyor.Aynaların gidon sonunda açılıyor olması nedeniyle aralara girmek neredeyse imkansız.
2014 model KTM390 takas teklifi geldi ve benim çok beğendiğim bir motor olduğu için hemen detaylı bi araştırma yapmaya başladım.
2014 modellerde debriyaj çok sert diye şikayetler var,kaydırmalı debriyaj yok ve sele sıkıntısı var.
Sizce 2015 'i almaya değer mi bu nedenlerden dolayı? Seleyi kaplatarak çözebilirim diye düşünüyorum.
Bu sorunun cevabi alacaginiz motorun ne kadar uygun fiyatli oldugu ile alakali
2015 model in birkac artisi var
Kaydirmali debriyaj ve daha yumusak debriyaj
Capi 0.8 den 1.0 a arttilan buji.bu sayede yakit ekonomisi ve daha stabil gidis saglandigi soyleniyor.
Daha etli sivri olmayan kisa elcikler
Su anki 390 lar gibi motorun isisini bacagin sag tarafina vermemesi.ozellikle yazin cok farkedilir diye dusunuyorum.
Uzerinde gelen rosso ii lastikler.Onceden metzeller m5 kullaniliyordu ve avrupa sartlarina gore yapilmis sert hamurlu bir lastik oldugu icin bizimn ulkenin cam gibi asfaltinda arada bir kayiyor.
Yine zincir korumasinda amortisor korumalarinda birkac minor deigisiklik dahaa var ama temel olarak bunlar.
Ayrica seleyi kaplatarak cozemezsiniz.Onu unutun.Tek ve en guzel yolu ergo sele almak.Fiyati tuzlu olsa da kesinlikle buna deger.
0 almaya butceniz yetiyor ise dusunmeyin bana kalirsa.Ktm surekli eksikleri ggorup duzeltmeye calisan bir firma.2015 te yapilmis butun degisiklikleri suradan okuyabilirsiniz.
http://www.indiancarsbikes.in/motorcycles/2015-ktm-duke-390-list-20-explained-114607/
mccxcix
25 Aralık 2015, 21:26
Arkadaşlar kusura bakmayin ingilizcem yok; ancak google çeviri ile 2014 Duke 390 ile 2015 Duke 390 arasindaki farki yani 2015 te gelen özellikleri okuduğum yazinin cevirisini ekliyorum, gayet anlaşılıyor 😀
-Buji aralığı 2015 modele 1 mm, birinci kuşak modeli 0.8 mm çıkarılmıştır. Buji boşluğu bir artış zamanlamasını geciktirir. Bir engelli zamanlama pek çok faydaları vardır. Bu eleştiri / prematüre ateşlemeyi ortadan kaldıracaktır. Diğer yararı bir soğutucu çalışan motorudur. Ancak, engelli zamanlaması da bisiklet ivme daha az çılgınca yapacaktır. Bu motorun uzun ömürlü ve güvenilirliği çıkarları yapmak için küçük bir uzlaşmadır.
-Radyatör fan düzeneği artık şekilde takılmıştır ziyade bisikletçinin bacaklarını kavurma daha bisikletin altına doğru sıcak hava yeniden yönlendirir.
Arka amortisör toz kapağı eklenmesi ile daha iyi toz / kir toleransı alır.
Amortisör arka yay artan kir / toz koruması için bir kapak koruyucusu alır.
Orijinal Duke 390 koltuk hava filtresi konut karşı ovmak kullandı. Güncellenmiş modelde, KTM ön koltuk kasıldı ve o ve hava filtresi muhafazası arasındaki açıklığı artmıştır.
El kulpları RC200 / 390 üniteleri ile değiştirilmiştir.
Gaz kavrama ve sağ şalter düğmesi vites olarak birbirleri ile artık karışıklık sürtme kaçınmak için yeniden konumlandırılmış edilmiştir olacaktır.
Göbek pan gevşeme periyodik 2015 modelinde ilk nesil Duke 390 tarihinde titreşim önemli bir kaynağı oldu, KTM bölümü nedeniyle rezonans gevşetin olmadığından emin olmak için karın tencerenin bağlar değişti.
Zincir kapağı artık gevşek bir zincir ile temasını engellemek için yüksek oturur. Bu can sıkıcı zincir tokat sesi azaltacaktır.
Yaka dişli yeniden tasarlandı.
Gösterge paneli 7500 kilometrelik servis aralığını karşılamak için yeniden programlanan olmuştur. Ayrıca, hız mantığı istenmeyen sıfırlama önlemek için değiştirildi.
Egzoz lastik amortisör titreşimi azaltmak için revize edilmiştir monte.
Çıkış miline kadar lider yataklar artık petrol sızıntısını önlemek için mühürlenir.
Yağ keçesi çıkış milinin yeni yaka karşılamak için daha büyük bir çapa sahiptir.
-Bağlantı çubuğu küçük ucunda bir çalı ile dayanıklı hale getirilmiştir.
Bir büyük değişiklik terlik debriyaj eklenmesidir. Biz zaten terlik debriyaj faydalarını detaylı ettik.
Ön çamurluk tasarımı su ve kir sıçramasına en aza indirmek için değiştirildi.
Daha malzeme çatlama azaltmak için arka çamurluk kullanılmıştır.
Arka çamur bekçi bisiklet üzerine sıçramasına kir önlemek için daha geniştir.
Göstergeler su sızıntı, ilk nesil Duke 390 bir sorunu önlemek için mühürlü oylandı.
Memory42
25 Aralık 2015, 23:10
Baya bir geliştirme ve iyleştirme yapılmış doğrusu duke 390 veya ninja 300 arasında kaldım :)
mccxcix
25 Aralık 2015, 23:22
KTM Duke 390 ABS; kaydırbalı debriyaj, ABS, pirelli diablo rosso 2 lastik, WP Süspansiyon, BYBRE fren sistemi, içinde bi senin olmadığın gösterge paneli muhakkak alinabilecek motor kesinlikle. Ozellikle daha cok sehirici kullancaksaniz ki uzun yolda olabilir on numara bi tercih olur cok super olur iyice dusunun derim 😀
He bi de unutmadan yakiti on numara az yakiyor 😀
Ucka
26 Aralık 2015, 00:18
ninja 300 ve duke390 hem oturus pozisyonu hemde surus karakteri olarak birbiri ile alakasiz motorlar.Once hangisinden keyid aldiginizi bulun sonra karar verin.Ktm alt devirlerde ninja ust devirlerde maximum tork veren bir alettir .Duke ile sehrin altini ustune getirirsiniz.Ninja da yarim saatten sonra kivranmalar baslar.Duke te dik oturdugunuz icin butun trafigi gozlemleyebilirsiniz.Ninja da boyle bir sansiniz yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------
2015 duke teki desiklikleri video olarak izlemek isterseniz sizi soyle alalim.
https://www.youtube.com/watch?v=sveMXnLUVb0
MimTolga
27 Aralık 2015, 20:11
Beyler spormoto sayfasında fiyat listesinde 390 ın fiyatı 18900 olmuş ama model bilgisi yok acaba 2014 model mi 2015 mi ? Bilgisi olan var mı?
berkaye
27 Aralık 2015, 20:16
Beyler spormoto sayfasında fiyat listesinde 390 ın fiyatı 18900 olmuş ama model bilgisi yok acaba 2014 model mi 2015 mi ? Bilgisi olan var mı?
2015, bende geçen hafta gidip sormuştum
Memory42
27 Aralık 2015, 20:45
KTM Duke 390 ABS; kaydırbalı debriyaj, ABS, pirelli diablo rosso 2 lastik, WP Süspansiyon, BYBRE fren sistemi, içinde bi senin olmadığın gösterge paneli muhakkak alinabilecek motor kesinlikle. Ozellikle daha cok sehirici kullancaksaniz ki uzun yolda olabilir on numara bi tercih olur cok super olur iyice dusunun derim
He bi de unutmadan yakiti on numara az yakiyor
Açıkçası tek kafamı kurcalayan titreşim konusuydu RC250 denemiştim.Tarz olarak baktığımızda açıkçası kesinlikle şu demiyorum beğendiğim motosikletlere binerim :)
ninja 300 ve duke390 hem oturus pozisyonu hemde surus karakteri olarak birbiri ile alakasiz motorlar.Once hangisinden keyid aldiginizi bulun sonra karar verin.Ktm alt devirlerde ninja ust devirlerde maximum tork veren bir alettir .Duke ile sehrin altini ustune getirirsiniz.Ninja da yarim saatten sonra kivranmalar baslar.Duke te dik oturdugunuz icin butun trafigi gozlemleyebilirsiniz.Ninja da boyle bir sansiniz yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------
2015 duke teki desiklikleri video olarak izlemek isterseniz sizi soyle alalim.
https://www.youtube.com/watch?v=sveMXnLUVb0
Teşekkür ederim faydalı olacaktır,izleyeceğim birazdan.
MimTolga
28 Aralık 2015, 23:10
2015, bende geçen hafta gidip sormuştum
Süper fiyat o zaman ;) 21000'den 18900'e çekmişler fiyatı. Rosso II lastik + kaydırmalı debriyaj + bacakları pişirmeyen fan + rc elcikleri. Süper.
berkaye
29 Aralık 2015, 00:09
Süper fiyat o zaman ;) 21000'den 18900'e çekmişler fiyatı. Rosso II lastik + kaydırmalı debriyaj + bacakları pişirmeyen fan + rc elcikleri. Süper.
Şu motorum satılana kadar yukarı çekmezlerse tekrar inşallah.
shruikan
29 Aralık 2015, 12:49
Süper fiyat o zaman ;) 21000'den 18900'e çekmişler fiyatı. Rosso II lastik + kaydırmalı debriyaj + bacakları pişirmeyen fan + rc elcikleri. Süper.
Önceki modellerde bacağı pişiren fan değildiki. Yüksek şıkıştırma oranı sebebiyle motorun kendi ısısıydı. Motor gene aynı, yeni modelde fanın etrafını kapadılar. Bu iyi mi kötü mü bilemedim; çünkü fanın hava üflemesi için bir diğer taraftan hava çekmesi lazım ki yeni modelde de kapalı olduğundan hava çekecek yer yok.
O yüzden hararet sorunları olmaz umarım.
Ha fiyat, hakikaten de €7000'den TL.18900'a inmesi güzel; ama gene de çok gibi.
ncang05
02 Ocak 2016, 23:15
Arkadaşlar, herkese iyi forumlar. Ben de duke 390 ile ilgileniyorum. Bugün spormoto da görme imkanım oldu. 2015 model için 18900 fiyat nasıldır. Bazı geliştirmeler eklendiği söyleniyor fakat 2015 kullananlar memnun mu acaba sıkıntı oluşturacak bir durum var mıdır acaba. 2013 modelin test sürüşünü yapmıştım ve test motoru haşat durumdaydı 390 hakkında hiç iyi izlenim bırakmadı. Gidişi torku hoştu fakat sallanan manetler, gevşek, gürültülü zincir ve egzoz derken motordan hiçbirşey anlamadım. Bir de selenin duke 125 ile aynı olduğunu söyledi oradaki görevli bu bilgi doğru olabilir mi. Zira duke 125 in selesi ilk oturmamda beni rahatsız etti msx kullanan birisi olarak sele direk gözüme çarptı. Konuyu da komple okudum az çok bilgi sahibi oldum motorla ilgili. Özellikle bu fiyat iyi bir fırsat mıdır sizce.
MimTolga
04 Ocak 2016, 12:24
Arkadaşlar, herkese iyi forumlar. Ben de duke 390 ile ilgileniyorum. Bugün spormoto da görme imkanım oldu. 2015 model için 18900 fiyat nasıldır. Bazı geliştirmeler eklendiği söyleniyor fakat 2015 kullananlar memnun mu acaba sıkıntı oluşturacak bir durum var mıdır acaba. 2013 modelin test sürüşünü yapmıştım ve test motoru haşat durumdaydı 390 hakkında hiç iyi izlenim bırakmadı. Gidişi torku hoştu fakat sallanan manetler, gevşek, gürültülü zincir ve egzoz derken motordan hiçbirşey anlamadım. Bir de selenin duke 125 ile aynı olduğunu söyledi oradaki görevli bu bilgi doğru olabilir mi. Zira duke 125 in selesi ilk oturmamda beni rahatsız etti msx kullanan birisi olarak sele direk gözüme çarptı. Konuyu da komple okudum az çok bilgi sahibi oldum motorla ilgili. Özellikle bu fiyat iyi bir fırsat mıdır sizce.
Yukarıdaki mesajımda da yazdığım gibi fiyatı 7000€'dan 18900'e çektiler süper, Rosso II lastik + kaydırmalı debriyaj + rc elcikleri gibi 2013-2014 modellerden farklı iyileştirmeler var. Bence sıkıntı olacak birşey olmaz. Bu paraya gözü kapalı alınır ;)
berkcigdem
05 Ocak 2016, 04:51
Yukarıdaki mesajımda da yazdığım gibi fiyatı 7000€'dan 18900'e çektiler süper, Rosso II lastik + kaydırmalı debriyaj + rc elcikleri gibi 2013-2014 modellerden farklı iyileştirmeler var. Bence sıkıntı olacak birşey olmaz. Bu paraya gözü kapalı alınır ;)
2016 modeller gelicek haziranda falan. Fuarda yaklaştı klasik spormoto indirimine hoşgeldiniz :)
Fuarı bekleyin belki biraz daha indirirler.
Her sene başında fuara yaklaşırken bunu yaparlar çünkü ellerindeki stoğu bitirmeye çalışıyorlar :)
caglar48
09 Ocak 2016, 07:59
2016 modeller gelicek haziranda falan. Fuarda yaklaştı klasik spormoto indirimine hoşgeldiniz :)
Fuarı bekleyin belki biraz daha indirirler.
Her sene başında fuara yaklaşırken bunu yaparlar çünkü ellerindeki stoğu bitirmeye çalışıyorlar :)
ya sen tenekeye bınıyosun supermotoyu nerden ogrendın :queen:
berkcigdem
09 Ocak 2016, 16:32
ya sen tenekeye bınıyosun supermotoyu nerden ogrendın :queen:
Merak ettim dedim bu KTM nedir ne değildir :)
Napıcan oğlum bakıp bakıp duruyorum :) Tencerem ve ben ! :queen:
skyrunner
28 Ocak 2016, 17:23
Duke 390 kullanıcısı olarak izmir den dahil oldum. Motorum 3500 km de. şöyle bir sorunum var. Motoru ilk çalıştırmadan sonra, debriyajı bırakıp stop ettirisem, hemen ardından kolay çalışmıyor. Birkaç defa marş yapıp gaz vererek çalıştırmam gerekiyor. hatta bazen çalışmayınca JG_7.1.3 gibi bir uyarı veriyor. Bilgisi olan ya da başına gelen biri varsa yardım ederse sevinirim.
biosferist
28 Ocak 2016, 17:43
Duke 390 kullanıcısı olarak izmir den dahil oldum. Motorum 3500 km de. şöyle bir sorunum var. Motoru ilk çalıştırmadan sonra, debriyajı bırakıp stop ettirisem, hemen ardından kolay çalışmıyor. Birkaç defa marş yapıp gaz vererek çalıştırmam gerekiyor. hatta bazen çalışmayınca JG_7.1.3 gibi bir uyarı veriyor. Bilgisi olan ya da başına gelen biri varsa yardım ederse sevinirim.
valla o şekilde bir sıkıntım olmadı ama sanırım çok hafif gaz vererek marş basmak işe yarıyordu hata kodunu elinizde kitapçık varsa bakın derim
çok gaz verirseniz de boğulabilir hayırlı olsun tekerin düz bassın
berkcigdem
29 Ocak 2016, 03:17
Duke 390 kullanıcısı olarak izmir den dahil oldum. Motorum 3500 km de. şöyle bir sorunum var. Motoru ilk çalıştırmadan sonra, debriyajı bırakıp stop ettirisem, hemen ardından kolay çalışmıyor. Birkaç defa marş yapıp gaz vererek çalıştırmam gerekiyor. hatta bazen çalışmayınca JG_7.1.3 gibi bir uyarı veriyor. Bilgisi olan ya da başına gelen biri varsa yardım ederse sevinirim.
Klasik duke 390 sorunudur bu. Merak etme senin motorun ile alakalı bir durum değil. 3-4 saniye sonra çalıştırmayı denersen çalışır.
fedos
03 Şubat 2016, 13:08
Aradaki farkı kimseye Helal etmiyorum ben.Sadece bakıp,yüzlerce kombinasyon yapıyoruz alabilmek için ...
195.000 rupi = 8.500 TL fiyatıyla Hindistan'da rakipsiz ama Türkiye'de bu fiyatıyla... Ya gene Hindistanda üretilen Honda cbr250R'a ne demeli bu hint fakiri de sadece 162.000 rupi=7.000 TL Hindistan'da
Vergi sisteminden ,gümrük mevzuatına, ithalatçısından distribütörüne bir gariplikler ülkesi Türkiye.
Memory42
03 Şubat 2016, 13:40
Aradaki farkı kimseye Helal etmiyorum ben.Sadece bakıp,yüzlerce kombinasyon yapıyoruz alabilmek için ...
Haram olsun millete 3 kuruşluk motoru 10 kuruşa satanlara sattıranlara...
MimTolga
03 Şubat 2016, 14:44
Haram olsun millete 3 kuruşluk motoru 10 kuruşa satanlara sattıranlara...
Onların da çok umurundaydı hocam bizim beddua etmemiz. GMC V12 motorlu koruma jipleriyle , özel zırhlı Merso s600 lerine binerken, dünyada 300-500 tane olan özel jetine binerken bizi mi düşünecek... Sonra da bakınız Alman Ekonomi Bakanına. Adam bisiklete biniyor...
İşin özeti, devletimiz bize diyorki 250 cc üstü motosiklet lükstür, binersen seni ötv+ benzin+ vergi ile fena döverim. Maçan yiyorsa bin, yemiyorsa binme, beddua etsen de para etmez ::pr:
RyuujinJakka
08 Şubat 2016, 15:56
Merhaba arkadaşlar 2014 ile 2015 arasında ne gibi farklar var, ne iyileştirmeleri yapıldı? teşekkürler
Serk21
08 Şubat 2016, 16:32
Duke 390 kullanıcısı olarak izmir den dahil oldum. Motorum 3500 km de. şöyle bir sorunum var. Motoru ilk çalıştırmadan sonra, debriyajı bırakıp stop ettirisem, hemen ardından kolay çalışmıyor. Birkaç defa marş yapıp gaz vererek çalıştırmam gerekiyor. hatta bazen çalışmayınca JG_7.1.3 gibi bir uyarı veriyor. Bilgisi olan ya da başına gelen biri varsa yardım ederse sevinirim.
Standart sorun,bu motosikletinin orjinal KTM oldugunu gosterir, yan sanayi degil yani :)
Garanti bakimina gittiginde konudan bahset. Sanirim subap ayari ile cozuyorlardi. Yada baska birsey ayari. Ktm servisi Atamoto oyle soylemisti.
blackfish
08 Şubat 2016, 17:42
Standart sorun,bu motosikletinin orjinal KTM oldugunu gosterir, yan sanayi degil yani :)
Garanti bakimina gittiginde konudan bahset. Sanirim subap ayari ile cozuyorlardi. Yada baska birsey ayari. Ktm servisi Atamoto oyle soylemisti.
hocam aynı hata kodu benim 200 de de çıkıyor ara. akü uyarısı da veriyor bununla birlikte.
fedos
08 Şubat 2016, 18:23
Merhaba Arkadaşlar bu motorun uzun yol performansı hakkında bilgi verebilir misiniz ?
mccxcix
09 Şubat 2016, 09:13
Merhaba arkadaşlar 2014 ile 2015 arasında ne gibi farklar var, ne iyileştirmeleri yapıldı? teşekkürler
Arkadaşım hepitopu 15 sayfa var zaten az baksan hatta bir sayfa geri gelsen aradığın bilyigi göreceksin rahat rahat :wiinkk:
Arkadaşlar kusura bakmayin ingilizcem yok; ancak google çeviri ile 2014 Duke 390 ile 2015 Duke 390 arasindaki farki yani 2015 te gelen özellikleri okuduğum yazinin cevirisini ekliyorum, gayet anlaşılıyor 😀
-Buji aralığı 2015 modele 1 mm, birinci kuşak modeli 0.8 mm çıkarılmıştır. Buji boşluğu bir artış zamanlamasını geciktirir. Bir engelli zamanlama pek çok faydaları vardır. Bu eleştiri / prematüre ateşlemeyi ortadan kaldıracaktır. Diğer yararı bir soğutucu çalışan motorudur. Ancak, engelli zamanlaması da bisiklet ivme daha az çılgınca yapacaktır. Bu motorun uzun ömürlü ve güvenilirliği çıkarları yapmak için küçük bir uzlaşmadır.
-Radyatör fan düzeneği artık şekilde takılmıştır ziyade bisikletçinin bacaklarını kavurma daha bisikletin altına doğru sıcak hava yeniden yönlendirir.
Arka amortisör toz kapağı eklenmesi ile daha iyi toz / kir toleransı alır.
Amortisör arka yay artan kir / toz koruması için bir kapak koruyucusu alır.
Orijinal Duke 390 koltuk hava filtresi konut karşı ovmak kullandı. Güncellenmiş modelde, KTM ön koltuk kasıldı ve o ve hava filtresi muhafazası arasındaki açıklığı artmıştır.
El kulpları RC200 / 390 üniteleri ile değiştirilmiştir.
Gaz kavrama ve sağ şalter düğmesi vites olarak birbirleri ile artık karışıklık sürtme kaçınmak için yeniden konumlandırılmış edilmiştir olacaktır.
Göbek pan gevşeme periyodik 2015 modelinde ilk nesil Duke 390 tarihinde titreşim önemli bir kaynağı oldu, KTM bölümü nedeniyle rezonans gevşetin olmadığından emin olmak için karın tencerenin bağlar değişti.
Zincir kapağı artık gevşek bir zincir ile temasını engellemek için yüksek oturur. Bu can sıkıcı zincir tokat sesi azaltacaktır.
Yaka dişli yeniden tasarlandı.
Gösterge paneli 7500 kilometrelik servis aralığını karşılamak için yeniden programlanan olmuştur. Ayrıca, hız mantığı istenmeyen sıfırlama önlemek için değiştirildi.
Egzoz lastik amortisör titreşimi azaltmak için revize edilmiştir monte.
Çıkış miline kadar lider yataklar artık petrol sızıntısını önlemek için mühürlenir.
Yağ keçesi çıkış milinin yeni yaka karşılamak için daha büyük bir çapa sahiptir.
-Bağlantı çubuğu küçük ucunda bir çalı ile dayanıklı hale getirilmiştir.
Bir büyük değişiklik terlik debriyaj eklenmesidir. Biz zaten terlik debriyaj faydalarını detaylı ettik.
Ön çamurluk tasarımı su ve kir sıçramasına en aza indirmek için değiştirildi.
Daha malzeme çatlama azaltmak için arka çamurluk kullanılmıştır.
Arka çamur bekçi bisiklet üzerine sıçramasına kir önlemek için daha geniştir.
Göstergeler su sızıntı, ilk nesil Duke 390 bir sorunu önlemek için mühürlü oylandı.
Bu arada KTM Duke 390 2015 18900-TL, bence rakiplerine ve bu kaliteye göre şuan cidden süper bir fiyata çekmişler...
skyrunner
10 Şubat 2016, 20:42
Motorun performansı süper.Ancak çok uzun yolda yorucu oluyor.Hele ki artcıyla işin zor. Şehir içi tam bir fare.heryere gir çık.az yakar. Geçen gün İzmir karsiyaka dan urla ya gittim. Yaklaşık 70 km durmadan sıkıntı yok. Ama bir uzun yol motoru performansı beklemek gerekir. Ama kopması inanılmaz. Ara hızlanması inanılmaz keyifli. Ancak yaşanır anlatilmaz
RyuujinJakka
11 Mart 2016, 01:12
Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım. Dün enduro marketten teslim alıp bahçelievlere getirmeyi başardım motoru. trafik fena halde ürküttü. acemi olduğum için ara trafiklerde stop ettirdim epeyce :) köprü rüzgarından çok tırsıyordum bi sıkıntı olmadı. en kısa zamanda da eğitim işini düzenlemeye çalışıyorum. tekeriniz düz bassın.
mccxcix
11 Mart 2016, 12:14
Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım. Dün enduro marketten teslim alıp bahçelievlere getirmeyi başardım motoru. trafik fena halde ürküttü. acemi olduğum için ara trafiklerde stop ettirdim epeyce :) köprü rüzgarından çok tırsıyordum bi sıkıntı olmadı. en kısa zamanda da eğitim işini düzenlemeye çalışıyorum. tekeriniz düz bassın.
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız inşallah, sanırım ilk motosikletiniz, bende takipteyim bu modeli alırsam eğer benimde ilk motosikletim olacak; direkt eğitim almanızı öneririm çünkü torku çok yerinde bi makina, bir de detay verebilirseniz sigortası, aldığınız model yılı ve fiyatı konusunda çok sevinirim, bu arada sanırım bir hayli az kesim kullanıyor 390 Duke, o yüzden forumda çok nadir cevaplar veriliyor 390 kısmında bilginiz olsun :)
fatihaibu
11 Mart 2016, 23:26
Merhaba arkadaşlar, ben de aranıza yeni katıldım. Dün Duke 390 ımı aldım, makine süper. Yol tutuşu, gücü, ivmelenmesi çok güzel. Yalnız oturuş pozisyonu benim alıştığım gibi değil. Ayaklar geride kalıyor. Kullandıkça alışırım heralde.
RyuujinJakka
14 Mart 2016, 23:44
2015 708lira demir sigortadan aldım en düşük fiyatı. Kasko da şimdilik yok avivadan 1600lira gibi bi fiyat çıktı bu hafta içi yaptırıcam bakalım.
skyrunner
24 Mart 2016, 09:46
Yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun. İlk motor için biraz güçlü ama elinizin ayarı iyiyse sıkıntı yok. Abs en büyük avantajınız olacak. İlk acemilik dönemde bir kaç kez telaş yapıp ön frene asılmıştım. Allahtan abs var da kaymadı.Yoksa yerlerdeydim.
yeniii
24 Mart 2016, 12:33
Bajaj pulsar'dan sonra ktm duke 390 aldım arasında dağlar ovalar dereler kadar fark var, herkese kazasız belasız keyifli sürüşler...
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO