PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17

shruikan
09 Mart 2017, 15:48
Merhaba arkadaşlar.
Duke 390 almaya niyetim var.Geçmiş konulari sayfalarida inceledim birkaç sorum olacak cevaplarsaniz sevinirim.
1.Duke 250 deki kaydirmali debriyaj bunda da var mi ?
2.Geçmiş sayfalarda okudum birkaç kronik ariza hangi modeldi hatirlamiyorum (2014 olabilir ) bir modelden sonra düzeltilmiş sanirim bu doğru mu ve hangi modelden sonra ? ( yanlış da hatirliyor olabilirim )
3.Uzun yolda yoruyormu ? Kendi ölçtüğünüz ortalama yakit tuketimi nedir ?
4.İkinci elinin zayıf olduğu zor satıldığı dogru mu?
Şimdiden cevaplariniz için teşekkürler.

1. var
2. 2013-2014 modelde, fan çalışınca sıcak hava sağa sola yani bacaklara geliyor. 2015 ve sonrasında fanın etrafını kapattılar, bacaklara esmiyormuş, bende 2013 var.
3. esintiye karşı koyayım derken boyun ağrısı yapıyor zamanla. acelen yoksa, ben 2.8 lt. gördüm göstergede
4. "maksimum hız motoru" olmadığından, müşterisi genelde markayı bilen kişilerden oluyor.

afatsum
12 Mart 2017, 19:43
2017'leri hintli kardeşlerimiz test etmeye başlamışlar...

polo34
12 Mart 2017, 21:02
1. var
2. 2013-2014 modelde, fan çalışınca sıcak hava sağa sola yani bacaklara geliyor. 2015 ve sonrasında fanın etrafını kapattılar, bacaklara esmiyormuş, bende 2013 var.
3. esintiye karşı koyayım derken boyun ağrısı yapıyor zamanla. acelen yoksa, ben 2.8 lt. gördüm göstergede
4. "maksimum hız motoru" olmadığından, müşterisi genelde markayı bilen kişilerden oluyor.

R25 sizi geçebiliyor mu :) kriter oldu valla dominar 400 konusunda sorayım dedim:) takmışlar r25 son hızda geçecek diye:)

hsnogz41
12 Mart 2017, 22:56
Bayır aşağı bayır yukarı düZlükde olsa r25 geçmesine henüz şait olmadım bi çok kez yol yapmışlığımız oldu r25 ler ile. R25 çok güzel motor. Herşeye rağmen iyi gidiyor.

hknzrdm
13 Mart 2017, 09:12
Dominar 400 ile Duke 390 karşılaştırması hakkında bir fikir vereyim.
R25 karşılaştırmasında kriter olarak alabilirsin.
https://youtu.be/WUq2-CAjdek

BBakacak
22 Mart 2017, 16:27
Merhaba arkadaşlar, yaklaşık olarak 15.000km'dir Sym Fiddle2 125s kullanıcısıyım. Ve artık motoru büyütmem gerektiğini düşünüyorum. Sürekli olarak TEM üzerinde yolculuk yapıyorum. (Habipler-Levent) Size soracağım soru şu olacak, 1.90 boy ve 93 kiloya sahibim. Gönlüm tamamen duke 250 veyahut 390'dan yana. Fiziksel olarak sıkıntı yaşar mıyım? Eğer ki yaşarsın derseniz, bu fizik ölçülerine ABS şart olmak üzere önerebileceğiniz naked tarzı motosiklet var mıdır?

Şimdiden teşekkürler.

zabuzaretta
23 Mart 2017, 18:48
Merhaba arkadaşlar, yaklaşık olarak 15.000km'dir Sym Fiddle2 125s kullanıcısıyım. Ve artık motoru büyütmem gerektiğini düşünüyorum. Sürekli olarak TEM üzerinde yolculuk yapıyorum. (Habipler-Levent) Size soracağım soru şu olacak, 1.90 boy ve 93 kiloya sahibim. Gönlüm tamamen duke 250 veyahut 390'dan yana. Fiziksel olarak sıkıntı yaşar mıyım? Eğer ki yaşarsın derseniz, bu fizik ölçülerine ABS şart olmak üzere önerebileceğiniz naked tarzı motosiklet var mıdır?

Şimdiden teşekkürler.

Fiddle ile fiziksel sıkıntı yaşamıyorsanız Duke ile sıkıntı yaşamanız saçma olmaz mı sizce de?

papanax
26 Mart 2017, 22:20
merhabalar;
ilk olarak motorla 2016 eylül ayında yunanistanda bir çiftçinin scooter motoruna binerek tanıştım ve çok hoşuma gitti
döner dönmez ehliyet kursuna yazıldım ve maltepe sürücü kursundan Vadim hocadan 6 hafta derslerimi bitirerek a sınıfı ehliyetimi aldım
motor almadan önce aklımda bir kaç model vardı yamaha MT25, kawasaki z300 gibi naked modeller.
daha sonra KTM 390 ı şans eseri hasanpaşada gördüm ve çok hoşuma gitti ve biraz araştırmadan sonra KTM 390 sahibi oldum.

almamdaki etkenlerin başında;
motorun hafif olması.
Biraz kaslı bir görünüm (190 boy 90 kg) diğer modeller biraz daha sönük kalıyor ben binince :)
Gösterge paneli (acemi bir sürücü olarak vitesleri göstermesi benim için artı oldu)
ABS ve Metzeller lastikler.(zınk diye duruyor çok başarılı)
Kaydırmalı şanzıman.
ve az tüketim.
Çok hız yapabilen ve yapacak biri değilim ama motorun güçlü olması ara ara işe yarıyor seri hızlanıyor
ilk motor olarak hacminin beygirinin torkunun yüksek olması benim gözümü pek korkutmuyor açıkçası çünkü hız yapma konusunda hiç gaza gelmeyen birisiyimdir.

eksi olarak --biraz sağ bileği debriyaj yoruyor onun dışında çok fazla titreşim hissettirmiyor.

2016 modeline 19bin tl civarında bir para verdim yeni kasası gelmeden elindekileri çıkarmak istiyor KTM bayileri yenisi 24 26 bin tl civarında olacak sanırım.


sevgiler Saygılar... kazasız belasız sürüşler.

shruikan
05 Nisan 2017, 12:41
merhabalar;
ilk olarak motorla 2016 eylül ayında yunanistanda bir çiftçinin scooter motoruna binerek tanıştım ve çok hoşuma gitti
döner dönmez ehliyet kursuna yazıldım ve maltepe sürücü kursundan Vadim hocadan 6 hafta derslerimi bitirerek a sınıfı ehliyetimi aldım
motor almadan önce aklımda bir kaç model vardı yamaha MT25, kawasaki z300 gibi naked modeller.
daha sonra KTM 390 ı şans eseri hasanpaşada gördüm ve çok hoşuma gitti ve biraz araştırmadan sonra KTM 390 sahibi oldum.

almamdaki etkenlerin başında;
motorun hafif olması.
Biraz kaslı bir görünüm (190 boy 90 kg) diğer modeller biraz daha sönük kalıyor ben binince :)
Gösterge paneli (acemi bir sürücü olarak vitesleri göstermesi benim için artı oldu)
ABS ve Metzeller lastikler.(zınk diye duruyor çok başarılı)
Kaydırmalı şanzıman.
ve az tüketim.
Çok hız yapabilen ve yapacak biri değilim ama motorun güçlü olması ara ara işe yarıyor seri hızlanıyor
ilk motor olarak hacminin beygirinin torkunun yüksek olması benim gözümü pek korkutmuyor açıkçası çünkü hız yapma konusunda hiç gaza gelmeyen birisiyimdir.

eksi olarak --biraz sağ bileği debriyaj yoruyor onun dışında çok fazla titreşim hissettirmiyor.

2016 modeline 19bin tl civarında bir para verdim yeni kasası gelmeden elindekileri çıkarmak istiyor KTM bayileri yenisi 24 26 bin tl civarında olacak sanırım.


sevgiler Saygılar... kazasız belasız sürüşler.

debriyaj sağ bileğini nasıl yoruyor, anlamadım? Nasreddin Hoca gibi ters mi biniyon motora?

ki 2015 ve sonrası modellerin debriyajı önceki modellere göre daha yumuşak. 2013'e biniyom, ben ölem mi?

Mehmet_SIRLI
17 Nisan 2017, 14:23
Merhaba
30 bin km duke 200 ve 15 bin km 390 kullandim toplamda 2 defa 200 de 1 defa da 390 da zincir degistirdim ktmler zincir canavari sanirim zincir dayanmiyor bu normal mi??

Memory42
17 Nisan 2017, 16:52
Shruikan" benzetmene iyi güldüm :) Sert kullanımda zincir daha çabuk yıpranır dukelerde tork motoru olunca ondandır diye düşünüyorum...

tyrung
17 Nisan 2017, 17:16
Merhaba
30 bin km duke 200 ve 15 bin km 390 kullandim toplamda 2 defa 200 de 1 defa da 390 da zincir degistirdim ktmler zincir canavari sanirim zincir dayanmiyor bu normal mi??

Sadece zincirimi değiştiriyorsun yoksa dişli setiyle beraber mi ? Zincir ömrü normalde 25.000km fakat duke üstünde gelenler ortalama 18.000km dayanıyor.

ahe
11 Mayıs 2017, 11:02
r25 ile arasında baya bir fark 0-100 60-120 80-160 gibi ara hızlanmalarda r25 çok fazla bir şanşı yok gibi duruyor..

miracle1
11 Mayıs 2017, 13:41
Merhabalar 200-300 km yolculuklarda da zaman zaman kullanılacağım bir motosiklet alacağım duke tek silindir olması titreşim açısından kafamı kurcalıyor uzun yolda çift silindirli bir motorsiklet ile karşılaştırabilecek deneyimde bir kullanıcı fikrini belirtebilir mi ? Ktm nin tek silindir motorunun alelade bir marka gibi olmayacağını biliyorum ama yine de uzun yol konforu nasıldır bilemiyorum aldıktan sonra birde değiştirmeye uğraşmak zor olacak bana değerli fikirlerinizi bekliyorum.

Archidraw
13 Mayıs 2017, 12:29
Ankara'da 201 modellerinin test sürüşü vardı deneyeniz var mı

YzbVolkan
17 Mayıs 2017, 23:22
Ktm 390 duke ilk test videoları geliyor;
https://youtu.be/r-uxWCMmaD8

volcano2K
22 Mayıs 2017, 00:53
2017 modelin katalogda topcase i var fakat çanta demiri yok haydi hayırlısı :)
Koruma demiride daha gelmemiş...

volcano2K
26 Mayıs 2017, 00:43
Motor daha 165km de.. Öncelikle ekran kaplaması hernekadar spormotoda buna koruma yokmu diye sorduğumda gerek yok çizilmez kolay kolay deselerde baya bir narin. 2. günü gidip film kaplattım.Ufak çizikler olmaya başlamıştı.

1 kez ekran kapandı geçen gün , giderken önce devir kırmızı olunca yanıp sönen devir saati rengarenk oldu 1-2 dk sonra ekran komple gitti kenara çektim killswitch kapa-aç yaptım gelmedi komple kontak kapa aç yaptım düzeldi.

Saat ve tarih 3-4 kez sıfırlandı bugüne kadar. Km saati sıfırlanmıyor ama bu sırada :)

Bugün 3 kez stop etti makine 4Den 3 e düşüyorsunuz mesela ve debriyaj full çekik biraz süzüleceksiniz o sırada stop etti. hiç durmadan debriyajdan el çekmeden marş yaptım çalıştı he sefer sonra devam. 2 tık benzin varken yaptı. Bu ilk depo olduğundan şamandırası sorunludur belki dedim depoyu fulledim 10lt aldı.sonrasında 1 kez daha stop olayını yaptı.

Benzin deposu yönü falan iyi olmuş yakıt alırken ama kapama sorunlu illa anahtarı çevirip kapayacaksınız. anahtar olmadan kapanmıyor.

Arka sele altında birsürü kablo var gene. disk kilidi zor sığıyor yani ,şunları toplasanız bir kapak altında yaa.

- leri yazdım.

sabracadabra
26 Mayıs 2017, 11:48
2017 model hakkinda yazdiniz degil mi bu stop etme vs. durumlarini

DUKEABS
26 Mayıs 2017, 15:35
Biraz geç oldu ama titreşim nasıl?

volcano2K
26 Mayıs 2017, 21:30
Evet 2017 duke 390 için yazdım.. Ama dedğim gibi bu stop etme durumu ile sadece 1 gün karşılaştım. Örneğin bugün saat/tarih hiç resetlenmedi.

+ ları yazıyım. Eski kasaya göre daha ufak dursada bindiğinizde üzerinde eskisinden daha büyük kalıyorsunuz.
+Görünüm farlar falan çok daha şık.
+Ekran zaten yakıyor.
+Telefonda arayanı falan ekranda görmek müzik değiştirmek falan güzel olmuş.
+Sele çok daha rahat
+Titreşim daha az diyebilirim fakat ben daha önceki duke 390 ıma metal pegler takmıştım onun etkisini bilemeyeceğim.
+10kg ağırlaşmış ama ıslak 163kg ile hale baya bir hafif. O 10 kiloyuda bir lityum akü takıp egzosu değiştirip atabilirsiniz rahatlıkla.
+egsoz altayken kafanızı şişiriyordu arka tarafta sizi daha az rahatsız ediyor.

-kaydırmalı debriyaj bana kullanışlı gelmedi.Öle şıkır şıkır değil :) (Bu motora geçmeden 1,5 ay kadar s1000xr kullandığımdan da öyle hissetmiş olabilirim)
-Elektronik gaz kolu olayı güzel ama bozuk asfaltta fazla hassas gibi.
-Devir saati biraz daha akıcı olabilirdi
-Koca ekranı koymuşsun bir androidden ios dan ekran yansıtma koysan bir navigasyon olayına falan girilebilse süper olurmuş.

Bu arada lcd ekranda dikkatimi çeken yandan dikkatli bir şekilde bakınca TC yazısı ve üstünde bir logo var ekranın sol alt kısmında ilerde bir çekiş kontrolde eklenebilir gibi.

tyrung
27 Mayıs 2017, 00:02
Yansıtma ekran olduğunda devir, km gibi göstergeler kaybolacağı için koyacaklarını sanmam. Anca önemli olan göstergeler farklı bi alanda gösterildiğinde olabilir. Çift ekran vs olsaydı bence olurdu :)

volcano2K
27 Mayıs 2017, 12:28
olur canım neden olmasın zaten ekran oranı tutmadığından kenarlarda boşluk olacaktır km dir yakıttır ekle oraya işe ekran içinde ekran yap ona yansıt yazılımsal şeyler bunlar.Şöyle diyim apple tv maliyeti 150 tl ise yap koy ,aynı, kimse 150tl için laf etmez.

Archidraw
27 Mayıs 2017, 21:23
Evet 2017 duke 390 için yazdım.. Ama dedğim gibi bu stop etme durumu ile sadece 1 gün karşılaştım. Örneğin bugün saat/tarih hiç resetlenmedi.

+ ları yazıyım. Eski kasaya göre daha ufak dursada bindiğinizde üzerinde eskisinden daha büyük kalıyorsunuz.
+Görünüm farlar falan çok daha şık.
+Ekran zaten yakıyor.
+Telefonda arayanı falan ekranda görmek müzik değiştirmek falan güzel olmuş.
+Sele çok daha rahat
+Titreşim daha az diyebilirim fakat ben daha önceki duke 390 ıma metal pegler takmıştım onun etkisini bilemeyeceğim.
+10kg ağırlaşmış ama ıslak 163kg ile hale baya bir hafif. O 10 kiloyuda bir lityum akü takıp egzosu değiştirip atabilirsiniz rahatlıkla.
+egsoz altayken kafanızı şişiriyordu arka tarafta sizi daha az rahatsız ediyor.

-kaydırmalı debriyaj bana kullanışlı gelmedi.Öle şıkır şıkır değil :) (Bu motora geçmeden 1,5 ay kadar s1000xr kullandığımdan da öyle hissetmiş olabilirim)
-Elektronik gaz kolu olayı güzel ama bozuk asfaltta fazla hassas gibi.
-Devir saati biraz daha akıcı olabilirdi
-Koca ekranı koymuşsun bir androidden ios dan ekran yansıtma koysan bir navigasyon olayına falan girilebilse süper olurmuş.

Bu arada lcd ekranda dikkatimi çeken yandan dikkatli bir şekilde bakınca TC yazısı ve üstünde bir logo var ekranın sol alt kısmında ilerde bir çekiş kontrolde eklenebilir gibi.

Hayırlı olsun güle güle kullanın.Bende satın aldım bir tane henüz 20 km ancak tamamladım ki ben aldığımda 10 km si yapılmıştı(?) .Saat sıfırlaması benim de başıma geldi. Hatta tereddüt ettim ayarlı değil miydi diye sizin yazınızdan sonra emin oldum.
Servisten aldığım dosyanın içinden kullanma kılavuzu çıkmadı sizde var mı ?

Macit250
27 Mayıs 2017, 23:02
Hayvan herifler ne güzel km paneli yapmışlar ,o ekranı yerrrim yerrim ıstırırım

volcano2K
28 Mayıs 2017, 17:59
servis kitapçığı ingilizce pdf bile yokki bizimkiler verebilsin :) Kitapçık için şurayı takip edin derim ilk buraya düşer http://www.ktm.com/tr/service/manuals/ .
Alanlara önerim hemen ekran üstüne film kaplatsınlar. Sonra canınız çok acır... ufak tefer çizilen varsa film kaplatmadan inte bir pasta cila sürsünler onlarda gider. Tam şeffaf değil bir ton koyu öneririm.

canerz35
29 Mayıs 2017, 04:02
gösterge paneli efsane ötesi. ama o fiyat nedir ya. 25 bin lirayı yazarken utanmıyolar mı acaba.

2. el duke bakıyorum. adamlar halen 19 a koyuyor ilanlara.

zaten motorun piyasası yok. 6 aydır ilanda olanlar var. mt25 in yarısı kadar ilgi görmedi. çok ilginç

CUBISM
31 Mayıs 2017, 16:53
Merhaba arkadaşlar, 2016 8500km 390'ımı aldım aranıza katılmış bulunuyorum herkese selamlar

Archidraw
04 Haziran 2017, 22:25
Güle güle kullanın .

canerz35
05 Haziran 2017, 03:55
https://www.youtube.com/watch?v=S8g-fFrcw6M

burda incelemesi var. duke 390 , rc 390dan daha başarılı 2017 modelleri için bilginiz olsun. sadece tasarım değişmemiş.

130'u_gördüm
09 Haziran 2017, 15:04
herkese merhabalar 2.el temiz duke 250 almaya niyetim vardı araştırdım , test sürüşünde yeni kasayıda sürdüm ama bana gücü yetersiz geldiğinden 390'a yöneldim.
2.el temiz 2015-2016 model duke250 14.000-15.000 tl bende bütceyi biraz arttırıp 15.000-15.500 tl'ye 2013-2014 duke 390 alayım diyorum.
Sizce doğru bir karar mı ? Tek eksiği sanırım kaydıymalı debriyaj yok eski duke390 larda.
Duke 390'ı test edemedim 250'den barız bir şekilde güçlü ve atikmi ?
Diğer bir sorum yakıt olarak çok yakıyormu ne kadar fark eder duke250'den ?

KTMADDICTED
09 Haziran 2017, 15:28
Kesinlikle 390 al. yakit 1.5 lt fark eder 100 km de

volcano2K
14 Haziran 2017, 11:44
2014-2016 tüm duke'lere uyumlu Shad topcase demirini, sw-motech depo üstü çantayı ve yeni duke 390 dan çıkan aküyü (2 hafta kullanıldı) satıyorum arkadaşlar..
Bit Pazarı (http://www.motosiklet.net/forum/satilik-motosiklet-aksesuarlari/179418-ktm-duke-topcase-canta-demiri-depo-ustu-canta-9-bs-akusu-12v-8a.html#post4165706)

tijanibaba
19 Haziran 2017, 09:53
Evet 2017 duke 390 için yazdım.. Ama dedğim gibi bu stop etme durumu ile sadece 1 gün karşılaştım. Örneğin bugün saat/tarih hiç resetlenmedi.

+ ları yazıyım. Eski kasaya göre daha ufak dursada bindiğinizde üzerinde eskisinden daha büyük kalıyorsunuz.
+Görünüm farlar falan çok daha şık.
+Ekran zaten yakıyor.
+Telefonda arayanı falan ekranda görmek müzik değiştirmek falan güzel olmuş.
+Sele çok daha rahat
+Titreşim daha az diyebilirim fakat ben daha önceki duke 390 ıma metal pegler takmıştım onun etkisini bilemeyeceğim.
+10kg ağırlaşmış ama ıslak 163kg ile hale baya bir hafif. O 10 kiloyuda bir lityum akü takıp egzosu değiştirip atabilirsiniz rahatlıkla.
+egsoz altayken kafanızı şişiriyordu arka tarafta sizi daha az rahatsız ediyor.

-kaydırmalı debriyaj bana kullanışlı gelmedi.Öle şıkır şıkır değil :) (Bu motora geçmeden 1,5 ay kadar s1000xr kullandığımdan da öyle hissetmiş olabilirim)
-Elektronik gaz kolu olayı güzel ama bozuk asfaltta fazla hassas gibi.
-Devir saati biraz daha akıcı olabilirdi
-Koca ekranı koymuşsun bir androidden ios dan ekran yansıtma koysan bir navigasyon olayına falan girilebilse süper olurmuş.

Bu arada lcd ekranda dikkatimi çeken yandan dikkatli bir şekilde bakınca TC yazısı ve üstünde bir logo var ekranın sol alt kısmında ilerde bir çekiş kontrolde eklenebilir gibi.

öncelikle hayırlı olsun, daha sonra stop etme ve ekran kapanma sorunu yaşadınız mı acaba? Ayrıca, motorun titreşim durumu nasıl? günlük 50 km civarı kullanmayı düşünüyorum ancak haftasonları uzun yol yapabilirim. 50 km de titreşim pek bir sorun yaratmaz ama 100 km üstünü pek kestiremiyorum.

volcano2K
21 Haziran 2017, 00:54
stop etme birdaha olmadı...Yakıtla ilgili olabilir diye düşünüyorum stop etme olayını yaşamadan 2dk önce depoyu fullemiştim..
Ekran kapanmada da şuan sorunum yok.Saat olayınıda normalde UK ayarlıydı USA yaptım resetleme olmadı.Bu haftada böyle deneyip gene UK e dönicem bakalım olay orda mı bitiyor..
Titreşim var şehir içinde hiç rahatsız etmiyor çünkü siz o sırada trafikte oyuncağınızla oynuyor oluyorsunuz. Ama uzun yolda bence sıkıntı verir. Motorcuabi youtuberı ankaradan alıp gelmiş istanbula sorun yaşamamış ama bir test edip öyle karar verin derim.

Genellikle gündüz kullandığımdan dikkatimi hiç çekmemişti ama geçen gün gece çıktım. 30 km civarı kullandım. 2 kez far söndü.DRL açık oluyor ama kısa far sönüyor.1.sinde selektör yapma tuşuna basıp bırakınca açıldı. 2.sinde lan gene gitti bu dedim tam selektöre elim gitti. çat geldi kendiğinden. 800'e dayandım 200 kaldı rodaj bitimine motor yağı olarak motul v300 15w50 koydırıyım diyorum baya met etmişler yurt dışı forumlarda . Bu arada hava filtreside şuan uygun model çıkmamış hiçbirinde :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:26 ----------

Yazılım güncelelemesi çıkmış far ve saat sıfırlanması ile ilgili sorunlarıda gideriyor dediler bakalım...

developer37
30 Haziran 2017, 11:56
Merhaba arkadaşlar,

Şuan anda 2017 model honda msx 125 kullanıyorum abs'li bi motor, şehiriçi bi sıkıntım yok ama e5'e çıkınca maksimum 110 basıyor ve hızlanmasıda beni tatmin etmiyor naked tarz olarak abs'li modellerde ktm duke 390 modelinin özelliklerini çok beğeniyorum size göre şuanki motoru satıp duke 390'a geçsem nasıl olur çok masraf çıkarır mı ? hafta içi hergün 70 km yol yapıyorum ayda 2000 km'i geçiyorum.

Bu arada spormoto'yu dün aradım istanbuldaki bayilerde 390 duke modeli tükenmiş temmuzun sonunda gelicek diyorlar.

selcukx
07 Temmuz 2017, 20:07
Bende sıfır almayı düşünüyorum. My ride özelliği standart mıdır. Birde Myride tam olarak ne gibi özellikler sağlıyor.

vanesy
14 Temmuz 2017, 14:57
arkadaşlar merhaba,

duke 200 kullanıcısı olarak hepinize selamlarımı sunuyorum.

ben de şu sıralar duke390 a geçiş aşamasındayım.

14-17 bin lira, 2013-2016 model arası ilanlara bakıyorum.

sizin model yılı için özel bir tavsiyeniz var mı?
örneğin duke 200lerde 2013 öncesi abs yoktur. duke 390larda da 2015te kaydırmalı debriyaj gibi bir takım yenilikler gelmiş.
bu yenilikler ne kadar tercih sebebi olur? daha düşük km., daha iyi bakılmış bir 2014'e mesela tercih ettirir mi?

ya da sizin şu model yıl iyidir f/p açısından ikinci elde cazip diyebileceğiniz bir yıl var mı?

başka nelere dikkat etmeli, ne tavsiyeler verirsiniz?
sevgiler, saygılar

MotoRR
29 Temmuz 2017, 14:22
Kafamı çok karıştırdı namussuz dukeler ktm mi alsam yoksa japon mu diye gidip geliyorum

volcano2K
03 Ağustos 2017, 12:25
Bazı yerlerini karbon görünüm kaplattım çok şık oldu..

https://i.hizliresim.com/JlMvWJ.jpg

https://i.hizliresim.com/zB1by7.jpg

https://i.hizliresim.com/4M359A.jpg

https://i.hizliresim.com/0BaQrZ.jpg

https://i.hizliresim.com/AkvpGv.jpg

https://i.hizliresim.com/dGaRMD.jpg

https://i.hizliresim.com/5Q3Bqz.jpg

https://i.hizliresim.com/XXj5l3.jpg

https://i.hizliresim.com/bGaW9Z.jpg

https://i.hizliresim.com/OL5Pa4.jpg

https://i.hizliresim.com/G0glg3.jpg

MotoRR
07 Ağustos 2017, 15:33
27 milyar vermeye değer mi yeni duke 390

Dgskrs
09 Ağustos 2017, 08:05
27 milyar vermeye değer mi yeni duke 390

Bu soruyo bende soruyorum , çok kararsızım alıp almamak arasında , çok ara bir motor nasılsa satacaksın 1 seneye çok zatar edeceksin o paraya 650 lik makina alırsın diyenler var çevremde , yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim

MotoRR
09 Ağustos 2017, 14:20
Bu soruyo bende soruyorum , çok kararsızım alıp almamak arasında , çok ara bir motor nasılsa satacaksın 1 seneye çok zatar edeceksin o paraya 650 lik makina alırsın diyenler var çevremde , yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim

Ben vazgeçtim o paraya mt 7 alırım

volcano2K
09 Ağustos 2017, 14:54
Bu 27bin vermeye değer mi sorusuna tek bir açıdan bakılamazki... Örneğin ben ataşehir-şişli trafiğinde sabah akşam kullanıyorum. Bana hafif ara hızlanması yüksek ve az yakan bir motor lazımdı.Bunlara ek olarak şekil görünürsede tadından yenmezdi.

Ne alabilirdim?
600-800cc aralığında motorlar az yakmıyor eğer motor büyükse trafikte yoruyor genelde de en az 7lt yakıyor. honda nc ler az yakıyor fakat bu kezde ağırlığı fazla. Bu cc de fiyatlarda fiyatlarda 10bin fazla. 2.el bakmak gerekir. Hondanın CD500F i alınabilinirdi ama CB 500X i görünce zaten görünüşünü çok beğenmediğim motordan dahada soğudum.Bu arada onunda ağırlığı 200kg. Beygir gücü ise duke390 la aynı gibi.

Duke 390 hafiflik olarak işime çok geldi çok kıvrak ve trafikte ara hızlanmaları tam tadında. 3,5-4lt bandında yakıyor. Gösterge zaten efsane. Telefonu bağlayıp arayan kişiyi görmen falanda iyi olmuş. Isı sorununu çözmüşler bu sıcaklarda trafikte ısı göstergesi yarıyı geçmedi. Fan sesi çok diyenler var mesela ama trafikte osesi duymuyorsunuz. Yanlız bir nazarlık şart herkezin gözü üstünüzde ışıklarda falan.

Son hız meraklısı değilim ama şöyle bir hızlanıyım dediğinizde tatmin edici hızlanma max 130'a kadar sonra 140a kadar yavaşlayan ve gitmiyor diyeceğiniz bir g kuvveti var, sonraki hızlar ve o youtube videolarındaki hızlar için yokuş arkadan rüzgar veya düz uzun yol gerekir. Bu gereksiz çabayada gerek yok.. bana bu hızda köprü çıkışlarındaki düzlük için zaten yeterli geliyor.

Titreşim var mı evveet var. benim yolum max 30dk sürdüğünden rahatsız ediyor mu hayır. 30dk yolculukta titreşim bune böyle dedirtip el ayak uyuşukluğu yapıyor mu hayır. aynada titreşim görüntüyü etkiliyor mu hayır.

Bu arada 2014 model 390 ı 2 sene kullanıp bunu aldım çünkü benim taleplerimin çoğunu karşıladı. Bu arada 45-60 gün boşta kaldım satış ve yenisinin gelisi arasında. Bu sırada kayınçonun bmw s1000xr ını kullandım. yakışı bende ortalama 7,5 du 1000lik iiçin trafikte gayet iyi fan sesi o motoru soğutmak için duke 390 kadardı :) Birde trafikte gidemeyince o fan susmuyordu :) Ağır motor birde yüksek parmak uçlarım deyiyor durduğunuz zaman biri sıkıştırırsa falan dengeyi kaçırdınız mı hayatta tutamazsınız. Heeee ama köprüden çıktınız 1.vites 40la mesela verdiniz benzini 2. vitese attığınızda 120 olmuş oluyor 150de 3 e atıyorsunuzki a trafik var :)

Neyse aslında gönül isterki herkez en az 2 motor alabilsin.

Dgskrs
11 Ağustos 2017, 07:22
Arkadaşlar , arkadaşım mt25 motorunu satışa çıkardı bol aksesuarlı , 9 bin km de 2016 model , fiyatı 14.000 tl civarlarında , ilk motorum olacağı için kılı kırk yararak düşünüyorum . Mantığım arkadaşımın mt25 ini al diyor ama getirdiği bir çok özellikten dolayı gönlüm 390 dan yana. Sizce 12.000 binlik farka değer mi ? Yoksa ilk motorum olacağı için 1-1,5 sene için mt25 ile başlasam mı ?

Yorumlarınızı ve yönlendirmelerinizi rica ederim

volcano2K
11 Ağustos 2017, 11:12
İlk motor bol aksesuar satarken kaybının az olması 1-1,5 sene kullanacam diyorsun ben mt25 derim.

hknzrdm
11 Ağustos 2017, 11:33
Arkadaşlar , arkadaşım mt25 motorunu satışa çıkardı bol aksesuarlı , 9 bin km de 2016 model , fiyatı 14.000 tl civarlarında , ilk motorum olacağı için kılı kırk yararak düşünüyorum . Mantığım arkadaşımın mt25 ini al diyor ama getirdiği bir çok özellikten dolayı gönlüm 390 dan yana. Sizce 12.000 binlik farka değer mi ? Yoksa ilk motorum olacağı için 1-1,5 sene için mt25 ile başlasam mı ?

Yorumlarınızı ve yönlendirmelerinizi rica ederim

Yılbaşına doğru Duke 390 fiyatı 20 bin TL civarı iken aldım, bir sonraki adım olarak düşündüğüm modelin ikinci eli ile arada 15000 fark vardı, şimdiki fiyatta 7000 TL fark kalmış sadece.

Yani bugünkü fiyattan Duke 390 almazdım, aynı şekilde senin durumunda arada 12000 TL fark varken, hele de ilk motor olacaksa, üstüne de arkadaşından temiz bir motor alacağına eminsen direk gidip MT25 al.

cakmak3306
12 Ağustos 2017, 00:12
Arkadaşlar merhaba. 390 almayı düşünüyorum. Daha önce xt660 gsr600 1000rr im oldu. Torku tatmin edermi ? Çok sorunlu bir.mtor mu ? Daha önce hiç ktm sahibi olmadım. Bi yamaha honda gibimidir? 2. El alacağım. Nelerine dikkat etmem gerekir ? Şimdiden teşekkürler...

fortunesv
12 Ağustos 2017, 12:25
26.500 TL
Bu paraya temiz kullanılmış Mt07 alınabilir.
0 Mt07 31.500 TL, pazarlıkla peşin alımda biraz daha indirim sağlanabilir gibi de duruyor açıkçası.
Öte yandan üstüne 10.000 lira daha koyup, Mt09 da alınabilir. (totalde 15.000 tl)
veya üstüne düz 10.000 lira gibi bir rakam koyup, ikinci el, temiz kullanılmış bir Mt09'da tercih edilesi bana soracak olursanız.

Avusturya'dan ithal edilen bir motora, neden yeni gümrük vergilendirmesinden dolayı zam yapıldı, gidip spormoto ile onu konuşmanız taraftarıyım ben öncelikle.

Bunun adı net bir şekilde keriz silkelemedir.

weatherman
12 Ağustos 2017, 12:51
MT-07 size aylık 1000 TLye mal olur, Duke 390 işletmek 500 TLye. vergi benzin kasko...

Bilerek ve isteyerek çok daha iyi giden MT07'yi bu sebeple almayı tercih etmeyebilir insan.

Ayrıca bu nedir arkadaş ya daha üç ay önce 18 bin TLye 2000 km'de Duke 390 satılıyordu.