PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17

umtbrdk
07 Ağustos 2016, 11:58
Daha ilk motorun alalı iki ay olmuş ve "Şehir dışı artçılı yol yapılmaz diyenede şaşırdım açıkcası" diye cümle kuruyorsun. :pr:

Cumlede dikkatini çeken ne oldu ? İlk motorum olması mı? Artçılı uzun yol mu ? Mt izmirden tanıyanlar bilir ne şekilde yol yaptığımı. Ctesi-pazar şöförlerinden değilim. Günlük en az 70km yol yapıyorum zaten. 2 aylık motor kullanan biri olarak 1200km lik yolda artçı ile rahatsız, şikayetçi olmadan gidebiliyorsam kendinizde problem arayın. Kg - boy orantınız bozuksa eğer bişey diyemem. Ben 65kg 176boy. Artçımda aynı şekilde.

ssCi
07 Ağustos 2016, 13:24
Merhaba arkadaşlar, bizim RC 390 konumuz gebermiş olduğundan kaynaklı buradan yardım talep edicem çünkü aynı motorlar :)

Egzoz'a ihtiyacım var. Bütçe sorun değil ama max 2500 verebilirim, aradığım egzoz ise full boğandan titanium olması gerekiyor.

Karbon egzoslar zıngırdama cızırtı yapıyor o beni deli ediyor.

Şöyle buldum: http://urun.n11.com/egzoz/leo-vince-ktm-duke-125-200-390-11-15-full-sistem-egzoz-P50095583

Fakat bu titanium mu? şu r25'in salyangoz olan titanium akrapovic egzozuna bayılıyorum seside hoş geliyor zıngırdama cızırdama hissetmedim hep uzaktan duydum açıkçası.

SC'nin egzozlarına hastayım hem şekil itibari ile hemde ses olarak çok güzeller bide karbon değiller böyle plastik milastik yok full titanium yada çelik demir gibi bir şeyden yapılıyorlar galiba.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:51 ----------

Bide arkadaşlar bu motorun zinciri nasıl sıkılıyor? yanda bir şeyi gevşetip o maşaların uclarında ki vidaları sıkarak aynı düzeyde zinciri geriyoruzda bunda ben sıkılacak vida göremedim sağ ve solda da 2 tane böyle değişik bir demirimsi bişi var onlarımı sıkıyoruz? servis kapalı oluyor pazar aşırı bollaştır sorun yaratmasın? acilen sıktırmam lazım, sanayiye götürsem adamlar yapabilirmi bozmadan etmeden?

MimTolga
07 Ağustos 2016, 15:06
Cumlede dikkatini çeken ne oldu ? İlk motorum olması mı? Artçılı uzun yol mu ? Mt izmirden tanıyanlar bilir ne şekilde yol yaptığımı. Ctesi-pazar şöförlerinden değilim. Günlük en az 70km yol yapıyorum zaten. 2 aylık motor kullanan biri olarak 1200km lik yolda artçı ile rahatsız, şikayetçi olmadan gidebiliyorsam kendinizde problem arayın. Kg - boy orantınız bozuksa eğer bişey diyemem. Ben 65kg 176boy. Artçımda aynı şekilde.

Hakaretler, aşağılamalar, kg-boy orantısının bozuk olduğunu varsaymalar. İdeal motorcu boyu zaten 176 ve kilosu da 65 olmalı. Bu orantıda olmazsa uzun yol yapamaz, hatta mazallah motor kullanması bile zinhar yasaktır. Komik... ::koop::

umtbrdk
07 Ağustos 2016, 15:17
Hakaretler, aşağılamalar, kg-boy orantısının bozuk olduğunu varsaymalar. İdeal motorcu boyu zaten 176 ve kilosu da 65 olmalı. Bu orantıda olmazsa uzun yol yapamaz, hatta mazallah motor kullanması bile zinhar yasaktır. Komik... ::koop::

Şahsa herhangi bir kelimem dahi olmamıştır ki olamazda. Sizinle boşuna münakaşaya girmek istemiyorum. Girmedimde zaten. Sadece siz üstünüze alınmışsınız bazı şeyleri. Ben hissettiklerimi aktarmaya çalıştım. İyi günler.

elessartt
07 Ağustos 2016, 16:40
Merhaba arkadaşlar, bizim RC 390 konumuz gebermiş olduğundan kaynaklı buradan yardım talep edicem çünkü aynı motorlar :)

Egzoz'a ihtiyacım var. Bütçe sorun değil ama max 2500 verebilirim, aradığım egzoz ise full boğandan titanium olması gerekiyor.

Karbon egzoslar zıngırdama cızırtı yapıyor o beni deli ediyor.

Şöyle buldum: http://urun.n11.com/egzoz/leo-vince-ktm-duke-125-200-390-11-15-full-sistem-egzoz-P50095583

Fakat bu titanium mu? şu r25'in salyangoz olan titanium akrapovic egzozuna bayılıyorum seside hoş geliyor zıngırdama cızırdama hissetmedim hep uzaktan duydum açıkçası.

SC'nin egzozlarına hastayım hem şekil itibari ile hemde ses olarak çok güzeller bide karbon değiller böyle plastik milastik yok full titanium yada çelik demir gibi bir şeyden yapılıyorlar galiba.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:51 ----------

Bide arkadaşlar bu motorun zinciri nasıl sıkılıyor? yanda bir şeyi gevşetip o maşaların uclarında ki vidaları sıkarak aynı düzeyde zinciri geriyoruzda bunda ben sıkılacak vida göremedim sağ ve solda da 2 tane böyle değişik bir demirimsi bişi var onlarımı sıkıyoruz? servis kapalı oluyor pazar aşırı bollaştır sorun yaratmasın? acilen sıktırmam lazım, sanayiye götürsem adamlar yapabilirmi bozmadan etmeden?

Leo vince o fiyata komple sistem zor aklımı kurcalar açıkcası onun yerine Motoliz 'de mivv titanyum mevcut ona bakabilirsiniz :cat:

ssCi
07 Ağustos 2016, 18:47
Leo vince o fiyata komple sistem zor aklımı kurcalar açıkcası onun yerine Motoliz 'de mivv titanyum mevcut ona bakabilirsiniz :cat:

Link alabilirmiyim?

elessartt
07 Ağustos 2016, 21:27
Link alabilirmiyim?

http://www.motoliz.com/MIVV-KTM-RC-390-FULL-SYSTEMS-TITANIUM-GP,PR-10217.html

ssCi
08 Ağustos 2016, 02:14
http://www.motoliz.com/MIVV-KTM-RC-390-FULL-SYSTEMS-TITANIUM-GP,PR-10217.html

Ağız kısmına nefret ettim o tarz olanlardan nefret ediyorum çok çirkin gözüküyor. Ayriyetten full titanium bir egzos arıyorum bu karbon bir egzoz gözüküyor açıkçası ve zıngırdama yapar.

ozanghost
08 Ağustos 2016, 15:31
Merhaba arkadaşlar, egzozdan gelen metalik sesin kaynağını bulamadım. İnternette araştırırken aynı probleme sahip başka birisinin çektiği videoyu buldum, bende de aynı şekilde gazı açarken bu tarz sesler geliyor, neresi gevşemiş olabilir bir türlü bulamadım, görünürde bütün civatalar torklu bir şekilde sıkılmış vaziyette kontrol de ettim. Benzer problem yaşayan veya önerisi olan var mıdır?

Video linki bu: https://www.youtube.com/watch?v=9wTzxKXFiUw

waffenSS
08 Ağustos 2016, 17:45
kadıkoy spormotoya götürdüm perşembe günü yag sızdıran üst kapak contasını garanti kapsamında değiştirecekler.

mchi
08 Ağustos 2016, 18:13
duke 390 'a alınacak tek egzoz bu bence

tıkla (http://www.ebay.com/itm/GP-Slip-On-Exhaust-Competition-Werkes-WKT390-for-2015-KTM-390-Duke-Applications-/311548472196?hash=item4889bc6b84:g:eDkAAOSwe7BWwiF 3&vxp=mtr)

sdirer
08 Ağustos 2016, 19:32
egzos derken? :sunny: :)

duke 390 'a alınacak tek egzoz bu bence

tıkla (http://www.ebay.com/itm/GP-Slip-On-Exhaust-Competition-Werkes-WKT390-for-2015-KTM-390-Duke-Applications-/311548472196?hash=item4889bc6b84:g:eDkAAOSwe7BWwiF 3&vxp=mtr)

mchi
09 Ağustos 2016, 00:22
egzos derken? :sunny: :)

Egzoz sormamislarmi yukarilarda ben yanlis konuyumu okudum. Yoksa tiklamadinmi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:19 ----------

Bu arada benim makinayıda satılığa koymuş bulunuyorum.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ktm-duke-390-2015-2016-3800km-rosso-2-k-debriyaj-extrali-327578747/detay

ozanghost
09 Ağustos 2016, 09:43
Çok başarılı ve estetik duruyor gerçekten :cat: Peki egzoz montajı sonrası ecu fuel mapping vs ayarlarının değişmesi gerekiyor mu yoksa stok egzoza benzer bir tasarım mı yapılmış, detayları var mıdır?

BigLion
09 Ağustos 2016, 11:52
Ya şu bagaj sorunu olmazsa ciddi düşünürüm de... Top case de çok çirkin. Maxiscooterım çok işimi görüyo be vazgeçemiyorum.

The Best
11 Ağustos 2016, 02:22
Selamın aleyküm cümleten.
Motorum 29 hazirandan beri serviste kafayı yemek üzereyim...
giderken arka teker kitledi .ondan önce düşük yağ basincı hatası verdi ve motorun ısısı arttı saga cekeyim derken teker kitledi
ustaya götürdüğümde sanzıman kitlemis dedi hala garantiden bekliyoruz daha 10.000 deki motor kafayı yemek üzereyim gerçekten
bunun bi yasal suresi yokmudur ? isin tuhafı bakımı daha yeni yaptırmıstım spormotoda...
Ustanın dediği tek şey mail attık bekliyoruz onaylanırsa çıkarıcam diyor....
29 hazirandan beri bekliyorum bi maile cevap gelmesi ne kadar uzun sürebilir sizce bu iste baska birseymi var ?

MimTolga
11 Ağustos 2016, 10:29
Ya şu bagaj sorunu olmazsa ciddi düşünürüm de... Top case de çok çirkin. Maxiscooterım çok işimi görüyo be vazgeçemiyorum.

Ben topcase taktım ama yine de memnun olamadım. Tekrar maxsym 400 e geçiş yapıcam. Maxi skuter candır.

Tendo_75
11 Ağustos 2016, 15:42
Merhaba sizin duke kaç modeldi.belli serilerde hata mı var acaba.saygılar

Serk21
12 Ağustos 2016, 10:11
Merhaba arkadaşlar, bizim RC 390 konumuz gebermiş olduğundan kaynaklı buradan yardım talep edicem çünkü aynı motorlar :)

Egzoz'a ihtiyacım var. Bütçe sorun değil ama max 2500 verebilirim, aradığım egzoz ise full boğandan titanium olması gerekiyor.

Karbon egzoslar zıngırdama cızırtı yapıyor o beni deli ediyor.

Şöyle buldum: http://urun.n11.com/egzoz/leo-vince-ktm-duke-125-200-390-11-15-full-sistem-egzoz-P50095583

Fakat bu titanium mu? şu r25'in salyangoz olan titanium akrapovic egzozuna bayılıyorum seside hoş geliyor zıngırdama cızırdama hissetmedim hep uzaktan duydum açıkçası.

SC'nin egzozlarına hastayım hem şekil itibari ile hemde ses olarak çok güzeller bide karbon değiller böyle plastik milastik yok full titanium yada çelik demir gibi bir şeyden yapılıyorlar galiba.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:51 ----------

Bide arkadaşlar bu motorun zinciri nasıl sıkılıyor? yanda bir şeyi gevşetip o maşaların uclarında ki vidaları sıkarak aynı düzeyde zinciri geriyoruzda bunda ben sıkılacak vida göremedim sağ ve solda da 2 tane böyle değişik bir demirimsi bişi var onlarımı sıkıyoruz? servis kapalı oluyor pazar aşırı bollaştır sorun yaratmasın? acilen sıktırmam lazım, sanayiye götürsem adamlar yapabilirmi bozmadan etmeden?

Bu tüpü yurt dışından getirtip Ferik egzoza götür. Oraya cillop gibi bir ara boru yapıp zımba gibi teslim ederler motorunu. Fiyat biraz tuzlu olur ama işçilikte pek bi güzel olur. Bir araştır istersen 'ferik egzoz' yada 'savaş Ferik'


Nerede yaşadığın yazmıyor, profil bilgilerini güncellersen sana daha iyi yardımcı olabilirler. İzmir taraflarında isen Tire de Avcrom egzoz Halil usta var. Alternatif olarak yardımcı olabilir. Yeni boru bükme makinası almıştı onunla eğer büker ayarlar =)

berkcigdem
12 Ağustos 2016, 13:00
Cumlede dikkatini çeken ne oldu ? İlk motorum olması mı? Artçılı uzun yol mu ? Mt izmirden tanıyanlar bilir ne şekilde yol yaptığımı. Ctesi-pazar şöförlerinden değilim. Günlük en az 70km yol yapıyorum zaten. 2 aylık motor kullanan biri olarak 1200km lik yolda artçı ile rahatsız, şikayetçi olmadan gidebiliyorsam kendinizde problem arayın. Kg - boy orantınız bozuksa eğer bişey diyemem. Ben 65kg 176boy. Artçımda aynı şekilde.

öncelikle motor hayatınız hayırlı olsun. yorumda ilk motorunuz diye böyle söyledim.

390 ile uzun yol gidebilirsiniz , her motor ile uzun yol yapılır tabikide. fakat bu sizin motordan ne beklediğiniz ile alakalı olan bir şeydir.

390 gibi bir motor ile uzun yolda artçılı , siz ve o rahatsız gidip rahatsız olmuyoruz deme sebebiniz uzun yola bir enduro ile çıkmadığınız içindir kısaca tecrübe eksikliğindendir. ee zaten bu tecrübede lappp diye olmuyor geze geze süre süre oluyor. sizde geziyorsunuz tozuyorsunuz durmayın devam edin hayatın tadı öyle çıkıyor zaten. fakat ileride inşallah bir seyahat motoru sahibi olursanız şunu diceksiniz " ne 390 mı 1200 km uzun yol mu ? yapma yav çekilmez şimdi onla " bilmem anlatabildim mi ?

ben duke 200 - duke 390 - duke 690r ile uzun bir süre birlikteydim bu motorlar ile uzun yolculuklarda yaptım emin ol şimdi yapmak istemem bu yolculukları... 15 yıldırda şu aletlerin tepesindeyim emin ol uzun yol dendiğinde enduro üzerine motor sınıfı tanımam ( goldwing hariç :cherry: )


Hakaretler, aşağılamalar, kg-boy orantısının bozuk olduğunu varsaymalar. İdeal motorcu boyu zaten 176 ve kilosu da 65 olmalı. Bu orantıda olmazsa uzun yol yapamaz, hatta mazallah motor kullanması bile zinhar yasaktır. Komik... ::koop::


öyle deme ya benim boyum 1.70 - 80 kg yum :)

mchi
13 Ağustos 2016, 00:37
Çok başarılı ve estetik duruyor gerçekten :cat: Peki egzoz montajı sonrası ecu fuel mapping vs ayarlarının değişmesi gerekiyor mu yoksa stok egzoza benzer bir tasarım mı yapılmış, detayları var mıdır?

Tasarımı çok güzel evet. Satin almadigim icin detaylı araştırmadım malesef.
Bu arada duke 390 ımı 3 gün içinde istediğim fiyata satabildim. Duke 390 ın piyasası zayıf değilmiş çok soran oldu. Almayı düşünenler hiç çekinmesin..

ozanghost
13 Ağustos 2016, 12:20
Trafik sigortası yaptıran oldu mu yakın zamanda? 580tl fiyat çıkıyor geçen sene 300 küsür ödemiştim abartılmış resmen fiyatlar :/

Serk21
13 Ağustos 2016, 13:09
Tasarımı çok güzel evet. Satin almadigim icin detaylı araştırmadım malesef.
Bu arada duke 390 ımı 3 gün içinde istediğim fiyata satabildim. Duke 390 ın piyasası zayıf değilmiş çok soran oldu. Almayı düşünenler hiç çekinmesin..

390 piyasası eskiden zayıftı, şimdi epey hızlandı. Çünkü ABS siz, yol bilgisayarsız, naylon lastikli, düz maşa 250cc motosikletleri 16.000 TL den 2. elini satmaya çalıştıkları için AKIL ister istemez 390 a kayıyor. Birde geniş kitleye hitap ediyor. 100cc ile yeni öğrenip 390 a geçen de var, 600cc 4 silindirini vs satıp küçük motor ile bayılmak istemeyip 390 alan da var.. Yani ne öldürür ne uçurur ama standartları yüksek olduğundan yüz güldürür =) Ah bide distributoru adam olsa =)

mchi
13 Ağustos 2016, 17:07
Trafik sigortası yaptıran oldu mu yakın zamanda? 580tl fiyat çıkıyor geçen sene 300 küsür ödemiştim abartılmış resmen fiyatlar :/

590tl ye yaptırmıştım bende.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------

Arkadaşlar motoru sattığım arkadaş sürekli fan açmasından şüphelenip radyatörü sökmüş, radyatörden motor bloğuna varana kadar çamur çıktığını söyledi. 3900km de hiç su eklenmemiş motordan böyle pislik çıkmasına şaşırdık açıkçası. Daha sonra servisle görüştüğümde o şekilde motorların geldiğini belirtti. Garantiden yapardık falan dedi doğal olarak. Ben vakti zamanında servise abi bunun fanı hiç susmuyor dediğimde ufacık motora 44 beygir sıkıştırırsan normal demişlerdi. Sonuçta temizlenince fan açma işi normale döndü en azından yolda gidiyorken fan açmıyor. Sizinde fan sorununuz varsa en yakın servise acil gidip radyatör suyunu kontrol ettiriniz.

resim 1 (http://prntscr.com/c58bme)

resim 2 (http://prntscr.com/c58c0j)

temizlik sonrası yerin hali (http://prntscr.com/c58ccp)

Not : satın alan arkadaşın gönderdiği resimlerdir.

zaferce
13 Ağustos 2016, 17:37
Bizim motor yakında 15000 bakımına girecek. Kullanıcılara iki sorum olacak.

(1) İlk zincirinizi kaç km sonra değiştirmeniz gerekti? Bizimkisi iyi gibi duruyor. Bizim motordaki Scottoiler'ın zincir ömrüne bir etkisi olacak mı merak ediyorum. Herkesinkiyle aynı zamanda zincir değiştirse zincir ömrünü pek uzatmadığı fikrini benimseyeceğim.

(2) Üzerinde gelen Metzeler lastikleri kaç km sonra değiştirmeniz gerekti? Bizimkiler sanırım 15000'de artık değişecek. Pirelli veya Bridgestone takılacak gibi duruyor.

byanmaz
14 Ağustos 2016, 10:36
Bizim motor yakında 15000 bakımına girecek. Kullanıcılara iki sorum olacak.

(1) İlk zincirinizi kaç km sonra değiştirmeniz gerekti? Bizimkisi iyi gibi duruyor. Bizim motordaki Scottoiler'ın zincir ömrüne bir etkisi olacak mı merak ediyorum. Herkesinkiyle aynı zamanda zincir değiştirse zincir ömrünü pek uzatmadığı fikrini benimseyeceğim.

(2) Üzerinde gelen Metzeler lastikleri kaç km sonra değiştirmeniz gerekti? Bizimkiler sanırım 15000'de artık değişecek. Pirelli veya Bridgestone takılacak gibi duruyor.

ben zinciri 20bin km'de değiştirmek zorunda kalmıştım. Servistekiler, duke'ların üzerindeki orijinal zincir dişli setinin çok kaliteli olmadığını, 8-10bin km civarında değişmek zorunda kaldıklarını söylemişlerdi. Ben çok sık yağlarım. Her hafta 350 km yapıyorum, hafta sonları mutlaka yağlarım. Atamotodakiler, daha önce bu kadar uzun dayanan orijinal set görmediklerini söylediler. Bir fikir olur belki size de. Ama sizin set de şimdiden beklenenden uzun dayanmış anlaşılan.

250 ile 390'ın lastikleri farklı. Ama yine 22bin km'deyken arka lastiğin (diablo rosso 2) ortası tamamen düzleşmişti. Benim kullanım güzergahım tamamen tem üzerinde, "dümdük" gidip geliyorum. Arka lastik aşınma çizgisine gelmişti. Sanıyorum W sınıfı bu lastikler, bu güçsüz motorda nispeten daha geç aşınıyor.

waffenSS
18 Ağustos 2016, 19:48
ben zinciri 20bin km'de değiştirmek zorunda kalmıştım. Servistekiler, duke'ların üzerindeki orijinal zincir dişli setinin çok kaliteli olmadığını, 8-10bin km civarında değişmek zorunda kaldıklarını söylemişlerdi. Ben çok sık yağlarım. Her hafta 350 km yapıyorum, hafta sonları mutlaka yağlarım. Atamotodakiler, daha önce bu kadar uzun dayanan orijinal set görmediklerini söylediler. Bir fikir olur belki size de. Ama sizin set de şimdiden beklenenden uzun dayanmış anlaşılan.

250 ile 390'ın lastikleri farklı. Ama yine 22bin km'deyken arka lastiğin (diablo rosso 2) ortası tamamen düzleşmişti. Benim kullanım güzergahım tamamen tem üzerinde, "dümdük" gidip geliyorum. Arka lastik aşınma çizgisine gelmişti. Sanıyorum W sınıfı bu lastikler, bu güçsüz motorda nispeten daha geç aşınıyor.

zincirin ömrü onun bakımı ile alakalı birazda..
bu arada benım neşeliye hunger çamurluk projem olucak yarın 60 tl ye pulsar çamurlugu alıcam baglamak için özel bir parça yapacagım işim bittiginde resimlerini paylaşırım.

avarekasnak
24 Ağustos 2016, 09:01
2015 model bol aksesaurlı pulsan 200 ns ile takas etmek isteyen var mı?üste para verilecektir.0532-158-6299

sheriff87
24 Ağustos 2016, 09:15
2015 model bol aksesaurlı pulsan 200 ns ile takas etmek isteyen var mı?üste para verilecektir.0532-158-6299
Mesela Kaç para üste? Bende duke seviyorum

avarekasnak
24 Ağustos 2016, 11:03
karşılıklı görüşme ile belirlenir.motorlar görülmeden bir şey diyemem

sheriff87
24 Ağustos 2016, 15:29
karşılıklı görüşme ile belirlenir.motorlar görülmeden bir şey diyemem

Yok ben piyasayı öğrenmek için dedim. Benimde zaten 200 ns. Pulsarın 400ünü bekliyorum malum büyük ölçüda Duke 390 temmeli olacak. Fiyatı beklediğim gibi gelmezse aklımda Duke var.

MimTolga
24 Ağustos 2016, 17:31
zincirin ömrü onun bakımı ile alakalı birazda..
bu arada benım neşeliye hunger çamurluk projem olucak yarın 60 tl ye pulsar çamurlugu alıcam baglamak için özel bir parça yapacagım işim bittiginde resimlerini paylaşırım.

Montaj parçasını yaptırdınız mı ? Kaça ve nereden yaptırdınız ? Benim de yaptırmam gerekiyor. Hugger evde yatıyor

CanlıKaporta
27 Ağustos 2016, 13:43
5 bin km lik pulsar 200 deneyiminden sonra mt 07 alan arkadaşıma ne demeli sizce 😂😂😂

MimTolga
27 Ağustos 2016, 14:27
5 bin km lik pulsar 200 deneyiminden sonra mt 07 alan arkadaşıma ne demeli sizce ������

helvan fıstıklı mı olsun cevizli mi diye sorulabilir. Ha gider kapalı alanda hakimiyet eğitimi, ac,l durum freni, viraj içinde frenleme, yolda sürüş eğitimi alır. O zaman güle güle bin dersin.

CanlıKaporta
28 Ağustos 2016, 00:37
Valla öyle bir anlattıki savundu kendini. Bnm bile gidip alasım geldi. Yazılımla kısıtlama mı ney koydurtmuş motora. Gaz tepkisi 48 hp ye düşmüş falan filan bi ton saydı

CemoKa
28 Ağustos 2016, 09:55
5 bin km lik pulsar 200 deneyiminden sonra mt 07 alan arkadaşıma ne demeli sizce ������

1300 KM Pulsar RS 200'ü satıp mt - 07 aldım. Ehliyet kursunda da mt-07 ile eğitim almıştım. Pulsar RS 200 ile ADAC kapalı alan eğitimi aldım ehliyet eğitimine ek olarak.

RyuujinJakka
28 Ağustos 2016, 12:36
iyi pazarlar herkese. 8500 bakımından sonra debriyajla freni biraz asılınca motor stop ediyor. bakımda değişen parçalardan olabilecek şeyler mi?

zaferce
28 Ağustos 2016, 13:56
iyi pazarlar herkese. 8500 bakımından sonra debriyajla freni biraz asılınca motor stop ediyor. bakımda değişen parçalardan olabilecek şeyler mi?

Motor soğukken oluyorsa normal.

MimTolga
29 Ağustos 2016, 17:48
iyi pazarlar herkese. 8500 bakımından sonra debriyajla freni biraz asılınca motor stop ediyor. bakımda değişen parçalardan olabilecek şeyler mi?

Motoru rölantide 2-3 dk. yani aslında hararet göstergesindeki 1. çubuk yanıncaya kadar ısıtın, gaz hiç vermeyin, sonra yola çıkın, kışın bu süre biraz daha uzayacaktır. Size tavsiyem motorun başına gelince ilk iş marş yapın motoru, siz üstünüzü giyinene kadar o ısınır zaten ;)

zaferce
30 Ağustos 2016, 20:33
Eşimin 390 Duke'ü 15000 bakımına girdi. Arka lastiği artık düzleşmişti. Lastikleri Bridgstone S20 Evo'larla değiştirildi. Eşim geçen hafta sonu 400 km denedi, memnun kaldı. Ben de bugün 250 km sürdüm. Lastikler gayet güzel. Böylece önceki Duke'ü de sayarsak 390 Duke için olabilecek 3 alternatifi de denemiş olduk: Üzerinde gelen Metzeler, Pirelli Diablo Rosso II, Bridgestone S20 Evo. Ben aralarında pek bir fark görmedim. Hepsi de düzgünce işini yapıyor. Yol tutuşları ıslak veya kuruda tedirgin etmiyor. 390 Duke için bu üç lastikten hangisi daha ucuza geliyorsa alınabilir.

Mehmet_SIRLI
01 Eylül 2016, 23:57
Arkadaslar selam.
Bende elimdeki duke 200 u 27 bin km kullandiktan sonra 390 a gectim hafifliginden dolayi duke serisini cok tuttum gercekten arada cok fark var 390 la birkac saniyede 150 yi gordum cok sasirdim. Suan rodajda oldugundan fazla basmiyorum bakalim ileride nasil olacak

milhan
02 Eylül 2016, 17:16
Selamlar,
Forumun hem en yeni üyesiyim hem de(yine muhtemelen) en yeni KTM DUKE 390 sahibi. Ayrıca forumun en yaşlı (70'e yakın) üyesi de olabilirim!
Geçen hafta Ankara'da satın aldığım 390'nın km'si 700'ü gösteriyor. Karadeniz'e götürmeden 1000km bakımını burada yaptırmak istiyorum. Dolayısıyla son günlerde deli gibi Polatlı, Haymana, Bala, Kırıkkale, Çankırı vs. Ankara çevresinde tur üzerine tur atıyorum.
Son 30 yıllık motor geçmişim HONDA 700, SuzikiINTRUDER 800, Kawasaki VULCAN 1100. Yaklaşık 20 yıl aradan sonra eski becerileri sınamak için 4 ay önce küçük bir motor aldım: MONDIAL 100. Eski zevkin sürdüğünü keşfedince (ve bu motorla yamaçlarda kalınca) elden çıkarıp KTM 390 almaya karar verdim. Motoru Karadeniz yaylalarında gezmek için kullanacağımdan ağırlık-güç oranına çok önem verdim. Yani hem kuvvetli olacak hem de köy yollarında falan kayıp düştüğünde kaldırması zor olmayacaktı. KTM 390 DUKE 139 kg ağırlığı ve 42 beygir gücüyle bu iki kriteri yerine getirdi.
Henüz rodajı tamamlanmadığından 7000rpm'in üzerine çıkmadım. Bu halde bile rahatlıkla saatte ortalama 100km yapıyor. Canavar gibi ama kusursuz değil. En basiti sinyal ışıkları ve sinyal düğmesinin çok ilkel olması. Işıklar küçük, düğmesi affedersiniz bok gibi. Minder acayip rahatsız. Arka minder olarak uyduruk birşey koymuşlar. Halbuki tek minderle daha rahat yapabilirlerdi. Dizler fazla geriye büküldüğünden yarım saatten sonra insanın ayağına kramp giriyor. Ancak minder ve krampla ilgili sorun benim boyum ve kilomdan (1.80cm, 105kg)kaynaklanıyor olabilir..
Daha önce başkalarından duyduğum motor ısınması hiç sorun olmadı; uzun süre şehir trafiğinde kalmama rağmen. Aşırı titremeye de (vibrasyona)ben tanık olmadım.
Sinyalleri ve aynaları ilk fırsatta değiştirmeyi planlıyorum. Gerekirse Hindistan'dan getirteceğim. Minder daha karmaşık bir konu. Birkaç cm yükseltirsem daha rahat olur mu meral ediyorum..
Hepinize kolay gelsin.

zaferce
02 Eylül 2016, 17:26
Sinyalleri ve aynaları ilk fırsatta değiştirmeyi planlıyorum. Gerekirse Hindistan'dan getirteceğim.

Aynaları değiştirmeyin, Hindistan'la filan uğraştığınıza değmez. Ayna genişletme-yükseltme aparatı aynalarla olan sorunu bitirecektir. http://www.motoplus.com.tr/urun/9966266340001/SW-AYNA-YUKSELTICI-SVL-00-505-10500-B

Sinyal düğmesini ve diğer elektrik düğmelerini, hatta kontağı motoru yıkadığınız/yıkattığınız zaman WD40'layın o dandiklik hissi de gidecektir.

Sinyal lambalarıyla uğraşmayın. LED sinyaller olduğu için küçük olsalar da bir hayli görünürler ve bence güzel görünüyorlar.

waffenSS
04 Eylül 2016, 18:45
arkadaşlar duke 390 a hunger çamurlugun montajını yapmış bulunmaktayım 70 tl ye bajaj parçalarını temın ettım fakat saseye baglamak ve ortalamak için alümünyumdan ölçüsunu cıkartarak kendım parça yaptım resımde lastıgı tam ortmalamadıgı görülüyor fakat sonra sorunu çözdüm taş gibi oldu:)
bakalım yagmurda işe yaracak mı?

https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14233187_10209127116687983_5386508041365482454_n.j pg?oh=329811ff7889b86d5f431d67b10e2a1d&oe=58452C1F



https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14224755_10209127124288173_400585174124119558_n.jp g?oh=30f0bc7b4d0f1746d92f680b9cbe8c99&oe=584C82C6

https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14141527_10209127126768235_3653001843248185210_n.j pg?oh=96cf8fb9ad1e633c21f3ea3046afab16&oe=587F3D5F

murlek
06 Eylül 2016, 11:18
beyler lastiklere ne kadar hava vuruyorsunuz

ozanghost
06 Eylül 2016, 12:21
29psi-29psi tekli sürüş, 29psi-32psi artçılı sürüş için katalog değerler, ben de aynı şekilde uyguluyorum.

murlek
07 Eylül 2016, 09:28
29psi-29psi tekli sürüş, 29psi-32psi artçılı sürüş için katalog değerler, ben de aynı şekilde uyguluyorum.

cevap için teşekkürler

mertky
15 Eylül 2016, 23:11
Selam millet ne düşünüyorsunuz yeni duke hakkında :)


https://www.youtube.com/watch?v=ym8e_NaJmYs

hsnogz41
17 Eylül 2016, 11:08
http://imageshack.com/a/img921/3723/RL4JGE.jpghttp://imageshack.com/a/img922/6716/LNjyD7.jpg

The Best
17 Eylül 2016, 15:50
http://imageshack.com/a/img921/3723/RL4JGE.jpghttp://imageshack.com/a/img922/6716/LNjyD7.jpg

kocaelinde 390 mı vardı ya :) yanlız değilmişim nerde oturuyorsunuz ?