Serk21
22 Ocak 2015, 12:17
Merhabalar, KTM in 375cc hacme sahip olan, 139 kg ağırlığında ve 44 beygir güç üreten duke 390 modeli 250cc den yüksek olmasından dolayı vergi mağduru olmasına rağmen aklımı çeldi ve 10 gün önce duke sahibi oldum. Nette pek fazla kullanıcı yorumu bulunmamakta,umarım bu başlık vesilesi ile hem kullanıcılar bilgi paylaşımında bulunur hemde almayı düşünenenler fikir sahibi olur.
Özellikler;
Motor: Tek silindirli 4 zamanlı benzinli motor, sıvı soğutmalı
Hacim 373,2 cm³
Çap 89 mm
Strok 60 mm
Güç 32 kW (44 PS)
Elektrik marşı
6 vitesli tırnaklı şanzıman
Karterli yağlama
Birincil aktarma 30:80
İkincil aktarma 15:45
Sıvı soğutma, devirdaim pompası üzerinden soğutma sıvısının sürekli devirdaimi
Islak çok diskli debriyaj
Dijital ateşleme ayar özelliğine sahip, temassız kontrollü tam elektronik ateşleme tertibatı
Çelik ana boru şasi, toz kaplama
WP Suspension Up Side Down
WP Monoshock Arka amortisör
Önde Dört pistonlu fren kaliperine sahip disk fren
Arkada Tek pistonlu fren kaliperine sahip disk fren, yüzer yataklı
Fren diskleri - çap Ön 300 mm
Fren diskleri - çap Arka 230 mm
Zincir 5/8 x 1/4” X‑Ring
Gidon kafası açısı 65°
Dingil mesafesi 1.367±15 mm
Yerden yükseklik 170 mm
Oturma yüksekliği 800 mm
Yakıt deposu kapasitesi 11 l Litre
Yakıtsız ağırlık 139 kg
Kısaca bahsetmek gerekirse;torku mükemmel,zengin bir yol bilgisayarına sahip fakat henüz çözebilmiş değilim.ön ve arka ABS sistemi üzerindeki metzeler sportec M5 lastikler ile birleşince mükemmel sonuç veriyor. Kesinlikle çok faydalı olduğuna inanıyorum. Yakıt tüketimim 4,1 litre/100 km. (agresif kullanımda diyebiliriz)
Birkaç resim ile başlayalım,diğer duke390 sahiplerinden de bol bol resimler bekleriz..
http://i.hizliresim.com/g4YZ9b.jpg (http://hizliresim.com/g4YZ9b)
http://i.hizliresim.com/EzA5OD.jpg (http://hizliresim.com/EzA5OD)
http://i.hizliresim.com/z2pryB.jpg (http://hizliresim.com/z2pryB)
http://i.hizliresim.com/mrN1Ny.jpg (http://hizliresim.com/mrN1Ny)
Özellikler;
Motor: Tek silindirli 4 zamanlı benzinli motor, sıvı soğutmalı
Hacim 373,2 cm³
Çap 89 mm
Strok 60 mm
Güç 32 kW (44 PS)
Elektrik marşı
6 vitesli tırnaklı şanzıman
Karterli yağlama
Birincil aktarma 30:80
İkincil aktarma 15:45
Sıvı soğutma, devirdaim pompası üzerinden soğutma sıvısının sürekli devirdaimi
Islak çok diskli debriyaj
Dijital ateşleme ayar özelliğine sahip, temassız kontrollü tam elektronik ateşleme tertibatı
Çelik ana boru şasi, toz kaplama
WP Suspension Up Side Down
WP Monoshock Arka amortisör
Önde Dört pistonlu fren kaliperine sahip disk fren
Arkada Tek pistonlu fren kaliperine sahip disk fren, yüzer yataklı
Fren diskleri - çap Ön 300 mm
Fren diskleri - çap Arka 230 mm
Zincir 5/8 x 1/4” X‑Ring
Gidon kafası açısı 65°
Dingil mesafesi 1.367±15 mm
Yerden yükseklik 170 mm
Oturma yüksekliği 800 mm
Yakıt deposu kapasitesi 11 l Litre
Yakıtsız ağırlık 139 kg
Kısaca bahsetmek gerekirse;torku mükemmel,zengin bir yol bilgisayarına sahip fakat henüz çözebilmiş değilim.ön ve arka ABS sistemi üzerindeki metzeler sportec M5 lastikler ile birleşince mükemmel sonuç veriyor. Kesinlikle çok faydalı olduğuna inanıyorum. Yakıt tüketimim 4,1 litre/100 km. (agresif kullanımda diyebiliriz)
Birkaç resim ile başlayalım,diğer duke390 sahiplerinden de bol bol resimler bekleriz..
http://i.hizliresim.com/g4YZ9b.jpg (http://hizliresim.com/g4YZ9b)
http://i.hizliresim.com/EzA5OD.jpg (http://hizliresim.com/EzA5OD)
http://i.hizliresim.com/z2pryB.jpg (http://hizliresim.com/z2pryB)
http://i.hizliresim.com/mrN1Ny.jpg (http://hizliresim.com/mrN1Ny)