PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : MT-07 mi ?



YBRMANİA
16 Aralık 2014, 17:47
Selamlar ey ahali,

Sorum sizlere yaklaşık 10000 km motosıklet tecrübem var.Ybr 125,Dylan 150 olmak üzere artık büyüme vakti geldi diye düşünüyorum.Aklımda olan modeller mt-07,bmw f650 gs,fazer 600,xt 660x bu dört modeli sürekli araştırmaktayım.

F650 gs:BMW sonuçta ama 2000-2001 model makina sorun açar mı? parçası pahalı mı bize gelir mi?

Fazer 600:4 silindirli makina sesi gidişi duruşu güzel ama beni yorar mı sürebilirmiyim?düşüp kalkarmıyım.

xt 660 x:tek silindir tork canavarı yer helikopteri supermotoda ilgimi çekmeye başladı şu sıra.ama iki kişi konforu nasıldır.

Son olarak favorim;

MT-07: diğer üstteki makinaların hemen hemen aynı parasına 2013-2014 model makina çift silindir,gidişi duruşu güzel(miş)şekil olarak ta güzel bir makina sizce hangini tercih etmeliyim?

bu tecrübeyle hangisi bana uygun olur.cevaplarınızı bekliyorum.Teşekkürler:)

KutlayGül
16 Aralık 2014, 18:01
F650 gs:99 modeli var elimizde. Krank sorun cikardi. Parcasini bulmak sorun oldu.

Fazer 600:4 Alt devirleri biraz bos. ust devirlerde de katir tepmis gibi ziplar. ani frenlerde, gazlamalarda arka atar. Daha yüksek tecrübeyle kullanmani tavsiye ederim.

xt 660 x: xt600 süren bir arkadasim vardi. gece sürüsünde bir ara aynayi tutarken gördüm. "ne oldu kirildi mi?" diye sordum, "yok titresimden arkayi pek net goremiyordum, parmagimla bastirinca görünüyor" dedi. 660 da böyle mi bilmem ama aynisinin laciverti. Fakat ondan alacagin torku baska makinada bulman zor.

MT-07: Alan memnun, satan memnun. Süspansiyonlari azicik sikintili diyorlar ama fazer`da da ayni sorun var mt-09`da da. Hic olmadi ikinci eli rahat, satarsin. Daha cok sehirici kullanim icin bakiyorsan en mantiklisi bence bu.

YBRMANİA
16 Aralık 2014, 18:03
Teşekkür ederim.En mantıklısı mt-07 gibi görünüyor :)

alparslana
16 Aralık 2014, 18:08
Yamaha XJ6 Diversion düşündünüz mü? Ya da Kawasaki ER6N?

jackalxi
16 Aralık 2014, 18:11
10.000 km tecrübe bahsettiğiniz motorlara geçiş için çok az. 250-300 cc de biraz km yapıp tecrübe kazanmanız sizin için daha sağlıklı olur. Bahsettiğiniz motorların şakası yok top speed leri ve hızlanmaları belli. Bi gaz açayım dediğiniz de en ufak frenleme hatanızda caninizdan bile olabilirsiniz allah korusun. Genede karar sizin

YBRMANİA
16 Aralık 2014, 18:28
Yamaha XJ6 Diversion düşündünüz mü? Ya da Kawasaki ER6N?

xj6 diversionda fena değil ama bütçe olarak beni aşıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------


10.000 km tecrübe bahsettiğiniz motorlara geçiş için çok az. 250-300 cc de biraz km yapıp tecrübe kazanmanız sizin için daha sağlıklı olur. Bahsettiğiniz motorların şakası yok top speed leri ve hızlanmaları belli. Bi gaz açayım dediğiniz de en ufak frenleme hatanızda caninizdan bile olabilirsiniz allah korusun. Genede karar sizin

Ara geçiş motorları fiyat olarak bahsettiklerimle hemen hemen aynı sakin ve dikkatli kullanacağımı düşünüyorum.teşekkür ederim

alparslana
16 Aralık 2014, 18:28
xj6 diversionda fena değil ama bütçe olarak beni aşıyor.

MT-07 o zaman. :) Sanırım aralarında fiyatı en uygun olanı o. ER6N de daha pahaliydi diye hatırımda kalmış.

jackalxi
16 Aralık 2014, 18:41
Altınızda 600 cc ve en kötü 70-80 hp güç varken kendinize gerçekten hakim olup sakin sürebilirim diyorsanız diyecek bişey kalmamış hakkınızda hayırlısı olsun.

YBRMANİA
16 Aralık 2014, 18:45
Altınızda 600 cc ve en kötü 70-80 hp güç varken kendinize gerçekten hakim olup sakin sürebilirim diyorsanız diyecek bişey kalmamış hakkınızda hayırlısı olsun.

Eyvallah hemşerim :)

logan07
16 Aralık 2014, 18:49
Mt07 bence en doğrusu olur. Garantisi olan bir motosikletiniz olur.

KUVVETMİRA
16 Aralık 2014, 18:49
seçeneklerin birbiriyle alakasız bu 4 motorsa yeterince tecrübe kazanmamışsın diyebiliriz :)

ferdinandd
16 Aralık 2014, 18:50
Biraz daha beygiri düşük, düşük devir torku yerli yerinde ( kullanım hakimiyeti daha kolay)

ve mutlaka ABS olan bir motosiklet bakmanı öneririm. 125cc ile 10.000 km saydıkların için çok çok az bi tecrube bence.

Ayrıca ben 125cc commuterlerin istersen 100.000km tecruben olsun kullanıcıyı +600cc motosikletlere asla hazırlamadığını düşünüyorum.

Bu benim fikrim tabi, kan senin, damar senin :)

YBRMANİA
16 Aralık 2014, 18:55
mt-07 daha sakin daha kullanımı kolay olduğu için düşünmekteyim.AEA'da bi sakınca görmediğine göre :P

Şaka bir yana tecrübesiz olarak bunu sormadım.Neyse alınca göreceğiz :)

alparslana
16 Aralık 2014, 19:11
mt-07 daha sakin daha kullanımı kolay olduğu için düşünmekteyim.AEA'da bi sakınca görmediğine göre :P

Şaka bir yana tecrübesiz olarak bunu sormadım.Neyse alınca göreceğiz :)

Yine muhabbet yeterli tecrübe olup olmaması konusuna gelip dayanmış.

Merakımdan soruyorum, yaşınız kaç?

YBRMANİA
16 Aralık 2014, 19:13
Yine muhabbet yeterli tecrübe olup olmaması konusuna gelip dayanmış.

Merakımdan soruyorum, yaşınız kaç?

24 yaşımdayım

Ezio41
16 Aralık 2014, 20:47
Araya bi ara makine koymak şart bence , bunlara geçmeden önce . Mesela 2. el cbf 500 alıp onuda bi 20 30 bin km kullanıp öyle alabilirsiniz mt-07'yi . :)

zanyoscar
16 Aralık 2014, 22:53
Arkadasim gaza gelmezsen hepsini rahat rahat kullanirsin.Ben bu forumdaki bazi arkadaslarin neden boyle ''yok kullanamazsin,yok efendim o sana fazla gelir, yok birden buyuk motora gecilmez'' gibi ifadeler kullandigini anlamiyorum.Eger yeterli donaniminiz var ise gayet de kullanirsiniz arkadasim.Kendinize hakim oldugunuz surece bir sorun yasamazsiniz.Once bu yazdigin motorlardan en cok begendigini sec.Sonra da butcene en uygununu belirle.Zaten geriye tek bir motor kaldigini goreceksin.Forumlarda da boyle seyleri sorma bence.Cunku senin motivasyonunu dsurecek o kadar insan var ki ortalikta.Sonucta senin yetenegini ve kabiliyetini kimse bilmiyor burada.Belki cok cabuk ogrenen/adapte olan birisin? belki de 100.000 km de gitsen daha fazla pratige ihtiyaci olan birisin.Dolayisiyla sana bu motorlardan birini almak mantikli geliyorsa al arkadasim.Hic burda kendini yorma.Gerekirse git Profesyonel bi kurumdan 1 ya da 2 kur egitim al.Ondan sonra aslanlar gibi sur.Kimseye de kulak asma.

Ileride allah korusun basina bir is geldiginde de kimseyi suclama cunku bu secimi kendin yaptin.Butun sorumluluk sana ait.125 cc de kullansan trafige cikinca hepsi ayni tehlikede.Is sende bitiyo yani arkadasim bunu kafana koy.Dedigim gibi sorumluluk sende olacak haberin olsun.

Bu arada benim de tercihim Mt-07'den yana olur.

canerol
16 Aralık 2014, 22:58
sabahtan beri kaçıncı mt 7 konusu bu :) ybr-cbf-apeche bitti mt-7 ye geldi sıra :)
al sen al güzel motor :)

Sj's
16 Aralık 2014, 23:07
O kadar farkli sinifta motorlardan soz ettin ki hocam neyi onerecegimi bilmiyorum. Enduro mu seviyorsun? Sport touring mi yoksa naked mi?

MT-07 tabii ki bir cok kategoride lider sayiliyor bu aralar ama sunu unutmamak gerek: Ruzgar darbelerine hazir misin, sever misin? :) Sadece ruzgar yedigi icin, baska hic bir sikayeti olmadigi halde satiliga cikarilmis cok 1000-2000kmde mt-07ler var sahibindende.

Cok azinin satma nedeni nakit sikisikligidir. Bu kadar torklu ve hafif bir ciplak motorun ustune cam da taksan pek fayda etmeyecek.

Sahipleri ben dahil ruzgardan sikayet etmiyoruz oyle seviyoruz ama bu ruzgar senin icin ne kadar onemli onu da bilmek gerek :)

shooter1
16 Aralık 2014, 23:09
Arkadasim gaza gelmezsen hepsini rahat rahat kullanirsin.Ben bu forumdaki bazi arkadaslarin neden boyle ''yok kullanamazsin,yok efendim o sana fazla gelir, yok birden buyuk motora gecilmez'' gibi ifadeler kullandigini anlamiyorum.Eger yeterli donaniminiz var ise gayet de kullanirsiniz arkadasim.Kendinize hakim oldugunuz surece bir sorun yasamazsiniz.Once bu yazdigin motorlardan en cok begendigini sec.Sonra da butcene en uygununu belirle.Zaten geriye tek bir motor kaldigini goreceksin.Forumlarda da boyle seyleri sorma bence.Cunku senin motivasyonunu dsurecek o kadar insan var ki ortalikta.Sonucta senin yetenegini ve kabiliyetini kimse bilmiyor burada.Belki cok cabuk ogrenen/adapte olan birisin? belki de 100.000 km de gitsen daha fazla pratige ihtiyaci olan birisin.Dolayisiyla sana bu motorlardan birini almak mantikli geliyorsa al arkadasim.Hic burda kendini yorma.Gerekirse git Profesyonel bi kurumdan 1 ya da 2 kur egitim al.Ondan sonra aslanlar gibi sur.Kimseye de kulak asma.

Ileride allah korusun basina bir is geldiginde de kimseyi suclama cunku bu secimi kendin yaptin.Butun sorumluluk sana ait.125 cc de kullansan trafige cikinca hepsi ayni tehlikede.Is sende bitiyo yani arkadasim bunu kafana koy.Dedigim gibi sorumluluk sende olacak haberin olsun.

Bu arada benim de tercihim Mt-07'den yana olur.
2 teker ruhunu hareketlendirir :) bu yüzden uygun bulmuyorlar

alparslana
16 Aralık 2014, 23:17
Arkadasim gaza gelmezsen hepsini rahat rahat kullanirsin.Ben bu forumdaki bazi arkadaslarin neden boyle ''yok kullanamazsin,yok efendim o sana fazla gelir, yok birden buyuk motora gecilmez'' gibi ifadeler kullandigini anlamiyorum.Eger yeterli donaniminiz var ise gayet de kullanirsiniz arkadasim.Kendinize hakim oldugunuz surece bir sorun yasamazsiniz.Once bu yazdigin motorlardan en cok begendigini sec.Sonra da butcene en uygununu belirle.Zaten geriye tek bir motor kaldigini goreceksin.Forumlarda da boyle seyleri sorma bence.Cunku senin motivasyonunu dsurecek o kadar insan var ki ortalikta.Sonucta senin yetenegini ve kabiliyetini kimse bilmiyor burada.Belki cok cabuk ogrenen/adapte olan birisin? belki de 100.000 km de gitsen daha fazla pratige ihtiyaci olan birisin.Dolayisiyla sana bu motorlardan birini almak mantikli geliyorsa al arkadasim.Hic burda kendini yorma.Gerekirse git Profesyonel bi kurumdan 1 ya da 2 kur egitim al.Ondan sonra aslanlar gibi sur.Kimseye de kulak asma.

Ileride allah korusun basina bir is geldiginde de kimseyi suclama cunku bu secimi kendin yaptin.Butun sorumluluk sana ait.125 cc de kullansan trafige cikinca hepsi ayni tehlikede.Is sende bitiyo yani arkadasim bunu kafana koy.Dedigim gibi sorumluluk sende olacak haberin olsun.

Bu arada benim de tercihim Mt-07'den yana olur.

Doğru lafın karşısında şapka çıkartılır! Ezber bozan, akıl dolu laflar; ağzınıza sağlık.

YBRMANİA
17 Aralık 2014, 09:00
O kadar farkli sinifta motorlardan soz ettin ki hocam neyi onerecegimi bilmiyorum. Enduro mu seviyorsun? Sport touring mi yoksa naked mi?

MT-07 tabii ki bir cok kategoride lider sayiliyor bu aralar ama sunu unutmamak gerek: Ruzgar darbelerine hazir misin, sever misin? :) Sadece ruzgar yedigi icin, baska hic bir sikayeti olmadigi halde satiliga cikarilmis cok 1000-2000kmde mt-07ler var sahibindende.

Cok azinin satma nedeni nakit sikisikligidir. Bu kadar torklu ve hafif bir ciplak motorun ustune cam da taksan pek fayda etmeyecek.

Sahipleri ben dahil ruzgardan sikayet etmiyoruz oyle seviyoruz ama bu ruzgar senin icin ne kadar onemli onu da bilmek gerek :)

İşte onu çözemedim yazdığım motorlar cazip geliyor bir kategori seçmişliğim yok benim için en iyisi hangisi ise onu istiyorum.MT-07 olacak sanırım :)

bir çok avantajı var diye düşünüyorum diğerlerine göre,İlk olarak fiyatı

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:58 ----------


Arkadasim gaza gelmezsen hepsini rahat rahat kullanirsin.Ben bu forumdaki bazi arkadaslarin neden boyle ''yok kullanamazsin,yok efendim o sana fazla gelir, yok birden buyuk motora gecilmez'' gibi ifadeler kullandigini anlamiyorum.Eger yeterli donaniminiz var ise gayet de kullanirsiniz arkadasim.Kendinize hakim oldugunuz surece bir sorun yasamazsiniz.Once bu yazdigin motorlardan en cok begendigini sec.Sonra da butcene en uygununu belirle.Zaten geriye tek bir motor kaldigini goreceksin.Forumlarda da boyle seyleri sorma bence.Cunku senin motivasyonunu dsurecek o kadar insan var ki ortalikta.Sonucta senin yetenegini ve kabiliyetini kimse bilmiyor burada.Belki cok cabuk ogrenen/adapte olan birisin? belki de 100.000 km de gitsen daha fazla pratige ihtiyaci olan birisin.Dolayisiyla sana bu motorlardan birini almak mantikli geliyorsa al arkadasim.Hic burda kendini yorma.Gerekirse git Profesyonel bi kurumdan 1 ya da 2 kur egitim al.Ondan sonra aslanlar gibi sur.Kimseye de kulak asma.

Ileride allah korusun basina bir is geldiginde de kimseyi suclama cunku bu secimi kendin yaptin.Butun sorumluluk sana ait.125 cc de kullansan trafige cikinca hepsi ayni tehlikede.Is sende bitiyo yani arkadasim bunu kafana koy.Dedigim gibi sorumluluk sende olacak haberin olsun.

Bu arada benim de tercihim Mt-07'den yana olur.

bende bundan bahsediyorum.kendini bilmedikten sonra 125 likde aynı 500 lükte.cevabınız için teşekkür ederim faydalı oldu :cat:

Bune
17 Aralık 2014, 10:56
Hocam bak sende motor kullanıyorsun bende kullanıyorum bunca adam geçiş için biraz ağır kalır diyorlar mt-07 için dinle onları, geçen gün bi arkadaşın arkasına geçtim mt-07 de beni uyardı bak canın çıkacakmış gibi yapış belime yoksa uçarsın dedi bende dediğini yaptım vallahi az kala yanıma onu da alıp düşüyordum motordan böyle bir güç yok bildiğin hayvan motor geçiş için 250cc şart diyorum bana kalırsa, yani nazik kullanırım da deme motorun bir kalkışı var yüksek cc görmemiş kişiler için bildiğin f-16 sanki :)

karakan68
17 Aralık 2014, 11:38
Sevgili kardeşim, bende kısa bir süre 250cc lik motor kullandıktan sonra mt07 aldım. Evet motor çok güçlü, atik ve kıvrak, ama şehir içinde kullanımı, manevrası çok güzel, senin bu saydığın seçenekler içinde en uygunu mt07. Ama dikkat etmen gereken en önemli nokta bu motosikleti aldıktan sonra özellikle ilk haftalarda gaz tepkisine alışana kadar çok çok sakin kullanman lazım. Çünkü önceki kullandığın motosiklette gazı sonuna kadar açmaya çok alışmışsındır, bu durum mt07 de çok tehlikelidir. Mutlaka sakin kullanmalısın. Gergin olduğunda asla motosiklet kullanma, bir yere çabuk gitmen gerektiğinde hızlı ulaşım için uzun süre bu motosikleti kullanma, zaten ilk birkaç haftayı sağlıklı atlattıktan sonra neler yapabileceğini kendin çok daha iyi görebilirsin. Unutmaki motosiklet kullanımı trafikte sadece araç kullanmak değildir, hoşgörü, sabır, otokontrol ve güvenliktir. mt07 alırsan keyifle kullanacağını düşünüyorum, selamlar, sevgiler.

celikat
17 Aralık 2014, 11:44
10 bin km yukarıda saydığın motorlar için çok az bir tecrübe demek. daha hiç bir şey yaşamamışsın ki sen motor üzerinde. ben oldum diyerek üst cc ye geçen herkesin başına gelen seninde başına mutlaka gelecektir.

YBRMANİA
17 Aralık 2014, 17:33
Sevgili kardeşim, bende kısa bir süre 250cc lik motor kullandıktan sonra mt07 aldım. Evet motor çok güçlü, atik ve kıvrak, ama şehir içinde kullanımı, manevrası çok güzel, senin bu saydığın seçenekler içinde en uygunu mt07. Ama dikkat etmen gereken en önemli nokta bu motosikleti aldıktan sonra özellikle ilk haftalarda gaz tepkisine alışana kadar çok çok sakin kullanman lazım. Çünkü önceki kullandığın motosiklette gazı sonuna kadar açmaya çok alışmışsındır, bu durum mt07 de çok tehlikelidir. Mutlaka sakin kullanmalısın. Gergin olduğunda asla motosiklet kullanma, bir yere çabuk gitmen gerektiğinde hızlı ulaşım için uzun süre bu motosikleti kullanma, zaten ilk birkaç haftayı sağlıklı atlattıktan sonra neler yapabileceğini kendin çok daha iyi görebilirsin. Unutmaki motosiklet kullanımı trafikte sadece araç kullanmak değildir, hoşgörü, sabır, otokontrol ve güvenliktir. mt07 alırsan keyifle kullanacağını düşünüyorum, selamlar, sevgiler.

Eyvallah hocam iyi moral oldu :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:30 ----------


10 bin km yukarıda saydığın motorlar için çok az bir tecrübe demek. daha hiç bir şey yaşamamışsın ki sen motor üzerinde. ben oldum diyerek üst cc ye geçen herkesin başına gelen seninde başına mutlaka gelecektir.

Onu yukardaki bilir :)

copycat
17 Aralık 2014, 17:44
mt-07 iyi motordur bu bir. kesin tavsiye ederim.

ikincisi de kendine hakimiyet km tecrübesinden daha önemli. kendine gerçekten hakim olabileceksen sürersin.

Mr.[T]
17 Aralık 2014, 18:25
bu kendine hakim olma davası bana çok komik geliyor.

altına çıplak hatun bi yatmış 600 CiCikli ,sen azcık ucundan süreyim yeter ben kendime hakim olurum mu dicen?yoksa :pl: 'a uyup dalcan mı?

ben olsam dalardım heralde :bestmt:

Pisman
17 Aralık 2014, 19:18
fazer 600 içlerinde en tehlikeli olanı bence, xt 660 konforu yeterli değil benim için, bu seçenekler arasında enn mantıklı olan mt 07 bence

Sabırsız
17 Aralık 2014, 19:22
Kawasaki er6n düşündünüzmü mt07 yle arasında fazla bir fiyat farkı yok

YBRMANİA
18 Aralık 2014, 00:02
Kawasaki er6n düşündünüzmü mt07 yle arasında fazla bir fiyat farkı yok

Er6n de güzel ama mt 07 fiyat olarak çok uygun kawasaki ye hiç sıcak bakmıyorum :)

Sj's
18 Aralık 2014, 01:23
Benim MT-07mden bir anektod paylasmak istiyorum sana yardimci olmasi acisindan, her yola geliyor kendisi ozellikle elektrik aksaminda :p


http://www.youtube.com/watch?v=a_vldx83Wvg&index=1&list=UUqF1OCBAIkGbZLwoLjh1xzw

YBRMANİA
19 Aralık 2014, 09:23
Benim MT-07mden bir anektod paylasmak istiyorum sana yardimci olmasi acisindan, her yola geliyor kendisi ozellikle elektrik aksaminda :p

http://www.youtube.com/watch?v=a_vldx83Wvg&index=1&list=UUqF1OCBAIkGbZLwoLjh1xzw


:salut: hani nerde

Seko
19 Aralık 2014, 09:40
İnsanlar güçlü motor alma konusunda uyarırken kimse sürücüsünün kendine hakim olamayacağını düşünerek yazmıyor ki... Mesele kendine değil, gaz koluna hakim olamamakta... MT-07 kullandığım dönemde gazı bir kez fazla kaçırdım ki gerçekten kaçırdım, ne olduğunu anlamadan motor 5 m ileri fırladı. Allahtan o yönde kimse yoktu. 30 bin km'den fazla tecrübem vardı ve elim de gayet hassastır. Diyeceğim o ki dikkat etmek lazım.

O motorlar arasında da her zaman söylediğim gibi ithalatı durmuş veya 15 yaşına gelmiş modellerden uzak dur. Fazer aşırı güçlü ve çok benzin yakar. En iyisi MT-07...

EmirŞengezer
19 Aralık 2014, 09:51
Paranın bir kısmını kontrol ve yol eğitimleri için sakla. Yani motoru alır almaz (kendi motorunu kullanabileceğin) bir kurumdan eğitim almaya başla. Şimdiden hayırlı olsun kazasız belasız.