PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Vulcan S Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : [1] 2

manners
16 Aralık 2014, 08:02
Kawasaki Vulcan S
http://therideadvice.com/wp-content/uploads/2014/10/2015-Kawasaki-Vulcan-S-008.jpg

Kawasaki'nin 2015 te dunya pazarina sokacagi yeni motoru Vulcan S simdiden cok heyecanlandirdi...

Teknik bilgileri:


Makine Tipi----------------------4-zamanlı,su soğutmalı, çift sıralı paralel
Silindir Hacimi------------------649 cc
Silindir,Çap x Strok-------------83 x 60 mm
Sıkıştırma Oranı-----------------10.8:1
Sübap Sistemi--------------------DOHC,8 Sübap
Maksimum Güç/Tork----------------61 PS/7.500 rpm / 63 N.m /6.600 rpm
Karbüratör-----------------------61 PS/7.500 rpm / 63 N.m /6.600 rpm
Ateşleme-------------------------Dijital
Marş Sistemi---------------------Elektrik
Şanjman--------------------------6 - vites
Şasi Tipi------------------------Perimeter yüksek gerilimli çelik
Kaster/Trail---------------------31o / 120 mm
Süspansiyon,Ön/Arka--------------41 mm teleskopik çatal / 7 kademe ön yükleme ayarlı bağlantı donanımlı Yatık Tek
Amortisör
Lastik,Ön/Arka-------------------120/70R18M/C 59H/ - 160/60R17M/C 69H
Fren,Ön/Arka---------------------300 mm tek disk, çift piston kaliper / Tek Disk 250 mm, Tek piston kaliper
Tekerlek Çalışması,Ön/Arka-------130 / 80 mm
U x G x Y------------------------2,310 x 880 x 1,100 mm
Aks Açıklığı---------------------1575 mm
Sele Yüksekliği------------------705 mm
Yakıt Kapasitesi-----------------14 Lt
Ağırlık--------------------------225 Kg / 228kg ABS


Fiyat:---------------------------8400 Euro
8850Euro ABS li olani.


http://www.motorbikeonly.com/wp-content/uploads/2014/10/kawasaki-vulcan-s-2015-4.jpg
http://static5.masmoto.net/novedades/files/2014/10/kawasaki-vulcan-s-2015_11.jpghttp://www.ridermagazine.com/wp-content/uploads/2014/10/2015-Kawasaki-Vulcan-S-ABS-Inst.jpghttps://s.yimg.com/bt/api/res/1.2/6plvMy7M6dn65Tc_rLW0bg--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTYzMA--/http://media.zenfs.com/en-us/homerun/us.autos.rideapart/e4ac607260684b942445ab838cb8b55b

reason667
21 Aralık 2014, 22:54
Bu motor çok satar buralar da değerlenir :)

Wolvie
22 Aralık 2014, 00:28
Muthis bir motor ama biraz tuzlu. Yurtdisi fiyati ile arasinda vergilerimiz sagolsun 1500 eurocuk farki var.

flea
13 Ocak 2015, 16:26
10 numara yakışıklı makine walla.. şehir içi için biçilmiş kaftan, gücü de yerinde... misss...

meki 60
13 Ocak 2015, 17:39
aynen dostum bayıldım bende bu motora...

Murat.K.
13 Ocak 2015, 18:05
muhteşem bir şeymiş bu yahu....

meki 60
14 Ocak 2015, 20:23
Türkiye ye geldimi bu fıstık aşık oldum buna valla:-)

SolidSnake
02 Şubat 2015, 22:11
tam bir başlangıç cruiser'i.... ( bana göre )

UCANLAZ
03 Şubat 2015, 14:04
Çok çok çok hoşuma gitti çizgileri,dizayn tam benim hoşuma giden xv950 tarzı ama vergide ve sanırım yakıtta daha avantajlı.Tek sorun er 6n motoru ile aynı olduğundan bahsedilmiş forumlarda dolayısı ile benim için fazla seri ve hızlı gibi zira ben hızdan hoşlanmam.Birde eksoz nasıl olur sanırım cruiser sesinden çok race sesi alınır...
Ben yok satacağını özelliklede naked hızını ve seriliğini cruiser çizgilerinde arayıp bulamayanlar için en iyi seçim olacağını düşünüyorum

HAZZILHAR
11 Şubat 2015, 12:59
650 cc motor hacmine sahip şu anda piyasada rakibi yok bildiğim kadarıyla. Yeni üretimlerden bahsediyorum tabii. Bir tek Hyosung GV650 var sanırım ama o da bu seneden itibaren piyasada olmayacak büyük ihtimalle. ST7'yi (700cc) daha çok satma planları var galiba S&T Motors'un. ST7'nin bu seneki satış fiyatı ise çok yüksek: 34.469 TL. Yamaha'nın 1300 cc'lik XVS1300A Midnightstar'ı bile 33.700 TL iken hem de! 8850 € bugünkü kurla 2,81 * 8850 = 24868 TL ediyor. Bence oldukça makul bir fiyat. Plaka, ruhsat ve trafik sigortası gibi masraflarıyla 25600 TL'ye ABS'li sıfırını alabilmek ben dahil pek çok kişiyi bu motosiklete yönlendirecektir diye düşünüyorum.

Youtube'da birkaç yabancı videoda sürüşünün spor bir motora daha yakın ama oturuşunun tam bir cruiser olduğundan bahsediyorlardı. Kolaylıkla ayarlanabilen ayaklıkları fren ve vites hakimiyetini oldukça artırıyor. Bir sonraki motosikletim olma ihtimalini en yüksek bu motosiklete verdiğimden bu seneki fuara getirilirse etrafında çok uzun süre geçireceğime eminim. Mor rengi şu anda favorim.

Su soğutmalı olduğundan şehir içinde oldukça uygun bir kullanıma sahip olduğunu düşünüyorum. Bu aletteki 61 beygirlik yüksek güç ve 6600 devirde gelen yüksek tork kulağa oldukça yeterli geliyor. Benim canımı tek sıkan dijital gösterge. Cruiser'ların hiçbirine yakıştıramıyorum ama bu motosikletin bir spor-cruiser olduğunu düşünürsek ona uygun tasarlandığını düşünebiliriz. Bir de esas can sıkıcı nokta Kawasaki'nin servis ve yedek parçada müşteri ciddi biçimde düdüklemesi. Alacak olan buna göz yummalı.

Üzerinde fabrika çıkışı DUNLOP Sportmax lastiklerle geliyor ki aslen spor bir lastik olduğundan kolay hakimiyet sağlar ama ülkemizdeki yollarda performansı nasıl olur bilemem.

Kısacası sabırsızlıkla bekliyorum.

ajwer06
13 Şubat 2015, 04:48
aramızdan keske biri alsada bizde yakından tanısak...

UCANLAZ
13 Şubat 2015, 16:18
Ben cidii olarak düşünmeye başladım bu motoru,Fuarda kısmetse inceliyor olacağım.
Benim gibi motoru düşünenler var ise Fiyat konusunda konuşabilirizi.Pek bu konularda bilgim yok ancak bir alım listesi oluşturulursa belki ek bir indirim alnabilir,Varsa bu konularda fikri ve bilgisi olan paylaşırsa sevinirim..

Yurdukoru
13 Şubat 2015, 17:36
Müthiş güzel bir alet...Hem modern hem klasik, albenisi çok yüksek. Üstüne üstlük % 100 Japon Kawasaki!

meki 60
13 Şubat 2015, 21:12
Alan arkadaş olursa merakla yorumlarını bekliyoruz ....

HAZZILHAR
14 Şubat 2015, 01:33
Muhtemelen bu yaz sonu yeni motorum olacak kendisi. Aldığımda daha evvel yazan olmazsa bir inceleme yazısı yazarım.

UCANLAZ
02 Mart 2015, 15:04
Ben cidii olarak düşünmeye başladım bu motoru,Fuarda kısmetse inceliyor olacağım.
Benim gibi motoru düşünenler var ise Fiyat konusunda konuşabilirizi.Pek bu konularda bilgim yok ancak bir alım listesi oluşturulursa belki ek bir indirim alnabilir,Varsa bu konularda fikri ve bilgisi olan paylaşırsa sevinirim..

Gittim gördüm ama 900 customın yanına koydukları için nane şekeri şeklinde kalmıştı.900 custom varken 5.000 tl için vulcan s kusura bakmayacak artık..
Başka bir alana koysalardı belki gözüme daha çekici gelebilirdi.Biliyorum tarzları biraz farklı ama..Er-6n ile kıyasladım amortisör ve motor bloğu birebir aynı.Ayrıca Kawasaki çalışanlarında genel bir soğukluk hissettik arkadaşlarımla..Fiyat konusunda çok düşük kar marjı olduğu için değişmeyeceğini ilettiler.900 custom şuan için en ideal motorum oldu.Suzukinin C800 ünde ise tek renk var gri bu da çok garip bir durum bana göre..Yamaha bolt uzaktan hoş yakından ve üstüne binince çok boş geldi.XVS950 A ise çok hoş ama şehir içi için pek kullanışlı değil gibi.Ön tarafı çok uzun ama allah var çok oturaklı kalite bir motor..

HAZZILHAR
02 Mart 2015, 15:28
Gittim gördüm ama 900 customın yanına koydukları için nane şekeri şeklinde kalmıştı.900 custom varken 5.000 tl için vulcan s kusura bakmayacak artık..
Başka bir alana koysalardı belki gözüme daha çekici gelebilirdi.Biliyorum tarzları biraz farklı ama..Er-6n ile kıyasladım amortisör ve motor bloğu birebir aynı.Ayrıca Kawasaki çalışanlarında genel bir soğukluk hissettik arkadaşlarımla..Fiyat konusunda çok düşük kar marjı olduğu için değişmeyeceğini ilettiler.900 custom şuan için en ideal motorum oldu.Suzukinin C800 ünde ise tek renk var gri bu da çok garip bir durum bana göre..Yamaha bolt uzaktan hoş yakından ve üstüne binince çok boş geldi.XVS950 A ise çok hoş ama şehir içi için pek kullanışlı değil gibi.Ön tarafı çok uzun ama allah var çok oturaklı kalite bir motor..

O XVS 950A değildi, XVS1300A idi. Müdnightstar'ın artık 950'liği üretilmiyor. Onun yerine XV950 Bolt üretiliyor.

Bu arada Kawasaki bana da en sıcak davrananlar oldu fuardayken. Vulcan S'i almaya karar verdim ama şimdi alsanız Mays'taki partiye yazabiliriz sizi dediler. Suzuki C800 ise tam bir hüsran oldu renk açısından ve gidonu sola fazla çevirdiğinizde eliniz gidonla depo arasında sıkışıyor. Çinliler yapsa yerden yere vururlar. Suzuki'nin VZR1800 Intruder'ı ise spor cruiser'ların şahı gibiydi, oturuş pozisyonuna bayıldım. Ama hem fiyatı, hem benzin sarfiyatı, hem ağırlığı, hem de vergisi ile sahip olanı çok zorlayacak bir motosiklet. Kırmızı siyah çok şık olmuş ama sarı-siyah olanı sanki daha bir çekiciydi. Her iki rengini de Allah sahibine bağışlasın : )

Konuya dönecek olursak yurtdışında entry level olmasına rağmen Türkiye için tam bir geçiş motoru Vulcan S. 650 cc klasmanında yeni üretim yapmayan diğer markaların cruiser boşluğunu doğru fiyatla tam yerinden vurmuş. Bu sene çok tercih edilir. VN900 ise tam kükremek üzere olan bir canavar gibiydi cidden. Bütçe meselesi dolayısıyla kendisine sahip olamıycam. Benim gözüm fuarda Voyager'ları çok aradı. Görmek isterdim cidden.

manners
02 Mart 2015, 19:39
Gittim gördüm ama 900 customın yanına koydukları için nane şekeri şeklinde kalmıştı.900 custom varken 5.000 tl için vulcan s kusura bakmayacak artık..
Başka bir alana koysalardı belki gözüme daha çekici gelebilirdi.Biliyorum tarzları biraz farklı ama..Er-6n ile kıyasladım amortisör ve motor bloğu birebir aynı.Ayrıca Kawasaki çalışanlarında genel bir soğukluk hissettik arkadaşlarımla..Fiyat konusunda çok düşük kar marjı olduğu için değişmeyeceğini ilettiler.900 custom şuan için en ideal motorum oldu.Suzukinin C800 ünde ise tek renk var gri bu da çok garip bir durum bana göre..Yamaha bolt uzaktan hoş yakından ve üstüne binince çok boş geldi.XVS950 A ise çok hoş ama şehir içi için pek kullanışlı değil gibi.Ön tarafı çok uzun ama allah var çok oturaklı kalite bir motor..

baslangic motoru olarak dizayn ettiklerini soylediklerinden ufak tefek bir motor . benim cok hosuma gitti tr ye bu yaz dondugumde kesin bir tane almayi dusunuyorum.

UCANLAZ
03 Mart 2015, 12:06
1300 olduğunu hic farketmedim,binebilnek için sira bekledim malum:). Yanlız xvs 950 a gelmiyecegine eminmisin zira fiyati açıklandı forumda ve bu linkte ayrıca alanda sohbeti yapılıyordu ki fiyatını oradan öğrendim,vulcan s geçiş motoru olması mantıklı tabii ben oraları biraz geçtim artık ondan gözüme küçük geldi sanirim ama hız ve tork konusuna dikkat edilmeli,o kısmı pek geçiş motoruna uygun değil gibi..

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------


1300 olduğunu hic farketmedim,binebilnek için sira bekledim malum:). Yanlız xvs 950 a gelmiyecegine eminmisin zira fiyati açıklandı forumda ve bu linkte ayrıca alanda sohbeti yapılıyordu ki fiyatını oradan öğrendim,vulcan s geçiş motoru olması mantıklı tabii ben oraları biraz geçtim artık ondan gözüme küçük geldi sanirim ama hız ve tork konusuna dikkat edilmeli,o kısmı pek geçiş motoruna uygun değil gibi..

Şu iki linkte iki ayrı yeni listede xvs950a var ama Yamahanın sitesinde yok,enteresan işler..

http://www.motosiklet.net/forum/guncel-haberler/141715-2015-yamaha-motosiklet-fiyatlari-aciklandi.html
http://www.motosiklet.net/forum/guncel-haberler/141715-2015-yamaha-motosiklet-fiyatlari-aciklandi-4.html

HAZZILHAR
04 Mart 2015, 11:04
XVS 950 üretilmiyor, tekrar bakın o fiyatlara. XV950 ve XV950A var. Daha net anlaşılabilmesi için;

XVS 950A Midnightstar Görseli (http://www.rogersmotorcycles.co.nz/sites/rogersmotorcycles/files/imagecache/lightbox/2011_XVS950A_SMX_AU_4.jpg)

XV 950 Bolt Görseli (https://motoliz.com/BytesToObject/ResimKutuphanesi_ResimImageHandler.ashx?ID=17)

manners
04 Mart 2015, 12:24
XVS 950 üretilmiyor, tekrar bakın o fiyatlara. XV950 ve XV950A var. Daha net anlaşılabilmesi için;

XVS 950A Midnightstar Görseli (http://www.rogersmotorcycles.co.nz/sites/rogersmotorcycles/files/imagecache/lightbox/2011_XVS950A_SMX_AU_4.jpg)

XV 950 Bolt Görseli (https://motoliz.com/BytesToObject/ResimKutuphanesi_ResimImageHandler.ashx?ID=17)

1 seneyi gecti yamaha XVS 950MNS i getmirmeyeli. zevkler tabiki tartisilmaz ancak bolt, MNS in yaninda resmen apaciden bozma cakma motor gibi duruyor. ben cok buyuk hayal kirikligina ugramistim ancak bu kawasaki hepsini unutturdu simdilik. doner donmez alicam bir tane.

UCANLAZ
04 Mart 2015, 18:00
XVS 950 üretilmiyor, tekrar bakın o fiyatlara. XV950 ve XV950A var. Daha net anlaşılabilmesi için;

XVS 950A Midnightstar Görseli (http://www.rogersmotorcycles.co.nz/sites/rogersmotorcycles/files/imagecache/lightbox/2011_XVS950A_SMX_AU_4.jpg)

XV 950 Bolt Görseli (https://motoliz.com/BytesToObject/ResimKutuphanesi_ResimImageHandler.ashx?ID=17)

Evet öyleymiş,Ben bu konuda cahil kalmışım biraz ama benide yanıltanhem motorların başındaki konuşmalar hem de ekteki linklerde fiyatının 2015 moel olarak olmasıydı.Yoksa bolt ile farklı olduğu biliyorum ama 1300 cc ile karıştırmışım o enteresan :) ..Bolt siyah olursa ve sissy bar OLMAZSA! gözüme hoş gelyor sissy bar koyulduğu anda gözüme çok tipsiz geliyor ne hikmetse..

Vulcan 900 custom ben de de number one şuan..

Oguz K.
27 Mart 2015, 12:44
Test edebilen var mı ? yorumları bekliyoruz.....

ersins
08 Mayıs 2015, 09:36
Tam benim tarzımı yansıtan bir motor.
2 yıldır GV650 kullanıyorum. Biraz daha spor yapılı cruiserlardan hoşlanıyorum. Nitekim GV650den sonra motor performansı olarak ne kadar düşüş yaşarım emin olamıyorum. GV650 80 hp (enjeksiyonlusu).
Normalde çok canlı renkleri tercih etmesem de yeşili gerçekten güzel gözüküyor. İnternette çok videosunu izledim ve negatif bir şey duymadım.

Birileri alsa da soru bombardınanına tutsam diye hevesle bekliyorum.
Bu sezon değil ama seneye düşünebilirim inşallah...

Muspel
12 Mayıs 2015, 19:19
Arkadaşlar Merhaba,
Yaklaşık 1 aydır Vulcan S kullanıyorum.
Bu benim ilk Cruiser motorum. Hani artısı eksisi nedir derseniz motosiklet geçmişim pek olmadığı için net cevaplar veremeyebilirim.
Ancak merak ettiğiniz sorularınızı bu başlık altında cevaplamaya gayret gösteririm. Almayı düşünen, meraklısına en azından ufakta olsa katkımız olur.

otobeygir
12 Mayıs 2015, 20:19
Arkadaşlar Merhaba,
Yaklaşık 1 aydır Vulcan S kullanıyorum.
Bu benim ilk Cruiser motorum. Hani artısı eksisi nedir derseniz motosiklet geçmişim pek olmadığı için net cevaplar veremeyebilirim.
Ancak merak ettiğiniz sorularınızı bu başlık altında cevaplamaya gayret gösteririm. Almayı düşünen, meraklısına en azından ufakta olsa katkımız olur.

Üstad en çok merak ettiğim. Uzun yol tecrübesi; Yorgunluk veriyor mu? Rüzgar yeme olayı nasıl? Bir de insanların Kawasaki servislerini abarttıkları kadar var mı? Fiyatlar çok mu yüksek?

Teşekkürler.

BlackGhost
12 Mayıs 2015, 20:43
bence ufak bir video çek,motorun sesi,filan merak ediyoruz.almak istediğim bir model,vites geçişleri,hızlanması,olmassa olmaz yakıt tüketimi :) bunlar ilk başta merak ettiklerimiz.

pitbullcu
13 Mayıs 2015, 16:29
benim arkadaşımın motoru, videoda arkadaşlarımın çok memnun sahibi, referans olarak kullanabiliceğinizi düşünüyorum umarım beğenirsiniz.
https://www.youtube.com/watch?v=3xUujCzsMdM&feature=youtu.be

BlackGhost
13 Mayıs 2015, 17:13
benim arkadaşımın motoru, videoda arkadaşlarımın çok memnun sahibi, referans olarak kullanabiliceğinizi düşünüyorum umarım beğenirsiniz.
https://www.youtube.com/watch?v=3xUujCzsMdM&feature=youtu.be

video güzel teşekkürler.

ersins
13 Mayıs 2015, 17:39
Merhaba,
Hayırlı olsun motorunuz
Ergofit olayından dolayı sorun olacağını sanmam ama 1.90lık birisine ufak gelir mi?
Benzer maliyetle Yamaha XV 950'de var. Sanki XV 950 daha oturaklı gibi duruyor fakat Vulcan S hacim olarak ne nasıl duruyor tam kestiremiyorum.
Cam ile kullanıyor musunuz? Mevcut motorumda 130'dan sonra çok rahatsız oluyorum, rüzgar yeme durumu nedir?

Bursa'ya yolunuz düşerse görmek isterdim :)

Selamlar
Ersin

Muspel
13 Mayıs 2015, 19:05
Türkiye'de ergofit uygulaması yok malesef. Üzerinde standart koltuk geliyor (mid reach). peg ve gidon da aynı şekilde standart. Peg ve gidon ayarlanabilir ancak koltuk için aksasuar olarak uzatılmış (extend reach) olanına ekstra para odemeniz gerekiyor.
Benim boy 185 ve standart olana cuk oturuyorum. Ayaklarım depo seviyesinde iyi tutunabiliyorum. çok ileride kalmıyor. Kol dirseklerimde hafif kırılacak şekilde pozisyon buluyorum. 190 boy için pegleri bi kademe ileri ve gidonla oynarsanız, istediğiniz pozisyonu alabileceğinizi düşünüyorum.
Açıkçası rüzgar, oturuş pozisyonundan dolayı illaki etkileyecektir ancak bu motor kesinlikle stabil çok iyi yol tutuşu var. hangi açıdan rüzgar yerseniz yiyin kesinlikle yolundan sapmıyor. Ekstra mücadeleye sokmuyor. Zaten aksesuar listesinde 2 tip windshield mevcut uzun ve kısa olarak. Ben gerek görmüyorum şuan için.
XV950 ile bunu kıyaslamak garip olur. Vulcan S üzerinde paralel twin mevcut. 61 beygir 65nm tork. x950 ise V-twin 52 beygir 79nm tork.
Ve boyut olarak xv950 den biraz daha büyüktür. resmi sitelerinden ölçülerine bakabilirsiniz. Arka lastikte XV950 den daha geniştir. (150/160)
Kısacası Vulcan S ile o motor pefrormans açısından karşılaştırılamaz bile.

BlackGhost
13 Mayıs 2015, 20:02
x950 motoruda çok hoş ama otoruş pozisyonu olarak vulcan daha çok hoşuma gidiyor.
tabi elbette şehir içi yakıt durumu çok önemli emsallerine göre.o noktada açıklayıcı birkaç örnek olsa güzel olurdu yoksa motor çok güzel bence.

ersins
14 Mayıs 2015, 09:17
Bilgiler için teşekkürler,
Videoyu izledim, çok bilgilendiriyor güzel olmuş.
Satınalma hikayesi de ayrı güzelmiş :)
Yalnız çantanın fiyatı mantıksızca pahalıymış

HAZZILHAR
21 Mayıs 2015, 13:06
Selamlar, daha önce yurtdışındaki aksesuar listesini inceledim. Kask Kilidi, Vites Göstergesi, USB + çakmaklık girişi, sis farları, sissy bar, portbagaj, yan çanta takımı, 2 boyda ön cam, kawasaki logolu motor blok kapağı gibi pek çok aksesuarını inceledim ama motor koruma demiri göremedim. Hatta full aksesuarlı tanıtımını da izledim ama onda da koruma demiri yoktu. Videoda ise koruma demiri var, Haziran'da gelecek demişsiniz. Bu bizim gibi birkaç ülkeye özel bir üretim mi acaba ? Çünkü Kawasaki'nin Japon, Amerikan vs sitelerinde listede böyle bir aksesuar göremedim. Türkiye sitesinde de yok haliyle. Bu kesin bir bilgi midir ? Bir de bağlantı bölgesi hakkında bir fikriniz var mı ?

Bu motoru almayı kafaya koyduğumdan herşeyini inceledim ama bulamadım. Bilgilendirme yapacak olan arkadaşların düşüncelerini bekliyorum.

Nec53
24 Temmuz 2015, 11:10
Şu ana kadar benim motorumla birlikte toplam 3 vulcan s gördüm, bilgi alışverişi yapamamak zor olmaya başladı :)

BlackGhost
24 Temmuz 2015, 15:23
yakında barkın bayoğlu vulcan s incelemesi ile karşınızda olacak ,bekleyin ;)

SABAHATTİN
12 Ağustos 2015, 09:31
Herkese merhaba.
Ben de yeni aldım (dün). Dün 12 km kadar kullandım.
İlk motorum. Daha önce hiç motor kullanmadım. Yapacağım yorumlar hiç profesyönelce olmayacaktır.
İlk söyleyeceğim gaz tepkisi çok fazla. Tabiri caizse dokunmaya korkarak kullandım.
Düzenli bir bisiklet kullanıcısı olduğumdan yolda hakimiyet neredeyse bisikletten daha iyi.
Fren ayarına alışmam lazım. Biraz ön fren keskin gibi, arka gayet iyi.

Resim ilave etmek istedim ama nasıl ilave edileceğini anlamadım.

sdirer
12 Ağustos 2015, 09:47
yakında barkın bayoğlu vulcan s incelemesi ile karşınızda olacak ,bekleyin ;)

yakın derken önümüzdeki 4 sene içinde? :) :P

Misanthrpc
12 Ağustos 2015, 11:21
Selam abiler , görüşlerinizi daha ayrıntılı yazarsanız sevinirim bi süredir inceliyorum , bu motorun yerine şunu alın dediğiniz var mı fiyat olarak epey pahalı zaten aldım mı tam alalım

suphi
12 Ağustos 2015, 11:48
Uzun süre incelediğim, görünüşüne hasta olduğum, sırf ABS'li versiyonunu bulamadığım ve çok çok temiz VN 800 Classic denk getirdiğim için alamadığım bir motor Vulcan S. Bunu iilk gördüğümde teknoloji, gelenek ve geleceğin buluştuğu bir tasarım hissi vermişti. Çok beğenmiştim. (Halen de çok beğeniyorum.)

Yeni başlayan arkadaşımızın tespitine katılmıyorum. Denedim, sürdüm. Gayet yerinde bir gaz tepkisi var. Gazı açınca gayet atak. Fakat bu durum örneğin bir MT-07 seviyesinde ya da KTM'lerdeki gibi değil. Gazı açıp kapamalarda insanın içini dışına çıkaracak kadar sert tepki yok. Bu algı sanırım ilk motosiklet olarak edinen arkadaşımızın gaz kontrolünde tecrübe edinmesiyle değişecektir.

"Vulcan" adnın kullanılması aslında V motor olmamasına karşın bu aletin yeni model Vulcan'ları anımsatan ama daha küçük ebatlardaki şase ve tasarımdan ileri geliyor sadece. VN 800 - VN 900 torku /sesi yok. Uzun yolda da abileri kadar rahat olduğunu sanmıyorum. Fakat şehir trafiğinde inanılmaz dengeli, diğer Vulcanlar'dan hafifliği kendini belli ediyor. Ki cruiser tarzı motosikletlerde ağırlık merkezi nedeniyle zaten şahsen Shadow'da olsun VN 800'de olsun tecrübesiz biri olmama karşın hiç ağırlık sorunu yaşamadım. Görece park ettikten sonra duruma göre geri çıkarken kalf kasları ağır motorlarda fazlaca zorlanabiliyor.

Naked motorda kullanılan, paralel çift silindirli bir motorda cruiser tasarım ve oturuşla bence nefis bir melez. Sürerken ve seyrederken malzeme ve işçilik kalitesi tatmin ediyor. kaslı cruiser görünümüne karşın son derece kıvrak, kent trafiğine uyumlu.

Ustalar mazur görsün. Benim kanaatim trafiğe kapalı alanda yeterince (gerçekten yetecek kadar uzun süre) frenleme, dönüş vs. çalışılıp eğitim alınırsa, ayrıca otomobil - bisiklet tecrübesi varsa ilk motor olarak alınabilir. Oturuş rahatlığı vs. mükemmel. Fakat acemilik edip yatırılırsa hakikaten yazık olur, insan üzülür. Bu nedenle bir süre başkaca ucuz motorla vitesli motosiklet tecrübesi yaşayıp öyle almak daha makul olacaktır.

Şu an alır mıyım? VN 800 Classic'in V motorundan gelen torku, sesi, tasarımında otoyolu dolduran heybeti, seyahat konforunu düşününce sanırım almam. Bir sonraki motorum da sanırım VN 900 yahut muadili V motorlu yeni bir alet olur.

BlackGhost
13 Ağustos 2015, 19:36
yakın derken önümüzdeki 4 sene içinde? :) :P

buyur bakalım...4 yıl beklemene gerek yok..


https://www.youtube.com/watch?v=RssXrvZD0MY

suphi
13 Ağustos 2015, 20:44
Son derece mutluyum ki dün yazdığım tespitlerim, bugün Altın Elbiseli Adam'ın söyledikleriyle aynı. Özetle:

1) Gaz tepkisi yumuşak, kontrolü kolay.
2) Dengeli, kullanımı konforlu.
3) Başlangıç motoru olmaya müsait.
4) Cruiser sınıfının klasik, çok gösterişli, rocker işi örnekleri gibi değil.

http://www.youtube.com/watch?v=RssXrvZD0MY

vulCANmusti
18 Ağustos 2015, 19:52
MERHABA ARKADAŞLAR. NİSAN 1 DE ALDIM BEN VULCANI. 6000 KMYİ GEÇTİ. KAFANIZA TAKILAN ÇOĞU SORUYU CEVAPLAYABİLECEĞİMİ DÜŞÜNÜYORUM. AYRICA MOTOVLOG YAPIYORUM VULCANIMLA YOUTUBE DA. KANALIMIN ADI "MUSTAFA CAN". ( SIK SIK BAKMIYORUM BU SİTEYE , BİRAZ GEÇ CEVAP VEREBİLİRİM KUSURA BAKMAYIN )

dejavoo
28 Ağustos 2015, 23:21
MERHABA ARKADAŞLAR. NİSAN 1 DE ALDIM BEN VULCANI. 6000 KMYİ GEÇTİ. KAFANIZA TAKILAN ÇOĞU SORUYU CEVAPLAYABİLECEĞİMİ DÜŞÜNÜYORUM. AYRICA MOTOVLOG YAPIYORUM VULCANIMLA YOUTUBE DA. KANALIMIN ADI "MUSTAFA CAN". ( SIK SIK BAKMIYORUM BU SİTEYE , BİRAZ GEÇ CEVAP VEREBİLİRİM KUSURA BAKMAYIN )

Hayırlı uğurlu olsun.Yamaha xvs 950 ye ulaşmak hayal olunca artık seneye hedefim vulcan s edinmek.Yalnız 2016 da siyah renk olmayacakmış, bu biraz canımı sıktı.

vulCANmusti
09 Eylül 2015, 03:00
Teşekkürler .. Neden hayal xvs950 ? Aynı fiyatlar nerdeyse .. Bakarsın daha güzel renkleri gelir onu alırsın. Olmadı ikinci el siyah renkli bakarsın..

dejavoo
14 Eylül 2015, 17:00
Teşekkürler .. Neden hayal xvs950 ? Aynı fiyatlar nerdeyse .. Bakarsın daha güzel renkleri gelir onu alırsın. Olmadı ikinci el siyah renkli bakarsın..

Haklısın aslında...Bakalım hayırlısı artık seneye :)

Mimarca
03 Ekim 2015, 10:48
Arkadaşlar merhaba,
Başlangıç cruiser için vulcan s hakkında fikir ve önerileriniz nedir..
Yaş: 32

suphi
03 Ekim 2015, 19:51
Arkadaşlar merhaba,
Başlangıç cruiser için vulcan s hakkında fikir ve önerileriniz nedir..
Yaş: 32

Belli bir tecrübe varsa zerre zorluk yaşamazsınız. Kullanımı çok rahat, sert gaz tepkisi yok. Acayip dengeli ve sürüşü konforlu.

Yine de sırf acemilikten, yanlış frenlemeden vs. devrilirse, yatarsa çok yazık olur. Bence 2. el benzer oturuşu olan kozmetik problemleri vs. olsa bile eğitim sürecinde sizi alıştıracak bir GV 250 falan alın. GİS Akademi'den falan hakimiyet ve yol eğitimi ile yeterli pratik oldu mu 1.500 km. falan tamamlayınca rahatlıkla başlayabilirsiniz.

Doğrudan bunu alıp dikkatli ve boş alanda yeterli antreman ve eğitimle de hiç sorunsuz kullanılabilir aslında. Gerçekten kullanımı son derece rahat, sevk ve idaresi sorunsuz bir motosiklet.

SABAHATTİN
07 Ekim 2015, 10:45
Arkadaşlar merhaba,
Başlangıç cruiser için vulcan s hakkında fikir ve önerileriniz nedir..
Yaş: 32

Merhaba
Ben de sıfır tecrube ile Vulcan s aldım. 2 ay oldu. Kullanımı gayet kolay. Daha önce hiç motor kullanmamıştım, onun için hep temkinli oldum, ani hareketlerden kaçındım. Şimdi biraz hakimiyet kazandım ama temkinli olmaya devam

HAZZILHAR
19 Ekim 2015, 17:53
Kawasaki Amerika sitesinde Vulcan S Café diye bir model olacakmış 2016'da. Açıkçası windshield, debriyaj kapağındaki Kawasaki logosu ve boya dışında normal Vulcan S'ten hiçbir farkı yok ve 400 $ daha pahalı : ) Buraya gelir mi bilinmez ama cam gelse yeter zaten. Aşağıdaki linkten inceleyebilirsiniz:

https://www.kawasaki.com/Products/2016-Vulcan-S-ABS-Cafe

Bu da fotosu:

https://content.kawasaki.com/Content/Uploads/Products/7300/Colors/mcmndsgc.fog.png

Ayrıca 2016'da siyah renk olacak mı bilinmez ama Turuncu renk olacakmış. Bu da ülkemize getirilir mi bilinmez. Yeşil rengi getirmemişlerdi hatırlarsanız.

https://content.kawasaki.com/Content/Uploads/Products/7298/Colors/cqorxph2.htd.png

Ayrıca şahsen vazgeçtim bu motordan. Bu fiyata ve aksesuarları da eklediğinizde değmez gibi geliyor.