Orijinalini görmek için tıklayınız : RKS Rks Blackster 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Sayfa :
1
2
3
4
5
[
6]
7
8
9
10
11
12
13
SeCReTBoY
06 Eylül 2016, 16:28
Merhabalar, 1 yıllık superlight 200 kullanıcısıyım ve bu aralar değiştirmeyi düşünüyorum. Daha kimse almamışken bile Blackster ı beklemesini tavsiye ettiğim bir çok kişi olmuştu ve şuan kendimde düşünüyorum. Alan arkadaşlara hayırlı olsun. Çalışmadaki ve sürüşteki stop etme tekleme problemleri superlightta NGK buji ile giderilmişti, bunda da değiştirmiş olan arkadaş muhtmelen aynı sonuca ulaşacak, bilgilendirmeleri takip ediyorum:) Son olarak, RPM motovlog kanalının sahibiyim ve şuanda Superlight ım ile Kütahyadayım. Gaziantepte yaşıyorum ve giderken rotama uyacak Blackster sahibi arkadaşlarla görüşmek isterim. Mersin varmış okumuştum, RPM facebook sayfamızdan iletişime geçebilecek olursa Mersindeki arkadaşla konuşmak tanışmak isterim:)
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:51 ----------
Bir de şunu sormayı unuttum, Superlight 200 de lastikler eski tip şambrellilerdendi. Blackster 250 de bu durum yenilenmiş mi? Tubeless lastik gelmiş mi?
Gaziantep fiyatları sordun mu ? Orada üretimi yapılıyor bildiğim kadarıyla fiyatlar uygun oluyor mu nakliye falan düşürülür her halde bide adamların kendi şehri var mı bir bilgin gelip oradan alalım :D Tekerinize taş değmesin.
bay mechanic
07 Eylül 2016, 18:36
Gaziantep fiyatları sordun mu ? Orada üretimi yapılıyor bildiğim kadarıyla fiyatlar uygun oluyor mu nakliye falan düşürülür her halde bide adamların kendi şehri var mı bir bilgin gelip oradan alalım :D Tekerinize taş değmesin.
Gaziantep'e döndüğümde bir fiyat araştırması yapayım:) Superlight için bir indirim söz konusu değildi ben alırken
haydabre
08 Eylül 2016, 16:46
Gaziantep'e döndüğümde bir fiyat araştırması yapayım:) Superlight için bir indirim söz konusu değildi ben alırken
Superlıght kendini kanıtlamış bir model olduğu için adam alıcısına her türlü satarım mantığıyla yaklaşıyor blackster modelinde belki bi indirime gidilebilir. Tekerinize taş değmesin.
polo34
08 Eylül 2016, 20:13
Superlıght kendini kanıtlamış bir model olduğu için adam alıcısına her türlü satarım mantığıyla yaklaşıyor blackster modelinde belki bi indirime gidilebilir. Tekerinize taş değmesin.
bir ara gv250 ile aralarında 1000 tl fark vardı, olacak iş değil yani, daelim ve regal altında bir rakam olması lazım ki çok satsın, millet direk o motorun 2.eli yok diyor, firmanın satış politikası yanlış, çok satsa illa ki çok da yedek parça satar, 2.eli olan güzel görünen motor neden alınmasın, herkes gv250 derken neden diyorlar firmanın araştırması lazım, araştırsa 1000 tl gibi komik bir rakamla fark yaratıp çıkmazdı...
bu arada geçen regalciler itiraf ediyorlardı, şanzıman yüzünden 10000-15000 km'de motorlarını satıp sıfırları ile değişiyorlarmış, şanzıman arızasından çok korkuyorlar, bizde de enjeksiyonlu olduğu için bir takım arıza ışıkları yandı ama çoğu söndürüldü :)
SeCReTBoY
09 Eylül 2016, 14:42
bir ara gv250 ile aralarında 1000 tl fark vardı, olacak iş değil yani, daelim ve regal altında bir rakam olması lazım ki çok satsın, millet direk o motorun 2.eli yok diyor, firmanın satış politikası yanlış, çok satsa illa ki çok da yedek parça satar, 2.eli olan güzel görünen motor neden alınmasın, herkes gv250 derken neden diyorlar firmanın araştırması lazım, araştırsa 1000 tl gibi komik bir rakamla fark yaratıp çıkmazdı...
bu arada geçen regalciler itiraf ediyorlardı, şanzıman yüzünden 10000-15000 km'de motorlarını satıp sıfırları ile değişiyorlarmış, şanzıman arızasından çok korkuyorlar, bizde de enjeksiyonlu olduğu için bir takım arıza ışıkları yandı ama çoğu söndürüldü :)
Regal'i yakın bi arkadaşım kullanıyor hepsinde mi aynı arızayı veriyor 10.000 15.000 km'de. Superlıght ile gv 250 arasında 2.000 tl fiyat farkı var şuan için gv 250 tabiki daha iyidir blacksterle arasında ne fark var bilen var mı ?
atik216
20 Eylül 2016, 09:38
arkadaşlar motorum 1000km ye ulaştı şu gaz kolunu maximum seviyesine ulaştırayım dedim 120km ye çıktı 5 sn kadar 120 de kaldım sonrasında kestim gazı. ayak ve elcikte, rahatsız etmeyen ancak hissedilir bir titresim oldu.superlight200 de bildiğim kadarıyla 120 filan yapıyor. nerede bu 50cc?nerede v-twin çift silindir? cruiser250 kullanan arkadaşlar sizlerin maksimum hız kaç?
Aradaki fark en başta torkta hissedilir. İkincisi de 120 ile giderken Superlight redline'a giriyorsa bu bir şey ifade etmiyor çünkü redline'da motor sürülmez. Ayrıca Blackster Superlight'tan daha kaliteli, V motorlu ve enjeksiyonu var. Her yönden üstün bir motor, hız her şey değil.
atik216
20 Eylül 2016, 11:52
teşekkür ederim.zaten hız her şey ise böyle bir motor tercih etmek bence yanlış. blackster gelmeden önce superlightı bayağı araştırmıştım fiyatta dahil olmak üzere her yönden üstün :cat: benim sorum daha çok mekanik anlamda aslında,dediğin gibi tork bunlarda biri olabilir
braveman
20 Eylül 2016, 14:44
Hız her şey değildir superlight'te 120 yapabilirsin ama titreşim blacksterden fazladır ve 120'ye kaç saniyede ulaştın bu gibi farklar önemli 1000 km'de motor tam açılmamıştır bence biraz daha zaman lazım birde zorlaman lazım motoru biraz daha 120'den fazlasını yapması gerekir.
Boreassix
24 Eylül 2016, 03:05
Arkadaşlar öncelikle her iki teker dostuna selam olsun. Foruma bu gün katıldım daha doğrusu Blackster ile ilgili sıkıntıları paylaşmak için üye olma gereği hissettim. Bu alt konuyu neredeyse baştan aşağı okudum birkaç sorusu olup cevap bulamayan arkadaşlar olmuş elimden geldiğince hepsini cevaplayacam. Önceklikle hem rks cruiser 250 hem de blackster 250 kullanıcısıyım. Cruiser 250 yi 15.000 km civarında kullanıp satmıştım. Blacksterin çıkacağı günü iple çeken biriydim. Çıkar çıkmaz da aldım. Motorum şu an 3200 km de ve yazdığınız tüm hataların hepsini halen yaşamaktayım. Birincisi motorsikletin başta tekleyip sonra elektrik kesme problemi kronik bir hata ve rodajla falan düzelmiyor bilginize. Bu problemi çözebilmek için sırasıyla önce beyini değiştirdim servisinde garantiden olmadı. Sonra konjektörü değiştirdim belki ısındığı içindir diye olmadı. Sonra en son seçenek olan statörü değiştirdim nihayetinde problem ortadan kalktı. Rks Blackster 250 lerde kronik statör hatası vardır bilginize. Daha sonrasında geçen hafta 800km lik bir uzun yol sürüşüne çıktım son 400 km sini resmen eziyet etti bana çünkü aynı hata yine nüksetti. Yarın servisine götürüp bu durumu iletecem zaten. Ispartada yaşıyorum şu aralar akşamları yeterince soğuk buralar. Motor ısınmadığı için midir bilmem yolda giderken devri biraz zorladığımda stop ediyor. Gerçi bunu motor sıcakken de yapıyor. Çözüleceğine inanmadığım birkaç probleminden bazıları bunlar. Dahasına gelirsek yukarda bi yerde yazmışlar evet depo sola çekik duruyor bu benim de sinirimi bozdu :D ama yalnız değilsiniz merak etmeyin cruiser 250 lerin de deposu sola çekik :D Sanırım RKS firmasının bir imzası gibi birşey bu :D Dahasına gelecek olursak zincirin üst koruma kapağını uzun kestikleri için artçı bindiğinde yük artıyor ve zincir koruma demiri zincir dişli kapağına çarpıyor tümseklerde falan. Ben çözümü ucundan azcık kestirerek buldum. Tavsiyemdir rodaj bittikten sonra motorda ne kadar vida somun civata görüyorsanız hepsini sıkın. Uzun yolda giderken benim tedbirsizliğimden yandaki krom motor bloğu süsü kapağı düşüyordu az daha. Titreşimden bütün vidalar gevşiyor. Rodaj bittikten sonra ne titreşim kalıyor ne de vida sorunu. Motorun üzerindeki tekerler inanılmaz kötü. 50 km de zor ısıttım tekeri ama ısındıktan sonra da çok güzel yatıyor hakkını yememek lazım. (O kadar güzel yatıyor ki şu kardeşiniz 60 km hızda racing yatırır gibi yatırıp ayaklığı yere sürttürdü gram kıpırdamadı motor dengesine hayran kaldım.) Haricinde gördüğüm sıkıntılar olarak benzin almama problemim var şu aralar. Bu ne demek derseniz motor çalışırken gaz yemiyor. 4 sn marş a basıp gazı ver çek yaparak her seferinde motoru bağırttırarak çalıştırıyorum ve bu da motorun afedersiniz ebesini atlıyor. Diyeceksiniz çok gömdün blacksteri hiç mi iyi yanı yok hemen onları da sıralıyorum :D Bir kere en sevdiğim yanı sesi abi cruiser 250 ye göre efsane ses yapmışlar fabrikasyon da olsa. Onun haricinde km de 11-12 krş şehir içi 9-10 krş şehirler arası yakıyor. Full depoyla 580 km ye yakın yol yaptım sonra inip ayakta alkışladım motoru. Basarsanız da aynı bu arada çok oynamıyo rakam bunlarda hemen hemen aynı yakıyor. Bir diğer özelliği uzun, düz ve karşı rüzgarsız bir yolda artçısız 150 yi gördüm makine 100-120 arası kaymak gibi gidiyor. Zorlamadan 135-140 net görüyor. Bir de motoru hiç küçük değil görmeyen arkadaşlar varsa gidip bakma fırsatları yoksa tarif edeyim az çok. Motor o kadar yeterli bir boyutta ki ben gibi bir adamın altında bile küçük kalmıyor. (Boy:192 Kilo:108) Kol mesafesi oturuş duruş efsane titreşim sıfıra yakın hiç rahatsız etmedi. Cruiser 250 ye göre koltuğu mükemmel. Cruiser 250 ye oturan bilir öne kaykılıp depoya kerkinme mevzusu bitmiş hakikaten çok rahat bir selesi var. Gösterge paneli de öyle keza görünüş ve şıklık olarak gayet iyi tek sorun km sıfırlanmıyor abi. (Ya da ben beceremedim) Biraz uzun oldu farkındayım resmen içimi döktüm size :) Son olarak tavsiye eder misin derseniz. Ben motoru 10.550 ye aldım Antalya bayisinden. Ben bu fiyata almamış 11 lerde bir rakama almış olsaydım kesinlikle tavsiye etmezdim az daha sıkın kendinizi gv250 nin yeni kasasını alın derdim. (Bu fiyat aralığında) ama benim aldığım rakamlar düzeyinde bi regalle bi zealsunla ya da çin olan herhangi bir markayla kıyas dahi edilemez çünkü cidden bastın mı giden durdu mu duran yakışıklı mı yakışıklı küçük harley fatboy tadında güzel bir motor olmuş. Size motoru sürmeyi de öğretir tamirini de öğretir. Statördür benzin pompasıdır elektriktir bujidir gibi hataları çözdüğünüz zaman ömürlük bi motor :D Ama onun haricinde almayın abi. Şaka bi yana cidden almayın paranıza yazık etmeyin.Ben çok pişmanım çünkü onun beni taşıdığından daha çok ben onu taşıdım. Antalya dan motoru aldım Ispartaya 6.5 saatte geldim. Antalya Isparta arası 120 km. Sırf bu elektrik kesme problemi yüzünden ve bu problemi servise ilettiğimde sadece şu dendi "Abi yapmaması lazım yaaa, Abi niye yapıyo yaaa" şaka gibi :D Motorumu yarın servise götürüp bütün problemleri tekrar çözdürtmeye çalışacağım. Eğer hala aynı sorunlarla karşılaşıyor olursam tüketici haklarına gidip fabrikanın motorumu değiştirmesini ya da paramı iade etmesini talep edecem. Çok uzun oldu yazı kusura bakmayın arkadaşlar. Sorusu olan olursa seve seve yardımcı olmaya çalışırım. İyi forumlar. Tekeriniz düz bassın.
polo34
24 Eylül 2016, 10:11
Cruiser 250 ile performans, yakıt tüketimi, son hız, sorunsuzluk vb kriterler ile yorum da alsak iyi olurdu, sizin gibi tecrübeli çok yol yapmış cruiser 250 kullanıcısı az:) ayrıca fabrika motoru geri alsa cruiser 250'ye dönermiydiniz?
Boreassix
24 Eylül 2016, 12:07
Cruiser 250 ye göre arasındaki farklar şöyle;
Yakıt aynı hiçbir fark yok. Cruiser 250 17.5 bg blackster 250 20 bg arada çok az bi gelişme var. Bu beygir artışı da motor bloğundan değil beyinle çözmüşler motor aynı motor şase aynı şase depo aynı depo. Değişen şeyler renk, gidon, koltuk, km sayacı ve aksesuarsızlık.
Sorunsuzluk olarak cruiser 250 daha iyiydi abi çünkü ben de sadece şöyle bir problem olmuştu. 2013 bir cruiser 250 im vardı. Fabrika çıkışlı arka tekerdeki rulmanların arasındaki pim 1 mm kısa kesilmiş. 500 km den sonra arka teker 8 çizmeye başladı ve beni malesef uzun yolda yakaladı. Her ne kadar sıksam da 100 mt sonra tekrar gevşediği için çekiciye 250 lira bayılmıştım o zamanlar. Sonra sanayide tornadan yeni pim kestirdim. Garantiye göndermedim çünkü isteyeceğim ürün 1 haftadan aşağı gelmeyecek. Aynı gün içerisinde 15 liraya çözmüştüm işimi. Daha sonra bir kere problem çıkarmadı. Her hafta uzun yola gittim gitmeyecem demedi.
Performansta blackster daha iyi abi 3. Vites 110 diyor makina. Cruiser 250 de 3. Vites 85i hadi 90 ı geçmez. Torku derin hissedebiliyorsun 250 lik bir makineye göre gayet iyi çekişi.
Açık konuşmak gerekirse fabrika paramı geri iade ederse bu sene motor almayı düşünmüyorum. Artık çin motorlarının çözülemeyen sorunlarından biraz yoruldum. İki teker üzerinde 50bin km ye yakın yolum var bunun tamamı çin motorlarla yapıldı ve yorgunluk arıza gibi sebeplerden dolayı artık çin düşünmüyorum. Ne alacaksın dersen seneye kadar sabredip bi rks parası daha koyabilirsem üstüne 883xl ya da 883r almayı düşünüyorum abi. (Cep telefonundan cevap yazdım. Bir yanlış aktarım ya da yazım hatası olduysa affola.)
polo34
24 Eylül 2016, 12:45
Demek ki blackster 250 ecu alıp denemek lazım, ne kadara sen değiştirmiştin?
EpaddaiC
24 Eylül 2016, 14:05
Cruiser 250 ye göre arasındaki farklar şöyle;
Yakıt aynı hiçbir fark yok. Cruiser 250 17.5 bg blackster 250 20 bg arada çok az bi gelişme var. Bu beygir artışı da motor bloğundan değil beyinle çözmüşler motor aynı motor şase aynı şase depo aynı depo. Değişen şeyler renk, gidon, koltuk, km sayacı ve aksesuarsızlık.
Sorunsuzluk olarak cruiser 250 daha iyiydi abi çünkü ben de sadece şöyle bir problem olmuştu. 2013 bir cruiser 250 im vardı. Fabrika çıkışlı arka tekerdeki rulmanların arasındaki pim 1 mm kısa kesilmiş. 500 km den sonra arka teker 8 çizmeye başladı ve beni malesef uzun yolda yakaladı. Her ne kadar sıksam da 100 mt sonra tekrar gevşediği için çekiciye 250 lira bayılmıştım o zamanlar. Sonra sanayide tornadan yeni pim kestirdim. Garantiye göndermedim çünkü isteyeceğim ürün 1 haftadan aşağı gelmeyecek. Aynı gün içerisinde 15 liraya çözmüştüm işimi. Daha sonra bir kere problem çıkarmadı. Her hafta uzun yola gittim gitmeyecem demedi.
Performansta blackster daha iyi abi 3. Vites 110 diyor makina. Cruiser 250 de 3. Vites 85i hadi 90 ı geçmez. Torku derin hissedebiliyorsun 250 lik bir makineye göre gayet iyi çekişi.
Açık konuşmak gerekirse fabrika paramı geri iade ederse bu sene motor almayı düşünmüyorum. Artık çin motorlarının çözülemeyen sorunlarından biraz yoruldum. İki teker üzerinde 50bin km ye yakın yolum var bunun tamamı çin motorlarla yapıldı ve yorgunluk arıza gibi sebeplerden dolayı artık çin düşünmüyorum. Ne alacaksın dersen seneye kadar sabredip bi rks parası daha koyabilirsem üstüne 883xl ya da 883r almayı düşünüyorum abi. (Cep telefonundan cevap yazdım. Bir yanlış aktarım ya da yazım hatası olduysa affola.)
Güzel bir yazı beygir artışı beyin ile çözülmüş ama sadece onun için değişmeye gerek var mı bilemedim
Boreassix
24 Eylül 2016, 15:12
Demek ki blackster 250 ecu alıp denemek lazım, ne kadara sen değiştirmiştin?
"Ne kadara sen değiştirmiştin?" Sorunuzu tam olarak anlayamadım? Kusura bakmayın. Açıklayabilir misiniz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:11 ----------
Güzel bir yazı beygir artışı beyin ile çözülmüş ama sadece onun için değişmeye gerek var mı bilemedim
Bence yanaşmayın derim. Cruiser 250 nin kıymetini bilememişim resmen. Fabrikaya hataları açıklayan destansı bir mail attım. Geri dönüş yaparlarsa sizlerle paylaşırım.
hacıyatmaz
24 Eylül 2016, 16:10
"Ne kadara sen değiştirmiştin?" Sorunuzu tam olarak anlayamadım? Kusura bakmayın. Açıklayabilir misiniz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:11 ----------
Bence yanaşmayın derim. Cruiser 250 nin kıymetini bilememişim resmen. Fabrikaya hataları açıklayan destansı bir mail attım. Geri dönüş yaparlarsa sizlerle paylaşırım.
İki yorumunuda okudum motoru kötülüyor musun iyi mi diyorsun anlamadım. Blackster tasarım olarak Cruiserden güzel tabi tasarım göreceli bi kavramdır. Hızlanma senin dediğine göre daha iyi cruiser'e göre parça kalitesinde bir fark olduğunu da şahsen sanmıyorum. ama 2. yorumda cruiserin kıymetini bilmedim diyorsun :) ayrıca rodaj sürecin bitti mi bitmemişse ufak tefek sıkıntıları olur motorun oda parçalar yerinde oturdukça kendiliğinden düzelir zaten.
polo34
24 Eylül 2016, 18:40
Regal'i yakın bi arkadaşım kullanıyor hepsinde mi aynı arızayı veriyor 10.000 15.000 km'de. Superlıght ile gv 250 arasında 2.000 tl fiyat farkı var şuan için gv 250 tabiki daha iyidir blacksterle arasında ne fark var bilen var mı ?
Regali regalcilere soracaksın, regalraptor.net
Ben o sitede yaptığım yorumu okudum. Hepsi arızalı diye bir şey illa ki olamaz ama ortada o sorunu yaşayanlar var...
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:37 ----------
Arkadaşlar öncelikle her iki teker dostuna selam olsun. Foruma bu gün katıldım daha doğrusu Blackster ile ilgili sıkıntıları paylaşmak için üye olma gereği hissettim. Bu alt konuyu neredeyse baştan aşağı okudum birkaç sorusu olup cevap bulamayan arkadaşlar olmuş elimden geldiğince hepsini cevaplayacam. Önceklikle hem rks cruiser 250 hem de blackster 250 kullanıcısıyım. Cruiser 250 yi 15.000 km civarında kullanıp satmıştım. Blacksterin çıkacağı günü iple çeken biriydim. Çıkar çıkmaz da aldım. Motorum şu an 3200 km de ve yazdığınız tüm hataların hepsini halen yaşamaktayım. Birincisi motorsikletin başta tekleyip sonra elektrik kesme problemi kronik bir hata ve rodajla falan düzelmiyor bilginize. Bu problemi çözebilmek için sırasıyla önce beyini değiştirdim servisinde garantiden olmadı. Sonra konjektörü değiştirdim belki ısındığı içindir diye olmadı. Sonra en son seçenek olan statörü değiştirdim nihayetinde problem ortadan kalktı. Rks Blackster 250 lerde kronik statör hatası vardır bilginize. Daha sonrasında geçen hafta 800km lik bir uzun yol sürüşüne çıktım son 400 km sini resmen eziyet etti bana çünkü aynı hata yine nüksetti. Yarın servisine götürüp bu durumu iletecem zaten. Ispartada yaşıyorum şu aralar akşamları yeterince soğuk buralar. Motor ısınmadığı için midir bilmem yolda giderken devri biraz zorladığımda stop ediyor. Gerçi bunu motor sıcakken de yapıyor. Çözüleceğine inanmadığım birkaç probleminden bazıları bunlar. Dahasına gelirsek yukarda bi yerde yazmışlar evet depo sola çekik duruyor bu benim de sinirimi bozdu :D ama yalnız değilsiniz merak etmeyin cruiser 250 lerin de deposu sola çekik :D Sanırım RKS firmasının bir imzası gibi birşey bu :D Dahasına gelecek olursak zincirin üst koruma kapağını uzun kestikleri için artçı bindiğinde yük artıyor ve zincir koruma demiri zincir dişli kapağına çarpıyor tümseklerde falan. Ben çözümü ucundan azcık kestirerek buldum. Tavsiyemdir rodaj bittikten sonra motorda ne kadar vida somun civata görüyorsanız hepsini sıkın. Uzun yolda giderken benim tedbirsizliğimden yandaki krom motor bloğu süsü kapağı düşüyordu az daha. Titreşimden bütün vidalar gevşiyor. Rodaj bittikten sonra ne titreşim kalıyor ne de vida sorunu. Motorun üzerindeki tekerler inanılmaz kötü. 50 km de zor ısıttım tekeri ama ısındıktan sonra da çok güzel yatıyor hakkını yememek lazım. (O kadar güzel yatıyor ki şu kardeşiniz 60 km hızda racing yatırır gibi yatırıp ayaklığı yere sürttürdü gram kıpırdamadı motor dengesine hayran kaldım.) Haricinde gördüğüm sıkıntılar olarak benzin almama problemim var şu aralar. Bu ne demek derseniz motor çalışırken gaz yemiyor. 4 sn marş a basıp gazı ver çek yaparak her seferinde motoru bağırttırarak çalıştırıyorum ve bu da motorun afedersiniz ebesini atlıyor. Diyeceksiniz çok gömdün blacksteri hiç mi iyi yanı yok hemen onları da sıralıyorum :D Bir kere en sevdiğim yanı sesi abi cruiser 250 ye göre efsane ses yapmışlar fabrikasyon da olsa. Onun haricinde km de 11-12 krş şehir içi 9-10 krş şehirler arası yakıyor. Full depoyla 580 km ye yakın yol yaptım sonra inip ayakta alkışladım motoru. Basarsanız da aynı bu arada çok oynamıyo rakam bunlarda hemen hemen aynı yakıyor. Bir diğer özelliği uzun, düz ve karşı rüzgarsız bir yolda artçısız 150 yi gördüm makine 100-120 arası kaymak gibi gidiyor. Zorlamadan 135-140 net görüyor. Bir de motoru hiç küçük değil görmeyen arkadaşlar varsa gidip bakma fırsatları yoksa tarif edeyim az çok. Motor o kadar yeterli bir boyutta ki ben gibi bir adamın altında bile küçük kalmıyor. (Boy:192 Kilo:108) Kol mesafesi oturuş duruş efsane titreşim sıfıra yakın hiç rahatsız etmedi. Cruiser 250 ye göre koltuğu mükemmel. Cruiser 250 ye oturan bilir öne kaykılıp depoya kerkinme mevzusu bitmiş hakikaten çok rahat bir selesi var. Gösterge paneli de öyle keza görünüş ve şıklık olarak gayet iyi tek sorun km sıfırlanmıyor abi. (Ya da ben beceremedim) Biraz uzun oldu farkındayım resmen içimi döktüm size :) Son olarak tavsiye eder misin derseniz. Ben motoru 10.550 ye aldım Antalya bayisinden. Ben bu fiyata almamış 11 lerde bir rakama almış olsaydım kesinlikle tavsiye etmezdim az daha sıkın kendinizi gv250 nin yeni kasasını alın derdim. (Bu fiyat aralığında) ama benim aldığım rakamlar düzeyinde bi regalle bi zealsunla ya da çin olan herhangi bir markayla kıyas dahi edilemez çünkü cidden bastın mı giden durdu mu duran yakışıklı mı yakışıklı küçük harley fatboy tadında güzel bir motor olmuş. Size motoru sürmeyi de öğretir tamirini de öğretir. Statördür benzin pompasıdır elektriktir bujidir gibi hataları çözdüğünüz zaman ömürlük bi motor :D Ama onun haricinde almayın abi. Şaka bi yana cidden almayın paranıza yazık etmeyin.Ben çok pişmanım çünkü onun beni taşıdığından daha çok ben onu taşıdım. Antalya dan motoru aldım Ispartaya 6.5 saatte geldim. Antalya Isparta arası 120 km. Sırf bu elektrik kesme problemi yüzünden ve bu problemi servise ilettiğimde sadece şu dendi "Abi yapmaması lazım yaaa, Abi niye yapıyo yaaa" şaka gibi :D Motorumu yarın servise götürüp bütün problemleri tekrar çözdürtmeye çalışacağım. Eğer hala aynı sorunlarla karşılaşıyor olursam tüketici haklarına gidip fabrikanın motorumu değiştirmesini ya da paramı iade etmesini talep edecem. Çok uzun oldu yazı kusura bakmayın arkadaşlar. Sorusu olan olursa seve seve yardımcı olmaya çalışırım. İyi forumlar. Tekeriniz düz bassın.
Bu yazıda beyini değiştirdim demişsiniz, ben de ne kadar verdiniz dedim?
Boreassix
24 Eylül 2016, 19:46
Regali regalcilere soracaksın, regalraptor.net
Ben o sitede yaptığım yorumu okudum. Hepsi arızalı diye bir şey illa ki olamaz ama ortada o sorunu yaşayanlar var...
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:37 ----------
Bu yazıda beyini değiştirdim demişsiniz, ben de ne kadar verdiniz dedim?
Kusura bakmayın anlamamıştım sorunuzu. Değişen ve yapılan tamiratın hiçbirine para ödemedim. Hepsi garanti kapsamında değişti.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:38 ----------
İki yorumunuda okudum motoru kötülüyor musun iyi mi diyorsun anlamadım. Blackster tasarım olarak Cruiserden güzel tabi tasarım göreceli bi kavramdır. Hızlanma senin dediğine göre daha iyi cruiser'e göre parça kalitesinde bir fark olduğunu da şahsen sanmıyorum. ama 2. yorumda cruiserin kıymetini bilmedim diyorsun :) ayrıca rodaj sürecin bitti mi bitmemişse ufak tefek sıkıntıları olur motorun oda parçalar yerinde oturdukça kendiliğinden düzelir zaten.
Şimdi ilk yorumda sıkıntılarından ve iyi yönlerinden bahsetmeye çalıştım. Herkes aynı problemden şikayetci olduğu için yazma gereği hissettim. Başlıca sıkıntısı şu, motosiklette statör problemi var ve bu gün öğrendiğim üzere de benzin kelebeğinde de problem var. Motorum benzin almıyor ve giderken stop ediyor. Cruiser 250 bu makinadan çok çok daha problemsiz bir makina. Her iki makinayı da kullandığım için arasında kıyaslama yapabiliyorum. Şöyle birşey var iki rks arasında parça kalite farkı yok o konuda haklısınız çünkü cruiser ın parçası blackstere uyuyor. Beyin gibi elektronik olanlar hariç. İşçiliği mi kötü yoksa fabrikada bir sıkıntı mı var bilmiyorum ama yeni model daha kusursuz olması gerekirken eskisi daha pürüzsüz. Sanırım anlatabilmişimdir kendimi :)
polo34
24 Eylül 2016, 21:09
burada atik216'da kıvranıp duruyor, anlattıkları bizde yok, rodaj deyip geçiyorduk, Allah sizi gönderdi :) özelden de yazışmıştık, bir şey diyemiyordum :)
Boreassix
24 Eylül 2016, 22:49
bay mechanic arkadaşım tanışmayı bende çok isterim seninle :) bu buji meselesi biraz karışık oldu aslında bende, bujimarket.com dan rks cruiser250 kitapçığına göre buji aldım fakat bugün fark ettim ki yanlış bujiymiş bizimkisi NGK CR6HSA. Motorun üzerinden NKG buji çıkınca yüzümde bir gülümseme oldu :thumleft: buji değiştirmek için ustaya götürmüştüm adam dediki orjinal NGK bujilerin üzerindeki yazı mavi renk olur, siyah yazıları varsa bursada yada gaziantepte yapılmıştır dedi ve ardından motorun bujisini çıkardı bizimkinde mavi renkti velhasıl bujiyi değiştiremedim. Usta dediki daha 800km deki motorun bujisini neden değiştiriyorsun? bende motorun gaz vermeden çalışmamasını ve bazen rölantideyken stop ettiğini söyledim. Ustada senkron ayarı yapılması gerekiyor dedi. Nedir bu senkron ayarı ne işe yarıyor dedim. silindirlerden bir tanesi diğerine göre daha fazla çalışıyor dedi. Rölantideyken hiç bir sorun yok fakat gaz verdiğinde pistonlardan birisi çalışıyor belli bir devre ulaşınca diğeri devreye giriyor dedi bu şekilde hem yakıt sarfiyatın fazla olur hemde motorun olması gerektiği gibi çalışmaz dedi. Daha önce böyle birşey duyan oldu mu nedir bu senkron ayarı yaptıran var mı? sizce yaptırmama değer mi? fikirlerinizi almak istiyorum.
Kardeş sorunun ondan olduğuna emin misin? Ben bu gün servisindeydim aynı sorun bende de var. Biz sorunun benzin kelebeğinden kaynaklandığını farkettik. Motor bloğuna yakıtı aktarmada sorun yaşıyor. Benzin kelebeğini devre dışı bırakınca stop etme falan kalmıyor. Tabi bu kelebeği sökük gezmeniz imkansız. Servisine gidip değiştirme talebinde bulunun. Ben bu çözüme gitmedim. Ben pazartesi günü aldığım yere gidip motoru yapabilirsem komple değiştirme taraftarıyım. Bu şekilde çözülmez ise Tüketici Haklarına başvurmayı planlıyorum. Denemenizi tavsiye ederim. Diğer sorunlarla ilgili de aşağıda baya destan yazdım :D umarım yardımcı olabilmişimdir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:45 ----------
burada atik216'da kıvranıp duruyor, anlattıkları bizde yok, rodaj deyip geçiyorduk, Allah sizi gönderdi :) özelden de yazışmıştık, bir şey diyemiyordum :)
Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :) Her türlü sorunuza elimden geldiğince cevap vermeye çalışırım. Bu motorun sorunları ciddi mânâda bana çok şey öğretti. Motoru gözüm kapalı söker takar hale geldim :D orhan1412@yahoo.com dan bana ulaşabilirsiniz. :)
polo34
24 Eylül 2016, 22:56
bizim cruiser 250 ile en uzun kaç km yol yaptınız? sorun çıktı mı? ortalama ve max hangi süratleri yaptınız? min max tüketim ne oldu?
GökhanD
24 Eylül 2016, 23:31
Aslında uyacağını tahmin ederek beyni blackster beyni ile değiştmek gerek. Risk doğru, ama tutarsa güç elde edeceğiz
exhell
25 Eylül 2016, 00:04
Cruiser 250 yol konusunda başarılı. Her makinada japon ducati vs arıza var. 400 km durmadan yol gittim ben.
polo34
25 Eylül 2016, 00:04
bunlarınki arabalarınkine benziyor, çok pahalı olma olasılığı yüksek, delphi marka bizimki ...
Boreassix
25 Eylül 2016, 00:41
bizim cruiser 250 ile en uzun kaç km yol yaptınız? sorun çıktı mı? ortalama ve max hangi süratleri yaptınız? min max tüketim ne oldu?
Maksimum Antalya-İzmir yaptım. 2 sene boyunca her hafta cuma günü Antalya-Isparta pazar günü Isparta-Antalya yaptım. Hafta içlerinde en az 250 km yol yaptım. Tek sorunum daha önceden de bahsettiğim arka teker mil problemi oldu. Yağını suyunu eksik etmediğim sürece hiçbir problem yaşamamıştım. Ortalama hızım uzun yolda minimum 90 maksimum 130 oldu. (Zaten daha hızlı gitmiyor:D) Yakıta gelirsek bilmiyorum sizler karşılaştınız mı böyle bir yakıtla ama 120 km lik Ispartadan Antalyaya sürüşümün bir tanesinde 9.5 liraya gittiğimi iyi bilirim.( Genelde yokuş aşağı gidiyorsunuz ve hızım ortalama 90' dı.) Maksimum tüketimin de rodaj sürecinde gördüm o da 14 krş'tu km'de.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:39 ----------
Aslında uyacağını tahmin ederek beyni blackster beyni ile değiştmek gerek. Risk doğru, ama tutarsa güç elde edeceğiz
Bir arkadaşımda var Cruiser 250 şu an kullanıyor. Biz de düşündük aynısını. Blackster beyni getirtelim değiştirelim falan diye ama servise bunu sorduğumda uymayacağını ve elektrik sistemine ciddi zararlar verme ihtimalinin olduğunu söyledi. Açık söylemek gerekirse o lafı duyduktan sonra yemedi bunu yapmak :D
ergunerbaş
25 Eylül 2016, 04:08
Merhabalar 14.000 km de regal raptor daytonam var.2013 model başta şanzıman olmak üzere hiçbir sıkıntı yaşamadım ve günü birlik 500 km yol da yaptığım oldu.Bakımını yap korkma.Gördüğüm kadarıyla aramızda casuslar varmış: )
polo34
25 Eylül 2016, 09:18
Merhabalar 14.000 km de regal raptor daytonam var.2013 model başta şanzıman olmak üzere hiçbir sıkıntı yaşamadım ve günü birlik 500 km yol da yaptığım oldu.Bakımını yap korkma.Gördüğüm kadarıyla aramızda casuslar varmış: )
raconu kesip atmıyorum, siteye yönlendiriyorum, orada yapılan aktiviteleri de çok beğeniyorum, devamı için de arkadaşları yönlendiriyorum, bu forumda regal hakkında konuşan pek kalmadı, tavsiye edilmiyor, hak etmediği lafları alsın istemem ama dediğim gibi şanzıman arızası olayı gerçek mi efsane mi kullanıcı olarak siz söyleyeceksiniz, mesela arızalı diyenler motoru hor kullananlar mı? 2012-2015 arası tüm modeller sorunlu yazan da var, gördüğüm kadarıyla en büyük sorun standart dışı rulman ürettirip iyi markaların takılamaması gibi geldi bana ...
ergunerbaş
25 Eylül 2016, 13:20
raconu kesip atmıyorum, siteye yönlendiriyorum, orada yapılan aktiviteleri de çok beğeniyorum, devamı için de arkadaşları yönlendiriyorum, bu forumda regal hakkında konuşan pek kalmadı, tavsiye edilmiyor, hak etmediği lafları alsın istemem ama dediğim gibi şanzıman arızası olayı gerçek mi efsane mi kullanıcı olarak siz söyleyeceksiniz, mesela arızalı diyenler motoru hor kullananlar mı? 2012-2015 arası tüm modeller sorunlu yazan da var, gördüğüm kadarıyla en büyük sorun standart dışı rulman ürettirip iyi markaların takılamaması gibi geldi bana ... Merhaba abicim dikkat ettiysen sorunu yaşayanlar ilk sahibi olmuyor.Digeri rulman konusunu açan arkadaş yine makinanın ilk sahibi değildi ve sıfırdan blok dahil yeniledi yine aynı sorunla karşılaştı bence sıkıntı kendisinde..Özetlemek gerekirse bilinçli kullanırsanız 14.000 km hatta daha fazla sorunsuz gider kendimden biliyorum.'Itiraf ediyorlar' demek biraz yerinde bi laf olmamış sanki çünkü ortada gizli bi durum yok :) Anlayışınız için teşekkür ederim rüzgarınız bol olsun.
polo34
25 Eylül 2016, 15:38
Merhaba abicim dikkat ettiysen sorunu yaşayanlar ilk sahibi olmuyor.Digeri rulman konusunu açan arkadaş yine makinanın ilk sahibi değildi ve sıfırdan blok dahil yeniledi yine aynı sorunla karşılaştı bence sıkıntı kendisinde..Özetlemek gerekirse bilinçli kullanırsanız 14.000 km hatta daha fazla sorunsuz gider kendimden biliyorum.'Itiraf ediyorlar' demek biraz yerinde bi laf olmamış sanki çünkü ortada gizli bi durum yok :) Anlayışınız için teşekkür ederim rüzgarınız bol olsun.
acele ile yanlış bir ifade kullanmışım diyelim ...
atik216
26 Eylül 2016, 00:52
Arkadaşlar öncelikle her iki teker dostuna selam olsun. Foruma bu gün katıldım daha doğrusu Blackster ile ilgili sıkıntıları paylaşmak için üye olma gereği hissettim. Bu alt konuyu neredeyse baştan aşağı okudum birkaç sorusu olup cevap bulamayan arkadaşlar olmuş elimden geldiğince hepsini cevaplayacam. Önceklikle hem rks cruiser 250 hem de blackster 250 kullanıcısıyım. Cruiser 250 yi 15.000 km civarında kullanıp satmıştım. Blacksterin çıkacağı günü iple çeken biriydim. Çıkar çıkmaz da aldım. Motorum şu an 3200 km de ve yazdığınız tüm hataların hepsini halen yaşamaktayım. Birincisi motorsikletin başta tekleyip sonra elektrik kesme problemi kronik bir hata ve rodajla falan düzelmiyor bilginize. Bu problemi çözebilmek için sırasıyla önce beyini değiştirdim servisinde garantiden olmadı. Sonra konjektörü değiştirdim belki ısındığı içindir diye olmadı. Sonra en son seçenek olan statörü değiştirdim nihayetinde problem ortadan kalktı. Rks Blackster 250 lerde kronik statör hatası vardır bilginize. Daha sonrasında geçen hafta 800km lik bir uzun yol sürüşüne çıktım son 400 km sini resmen eziyet etti bana çünkü aynı hata yine nüksetti. Yarın servisine götürüp bu durumu iletecem zaten. Ispartada yaşıyorum şu aralar akşamları yeterince soğuk buralar. Motor ısınmadığı için midir bilmem yolda giderken devri biraz zorladığımda stop ediyor. Gerçi bunu motor sıcakken de yapıyor. Çözüleceğine inanmadığım birkaç probleminden bazıları bunlar. Dahasına gelirsek yukarda bi yerde yazmışlar evet depo sola çekik duruyor bu benim de sinirimi bozdu :D ama yalnız değilsiniz merak etmeyin cruiser 250 lerin de deposu sola çekik :D Sanırım RKS firmasının bir imzası gibi birşey bu :D Dahasına gelecek olursak zincirin üst koruma kapağını uzun kestikleri için artçı bindiğinde yük artıyor ve zincir koruma demiri zincir dişli kapağına çarpıyor tümseklerde falan. Ben çözümü ucundan azcık kestirerek buldum. Tavsiyemdir rodaj bittikten sonra motorda ne kadar vida somun civata görüyorsanız hepsini sıkın. Uzun yolda giderken benim tedbirsizliğimden yandaki krom motor bloğu süsü kapağı düşüyordu az daha. Titreşimden bütün vidalar gevşiyor. Rodaj bittikten sonra ne titreşim kalıyor ne de vida sorunu. Motorun üzerindeki tekerler inanılmaz kötü. 50 km de zor ısıttım tekeri ama ısındıktan sonra da çok güzel yatıyor hakkını yememek lazım. (O kadar güzel yatıyor ki şu kardeşiniz 60 km hızda racing yatırır gibi yatırıp ayaklığı yere sürttürdü gram kıpırdamadı motor dengesine hayran kaldım.) Haricinde gördüğüm sıkıntılar olarak benzin almama problemim var şu aralar. Bu ne demek derseniz motor çalışırken gaz yemiyor. 4 sn marş a basıp gazı ver çek yaparak her seferinde motoru bağırttırarak çalıştırıyorum ve bu da motorun afedersiniz ebesini atlıyor. Diyeceksiniz çok gömdün blacksteri hiç mi iyi yanı yok hemen onları da sıralıyorum :D Bir kere en sevdiğim yanı sesi abi cruiser 250 ye göre efsane ses yapmışlar fabrikasyon da olsa. Onun haricinde km de 11-12 krş şehir içi 9-10 krş şehirler arası yakıyor. Full depoyla 580 km ye yakın yol yaptım sonra inip ayakta alkışladım motoru. Basarsanız da aynı bu arada çok oynamıyo rakam bunlarda hemen hemen aynı yakıyor. Bir diğer özelliği uzun, düz ve karşı rüzgarsız bir yolda artçısız 150 yi gördüm makine 100-120 arası kaymak gibi gidiyor. Zorlamadan 135-140 net görüyor. Bir de motoru hiç küçük değil görmeyen arkadaşlar varsa gidip bakma fırsatları yoksa tarif edeyim az çok. Motor o kadar yeterli bir boyutta ki ben gibi bir adamın altında bile küçük kalmıyor. (Boy:192 Kilo:108) Kol mesafesi oturuş duruş efsane titreşim sıfıra yakın hiç rahatsız etmedi. Cruiser 250 ye göre koltuğu mükemmel. Cruiser 250 ye oturan bilir öne kaykılıp depoya kerkinme mevzusu bitmiş hakikaten çok rahat bir selesi var. Gösterge paneli de öyle keza görünüş ve şıklık olarak gayet iyi tek sorun km sıfırlanmıyor abi. (Ya da ben beceremedim) Biraz uzun oldu farkındayım resmen içimi döktüm size :) Son olarak tavsiye eder misin derseniz. Ben motoru 10.550 ye aldım Antalya bayisinden. Ben bu fiyata almamış 11 lerde bir rakama almış olsaydım kesinlikle tavsiye etmezdim az daha sıkın kendinizi gv250 nin yeni kasasını alın derdim. (Bu fiyat aralığında) ama benim aldığım rakamlar düzeyinde bi regalle bi zealsunla ya da çin olan herhangi bir markayla kıyas dahi edilemez çünkü cidden bastın mı giden durdu mu duran yakışıklı mı yakışıklı küçük harley fatboy tadında güzel bir motor olmuş. Size motoru sürmeyi de öğretir tamirini de öğretir. Statördür benzin pompasıdır elektriktir bujidir gibi hataları çözdüğünüz zaman ömürlük bi motor :D Ama onun haricinde almayın abi. Şaka bi yana cidden almayın paranıza yazık etmeyin.Ben çok pişmanım çünkü onun beni taşıdığından daha çok ben onu taşıdım. Antalya dan motoru aldım Ispartaya 6.5 saatte geldim. Antalya Isparta arası 120 km. Sırf bu elektrik kesme problemi yüzünden ve bu problemi servise ilettiğimde sadece şu dendi "Abi yapmaması lazım yaaa, Abi niye yapıyo yaaa" şaka gibi :D Motorumu yarın servise götürüp bütün problemleri tekrar çözdürtmeye çalışacağım. Eğer hala aynı sorunlarla karşılaşıyor olursam tüketici haklarına gidip fabrikanın motorumu değiştirmesini ya da paramı iade etmesini talep edecem. Çok uzun oldu yazı kusura bakmayın arkadaşlar. Sorusu olan olursa seve seve yardımcı olmaya çalışırım. İyi forumlar. Tekeriniz düz bassın.
bro seni Allah gönderdi resmen :) 1100km deyim aynı problemim devam ediyor benim. Aldığım günden beri gaz vermeden çalıştıramıyorum motoru. gaz kesme gibi bir sorun olmuyor bende yada öyle yüksek hızlardayken stop etme olmuyor ama hani diyorsun ya 3.viteste 110 filan resmen şok oldum ben geçtiğimiz hafta düz yolda bastım maksimum 120 gördüm gaz kolu sondaydı yani sen 150-160 diyorsun bu nasıl iştir? Benim ilk motorum o yüzden farklı bir motor kullanmadığım için kıyaslama yapamıyorum fakat motor sesinin rölantideyken hep aynı ritimde çalışması gerektiğini biliyorum bende öyle değil abi bu durum,rölantideyken dinliyorum tık tık tık tık tık yapması gerekirken sanki o ritim bozuluyor. uzun süredir bu mevzunun peşindeyim dediğin parçaları araştıracağım nasıl değiştirmem gerektiğini anlatabilirsen değiştirmek istiyorum bende açıkçası benim rks servisim oldukça zayıf Tarsustaki rks bayisinde bu zamana kadar ne cruiser250 ne de blackster modeli satılmış adam motoru görünce gözleri faltaşı gibi olmuştu:queen: kendimin yapabileceği şeylerse yardım edermisin bu konuyla ilgili bana? gaz kelebeği çok illet birşey bu konuyla ilgili kendi problemimi çözebilirsem uzunca bir yazı yazacağım. servise götürdüğümde alacağım cevabı biliyorum ben şimdiden, abi birşeyi yok bu motorun saat gibi çalışıyor:mrgreen: kendi branşım elektrik elektronik mühendisliği o yüzden biraz yatkınım bu tarz işlere, cevabın için şimdiden teşekkür ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:51 ----------
burada atik216'da kıvranıp duruyor, anlattıkları bizde yok, rodaj deyip geçiyorduk, Allah sizi gönderdi :) özelden de yazışmıştık, bir şey diyemiyordum :)
hemde ne kıvranma adeta saç yoldurtuyor:mrgreen:
3. viteste 110'u görünce şimdi ben de şok oldum. Eğer gerçekten bu şekilde motorları zorluyorsanız motorun geleceği parlak değil, benden söylemesi.
Yaşadığınız problemi de direk fabrikaya bildirinki yeni gelecek partilerde sorunu çözdürsünler. Herkes yaşıyorsa mutlaka çözümü bulunur.
Crixa
26 Eylül 2016, 10:32
Maksimum Antalya-İzmir yaptım. 2 sene boyunca her hafta cuma günü Antalya-Isparta pazar günü Isparta-Antalya yaptım. Hafta içlerinde en az 250 km yol yaptım. Tek sorunum daha önceden de bahsettiğim arka teker mil problemi oldu. Yağını suyunu eksik etmediğim sürece hiçbir problem yaşamamıştım. Ortalama hızım uzun yolda minimum 90 maksimum 130 oldu. (Zaten daha hızlı gitmiyor:D) Yakıta gelirsek bilmiyorum sizler karşılaştınız mı böyle bir yakıtla ama 120 km lik Ispartadan Antalyaya sürüşümün bir tanesinde 9.5 liraya gittiğimi iyi bilirim.( Genelde yokuş aşağı gidiyorsunuz ve hızım ortalama 90' dı.) Maksimum tüketimin de rodaj sürecinde gördüm o da 14 krş'tu km'de.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:39 ----------
Bir arkadaşımda var Cruiser 250 şu an kullanıyor. Biz de düşündük aynısını. Blackster beyni getirtelim değiştirelim falan diye ama servise bunu sorduğumda uymayacağını ve elektrik sistemine ciddi zararlar verme ihtimalinin olduğunu söyledi. Açık söylemek gerekirse o lafı duyduktan sonra yemedi bunu yapmak :D
Isparata'ya uğrayacağınız zaman dinlenme rotası olarak yanıma gelin kahve içelim sohbet edelim benimde 2013 model rks 250 cruiserim var gezeriz :D
polo34
26 Eylül 2016, 12:06
Isparata'ya uğrayacağınız zaman dinlenme rotası olarak yanıma gelin kahve içelim sohbet edelim benimde 2013 model rks 250 cruiserim var gezeriz :D
cruiser 250 konusunda da aktif olmanız dileğiyle :) birleşelim, motorun satıldığını konuda gösterelim, kullanıcısı olmayınca tukaka çöp sanılıyor, deneyimlerinizi paylaşmanız dileğiyle :)
haydabre
26 Eylül 2016, 16:05
Konu hortlarmış resmen :) motosiklete ait görselleri paylaşacak arkadaşlar var mı ? ön farda değişiklik yapan arkadaşın görüntüsü çok güzel olmuş ellerine sağlık.
atik216
26 Eylül 2016, 16:56
Konu hortlarmış resmen :) motosiklete ait görselleri paylaşacak arkadaşlar var mı ? ön farda değişiklik yapan arkadaşın görüntüsü çok güzel olmuş ellerine sağlık.
Teşekkür ederim :) şuanda dikiz aynası ve sinyaller ile ilgili çalışmam var.en kısa zamanda paylaşacağım.
Boreassix
27 Eylül 2016, 01:59
bro seni Allah gönderdi resmen :) 1100km deyim aynı problemim devam ediyor benim. Aldığım günden beri gaz vermeden çalıştıramıyorum motoru. gaz kesme gibi bir sorun olmuyor bende yada öyle yüksek hızlardayken stop etme olmuyor ama hani diyorsun ya 3.viteste 110 filan resmen şok oldum ben geçtiğimiz hafta düz yolda bastım maksimum 120 gördüm gaz kolu sondaydı yani sen 150-160 diyorsun bu nasıl iştir? Benim ilk motorum o yüzden farklı bir motor kullanmadığım için kıyaslama yapamıyorum fakat motor sesinin rölantideyken hep aynı ritimde çalışması gerektiğini biliyorum bende öyle değil abi bu durum,rölantideyken dinliyorum tık tık tık tık tık yapması gerekirken sanki o ritim bozuluyor. uzun süredir bu mevzunun peşindeyim dediğin parçaları araştıracağım nasıl değiştirmem gerektiğini anlatabilirsen değiştirmek istiyorum bende açıkçası benim rks servisim oldukça zayıf Tarsustaki rks bayisinde bu zamana kadar ne cruiser250 ne de blackster modeli satılmış adam motoru görünce gözleri faltaşı gibi olmuştu:queen: kendimin yapabileceği şeylerse yardım edermisin bu konuyla ilgili bana? gaz kelebeği çok illet birşey bu konuyla ilgili kendi problemimi çözebilirsem uzunca bir yazı yazacağım. servise götürdüğümde alacağım cevabı biliyorum ben şimdiden, abi birşeyi yok bu motorun saat gibi çalışıyor:mrgreen: kendi branşım elektrik elektronik mühendisliği o yüzden biraz yatkınım bu tarz işlere, cevabın için şimdiden teşekkür ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:51 ----------
hemde ne kıvranma adeta saç yoldurtuyor:mrgreen:
Hacım az bekle ben yarın aldığım yere gidecem orda birkaç işlemden geçecek. O işlemler de bitsin en detayına kadar uzun bi tamirat süreci anlatacam burda. Ben çok yoruldum bu motordan umarım daha fazla yıpratmaz beni. Kaskolayıp benzini döküp motoru yakmama az kaldı çünkü :D En kötü yarın tüm detayları yazmış olurum. Fotoğtaflarla anlatmaya çalışacam hatta. Saygılar, sevgiler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:35 ----------
3. viteste 110'u görünce şimdi ben de şok oldum. Eğer gerçekten bu şekilde motorları zorluyorsanız motorun geleceği parlak değil, benden söylemesi.
Yaşadığınız problemi de direk fabrikaya bildirinki yeni gelecek partilerde sorunu çözdürsünler. Herkes yaşıyorsa mutlaka çözümü bulunur.
Hocam motor zorlamak değil benim yaptığım motoru hem uzun yolda hemde şehir içi gayet iyi açtım ve rodajını en dikkatli bitirdiğim ilk motorum. Bide yanacaksa altımda yansın motor :) 5 hariç her vitesin gaz kesicisi var bu motorda benim bildiğim. 3de 110 görürken hala kesiciye girmediyse devri sonlamadığım anlamına gelir bunu da yapamayacaksa bu motor at çöpe gitsin. Birde fabrika olayını da açıklayayım. Burası çok komik :D Blackster beyni istedik fabrikadan yedek parçada çalışan arkadaşımız bize aynen şunu sordu. "Abi bu beyin şey mi? Hmm şey... Abi neydi adı sen söyle! Yauv abi sen bu beynin fotosunu atsana whatsappdan ya ben bilemedim şimdi onu!!!" Dedi :D ve bize saolsun fotoya rağmen rks cross beyni gönderdi :D Sonra hatanın statör den kaynaklandığını çözdük siparişini verecez başka bir personel açtı telefonu ( bu arada internet üzerinden yedek parça siparişini kayıtlı olarak vermemize rağmen geçiyor bu muhabbetler ) 2. Muhabbet aynen şu... " Yauv abi bu statör dediğin şey öndeki o elektrik kutusunun (konjektörden bahsediyo) bağlantı aparatı mı?!!!" :D fabrikada durum böyle abi. Ben fabrikayı nasıl ciddiye alayım ki şimdi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:50 ----------
Isparata'ya uğrayacağınız zaman dinlenme rotası olarak yanıma gelin kahve içelim sohbet edelim benimde 2013 model rks 250 cruiserim var gezeriz :D
Hocam Ispartada yaşıyorum ben zaten :D Özelden ulaşabilirsen bana telefonları alıp bi iki sohbet edelim :) Kafelere akarız :D:D
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:54 ----------
Birde #atik216 motor rolantide çalışırken sekmeler olabilir. (Abartmadığı sürece) Bizim makineler rölantiyi otomatik ayarlıyor. Yükselme alçalma seste değişiklik ya da minnacık öksürmeler normal baya. Benim motor şu an direk stop ediyor rolantideyken. Benzin alamadığı için. Bilmiyorum sesini seninkinin tabi ama abartı değilse çok takılma ona.
exhell
27 Eylül 2016, 14:38
Motorun deposunu boyayan varmı benzin kaynaklı lekeler var boyamak istiyorum
Ruling
27 Eylül 2016, 15:17
Motorun deposunu boyayan varmı benzin kaynaklı lekeler var boyamak istiyorum
Temiz bir şekilde boyatmak istiyorsan servise götür söksünler dıştan boyatırsan hoş durmaz yada diğer taraflara sıçrar.
polo34
27 Eylül 2016, 15:31
Motorun deposunu boyayan varmı benzin kaynaklı lekeler var boyamak istiyorum
benim gibi suni deri kaplatabilirsin.
atik216
27 Eylül 2016, 17:34
@boreassix bro bu kesici olayını açıklama imkanın var mı? bizim motorlarda devir göstergesi olmadığı için ben kulakla vites atarım hep yani öyle var var var bağırırken vites atmıyorum böyle yaparakta motoru hantallaştırdığımı düşünmeye başladım :cyclopsan bu motorun fabrika verilerine göre maksimum hızının kaç olduğunu nasıl öğrenebiliriz?
Boreassix
28 Eylül 2016, 01:07
@boreassix bro bu kesici olayını açıklama imkanın var mı? bizim motorlarda devir göstergesi olmadığı için ben kulakla vites atarım hep yani öyle var var var bağırırken vites atmıyorum böyle yaparakta motoru hantallaştırdığımı düşünmeye başladım :cyclopsan bu motorun fabrika verilerine göre maksimum hızının kaç olduğunu nasıl öğrenebiliriz?
Hacı valla fabrika dip gaz verilerini hiç bilmiyorum ama varsan baksan 130 falandır. Kesici muhabbeti şöyle abi. Senin km 1000 i geçmişti sanırım yani rodajın ağır evresi bitmiş. Motor boştayken durağan haldeyken gazı sonuna kadar asıl ve 2-3 saniye asılı tut sonunda gazın bittiğini ve son gazın tekrarladığını duyacaksın aha o kesici. Yani sana diyo ki bundan yukarı çıkarsan motoru eline alırsın o yüzden kesici koydum ki motoru patlatma diyo. Devri sese göre ayarlayacaksın zaten mecbur. Zaten devir saati olsa bile ona bakıp vites attırman seni kazaya götürebilir. Devir saati olsa da sese göre vites attırmak en mantıklısı. Ben motorumun rodajında yüzdelik oranla anlatmak gerekirse %85 falan yarım gaz düşük devir kullandım ama bu lanetlerin öyle bir sıkıntısı var ki hep böyle kullanırsan makine alışıyo ve rodaj bittikten sonra bi basayım artık dediğinde bi bakıyosun 110-120 kalıyo motor. Ben şöyle yaptım abi. Yüzde 85 sakin sürüm düşük devir yüzde 15 dip gaz olmasa da yüksek devir hızlı sürüş.(Düz yolu bulduğum zaman bastım yani) Hal böyle olunca motor hem açıldı hem de sağlam bi rodajdan geçti. Bir de motorum gitmiyor diyorsan sana tavsiyem şudur. Uzun yola çık. Uzun derken en az bi 100 km git ya da git gel. Mümkün mertebe düz yol olsun. 4. vitese tak 5 e atma asılabildiğin kadar asıl gaza. Bu şu demek değil bütün yolu dip gaz git! Aman diyim bomlar motor :D Bi 5 km asıl 10 km 5 e at seyrinde 100-110 git sonra tekrar 4 e asıl dip gaz topukla sonra 5 e tak rahatlat motoru. Anlatabildim mi bilmiyorum. Benim motorum da aynı seninki gibiydi hatta daha kötüydü. Statör problemi yüzünden ben 60 ı geçemedim ilk 600 km boyunca. Buda motorumun inanılmaz hantal olmasına sebep oldu. Bütün rodaj sırf 60 gittim. Sonra statörü düzelttik sırf asıldım yine olmadı. 2 hafta önce yaklaşık 700 km lik bi yol yaptım klübümle. Isparta-Fethiye-Antalya-Isparta güzergahında inan motor orda açıldı. 2500 küsürlerde yani. Aradan 2000 km geçti açamadım bi 700 km uzun yol yaptım bebek gibi açıldı. Sana da tavsiyem o dur.
exhell
28 Eylül 2016, 01:43
benim gibi suni deri kaplatabilirsin.
Depoyu yakından çekip atarmısın hocam? bu hafta yapacağım çünkü işlemleri. Eğer hoşuma giderse mobilyacıda yaptırayım
polo34
28 Eylül 2016, 08:19
Depoyu yakından çekip atarmısın hocam? bu hafta yapacağım çünkü işlemleri. Eğer hoşuma giderse mobilyacıda yaptırayım
bizim konuda fotolar var ama yakından da çekerim...
hacıyatmaz
28 Eylül 2016, 11:43
bizim konuda fotolar var ama yakından da çekerim...
Senin fotoğrafları gördüm çok güzel olmuştu ellerine sağlık. Zaten o motorun en baba kullanıcısı sensin :) Tekeriniz düz bassın. Model üzerine aksesuar takan fotoğraf paylaşacak arkadaşlar var mı ?
ThunderStorm
29 Eylül 2016, 15:57
Merhaba arkadaşlar forumda yeniyim ve bu ilk mesajım.
Ehliyetimi 20 gün sonra alıyorum ve motor arayışlarına başladım. 4 aydır takip ettiğim blackster modeline bakıyorum. almak istediğim motor 1. sırada blackster fakat buradaki yazılanları okudukça açıkcası korkmaya başladım. Bu motoru aldıktan sonra devamlı uğraşmam gerekcek mi? yok yolda motorun durması, bir çok arızasını servisin bile neden kaynaklandığını bilmemesi vs. Eğer ki bu motordan vazgeçersem 2. sırada bajaj avenger var. En azından motorla hiç bir şikayet yolda kalması filan falan yok. Bütçem sıkıntılı. İşe devamlı gidip gelmek gezmek için alıyorum motoru ve yanımda devamlı eşim olucak. beraber aynı yerde çalışıyoruz sonuçta, böyle olunca da kask korumalıklar montlar pantolonlar vs herbirisinden 2 tane alıcağımdan sonuçta bu bile masraf olucak. o yüzden fazla. 10bin tl üzeri çıkamıyorum ne yazıkki. Hyosung gv250 bile ikinci el bakıyorum yeri geldi 9-10 civarı.
motoru alıpta kullanan arkadaşlar bu motorun fabrika kaynaklı arızası varmı? yada devamlı çıkan bi sıkıntısı çözüp çözemeyeceğim? bana bi yardımcı olursanız bu konuda çok sevinirim.
İstanbul ümraniye de oturuyorum
moto_sever
29 Eylül 2016, 17:32
Bence bunu ilk önce İstanbulda ki bayi ve servislerle görüşmelisiniz. Bayide motoruda iyice incelerseniz. Kuba motor ürünlerinin arkasında duran bir firma bir sıkıntı yaşayacağınızı sanmıyorum. Blackster kullanan bir arkadaşım var öyle kronik bir arızası yok motorun ve çok memnun. Tabi ki ürün bu sene yeni çıktığı için servisler motoru çok tanımıyor o yüzden sorun çıktığında çözmekde zorlanıyorlar anlasığım kadarıyla. Görsel olarak çok güzel göz dolduruyor iki kişi binmek için de gayet ideal. Bana göre gönül rahatlığıyla kullanılabilecek bir motor.
polo34
29 Eylül 2016, 19:48
Bence bunu ilk önce İstanbulda ki bayi ve servislerle görüşmelisiniz. Bayide motoruda iyice incelerseniz. Kuba motor ürünlerinin arkasında duran bir firma bir sıkıntı yaşayacağınızı sanmıyorum. Blackster kullanan bir arkadaşım var öyle kronik bir arızası yok motorun ve çok memnun. Tabi ki ürün bu sene yeni çıktığı için servisler motoru çok tanımıyor o yüzden sorun çıktığında çözmekde zorlanıyorlar anlasığım kadarıyla. Görsel olarak çok güzel göz dolduruyor iki kişi binmek için de gayet ideal. Bana göre gönül rahatlığıyla kullanılabilecek bir motor.
Sizde birkaç kişi gibi sadece kubanın modellerine yazıyorsunuz, firmadanmısınız merak ediyorum:)
genele yazayım, sizlere akıl vereyim, forumda bajaj'dan Ekrem bey var, malının arkasında durmuş, tüm saçma sapan şikayetleri cevaplıyor, keşke küba da öyle yapabilse, bajaj satış olarak kısa zamanda patladı gitti, küba'da getirdiği motorlara güveniyorsa diyip bırakayım ...
ThunderStorm
30 Eylül 2016, 10:32
Bence bunu ilk önce İstanbulda ki bayi ve servislerle görüşmelisiniz. Bayide motoruda iyice incelerseniz. Kuba motor ürünlerinin arkasında duran bir firma bir sıkıntı yaşayacağınızı sanmıyorum. Blackster kullanan bir arkadaşım var öyle kronik bir arızası yok motorun ve çok memnun. Tabi ki ürün bu sene yeni çıktığı için servisler motoru çok tanımıyor o yüzden sorun çıktığında çözmekde zorlanıyorlar anlasığım kadarıyla. Görsel olarak çok güzel göz dolduruyor iki kişi binmek için de gayet ideal. Bana göre gönül rahatlığıyla kullanılabilecek bir motor.
öncelikle cevap verdiğin için sağol fakat beni pek tatmin etmedi.
motoru alan arkadaşlarda sonuçta motoru inceleyipte araştırıpda alan insanlar hatta aldıkları bayilerde servisten yana hiç bir sıkıntı yaşamayacaklarını sözünü bile almışlardır buna eminim ama gel görelim alıpda aman siz böyle hata yapmayın diyorlar. Adam sana malını satana kadar abicim çekiyor sattıktan sonrada biz bilmiyoruz oluyor. Ben bundan bahsediyorum. Polo34 arkadaş doğru söylüyor bajajın servisten yana sıkıntısı yok hertürlü soruya cevap buluyorsun.
Ben bu motoru alıp kullanan arkadaşlardan olumlu olumsuz cevap bekliyorum alınırmı alınmazmı ilk kez motor alacak olan arkadaşlar için
atik216
30 Eylül 2016, 11:03
merhaba arkadaşlar uzun zamandır peşine düştüğüm olayı bugün açıklığa kavuşturdum 1100km dir bu problemi yaşıyordum,tekrar paylaşayım belki hatırlamayanlar vardır,motoru ilk çalıştırmada gaz vermezsem stop ediyordu ve ışıklarda durduğum zaman stop ediyordu(yine gaz vermezsem).bayağı araştırma yaptım enjeksiyonlu motorlarda rölanti ayarı hava ayarı karbüratör ayarı filan yok, bunların hepsini beyin otomatik yapıyor.öğrendiğim kadar anlatayım yanlışım varsa düzeltin beni:)motor bloklarını birbirine bağlayan boğaz kelebeği(ingilizce throttle body) denen bir parça var ve bu parçanın üzerinde yaylı bir vida var,bu vidayı sıkarak gevşeterek motorun hava filtresinden gelen havayı almasını değiştirebiliyoruz. dün motorun sele kısmını ve deposunu söktüm.yakıt deposunun kablosunu çıkarmaya korktum belki aşağı akar tüm yakıt diye(çekvalf var deselerde güvenemdim::santa:) herneyse araya bir takoz koyarak depoyu yukarıda tuttum ve elime düz tornavida alarak kelebekteki vidayı sadece çeyrek tur gevşettim, ve motor tek marşta gaz vermeden çalıştı+ rölantideki sesi değişti.:flower:
http://i.hizliresim.com/rEpYE7.jpg (http://hizliresim.com/rEpYE7)
bu işlemden sonra motorun içerisinden çıkan takım çantasından buji anahtarını aldım ve bujilere bakayım dedim,bujileri söktüm ama açıkçası hiçbirşey anlamadım bujilerim sizce şuanda ne durumda? bilen bir arkadaş beni aydınlatırsa sevinirim:king:
http://i.hizliresim.com/XdN2J6.jpg (http://hizliresim.com/XdN2J6)
neyse motoru toplama evresinde şu depodaki kronik hata olan sola çekme olayını çözeyim dedim. Depoyu yerine oturttum ilk önce vidaları elimle yerine oturttum ilk önce sağ tarafı tamamen sıktım anahtarla ve sonra sol tarafı sıktım ve bu şekilde biraz daha ortaya yaklaştırabildim depo yönünü:thumleft: halen çok hafif bir sola kayma var ama eskisi kadar rahatsız etmiyor
http://i.hizliresim.com/oEpnkb.jpg (http://hizliresim.com/oEpnkb)
birde orjinal dikiz aynalarını değiştirdim,çok güzel gösteriyor arkayı onunla alakalı en ufak problemim yoktu fakat bu elcikteki dikizler daha çok hoşuma gidiyor o yüzden bir atraksiyon yapayım dedim bunları aldım :wiinkk: şimdilik memnunum hem titreşimden fazla etkilenmiyor hemde arkayı güzel gösteriyor
http://i.hizliresim.com/LQNdbZ.jpg (http://hizliresim.com/LQNdbZ)
yenilikler ve gelişen olaylar ile bilgiler aktarmaya devam edeceğim. Herkese Hayırlı cumalar:) Tekeriniz düz bassın
polo34
30 Eylül 2016, 11:44
öncelikle cevap verdiğin için sağol fakat beni pek tatmin etmedi.
motoru alan arkadaşlarda sonuçta motoru inceleyipte araştırıpda alan insanlar hatta aldıkları bayilerde servisten yana hiç bir sıkıntı yaşamayacaklarını sözünü bile almışlardır buna eminim ama gel görelim alıpda aman siz böyle hata yapmayın diyorlar. Adam sana malını satana kadar abicim çekiyor sattıktan sonrada biz bilmiyoruz oluyor. Ben bundan bahsediyorum. Polo34 arkadaş doğru söylüyor bajajın servisten yana sıkıntısı yok hertürlü soruya cevap buluyorsun.
Ben bu motoru alıp kullanan arkadaşlardan olumlu olumsuz cevap bekliyorum alınırmı alınmazmı ilk kez motor alacak olan arkadaşlar için
çevrende iyi bir servis varsa A markası B markası farketmez, bu motor klasik çin çöplerinden değil, ben mecidiyeköyde motosikletsepeti.com'a gidiyorum, memnunum...
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:32 ----------
merhaba arkadaşlar uzun zamandır peşine düştüğüm olayı bugün açıklığa kavuşturdum 1100km dir bu problemi yaşıyordum,tekrar paylaşayım belki hatırlamayanlar vardır,motoru ilk çalıştırmada gaz vermezsem stop ediyordu ve ışıklarda durduğum zaman stop ediyordu(yine gaz vermezsem).bayağı araştırma yaptım enjeksiyonlu motorlarda rölanti ayarı hava ayarı karbüratör ayarı filan yok, bunların hepsini beyin otomatik yapıyor.öğrendiğim kadar anlatayım yanlışım varsa düzeltin beni:)motor bloklarını birbirine bağlayan boğaz kelebeği(ingilizce throttle body) denen bir parça var ve bu parçanın üzerinde yaylı bir vida var,bu vidayı sıkarak gevşeterek motorun hava filtresinden gelen havayı almasını değiştirebiliyoruz. dün motorun sele kısmını ve deposunu söktüm.yakıt deposunun kablosunu çıkarmaya korktum belki aşağı akar tüm yakıt diye(çekvalf var deselerde güvenemdim::santa:) herneyse araya bir takoz koyarak depoyu yukarıda tuttum ve elime düz tornavida alarak kelebekteki vidayı sadece çeyrek tur gevşettim, ve motor tek marşta gaz vermeden çalıştı+ rölantideki sesi değişti.:flower:
bu ayarı kurcalamak lazım :) bende açık hava filitresi var, sanki 100 civarı yakıt yetmiyor gibi bana geliyordu, fazla hava hissediyorum ...
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO