PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : RKS Rks Blackster 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13

Seko
04 Ağustos 2016, 19:25
arkadaşlar videoyu paylaşıyorum şimdi sizinle. aksiyon kamerasını göğsüme taktım aparat yardımı ile ama çok titriyor bir dahaki sefere kaska takmayı düşünüyorum o yüzden kusura bakmayın birde çektiğim ilk video hani vlog filan yapma niyetim yok fakat kendimi izleyip yaptığım hataları görmek için ders almak için vs video çekeceğim arada bir, bu şekilde sizinle paylaşırım sizlerle. iyi veya kötü yorumlarınızı beklerim :)

https://www.youtube.com/watch?v=g3QWd43U8OU&feature=youtu.be

Bu adamların gözünün ayarı yok, depoyu sola yatık sabitlemişler. Bence ayarlanıyorsa düzelttirmek lazım. Motorun sesi falan güzel, çok gürültü gelmiyor.

atik216
05 Ağustos 2016, 09:59
Bu adamların gözünün ayarı yok, depoyu sola yatık sabitlemişler. Bence ayarlanıyorsa düzelttirmek lazım. Motorun sesi falan güzel, çok gürültü gelmiyor.

sorma ya o depodaki garip yamukluk benimde sinirime dokunuyor ilk bakıma az kaldı götürdüğüm zaman düzelttireceğim inşallah

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:49 ----------

http://i.hizliresim.com/o7GR52.jpg

arkadaşlar resimde tam silindir bloğunun üzerinde boşta olan ucu plastik olan şey nedir acaba? biryere bağlı olması lazım mı?

atik216
09 Ağustos 2016, 15:00
ilk yağ değişimini yapan arkadaşlar değişim esnasında kaç litre yağ kullandıklarını acaba yazabilirler mi?

kaanklky
09 Ağustos 2016, 15:23
http://i.hizliresim.com/o7GR52.jpg
arkadaşlar resimde tam silindir bloğunun üzerinde boşta olan ucu plastik olan şey nedir acaba? biryere bağlı olması lazım mı?

O kırmızı soketin ne olduğunu bilmesem de boşta olmasının normal olduğunu biliyorum; ne için kullanılabildiğini bilen varsa söylesin :D

Ama o siyah kablonun boş olmaması lazım sanki, tüm elektronik aksamın düzgün çalışıyor mu?

Paramedik34
09 Ağustos 2016, 17:29
O kırmızı soketin ne olduğunu bilmesem de boşta olmasının normal olduğunu biliyorum; ne için kullanılabildiğini bilen varsa söylesin :D

Ama o siyah kablonun boş olmaması lazım sanki, tüm elektronik aksamın düzgün çalışıyor mu?

Benim ki de boşta. Usta elektrik tesasisatına ekstra bir şey eklenmesi için konulmuş demişti. Çakar,mp3,sis farı vs bir şey taksak bu bağlantı kullanılacak sanırım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:23 ----------


ilk yağ değişimini yapan arkadaşlar değişim esnasında kaç litre yağ kullandıklarını acaba yazabilirler mi?

Sormadım ama tahminim 1.5-2 litredir.

atik216
09 Ağustos 2016, 18:53
arkadaşlar bugün sanayiye gittim bir takım çalışmalar yapıyorum yeni bir dikiz aynası işlemi var :) gelişmelerden haberdar edeceğim sizleri bu arada o size sorduğum yerleri ilk bakıma gittiğimde ustayada soracağım.

cevaplarınız için teşekkür ederim paramedik ve kaanklky

şöyle bir fotoğrafla yüzümüz gülümsesin :)

http://i.hizliresim.com/lEYYMg.jpg (http://hizliresim.com/lEYYMg)

kaanklky
09 Ağustos 2016, 23:46
http://i.hizliresim.com/lEYYMg.jpg

O kask Shark Raw mı?

atik216
10 Ağustos 2016, 00:39
O kask Shark Raw mı?

Aynen shark raw

kaanklky
10 Ağustos 2016, 01:47
Aynen shark raw

Birazdan aksiyon kamerasının gövde bağlantısını denemek için turlamaya çıkacağım, birkaç poz çekeyim de sizin motorların bir alt modeliyle katılayım buraya. :)

atik216
10 Ağustos 2016, 08:53
Birazdan aksiyon kamerasının gövde bağlantısını denemek için turlamaya çıkacağım, birkaç poz çekeyim de sizin motorların bir alt modeliyle katılayım buraya. :)

Gel gel renklendir sayfamızı :)

btelli91
12 Ağustos 2016, 16:04
cümleten hayırlı günler beyler. aylardır forumda gezmeler araştırmalar sonucu r25 alma hayaliyle başlayan serüven blacksterle son buldu . mersine bir blackster daha şart oldu gibi ama alacak yer bulamama sorunu beni bitirdi :silent: adana mersin hatay da motoru gidip alıp çıkamıyorsun alternatif bir yol bulmak gerek gibi

atik216
12 Ağustos 2016, 16:37
cümleten hayırlı günler beyler. aylardır forumda gezmeler araştırmalar sonucu r25 alma hayaliyle başlayan serüven blacksterle son buldu . mersine bir blackster daha şart oldu gibi ama alacak yer bulamama sorunu beni bitirdi :silent: adana mersin hatay da motoru gidip alıp çıkamıyorsun alternatif bir yol bulmak gerek gibi

dostum ben istanbul'dan aldım erdemlide kuba rks bayisi var fakat ben 5-6 ay önce aradım superlight200 modelini sormak için bana öyle bir motorun üretilmediğini söyledi, düşün bayi bunu diyor hemen dedim ki iyi günler hayırlı satışlar:mrgreen: adanada bence araştırma yap biraz daha. bu arada Tarsus'a filan yolun düşerse gel buyur beklerim. hem motoru görmüş olursun zaten akdeniz bölgesinin tek Blackster'ı şuan bende :queen:

btelli91
12 Ağustos 2016, 17:12
dostum ben istanbul'dan aldım erdemlide kuba rks bayisi var fakat ben 5-6 ay önce aradım superlight200 modelini sormak için bana öyle bir motorun üretilmediğini söyledi, düşün bayi bunu diyor hemen dedim ki iyi günler hayırlı satışlar:mrgreen: adanada bence araştırma yap biraz daha. bu arada Tarsus'a filan yolun düşerse gel buyur beklerim. hem motoru görmüş olursun zaten akdeniz bölgesinin tek Blackster'ı şuan bende :queen:

bayilerin yaşadıkları kafayı bende çözemedim daha japona gidersin adam masadan kalkıp gelmez ,hintliye gidersin adama motorun özelliklerini sen anlatırsın :farao: bir ürün satıyorsun ama haberin yok ne sattığından yada bir firmanın bayisi olmuşsun ama ne üretiliyor bilgin yok . adanada rks bayisini aradım 4 gün telefonlarıma cevap vermedi bayiye gittim nekadardı onun fiyatı diyor bana :pr: hatayı deniyeceğim gibi gözüküyor olmadı son çare istanbul üçerler . akdenizin en yakışıklısı sende :cat: eyvallah dostum sağolasın . buarada istanbuldan alırken herhangi bir sorun yaşadın mı ? para yatırma fatura işleri vs .. üçerler ilgililer mi ?

atik216
12 Ağustos 2016, 19:25
bayilerin yaşadıkları kafayı bende çözemedim daha japona gidersin adam masadan kalkıp gelmez ,hintliye gidersin adama motorun özelliklerini sen anlatırsın :farao: bir ürün satıyorsun ama haberin yok ne sattığından yada bir firmanın bayisi olmuşsun ama ne üretiliyor bilgin yok . adanada rks bayisini aradım 4 gün telefonlarıma cevap vermedi bayiye gittim nekadardı onun fiyatı diyor bana :pr: hatayı deniyeceğim gibi gözüküyor olmadı son çare istanbul üçerler . akdenizin en yakışıklısı sende :cat: eyvallah dostum sağolasın . buarada istanbuldan alırken herhangi bir sorun yaşadın mı ? para yatırma fatura işleri vs .. üçerler ilgililer mi ?

ben fuardayken aldım herhangi bir sorun yaşamadım. fakat Tarsus'ta servis olayını bende tam çözemedim iyi bir usta bulmak lazım valla. motoru alırken dediler ki 400-500 arasında ilk bakıma götür ilk bakım ücretsiz sonrakiler ücretli dedi. birde motoru teslim almaya gittiğimde bayi bana dediki 10bin e neden bunu aldın o paraya başka motorlar alınır , ulan bir motorun kendi bayisi kendi sattığı motora böyle der mi hiç :pr:

braveman
13 Ağustos 2016, 15:54
cümleten hayırlı günler beyler. aylardır forumda gezmeler araştırmalar sonucu r25 alma hayaliyle başlayan serüven blacksterle son buldu . mersine bir blackster daha şart oldu gibi ama alacak yer bulamama sorunu beni bitirdi :silent: adana mersin hatay da motoru gidip alıp çıkamıyorsun alternatif bir yol bulmak gerek gibi

Nasıl motoru alamıyorsun ? anlamadım bayinin elindemi yoksa yoksa satmıyor mu ?

motokeyf
15 Ağustos 2016, 15:47
O kask Shark Raw mı?

Cruiser modelindne daha güzel görünüyor rengi mat mı biraz banamı öyle geldi Blacster yazısı çok güzel duruyor

kaanklky
15 Ağustos 2016, 17:51
Cruiser modelindne daha güzel görünüyor rengi mat mı biraz banamı öyle geldi Blacster yazısı çok güzel duruyor

Benim de istediğim bir kasktı; Shark Raw ve Airoh J106 mat yeşil. İkisi de olmadı, şimdi kendi kaskımı Raw'a benzetiyorum, gereken parça gelince kask ve motosikleti paylaşırım. :)

atik216
15 Ağustos 2016, 18:17
Benim de istediğim bir kasktı; Shark Raw ve Airoh J106 mat yeşil. İkisi de olmadı, şimdi kendi kaskımı Raw'a benzetiyorum, gereken parça gelince kask ve motosikleti paylaşırım. :)

gereken parça derken ?:queen: heyecan yaptırdın :)

Balc10
17 Ağustos 2016, 14:13
Benim de istediğim bir kasktı; Shark Raw ve Airoh J106 mat yeşil. İkisi de olmadı, şimdi kendi kaskımı Raw'a benzetiyorum, gereken parça gelince kask ve motosikleti paylaşırım. :)

Bence Blackster yazısına uygun bi kask bul :) Fotoğrafları bekliyoruz :)

darknife
18 Ağustos 2016, 17:24
Motor hakkında ciddi görüş bildirecek arkadaşlar var mı ? Cruiser'dan farkı nedir bu motorun ? Alan arkadşalara hayırlı olsun. Teşekkürler.

SeCReTBoY
19 Ağustos 2016, 17:03
@atik216 rodaj süreci bittimi naptın motorda değişiklik bişeyler oldumu. Tekerinize taş değmesin. Alan arakdaşlara tekrar hayırlı olsun.

atik216
20 Ağustos 2016, 10:35
Dostum km 450 oldu. Yalnızca akşamları binebiliyorum çalıştığım için :/ ilk bakıma bu hafta götüreceğim. Motorda ufak tefek değişiklikler yapmaya karar verdim internetten birşeyler aldım güzel suprizler yapacağım :) umarım sizde beğenirsiniz.
Şikayetçi olduğum durumları söyleyim hemen, motoru çalıştırdığım zaman ilk 2-3 saniye gaz vermezsem stop ediyor. Bir kaç defa kırmızı ışıkta durduğumda stop etti. Aşırı bir ısınma oluyor ışıkta durduğumda. Konuyu merak edip keeway e mail attım. Dedim ki bu motor fabrikadan çıkarken hangi vizkosite yağ koyuyorsunuz, adamlarda kışın 10W-30 yazin 10W-40 dediler. Benim yaşadığım yer Mersin gece 35 oluyor Temmuz Ağustos ayında.Geçtiğimiz hafta yağ dosyasını bayağı araştırdım yabancı forumlarda da okudum rodaj dönemindeyken motorunuza mümkün mertebe full sentetik yağ kullanmayın diyorlar. Full sentetik yağ motorun parçalarının üzerinde güzel bir katman oluşturuyormuş bu iyi bir şey olup parçaların yıpranmasını engelliyor fakat rodajda iken parçaların birbirine alışması lazım o yüzden bende yarı sentetik bir yağ aldım. Yağ değişiminden sonraki gelişmeleri de aktaracağım

http://i.hizliresim.com/J3pZAj.jpg (http://hizliresim.com/J3pZAj)

EpaddaiC
20 Ağustos 2016, 15:56
Dostum km 450 oldu. Yalnızca akşamları binebiliyorum çalıştığım için :/ ilk bakıma bu hafta götüreceğim. Motorda ufak tefek değişiklikler yapmaya karar verdim internetten birşeyler aldım güzel suprizler yapacağım :) umarım sizde beğenirsiniz.
Şikayetçi olduğum durumları söyleyim hemen, motoru çalıştırdığım zaman ilk 2-3 saniye gaz vermezsem stop ediyor. Bir kaç defa kırmızı ışıkta durduğumda stop etti. Aşırı bir ısınma oluyor ışıkta durduğumda. Konuyu merak edip keeway e mail attım. Dedim ki bu motor fabrikadan çıkarken hangi vizkosite yağ koyuyorsunuz, adamlarda kışın 10W-30 yazin 10W-40 dediler. Benim yaşadığım yer Mersin gece 35 oluyor Temmuz Ağustos ayında.Geçtiğimiz hafta yağ dosyasını bayağı araştırdım yabancı forumlarda da okudum rodaj dönemindeyken motorunuza mümkün mertebe full sentetik yağ kullanmayın diyorlar. Full sentetik yağ motorun parçalarının üzerinde güzel bir katman oluşturuyormuş bu iyi bir şey olup parçaların yıpranmasını engelliyor fakat rodajda iken parçaların birbirine alışması lazım o yüzden bende yarı sentetik bir yağ aldım. Yağ değişiminden sonraki gelişmeleri de aktaracağım

http://i.hizliresim.com/J3pZAj.jpg (http://hizliresim.com/J3pZAj)

Putoline iyi bir yağdır tavsiye ederim. Stop etmesi falan rodaj bitince düzelebilir servise bildir diyeceğim de serviste benim dediğimi söyleyecek :)

atik216
20 Ağustos 2016, 18:39
Aynen bildireceğim o durumuda.
ilk yağ değişiminde yağ filtresi de değişir mi? 500km bakımında değişmesi gereken yada kontrol ettirmem gereken şeyler nelerdir sizce?

Seko
20 Ağustos 2016, 19:23
Yağ filtresi her türlü araçta yağ değişirken değiştirilmelidir. Keeway'in motora kendisinin yağ koyduğunu sanmıyorum. Motor Çin'den içinde yağla geliyordur. Sonraki değişimlerde kullanılacak yağ da kullanma kılavuzunda yazar. Normalde 10W40 yeterli olur.

atik216
21 Ağustos 2016, 00:03
Aklıma aslında şu soru geldiği için sordum:
Bu motorun ilk bakımı 500km olduğuna göre içine koydukları yağ o km ye uygundur ve hergün kaç tane motor çıkıyor o fabrikadan hepsine iyi bir yağ koysalar zarara uğrayabilirler bu yüzden kötü bir yağ ile geleceğini düşündüm. Benim yaşadığım yer için 10W 40 yeterli olacak bencede. 1000km geçsin bakalım neler olacak :)

Ulgio
21 Ağustos 2016, 13:56
genelde endüstriyel tesisler ve parçaları taşınırken yağları çıkarılır, boş gelir. Start-up dan önce yağları tamamlanır. Yağlarının burada koyulması lazım, çinde koyulup gelmez.

seyralem
22 Ağustos 2016, 16:24
Aklıma aslında şu soru geldiği için sordum:
Bu motorun ilk bakımı 500km olduğuna göre içine koydukları yağ o km ye uygundur ve hergün kaç tane motor çıkıyor o fabrikadan hepsine iyi bir yağ koysalar zarara uğrayabilirler bu yüzden kötü bir yağ ile geleceğini düşündüm. Benim yaşadığım yer için 10W 40 yeterli olacak bencede. 1000km geçsin bakalım neler olacak :)

Fabrika yağı zaten az koyuyordur ama kötü bi yağ olduğunu sanmıyorum motosikletin ömrü için ilk yağ çok önemlidir parçaların birbirine alışması için. Zaten Ulgio'nun dediği gibi yağlar Türkiye'de konur Çin'de değil. Zaten bildiğim kadarıylada RKS'de castrol yağ kullanılıyor hatta üzerinde Castrol önerilidr diye etiket vardı

atik216
24 Ağustos 2016, 11:01
arkadaşlar dün motorumun ilk bakımını yaptım. Daha öncede bahsettiğim gibi motor ilk çalışırken sanki stop edecekmiş gibi bir durum söz konusuydu, ustaya sordum ve bana şöyle dedi;

-şimdi abim bunlar büyük moturlar :mrgreen:,bunlarda bir kelebek var
-evet abi?
-heh o kelebeğin açılması için biraz gaz vermen gerekiyor.normal yani sıkıntı yok.
-peki abi motor sıcakken neden normal çalışıyor?
-zaten sıcakken çalışmasa o zaman kork

:mrgreen: :mrgreen: yani arkadaşlar anlayacağınız ben bir şey anlamadım. bu bahsi geçen kelebek nerede :) uçmuyor mu benim kelebek :pale: . motoru ilk çalıştırdığım zaman sanki insanın boğazında bir şey takılırda ehe öhö öhö olur ve öksürdüğü zaman tıkanıklık geçer, aynı olay işte gaz verince rahatlıyor kendi rölantisini buluyor. inatla marşa basarken gaz vermiyorum,çalıştıktan sonra hafif gaz veriyorum.

bunlar dışında yağı değişti ve motor inanılmaz bir hal aldı. kırmızı ışıkta durduğumda popom pişerdi artık öyle bir problemim kalmadı aşırı ısınma sorunu geçti. vites geçişlerim dahada yumuşadı böyle tak tuk olayı yok,bugün 100km hıza çıktım ilk defa selede en ufak titreşim yok elcik ve ayakta hafiften hissettim titreşimi rahatsız edici bir titreşim değil elbette. zincir gergisi kontrol etti usta, depo ile gidon tam simetrik değildi hatta geçtiğimiz haftalarda attığım youtube videosunda da görebilirsiniz aynı doğrultuda değildi onu ayarladık. ayaklığı açtığım zaman motor çalışmaya devam ediyordu artık indirince stop ediyor. herşey güzel istediğim gibi oldu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:48 ----------

Motorda ufak tefek değişiklikler yapmaya karar verdiğimi söylemiştim önceden de,dün bakım yaptırdıktan sonra ilk adım olarak orjinal farı ızgaralı hale getirdim :) umarım sizde beğenirsiniz. Değişimlerin devamı gelmeye devam edecek

http://i.hizliresim.com/B80N19.jpg (http://hizliresim.com/B80N19)

polo34
24 Ağustos 2016, 20:23
bravo orijinal olmuş...

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:11 ----------


arkadaşlar dün motorumun ilk bakımını yaptım. Daha öncede bahsettiğim gibi motor ilk çalışırken sanki stop edecekmiş gibi bir durum söz konusuydu, ustaya sordum ve bana şöyle dedi;

-şimdi abim bunlar büyük moturlar :mrgreen:,bunlarda bir kelebek var
-evet abi?
-heh o kelebeğin açılması için biraz gaz vermen gerekiyor.normal yani sıkıntı yok.
-peki abi motor sıcakken neden normal çalışıyor?
-zaten sıcakken çalışmasa o zaman kork

:mrgreen: :mrgreen: yani arkadaşlar anlayacağınız ben bir şey anlamadım. bu bahsi geçen kelebek nerede :) uçmuyor mu benim kelebek :pale: . motoru ilk çalıştırdığım zaman sanki insanın boğazında bir şey takılırda ehe öhö öhö olur ve öksürdüğü zaman tıkanıklık geçer, aynı olay işte gaz verince rahatlıyor kendi rölantisini buluyor. inatla marşa basarken gaz vermiyorum,çalıştıktan sonra hafif gaz veriyorum

Benim motor da uzun süre yatınca aynı şekilde ilk çalıştırmada isteksiz stop edecekmiş gibi (bazen stop eder) çalışıyor, tekleyerek çalışma sesini duyarsam en fazla bir dakika sabit olarak gaz kolunu fazla devir çevirtmeden rölantisini tutturacak şekilde gaz veriyorum, normalde bu işi araçlarda otomatik eskiden manuel jikle yapardı, bunlsrda var mı bilmiyorum, bendeki eski karbüratörlü hyosungda da uzun süre yatmışsa olurdu, bence uzun süre yatmış motorda ilk çalıştırma için bu sorun değil, motor kursundaki ybr'ler içinde aynı işlemi yapardık...

atik216
25 Ağustos 2016, 08:33
teşekkür ederim @polo34 :) Nem miktarı Mersinde aşırı fazla oluyor gecede motor dışarıda oluyor belki bunla alakalıda olabilir(kulağa çok saçma gelsede :) ) ya ileride mekanik olarak problem yaratmasında bana yeter :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:28 ----------


Merhaba. Zincir koruma demirine sürtüyormuş. Artçı ile binince mesafesi azalıyor ve kasislerde sürtme yapıyor. Söktük, sürten yere kauçuk yapıştırdık ses kesildi. Şimdi de gaz yemiyor, motor tekleyip duruyor. Bu neden olabilir? Gazı kökledik diye bir şey oldu galiba :D

dostum dün bende artçı ile birlikte yol aldım. gerçekten en ufak bir yol bozukluğunda çat çat çat sesler geldi korktum başlangıçta sonra senin yazdığın aklıma geldi :) kauçuk yapıştırdığınız yeri rica etsem resimle paylaşırmısın aynı işlemi bende yapmak istiyorum.

Seko
25 Ağustos 2016, 09:52
Enjeksiyonlu motorda böyle tekleme, rölanti vs probleminin olmaması gerekir. Belki bujiler kötüdür. Enjeksiyon programından kaynaklanıyorsa da yazılım güncellemesi gerektirir ama böyle bir şeye ihtimal vermiyorum çünkü motor neredeyse bir yıldır Avrupa'da satılıyor, o sürede tüm bunları çözmüşlerdir. Bir ihtimal de motorlar rodaj döneminde olduklarından henüz sıkışık, yağ da kötü ondan hafiften tekliyorlar. Rodaj sonrası (en az 1000 km) düzgün yağ kullanıp bakmak lazım.

Balc10
25 Ağustos 2016, 16:05
arkadaşlar dün motorumun ilk bakımını yaptım. Daha öncede bahsettiğim gibi motor ilk çalışırken sanki stop edecekmiş gibi bir durum söz konusuydu, ustaya sordum ve bana şöyle dedi;

-şimdi abim bunlar büyük moturlar :mrgreen:,bunlarda bir kelebek var
-evet abi?
-heh o kelebeğin açılması için biraz gaz vermen gerekiyor.normal yani sıkıntı yok.
-peki abi motor sıcakken neden normal çalışıyor?
-zaten sıcakken çalışmasa o zaman kork

:mrgreen: :mrgreen: yani arkadaşlar anlayacağınız ben bir şey anlamadım. bu bahsi geçen kelebek nerede :) uçmuyor mu benim kelebek :pale: . motoru ilk çalıştırdığım zaman sanki insanın boğazında bir şey takılırda ehe öhö öhö olur ve öksürdüğü zaman tıkanıklık geçer, aynı olay işte gaz verince rahatlıyor kendi rölantisini buluyor. inatla marşa basarken gaz vermiyorum,çalıştıktan sonra hafif gaz veriyorum.

bunlar dışında yağı değişti ve motor inanılmaz bir hal aldı. kırmızı ışıkta durduğumda popom pişerdi artık öyle bir problemim kalmadı aşırı ısınma sorunu geçti. vites geçişlerim dahada yumuşadı böyle tak tuk olayı yok,bugün 100km hıza çıktım ilk defa selede en ufak titreşim yok elcik ve ayakta hafiften hissettim titreşimi rahatsız edici bir titreşim değil elbette. zincir gergisi kontrol etti usta, depo ile gidon tam simetrik değildi hatta geçtiğimiz haftalarda attığım youtube videosunda da görebilirsiniz aynı doğrultuda değildi onu ayarladık. ayaklığı açtığım zaman motor çalışmaya devam ediyordu artık indirince stop ediyor. herşey güzel istediğim gibi oldu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:48 ----------

Motorda ufak tefek değişiklikler yapmaya karar verdiğimi söylemiştim önceden de,dün bakım yaptırdıktan sonra ilk adım olarak orjinal farı ızgaralı hale getirdim :) umarım sizde beğenirsiniz. Değişimlerin devamı gelmeye devam edecek

http://i.hizliresim.com/B80N19.jpg (http://hizliresim.com/B80N19)

Far güzel duruyor orjinali benim pek hoşuma gitmemişti. Kelebek dediği nedir bilmiyorum ama usta kısaca demişki önce motor biraz ısınsın sonra çık yola :) biraz bekleterek çalıştıracaksın yani. Tekerine taş değmesin.

braveman
26 Ağustos 2016, 17:08
arkadaşlar dün motorumun ilk bakımını yaptım. Daha öncede bahsettiğim gibi motor ilk çalışırken sanki stop edecekmiş gibi bir durum söz konusuydu, ustaya sordum ve bana şöyle dedi;

-şimdi abim bunlar büyük moturlar :mrgreen:,bunlarda bir kelebek var
-evet abi?
-heh o kelebeğin açılması için biraz gaz vermen gerekiyor.normal yani sıkıntı yok.
-peki abi motor sıcakken neden normal çalışıyor?
-zaten sıcakken çalışmasa o zaman kork

:mrgreen: :mrgreen: yani arkadaşlar anlayacağınız ben bir şey anlamadım. bu bahsi geçen kelebek nerede :) uçmuyor mu benim kelebek :pale: . motoru ilk çalıştırdığım zaman sanki insanın boğazında bir şey takılırda ehe öhö öhö olur ve öksürdüğü zaman tıkanıklık geçer, aynı olay işte gaz verince rahatlıyor kendi rölantisini buluyor. inatla marşa basarken gaz vermiyorum,çalıştıktan sonra hafif gaz veriyorum.

bunlar dışında yağı değişti ve motor inanılmaz bir hal aldı. kırmızı ışıkta durduğumda popom pişerdi artık öyle bir problemim kalmadı aşırı ısınma sorunu geçti. vites geçişlerim dahada yumuşadı böyle tak tuk olayı yok,bugün 100km hıza çıktım ilk defa selede en ufak titreşim yok elcik ve ayakta hafiften hissettim titreşimi rahatsız edici bir titreşim değil elbette. zincir gergisi kontrol etti usta, depo ile gidon tam simetrik değildi hatta geçtiğimiz haftalarda attığım youtube videosunda da görebilirsiniz aynı doğrultuda değildi onu ayarladık. ayaklığı açtığım zaman motor çalışmaya devam ediyordu artık indirince stop ediyor. herşey güzel istediğim gibi oldu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:48 ----------

Motorda ufak tefek değişiklikler yapmaya karar verdiğimi söylemiştim önceden de,dün bakım yaptırdıktan sonra ilk adım olarak orjinal farı ızgaralı hale getirdim :) umarım sizde beğenirsiniz. Değişimlerin devamı gelmeye devam edecek

http://i.hizliresim.com/B80N19.jpg (http://hizliresim.com/B80N19)

Güzel olmuş eline sağlık. Bu motorlarda sevidğim tek yan aksesuarın bol olması.

atik216
28 Ağustos 2016, 10:51
Teşekkür ederim arkadaşlar yan aynalarımda geldi en kısa zamanda onlarıda değiştireceğim.dün yaylaya çıktım 60 km güzel bir yolculuk geçirdim bol bol virajlara girdim :)

http://i.hizliresim.com/882yP1.jpg (http://hizliresim.com/882yP1)

beyaban
29 Ağustos 2016, 11:40
300 400 km yol yaptın mı ? Selesi falan nasıl rahat mı şimdilik

kaanklky
29 Ağustos 2016, 14:43
Ve kaskımı Shark Raw'a çevirmiş bulunuyorum. :P

http://i.hizliresim.com/PQPr2d.jpg

Maliyeti 20$, çok memnunum. Kaskım yüksek hızlarda ve Çanakkale rüzgarında direkt karşıdan aldığım rüzgarın alnımın tepesine vurması yüzünden arkaya doğru beni çeker kafamdan çıkmaya çalışırdı, bu arkadaşı takınca aerodinamiği değiştiği için hiç rahatsızlık duymadan sürebiliyorum. E Shark Raw'a hasta olmam da cabası. Çene kısmına kamera bağlayıp kameralı denemeyi yaptığım gün(28.08.2016) Çanakkale'den Shark Raw kullanan bir Kuba Superlight 200 kullanıcısı geçti, ona da buradan selamlar. :) Ekipman için soruları olan veya bir de şuradan çek nasıl görünüyormuş diyen varsa buyursun yardımcı olurum.

Maskeyle kaskı test ederken baya gezdim tabi. :)

http://i.hizliresim.com/gXZWv0.jpg

Ruling
31 Ağustos 2016, 15:16
Kask çok karanlık çıkmış net görünmüyor ama shark raw kaskları kalite ve güzeldir ben beğeniyorum.Tekerine taş değmesin. Motosikletten genel olarak memnun musun ?

atik216
31 Ağustos 2016, 15:43
Arkadaşlar şu kelebek boğaz mıdır valf midir herneyse o olaydan sonra bujiyi değiştirmeye karar verdim.umarım faydası olur. Cruiser 250 nin kullanım kitapçığında yazan bujiden sipariş verdim inşallah doğrudur.

NGK marka D7EA

http://i.hizliresim.com/3ALM9O.jpg (http://hizliresim.com/3ALM9O)

beyaban
31 Ağustos 2016, 17:02
Cruiser ile aynı sayılır blackster parçalar olarak. NGK bujileride bildiğim kadarı ile kaliteli ve uzun ömürlü olan bujilerdir. Hayırlısı artık sonuçları bekliyoruz.

Victim
01 Eylül 2016, 10:37
Ve kaskımı Shark Raw'a çevirmiş bulunuyorum. :P

http://i.hizliresim.com/PQPr2d.jpg

Maliyeti 20$, çok memnunum. Kaskım yüksek hızlarda ve Çanakkale rüzgarında direkt karşıdan aldığım rüzgarın alnımın tepesine vurması yüzünden arkaya doğru beni çeker kafamdan çıkmaya çalışırdı, bu arkadaşı takınca aerodinamiği değiştiği için hiç rahatsızlık duymadan sürebiliyorum. E Shark Raw'a hasta olmam da cabası. Çene kısmına kamera bağlayıp kameralı denemeyi yaptığım gün(28.08.2016) Çanakkale'den Shark Raw kullanan bir Kuba Superlight 200 kullanıcısı geçti, ona da buradan selamlar. :) Ekipman için soruları olan veya bir de şuradan çek nasıl görünüyormuş diyen varsa buyursun yardımcı olurum.

Maskeyle kaskı test ederken baya gezdim tabi. :)

http://i.hizliresim.com/gXZWv0.jpg

Aleykümselam dostum aldım selamını :) Nasıl çeneden çekim yapmak çok titremiş mi video.

kerem can
01 Eylül 2016, 16:01
Bu motosikletle ilgileniyorum,daystar 250 mi önerirsiniz yoksa bu modelimi? malzeme kalitesiniden biraz şüphem var açıkcası uzun süre kullanan arkadaşlar aydınlatabılır mı ? Malzeme kalitesi hariç cok begeniyorum özellikle v motoru sportif tarzını.

bireycell
01 Eylül 2016, 16:32
Bu motosikletle ilgileniyorum,daystar 250 mi önerirsiniz yoksa bu modelimi? malzeme kalitesiniden biraz şüphem var açıkcası uzun süre kullanan arkadaşlar aydınlatabılır mı ? Malzeme kalitesi hariç cok begeniyorum özellikle v motoru sportif tarzını.
Motosiklet yeni olduğu için uzun süre kullanan maalesef yok :) ama bayide bizzat inceledim ben çıt kırıldı parçalara sahip değil zaten RKS markası bir kaç yıldır Çinli'nin üst segmenti olarak nitelendiriliyor kullanıcıları arasında v motora sahip birçok marka ve model var ama fiyat olarak tabi ki blackster daha bir uygun geliyor

kaanklky
01 Eylül 2016, 17:07
Aleykümselam dostum aldım selamını :) Nasıl çeneden çekim yapmak çok titremiş mi video.

Dediğin gibi hem titreşim var hem de açı beklediğim gibi olmamış. Tabi bir de kamera maskeyi çeneye doğru itiyor, şehiriçi sakin kullanımda yine sorun değil ama otoyola çıkınca rahatsız ediyor.

Şu kesiti de paylaşayım da :) :

https://www.youtube.com/watch?v=MV_i2wooZDU

Victim
01 Eylül 2016, 17:49
Dediğin gibi hem titreşim var hem de açı beklediğim gibi olmamış. Tabi bir de kamera maskeyi çeneye doğru itiyor, şehiriçi sakin kullanımda yine sorun değil ama otoyola çıkınca rahatsız ediyor.

Şu kesiti de paylaşayım da :) :
https://www.youtube.com/watch?v=MV_i2wooZDU
Balıkesirden dönüyodum baya yorulmuştum :) owlcruiser un çekimleri gayet iyi tavsiye ederim dostum maskede zor olur. Istanbula da ugrarsan haber edersin gazlarız biraz ;)

motokeyf
01 Eylül 2016, 17:56
Dediğin gibi hem titreşim var hem de açı beklediğim gibi olmamış. Tabi bir de kamera maskeyi çeneye doğru itiyor, şehiriçi sakin kullanımda yine sorun değil ama otoyola çıkınca rahatsız ediyor.

Şu kesiti de paylaşayım da :) :
https://www.youtube.com/watch?v=MV_i2wooZDU

Görüntü bence gayet güzel . Problem nedir.

kaanklky
01 Eylül 2016, 18:01
Balıkesirden dönüyodum baya yorulmuştum :) owlcruiser un çekimleri gayet iyi tavsiye ederim dostum maskede zor olur. Istanbula da ugrarsan haber edersin gazlarız biraz ;)

Owlcruiser'ı daha motor almadan önce izliyordum ama abone olmamışım, iyi oldu hatırlattığın. Owl ne yapmış ya? Kaskın arkasına doğru bağlayıp mı o açıyı yakalamış?

EDIT: Owl'un yanlış videoya bakmışım ben. Cruiser kullandığındaki açı evet güzel, o da maskenin altına mı takmış yoksa body mount mudur?

Mutlaka haber ederim. :)


Görüntü bence gayet güzel . Problem nedir.

Hocam Shark Raw modelinde olduğu gibi kaskıma maske aldımda(bir önceki sayfada görseli mevcut), kamerayı açı denemesi yapmak için maskenin çenesine bağlamıştım muhabbet o yani.

bay mechanic
05 Eylül 2016, 15:15
Merhabalar, 1 yıllık superlight 200 kullanıcısıyım ve bu aralar değiştirmeyi düşünüyorum. Daha kimse almamışken bile Blackster ı beklemesini tavsiye ettiğim bir çok kişi olmuştu ve şuan kendimde düşünüyorum. Alan arkadaşlara hayırlı olsun. Çalışmadaki ve sürüşteki stop etme tekleme problemleri superlightta NGK buji ile giderilmişti, bunda da değiştirmiş olan arkadaş muhtmelen aynı sonuca ulaşacak, bilgilendirmeleri takip ediyorum:) Son olarak, RPM motovlog kanalının sahibiyim ve şuanda Superlight ım ile Kütahyadayım. Gaziantepte yaşıyorum ve giderken rotama uyacak Blackster sahibi arkadaşlarla görüşmek isterim. Mersin varmış okumuştum, RPM facebook sayfamızdan iletişime geçebilecek olursa Mersindeki arkadaşla konuşmak tanışmak isterim:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:51 ----------

Bir de şunu sormayı unuttum, Superlight 200 de lastikler eski tip şambrellilerdendi. Blackster 250 de bu durum yenilenmiş mi? Tubeless lastik gelmiş mi?

atik216
05 Eylül 2016, 19:18
bay mechanic arkadaşım tanışmayı bende çok isterim seninle :) bu buji meselesi biraz karışık oldu aslında bende, bujimarket.com dan rks cruiser250 kitapçığına göre buji aldım fakat bugün fark ettim ki yanlış bujiymiş bizimkisi NGK CR6HSA. Motorun üzerinden NKG buji çıkınca yüzümde bir gülümseme oldu :thumleft: buji değiştirmek için ustaya götürmüştüm adam dediki orjinal NGK bujilerin üzerindeki yazı mavi renk olur, siyah yazıları varsa bursada yada gaziantepte yapılmıştır dedi ve ardından motorun bujisini çıkardı bizimkinde mavi renkti velhasıl bujiyi değiştiremedim. Usta dediki daha 800km deki motorun bujisini neden değiştiriyorsun? bende motorun gaz vermeden çalışmamasını ve bazen rölantideyken stop ettiğini söyledim. Ustada senkron ayarı yapılması gerekiyor dedi. Nedir bu senkron ayarı ne işe yarıyor dedim. silindirlerden bir tanesi diğerine göre daha fazla çalışıyor dedi. Rölantideyken hiç bir sorun yok fakat gaz verdiğinde pistonlardan birisi çalışıyor belli bir devre ulaşınca diğeri devreye giriyor dedi bu şekilde hem yakıt sarfiyatın fazla olur hemde motorun olması gerektiği gibi çalışmaz dedi. Daha önce böyle birşey duyan oldu mu nedir bu senkron ayarı yaptıran var mı? sizce yaptırmama değer mi? fikirlerinizi almak istiyorum.

exhell
05 Eylül 2016, 22:46
kask için ne gibi işlem yaptın? güzelmiş