Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Z300 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
CengoCenk
31 Mart 2015, 23:05
Teşekkürler,
Ben motoru almaya gittiğimde Z250SL yoktu ortalıkta. Ninja'lar vardı ama :-)
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:46 ----------
Bir de bu motora koruma takozu nereden bulabiliriz? Fikri olan var mı?
Koruma takozu orjinal olarak 750 tl civarı zmoto da var. Henüz piyasaya yeni çıkan bir model olduğu için malesef yan sanayi ürünler henüz üretilmiyor. Ninja 300 ün koruma takozları olur mu diye Burak usta ile inceledik. Ancak radyatör sıvısı bidonunun bulunduğu yer sebebiyle z300 e özel olan takozların kullanılması gerektiğini gördük. Kısaca sanırım uygun fiyatlı takozlar için bir süre bekleyeceğiz gibi görünüyor.
kolokolo
31 Mart 2015, 23:16
Koruma takozu orjinal olarak 750 tl civarı zmoto da var. Henüz piyasaya yeni çıkan bir model olduğu için malesef yan sanayi ürünler henüz üretilmiyor. Ninja 300 ün koruma takozları olur mu diye Burak usta ile inceledik. Ancak radyatör sıvısı bidonunun bulunduğu yer sebebiyle z300 e özel olan takozların kullanılması gerektiğini gördük. Kısaca sanırım uygun fiyatlı takozlar için bir süre bekleyeceğiz gibi görünüyor.
750 TL de biraz pahalıymış gerçekten. Beklemek lazım dediğiniz gibi.
sdirer
01 Nisan 2015, 00:09
şasi ninjayla aynı değil mi ki acep takozlar uymamış? :( tüh bütün planlarım alt üst oldu :salut:
CengoCenk
01 Nisan 2015, 08:45
şasi ninjayla aynı değil mi ki acep takozlar uymamış? :( tüh bütün planlarım alt üst oldu :salut:
Şase aynı ama grenajlar farklı:( O yüzden grenaj arasından çıktığı yerler de farklılık gösteriyor. Aksi durumda bende yurtdışından ninja 300 koruma takozları söyleyecektim.
Merhabalar,
Z300 için başvuru yaptım sıradayım (yeşil için), teslim tarihi de veremiyorlar şu an.
Esas amacım çevre gezileri ve birkaç günlük turlar, şehir içi ulaşım için pek düşünmüyorum. Bu nedenle önündeki rüzgar camının yok gibi bişey olması kafama takıldı. Eğitimlerimi ve ehliyeti yeni tamamladığım için rüzgar etkisi hakkında bilgim yok.
Hız meraklısı değilim ama zaman zaman 100-120 yapılır uygun yerlerde, bu durumda Z300 rüzgar yeme açısından rahatsız edermi fikri olan varmı? Kışın da pek kullanmam bu arada.
Henüz ilave ön cam çıkmamış belki de çıkmaz
Teşekkürler
abeciMotoru
03 Nisan 2015, 13:42
Merhabalar,
Z300 için başvuru yaptım sıradayım (yeşil için), teslim tarihi de veremiyorlar şu an.
Esas amacım çevre gezileri ve birkaç günlük turlar, şehir içi ulaşım için pek düşünmüyorum. Bu nedenle önündeki rüzgar camının yok gibi bişey olması kafama takıldı. Eğitimlerimi ve ehliyeti yeni tamamladığım için rüzgar etkisi hakkında bilgim yok.
Hız meraklısı değilim ama zaman zaman 100-120 yapılır uygun yerlerde, bu durumda Z300 rüzgar yeme açısından rahatsız edermi fikri olan varmı?
Henüz ilave ön cam çıkmamış belki de çıkmaz
Teşekkürler
Rüzgar bütün naked'ların baş ağrısı, ön siperlik takmayınca özellikle uzun yollarda dayak yedirtiyo insana,
uzun yolda cam lazım usta. Motor çıktıktan sonra zmoto aksesuar olarak getirmezse alternatif üretimler olacaktır.
CengoCenk
03 Nisan 2015, 15:35
Merhabalar,
Z300 için başvuru yaptım sıradayım (yeşil için), teslim tarihi de veremiyorlar şu an.
Esas amacım çevre gezileri ve birkaç günlük turlar, şehir içi ulaşım için pek düşünmüyorum. Bu nedenle önündeki rüzgar camının yok gibi bişey olması kafama takıldı. Eğitimlerimi ve ehliyeti yeni tamamladığım için rüzgar etkisi hakkında bilgim yok.
Hız meraklısı değilim ama zaman zaman 100-120 yapılır uygun yerlerde, bu durumda Z300 rüzgar yeme açısından rahatsız edermi fikri olan varmı? Kışın da pek kullanmam bu arada.
Henüz ilave ön cam çıkmamış belki de çıkmaz
Teşekkürler
Sanırım burada bildiğim kadarıyla Z300 ile en fazla yol tecrübesi yapmış olan kişi benimdir. Yaklaşık 1200 km oldu. Bunun bir kısmı İstanbul Gebze arasında temde oldu. Arkadaşın dediği gibi naked motorların genel sorunu çok fazla rüzgar almaları. Özellikle bel üstü çok fazla rüzgar alıyorsunuz. Z300 ü birkaç sezon kullanmak ve uzun geziler yapmak isteyenlerin kesinlikle ön camı büyütmeleri gerekiyor bence.
Bir konuya daha değinmek istiyorum. Bende motoru aldığımda "110-120 km maks hızım olur. Daha fazlasına gerek duymam sanırım." diyordum. Ancak tem gibi yollara çıktığımda ne kadar yanıldığımı anladım. Bazen riske girmemek adına mecburen hız yapmanız gerekebiliyor. Ben bir iki defa yapmak zorunda kaldım. İyi ki de yapmışım aksi taktirde gereksiz risk almış olacaktım. Tem de sağdan yoğun katılımın olduğu girişlerde (örn: viaport girişi) mecburen kendimi sol şeride atmak ve tehlikesiz biçimde soldan ilerlemem gerekti. 130-140 civarı kısa süreli hıza çıktım. Açıkçası motor çok rahat o bakımdan. Ancak rüzgara uzun süre maruz kalınca yorgunluk verebiliyor.
100-110 km ler arasında rüzgar çok rahatsız etmedi beni.
kolokolo
03 Nisan 2015, 20:16
Sanırım burada bildiğim kadarıyla Z300 ile en fazla yol tecrübesi yapmış olan kişi benimdir. Yaklaşık 1200 km oldu. Bunun bir kısmı İstanbul Gebze arasında temde oldu. Arkadaşın dediği gibi naked motorların genel sorunu çok fazla rüzgar almaları. Özellikle bel üstü çok fazla rüzgar alıyorsunuz. Z300 ü birkaç sezon kullanmak ve uzun geziler yapmak isteyenlerin kesinlikle ön camı büyütmeleri gerekiyor bence.
Bir konuya daha değinmek istiyorum. Bende motoru aldığımda "110-120 km maks hızım olur. Daha fazlasına gerek duymam sanırım." diyordum. Ancak tem gibi yollara çıktığımda ne kadar yanıldığımı anladım. Bazen riske girmemek adına mecburen hız yapmanız gerekebiliyor. Ben bir iki defa yapmak zorunda kaldım. İyi ki de yapmışım aksi taktirde gereksiz risk almış olacaktım. Tem de sağdan yoğun katılımın olduğu girişlerde (örn: viaport girişi) mecburen kendimi sol şeride atmak ve tehlikesiz biçimde soldan ilerlemem gerekti. 130-140 civarı kısa süreli hıza çıktım. Açıkçası motor çok rahat o bakımdan. Ancak rüzgara uzun süre maruz kalınca yorgunluk verebiliyor.
100-110 km ler arasında rüzgar çok rahatsız etmedi beni.
Motor 140'larda rahat gidiyor mu? Daha hızlanacak devir kalıyor mu acaba? Bu rodaj işi canımı sıkmaya başladı, altımızdaki gücü kullanamıyoruz, işkence gibi..
CengoCenk
03 Nisan 2015, 20:23
Motor 140'larda rahat gidiyor mu? Daha hızlanacak devir kalıyor mu acaba? Bu rodaj işi canımı sıkmaya başladı, altımızdaki gücü kullanamıyoruz, işkence gibi..
Cok rahat devir kaliyor. 150 ye cok hizli cikti. Stabilitesinde hic sorun olmadi. Ancak rodaj bitene kadar biraz sabirli olmak gerekiyor. Ben ozellikle 7000 devirden fazla cevirmiyorum su siralar. Ancak o ani hizlanma durumunda 8000 devirden sonra motorun altimdan kacarcasina hızlanmasıni hissettim. Sirf onun hissi icin bile rodajda beklemeye deger arkadaslar.
whitedeamon
04 Nisan 2015, 02:20
http://hizliresim.com/rgndVV
Motoru yaza doğru çıkarıyoruz inşallah
kolokolo
06 Nisan 2015, 16:40
Bu motorda arka çamurluk şart sanki. Yağmurda sürdükten sonra artçı oturma yeri dahil her tarafı çamur oldu motorun.
Nereden bulabiliriz kimsenin fikri varmı acaba?
sdirer
10 Nisan 2015, 11:40
Cenk, çarşamba günü kartal'da hastane inşaatına arkadaşı ziyarete gittim oradan z motoya geçtim. Hamdi Bey siyahı görebilirsin demişti. Tesadüf senin motorda servisteydi böylece gri'yi ( siyahı ) de görmüş oldum. Hatırlarsan Ağbi, ben gelir gösteririm demiştin ( nasıl cümle oldu bu mk... :pl: ) bak kısmet sanaymış gene de :queen: senin motoru görmüş oldum.
daha önceki yazılarımdan biliyorsunuz, siyahını canlı görüp beğenmedikçe almam diyordum. siyahı gördüm ve ÇOOOK GÜZEEELLLllll.. :cat:
para cepte duruyor yan tarafları banka ama o akşam ben gene Samsuna dönücem ( binemeyeceğim yani ) alamadım motoru. :salut:
saiyahında endişem renk hatlarını gizler mi; ya kendini belli etmezse idi. hiç alakası yok siyah ( füme aslında ) detaylar ortada, sedefli, mat ama parlaksı çok güzel alet. hatta tabeladan yansıyan yeşili yansıttı ben yanar döner boya sandım önce. sonra uyandım. :sunny: Allah sahiplerine bağışlasın, kazasız belasız.. :)
bir de bu sefer 250liklerde oradaydı. onlarına bir selesine oturup nasıllarmış diye baktım. 250likler ciddi ince yapıda ve oturuşları duke yakın oldukça agresif. duke ayarı gibi. 300 lük yandaki giydirmelerle çok daha kalıplı duruyor. şehir içinde bir parça sıkıntı ama alet büyük abisi 800'e benziyor. çok karıştıran olur şehir içinde sorarlar bize: kaçlık bu alet diye? atış serbest!.. :thumleft:
Rahmi bey yeşil sırasının bana geldiğini gelecek ilk yeşilin benim olacağını söyledi daha da mutlu oldum :)
CengoCenk
10 Nisan 2015, 19:56
Cenk, çarşamba günü kartal'da hastane inşaatına arkadaşı ziyarete gittim oradan z motoya geçtim. Hamdi Bey siyahı görebilirsin demişti. Tesadüf senin motorda servisteydi böylece gri'yi ( siyahı ) de görmüş oldum. Hatırlarsan Ağbi, ben gelir gösteririm demiştin ( nasıl cümle oldu bu mk... :pl: ) bak kısmet sanaymış gene de :queen: senin motoru görmüş oldum.
daha önceki yazılarımdan biliyorsunuz, siyahını canlı görüp beğenmedikçe almam diyordum. siyahı gördüm ve ÇOOOK GÜZEEELLLllll.. :cat:
para cepte duruyor yan tarafları banka ama o akşam ben gene Samsuna dönücem ( binemeyeceğim yani ) alamadım motoru. :salut:
saiyahında endişem renk hatlarını gizler mi; ya kendini belli etmezse idi. hiç alakası yok siyah ( füme aslında ) detaylar ortada, sedefli, mat ama parlaksı çok güzel alet. hatta tabeladan yansıyan yeşili yansıttı ben yanar döner boya sandım önce. sonra uyandım. :sunny: Allah sahiplerine bağışlasın, kazasız belasız.. :)
bir de bu sefer 250liklerde oradaydı. onlarına bir selesine oturup nasıllarmış diye baktım. 250likler ciddi ince yapıda ve oturuşları duke yakın oldukça agresif. duke ayarı gibi. 300 lük yandaki giydirmelerle çok daha kalıplı duruyor. şehir içinde bir parça sıkıntı ama alet büyük abisi 800'e benziyor. çok karıştıran olur şehir içinde sorarlar bize: kaçlık bu alet diye? atış serbest!.. :thumleft:
Rahmi bey yeşil sırasının bana geldiğini gelecek ilk yeşilin benim olacağını söyledi daha da mutlu oldum :)
Dostum şimdiden hayırlı olsun :)
Cenk, çarşamba günü kartal'da hastane inşaatına arkadaşı ziyarete gittim oradan z motoya geçtim. Hamdi Bey siyahı görebilirsin demişti. Tesadüf senin motorda servisteydi böylece gri'yi ( siyahı ) de görmüş oldum. Hatırlarsan Ağbi, ben gelir gösteririm demiştin ( nasıl cümle oldu bu mk... :pl: ) bak kısmet sanaymış gene de :queen: senin motoru görmüş oldum.
daha önceki yazılarımdan biliyorsunuz, siyahını canlı görüp beğenmedikçe almam diyordum. siyahı gördüm ve ÇOOOK GÜZEEELLLllll.. :cat:
para cepte duruyor yan tarafları banka ama o akşam ben gene Samsuna dönücem ( binemeyeceğim yani ) alamadım motoru. :salut:
saiyahında endişem renk hatlarını gizler mi; ya kendini belli etmezse idi. hiç alakası yok siyah ( füme aslında ) detaylar ortada, sedefli, mat ama parlaksı çok güzel alet. hatta tabeladan yansıyan yeşili yansıttı ben yanar döner boya sandım önce. sonra uyandım. :sunny: Allah sahiplerine bağışlasın, kazasız belasız.. :)
bir de bu sefer 250liklerde oradaydı. onlarına bir selesine oturup nasıllarmış diye baktım. 250likler ciddi ince yapıda ve oturuşları duke yakın oldukça agresif. duke ayarı gibi. 300 lük yandaki giydirmelerle çok daha kalıplı duruyor. şehir içinde bir parça sıkıntı ama alet büyük abisi 800'e benziyor. çok karıştıran olur şehir içinde sorarlar bize: kaçlık bu alet diye? atış serbest!.. :thumleft:
Rahmi bey yeşil sırasının bana geldiğini gelecek ilk yeşilin benim olacağını söyledi daha da mutlu oldum :)
Ben de ABS li yeşil için ilk sıradayım :)
kolokolo
17 Nisan 2015, 20:17
Biraz resim koyayım..
Kriega US20 çanta aldım ve şu şekilde oldu.
http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/04/17/2015-04-1719.18.29.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/04/17/2015-04-1719.18.19.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/04/17/2015-04-1719.18.04.jpg
jurisgonzo
17 Nisan 2015, 22:10
Hayırlı olsun çok güzel bir makine. Bu arada kendi motorum için uzun zamandır kovaladigim kuyruk üstü çantayı da bulmuşsunuz. Sakıncası yoksa nereden ve ne sekikde temin edebildiginizi sorabilir miyim? Zira Turkiye'de dagiticlari yok sanırım ve yurtdışında da fc moto dahil pek çok bilindik sitede stoklarda gozukmuyordu. Şimdiden cevabınız için teşekkürler.
kolokolo
17 Nisan 2015, 22:45
Teşekkürler,
Çantayı fc-moto.de'den aldım, ben aldıktan sonra stoklardan çıkardılar galiba, bana göndermeleri de biraz uzun sürdü açıkcası fakat beklediğime değdi doğrusu.
Internet'te çok aradım fakat fc-moto.de'den başka Türkiye'ye gönderen mağaza bulamadım, fc-moto.de'deki fiyatlar biraz yüksekti, hatta daha da zamlamışlar sanırım, bana %5 indirim ile 73 EUR + kargo ücretine geldi.
jurisgonzo
17 Nisan 2015, 22:52
İnanın oldukça iyi bir fiyata satın alimissiniz. Kriega'nin kendi websitesinde denedim. 70 pound ürün bedeli çıkardılar buna ek olarak 30 pound da kargo hesapladilar. Ve vazgeçtim elbette. Sizinkinin gumruge takilmamasina da sevindim. Fc moto'nun gönderileri ptt vasıtasıyla mi geliyor?
kolokolo
17 Nisan 2015, 23:01
Evet PTT ile geldi, gönderildikten sonra 10 gün içerisinde elimdeydi, bir tek 5 TL almış postacı, o da 3.60 alması gerekirken evdekilerden fazla para almış. Benim de ilk alışverişimdi fc-moto.de'den. Sorunsuz geçti, bence takip edin stoklara girer belki bir süre sonra.
jurisgonzo
17 Nisan 2015, 23:07
Hızlı cevabınız için tekrar teşekkürler. Nazar değmesin. Ben de ilk etapta us20 devamında modüler kullanım için ek olarak bir yahut iki adet us10 kovalayacagim. Şayet karşılaşırsak bir şekilde uzun dönem kullanim izlenimlerinizi de almaktan memnuniyet duyarım. Şimdilik hoscakaliniz ve tekeriniz düz bassın!
sdirer
17 Nisan 2015, 23:43
bu çanta yolsu selesine mi sabitleniyor? baya iyi birşeye benziyor?
kolokolo
18 Nisan 2015, 10:08
Evet, yolcu selesine sabitleniyor.
Detayları şuradan görebilirsiniz.
http://www.kriega.com/us-20-drybag/
sdirer
18 Nisan 2015, 10:15
teşekkürler kolokolo :)
TimFx
19 Nisan 2015, 08:56
Evet, yolcu selesine sabitleniyor.
Detayları şuradan görebilirsiniz.
http://www.kriega.com/us-20-drybag/
kardeşim iyiki paylaştın resimleri haftalardır fc moto'nun sayfası browserimde açık bir stoğa giriyor bir kayboluyor. Bu sezon bayağı bir yolculuk planlıyorum. Bende bir türlü kara verip alamıyordum drybag. Kriega R20 sırt çantam var memnunum ikisini birlikte kullanabilirmiyim veya sadece drybag mi kullansam diye kafam oldukca karışıkti. Bu gün Fc motoda tüm çantalar yeniden stokta . Fakat paylaştığın resim sayesinde çanta almaktan vazgeçtim :cat: . Kendimce bu tip çantaların motorun üzerindeki görüntüsünden hoşlanmadığıma kara verdim sırt çantasına devam :thumleft: Kara vermemi kolaylaştırdığın için saygılar sevgiler :cat:
kolokolo
19 Nisan 2015, 21:18
Bir faydam olmuşsa ne mutlu bana :-) Keyifli seyahatler diliyorum, kazasız belasız..
CengoCenk
20 Nisan 2015, 09:38
Dostllar ben çanta sohbetini kaçırmışım. Biraz geç olacak ancak kendime söylediğim çantanın linkini paylaşayım. Fiyat performans iyi gibi. Gelince kalitesine bakarız artık.
http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-motorcycle-bag-package-back-seat-rear-back-seat-storage-bag-motorcycle-accessories-package-Saddle/32298462918.html
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:23 ----------
Arkadaşlar selamlar
Sanırım ilk rodaj bitiren kişi benim. Motorun limitlerini deniyorum şu anda. 5. vitese kadar 13 bin devire kadar sorun yok.
Ancak 6. viteste 11 bin devirden yukarı aleti çıkartamadım bir türlü. O yüzden maks 160 km civarı hıza çıkıyor. Daha fazlası malesef yok. 11 bin devirde kesici olma ihtimali var mıdır?
NOT: Hız meraklısı değilim. Bu deneme tem de sakin trafikte yapıldı. Derdim gerektiğinde ne kadar hızlı olabileceğini öğrenmek. Yoksa devamlı hızlı gitmek gibi bir derdim yok kesinlikle.
kolokolo
20 Nisan 2015, 10:00
Bu hızlarda motosiklet nasıl? Kontolü zorlaşıyor mu yoksa doğal olarak bu hızlarda gidebiliyor mu?
Anlatığınızdan devir kesiciye girdiğini çıkartıyorum ben de.
CengoCenk
20 Nisan 2015, 10:19
Bu hızlarda motosiklet nasıl? Kontolü zorlaşıyor mu yoksa doğal olarak bu hızlarda gidebiliyor mu?
Anlatığınızdan devir kesiciye girdiğini çıkartıyorum ben de.
Kesinlikle herhangi bir güvensizlik vermiyor. Hatta arabayla oldukça hissettiğim viyadük bağlantı yerlerinden stabil şekilde geçiyor. Gidon da herhangi bir titreşim veya güvensizlik hissi yaratacak bir izlenim elde etmedim. En büyük sorun, rüzgarın beni bir güzel dövmesi :)
isra...
20 Nisan 2015, 10:41
motorun rodajı haricinde bir de viteslerin açılması mevzusu var. Her devirde sürekli kullanılmadığı için özellikle böyle çok nadir kullanılan taraflarda biraz uyuşma olabiliyor.
zaman zaman, sakin ortamlarda, motor lastik ısıtılıp, her vitesin üst devirlerinde biraz kullanmak, belki sıkıştırmak lazım bence. açıldıkça açılır motor. arabalarda bile çok fark görülüyor.
"Ancak 6. viteste 11 bin devirden yukarı aleti çıkartamadım bir türlü. " demişsin. yukarıda bahsettiğim mevzu dışında zaten son hıza yakın olan bu devirleri görmen için alttan devirli gelmen lazım. 3ü4ü5i son devirlere yakın değiştire değiştire gelirsen ancak 6. vitesin de son devirlerini görürsün. sınıra dayanmayacaksan gerek olmayabilir ama son hızlara doğru motorların son devirleri görmesi zorlaşıyor işte.
Kesinlikle herhangi bir güvensizlik vermiyor. Hatta arabayla oldukça hissettiğim viyadük bağlantı yerlerinden stabil şekilde geçiyor. Gidon da herhangi bir titreşim veya güvensizlik hissi yaratacak bir izlenim elde etmedim. En büyük sorun, rüzgarın beni bir güzel dövmesi :)
Merhaba CengoCenk,
Öne rüzgarlık yaptırma gibi bir arayışın varmı? Yani bu şu da demek; bir yerle konuşup derdini anlatıp böyle bişey yaptırılabiliyormu? Çakma görüntü olmayacak şekilde böyle bir şey olası ise, ortak arayışta olanlarla beraber aynı yer ile fazla adet için konuşabiliriz?
CengoCenk
20 Nisan 2015, 16:13
Merhaba CengoCenk,
Öne rüzgarlık yaptırma gibi bir arayışın varmı? Yani bu şu da demek; bir yerle konuşup derdini anlatıp böyle bişey yaptırılabiliyormu? Çakma görüntü olmayacak şekilde böyle bir şey olası ise, ortak arayışta olanlarla beraber aynı yer ile fazla adet için konuşabiliriz?
Dostum selamlar
Bizim facebook grubunda Burak adında bir arkadaş cam rüzgarlık tasarımı üzerine bir firma ile görüşeceğini söyledi. Biz de ondan bir ön bilgi bekliyoruz.
https://www.facebook.com/groups/z300turkiye
Selam,
Süper haber, grup link i için de teşekkürler, katılım için başvurdum :cat:
sdirer
20 Nisan 2015, 16:51
hatırlarsanız fuarın ertesi günü kaporayı vermiştim. geçen perşembe kawasakiden aradılar. Ahanda geldi motor hemen bilet alayım mı diye açtım telafonu, amma velakin; Yeşil renğin gemiye binmesi mayısın 15 ile 30u arasında gelmesi 15 gün gümrüğk vs trafiğe 20. günde çıkarsın dediler. :pr::salut::salut::salut::salut::salut::salut::sal ut::salut::salut:
haziranın sonunu getirdik. ellerinde 2 tane füme vardı; ne yapsam fümeden bir tane kapatsam mı? :silent:
CengoCenk
20 Nisan 2015, 17:06
hatırlarsanız fuarın ertesi günü kaporayı vermiştim. geçen perşembe kawasakiden aradılar. Ahanda geldi motor hemen bilet alayım mı diye açtım telafonu, amma velakin; Yeşil renğin gemiye binmesi mayısın 15 ile 30u arasında gelmesi 15 gün gümrüğk vs trafiğe 20. günde çıkarsın dediler. :pr::salut::salut::salut::salut::salut::salut::sal ut::salut::salut:
haziranın sonunu getirdik. ellerinde 2 tane füme vardı; ne yapsam fümeden bir tane kapatsam mı? :silent:
Dostum motor isi estetik isidir. Istedigin renk yesilse bekle. Ama grisi de hosuma gidiyor dersen direkt al. Sen grisini gercek olarak gordun mu?
brooklynnn
20 Nisan 2015, 17:13
Yedire yedire çıkarsanız devirleri 13bini görür alet. Diğer turlu zor
sdirer
20 Nisan 2015, 17:22
Gördüm Cenk, beğendim hatta. varya eğer ilk önce yeşili görmeseydim önce fümeyi görseydim direk fümeyi alırdım. ama işte ilk seferde yeşili görünce :joker: ..
hani bir kıpırdan ma oldu şöyle ::xs22::::143::::160:: bişi oldum. :)
Daha önce bu motorda son viteste 13 devire çıkabilen olmuş mu ? Karşıdan rüzgar esmiyorsa gücü bu kadar demektir. Daha yukarı çıkamayabilir.
TimFx
20 Nisan 2015, 18:41
Sanırım ilk rodaj bitiren kişi benim. Motorun limitlerini deniyorum şu anda. 5. vitese kadar 13 bin devire kadar sorun yok.
Ancak 6. viteste 11 bin devirden yukarı aleti çıkartamadım bir türlü. O yüzden maks 160 km civarı hıza çıkıyor. Daha fazlası malesef yok. 11 bin devirde kesici olma ihtimali var mıdır?
NOT: Hız meraklısı değilim. Bu deneme tem de sakin trafikte yapıldı. Derdim gerektiğinde ne kadar hızlı olabileceğini öğrenmek. Yoksa devamlı hızlı gitmek gibi bir derdim yok kesinlikle.
Bir başka arkadaşın dediği gibi yüksek devirden 6. vitese geçmek gerekiyor olabilir. Altıncı vites bizdede hemen etkisini göstermiyor. Yavaş yavaş artıyor devir saati. Ama dikkat etmedim 11.000 devri geçip geçmediğini. Benim Ninja 300'de en çok 176 yaptım. top speed denemesi sadece bir kaç kez yaptım hepsinde kuvettli bir rüzgar vardı karşımda. Fakat şu bir gerçek 160' a çok kolay çıkıyor.
Gördüm Cenk, beğendim hatta. varya eğer ilk önce yeşili görmeseydim önce fümeyi görseydim direk fümeyi alırdım. ama işte ilk seferde yeşili görünce :joker: ..
hani bir kıpırdan ma oldu şöyle ::xs22::::143::::160:: bişi oldum. :)
Fümede güzelde yeşil bir başka güzel olmuş, boyası bizim ninja 300'lerden daha bir havalı daha bir kaliteli duruyor. :bounce:
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/11022622_1042628609084659_219969970316379873_n.jpg ?oh=708a9bca780d59255a87d59534528ded&oe=55979251&__gda__=1440685709_9519e9f36587d1105c24c10a4de6e02 e
sdirer
20 Nisan 2015, 19:39
Fümede güzelde yeşil bir başka güzel olmuş, boyası bizim ninja 300'lerden daha bir havalı daha bir kaliteli duruyor. :bounce:
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/11022622_1042628609084659_219969970316379873_n.jpg ?oh=708a9bca780d59255a87d59534528ded&oe=55979251&__gda__=1440685709_9519e9f36587d1105c24c10a4de6e02 e
+1 :cat: Bizim motorumuz diye değil geçekten daha güzel.
s.e.c
20 Nisan 2015, 20:06
Ninja 300 ile z300 ün rüzgar sürtünme katsayılarının aynı olmama ihtimali çok yüksek. Çünkü ss ve naked arasında ciddi grenaj farkı var.
Şimdi son hız olayında en önemli etki beygir gücü ve rüzgardır. Beygir güçleri ve motorları aynı olduguna göre rüzgar direncinden dolayı z300 daha düşük bir son hıza sahip olacaktır.
Fakat ilk 5 viteste 13000 devir görüpte 6. viteste görememiş olmanız devir kesiciden değildir. Devir kesici 11000 de olsaydı 1. viteste dahi 11000 in üzerini göremezdiniz.
Sanırım rüzgar fazlaydı ve zaten 160 km hız motorun limitlerine yakın bir hız olduğu için bu çok normal bence.
Aynı koşullarda ninja 300 olsaydı belki 165 km/h görebilirdi.
Karalı
20 Nisan 2015, 20:33
Gri'si güzel yeşili güzel ilk sayfada dediğim gibi adamlar noktayı komuş beyler hayırlı olsun hepinize
ruuuuud
28 Nisan 2015, 09:56
Arkadaşlar şu ön freni 4 parmakla sıkma mevzusu kullandıkça biraz düzeliyor mu, yoksa hala en dipte mi tutuyor?
CengoCenk
28 Nisan 2015, 10:11
Benim pek düzelmedi. Halen dipte tutuyor. En son y.dışından ayarlı manet söyledim. Onu taktıracağım. Bunun dışında hollanda kawasakiye "düzelmedi" bilgisinin geçilmesini isteyeceğim Z-moto dan.
engerk
01 Mayıs 2015, 10:59
Selam arkadaşlar z300 ile dün gece top speed denemesi yaptım dümdüz otobanda 165km/saati geçemedim.
motorda 155km/saate kadar hiç bir zorlanma olmadı yani 155 ile seyir edilebilir ancak rüzgardan dolayı depoya sünmeniz gerekiyor, bu biraz işkence olabiliyor.
155ten sonra 165 e yavaş yavaş çıktı.
ninja 300ün 192km/saatlik videolarını izleyince bu deneme benim için biraz hüsran oldu, beklentim daha yüksekti.
ancak şunu net olarak söyleyebilirim 155e kadar motordan kesinlikle bir zorlanma hissedilmiyor, o konuda başarılı olmuş.
diğer arkadaşlarda bu son hız konusunda gelişme yakalarlar ise paylaşmalarını rica ederim.
CengoCenk
01 Mayıs 2015, 11:12
Selam arkadaşlar z300 ile dün gece top speed denemesi yaptım dümdüz otobanda 165km/saati geçemedim.
motorda 155km/saate kadar hiç bir zorlanma olmadı yani 155 ile seyir edilebilir ancak rüzgardan dolayı depoya sünmeniz gerekiyor, bu biraz işkence olabiliyor.
155ten sonra 165 e yavaş yavaş çıktı.
ninja 300ün 192km/saatlik videolarını izleyince bu deneme benim için biraz hüsran oldu, beklentim daha yüksekti.
ancak şunu net olarak söyleyebilirim 155e kadar motordan kesinlikle bir zorlanma hissedilmiyor, o konuda başarılı olmuş.
diğer arkadaşlarda bu son hız konusunda gelişme yakalarlar ise paylaşmalarını rica ederim.
Dostum selamlar. Bende geçenlerde aynı şekilde konuyu paylaşmıştım. Motor 6. viteste 11 bin deviri dolayısı ile 160-165 bandını geçemiyor demiştim. Sağolsun burada bilgili ve tecrübeli arkadaşlar beni yönlendirdiler. Yedirerek vites geçişi sağlanması gerekiyormuş. Şimdi bu nedir diye soracaksın doğal olarak. Dilim döndüğünce anlatmaya çalışayım. O video da dikkat ettiysen 5. viteste 160 a dolayısı ile 13 bin devire kadar gidiyor. Sonra vitesi değiştiriyor. Yalnız değiştirirken gazı tam kapatmayıp devirin düşmemesini sağlıyor. Bende aynı yöntemi denedim. Eğer 5 ten 6 ya attığın anda 11 bin devirin üstünde bir devirle 6. vitese başlarsan motor yeniden kopuyor. Ben aynı yöntemi düz yolda denedim. 172 km hızı gördüm sonra trafik artınca gazı kesmek zorunda kaldım. Yoksa devir artmaya devam ediyordu. Anahtar nokta 5 ten 6 ya geçişte 11 bin devirin üstünde bir değer ile 6. vitesi çevirmeye başlamak. Diğer taraftan bu muhtemelen şanzımandan götürüyordur. O yüzden her zaman yapılacak birşey değil. Keza 160 da neyimize yetmiyor bu motorla :)
engerk
01 Mayıs 2015, 13:20
Dostum çok güzel açıklamışsın denemeye değer yani :) bir kere 170-180 i görsem rahatlayacam motorda sorun yokmuş diyip normal hızlara inecem zaten de işte rahatlayamadım bi, şanzıman falan hak getire bu durumdayken :P
o halde bir sorum daha olacak, rüzgardan dolayı ön depoya yapışıyorum resmen sende de böyle oluyor mu? oluyorsa nasıl bir çözüm buldun? ve o haldeyken aynalardan arkayı görmem imkansız gibi kalıyor, otobanda da oldugum için tedirginlik yaratıyor. sonuçta arabalar daha hızlı arkamdan geleni görmek isterim, bu konuda tavsiyen var mı?
CengoCenk
01 Mayıs 2015, 13:32
Dostum çok güzel açıklamışsın denemeye değer yani :) bir kere 170-180 i görsem rahatlayacam motorda sorun yokmuş diyip normal hızlara inecem zaten de işte rahatlayamadım bi, şanzıman falan hak getire bu durumdayken :P
o halde bir sorum daha olacak, rüzgardan dolayı ön depoya yapışıyorum resmen sende de böyle oluyor mu? oluyorsa nasıl bir çözüm buldun? ve o haldeyken aynalardan arkayı görmem imkansız gibi kalıyor, otobanda da oldugum için tedirginlik yaratıyor. sonuçta arabalar daha hızlı arkamdan geleni görmek isterim, bu konuda tavsiyen var mı?
Dostum naked motor kullanıyorsan rüzgardan dayak yemeyi göze alacaksın :) Gül ve diken olayı :)
TimFx
01 Mayıs 2015, 15:50
Dostum çok güzel açıklamışsın denemeye değer yani :) bir kere 170-180 i görsem rahatlayacam motorda sorun yokmuş diyip normal hızlara inecem zaten de işte rahatlayamadım bi, şanzıman falan hak getire bu durumdayken :P
o halde bir sorum daha olacak, rüzgardan dolayı ön depoya yapışıyorum resmen sende de böyle oluyor mu? oluyorsa nasıl bir çözüm buldun? ve o haldeyken aynalardan arkayı görmem imkansız gibi kalıyor, otobanda da oldugum için tedirginlik yaratıyor. sonuçta arabalar daha hızlı arkamdan geleni görmek isterim, bu konuda tavsiyen var mı?
Bu biraz kişinin cüsesiylede alakalı. Ben iriyim biraz Ninja 300 'de tamda senin dediğin gibi rüzgardan kaçmak için depo üstüne yatıyorum bahsetiğin gibi tedirginlik yaratıyor arkayı göremiyorsun, kısa mesafelerde hızlanıcaksam gerek olmuyorda uzun yolda 150 ve üzeri hızlarda şart oluyor yoksa bel ağrıtıyor. ( depo üzerine yatınca belinize yük binmiyor) . Kısa ve kilosuz arkdaşlarım motorun üzerinde jokey gibi kayboluyorlar, rüzgarla temasları azalıyor ve daha hızlı gidiyorlar. ben ( 183- 92 kiloyum)
engerk
05 Mayıs 2015, 01:19
arkadaslar bilgiler icin tesekkurler
benim boy 180 kilo 83
asagidaki linkte top speed denemem var
kosullar yokus asagi hafif ruzgarli hava
https://www.youtube.com/watch?v=33b6_V6IOGk
CengoCenk
05 Mayıs 2015, 07:57
arkadaslar bilgiler icin tesekkurler
benim boy 180 kilo 83
asagidaki linkte top speed denemem var
kosullar yokus asagi hafif ruzgarli hava
https://www.youtube.com/watch?v=33b6_V6IOGk
Dostum selamlar
Seyrettim. Sanki 5 ten 6 ya geçerken tam yedirerek geçmemiş vites. O yüzden 11 bin devir civarında kalmışsın. Sonra da çok zor artmış.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO