Orijinalini görmek için tıklayınız : Mondial Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
dolphin38
27 Ağustos 2019, 17:51
Selâmunaleyküm.Kulağım çınladı bi bakayım dedim.Motosiklet benim.Şubat ayının sonunda NC750 X aldım.O günden beri satılık.12000 TL fiyat vermiştim.Sitede 3 kez ücretsiz ilân verme hakkı var.Satılmadı :) Sonra eşimin üyeliği ile tekrar ilân verdim.Bu sefer 9850 Tlden fiyat verdik.Şu an 8750 Tl.Ben düştükçe verilen tekliflerde düşüyor:queen: Bir kez daha ilân hakkım var zannediyorsam.18000 Tl den vericem anlaşılan açılış fiyatını:queen: Teklifler hep yarıyarıya çünkü.Satılmazsada piniyoz zaten:queen:
Son iki haftadır aktif kullanıyorum.Gücenmiş bana 1. vitese atıyorum stop ediyo.Sonra dabriyaj sensörlerine kontak spreyi sıktım sorun olmadı bidaha.Tekirdağdaki servisim sağolsun bu arada,o yönlendirdi.1000 km hala dolmadı sibop ayarı için.
https://i.hizliresim.com/7BQYaY.jpg (https://hizliresim.com/7BQYaY)
https://i.hizliresim.com/00r8RB.jpg (https://hizliresim.com/00r8RB)
https://i.hizliresim.com/YdVMQZ.jpg (https://hizliresim.com/YdVMQZ)
https://i.hizliresim.com/VQBA9Z.jpg (https://hizliresim.com/VQBA9Z)
Ben ilk alanlardanım.Forumda eskiler iyi tanır.Servisin adam gibi servis olacak.Yoksa asla bulaşma bu motora.Hatta hiç bir motora...Motora binmek zor iş beee:queen: Motor büyüdükçe harcanılan para da büyüyor.Çocuk gibi yaw.Büyüdükçe dertleride büyüyor...
Yaklaşık 5 ay önce araba ihtiyacından dolayı sattım rx3 ümü. İmkan olsa (Maddi) çıkar gelir alırdım abi. Hem bu sebeple çok sevdiğim sizden iyi olmasın Mertcan kardeşimi görürdüm seni iyi tanır sen de onu. Hayırlı satışlar olsun. Bizde kısmet artık bakalım.
turkish39
27 Ağustos 2019, 17:54
Eyvallah kardeşim sağolasın.Araban da hayırlı olsun.Bir gün görüşürüz hep beraber inşallah.
dolphin38
27 Ağustos 2019, 17:58
Eyvallah kardeşim sağolasın.Araban da hayırlı olsun.Bir gün görüşürüz hep beraber inşallah.
Sağol abi daha iyileri sizin olsun. İnşallah.
turkish39
28 Ağustos 2019, 15:10
Bu arada açıklama değişti Fahrettin50 :queen:
atillatopal9
28 Ağustos 2019, 18:32
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-ekstrali-bakimli-mondial-rx3i-evo-713163822/detay/
ilandaki motor bizim motorumuz. satışa koyduk. ivedi bir şekilde satılmasını istiyorum. eşe dosta haber salarsanız sevinirim arkadaşlar :)
Kursad55
01 Eylül 2019, 23:40
Bursalıali abinin ilk motoru ilk göz ağrısı 2007
https://i.hizliresim.com/3Olq40.jpg (https://hizliresim.com/3Olq40)
bursalıali
02 Eylül 2019, 02:50
Bu fotoğraf sanıyorum 2007 ya da 2008 tarihli. Ulan insan 12 yılda bu kadar moruklar mı be.
Kursad55
05 Eylül 2019, 01:00
Bu da Ali abinin şimdiki hali .
https://i.hizliresim.com/vaAEqz.jpg (https://hizliresim.com/vaAEqz)
bursalıali
05 Eylül 2019, 04:32
2007 Ali 95 kilo, saçlarda bir tane beyaz yok. 2019 kilo 120 ,saçlar bembeyaz. Rahmetli Adnan Şenses söylüyordu ; (( Hayat sen ne çabuk harcadın beni.))
+ 10 senede 5 büyük ameliyat. Şakası esprisi bir yana 64 yaşımda , bunca ameliyat sonrası , motorumla 2 ayda 3300 km yi bana lutuf eden Rabb'ime şükürler
olsun . Yaradan bütün motorcu kardeşlerime kazasız sürüşler ve de benden daha uzun ömürler nasip etsin. Selam ,sevgi ve saygılarla.
Ali Çimen
11 Eylül 2019, 09:16
Arkadaşlar buji için önerisi olan var mı? 45.000 km oldu motor hala orjinal bujisi var üzerinde. Yine denso olan orjinalini mi alayım yoksa onun NGK alternatifini mi?
Veya iridiuma yönelsem mi?
maktama
11 Eylül 2019, 10:11
Arkadaşlar buji için önerisi olan var mı? 45.000 km oldu motor hala orjinal bujisi var üzerinde. Yine denso olan orjinalini mi alayım yoksa onun NGK alternatifini mi?
Veya iridiuma yönelsem mi?
Orjinalini alıp devam edin.
emineren
03 Ekim 2019, 18:48
Abiler selamun aleykum, herkese hayırlı akşamlar dilerim... Ben sayfa sayfa okudum ve inanın yeni birinin sayfalarca okuması gözü önündeki cevabı görememesine sebep, mazur görün lütfen... 2019 model rx3 üm var, motorumda ben kronik sıkıntı yoktur derdim ama stop etme sorunlarım baş gösteriyor... Tertemiz bakıyorum motoruma hafta da bir yıkar zinciri parlatır yağlarım herşeyine bakar kontrol ederim hamd oolsun canavar gibidir de ama stop etme konusunda sıkıntım var... 3 lere kontak aç kapa yaptım herhangi bir hata kodu da vermedi ( ışık sabit yandı motor ışığı ) desteğinizi tavsiye ve önerilerinizi beklerim...
06Serhat
03 Ekim 2019, 20:31
Aleyküm selam kardeşim. Hayırlı olsun motorun. Bende Absli rx3 evoya geçmeyi düşünüyorum. Bu yüzden senin gibi kronik sorunları ve çözümlerini takip ediyorum. Rx3 grubunda paylaşımları takip edip bu sorunu detaylı incelediğimde kimi çift süngerli hava filtresi süngerinin bir tanesini çıkarıp sorunu çözdüğünü söylüyor kimi rölanti sensörünü temizleyip, kimide orijinal buji piposunu değiştirip Tofaş piposu taktığını söyleyip sorunu kökünden çözdüğünü iddia ediyor. Bu ufak sorunlar giderildiğinde bence rx3 tamamen kroniksiz bir makina olacak. Umarım sorunun düzelir. Sorunu nasıl çözdüğünü buradan paylaşırsan sevinirim.
https://eksiup.com/p/m3229617xhm7
https://eksiup.com/p/m3229617xhm7
Kazım TOKMAK
04 Ekim 2019, 09:56
Aleyküm selam kardeşim, Öncelikle motoruna ağız tadıyla binmeni temenni ederim,
Üzerine yeterince düştüğünde çözülemeyecek sorun yoktur, sonuçta kul yapısı bu alet,
Stop sorununa gelince sırasıyla,
1- Sistem resetleme
2- Subap ayarı
3- Oksijen sensörü,
Bu sıralamayla gidersen eğer, kuvvetle ihtimal sorunu çözeceksin.
Ola ki anlık yardım istersen whatsapp gurubumuza ekleyebilirim.
Tekerine taş değmesin.
emineren
04 Ekim 2019, 11:27
Amin. Cümlemizin inşaAllah... Öncelikle sistem resetleme nasıl yapılıyor. 10 kere kontağı aç kağada resetlendiğini söyleyenler var...
Ayrıca subap ayarım 007 009 olarak ayarlı ... Ayrıca şöyle de bir durum var, stop etti diyelim marş bastığımda gaz vererek çalıştırıyprum ve dalgalı dalgalı çalışıyor nedense, bazen giderken bile sanki dalgalanıypr motor
Kazım TOKMAK
04 Ekim 2019, 11:45
Zamanında naci abi anlatmıştı sağolsun,
Ben senin için tekrar özet geçeyim
1- Kontak kapalı, KIRMIZI ATEŞLEME DÜĞMESİ AÇIK POZİSYONDA
2- Kontağı 5 defa hızlı hızlı açıp KAPATIYORSUN
3- 10 saniye kadar bekleyip tekrar açıyorsun, kırmızı motor lambasının yanıp yanmadığına bakıyorsun (1 saniye içinde hemen bak geri kapat) eğer yanıyorsa yanlış yapmışsın demektir , eğer YANMIYORSA doğru yapmışsın demektir. HEMEN KONTAĞI KAPAT bişeye dokunmadan 25 dakika bekle
4- 25 dakika sonra motoru tekrar çalıştır. İlk başta rölanti biraz hızlı çalışacak bir süre (bir kaç gün) çok yakacaktır. (ecu enjeksiyon haritasını yeniden hesaplıyor)
5- Güle güle bin
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:44 ----------
Subap ayarının 7 ye 9 olduğunu söyledin, eğer bundan da eminsen ve resetleme işe yaramadıysa, oksijen sensörü ve map sensörünü sök, balata spreyi ile temizle, yerine tak ve resetlemeyi tekrar dene,
emineren
05 Ekim 2019, 09:19
İlgi ve alakan için teşekkür ederim Kazım abi, deneyeceğim tekrarında paylaşacağım, tekeriniz düz bassın :)
Ichigo
10 Ekim 2019, 19:18
Öncelikle herkese iyi forumlar. Bende 3 hafta önce 2. el Rx3i evo (2016) aldım motordan çok memnunum, Fakat bugün forumda gezerken bir şey dikkatimi çekti motosikletteki çantaların ruhsata işli olması lazımmış. Açıkçası motoru alırken çanta olayı hiç aklıma gelmedi sonuçta motosiklet çantalarla birlikte satılıyor herhalde işlidir diyerek hiç kafaya takmadım hatta motorun sahibi yaptırmış olduğu muayene kağıdını gösterdiğinde iki kusur vardı. Ön Farlar ve "Eşya taşıma/çantalar onaysız monte edilmiş" yazıyordu ve bu sebeple hafif kusurlu olarak geçmiş gözüküyordu o anda sormayı unuttum sonradan ruhsata işletebiliyor muyuz diye. Şimdi bu çantaların uygunluk belgesini nereden bulabilirim ve ruhsata işletmek için notere ne kadar ücret ödüyoruz? Forumda Motosikleti aldıktan sonra çantaları işletenler vardır mutlaka yardımcı olurlarsa sevinirim, yarın bir gün çevirmeye denk geldiğimizde ceza yemeyelim boş yere (:
Kazım TOKMAK
11 Ekim 2019, 10:40
https://i.hizliresim.com/kMR0JD.jpg (https://hizliresim.com/kMR0JD)
Aracın teknik şartnamesinde çantalar orjinal olarak kayıtlı olduğu için ekstradan ruhsata işletmene gerek yok.
Zaten çoğu polis çevirmesinde de sormuyorlar. Yani binde bir oluyor böyle bir soru
Yok ben bu kağıdı yanımda taşımam illa ruhsata işletmek istiyorum dersen de, prosedürü bilmiyorum.
Tekerine taş değmesin
bursalıali
11 Ekim 2019, 18:14
Batuhan ruhsatımın fotokopisini sana göndereyim . Aynı yazıyı para istemeden yazmaları gerekir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------
Aynı soruyu bir de oto trafik sigortası uzmanlarına sor istersen . Ama önce Kazımın paylaştığı Evo teknik şartnamesinin bir fotokopisini çıkart.
Elinde hazır bulunsun.
06Serhat
11 Ekim 2019, 20:11
Selamun aleyküm arkadaşlar, abilerim. Cbr250 den rx3 e geçmeye karar verdim. BursalıAli abimiz ile sağolsun uzun uzun konuştum çok değerli bilgiler verdi. Fakat forumdaki yorumları okurken sibop ayarı için motorun indirilmesi canımı bayaģı sıktı. Hiç kimse bir sibop ayarı için motorunun indirilmesini istemez. Bu konuya çözüm bulan var mı, aydınlatırsa sevinirim?
Kazım TOKMAK
11 Ekim 2019, 21:14
Subap ayarı için motoru indirmiyoruz ki Serhat kardeşim. Depo sökülüyor, radyatörler de gevşetilip eccik geri alınıyor. O kadar tabi böyle söylerken kolay ama tek başına yaparken yaklaşık bi 7 saatini alıyor
maktama
11 Ekim 2019, 21:23
Selamun aleyküm arkadaşlar, abilerim. Cbr250 den rx3 e geçmeye karar verdim. BursalıAli abimiz ile sağolsun uzun uzun konuştum çok değerli bilgiler verdi. Fakat forumdaki yorumları okurken sibop ayarı için motorun indirilmesi canımı bayaģı sıktı. Hiç kimse bir sibop ayarı için motorunun indirilmesini istemez. Bu konuya çözüm bulan var mı, aydınlatırsa sevinirim?
Süpap ayarı yapmak için motorun indirilmesine gerek yok. Forumda motoru indiren ben ve KazımTokmak idi, onu da külbütör kapağında yağ sızıntısı olduğu ve yeni conta çekmek için kapağı sökmek zorunda kaldığımızdan dolayı yapmıştık. Süpap ayarı için külbütör kapağın üstünde 2tarafta ayrı kapakçıklar bırakmışlar. O kapakları açarak biraz uğraşmalı da olsa ayar yapabiliyorsunuz.
(Sibop değil süpap. Sibop lastikte, süpap motorda.)👍
Ekleme: Ahan da ben telefondan ağır aksak yazarken Kazım da yazmış zaati, mesajı yollayınca gördüm😄
Kazım TOKMAK
11 Ekim 2019, 21:53
Eline saglik gardaşımm
06Serhat
11 Ekim 2019, 22:01
@Kazım Tokmak, @maktama; geriye dönük 40 sayfa kadar okudum @Mertcan39 da motoru indirdiğini görünce herhalde bir sübap ayarı için motor indiriliyor zannettim. Telefondan yazıyorum, fotoğraf ekleme sitesi değişmiş hızlıresimden yüklüyorduk. Bundan dolayı olmalı ki geriye dönük 2 senenin fotoğrafları görünmüyor. Mesajları tam ve net olarak anlayamamışım demekki. Kusuruma bakmayın...
Askerden sonra 2018 ve üstü Absli seri ile takas düşünüyorum. Aldıktan sonra dikkat edeceğim bir husus var mı? (Bu arada gözümden kaçmış sibop değil sübap ☺)
Kazım TOKMAK
11 Ekim 2019, 22:14
Özelden numarani yaz bana guruba ekleyelim seni
Selamlar arkadaşlar...
Bayağıdır boşlamışım buraları... Bir güncelleme vereyim istedim...
Arkadaşlar makine 14400 km yi gördü...
En son 10 15 subap ayarından sonra sönme sorunu yaşamadım. Performans ve yakıt konusunda sıkı subap ayarlarından sonra bariz iyileşme olduğunu şu an net şekilde söyleyebiliyorum. subap sesi var. ancak ben motorun gürültülü çaşışmasından rahatsız olmadığım için sorun olarak görmüyorum.
Bunun dışında ön amortisör keçemin biri patladığı için ön takımı elden geçirdim. Arkadaşlar nemi yüksek bir yerde yaşıyor ve yağmur çamur motosiklet kullanıyorsanız maksimum 2 senede amortisör yağı değiştirin. Daha azı daha da iyi. Amortisörden çıkan yağ bildiğiniz bataklık suyu gibiydi. Amortisör bakımı zor değil. ancak daha önce hiç tecrübesi olmayan biri için sıkıntılı olabilir. Tek başına da yapılacak iş değil. her bir amortisör için 330 ml/cc yağ koydum. motul fork oil 7w yağ kullandım. ecnebiler 280 ml 10w koyup 50 ml 5w yağ ile tamamlayıp güzel sonuçlar elde etmişler. Ben birazda maliyetten kaçıp 7w koydum. deneme sürüşlerinde memnun kaldım. Net bir öneri için daha uzun kilometrelerden sonra yeniden paylaşım yaparım...
Motorun fabrika yağ kalınlığının 10w olduğunu belirtip benim gibi farklı şeyler denemeyi sevmeyenler için not düşeyim.
Bu işlemler sırasında ön teker rulmanlarını da değiştirdim arkadaşlar. Amacım temizleyip yağlayıp bakımını yapmaktı ancak rulmanların oldukça zor döndüğünü görünce söküp, hazır sökmüşken de yenileri ile değiştirmeyi uygun gördüm. ön teker rulmanları piyasada çok rahat bulabileceğiniz parçalar. cbf 150, gs 650 dakar gibi bir çok motorda aynı rulman kullanılıyor. Fiyatı da oldukça uygun. ön teker rulmanlarının halini gördükten sonra arka teker rulmanlarını da en kısa zamanda kontrol edeceğim.
Bir başka güncellemede firen hidrolikleri konusunda oldu... artık iyice düşen ön fren performansım ve 3 senedir üzerinde olan fren hidroliğimi değiştirdim... hidrolik değişimi oldukça basit bir işlem internette yapılışını gösteren oldukça fazla video var. işlemi yaparken 2 kişi olmak işlemi oldukça kolaylaştırıyor.
Ön fren balatalarım fabrika çıkışlı motorla birlikte gelen balatalar. hidrolik değişiminden sonra yahu benim frenler aslında tutuyormuş dedirtecek kadar bir performans iyileşmesi yaşadım. Arka fren balatalarım EBC yarı sinterli balatalar. Arka fren hidroliği ön frene göre daha az bozulmuştu. (renk ve berraklık) değişimden sonra performansında bariz bir fark hissetmedim.
şimdilik bu kadar arkadaşlar. Keyifli sürüşler.
bursalıali
18 Ekim 2019, 02:29
Çok kıymetli Mustafa Uğur hocam. Paylaştığın bu altın değerindeki bilgiler için binlerce teşekkür.
Yalnız ön teker rulmanının numarasını da verseydin çift kat kaymaklı ekmek kadayıfı gibi olacaktı.
Aslında eğer rulman no yu verirsen ben hemen aynı rulmandan iki tane alır eve yada sağ kutuya koyarım.
Gerektiği anda hemen eskiyi atar ORS veya ART yerli rulmanı motoruma takarım. ORS ve ART kalite olarak
Çin malından 2 kat daha iyi. Selamlar.
Ali Çimen
18 Ekim 2019, 13:26
Arkadaşlar merhabalar. Rx3i evomla nasipse 950 küsür km yol yapmayı planlıyorum. 400+500 şeklinde iki güne yayarak yapacağım. Giresundan İstanbula gidiyorum. İlk uzun yol tecrübem olacak. Motorum uzun yola hazır. Yağım tam. Zincirim yeterli gerginlikte ve yağlı. Seleye de son zamanlarda epey sertleştiği için 1.5'luk(1.5 cm kalınlığında) sünger ekledik acayip rahatlaştı. Lastiklerim yeni ve dişleri güzel. Ekipman olarak da giriş seviyesi bir ekipmanım var. Bunların haricinde yağmurluğum da var. Bana bunların haricinde ne önerirsiniz? Nelere dikkat etmem gerekli?
bursalıali
18 Ekim 2019, 22:45
Ali Yaradan'a sığın ,çek besmeleyi , çık yola. Eli anahtar tutar adamsın, hiç bir tereddütün olmasın .
Rabbim yolunu açık eylesin.
mitmuallim
19 Ekim 2019, 18:06
Bende dün akşam motora bineyim dedim baktım arka lastik patlamış ve çökmüş,eyvah dedim akşam akşam uğraşağız yine,
ben formulax sıvı enjekte etmiştim iç lastiklere,
önce batan cismi aradım göz kontrolü ile hiç bir şey göremedim,
sonra hava basayım bakalım nereden ses gelecek dedim ,bastım havayı pompa ile,
sonra konrol ederken bir noktadan sıvı çıkşı oldu aha dedim patlak burada ve tamir oldu
sabah baktım lastik inmemiş akşam üstü 15 km yol yaaptım ve lastik hav basınçlarını tamamladım evegeldim sorun yok
helal dedim formulax'a .. iki patlaktada işe yaradığı için
Ali çimen bey madm istanbula geliyorsunuz formulax mehmet ile iletişim kurup bu sıvıyı edinebilirsiniz ..
herkesin gönlü hoş tekeri düz bassın vesselam..
geçenlerde manisa-Gönen arası gidiş-dönüş yaklaşık 650 km. yol yaptım. hız ortalama 9-110 arası motor hiç sorun çıkarmadı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:54 ----------
ayrıca RX3S 380 cc. hakkında yeni gelişme varmı?
Ali Çimen
21 Ekim 2019, 11:20
geçenlerde manisa-Gönen arası gidiş-dönüş yaklaşık 650 km. yol yaptım. hız ortalama 9-110 arası motor hiç sorun çıkarmadı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:54 ----------
ayrıca RX3S 380 cc. hakkında yeni gelişme varmı?
Hocam ne kadar sürede bir mola ihtiyacı hissettiniz? Yani sele kıçınızı rahatsız etti mi?
Metehan07-70
21 Ekim 2019, 13:39
Hocam ne kadar sürede bir mola ihtiyacı hissettiniz? Yani sele kıçınızı rahatsız etti mi?
Ben binerken, 80-100 km den sonra artık selenin altındaki sert çerçeveyi hisseder hale geliyordum. Yani imkan var ise süngerini biraz daha mukavemetli sert bir sünger ile değiştirmenizi öneririm. Ya da imkan varsa jel sele kullanabilirsin. Bir de benim, yine 100 km den sonra falan dizlerim hafif uyuşuyordu, çünkü ayaklık-sele arası mesafe biraz az, buna çare olarak ayaklarımı ileriye uzatıp, koruma demirinin oralara biyerlere koyuyordum, hatta oraya sırf bunun için iki küçük ayaklık bile takılabilir.
adanalı
21 Ekim 2019, 15:09
uzuun bir aradan sonra,eski bir RX3'cü olarak herkese merhaba(özellikle de ali abime),kardeşlerim abilerim.::asker::hepimizin tekeri düz bassın,ALLAH kazasız belasız kullanmamızı nasip etsin.::gazla::
görüyorum ki,en seviyeli,bilgi paylaşımı bol bir sayfamız var.:cat::rendeer:hepinize ADANA'dan selam olsun.:king:
1 saat dolunca rahatsız etmeye başlıyor. ben 98 kiloyum. ama 1.5 saat üzerinde olduğum zamanlar oldu.:)
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:45 ----------
1 saat dolunca rahatsız etmeye başlıyor. ben 98 kiloyum. ama 1.5 saat üzerinde olduğum zamanlar oldu.:)
Ali Çimen
21 Ekim 2019, 19:51
Ben binerken, 80-100 km den sonra artık selenin altındaki sert çerçeveyi hisseder hale geliyordum. Yani imkan var ise süngerini biraz daha mukavemetli sert bir sünger ile değiştirmenizi öneririm. Ya da imkan varsa jel sele kullanabilirsin. Bir de benim, yine 100 km den sonra falan dizlerim hafif uyuşuyordu, çünkü ayaklık-sele arası mesafe biraz az, buna çare olarak ayaklarımı ileriye uzatıp, koruma demirinin oralara biyerlere koyuyordum, hatta oraya sırf bunun için iki küçük ayaklık bile takılabilir.
Ben zaten sünger ekledim hocam 1.5'luk (1.5 cm). Şuan çok güzel oldu.
bursalıali
22 Ekim 2019, 02:52
Bora bizlerden de hem sana , hem Veyis Naci hocama , hem de bütün Adana'ya selam , saygı ve hürmetler.
Naci63
22 Ekim 2019, 11:23
Bora bizlerden de hem sana , hem Veyis Naci hocama , hem de bütün Adana'ya selam , saygı ve hürmetler.
Aleykümselam Ali hocam, benden de hem size hem de tüm forum takipçilerine selam olsun.
Çok kıymetli Mustafa Uğur hocam. Paylaştığın bu altın değerindeki bilgiler için binlerce teşekkür.
Yalnız ön teker rulmanının numarasını da verseydin çift kat kaymaklı ekmek kadayıfı gibi olacaktı.
Aslında eğer rulman no yu verirsen ben hemen aynı rulmandan iki tane alır eve yada sağ kutuya koyarım.
Gerektiği anda hemen eskiyi atar ORS veya ART yerli rulmanı motoruma takarım. ORS ve ART kalite olarak
Çin malından 2 kat daha iyi. Selamlar.
Rulman numarası 6302. Ben SKF aldım.
Amortisör keçe ölçüleri ise 37x50x11
kolay gelsin.
bursalıali
23 Ekim 2019, 01:02
Çok teşekkürler Mustafa Uğur hocam . Tamam SKF ve Tımken gibi markalar dünya da isim sahibi . Ama yabancı kazanacağına Türk fabrikası + teknolojisi kazansın . Ben Ors alıp kenara koyacam.Selamlarla.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:13 ----------
Seygili Mustafa hocam sağ olasın ön teker rulmanı numarasını bizlerle paylaştın. Yalnız benim senden
bir isteğim daha olacak, hemi de bütün evo kullanıcısı arkadaşlarım adına. Bu talep bugün için değil.
Sen arka tekeri söktüğün gün . Arkada 4 tane rulman varmış. Numarası da 6302 den farklı . Arka tekeri
söktüğünde o rulman no yu da paylaşırsan sana bütün rx3i kullananlar adına müteşekkir oluruz. Hocam
Amortisör keçesi iki adet alınca yetiyor mu yoksa 4 tane mi alalım. Hürmetlerle.
Hamsiman
29 Ekim 2019, 20:58
Arkadaşlar hepinize merhaba 54 yaşında motor sevdası depreşti a2 ehliyetine yazıldım ilk girişte çuvalladım 8 çizemedim ancak ikincide hallettim
Bir arkadaşta rx3i gördüm tipine hayran kaldım bir kaç aydır sürekli araştırdım kullanıcılarından bilgi aldım nasipse 10 gün içinde
2018 - 19 almayı düşünüyorum artçıllı gezenleri görünce neden bu kadar geç kalmışım demekten kendimi alamadım
Çok teşekkürler Mustafa Uğur hocam . Tamam SKF ve Tımken gibi markalar dünya da isim sahibi . Ama yabancı kazanacağına Türk fabrikası + teknolojisi kazansın . Ben Ors alıp kenara koyacam.Selamlarla.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:13 ----------
Seygili Mustafa hocam sağ olasın ön teker rulmanı numarasını bizlerle paylaştın. Yalnız benim senden
bir isteğim daha olacak, hemi de bütün evo kullanıcısı arkadaşlarım adına. Bu talep bugün için değil.
Sen arka tekeri söktüğün gün . Arkada 4 tane rulman varmış. Numarası da 6302 den farklı . Arka tekeri
söktüğünde o rulman no yu da paylaşırsan sana bütün rx3i kullananlar adına müteşekkir oluruz. Hocam
Amortisör keçesi iki adet alınca yetiyor mu yoksa 4 tane mi alalım. Hürmetlerle.
Üstadım kusura bakmayın, cevaplarım geç geliyor.
Amortisör keçesi 2 adet yeterli. Birde tozluk denilen bir parça var. oda keçe vasfında ancak amortisör sıvısı ile bir alakası yok. asıl keçeyi dış etkenlerden (kir, toz vs.) korumak için. Ben tozluk keçesini değiştirmedim. siz değiştirmek isterseniz 2 adet de ondan almanız gerekir.
Arka teker rulmanlarını ilk fırsatta kontrol edeceğim... kontrol ettiğimde burada paylaşırım...
Kolay gelsin.
Kazım TOKMAK
30 Ekim 2019, 10:05
Arkadaşlar hepinize merhaba 54 yaşında motor sevdası depreşti a2 ehliyetine yazıldım ilk girişte çuvalladım 8 çizemedim ancak ikincide hallettim
Bir arkadaşta rx3i gördüm tipine hayran kaldım bir kaç aydır sürekli araştırdım kullanıcılarından bilgi aldım nasipse 10 gün içinde
2018 - 19 almayı düşünüyorum artçıllı gezenleri görünce neden bu kadar geç kalmışım demekten kendimi alamadım
Hadi bakalım inşallah abicim kazasız belasız huzurla binersin alacağın motoruna, iki teker sevdalısı camiasına hoşgeldin abicim :)
Link burada dursun arkadaşlar...
http://chinariders.net/showpost.php?p=272255&postcount=42
Rx4 lerin farı bizim motora uygulamış arkadaş... Sanıyorum TR'de de bu uygulamayı yapan arkadaşlar var... Ben takipteyim.
Kolay gelsin.
Yetkinnn
30 Kasım 2019, 20:59
Beyler selamlar benim motorda ön frene dokuduğumda sağ ön tarafa daha çok çöküyor. Acaba amortisörlerin biri daha yumuşak olabilir mi ?
maktama
01 Aralık 2019, 09:49
Beyler selamlar benim motorda ön frene dokuduğumda sağ ön tarafa daha çok çöküyor. Acaba amortisörlerin biri daha yumuşak olabilir mi ?
Bir tarafın amortisör yağı diğerine göre azalmış olabilir. Amortisör keçelerinizi kaçağa karşı kontrol edin, amortisör yağlarını ve keçelerini değiştirin.
Ali Çimen
01 Aralık 2019, 13:02
Arkadaşlar merhabalar. Ön amortisörlerden gelen lok lok sesi yüzünden müsait bir zamanda ön iki keçeyi değiştirmeyi düşünüyorum. Ancak amortisör yağı olarak motul 5w kullansam nasıl olur? İnce geleceğini iddia edip 10w(öyle bir yağ var mı bilmiyorum) önerenler de var. Bir de ne kadar yağ alıyor acaba be kovan başı 330 ml diye biliyorum yanlış olabilir tabii.
Dogrudur 330 ml alır. Yumuşak olsun istemiyorsanız 10w iyidir.
https://www.cscmotorcycles.com/check-out-our--rx3-fork-maintenance
mitmuallim
03 Aralık 2019, 22:35
https://www.youtube.com/watch?v=le2Dj9Famgo
BU video faydalı olabilir
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO