Orijinalini görmek için tıklayınız : Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
oialdemir
05 Aralık 2017, 16:41
Ben şöyle söylüyorum. Ucuz yollu duke 200 :) Tasarımı güzeldir. Pulsar gibi Hint fakirine benzemez. Bu fiyata bu kadar giden motor yok. Kalkışta sınıfında ki 250 tek silindirler ile aynı gider üzmez. Bakım aralıklarını sık sık istiyordu distribütör kardeş. Ama aklı başına geldi son zamanlarda 6000 km ye çekmiş. Yabancı manuel de ki gibi.
İlk başta gelen seri de yazılım kaynaklı stop etme sorunu vardı. Birde ilk seride kullanılan sargı ( statör ) kötüydü sanırım. 7000-10000 km arası yanıyordu.
Bu söylediğim iki sorunu da büyük bir çoğunluk garanti den çözdü.
TNT 25 titriyor diyen adam hayatında tek silindir Duke sürmemiştir. Çok aldırma. Üzerinde ki lastikler çok kötü. 110/70 ZR17 - 150/60 ZR17 ölçüde bir set ile değiştireceksin !!! bu başlıkta herkes yerle çok sevişti. ( 150/60 ZR17 gerçek arka lastik ölçüsü budur. 140/60 diyen adam araştırmamıştır. )
Tek silindir Torklu güzel bir motordur TNT 25 güzel tekere gelir. Bahçeköy de Riva da viraja gidilir. Ben 24700 ü geçtim. Hep iyi baktım. Motul, Eni ve Putoline den başka yağ koymadım. ( 15W50) O yüzden hiç bir sorun çıkarmadı bana. Benelli Leoncino gelince de kısmetse ona geçeceğim. Bu motor Çin de üretiliyor olabilir. Ama Benelli nin büyük cc ve çok silindirli bir çok farklı model ürettiğini unutmayalım. Bütün mühendislik, tasarım ve AR-GE İtalya' da yürüyor. Zaten orada üretilmiş olsa bu fiyata gelmezdi.
Şimdi sen önceliklerini belirle ve seçimini yap. Karar kim ne derse desin senin :)
cakyol
05 Aralık 2017, 16:43
Bence beklentini bulabileceğin bir yerdesin. Şahsen benim ilk motorum ve TNT 25 aldığımdan dolayı çok memnunum. İş-ev, ev-iş ve arada kısa-orta mesafe gezintiler. Kişisel görüşümdür.
melihefe34
05 Aralık 2017, 17:59
O kadar mutlu etti ki beni bu uzun ilgili ve fikir sahibi olmamı sağlayan yorumunuz cidden çok güzel bi açıklama olmuş. Daha şimdiden sizin gibi güzel insanlarla fikir alışverişi yapmamı sağlıyorsa ben bu motoru alırım arkadaş 😂😂 ( lastik konusunu kesinlikle aklımdan çıkarmayacağım .) zaten aklımda tnt 25 vardı artık tüm benliğimle istiyorum . Çok teşekkür ederim ilginize 👍😎
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:58 ----------
oialdemir detaylı bi şekilde anlattı sizinde yorumunuz beni heveslendirdi iyice teşekkür ederim ilginize 😊👍
oialdemir
05 Aralık 2017, 18:43
Unutmadan servis için yukarıda ki resimde Yamaha R1M in üzerinde oturan beyefendiye gidiyorsun :) Vale Moto Mehmet Usta :)
melihefe34
05 Aralık 2017, 19:02
Hahahah tamamdır Şirinevler de değil mi ?
ScooterMan34
05 Aralık 2017, 23:38
Merhabalar.
1 senelik scoter( honda spacy hala da duruyor, biniyorum) tecrübesinden sonra vitesli motora geçmem gerektiğini karar verdim.
çok araştırırdım, 150 cc ve altının istanbul da tem ve e-5 te yetersiz olacağını bildiğimden 250 cc almaya karar verdim.
uzun bir araştırma ve forumdan okuduklarından yaptığım çıkarımlar sonrasıda benelli t25 almaya karar verdim ve 2016 model 2.200 km de çok temiz ve ekstrası olan beyaz renk olanından aldım.
İlk bindiğin de biraz korktum, scoterden sonra gaz tepkisi acayip güçlü.
Pazar sabahı ilk sürüşümü yaptım ve çok hoşuma gitti.iyi kide almışım dedim.
Çok fazla uzatmadan yapmam gereken 2 değişiklik hakkında fikrinizi almak istiyorum.
1- lastik değiştirecem.
prelli diablo rosso 2 almayı düşünüyorum.
Ayrı ayrı almak yerine set olarak almak fiyat olarak daha uyguna geliyor.
ön ölçü de sorun yok var, ama arka da 150/60/17 ölçü daha pahalı ve 2016 üretim. set halinde üzerindeki mevcut ebat daha ucuza geliyor, onda da 140/70/17 var. Yani 140/60/17 de yok.
Öneriniz , tavsiyeniz nedir? Arkaya hangi ebat almalıyım,
Başka marka da olabilir yada ön arka ayrı markalar da
2- farları led ile değiştirecem.
Lamba tipi H 7 miş.kısa farı patlak motorun.
yanlış görmediysem kısa ve uzun farları da ayrı aletin.
İnternet den malum sitelere baktığımda kısa ve uzun tek bir far.
Şimdi ben buna ayrı ayrı far mı alacağım.hem uzun hem kısa.
Yoksa tek bir far alsam kısa ya taksam nasıl olur.daha önce far değişimi yapmış arkadaşlar yardımcı olursa memnun olurum.
Şimdiden teşekkür ederim
oialdemir
06 Aralık 2017, 09:22
Pirelli Set
https://www.motolastik.com/pirelli-diablo-rosso-ii-110-70r17-54h-ve-150-60r17-66h-pmu30192
Metzeler Set
https://www.motolastik.com/metzeler-sportec-m7-rr-110-70-zr-17-54-w-ve-150-60-zr-17-66-w-pmu30599
Michelin Set
https://www.motolastik.com/michelin-pilot-power-110-70zr17-54w-pmu26720https://www.motolastik.com/michelin-pilot-power-150-60zr17-66w-pmu26717
Bridgestone Battlax S20
Mitas Set
http://www.lastikdeposu.com.tr/mitas-takim-110-70zr17-150-60zr17-sport-force-on-arka-2017-pmu6974
http://www.mitas-moto.com/international/products/motorcycle-road-tyres-1/motorcycle-sport-tyres/sport-force/
Ben Mitas Sport Force dan memnunum. Hesaplı ve güzel hamurlu bir lastik. Zaten bunlardan hangisini takarsan tak. Başka bir motor almış gibi hissedeceksin.
Daha önce konusunu açmıştım. http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/177944-pirelli-diablo-rosso-ii-vs-mitas-sport-force.html#post4142849
Bunu sürekli yazıyorum. Bıkmadan yazacağım :)
140/60 17 diye bir ölçü yok!!!! Vallahi yok billahi yok. Scooter lastiği o. Üzerindekiler doğru değil.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:16 ----------
Merhabalar.
1 senelik scoter( honda spacy hala da duruyor, biniyorum) tecrübesinden sonra vitesli motora geçmem gerektiğini karar verdim.
çok araştırırdım, 150 cc ve altının istanbul da tem ve e-5 te yetersiz olacağını bildiğimden 250 cc almaya karar verdim.
uzun bir araştırma ve forumdan okuduklarından yaptığım çıkarımlar sonrasıda benelli t25 almaya karar verdim ve 2016 model 2.200 km de çok temiz ve ekstrası olan beyaz renk olanından aldım.
İlk bindiğin de biraz korktum, scoterden sonra gaz tepkisi acayip güçlü.
Pazar sabahı ilk sürüşümü yaptım ve çok hoşuma gitti.iyi kide almışım dedim.
Çok fazla uzatmadan yapmam gereken 2 değişiklik hakkında fikrinizi almak istiyorum.
1- lastik değiştirecem.
prelli diablo rosso 2 almayı düşünüyorum.
Ayrı ayrı almak yerine set olarak almak fiyat olarak daha uyguna geliyor.
ön ölçü de sorun yok var, ama arka da 150/60/17 ölçü daha pahalı ve 2016 üretim. set halinde üzerindeki mevcut ebat daha ucuza geliyor, onda da 140/70/17 var. Yani 140/60/17 de yok.
Öneriniz , tavsiyeniz nedir? Arkaya hangi ebat almalıyım,
Başka marka da olabilir yada ön arka ayrı markalar da
2- farları led ile değiştirecem.
Lamba tipi H 7 miş.kısa farı patlak motorun.
yanlış görmediysem kısa ve uzun farları da ayrı aletin.
İnternet den malum sitelere baktığımda kısa ve uzun tek bir far.
Şimdi ben buna ayrı ayrı far mı alacağım.hem uzun hem kısa.
Yoksa tek bir far alsam kısa ya taksam nasıl olur.daha önce far değişimi yapmış arkadaşlar yardımcı olursa memnun olurum.
Şimdiden teşekkür ederim
Farlarda şöyle yaptım. Aslında değiştirmezdim. Ama kaldırımlardan atlayıp zıplayınca patlıyor :)
Ben iki tane philips H7 aldım ( beyaz ). Yandaki gündüz farı gibisürekli yananları Led ile değiştirdim. Çok güzel oldu.
Ama toplamda 200 TL ( H7 - 70TL x 2 + Ledler - 30TL x 2 ) gibi bir maliyeti oldu sanırım.
1- lastik değiştirecem.
prelli diablo rosso 2 almayı düşünüyorum.
Ayrı ayrı almak yerine set olarak almak fiyat olarak daha uyguna geliyor.
ön ölçü de sorun yok var, ama arka da 150/60/17 ölçü daha pahalı ve 2016 üretim. set halinde üzerindeki mevcut ebat daha ucuza geliyor, onda da 140/70/17 var. Yani 140/60/17 de yok.
Öneriniz , tavsiyeniz nedir? Arkaya hangi ebat almalıyım,
Başka marka da olabilir yada ön arka ayrı markalar da
@oialdemir'in de dediği gibi 150/60 alın. 140/70 hem garip duruyor hem de motorun arkasını çok yükseltiyor.
Kışın da sürmeyi düşünüyorsanız Rosso 2 önermem. Zaten kışın sürmeyecekseniz niye şimdi lastik tavsiyesi isteyesiniz :)
Rosso 2 yazın çok güzel lastik ama kışın yeterince ısınamıyor, ıslak yolla baş edemiyor. Ayrıca ısınıp soğudukça hemen çatlıyor, 1 sene içinde çöp oluyor.
ScooterMan34
06 Aralık 2017, 10:57
Cevap için teşekkür ederim.fakat motora alışınca ya kadar daha doğrusu vitesliye, motora kışın binmeyi sadece güzel ve yağışsız hava da düşünüyorum.
Bir de sana özel bir sorum olacak.eğer yanlışım varsa kusura bakma youtube de paylaşımların da var motorla ilgili.
sattım kurtuldum yazmışsın bu motor için.
Motor Sana ne yaptı da bu cümleyi kurdurdu.☺
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:36 ----------
Bunu sürekli yazıyorum. Bıkmadan yazacağım :)
[B]140/60 17 diye bir ölçü yok!!!! Vallahi yok billahi yok. Scooter lastiği o. Üzerindekiler doğru değil.
Farlarda şöyle yaptım. Aslında değiştirmezdim. Ama kaldırımlardan atlayıp zıplayınca patlıyor :)
Ben iki tane philips H7 aldım ( beyaz ). Yandaki gündüz farı gibisürekli yananları Led ile değiştirdim. Çok güzel oldu.
Ama toplamda 200 TL ( H7 - 70TL x 2 + Ledler - 30TL x 2 ) gibi bir maliyeti oldu sanırım.[COLOR="Silver"]
[SIZE=1]---------- Mesajlar birleştirildi - 09:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:48 ----------
Oialdemir kardeşim teşekkür ederim ilgin için.
senin lastik yazını okudum daha önce ve galiba bende senin gibi mitaş alacam.
İnternet en alıp bir yerde taktıracaz artık.
Ama far konusu biraz karışık ve maliyetli bu motorda.
Spacy de tek var la h4 24 tl + 10 tl de park aldım 34 tl ye iş bitti.
Sen diyosun 200 tl ☺. Bu iş tek ampül ile çözülemez mi acaba.o onun dersindeyim.
Yoksa alacam bir sarı h7 takacam iş bitecek.
oialdemir
06 Aralık 2017, 11:00
Cevap için teşekkür ederim.fakat motora alışınca ya kadar daha doğrusu vitesliye, motora kışın binmeyi sadece güzel ve yağışsız hava da düşünüyorum.
Bir de sana özel bir sorum olacak.eğer yanlışım varsa kusura bakma youtube de paylaşımların da var motorla ilgili.
sattım kurtuldum yazmışsın bu motor için.
Motor Sana ne yaptı da bu cümleyi kurdurdu.☺
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:36 ----------
Bunu sürekli yazıyorum. Bıkmadan yazacağım :)
[B]140/60 17 diye bir ölçü yok!!!! Vallahi yok billahi yok. Scooter lastiği o. Üzerindekiler doğru değil.
Farlarda şöyle yaptım. Aslında değiştirmezdim. Ama kaldırımlardan atlayıp zıplayınca patlıyor :)
Ben iki tane philips H7 aldım ( beyaz ). Yandaki gündüz farı gibisürekli yananları Led ile değiştirdim. Çok güzel oldu.
Ama toplamda 200 TL ( H7 - 70TL x 2 + Ledler - 30TL x 2 ) gibi bir maliyeti oldu sanırım.[COLOR="Silver"]
[SIZE=1]---------- Mesajlar birleştirildi - 09:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:48 ----------
Oialdemir kardeşim teşekkür ederim ilgin için.
senin lastik yazını okudum daha önce ve galiba bende senin gibi mitaş alacam.
İnternet en alıp bir yerde taktıracaz artık.
Ama far konusu biraz karışık ve maliyetli bu motorda.
Spacy de tek var la h4 24 tl + 10 tl de park aldım 34 tl ye iş bitti.
Sen diyosun 200 tl ☺. Bu iş tek ampül ile çözülemez mi acaba.o onun dersindeyim.
Yoksa alacam bir sarı h7 takacam iş bitecek.
Benim aldığım ampuller pahalıydı daha ucuza da çözülür. İki tane olması biraz tuzlu yapıyor işi. Ben bu yakada Kuzgun Motor a taktırdım lastikleri. Şirinevler de yeri. 2017 lastik getiriyor aklında olsun.
Arkadaşlar öncelikle yapmış olduğunuz yorumlar için teşekkürler.
Dün Gaziantep bennlli servisindeki ustayı tekrar aradım ve ustacım bu motorun sıfır olduğunu biliyormusun , ikinci elle karıştımış olmayasın ben ne diye sıfır motorun gaz kelebeğini wd 40 ile temizliyeyim dediğimde eminim sen merak etme yap düzelecek dedi bende tamam deyip oğlumu aradım ve motoru getirmesini söyledim ,, yakalaşık 10 km lik mesafeden oğlum motoru zor bela eve getirebildi yol boyunca videolardakine benzer şeyler yaşamış.
https://www.youtube.com/watch?v=tybB7imhF2k&feature=youtu.be
ESKİŞEHİR gibi bir ilde adamların servisi yok, analamadığım bu KUBA da onların KUBA nın servisi var ama BENELLİ ye bakamıyor çünkü yetkili değil.
NEYSE Motoru BENZİN döküp yakmadan önce şu ustanın dediğini yapayım dedim;
Sırası ile arka koltuk , ön koltuk , yan grenajlar , depo üstü grenajları söktüm , deponun da civataları nı söktüm depoyu biraz kaldırabildim bütün hortumlar depoya bağlı nasıl GAZ KELEBEĞİNE ulaşırım diye bakarken birde ne göreyim ;
AKÜNÜN artı kutup başının kırmızı lastiği kavrulmuş,
lastiği kaldırınca SIFIR motorun Pozitif (+) kutup başını tutan vidanın neredeyse düşecek kadar 6 - 7 tur gevşek ve boşta olduğunu gördüm.
ŞOK ŞOK ŞOK !!!
https://i.hizliresim.com/7N8pB5.jpg (https://hizliresim.com/7N8pB5)
https://i.hizliresim.com/mk8aR0.jpg (https://hizliresim.com/mk8aR0)
Güzelce zımparalayıp yerine sıkıca taktım ,
SONUÇ ; Motor olması gerektiği gibi çalışmaya başladı.
Bu arada bir şey daha dikkatimi çekti akün üzerinde 2011 yazıyor 2017 yılında 2011 model akümü takmışlar.Acaba sizin motordaki akülerde ne yazıyor merak ettim doğrusu.
https://i.hizliresim.com/gWLDRO.jpg (https://hizliresim.com/gWLDRO)
bu kadarınada pes artık. Cbf 150 den sonra 250 lik bir motor alayım dedim ve saatlerdir bu başlığı okuyorum. Vaz geçtim satın almaktan.
oialdemir
08 Aralık 2017, 09:13
bu kadarınada pes artık. Cbf 150 den sonra 250 lik bir motor alayım dedim ve saatlerdir bu başlığı okuyorum. Vaz geçtim satın almaktan.
Geçen sene Haziran da paylaşılmış bir servis sorunu için mi ? İlk başta o kadar salak adamlar bayilik ve servis aldı ki adını hatırlamadığım bir yer vardı. Motorun sahibi arıyor servisi Yağ filtresi ne kadar diyor. Servisten aldığı cevap şu. TNT 25 te yağ filtresi yok ki :D
Mehmet Usta anlattı bunu sonra onun yanında da aramış mağlum servisi. Mehmet usta diyor nasıl yağ filteresi olmaz. Adam Mehmet Ustaya sen yalancısın diyor :) Bak olaylara :)
Yalnız bu senin aman aman uzak durun dostlar tavrına da gerek yok bence :) Bu ülke de Honda da Ducati de serviste ne rezaletler kepazelikler dönüyor.
Japonlar, avrupalılar yapınca sorun yok. Çinliler yapınca auvvvvv :D
cıtırgaz
12 Aralık 2017, 17:51
merhaba arkadaşlar ben de aranıza yeni katılmış bulunmaktayım :) Benelli tnt 25 aldığım için çok mutluyum ancak stop etme sorunu son zamanlarda çok artmaya başladı. motor 9.700km de 2016 model, 10.000 km bakımı yapıldı. bakımdan sonra özellikle stop etme durumu arttı. motoru çalıştırıyorum rölantide biraz çalıştıktan sonra kendiliğinden stop ediyor. marş basıyorum çalışmıyor, gaz vererek çalıştırıyorum gazı keser kesmez tekrar stop ediyor. çalıştırıyorum gaz veriyorum belli bir süre, bırakır bırakmaz stop ediyor :( ısındıktan sonra bile ışıklarda dururken gazı kesersem stop ediyor. böyle bir sorunla karşılaşan var mı sizlerin görüşünü almak istedim. eğer daha önce konuşulmuşsa kusuruma bakmayın bulamadım. şimdiden herkese teşekkürler.
oialdemir
12 Aralık 2017, 17:55
merhaba arkadaşlar ben de aranıza yeni katılmış bulunmaktayım :) Benelli tnt 25 aldığım için çok mutluyum ancak stop etme sorunu son zamanlarda çok artmaya başladı. motor 9.700km de 2016 model, 10.000 km bakımı yapıldı. bakımdan sonra özellikle stop etme durumu arttı. motoru çalıştırıyorum rölantide biraz çalıştıktan sonra kendiliğinden stop ediyor. marş basıyorum çalışmıyor, gaz vererek çalıştırıyorum gazı keser kesmez tekrar stop ediyor. çalıştırıyorum gaz veriyorum belli bir süre, bırakır bırakmaz stop ediyor :( ısındıktan sonra bile ışıklarda dururken gazı kesersem stop ediyor. böyle bir sorunla karşılaşan var mı sizlerin görüşünü almak istedim. eğer daha önce konuşulmuşsa kusuruma bakmayın bulamadım. şimdiden herkese teşekkürler.
Debriyaj maneti üzerinde bir sensör var o yanmış veya bozuk olabilir. Ya da ayaklığın açık olup olmadığını anlayan sensör bozulmuş olabilir. Bunlar değilse yazılımda bir sorun olabilir. İstanbul daysan mehmet ustaya bir götür derim.
cıtırgaz
12 Aralık 2017, 18:01
izmirdeyim, müsait olduğum zaman bakımını yaptırdığım yere götüreceğim(aslan motor), söylediklerinizi göz önünde bulunduracağım teşekkür ederim.
Bir de sana özel bir sorum olacak.eğer yanlışım varsa kusura bakma youtube de paylaşımların da var motorla ilgili.
sattım kurtuldum yazmışsın bu motor için.
Motor Sana ne yaptı da bu cümleyi kurdurdu.☺[COLOR="Silver"]
Benim youtube'da paylaşım mı varmış? Ben değilim o :)
Hehe, tekrar hatırlamayalım o günleri :queen: Konudaki eski mesajlarıma bakarsan anlarsın. 2017 ilkbahar dönemi olması lazım.
ErayBey
15 Aralık 2017, 19:57
S.a arkadaşlar TNT 25 motordaşlığına bende katıldım. Motoru sıfır aldım. Yaklaşık 1.3km gittim ışıklarda durduğumda motorun silindir olan kısmından yani orta içerisinden duman atıyordu. Beyaz bir duman kokusu yanmış plastik ve benzin kokuyordu. İlk defa bu kadar uzun çalıştı aldığımdan beri, bunun sebebi nedir? Servise goturunceye kadar kullanmama kararı aldım ve korktum. Altimda sanki yalpalamaya başladı gibi hissettim. Daha önce böyle bir sorun ile karşılaşan olmadığını gördüm. Bütün sayfaları okudum -ki zaten sizin sayenizde bu motora karar verdim. Teşekkürler simdiden
oialdemir
18 Aralık 2017, 14:28
S.a arkadaşlar TNT 25 motordaşlığına bende katıldım. Motoru sıfır aldım. Yaklaşık 1.3km gittim ışıklarda durduğumda motorun silindir olan kısmından yani orta içerisinden duman atıyordu. Beyaz bir duman kokusu yanmış plastik ve benzin kokuyordu. İlk defa bu kadar uzun çalıştı aldığımdan beri, bunun sebebi nedir? Servise goturunceye kadar kullanmama kararı aldım ve korktum. Altimda sanki yalpalamaya başladı gibi hissettim. Daha önce böyle bir sorun ile karşılaşan olmadığını gördüm. Bütün sayfaları okudum -ki zaten sizin sayenizde bu motora karar verdim. Teşekkürler simdiden
Her hangi bir motoru yıkattıktan sonra da bloğun üzerinden hafif beyaz bir duman ( tam duman gibi değil de buhar gibi ) attığı olur. Bazen yağmurda sürerken de olabilir. Motor da her hangi bir sorun olsa egzoz dan duman atar. Beyaz veya siyah. Ama ciddi gözle görülür seviye de olur.
ErayBey
21 Aralık 2017, 14:29
Hocam,siz cevabı yazdıktan sonra gittim duman cıkan yere baktım. Hava filtresinin bağlı olduğu boruda ufak bir jelatin yapıstırmıslar. Ordan gelıyormus. Sımdı soyle bır durum var, dusuk hızlarda gıderken sankı gıdonun kontorlu bende degılmıs gıbı hıssedıyorum. Sankı yalpalıyor ve ben sureklı duzeltıyorum. Motoru kullandıktan sonra yanı yaklasık 1-2km yaptıktan sonra sankı plastık kokusu gelıyor. O da arastırdıgımda motorun sıfır oldugu ıcın o koku gelıyor ısınca demısler. Kokuyu ıcıne cekebıldıgın kadar cek sıfır motorun kokusu baskadır demısler. Dogru mudur? Yalpalama benım sorunum oldugundan mı kaynaklanıyor? Sorularıma cevap arıyorum, tesekkur edıyorum tekrardan.
@ErayBey
Yalpalama lastiklerdendir. Adam gibi lastik takınca her şey düzeliyor.
Lastik basıncı da düşük olabilir.
Kokuyu bilemiyorum.
Balc10
30 Aralık 2017, 00:08
TNT 25 yerine BN251 modeli 15 Martta geliyor BN 251 (http://www.rksmotor.com.tr/model/bn-251/) TNT 250 galiba yok 2018'de
tommygun
30 Aralık 2017, 09:23
TNT 25 yerine BN251 modeli 15 Martta geliyor BN 251 (http://www.rksmotor.com.tr/model/bn-251/) TNT 250 galiba yok 2018'de
Acaba fiyat ne olacak?
kefkes
30 Aralık 2017, 11:32
Acaba fiyat ne olacak?
16500 civarlarında olur sene başinda girse(tamamen sallama fakat yüzde doksan tutturuyorum)
Fakat gelişi sene ortasını bulur da ekonomi daha da kötüleşirse bi güncelleme! yapılabilir fiyatta.
tommygun
30 Aralık 2017, 16:10
16500 civarlarında olur sene başinda girse(tamamen sallama fakat yüzde doksan tutturuyorum)
Fakat gelişi sene ortasını bulur da ekonomi daha da kötüleşirse bi güncelleme! yapılabilir fiyatta.
O zaman RKS 150 S'ime gözüm gibi bakayım, ben daha iyisini alana kadar 250'lik motorlar 20.000 TL'yi geçer.
EpaddaiC
30 Aralık 2017, 16:34
TNT 25 en son 11.300 gibi bir rakamdan satılıyordu onun üstüne dolar yükseldi sonra ABS ve Euro4 var bu modelde o yüzden 17'i bulacaktır. 2018 fiyatları uçuk kaçık olacak asgari ücrete %14 motora %20 :S
s_erol
31 Aralık 2017, 11:37
Merhaba arkadaşlar. Ben de lastikleri değiştirmeyi düşünüyorum. Mitas sport force ya da rosso 2 güzel lastikler fakat biraz da araziye gelebilecek tarzda bir lastik almak istiyorum. Yani hem asfalta hem de staplize yola gelebilecek tarzda bir lastik. Pirelli MT60 RS gibi bir lastik mesela. Ama bu lastiğin de ebatları bizim motorun lastik ebatından büyük. Daha önceleri forumda büyük lastik takanlar olmuştu diye hatırlıyorum. Çok sıkıntı olur mu büyük ebat lastik takmak? 110-150 takmak yerine 120-160 taksam?
http://www.lastikdeposu.com.tr/pirelli-120-70r17-58v-tl-mt60-rs-corsa-on-motosiklet-lastigi-pmu4140
http://www.lastikdeposu.com.tr/pirelli-160-60r17-69v-tl-mt60-rs-corsa-arka-motor-lastigi-pmu4141
mersinLee33
07 Ocak 2018, 00:43
Arkadaşlar , sizin motorlar kaç bin devirde kesiciye giriyor ? Benim 1000 km yeni doldu ve bir hız denemesi yaptım (: dip gaz yapınca 9.500 devirde gaz kesiyor ve üstüne çıkmıyor bu normal mi ? Mesela km saati 148 göstetirken 9500 devire gelince 144-145 km ye düşüyor ve bu sürekli tekrarlıyor.
huduni
07 Ocak 2018, 00:54
10500 devirde kesiciye giriyor. Güncelleme yaptırman gerekiyor. Ama henüz bin kilometrede olan bi motorda kesiciye girmeni önermem...
Ozan88
09 Ocak 2018, 23:32
Selam arkadaşlar bende tnt 25 alarak aranıza katıldım :) Ellerinde son kalan üründü hemde sandıkta kutudan hiç açılmamış gözümün önünde sandık kutusu falan açıldı el deymemiş canavarı aldım :) 2016 model yeşil renk olan motoruma bugünde 150 60 17 ebatlarında pirelli rosso 2 lastikleride taktırdım. Yalnız daha önce naked motor kullanmadığım için ufak bir sorum olucaktı motor daha 250 km de nasıl desem 1. veya 2. vitesde giderken yavaş özellikle böle hissedilir derecede hafif ileeri geri oluyorsun invelenme gibi çok hafif sabit gazı tutuyorum yavaş hızda hafifde ileri geri gibi oluyor ama hızlanim gazı açim hiç birşey olmuyor yada ben hissetmiyorum hızlanında ama yavaş hızda hissediliyor bu normalmidir arkadaşlar ? daha önce vitesli motor kullandım böyle bişey yoktuda ? çok merak ediyorum sorunmu var? ki yoktur çok üzülürüm çokda memnunum şimdilik motordan :)
huduni
10 Ocak 2018, 00:06
Aynı sorun bende de vardı. Hava filtresi, hava akış sensörü kontrol edildi, buji değişti. Bi işe yaramadı. Zincir gerginliği ayarlandı, hafifledi, ama tam bitmedi. 7000 km bakımda sargı yandı, sargı değişti; aynı asılma bırakma devam ediyor. Uyuz olduğum bir durum. Özellikle 4000-5000 devir aralığında sabit gazda belirginleşiyor. Sırf bu sebeple motoru satasım var.
Geçen bir youtuber, kawasaki er6f üzerindeki motor bloğunun da aynı şeyi yaptığını ve o bloğun karakteristiği olduğundan bahsetti. Sanırım bu motorda da durum bu.
Tam gaz veya az gaz hızlanmalarda bu sıkıntı yok. Benim ustam çözemedi. Eğer sen çözümü bulursan öğrenmek isterim.
Ozan88
10 Ocak 2018, 00:30
Aynı sorun bende de vardı. Hava filtresi, hava akış sensörü kontrol edildi, buji değişti. Bi işe yaramadı. Zincir gerginliği ayarlandı, hafifledi, ama tam bitmedi. 7000 km bakımda sargı yandı, sargı değişti; aynı asılma bırakma devam ediyor. Uyuz olduğum bir durum. Özellikle 4000-5000 devir aralığında sabit gazda belirginleşiyor. Sırf bu sebeple motoru satasım var.
Geçen bir youtuber, kawasaki er6f üzerindeki motor bloğunun da aynı şeyi yaptığını ve o bloğun karakteristiği olduğundan bahsetti. Sanırım bu motorda da durum bu.
Tam gaz veya az gaz hızlanmalarda bu sıkıntı yok. Benim ustam çözemedi. Eğer sen çözümü bulursan öğrenmek isterim.
Benzinden değil dimi ?
huduni
10 Ocak 2018, 00:42
Hayır benzinden değil. Bir kaç markanın farklı benzinlerini denedim, hepsinde aynı.
Ozan88
10 Ocak 2018, 00:43
Hayır benzinden değil. Bir kaç markanın farklı benzinlerini denedim, hepsinde aynı.
ilk aldığınızdan berimi aynı durum sizdede ?
oialdemir
10 Ocak 2018, 09:02
Gaz kelebeği o devirde takılıyor olabilir. Bir söküp gaz telinin geçiş kısmını temizlemek lazım. Güç çok ani geliyor orada bende temizlettim sonra kısmen düzeldi.
Bende de aynı sorun vardı.
Gaz kelebeği yenisiyle değişmişti. Biraz düzelmişti ama tam geçmemişti sorun.
savica
10 Ocak 2018, 11:54
Bende de vardı ve beni deli ediyordu, beyne günceleme yaptırdım ve aküye bağlı + kablo şasiye dokunduğunu fark ettim. Kabloyu şasiden uzaklaştırdığımda sanki düzeldi. Neden sanki diyorum çünkü o zamandan beri 20km max yaptım.
Ozan88
10 Ocak 2018, 17:10
Anlasilan bu sorunda kronik benzinle alakasi yok daha 350 km oldu bugun cokta sevmeye baslamistim motoru birde bisey sorucam daha once naked kullanmadigim icin bu motorun elektrik aksami hep gorunun yerlerde cok ciplak hersey ortada kablolar falan aku bile yandan gozukuyor kablolari falan yagmur da bu motor gumlemez dimi yahu
Ozan88
13 Ocak 2018, 14:23
An itibariyle Vale Motor Mehmet Beyin yanından geliyorum ve ben böyle iyi güleryüzlü bu kadar profesyonel usta görmedim duymadım. Mehmet bey sizle birebir ilgileniyor hemen sağolsun aldı motorumu servis ufak tefek ayarlarını yaptı son güncel yazılımını yükledi motor anında değişti çalışması vites aralıkları şuanlık güzel gidiyor Vale Motor Mehmet beyi şiddetle tavsiye ediyorum..
mersinLee33
18 Ocak 2018, 11:08
arkadaşlar benellinin site tasarımı konusunda ne düşünüyorsunuz ? ben ce hiç iyi olmamış rks ile tek site yapmışlar. tamam rks ve benelli ayni firmaya ait ama rks bildiğin çin markası iken benelli italyan markası (sahibi çinli olsa bile) bu rks için pozitif bir algı yaratsada benelli için olumsuz bir durum bence.
bu arada bir süe önce bahsetmiştim motorum 9.500 de kesiciye giriyor diye acaba bu sadece bana özgü bir durum mu güncelleme yaptır demiş bazı arkadaşlar am mersindeki serviste güncelleme yapacak cihaz yok. sırf güncelleme içinde antep e gitmek pek mantıklı gelmiyor bana. acaba güncelleme kesin çözüm olurmu?
ayrıca motor devir saatinde rolantide beklerken dalgalanmalar oluyor sizde de varmı böyle birşey ? birde motorumu 1000 bakımından sonra daha çok sevmeye başladım. artık vites geçişler daha rahat sesi daha güzel ve daha az titreşim var. sadece canımı sıkan depodan sanırım bir ses geliyor onu 1000 bakımnda geçiştirdi sevis söylememe ve burada bir arakadddaşın daha önce paylaştığı gibi deponun sökülüp altına muşamba benzeri birşey koyularak tekrar takılması gerektiğini bildirmeme rağmen :( kendim sökmeyi denesem yapabilir miyim acaba hiç depoyu söken yada deneyen oldu mu :)
Ruling
20 Ocak 2018, 12:02
arkadaşlar benellinin site tasarımı konusunda ne düşünüyorsunuz ? ben ce hiç iyi olmamış rks ile tek site yapmışlar. tamam rks ve benelli ayni firmaya ait ama rks bildiğin çin markası iken benelli italyan markası (sahibi çinli olsa bile) bu rks için pozitif bir algı yaratsada benelli için olumsuz bir durum bence.
bu arada bir süe önce bahsetmiştim motorum 9.500 de kesiciye giriyor diye acaba bu sadece bana özgü bir durum mu güncelleme yaptır demiş bazı arkadaşlar am mersindeki serviste güncelleme yapacak cihaz yok. sırf güncelleme içinde antep e gitmek pek mantıklı gelmiyor bana. acaba güncelleme kesin çözüm olurmu?
ayrıca motor devir saatinde rolantide beklerken dalgalanmalar oluyor sizde de varmı böyle birşey ? birde motorumu 1000 bakımından sonra daha çok sevmeye başladım. artık vites geçişler daha rahat sesi daha güzel ve daha az titreşim var. sadece canımı sıkan depodan sanırım bir ses geliyor onu 1000 bakımnda geçiştirdi sevis söylememe ve burada bir arakadddaşın daha önce paylaştığı gibi deponun sökülüp altına muşamba benzeri birşey koyularak tekrar takılması gerektiğini bildirmeme rağmen :( kendim sökmeyi denesem yapabilir miyim acaba hiç depoyu söken yada deneyen oldu mu :)
turkey.benelli.com sayfası halen yayında diğer ülkelerde baktığımda bizimki gibi ayrı bir sayfa açana denk gelmedim İtalya engelliyor olabilir. Aynı sayfa olmasında bi mahsur yok bence sonuç itibariyle Benelli bu yıl türkiyede toplanacak e rks'de burada toplanıyor aynı banttan çıkacaklar yani :) Ayrıca Çin'de bile parçaları aynı fabrikada üretiliyor rks tasarımlarıda italyanlara ait :)
tommygun
20 Ocak 2018, 13:15
arkadaşlar benellinin site tasarımı konusunda ne düşünüyorsunuz ? ben ce hiç iyi olmamış rks ile tek site yapmışlar. tamam rks ve benelli ayni firmaya ait ama rks bildiğin çin markası iken benelli italyan markası (sahibi çinli olsa bile) bu rks için pozitif bir algı yaratsada benelli için olumsuz bir durum bence.
bu arada bir süe önce bahsetmiştim motorum 9.500 de kesiciye giriyor diye acaba bu sadece bana özgü bir durum mu güncelleme yaptır demiş bazı arkadaşlar am mersindeki serviste güncelleme yapacak cihaz yok. sırf güncelleme içinde antep e gitmek pek mantıklı gelmiyor bana. acaba güncelleme kesin çözüm olurmu?
ayrıca motor devir saatinde rolantide beklerken dalgalanmalar oluyor sizde de varmı böyle birşey ? birde motorumu 1000 bakımından sonra daha çok sevmeye başladım. artık vites geçişler daha rahat sesi daha güzel ve daha az titreşim var. sadece canımı sıkan depodan sanırım bir ses geliyor onu 1000 bakımnda geçiştirdi sevis söylememe ve burada bir arakadddaşın daha önce paylaştığı gibi deponun sökülüp altına muşamba benzeri birşey koyularak tekrar takılması gerektiğini bildirmeme rağmen :( kendim sökmeyi denesem yapabilir miyim acaba hiç depoyu söken yada deneyen oldu mu :)
RKS aslında Kuba Motor'a bağlı yerli bir marka. Titanic 150-S, Titanic 150-R gibi modelleri Çinli Keeway üretiyor ve Keeway RKS olarak pazarlıyor. Winner, Titanium gibi modelleri de Shineray diye başka bir Çinli firma üretiyor. En nihayetinde hepsi Türkiye'de RKS markasıyla pazarlanıyor. Kullanmakta olduğum ve dizaynını Benelli'nin yaptığı hatta deposunda Benelli logosu olan RKS 150-S ne kadar İtalyansa Benelli de o kadar İtalyan. Sözün özü her Çinli o kadar dandik değil, her İtalyan da bir Ducati değil.
EpaddaiC
20 Ocak 2018, 14:13
RKS aslında Kuba Motor'a bağlı yerli bir marka. Titanic 150-S, Titanic 150-R gibi modelleri Çinli Keeway üretiyor ve Keeway RKS olarak pazarlıyor. Winner, Titanium gibi modelleri de Shineray diye başka bir Çinli firma üretiyor. En nihayetinde hepsi Türkiye'de RKS markasıyla pazarlanıyor. Kullanmakta olduğum ve dizaynını Benelli'nin yaptığı hatta deposunda Benelli logosu olan RKS 150-S ne kadar İtalyansa Benelli de o kadar İtalyan. Sözün özü her Çinli o kadar dandik değil, her İtalyan da bir Ducati değil.
Benelli'nin İtalya'da üretilen modelleri var ama ülkemize gelmiyor. Ülkemize gelenler dediğin gibi keeway ile beraber üretilen modeller
Depo sökümü için benim paylaşımlarıma bakabilirsiniz.
mersinLee33
03 Şubat 2018, 13:36
Konu için de bulamadım ): link verebilir misiniz ?
Konu için de bulamadım ): link verebilir misiniz ?
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/139167-benelli-tnt-25-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-142.html#post4160726
Bu kadar resimlemişim işinizi görür umarım.
melihefe34
09 Şubat 2018, 20:36
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-benelli-sifir-ayarinda-314-km-de-yetkili-bayiden-garantili-ciziksiz-503180295/detay
Arkadaşlar merhaba. Aranıza katılmaya kesin karar verdim ancak 10 bin tl param var bu motoru alıp rosso 2 takmayı planlıyorum . İlk sıvı soğutmalı ve 250 lik motorum olacak daha önce 150 cc çinli bi motorum vardı .
Bana tavsiyeleriniz ne olur ?
Bu fiyata alınır mı ?
Satmak için almıyorum.
15 20 bin km ye kadar rahat kullanabilir miyim?
Ve sonrasında 7 bin tl civarı satabilir miyim?
Şimdiden cevaplar için Teşekkürler . Tekerinize taş değmesin .
civanlideli
12 Şubat 2018, 03:45
Bu fiyatlar devam ederken al tabi ki. Yenisi bayii demesine göre 17 bin civarı olacak. Bir de İstanbula yakınsan Mehmet usta Vale motordan kesinlikle şaşma.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:38 ----------
Bu arada Vale moto da sıfır bn251 (tek silindirlisi bu isimle gelecek)beyaz renk var. Abs li ve metzeller lastikleri ile fakat fuar için orada. Fiyatı o yüzden belli değilmiş.
oialdemir
12 Şubat 2018, 09:04
Uygun fiyata alacağın son TNT 25 ilerde aldığının daha üzerine satarsın merak etme sıfırı 15 i geçecek diye biliyorum. Euro 4 , abs , metzeler m5 lastik. yeni %20 ek gümrük vergisi bunlar kep artış :(
melihefe34
12 Şubat 2018, 21:41
Zaten gün geçtikçe fiyatlar artıyor. Çok geç kalmadan almak en mantıklısı olacak sanırsam . Her yazdığım mesaja detaylı cevap verdiğiniz için çok teşekkürler bu arada .
civanlideli
13 Şubat 2018, 00:36
Bu arada balcı motordan kesinlikle benelli alma kardeş. Diğer firmalar da sıkıntı olmaz. Balcı motorun sattığı sahibinden ilanına bak aynaları bile yok. Benim aldığıma ne marka taktıkları bile belli değil 3 gün önce vale motordan orijinal aynaları aldım arka çanta demiri bir de koruma takozu. Ben kocaeli nde oturuyorum ama oradaki servis paraya bayağı önem veriyor. İleride daha detaylıda yazılar paylaşacağım. Maskeler düşmeli. İyi kötü ayrılmalı. Benelli kaliteli motor ama bir kaç tane servis motorun iyi oluşunu suiistimal ediyor.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO