PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69

acemi27
12 Ocak 2017, 21:28
Bu motorun ikinci el fiyatları neden düşük? Biraz daha beklesek daha da düşer mi acaba? Sahipleri memnun değil mi ki?

Akhunturk
12 Ocak 2017, 21:54
Bu motorun ikinci el fiyatları neden düşük? Biraz daha beklesek daha da düşer mi acaba? Sahipleri memnun değil mi ki?

Neye göre kıyas yaparak ikinci el fiyatı düşük geldi ?

Ben motoru 9000 tl ye aldım. Genelde 9000 - 9300 tl arasında sıfırı satıldı. Biraz önce bakmak aklıma geldi 1-2 ilan dışında 8500 tl altında ikinci elini bulmak zor. Bence daha ucuz olması gerekli.

Yakın fiyatlı olsun diye Pulsar NS200 lere baktım 2016 modellerde 7000-7200 tl civarı çok var. Sanırım satış fiyat 8700 lerdeydi.

Gayet normal fiyatlar alacaksan fazla bekleme derim. Ucuz da geldiyse...

K121L
13 Ocak 2017, 22:07
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-benelli-benelli-tnt25-trafige-cikali-6-ay-olmustur-379866035/detay

Arkadaşlar crossa geçiyorum motorumu bayiden bulunduruyorum mantıklı teklifler değerlendirilir mesaj yolu ile ulaşabilirsiniz

Bu arada bilgilendirme vereyim çok uzun yola çıktım hiç bir zaman problem çıkartmadı gerçekten memnunum ama her zaman dağların girişlerinde kaldım tırmanma şansım olmadı
Almayı planlarken ya Pulsar yada benelli alıcaktım kararımı benelli de kullandım tipini seviyorum 100km 2.5litre yakıyor uzun yolda şehir içi 3.2litre değerleri var yakıt tüketimi ideal yedek parçasını alırken alıştırdım onlarında fiyatları uygun ama en önemlisi Stock motora sahip bu yüzden tercih ettim
Servis konusunda İzmir'de olanlar sanşlı aslan moto yu tavsiye ederim

Tek problem olarak gördüğüm egzozun çirkinliği

huduni
14 Ocak 2017, 01:35
2017 yazılım çıkmış diye duydum. Detay konusunda bilgi alamadım. Bilen, duyan, gören var mı?

ieu35turkey
14 Ocak 2017, 16:29
Merhaba, dun servisteydim, aklıma nereden geldiyse yazılım için soru sorduğumda şu an yok denildi. Servisteki usta da tnt 250 kullanıyor şansıma. Nazilli'de ki Kalenderoğlu motor yetkililerinden biri ile tartışma yaşadık, ikinci bakım için 150 TL istendi.
Motul marka yağ kullandık. 2 litre 70 tl
Yağ filtresi 10 tl
Zincirler gaz yağı ile temizlenip spreyle elden geçirildi.
Frenler,debriyaj gaz ayarı vs yapıldı.
Zincir bakımı yapıldı,gerdirildi vs...
1 litre antifriz kullandık...(kendim aldim)
80 TL malzeme
70 TL ustalık istendi.
Ben motoru araştırarak aldım, her kullanici bu bakımda aşağı yukarı ne ödemiş biliyorum, çok dedin diye itiraz ettiğimde 250 CC motor biniyorsun buna mı itiraz ediyorsun denildi. Sonuçta 130 TL ye mecburen yaptırdım ama birdahakine İzmirde yapar ya da servis harici bakımlara giderim!
Ustalara gelince ikisi birden ilgilendi benle, o konuda problem yaşamadım. Üzerine kendilerinin de bu motoru kullanmaları beni daha da rahatlattı..

Geçen yakıt hakkında net bilgi vereceğim demiştim, 6.000 çeviri geçmeden kullandığında 2.8 litre tüketim yapıyor. 8.000 üstünde 3.3 /3.4litre. Denizli'ye gidip gelerek denedim... bakım sonrası motorda bir rahatlama ve olumlu değişiklikler gozlemledim. Tek sorunum olan öndeki zıvırtı sesini çift taraflı bantlar ve eritilmiş lastiğe spartula gibi bir şeyle şekil verilerek aradaki bosluklari kapattık. Su an normal olan zincir sesi ve anahtarlığımin sesi harici vızıltı yok. Kurtuldum çok şükür.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:24 ----------

Bu arada hafta içi nasipse katlanır plaka yaptıracağım, manetleri ve pedalları renklendirerek, depoya sticker uygulaması ve 2 koruma takozu alacağım...
Katlanır plakaya 120 TL denildi ama 60 TL ye de yapan buldum.
Koruma takozlari 120_130 tl
Depo stickeri valede 120 tl
Lastik için ise Şubat sonunda değişim yapmak istiyorum. Son şey ise topcase olacak gibi, çünkü bahar gelince sazimi ve ufak çantamı birlikte tutamam:)

pea
14 Ocak 2017, 20:21
Bence bakım ücreti normal. Adamlar ilgilenmiş, işini yapmış, makul da bir ücret almışlar.
O parayı alıp, motora bakmayan servisler de var.

2.8 nasıl yaktırıyorsunuz anlamıyorum. Benim 4'ün altına inmiyor arkadaş :D

ieu35turkey
14 Ocak 2017, 22:12
Aynen yazdığım devirlerde kullanmaya çalışıp deneyin isterseniz, ben de ilkin çok gazliyordum bir de acemiligim... Ama 4 litre yaktığımi hiç hesaplamadim...


Bu ara bol bol pazaryerinde kontra, dar alan dönüşleri, gidon kilit dönüş çalışmaları yapıyorum. Burada ki bilgileri defalarca okuyup üzerine bolca video izleyip öyle biniyorum motora :) çok farkediyor sürüşüm. Büyük artısı da bildiğim yoldan gidip geliyorum hep,virajları vs bildiğimden istediğimi uyguluyorum.

huduni
15 Ocak 2017, 13:05
Bakım için talep edilen ücret makul. Servisler de para kazansın ki, ihtiyacımız olduğunda kolayca ulaşabilelim. Anlatıldığına göre de iyi ilgilenmişler...

msbayram
16 Ocak 2017, 03:54
Selam arkadaşlar bir sorum olucak sizler ilk motoru calistirdiginizda devir saati motor rolantide çalışırken sabit mi yoksa arada ufak iniş çıkışlar var mı ? Video atabilirsiniz süper olur

ieu35turkey
16 Ocak 2017, 04:33
Selam arkadaşlar bir sorum olucak sizler ilk motoru calistirdiginizda devir saati motor rolantide çalışırken sabit mi yoksa arada ufak iniş çıkışlar var mı ? Video atabilirsiniz süper olur

İlk çalıştığında gaz vermiyorum ben, kendi çalışıyor. Devir ilkin yükseliyor sonra yavaşça düşüyor. Sizde noluyor:)

tigermbz
16 Ocak 2017, 10:21
Selam arkadaşlar bir sorum olucak sizler ilk motoru calistirdiginizda devir saati motor rolantide çalışırken sabit mi yoksa arada ufak iniş çıkışlar var mı ? Video atabilirsiniz süper olur

otomatik jikle bu
ilk çalıştırma esnasında kendi kendine ayarlıyor devri, o devir dalgalanmaları ondan
ısınma/yağlanma sağlandıktan sonra rölanti devrine düşürüyor (tnt 250 de 1.500 devir/dk)

savica
16 Ocak 2017, 12:08
otomatik jikle bu
ilk çalıştırma esnasında kendi kendine ayarlıyor devri, o devir dalgalanmaları ondan
ısınma/yağlanma sağlandıktan sonra rölanti devrine düşürüyor (tnt 250 de 1.500 devir/dk)

Arkadaşın demek istediği rolantide devamli hafif bir dalgalanma olduğu ki bende de mevcut, motor ısındıktan sonra da geçmiyor.

tigermbz
16 Ocak 2017, 13:28
Arkadaşın demek istediği rolantide devamli hafif bir dalgalanma olduğu ki bende de mevcut, motor ısındıktan sonra da geçmiyor.

ilk çalıştırma esnasında dendiği için öyle düşündüm
ısınma tamamlandıktan sonra rölantide dalgalanma varsa; yazılım, enjeksiyon, ateşleme hatta yağlama problemleri olabilir
bahsettiğim sistem tnt 250 de mevcut, başta dalgalı bir şekilde 2000-2500 aralığında gidip gelirken 20 saniye kadar sonra 1.500 e sabitleniyor

msbayram
16 Ocak 2017, 18:46
Isindiktan sonrada oluyor bende hatta çoğu zaman kırmızıda durduğumda devir 1000 e düşüyor sonra zar zor toplayıp 1500 e çıkarıyor arabada stop etmesi var

huduni
16 Ocak 2017, 20:40
Isindiktan sonrada oluyor bende hatta çoğu zaman kırmızıda durduğumda devir 1000 e düşüyor sonra zar zor toplayıp 1500 e çıkarıyor arabada stop etmesi var

Mutlaka servise gösterin. Forumda bu problem ile ilgili bir kaç çözüm bulunmuştu. Bunlar: Yazılım, oksijen sensörü, debriyaj ile ilgili bişiden dolayı sol kütüklük. Aklıma bunlar geldi ama her durumda servise uğramanız şart görünüyor. Bahsettiğiniz durum normal gelmedi bana.

msbayram
16 Ocak 2017, 21:55
Aynen banada garip geldi gidicem bi iki güne bakalım ne sonuç alıcam

savica
16 Ocak 2017, 22:36
Isindiktan sonrada oluyor bende hatta çoğu zaman kırmızıda durduğumda devir 1000 e düşüyor sonra zar zor toplayıp 1500 e çıkarıyor arabada stop etmesi var

Bende öle aşırı düşme inme yok, sadece rölantide ibre 1500-1800 arası gidip geliyor ama motor sesinde bir değişiklik gözlemlemiyorum.

ieu35turkey
17 Ocak 2017, 07:40
Yarın ilk çalışmada sayacı video çekip atayim, merak ettim şimdi.

kdiner
17 Ocak 2017, 09:25
benelliyi pek bilmem kullanmadım çünki, bu motorlar enjeksiyonlu, karbüratörlü makinalarda jikle var ama bu motorlarda otomatik jikle olayı var bu dalgalanma normal ama kaç devir üzeri sizde sorun onu bilmiyorum, eski bir pulsar kullanıcısı olarak 1500-2000 devir arasında dalgalanması normal, üzeri sorundur, 2000 devir üzerinde dalgalanıyorsa bu rolanti sensörün de sıkıntı olabileceği olabir. şuan mt25 kullanıyorum onda da azda olsa dalgalanma var, sizdeki kullanıcıların devir dalgalanması kaç devir arasında bunu öğrenin ona göre sizinkinde sıkıntı var mı yok mu daha iyi ortaya çıkar. pulsar da yazılım atılarak bu dalgalanma engelleniyor ama bu 1500-2000 devir arası dalgalanma ne motora nede size bir zararı yok olması gereken normal bir durum.

tmp
17 Ocak 2017, 11:28
2017 yazılım çıkmış diye duydum. Detay konusunda bilgi alamadım. Bilen, duyan, gören var mı?

Bizzat merkezle görüştüm adamlar üstü kapalı nazik bir dille asparagas haberlere inanmayın diyor 2017 yazılım nedir :D Güncelleme tüm bayilerde yapılıyor öyle dediler ama 2017'ye özel bir yazılım yok :)

msbayram
17 Ocak 2017, 11:59
Dalgalansin onla ilgili bi derdim yokda stop etmesi normal değil bugün vale moto ya ugruycam bi çözüm olur inşallah

SeCReTBoY
17 Ocak 2017, 14:41
Dalgalansin onla ilgili bi derdim yokda stop etmesi normal değil bugün vale moto ya ugruycam bi çözüm olur inşallah

Stop etme durumu tüm motorlarda var ama bu tnt 25'te ilk bakımdan sonra sanki hemen hemen herkeste oldu %80 yazılım güncellemesi ile çözdü işi %20'de sensörler ile en yakın servise uğra ciddi bişey yoktur seninkinde de. Tekerin düz bassın.

msbayram
17 Ocak 2017, 14:44
az evvel vale motoda MEhmet ustaya gosterdim motoru. müşürde arıza oldugunu soyleyip müşürü iptal etti. sonrasında dene bakalım yine stop etmen devam ederse garantiden oksijen sensoru isteyelim hallolur bilgisini aldım. yola çıktım eskisinden iyi duruma geldi fakat genede stop etme oalyı çözülmedi. ruhsatın fotoları atıp oksijen sensörü isteticem çok yakında sorun çözülcek hayırlısıyla.

Balc10
17 Ocak 2017, 15:11
az evvel vale motoda MEhmet ustaya gosterdim motoru. müşürde arıza oldugunu soyleyip müşürü iptal etti. sonrasında dene bakalım yine stop etmen devam ederse garantiden oksijen sensoru isteyelim hallolur bilgisini aldım. yola çıktım eskisinden iyi duruma geldi fakat genede stop etme oalyı çözülmedi. ruhsatın fotoları atıp oksijen sensörü isteticem çok yakında sorun çözülcek hayırlısıyla.

Mehmet usta halleder şüphen olmasın :) Tekerin düz bassın. Görsel paylaşın birazda canlansın buralar

msbayram
17 Ocak 2017, 22:49
benelliyi pek bilmem kullanmadım çünki, bu motorlar enjeksiyonlu, karbüratörlü makinalarda jikle var ama bu motorlarda otomatik jikle olayı var bu dalgalanma normal ama kaç devir üzeri sizde sorun onu bilmiyorum, eski bir pulsar kullanıcısı olarak 1500-2000 devir arasında dalgalanması normal, üzeri sorundur, 2000 devir üzerinde dalgalanıyorsa bu rolanti sensörün de sıkıntı olabileceği olabir. şuan mt25 kullanıyorum onda da azda olsa dalgalanma var, sizdeki kullanıcıların devir dalgalanması kaç devir arasında bunu öğrenin ona göre sizinkinde sıkıntı var mı yok mu daha iyi ortaya çıkar. pulsar da yazılım atılarak bu dalgalanma engelleniyor ama bu 1500-2000 devir arası dalgalanma ne motora nede size bir zararı yok olması gereken normal bir durum.
Motor bi kendine gelsin içim rahat etsin biraz kendimce bişeler yapıp paylasicam inşallah

ieu35turkey
18 Ocak 2017, 08:23
Video atamadim ama ilk çalışmada devir dalgalanmasıni takip ettim. Çalışınca 2.000e çıkıyor, orada kalıyor sonra 1.500 e doğru azalıyor sabitliyor kendini.
Motoru servisten getirdigimden beri calistirinca benzin kokusu geliyor. Bugün uğramaya çalışacağım, bakalım derdimiz neymis...
Cuma günü hava tahminlerdeki gibi olursa İzmir'e kadar gezebildigim yerleri gezip pazar dönmeyi planlıyorum...

Seko
18 Ocak 2017, 09:22
Mehmet usta halleder şüphen olmasın :) Tekerin düz bassın. Görsel paylaşın birazda canlansın buralar

Halleder etmesine de müşürü iptal etmesi doğru değil. Arızalıysa yenisi takarsın. Ha geçici olarak yapmıştır ona bir şey demem ama çözüm olmayacaksa neden iptal ediyor ? Ustaların bu tür icraatlarından hoşlanmıyorum.

oialdemir
18 Ocak 2017, 11:27
Halleder etmesine de müşürü iptal etmesi doğru değil. Arızalıysa yenisi takarsın. Ha geçici olarak yapmıştır ona bir şey demem ama çözüm olmayacaksa neden iptal ediyor ? Ustaların bu tür icraatlarından hoşlanmıyorum.

Zamanında bende bir serviste çalıştım. Elektrik bölümünde, sensörü iptal etmesinin sebebi sürekli tekrar eden bir arızanın diğer sistemlere zarar vermemesi içindir. Parça değişince sensör yeniden takılır. Sonuçta algılayıcı bir parça. Atıyorum. Debriyaj sensörü arızalıydı. Stop etme sorunu buna dayalıydı benim TNT 25 te. İptal edildi. Bu sensörün görevi şudur ve her yeni motorda vardır. Motor un ateşleme sistemine motor viteste mi boşta mı onu bildirir. Sensör İptal edildiği zaman motorunuz viteste de olsa çalışmaya çalışır. Ve debriyaj çekili değilse doğal olarak stop eder :) Benim motorda Sensör iptal edildi yazılım atıldı. Stop etme sorunu kalmadı. Sonra da yeni yazılım atıldı.

Bende sensör bozuktu. Durum değişiklik gösterebilir tabi.

beyaban
18 Ocak 2017, 17:37
Halleder etmesine de müşürü iptal etmesi doğru değil. Arızalıysa yenisi takarsın. Ha geçici olarak yapmıştır ona bir şey demem ama çözüm olmayacaksa neden iptal ediyor ? Ustaların bu tür icraatlarından hoşlanmıyorum.

Sökmesi tabiki yanlış ama adam al dene demiş stop etmesi devam ederse farklı bi işlem yaparız demiş. Oksijen sensörü gibi

bireycell
20 Ocak 2017, 16:07
Mehmet ustayı burada herkes çoğu kez övmüştür şikayet edene denk gelmedim ama illaki vardır o adam yaptığını biliyor o yüzden karışmamak lazım ustanın işine :) Böyle bi atasözü vardı Ustanın işine Baba'nın .... :) Tekeriniz düz bassın.

pea
20 Ocak 2017, 17:48
Bursa'daki kaza olabilir. Forumda konuşulmuştu, videoların kaldırılması rica edildi.
Ölen kişinin ailesi de videoyu paylaşanlara suç duyurusunda bulunacağını söylemişti sanırım.

Güzel görüntüler değil, bizim motorla da alakası yok. Siz de kaldırırsanız iyi olur.

SeCReTBoY
21 Ocak 2017, 15:09
@pea haklı kaç yıl öncenin kazasıydı diye hatırlıyorum video forumda hala bir iki yerde var

EpaddaiC
24 Ocak 2017, 13:47
TNT 125 mi yoksa 135 mi gelecek arkadaşlar bilgisi olan var mı ? 125 modeli galiba çok az ülkeye gönderiliyor bizde o azlardan mıyız ?

pea
24 Ocak 2017, 20:02
Daha gelmiyor yahu. Trk 502'nin bile ne olacağı belli değil. Trk'yi geçtim, 2017 Tnt25'ten, 2016 Tnt25'in güncel fiyatından bile haber yok.

Ama gelirse 125'liğini getirirler. Malum, A1 ehliyet sınırı.
Bilgim yok, tahmin sadece.

hacıyatmaz
25 Ocak 2017, 15:12
Daha gelmiyor yahu. Trk 502'nin bile ne olacağı belli değil. Trk'yi geçtim, 2017 Tnt25'ten, 2016 Tnt25'in güncel fiyatından bile haber yok.

Ama gelirse 125'liğini getirirler. Malum, A1 ehliyet sınırı.
Bilgim yok, tahmin sadece.

2016 fiyatı 3294 dolar bi zam yapılmamış aslında olması gerekende bu diğer markalarda örnek alsa ne güzel olur :) Marka yerli olmadığı için 2017 model fiyatınmı fuara kadar unutun bence ki fuarda bile verecekleri cevap olabildiğince düşük fiyattan pazara sunacaz. TRK 502'nin fuara geleceği belli değil gelse bile o 2018 ürünü diye tahmin ediyorum.

motokeyf
26 Ocak 2017, 16:46
Daha gelmiyor yahu. Trk 502'nin bile ne olacağı belli değil. Trk'yi geçtim, 2017 Tnt25'ten, 2016 Tnt25'in güncel fiyatından bile haber yok.

Ama gelirse 125'liğini getirirler. Malum, A1 ehliyet sınırı.
Bilgim yok, tahmin sadece.

A1 ehliyetinden dolayı 125 cc kesin olarak gelecektir 135cc getirmezler getirirlerse zaten akılsızlık olur gümrükten geri döner fiyatı ne olacak acaba var mı bi tahmin

tmp
26 Ocak 2017, 18:20
Uzun süredir fotoğraf paylaşımı yapılmıyor nerde bu tnt 25 sevdalıları

dyavol-77
26 Ocak 2017, 19:31
A1 ehliyetinden dolayı 125 cc kesin olarak gelecektir 135cc getirmezler getirirlerse zaten akılsızlık olur gümrükten geri döner fiyatı ne olacak acaba var mı bi tahmin

Fiyatı msx 125'ten az olur - olmalı....

huduni
26 Ocak 2017, 20:40
Uzun süredir fotoğraf paylaşımı yapılmıyor nerde bu tnt 25 sevdalıları

Ben üşüyorum. :queen:

msbayram
27 Ocak 2017, 11:49
Selam arkadaşlar motordan foto değil ama motora uygulamayı planladığım sticker ların ön çalışmasında sizlerdende fikir almak istiyorum. Kırmızıları siyaha çevirmeyi planlıyorum

http://imageshack.com/a/img922/9017/Qp004X.jpg

SeCReTBoY
27 Ocak 2017, 15:43
Selam arkadaşlar motordan foto değil ama motora uygulamayı planladığım sticker ların ön çalışmasında sizlerdende fikir almak istiyorum. Kırmızıları siyaha çevirmeyi planlıyorum

http://imageshack.com/a/img922/9017/Qp004X.jpg

Güzele benziyor tabi motor üstünde görmek ayrı olur şimdi :)

msbayram
27 Ocak 2017, 17:20
Biraz daha güncellenmiş.

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/922/nmmqyl.jpg (https://imageshack.com/i/pmnmmqylj)
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/923/aVlhHj.jpg (https://imageshack.com/i/pnaVlhHjj)
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/923/HJStsJ.jpg (https://imageshack.com/i/pnHJStsJj)

Ruling
27 Ocak 2017, 17:26
Biraz daha güncellenmiş.

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/922/nmmqyl.jpg (https://imageshack.com/i/pmnmmqylj)
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/923/aVlhHj.jpg (https://imageshack.com/i/pnaVlhHjj)
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/923/HJStsJ.jpg (https://imageshack.com/i/pnHJStsJj)

Siyah olanı bastır ve yapıştır bu arada sen kendin mi hazırladın yoksa ?

msbayram
27 Ocak 2017, 17:28
arkadaşıma hazırlatıyorum. kuyruk ve sakal içinde yapsın takım olarak yapıcam bakalım biraz daha çalıştırcam üstünde:)

EpaddaiC
27 Ocak 2017, 17:38
Siyah olanı bastır ve yapıştır bu arada sen kendin mi hazırladın yoksa ?

Yapan arkadaş laz galiba 61 yazdığına göre :) TNT kırmızısını biraz daha koyulaştırabilirsiniz tabi karar sizin bana açık geldi sanki. Bittikten sonra tam foto atarsın artık.

beyaban
27 Ocak 2017, 17:51
50 60 sayfa önce bi arkadaş daha yapmıştı etiket çalışması hatta motora'da uygulamıştı güzel olmuştu ama senin ki bi başka duruyor dostum :thumleft: :thumleft: Kuyruk ve sakalı da bekliyoruz. :bestmt: :bestmt:

msbayram
27 Ocak 2017, 18:27
Trabzonluyum özellikle 61 koydurttum :). Hepsi hazırlansın size gösterip uyguluycam inşallah. Kuyruk sakalı bende bekliyorum merakla

ieu35turkey
28 Ocak 2017, 13:36
Merhaba, dün Nazilli'den İzmir'e yola çıktım. Aydın da epey dolaştıktan sonra öğleden sonra Selçuk /Sirinceyi de gezdikten sonra tekrar yola koyuldum. Özellikle Torbali'dan sonra aşırı rüzgar ve beraberinde soğuk beni bayağı yipratti. Rüzgar tam karsimdan vuruyordu...
Nazilli'de 4.2 litre yakıt doldurdum motosiklete. Önceden de iki çizgi yakit gösteriyordu gösterge, ölçmeye gerek duymadım ama ortalama 100 km hizla, 6. Vites max 7.000 devire tekabul ediyor hemen hemen, 3 litre kadar yakmis oldugumu söyleyebilirim.
Bolca fotoğraf çektim, haftaya paylaşımda bulunurum.
Genel olarak hala motordan şikayetçi değilim. Benim motordan beklediğim ne ise onu sunuyor tnt25.
Havalar ısınınca çok çok fazla gezeceğim; hatta Ege,Akdeniz ve Güneydoğu Anadolu turu yapmayı planlıyorum. 8 yıldır gidemedigim memleketim Şanlıurfadaki akrabalarımla hasret giderecegim inşallah.

Teknik olarak ne kadar bilgi verebilirim sorularınıza bağlı, gene de detaya inmeden yanlış bilgilendirme yapmaktansa deneyimli kullanıcıların yorumlarına kulak kabartabilirsiniz.
Daha evvel motosiklet çalıştığında benzin kokusu olduğunu söylemiştim, soğuk hava ve bazen 3 gün çalışmadan dükkanda beklediğinden ilk çalışmada o çiğ kokunun olması normalmiş. Ayrıca ilk çalıştığında devir dalgalanması tamamlaninca boşta iken gaz verdiğimde 4.000 devirde stop ediyor motosiklet, fakat motosiklet ısınınca bunun tekrarlamadigini da ayrıca gözlemledim.
Benim yağ değişiminde motul15/50 kullanıldı ve su eklemeden 1 litre kadar antifriz. Yağ için kış için bu yav tavsiye ediliyor denildi. Sonuç olarak motosiklet eskisine göre daha bir kukruyor ve maalesef belirgin bir titreşim hakim. Motor ayaklikta kuyruk ve direksiyon titremesi göze çarpıyor... bunun bakımdan sonra basgostermesini neye bağlayabiliriz?
Bu arada Seko abi İzmir'de isen motosikleti kullanmanı ve incelemeni istiyorum.
Tekeriniz düz bassin ...

seyralem
28 Ocak 2017, 15:07
Trabzonluyum özellikle 61 koydurttum :). Hepsi hazırlansın size gösterip uyguluycam inşallah. Kuyruk sakalı bende bekliyorum merakla

:) bizde merak ve 4 göz ile bekliyoruz umarım en kısa sürede uygulamalı fotoğrafları paylaşırsın.

hacıyatmaz
28 Ocak 2017, 16:31
Merhaba, dün Nazilli'den İzmir'e yola çıktım. Aydın da epey dolaştıktan sonra öğleden sonra Selçuk /Sirinceyi de gezdikten sonra tekrar yola koyuldum. Özellikle Torbali'dan sonra aşırı rüzgar ve beraberinde soğuk beni bayağı yipratti. Rüzgar tam karsimdan vuruyordu...
Nazilli'de 4.2 litre yakıt doldurdum motosiklete. Önceden de iki çizgi yakit gösteriyordu gösterge, ölçmeye gerek duymadım ama ortalama 100 km hizla, 6. Vites max 7.000 devire tekabul ediyor hemen hemen, 3 litre kadar yakmis oldugumu söyleyebilirim.
Bolca fotoğraf çektim, haftaya paylaşımda bulunurum.
Genel olarak hala motordan şikayetçi değilim. Benim motordan beklediğim ne ise onu sunuyor tnt25.
Havalar ısınınca çok çok fazla gezeceğim; hatta Ege,Akdeniz ve Güneydoğu Anadolu turu yapmayı planlıyorum. 8 yıldır gidemedigim memleketim Şanlıurfadaki akrabalarımla hasret giderecegim inşallah.

Teknik olarak ne kadar bilgi verebilirim sorularınıza bağlı, gene de detaya inmeden yanlış bilgilendirme yapmaktansa deneyimli kullanıcıların yorumlarına kulak kabartabilirsiniz.
Daha evvel motosiklet çalıştığında benzin kokusu olduğunu söylemiştim, soğuk hava ve bazen 3 gün çalışmadan dükkanda beklediğinden ilk çalışmada o çiğ kokunun olması normalmiş. Ayrıca ilk çalıştığında devir dalgalanması tamamlaninca boşta iken gaz verdiğimde 4.000 devirde stop ediyor motosiklet, fakat motosiklet ısınınca bunun tekrarlamadigini da ayrıca gözlemledim.
Benim yağ değişiminde motul15/50 kullanıldı ve su eklemeden 1 litre kadar antifriz. Yağ için kış için bu yav tavsiye ediliyor denildi. Sonuç olarak motosiklet eskisine göre daha bir kukruyor ve maalesef belirgin bir titreşim hakim. Motor ayaklikta kuyruk ve direksiyon titremesi göze çarpıyor... bunun bakımdan sonra basgostermesini neye bağlayabiliriz?
Bu arada Seko abi İzmir'de isen motosikleti kullanmanı ve incelemeni istiyorum.
Tekeriniz düz bassin ...

Anllattığın kadarı ile titreşimin biraz gibi görünüyor sana yakın birine kullandır motoru belki sana öyle geliyordur. Yakıt tüketiminde iyi yani normal seyirde. Uzun bi tur yapmayı düşünüyorsun motoru sürekli dinlendirmen gerekeek bilgin olsun.