Orijinalini görmek için tıklayınız : Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
gökhan karak
28 Eylül 2016, 01:03
Saolasin ustad ben ikinci el aldim makinayi 1300 km deydi alim satim yaptik 116 lira sigortayi arastiriyorum suan en uygun axa sigortadan 732 lira cikti ama yarin sabah ptt ve ziratte gidicem.onlarda yapiyorlarmis hatta daha uyguna boyle bisi var mi yok bakicam tekrardan tesekkur ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:56 ----------
Saolasin ustad.benzin konusunda cok sansliydik ama makinada 16 litre benzin aldi apacheden sonra boyle bi benzin almak beni biraz urkuttu gozlerim 4 açıldı:) apacheye dolu dolu 55 lira benzin aliyodum bir ay ise gidip geliyodum agzimda cigara ile :) bakalim tornada benzin konusunda da ayni hazzi yasatir insaAllah
seyralem
28 Eylül 2016, 10:32
Selam arkadaşlar toplam da 11 500 km ye ulaştım, benim önce arka daha sonra ön frenim hissizleşti, ön yine biraz daha iyi, bu km de balata bitirmiş olabilir miyim ? balata spreyim var temizlik falan kendim yapıyorum balatalara, ama ne durumdalar bakmadım açıkcası göz yoklaması yapmadım.Bu km lere ulaşıp değiştireniniz ve değiştiyseniz hangi balatayı tercih ettiniz? Şimdiden teşekkürler.
Fren balataları kullanıma bağlıdır çok fazla aşınmış olabilir. Sprey ile tekrar bi bakımını yap olmazsa servise de baktır bi sarf malzeme olarak geçiyor zaten 2000 3000 kmde bile aşınabilir freni ne kadar kullandığına bağlı yani. Mesele hızlıyken aşırı basarsan ömrü çok kısa olur.
Xbhp'den takip ettiğim kadarıyla TNT25'e uygun fren balatası başka markalarda pek yok. 1-2 modeli son günlerde keşfetmişler, onlar da Türkiye'de yoktur kesin.
Bir de balata bitmiş olabilir, yağlanmış olabilir, fren hidroliği hava yapmış olabilir. Servis bir baksın, belki balatalar iyi durumdadır.
Yağlanmış balata, balata spreyiyle %100 temizlenemiyor. Yağ, balatadaki gözeneklere işleyebiliyor. Bu durumda balataları değiştirmek gerekiyor.
hacıyatmaz
28 Eylül 2016, 11:40
Selam arkadaşlar toplam da 11 500 km ye ulaştım, benim önce arka daha sonra ön frenim hissizleşti, ön yine biraz daha iyi, bu km de balata bitirmiş olabilir miyim ? balata spreyim var temizlik falan kendim yapıyorum balatalara, ama ne durumdalar bakmadım açıkcası göz yoklaması yapmadım.Bu km lere ulaşıp değiştireniniz ve değiştiyseniz hangi balatayı tercih ettiniz? Şimdiden teşekkürler.
Fren balataları kullanıma bağlıdır kardeş kaç km yapması söz konusu olamaz ama senin kullanım tarzına bağlı şu kadar km gider diyebilirsin 1 2 defa değiştikten sonra. Tekeriniz düz bassın.
Herkes tarafından aslında baya övülen bir yer motolastikten değiştirdim. Ki satıştan takılan ana kadar ilgili ve bilgilendiriciydi.
Böyle olmasına üzüldüm. Dalgınlık sonucu birde benden sonra başka bir lastik değişimi daha geldi sanırım acele etmelerinden dolayı oldu.
Neyse artık .
Arkadaşlar kış kapıda lastikler değişti. Motorlarımız kendine geldi. Fakat kış için ne tür ekipmanlar aldınız.
Ben mont almak istiyorum ama çok fazla seçenek çok fazla mont var ve bir o kadar fiyat farkı . Sizler neleri tercih ettiniz aslında merak ediyorum
Motolastik iyidir yoğunluk veya dalgınlığa denk gelmişsindir. Hayırlı olsun tekerin düz bassın.
Xbhp'den takip ettiğim kadarıyla TNT25'e uygun fren balatası başka markalarda pek yok. 1-2 modeli son günlerde keşfetmişler, onlar da Türkiye'de yoktur kesin.
Bir de balata bitmiş olabilir, yağlanmış olabilir, fren hidroliği hava yapmış olabilir. Servis bir baksın, belki balatalar iyi durumdadır.
Yağlanmış balata, balata spreyiyle %100 temizlenemiyor. Yağ, balatadaki gözeneklere işleyebiliyor. Bu durumda balataları değiştirmek gerekiyor.
hangi markalar var araştırsak bulabiliriz yada aliexpress.com'dan sipariş verilebilir. Tabi sağlamlığı ne olur bilemeyiz servisin takacağı modelde ne kadar iyidir belli değil ama şuana kadar yağ dışında servis parçaları ile sıkıntı yaşayan olmadı. Tekeriniz düz bassın.
zafer6n
28 Eylül 2016, 18:00
Sinterli fren balatası alan var ebc marka sanırım tnt250 kullanıcısı çok iyi şeklinde yorum yapmıştı. tabi aliexpresten almış.neye göre bakılır ki fren balatası ölçüsü vs var mı bu işin?
EpaddaiC
29 Eylül 2016, 13:27
TNT 250 fren balatası ile uymuyor olabilir. aliexpress.com'dan baktım bi kaç tane var vale moto buralardaysa yardımcı olursa iyi olur :) Tekerinize taş değmesin.
beyaban
29 Eylül 2016, 16:26
Güzel hazırlanmış bi 5.500 km sonrası video anlatımı
https://www.youtube.com/watch?v=cY9ygyLiEys Kullanıcısı burada mı ? Çok güzel olmuş ellerine sağlık. Tekeriniz düz bassın.
Emreerol
29 Eylül 2016, 17:06
Güzel hazırlanmış bi 5.500 km sonrası video anlatımı https://www.youtube.com/watch?v=cY9ygyLiEys Kullanıcısı burada mı ? Çok güzel olmuş ellerine sağlık. Tekeriniz düz bassın.
Selamlar,
Video sahibi benim. Can sıkıntısından kenara çekip konuşmuştum kendi kendime. :mrgreen: Teşekkürler.
zafer6n
29 Eylül 2016, 17:15
http://i.hizliresim.com/LQ8qZG.jpg (http://hizliresim.com/LQ8qZG)
Bu inceleme yada kullanıcı videosunun altına bende bir şeyler eklemek istedim :) motorun yağmur altında ki performansını bizzat donma tehlikesi atlatarak yapmış bulunmaktayım :) samsun istanbul yolunda kastamonu dan sakarya ya kadar yer yer yaklaşık 2 saat kadar sağanak yağmurda kaldığımız oldu durmadık yola devam ettik yağmurda,yolda motorun elektrik tesisatına ilişkin hiç bir sıkıntım olmadı.sağsalim istanbula geldim motoru garaja kendimi eve zor attım.bir gün boyunca motoru görmek dahi istemedim. motorda paslanma yada çalışmama gibi bir sorun olacak mı diye merakla garaja motorun başına gittim. motorda hiç bir yerde bir civata da vs pas görmedim. marşa bastım ve hemen çalıştı içimden vay domuz vay dedim :) elektrik tertibatını yine hepsini deneyerek kontrol ettim sıfır sıkıntı.
adamlar iyi iş çıkarmış cin minli motor gayet sağlam,kaliteli, derli toplu, bilinçlice üretilmiş bence.
braveman
30 Eylül 2016, 10:52
Selamlar,
Video sahibi benim. Can sıkıntısından kenara çekip konuşmuştum kendi kendime. :mrgreen: Teşekkürler.
Eline sağlık :) Güzel olmuş devamını da bekleriz reklamlarına da tıklarız :) :) :D Şuan kaç km ve yanlış hatırlamıyorsam sen uzun bi gezi yapmıştın fotoğraf paylaşacaktın ama görmedik :) Tekerin düz bassın.
darknife
30 Eylül 2016, 11:06
http://i.hizliresim.com/LQ8qZG.jpg (http://hizliresim.com/LQ8qZG)
Bu inceleme yada kullanıcı videosunun altına bende bir şeyler eklemek istedim :) motorun yağmur altında ki performansını bizzat donma tehlikesi atlatarak yapmış bulunmaktayım :) samsun istanbul yolunda kastamonu dan sakarya ya kadar yer yer yaklaşık 2 saat kadar sağanak yağmurda kaldığımız oldu durmadık yola devam ettik yağmurda,yolda motorun elektrik tesisatına ilişkin hiç bir sıkıntım olmadı.sağsalim istanbula geldim motoru garaja kendimi eve zor attım.bir gün boyunca motoru görmek dahi istemedim. motorda paslanma yada çalışmama gibi bir sorun olacak mı diye merakla garaja motorun başına gittim. motorda hiç bir yerde bir civata da vs pas görmedim. marşa bastım ve hemen çalıştı içimden vay domuz vay dedim :) elektrik tertibatını yine hepsini deneyerek kontrol ettim sıfır sıkıntı.
adamlar iyi iş çıkarmış cin minli motor gayet sağlam,kaliteli, derli toplu, bilinçlice üretilmiş bence.
TNT 25 kullanıcılarının ilginç yol testleri tüm hızıyla devam etmektedir. :) Abi şu motora artık Çinli demeyelim motor tasarım kaliteli performans olarak hala İtalyan ve Benelli mühendisler tarafından hazırlanmaktadır. Sadece üretim Çin'de başka bi motor fabrikasına verilmiş. parasını hak eden bi alet. Gergin alet sonuçta :) akü uçlarını birkaç gün sonra tekrar kontrol et nemlenme veya oksitlenme oluşabilir. Tekerin düz bassın. Bu arada fotoğraf çok güzel.
Emreerol
30 Eylül 2016, 11:51
Eline sağlık :) Güzel olmuş devamını da bekleriz reklamlarına da tıklarız :) :) :D Şuan kaç km ve yanlış hatırlamıyorsam sen uzun bi gezi yapmıştın fotoğraf paylaşacaktın ama görmedik :) Tekerin düz bassın.
Teşekkür ederim. :)
Aşağıdaki linkte bulunan mesajımda paylaşmıştım bir kaç fotoğraf ama epey oldu tabi. Fotoğraftan çok video çekiyorum. Onları da editleyecek zaman bulamıyorum :mrgreen: Umarım bir gün oturup düzenleyerek paylaşacağım. Hepimizin tekeri düz bassın. :thumleft:
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/139167-benelli-tnt-25-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-84.html#post3994156
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:12 ----------
Km söylemeyi unutmuşum. 6200 oldu şuan. Yağ ve filtrelerin değişim zamanına az kaldı. Yani ilk büyük (7000) bakıma. :pale:
oialdemir
30 Eylül 2016, 13:30
Bugün VALE MOTO da bir TNT 25 Gördüm Ön 120 Arka 170 Lastik . Beyler kiminde o :) Yağ değişimi için standa koyup yukarı yükseltmişler.
Ducati Monstar gibi geldi gözüme. Sahibısı kimse açıklasın nasıl dönüyor o lastikle :))
zafer6n
30 Eylül 2016, 16:23
170 mi :O) nasıl sığmış oraya o. zincir muhafaza iptal miydi ? nasıl dönüyor gerçekten son hız,hızlanma falan düşmüş olsa gerek.
bireycell
30 Eylül 2016, 16:25
Teşekkür ederim. :)
Aşağıdaki linkte bulunan mesajımda paylaşmıştım bir kaç fotoğraf ama epey oldu tabi. Fotoğraftan çok video çekiyorum. Onları da editleyecek zaman bulamıyorum :mrgreen: Umarım bir gün oturup düzenleyerek paylaşacağım. Hepimizin tekeri düz bassın. :thumleft:
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/139167-benelli-tnt-25-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-84.html#post3994156
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:12 ----------
Km söylemeyi unutmuşum. 6200 oldu şuan. Yağ ve filtrelerin değişim zamanına az kaldı. Yani ilk büyük (7000) bakıma. :pale:
Bu fotoğrafları benelli facebook sayfasına gönder paylaşsınlar dostum millet biraz örnek alır :) herkes motoru sıradan bi şekilde çekmiş sen özenmişsin :) Ellerine sağlık. Tekerine taş değmesin.
motokeyf
30 Eylül 2016, 16:53
Bugün VALE MOTO da bir TNT 25 Gördüm Ön 120 Arka 170 Lastik . Beyler kiminde o :) Yağ değişimi için standa koyup yukarı yükseltmişler.
Ducati Monstar gibi geldi gözüme. Sahibısı kimse açıklasın nasıl dönüyor o lastikle :))
bi kaç sayfa önce biri mecburiyetten 170 taktırdım demişti sahibi buralarda yani yolsa tekermi patlamıştı ney mecburen ilk lastikçiye girmiş orada da sadece 170 varmış arka için mecbur taktırmışlar fotoğraf paylaşacaktı ama görmedim. Şimdi bende merak ettim nasıl bir şey diye :) Tekeriniz düz bassın.
@revelyon adlı kullanıcı 170'lik arka teker taktırmıştı çok da güzel durduğunu söyledi. Bayramda tekeri patlamıştı motokeyf doğru hatırlıyor. Pilot Road 4 taktırmıştı yanlış hatırlamıyorsam diablo rosso II taktırmayan nadir arkadaşlardandır :) Fotoğrafını çekseydiniz kendisi paylaşmadı. @Revelyon nerelerdesin sen
ismail27
30 Eylül 2016, 22:06
Benelli tnt 25 stop etme sorunumu gideren Benelli Türkiye ye ilgilerinden dolayı teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:05 ----------
Benelli kullanıcıları ne gibi sorunlar yaşıyor paylaşırmısınız ??
Yanan stator/sargı için 2 hafta beklemek, stator değişirken dökülen yağ değişimi ve çekici için para ödemek, sorulan soruyu servise ispiyonlayan genel müdürlük, servisin daha statorü takmadan "senin akü ölmüş, yenisini alman lazım, garantiden değişmez bu" lafını dinlemek gibi sorunlar yaşıyorum ben :flower:
Balc10
01 Ekim 2016, 09:48
Benelli tnt 25 stop etme sorunumu gideren Benelli Türkiye ye ilgilerinden dolayı teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:05 ----------
Benelli kullanıcıları ne gibi sorunlar yaşıyor paylaşırmısınız ??
Mecbur giderecekler 10 milyar para veriyoruz motora :) Allah var ilgileniyorlar marka değerini yükseltmek için başarılarının devamını dileriz. Tekeriniz düz bassın.
oialdemir
01 Ekim 2016, 09:53
Yav dün gidonu değiştirdim yeni aldığımda diş yokmuş arkadaş :D Denge topuzları olmayınca Gidon çok titiriyor CRF & EXC sürüyorum sanki :D
http://i.hizliresim.com/dXDO3L.jpg
http://i.hizliresim.com/XdNPk6.jpg
Balc10
01 Ekim 2016, 13:45
Yav dün gidonu değiştirdim yeni aldığımda diş yokmuş arkadaş :D Denge topuzları olmayınca Gidon çok titiriyor CRF & EXC sürüyorum sanki :D
http://i.hizliresim.com/dXDO3L.jpg
http://i.hizliresim.com/XdNPk6.jpg
Gidonda diş nasıl yok git tekrar değiştirsinler :) TNT 25 stop etme sorunu çözüleli epeyi oldu :) sana günaydın arkadaş :)
Ruling
01 Ekim 2016, 15:55
Yanan stator/sargı için 2 hafta beklemek, stator değişirken dökülen yağ değişimi ve çekici için para ödemek, sorulan soruyu servise ispiyonlayan genel müdürlük, servisin daha statorü takmadan "senin akü ölmüş, yenisini alman lazım, garantiden değişmez bu" lafını dinlemek gibi sorunlar yaşıyorum ben :flower:
Motoru geri ver kurtul :D hangi servis bu servis sıkıntılı gibi me geldi. İspiyon mevzusu nedir kardeş.
Gerçekten motordan soğudum, evrak işleriyle uğraşmayacak olsam satarım.
Servis Moto Galeri Maltepe'nin servisi. Benelli Türkiye de farkında demek ki, bilerek servis haritasına koymuyor. Ki Benelli Türkiye'yi uyarmıştım haritada gözükmüyor yetkili servisiniz diye.
Stator değişiminde dökülen yağ için para ödeyip ödemeyeceğimi Benelli'ye sormuştum, anlamsız da bir cevap almıştım. Yağ yeniyse aynen geri konur, eskiyse bedeliyle değiştirilir demişlerdi. Benelli de servise iletmiş bir şekilde, servis beni aradı "Keşke söylemeseydin adamlara" filan birşeyler dedi.
Bugün servise gittim. Gene "senin akü ölü, şarj tutmuyor, al dene istersen" dediler. Motora baktım, "deneyeyim tamam ama bu benim aküm değil dedim". Orada bir sinirlendiler, "iyi git bul akünü" dediler. Gittim masada buldum kendi akümü. O da sözde ölmüş. Denerlerken motordan uzaktım, şarj etmeden taktılar zaten. Hem hastayım hem 2 haftadır motor bekliyorum, mecburen Kuba motorun kendi üretimi aküye 100tl verdim.
He bir de sözde 4000 bakımı yaptılar. 150TL'ye balçığa bulanmış ve ses çıkaran zincir, isteyince artanını aldığım Castrol yağ, "temizlenmiş" hava ve yağ filtrelerim oldu. 2 haftada daha kötü hale gelmiş motor için 250TL vermiş oldum yani.
Bir de Maltepe dönüşü sinyal vermeden sağa giren arabanın arka kapısına çarpıp yere düştüm. Debriyaj manetim kırıldı, vites kolu yamuldu.
Özetle servise bıraktığınız motorun ya başında durun ya da tüm parçalarınızın fotoğrafları elinizde olsun. Maltepe servise de gitmeyin.
beyaban
01 Ekim 2016, 16:46
Gerçekten motordan soğudum, evrak işleriyle uğraşmayacak olsam satarım.
Servis Moto Galeri Maltepe'nin servisi. Benelli Türkiye de farkında demek ki, bilerek servis haritasına koymuyor. Ki Benelli Türkiye'yi uyarmıştım haritada gözükmüyor yetkili servisiniz diye.
Stator değişiminde dökülen yağ için para ödeyip ödemeyeceğimi Benelli'ye sormuştum, anlamsız da bir cevap almıştım. Yağ yeniyse aynen geri konur, eskiyse bedeliyle değiştirilir demişlerdi. Benelli de servise iletmiş bir şekilde, servis beni aradı "Keşke söylemeseydin adamlara" filan birşeyler dedi.
Bugün servise gittim. Gene "senin akü ölü, şarj tutmuyor, al dene istersen" dediler. Motora baktım, "deneyeyim tamam ama bu benim aküm değil dedim". Orada bir sinirlendiler, "iyi git bul akünü" dediler. Gittim masada buldum kendi akümü. O da sözde ölmüş. Denerlerken motordan uzaktım, şarj etmeden taktılar zaten. Hem hastayım hem 2 haftadır motor bekliyorum, mecburen Kuba motorun kendi üretimi aküye 100tl verdim.
He bir de sözde 4000 bakımı yaptılar. 150TL'ye balçığa bulanmış ve ses çıkaran zincir, isteyince artanını aldığım Castrol yağ, "temizlenmiş" hava ve yağ filtrelerim oldu. 2 haftada daha kötü hale gelmiş motor için 250TL vermiş oldum yani.
Bir de Maltepe dönüşü sinyal vermeden sağa giren arabanın arka kapısına çarpıp yere düştüm. Debriyaj manetim kırıldı, vites kolu yamuldu.
Özetle servise bıraktığınız motorun ya başında durun ya da tüm parçalarınızın fotoğrafları elinizde olsun. Maltepe servise de gitmeyin.
Böyle durumlarda bayiyi tekrar şikayet etmen gerekir bak şikayet etmişsin bayiye fırça atmışlar bayi utanmadan tekrar sana gelip keşke onlara söylemeseydin demiş bir bayi birkaç kez şikayet alırsa hakkında işlem başlatılır. Dikkate almak gerekir şikayet etmeyi. Tekeriniz düz bassın.
Ekleme: Ben akümü bulduğumda mührü çıkarılmıştı. Yalandan takıp şarja taktılar, 1 dakika sonra da motora taktılar.
Şimdi evdeki şarj aletimde deniyorum ve akü şarj oluyor. Ama mühür bozulduğu için aküden "pıst pıst" gaz salma sesi geliyor.
Yani adamlar kendi elleriyle bozmuş akümü.
Benelli'ye de attım mail, tüm detayıyla anlattım başıma gelenleri. Bakalım yanıtları nasıl olacak. En basitinden akü değişimi ve ücretsiz bakım teklif etmeleri gerekiyor.
Emreerol
01 Ekim 2016, 18:05
Pea çok geçmiş olsun.
Philippe
01 Ekim 2016, 18:36
Pea geçmiş olsun. Motordan mutlaka soğumuşsundur. Ama servisi tekrardan ve tekrardan şikayet etmelisin diye düşünüyorum.
Hem yaptıkları yanlarına kar kalmasın hem senden sonra giden arkadaşlara da aynı muamelede bulunmasınlar.
akça23
01 Ekim 2016, 20:08
Arkadaşlar herkese selamlar bir süredir fazla aktif değilim mesajlarda ama, sizlerle hikayemi paylaşayım dedim, tnt25 ilk alanlardan biri sayılırım. Nisanda aldığım demirat,ımla mutlu mesut bir hayat yaşayorduk dağda bayırda yollarda kuş gibi süzülür,rampa dinlemezdi. Gel zaman git zaman derken demirat,ım 4000km dayandı. Bakımını yapmak için servise götürdüm yağ filtreside dahil değiştiler bir saat sonra teslim alıp çıktım yola. Ertesi gün kayınpederin bahçesine gidip akşam dönecekken 1. vitese alıp bahçe kapısından çıkacakken motorda anormal bir ses duyup eğilip baktığımda ne göreyim yağ olduğu gibi altta. Motoru hemen stop ettim baktım alta,hani yağ tahliye vidasını tam sıkmadılarda ordanmı kaçırıyor diye, orayla ilgisi yok bide ne göreyim yağfiltresi kapağı çatlak ordan yağ akıyor aşağıdaki resimde görüldüğü gibi. Şok oldum, yapacak bişey yok akşam bıraktım orda, sabah servise götürdük kamyonetle bıraktık hallederiz sen canını sıkma dediler, bıraktım ertesi gün tlf ettim arıza sebebini öğrenmek için, benellinin kendilerine gönderdikleri yağ filtrelerinin aynı gibi gözüküp birinin biraz daha uzun olduğunu fark etmediklerini bununda kapağa baskı uygulayıp çatlattığını söylediler. Uzatmayım yenisini istemişler orijinal filtre ile,tabii bu arada onuda çatlatmışlar 3.kapağı takıp onuda çatlatmışlar. 15 gün sonra teslim almaya gittiğimde kapağın çatlağını kaynak edip test ettiklerini söyleyip bana verdiler daha fazla motorsuz kalmamak için o şekilde kabul edip geldim eve ama maalesef hafif sızdırma var gibi gene. Hafta sonu servis kapanmıştı ulaşamadım pazartesi bakacaz duruma. Arkadaşlar bunasıl iştir yahu bir yağ filtresi değişimi başımıza neler açtı bukadar zormu tasarlanmışki çözemediler birtürlü. bu işi bilen arkadaşların yorumunu rica ediyorum.http://i.hizliresim.com/G3NJaN.jpg (http://hizliresim.com/G3NJaN)http://i.hizliresim.com/40Qn4p.jpg (http://hizliresim.com/40Qn4p)http://i.hizliresim.com/gXpG7Q.jpg (http://hizliresim.com/gXpG7Q)
zafer6n
01 Ekim 2016, 22:06
Geçmiş olsun. size yapılan açıklama ilginç filtre büyük geldiyse kapağı kapatmak için fazlaca zorlayıp kapağı çatlatmış olabilirler,yada kapak değişim sırasında ya düşürüldü yada üstüne basıldı.filtrenin basınçtan dolayı o kısmı çatlatması çok mantıklı hgelmedi.filtre kapağın orta kısmına baskı basıyor ve arada conta var.en kötü senaryo filtreyi ters taktılar :)
servisler güzelim motoru ne hale getiriyor başka bir arkadaş su devir daimden çekti, pea konjektörden çekiyor.benim de su devirdaim de su kaçağı var tahliyeden kendim geçiçi çözüm buldum sızan suyu radyatöre geri dönüşüm yaptım.servise gidersem motorun yatacağı nelerle uğraşacağım az bucuk belli , sezon iyice bitsin diye bekliyorum :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------
Aynı olay 3 kez mi oldu ben mi yanlış anlıyorum 3 kez kapak çatlaması nedir ? bi yerlerde ciddi bir hata olsa gerek.
@akça23
Servis mecbur garantiden değiştirecek kapağı. İşin bitince de servisi Benelli'ye şikayet edersiniz.
Geçici çözüm olarak ise piyasada "tangit" diye geçen pvc yapıştırıcısını önerebilirim. Örnek: http://www.hepsiburada.com/tangit-suya-dayanikli-yuksek-basinc-pvc-yapistirici-090533-p-HRMAR090533
Kırık bölgenin üzerine sürersiniz. Suyu geçirmeyen yapıştırıcı, yağı hayli hayli tutar. Ama sürdükten sonra iyice kurumasını bekleyin. Kurumamış hali yanıcıdır.
oialdemir
02 Ekim 2016, 01:10
Dostum gidon aksesuar diş olmaması normal. Aksesuar bir parça zaten orijinali duruyor. Ayrıca stop etme sorunum yok. Başkasına yazacaktın sanırım. Stop etme sorununu Vale Moto ve benim ısrarım araştırmalarım çözdü. Sana da günaydın :)
akça23
02 Ekim 2016, 10:37
Geçmiş olsun. size yapılan açıklama ilginç filtre büyük geldiyse kapağı kapatmak için fazlaca zorlayıp kapağı çatlatmış olabilirler,yada kapak değişim sırasında ya düşürüldü yada üstüne basıldı.filtrenin basınçtan dolayı o kısmı çatlatması çok mantıklı hgelmedi.filtre kapağın orta kısmına baskı basıyor ve arada conta var.en kötü senaryo filtreyi ters taktılar :)
servisler güzelim motoru ne hale getiriyor başka bir arkadaş su devir daimden çekti, pea konjektörden çekiyor.benim de su devirdaim de su kaçağı var tahliyeden kendim geçiçi çözüm buldum sızan suyu radyatöre geri dönüşüm yaptım.servise gidersem motorun yatacağı nelerle uğraşacağım az bucuk belli , sezon iyice bitsin diye bekliyorum :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------
Aynı olay 3 kez mi oldu ben mi yanlış anlıyorum 3 kez kapak çatlaması nedir ? bi yerlerde ciddi bir hata olsa gerek.
teşekkürler, bu kapağın üzerinde yağı üste veren kanalları gördüm, filtrenin ters takılmasına karşı bir emniyeti yokmu acaba, ters takınca yağ akışı olmadığını bununda kapağı çatlatmasındanda bahsetti sanki usta. Evet tam üç kapağı çatlattılar maalesef.Bugün 35km mesafe test edeceğim ama tedirginim, arızanın tam giderildiğindende şüpheliyim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:26 ----------
pea çözüm tavsiyene teşekkür ederim. Ben genede benelliye ulaşıp direk bildireceğim. şurya bakarmısınız sağlam motoru teslim ediyoruz kusurlu alıyoruz, basit bir yağ değişiminde başıma gelene bak, motorun ciddi bir sorunu olduğundaki durumu düşünemiyorum.
Emreerol
02 Ekim 2016, 13:58
Selamlar,
Hava bugün epey güzel. Pendik,Kartal,Maltepe,Kadıköy civarlarında bir yerlerde toplansak mı? Gelen olur mu acaba?
Gronax
02 Ekim 2016, 19:09
@akça23 hocam hangi serviste yaptırmıştınız?
berkaye
02 Ekim 2016, 19:10
Arkadaşlar herkese selamlar bir süredir fazla aktif değilim mesajlarda ama, sizlerle hikayemi paylaşayım dedim, tnt25 ilk alanlardan biri sayılırım. Nisanda aldığım demirat,ımla mutlu mesut bir hayat yaşayorduk dağda bayırda yollarda kuş gibi süzülür,rampa dinlemezdi. Gel zaman git zaman derken demirat,ım 4000km dayandı. Bakımını yapmak için servise götürdüm yağ filtreside dahil değiştiler bir saat sonra teslim alıp çıktım yola. Ertesi gün kayınpederin bahçesine gidip akşam dönecekken 1. vitese alıp bahçe kapısından çıkacakken motorda anormal bir ses duyup eğilip baktığımda ne göreyim yağ olduğu gibi altta. Motoru hemen stop ettim baktım alta,hani yağ tahliye vidasını tam sıkmadılarda ordanmı kaçırıyor diye, orayla ilgisi yok bide ne göreyim yağfiltresi kapağı çatlak ordan yağ akıyor aşağıdaki resimde görüldüğü gibi. Şok oldum, yapacak bişey yok akşam bıraktım orda, sabah servise götürdük kamyonetle bıraktık hallederiz sen canını sıkma dediler, bıraktım ertesi gün tlf ettim arıza sebebini öğrenmek için, benellinin kendilerine gönderdikleri yağ filtrelerinin aynı gibi gözüküp birinin biraz daha uzun olduğunu fark etmediklerini bununda kapağa baskı uygulayıp çatlattığını söylediler. Uzatmayım yenisini istemişler orijinal filtre ile,tabii bu arada onuda çatlatmışlar 3.kapağı takıp onuda çatlatmışlar. 15 gün sonra teslim almaya gittiğimde kapağın çatlağını kaynak edip test ettiklerini söyleyip bana verdiler daha fazla motorsuz kalmamak için o şekilde kabul edip geldim eve ama maalesef hafif sızdırma var gibi gene. Hafta sonu servis kapanmıştı ulaşamadım pazartesi bakacaz duruma. Arkadaşlar bunasıl iştir yahu bir yağ filtresi değişimi başımıza neler açtı bukadar zormu tasarlanmışki çözemediler birtürlü. bu işi bilen arkadaşların yorumunu rica ediyorum.http://i.hizliresim.com/G3NJaN.jpg (http://hizliresim.com/G3NJaN)http://i.hizliresim.com/40Qn4p.jpg (http://hizliresim.com/40Qn4p)http://i.hizliresim.com/gXpG7Q.jpg (http://hizliresim.com/gXpG7Q)
Aynı dertten muzdarip bir arkadaşımda. Bende yağ filtresinin içinden çıkanla farklı olduğuna şahidim. Kapak normal filtrede cuk otururken o yeni filtreyi taktığında kapağı dışarı ittiriyordu. Bunun için fazla sıkmak gerekli ve o yağ filtresi kapağa dışa doğru ittirdigi için catlatiyor, zaten kapağın malzemesi dandik bir döküm. Arkadaşımın başına bu geldiğinde o halde motoru servise götürmedi beni çağırdı çünkü yağ ata ata servise giderse yağ kalmaz motoru zarar gorecekti ben kapağını aldım kaynattirdim taktik ve eski orjinal filtresini taktik oracıkta bi daha kırmasın diye gayet güzel çalıştı fakat motora zarar vermiş bile farklı bir sesle çalışıyordu motoru servise goturecekti napti bilmiyorum, bu durumda o yanlış filtreyi gönderen fabrikami suçlu yoksa servismi suçlu bende bilmiyorum ama kullanıcı güvenilirliğini bir şekilde geri kazanmaları lazim
Gronax
02 Ekim 2016, 19:10
Selamlar,
Hava bugün epey güzel. Pendik,Kartal,Maltepe,Kadıköy civarlarında bir yerlerde toplansak mı? Gelen olur mu acaba?
Bugün işim olmasaydı katılmak isterdim.
Yağ filtresini ters takabildiklerini de duymuştum. Ters takılınca motora ciddi zarar veriyormuş.
Sorun filtrenin uzun olması değil de ters takılması olabilir mi acaba?
akça23
02 Ekim 2016, 22:18
@akça23 hocam hangi serviste yaptırmıştınız? Elazığ benelli servisi motoyoldaşta yaptırdık. Tabi yaptıkları ortada...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:37 ----------
Berkaye verdiğin bilgi önemli, bu arkadaşın filtreyi kendimi değişmiş anlamadım o kısmı.Taktığı filtre orijinal olmadığını ayrıca ters takmış olabilirmi yani nasıl bir zarar vermiş motora öğrenebilirmisiniz arkadaşınızdan, olayı nasıl çözmüş veya durumu nedir bilgilendirirseniz sevinirim.Bugün 35 km mesafe yaptım hareket halinde hafif sızıntı yapıyor kapaktan, düşünebiliyormusunuz 3 kapak takarken çatlattılarda işi tam düzeltemediler akıl alır gibi değil...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------
pea benim korkum filtreyi ters takıp motora zarar vermeleri. Kızıyorum, bunu tasarlayan ters takmaya karşı bir emniyet düşünmemişse Allah belasını versin ne diyeyim, bu motoru çok sevmiştim canımı sıktılar.
berkaye
02 Ekim 2016, 23:47
Elazığ benelli servisi motoyoldaşta yaptırdık. Tabi yaptıkları ortada...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:37 ----------
Berkaye verdiğin bilgi önemli, bu arkadaşın filtreyi kendimi değişmiş anlamadım o kısmı.Taktığı filtre orijinal olmadığını ayrıca ters takmış olabilirmi yani nasıl bir zarar vermiş motora öğrenebilirmisiniz arkadaşınızdan, olayı nasıl çözmüş veya durumu nedir bilgilendirirseniz sevinirim.Bugün 35 km mesafe yaptım hareket halinde hafif sızıntı yapıyor kapaktan, düşünebiliyormusunuz 3 kapak takarken çatlattılarda işi tam düzeltemediler akıl alır gibi değil...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------
pea benim korkum filtreyi ters takıp motora zarar vermeleri. Kızıyorum, bunu tasarlayan ters takmaya karşı bir emniyet düşünmemişse Allah belasını versin ne diyeyim, bu motoru çok sevmiştim canımı sıktılar.
Kendi değiştirdi bende yanındaydım... Ben yıllardır kendi bakimimi kendim yaparım, gözümün önünde ilk defa sökülen motorun her parçasına dikkatlice bakarım. içinden eski yağ filtresini cikarttiginda ve içine koyduğu yeni filtreyi gördüğümde ikimizde farklı olduğunu direk anladık, kapak cuk diye oturmuyordu zaten. Fakat sonra paketin üstüne baktık tnt 25 etiketi yapistirmislar.. Demekki filtrenin tasariminibdegistirmisler diye düşünerek filtreyi taktı arkadaşım, o kapağı sikarkenki zorlanmasini gördügumde endiselendim zaten oyle bisey olacagindam fakat koca benelli hepsinde bu filtreyi kullaniyolar hiç birinde bişey olmamış demek bu motorda böyle diye ses çıkarmadım fakat düşündüğüm şey başına geldi arkadaşımın yağ filtresini bunlar büyük ihtimalle etiketlemede karıştırdılar.. Bu arada filtrenin yönü doğruydu fakat sizinkini bilmiyorum m.. sizinkiler ters takmış olsa motorun üst kısmına yağ gitmez ve basinctan dolayı motor blogunun aralarından bile sizdirabilirdi tahminimce
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------
Durum şuanda kaynaklı kapakla duruyormuş hala gitmemiş servise. Ama onun kaynağıni özenerek yaptırdım kapağı yağ kaçırmıyor şuan eski filtresi ile biniyormus hala
vhpfb44
03 Ekim 2016, 09:16
Herkese merhaba, sifir pulsar NS200 ile vale motorda beyaz 3.500km de top caseli beyaz tnt25 arasinda kaldim, motoru taniyan bilen varmi? Sizce hangisini almaliyim? Kafam cok karisik, bajaji biliyorum yakindan ama tnt25 hakkinda en ufak bir fikrim yok, servis yedek parca v.s.
Acilo5050
03 Ekim 2016, 11:25
Şu bajaj'a sırf parçaları ucuz fiyatı ucuz diye binmiyorlarsa ben bişey bilmiyorum.Sanayide çalışıyorum yan esnafımda bajaj pulsar var 200 lük sanırım. Adam 3.kes grup şanzumanı dağıttı illallah etti motordan resmen bi baktım 2 hafta sonra yeşil tnt 25 ile geldi :D daha yazılımını bile attırmamıştı ben söyleyince oralardan geçicem attırayım uzun sürmezse dedi :D şimdi her geçişte benim motora bakıyor nerde diye adamın yüzü gülüyor :D
vhpfb44
03 Ekim 2016, 13:47
Nereye baksan pulsar görüyosun sanki bedava dagitiyorlar, adama soruyosun diyoki saglamki tutuluyor!!! Tmm bisey demiyorum pulsari olan arkadaslar yanlis anlamasin bende alir binerim ama istiyorum ki farkli olsun her kose başında olan motora binmek istemiyorum sonuçta kuryelik yapmiyorum günlük eve git gel 15km max. Yol yapan birisiyim, benim icin oncelik kalite o yuzden tnt25 i sizlere soruyorum, kalite olarak nasil? Kronik problemleri varmi alirsam pisman olurmuyum? Objektif yorumlarinizi esirgemeyin lutfen ;-)
Gronax
03 Ekim 2016, 13:52
Nereye baksan pulsar görüyosun sanki bedava dagitiyorlar, adama soruyosun diyoki saglamki tutuluyor!!! Tmm bisey demiyorum pulsari olan arkadaslar yanlis anlamasin bende alir binerim ama istiyorum ki farkli olsun her kose başında olan motora binmek istemiyorum sonuçta kuryelik yapmiyorum günlük eve git gel 15km max. Yol yapan birisiyim, benim icin oncelik kalite o yuzden tnt25 i sizlere soruyorum, kalite olarak nasil? Kronik problemleri varmi alirsam pisman olurmuyum? Objektif yorumlarinizi esirgemeyin lutfen ;-)
Kanımca tek sıkıntı servisleri. Servise çok güvenme, işini garantiye al her zaman. Motor domuz gibi. Tnt Türkiye'de tutmazsa eminim tek sorun servisler olacaktır.
berkaye
03 Ekim 2016, 13:58
Kanımca tek sıkıntı servisleri. Servise çok güvenme, işini garantiye al her zaman. Motor domuz gibi. Tnt Türkiye'de tutmazsa eminim tek sorun servisler olacaktır.
Domuzlar yemek bulamayınca kendi poqunu yiyomuş buda benzin bulamayınca şey ediyormu :P
spirit32
03 Ekim 2016, 15:27
çok geçmiş olsun pea. adamlardaki yüzsüzlüğe bak. hep işlerini yapmıyorlar yapmadıkları gibi hazırını bozuyorlar. şikayet edince de bozuluyorlar.
servisler yüzünden mundar olacak makine.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:12 ----------
arkadaşlar merhaba,
trafikte genelde çok fazla fan açıyor bu normal midir. süratli giderken sorun yok. hararet göstergesi hiç bir zaman en sona kadar yükselmedi.
yada benim kullanmam ile alakalımımdır.
Ekleme: Ben akümü bulduğumda mührü çıkarılmıştı. Yalandan takıp şarja taktılar, 1 dakika sonra da motora taktılar.
Şimdi evdeki şarj aletimde deniyorum ve akü şarj oluyor. Ama mühür bozulduğu için aküden "pıst pıst" gaz salma sesi geliyor.
Yani adamlar kendi elleriyle bozmuş akümü.
Benelli'ye de attım mail, tüm detayıyla anlattım başıma gelenleri. Bakalım yanıtları nasıl olacak. En basitinden akü değişimi ve ücretsiz bakım teklif etmeleri gerekiyor.
Adamlar bayinin vereceği raporlar ile sana dönüş yaparlar bayide kendini haklı çıkaracak biraz üzerine gitmen gerekecek. Geçmiş olsun. Tekeriniz düz bassın.
SeCReTBoY
03 Ekim 2016, 15:37
Arkadaşlar herkese selamlar bir süredir fazla aktif değilim mesajlarda ama, sizlerle hikayemi paylaşayım dedim, tnt25 ilk alanlardan biri sayılırım. Nisanda aldığım demirat,ımla mutlu mesut bir hayat yaşayorduk dağda bayırda yollarda kuş gibi süzülür,rampa dinlemezdi. Gel zaman git zaman derken demirat,ım 4000km dayandı. Bakımını yapmak için servise götürdüm yağ filtreside dahil değiştiler bir saat sonra teslim alıp çıktım yola. Ertesi gün kayınpederin bahçesine gidip akşam dönecekken 1. vitese alıp bahçe kapısından çıkacakken motorda anormal bir ses duyup eğilip baktığımda ne göreyim yağ olduğu gibi altta. Motoru hemen stop ettim baktım alta,hani yağ tahliye vidasını tam sıkmadılarda ordanmı kaçırıyor diye, orayla ilgisi yok bide ne göreyim yağfiltresi kapağı çatlak ordan yağ akıyor aşağıdaki resimde görüldüğü gibi. Şok oldum, yapacak bişey yok akşam bıraktım orda, sabah servise götürdük kamyonetle bıraktık hallederiz sen canını sıkma dediler, bıraktım ertesi gün tlf ettim arıza sebebini öğrenmek için, benellinin kendilerine gönderdikleri yağ filtrelerinin aynı gibi gözüküp birinin biraz daha uzun olduğunu fark etmediklerini bununda kapağa baskı uygulayıp çatlattığını söylediler. Uzatmayım yenisini istemişler orijinal filtre ile,tabii bu arada onuda çatlatmışlar 3.kapağı takıp onuda çatlatmışlar. 15 gün sonra teslim almaya gittiğimde kapağın çatlağını kaynak edip test ettiklerini söyleyip bana verdiler daha fazla motorsuz kalmamak için o şekilde kabul edip geldim eve ama maalesef hafif sızdırma var gibi gene. Hafta sonu servis kapanmıştı ulaşamadım pazartesi bakacaz duruma. Arkadaşlar bunasıl iştir yahu bir yağ filtresi değişimi başımıza neler açtı bukadar zormu tasarlanmışki çözemediler birtürlü. bu işi bilen arkadaşların yorumunu rica ediyorum.http://i.hizliresim.com/G3NJaN.jpg (http://hizliresim.com/G3NJaN)http://i.hizliresim.com/40Qn4p.jpg (http://hizliresim.com/40Qn4p)http://i.hizliresim.com/gXpG7Q.jpg (http://hizliresim.com/gXpG7Q)
Geçmiş olsun servis ilk kapağı sökerken veya takarken bi halt yemiştir söylemiyor bilgisiz servisler çıraklara iş yaptırıyor sonra böyle şeyler çıkıyor ortaya. Geçmiş olsun merkezle görüş sende pea gibi.
Balc10
03 Ekim 2016, 16:03
teşekkürler, bu kapağın üzerinde yağı üste veren kanalları gördüm, filtrenin ters takılmasına karşı bir emniyeti yokmu acaba, ters takınca yağ akışı olmadığını bununda kapağı çatlatmasındanda bahsetti sanki usta. Evet tam üç kapağı çatlattılar maalesef.Bugün 35km mesafe test edeceğim ama tedirginim, arızanın tam giderildiğindende şüpheliyim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:26 ----------
pea çözüm tavsiyene teşekkür ederim. Ben genede benelliye ulaşıp direk bildireceğim. şurya bakarmısınız sağlam motoru teslim ediyoruz kusurlu alıyoruz, basit bir yağ değişiminde başıma gelene bak, motorun ciddi bir sorunu olduğundaki durumu düşünemiyorum.
yağın akmasıyla kapak mı çatlar servis sallamıştır hatasını ört pas ediyor ama merkezle konuşursan sorunu çözerler. biri orjinal fabrikada üretilen kapak diğeride merkezden gelen 2 orjinal kapak :D saçmalık.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO