Orijinalini görmek için tıklayınız : Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
SeCReTBoY
02 Eylül 2016, 15:35
Yani tnt 25 çift egzos yapılabilir. GÖrüntü larka çok güzel durur motor performansına etki eder mi peki ?
Balc10
02 Eylül 2016, 15:41
TNT 25 mi TNT 250mi bilmiyorum ama geçen gün bi bayan kullanıcısını gördüm ayrı bi hoşuma gitti :) acaba oda buralarda mıdır ? Tekerinize taş değmesin.
Gronax
02 Eylül 2016, 15:46
Yani tnt 25 çift egzos yapılabilir. GÖrüntü larka çok güzel durur motor performansına etki eder mi peki ?
Yapılamaması için bir engel yok bence. Performans konusunda ise akropovic'lerin makinalara beygir kattığını duymuştum. Diğer egzozlar için aynı durum var mı bilemiyorum. Akropivic'in bu tarzda çift egzoz ve kuyruk altı için egzozu varsa ve de bu motora da uygunsa performanslı olabilir bence. Yani atıyorum sanayide yaptırdığın o çift kuyruk altı egzoz akropovic kadar performans vermeyebilir diye düşünüyorum. Yanlışım varsa düzeltin.
Ruling
02 Eylül 2016, 16:10
Yapılamaması için bir engel yok bence. Performans konusunda ise akropovic'lerin makinalara beygir kattığını duymuştum. Diğer egzozlar için aynı durum var mı bilemiyorum. Akropivic'in bu tarzda çift egzoz ve kuyruk altı için egzozu varsa ve de bu motora da uygunsa performanslı olabilir bence. Yani atıyorum sanayide yaptırdığın o çift kuyruk altı egzoz akropovic kadar performans vermeyebilir diye düşünüyorum. Yanlışım varsa düzeltin.
Akropovic performans egzozları olduğu doğrudur ama ne kadar etki eder belli olmaz. TNT25 için
http://www.dailymotion.com/video/x4rj4ke bu linkteki videoda sesi falan bayağı güzel geliyor ama tektir çifti de olur bence biraz masraflı olur sadece.
Gronax
02 Eylül 2016, 16:25
Akropovic performans egzozları olduğu doğrudur ama ne kadar etki eder belli olmaz. TNT25 için http://www.dailymotion.com/video/x4rj4ke bu linkteki videoda sesi falan bayağı güzel geliyor ama tektir çifti de olur bence biraz masraflı olur sadece.
Valla ben de merak ediyordum akropovic'in tnt 25 için egzozu var mıydı diye, bulamamıştım. Güzelmiş hakikaten. Yalnız maliyet konusu dediğin gibi tuzlu olacaktır özellikle iki adet akropovic takılmak istendiğinde. Fiyatlara hakim değilim ama CBR 250 için tiger egzoz bile bin küsür lira ise akropovic tuzludur. Açıkcası bunun yerine lastik değiştirmeyi tercih ederdim sanırım ben. Bu arada alıntı yaptığım fotodaki egzoz için 1500-1700 gibi bir fiyat almış arkadaş bir yerden.
EpaddaiC
02 Eylül 2016, 16:53
Valla ben de merak ediyordum akropovic'in tnt 25 için egzozu var mıydı diye, bulamamıştım. Güzelmiş hakikaten. Yalnız maliyet konusu dediğin gibi tuzlu olacaktır özellikle iki adet akropovic takılmak istendiğinde. Fiyatlara hakim değilim ama CBR 250 için tiger egzoz bile bin küsür lira ise akropovic tuzludur. Açıkcası bunun yerine lastik değiştirmeyi tercih ederdim sanırım ben. Bu arada alıntı yaptığım fotodaki egzoz için 1500-1700 gibi bir fiyat almış arkadaş bir yerden.
1500 - 1700 lira teki için uçuk fiyat hepimizi aşar bence bu :) Lastik değişimi iyi şimdilik dediğin gibi ama sesinde bile büyük fark oluşturuyor. Tekerinize taş değmesin.
oialdemir
02 Eylül 2016, 16:59
Ben Moto 3 egzozlarını seviyorum ondan çizmiştim aslında onu :)
http://3.bp.blogspot.com/-7NPbSgiHLqI/VZPYn9BbWaI/AAAAAAABZfk/C8nQqIW_BUs/s1600/Honda%2BMoto3.jpg
https://theliveryblog.files.wordpress.com/2015/07/leopard-4.jpeg
http://www.bos-exhausts.company/wp-content/uploads/2015/06/ONO_VAZQUEZ_fweisse_29f0313.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:57 ----------
Sesinide koyalım :D
https://www.youtube.com/watch?v=lFOG4ymZyqc
beyaban
02 Eylül 2016, 17:01
Ben Moto 3 egzozlarını seviyorum ondan çizmiştim aslında onu :)
http://3.bp.blogspot.com/-7NPbSgiHLqI/VZPYn9BbWaI/AAAAAAABZfk/C8nQqIW_BUs/s1600/Honda%2BMoto3.jpg
https://theliveryblog.files.wordpress.com/2015/07/leopard-4.jpeg
http://www.bos-exhausts.company/wp-content/uploads/2015/06/ONO_VAZQUEZ_fweisse_29f0313.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:57 ----------
Sesinide koyalım :D
https://www.youtube.com/watch?v=lFOG4ymZyqc
Senmi çizdin o çift egzosu :) Motordan motora göre sesi fark eder yanlız bizimkinde daha tok bir sesle çıkar bence
Gronax
02 Eylül 2016, 17:02
1500 - 1700 lira teki için uçuk fiyat hepimizi aşar bence bu :) Lastik değişimi iyi şimdilik dediğin gibi ama sesinde bile büyük fark oluşturuyor. Tekerinize taş değmesin.
Yanlış anlaşılma olmasın hocam ben o fiyat aralığını normal çift egzoz için atmıştım. Akropovic ile karışmasın fiyat, ki bence o da ondan aşa kalır yanı yoktur yani fiyat olarakta neyse. :D
beyaban
02 Eylül 2016, 17:13
Yanlış anlaşılma olmasın hocam ben o fiyat aralığını normal çift egzoz için atmıştım. Akropovic ile karışmasın fiyat, ki bence o da ondan aşa kalır yanı yoktur yani fiyat olarakta neyse. :D
Valla o fiyata egzos alınacağına kask lastik alınır falan alınır. Motorun seside performansıda gayet iyi zaten :) Kawasaki alan varsa taktırsın :D
hacıyatmaz
03 Eylül 2016, 13:30
Akropovic performans egzozları olduğu doğrudur ama ne kadar etki eder belli olmaz. TNT25 için http://www.dailymotion.com/video/x4rj4ke bu linkteki videoda sesi falan bayağı güzel geliyor ama tektir çifti de olur bence biraz masraflı olur sadece.
bu model tnt 25 ise egzos fiyatını hak ediyor gibime geldi :) Sesi bayağı bi toklaşıyor :) Tekerinize taş değmesin.
mkgbe
04 Eylül 2016, 16:42
https://imageshack.com/i/pokLyHN2p
https://imageshack.com/i/pnmkSMoKp
https://imageshack.com/i/poJnz9BHj
https://imageshack.com/i/pn8QOVkXj
https://imageshack.com/i/pluE4rHSj
https://imageshack.com/i/pl5kf6Pnp
eski çantayı buna taktım şimdilik çok kaba durmadı ama çok da eşya almayacak
https://imageshack.com/i/pnwc1nzjj
buda koruma takozu bide ön cam ayarladık mı tam olacak
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:36 ----------
bu fotoların direk burda görünmesi için neyapacağız acaba enazından linklerin aktif olmasını nasıl sağlarız[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------
Şimdiden uyarayım, taşıma demirinde kullanılan civatalar anında paslanıyor. İlk yağmurdan sonra her yeri pas oldu.
Su görmeden bir gres/pas koruma spreyi kullanın derim.
RemziSar
05 Eylül 2016, 00:04
merhaba arkadaşlar bende motorumu satmayı düşünüyordum. sehir içi daha az yakan bir scooter falan almak için sonradan vazgeçtim.. hala sitede duruyor bakmak isteyen https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-benelli-ekstrali-tnt25-319120274/detay/ ulaşabilirler...
gezgin41
05 Eylül 2016, 15:10
https://imageshack.com/i/pokLyHN2p
https://imageshack.com/i/pnmkSMoKp
https://imageshack.com/i/poJnz9BHj
https://imageshack.com/i/pn8QOVkXj
https://imageshack.com/i/pluE4rHSj
https://imageshack.com/i/pl5kf6Pnp
eski çantayı buna taktım şimdilik çok kaba durmadı ama çok da eşya almayacak
https://imageshack.com/i/pnwc1nzjj
buda koruma takozu bide ön cam ayarladık mı tam olacak
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:36 ----------
bu fotoların direk burda görünmesi için neyapacağız acaba enazından linklerin aktif olmasını nasıl sağlarız[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------
Yorum yazarken üst menüde sağdan 3.ye tıkla resim linkini yapıştır. veya http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/... 3 noktayı sil ortaya linki yapıştır resimler direk görünür. Bence güzel olmuş kask alması yeter birazdan boşluk var yani.
ayhan32
05 Eylül 2016, 17:11
bizim motor için bir tanıtım yapmışlar.
https://www.youtube.com/watch?v=Fr1pfq17ip4
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:01 ----------
arkadaşlar,
makinadan genel anlamda bir memnuniyetsizliğim olmadı. çok makinalarda olduğu gibi lastikler hariç.
lastikleri değiştirdim. makine sanki daha bir güzel oldu.
örneğin , viraja daha rahat giriyorum. ıslak zeminde daha güvenli hale geldi. eskisi gibi ufacık nemde orası burası oynamıyor. firen mesafesi daha iyi oldu.
hafta sonu ufak bir gezi yaptım. yer yer ufakta olsa yağmura yakalandım. acemice bir sürüş olmasına rağmen hiç bir tedirginlik ve sıkıntı yaşamadım. zira kaza yapan arkadaşların çoğu lastikten kaynaklı kazalar yaşadı tavsiyem aksesuar dan ziyade lastikleri değiştirmenizdir. herkese kazasız belasız sürüşler dilerim tekeriniz düz bassın.
Philippe
05 Eylül 2016, 18:54
bizim motor için bir tanıtım yapmışlar.
https://www.youtube.com/watch?v=Fr1pfq17ip4
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:01 ----------
arkadaşlar,
makinadan genel anlamda bir memnuniyetsizliğim olmadı. çok makinalarda olduğu gibi lastikler hariç.
lastikleri değiştirdim. makine sanki daha bir güzel oldu.
örneğin , viraja daha rahat giriyorum. ıslak zeminde daha güvenli hale geldi. eskisi gibi ufacık nemde orası burası oynamıyor. firen mesafesi daha iyi oldu.
hafta sonu ufak bir gezi yaptım. yer yer ufakta olsa yağmura yakalandım. acemice bir sürüş olmasına rağmen hiç bir tedirginlik ve sıkıntı yaşamadım. zira kaza yapan arkadaşların çoğu lastikten kaynaklı kazalar yaşadı tavsiyem aksesuar dan ziyade lastikleri değiştirmenizdir. herkese kazasız belasız sürüşler dilerim tekeriniz düz bassın.
Ne taktırdınız hocam. lastik değiştirme dönemine geldim bende.
Gronax
05 Eylül 2016, 22:45
Selam dostlar. Ben de geçen hafta sonu koruma takozlarını test etme fırsatı buldum. Gayet işe yarıyorlar. :P Ya lastiklerin gazabına uğradım yada ben bir yerde yanlış yaptım. Her zaman döndüğüm göbekte baktım etraf temiz dedim şöyle güzelce viraja gireyim, ben aleti altımda yatırınca tak dedi sola düştü. Şahsım adıma bir çok yönden ibret dolu bir maceraydı. Zincir yağı söylemiştim, kargo getirmedi dedim bari ben gideyim alayım. 3-4 dk mesafe motorla. Tabi o anda içimdeki apaçi uyandı sanırsam kask dışında bir şey giymemiştim. Tabi yine de ucuz atlattım diyebiliriz, göbeğe geldiğimde zaten yavaşlamıştım, 20-30 falandır sanırım. Bir-iki çizikle atlattım ben. Motorda da sadece koruma takozunun ön kapağı sürtündü. Zerre çizik yok. :cat:
Şimdi burada benim sormak istediğim bir nokta var. Bana gelen somunlardan biri kısaydı. Ben sandım motora göre böyle yollamışlardır ama taktığımızda ucu yetişmedi somunun, bizde o ara kapağı yada neyse adı onu ters çevirdik öyle taktık. Yani ucu şase kısmına girecek şekilde ayarladık öyle ucundan somunu sıktık. Benim düştüğüm taraf uzun vidanın olduğu kısımdı. Yani birinci resimdeki gibi. Acaba diğer tarafa düşseydim şase içeri doğru yamulur muydu merak ediyorum. Siz nasıl ayarladınız o ara parçanın yönünü? İlk resim bizim doğru olduğunu düşündüğümüz şekil.
http://i.hizliresim.com/PQnGX5.jpg
http://i.hizliresim.com/gX2bm5.jpg
zafer6n
06 Eylül 2016, 10:44
merhaba, doğru olduğunu düsündüğün aslında yanlış olan , siyah parça şasenin yuvarlak kısmına tam tersi şekilde gömülerek giriyor, takozun arka kısmıda siyah parçaya girecek.vidanın da şasenin iç kısmından ucu biraz görünür hale gelecek kadar girmesi gerek.
Gronax
06 Eylül 2016, 10:59
merhaba, doğru olduğunu düsündüğün aslında yanlış olan , siyah parça şasenin yuvarlak kısmına tam tersi şekilde gömülerek giriyor, takozun arka kısmıda siyah parçaya girecek.vidanın da şasenin iç kısmından ucu biraz görünür hale gelecek kadar girmesi gerek.
Aslında bizim de aklımıza gelen ilk oydu ama amaca o şekilde girerse çok sert bir düşmede şaseyi falan yamultur mu diye düşünmüştüm? Hoş öbür türlüde çok fark olmayacaktır. Zaten o yanlış taktığım takoz yerinden oynamıştı biraz.
bu değilde;
http://i.hizliresim.com/6mrWv9.jpg
olay budur diyorsun;
http://i.hizliresim.com/yVNZpN.jpg
bireycell
06 Eylül 2016, 11:16
bizim motor için bir tanıtım yapmışlar.
https://www.youtube.com/watch?v=Fr1pfq17ip4
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:01 ----------
arkadaşlar,
makinadan genel anlamda bir memnuniyetsizliğim olmadı. çok makinalarda olduğu gibi lastikler hariç.
lastikleri değiştirdim. makine sanki daha bir güzel oldu.
örneğin , viraja daha rahat giriyorum. ıslak zeminde daha güvenli hale geldi. eskisi gibi ufacık nemde orası burası oynamıyor. firen mesafesi daha iyi oldu.
hafta sonu ufak bir gezi yaptım. yer yer ufakta olsa yağmura yakalandım. acemice bir sürüş olmasına rağmen hiç bir tedirginlik ve sıkıntı yaşamadım. zira kaza yapan arkadaşların çoğu lastikten kaynaklı kazalar yaşadı tavsiyem aksesuar dan ziyade lastikleri değiştirmenizdir. herkese kazasız belasız sürüşler dilerim tekeriniz düz bassın.
Video güzel hazırlanmış 2 modelin birden tanıtılması da cabası :) hangi marka lastik ve taktırdın ve ölçüler neydi. kullanılan lastikleri topluyoruz :) iyi bir model belirleyeceğiz inşAllah. Tekeriniz düz bassın.
zafer6n
06 Eylül 2016, 11:26
1000 bakımında 15 50 ıpone yağ kullanmıştım motorun gidişinden çekişinden memnundum, sonrasında 10 40 kullandım motorun güçten düştüğünü, gitmediğni hissettim açıkcası. oialdemirin kullnaım kitapçığı paylaşımından da yola çıkarak tekrar 15 50 yağa dönüş yaptım, motor çok daha rahat gidiyor çok daha iyi hızlanıyor ve rampa çekişlerinde daha kuvvetli oluyor. fabrika verisi de olan 15 50 yağ kullanmanızı şahsen tavsiye ederim.
ayhan32
06 Eylül 2016, 12:01
hocam selam
pirelli diablo rosso 2
ön 110/70R17 54H
arka 150/60R17 66H
Ben gayet memnun kaldım.
lakin şöyle bir durum var. ben motolastik. com dan aldım. 2 grupta satılıyor. birisi Brezilya da üretiliyormuş diğeri Almanya'da üretiliyormuş. Almanya üretimi daha yumuşak hamur. Brezilya üretimi daha sertmiş. altın elbiseli adam tanıtımında öle söylüyor. Almanya üretimi arasında 100 ₺ gibi bir fark var. ben Almanya üretimi olandan aldım. zira tanıtım videosunda ölçüler aynı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:56 ----------
hocam selam
pirelli diablo rosso 2
ön 110/70R17 54H
arka 150/60R17 66H
Ben gayet memnun kaldım.
Benelli sitesinin tanıtım videosunda ölçülerde böyle
lakin şöyle bir durum var. ben motolastik. com dan aldım. 2 grupta satılıyor. birisi Brezilya da üretiliyormuş diğeri Almanya'da üretiliyormuş. Almanya üretimi daha yumuşak hamur. Brezilya üretimi daha sertmiş. altın elbiseli adam tanıtımında öle söylüyor. Almanya üretimi arasında 100 ₺ gibi bir fark var. ben Almanya üretimi olandan aldım. bizim yollara uygun olanın bu olduğunu belirtiyorlar.
bireycell
06 Eylül 2016, 15:04
1000 bakımında 15 50 ıpone yağ kullanmıştım motorun gidişinden çekişinden memnundum, sonrasında 10 40 kullandım motorun güçten düştüğünü, gitmediğni hissettim açıkcası. oialdemirin kullnaım kitapçığı paylaşımından da yola çıkarak tekrar 15 50 yağa dönüş yaptım, motor çok daha rahat gidiyor çok daha iyi hızlanıyor ve rampa çekişlerinde daha kuvvetli oluyor. fabrika verisi de olan 15 50 yağ kullanmanızı şahsen tavsiye ederim.
Yağ için 10w40'ın az geldiğini birçok arkadaş belirtmişti zaten motul ile ıpone markaları arasında kararsızlık vardı ikiside iyi diyor sen seçimini yaptın heralde :)
haydabre
06 Eylül 2016, 15:16
Selam dostlar. Ben de geçen hafta sonu koruma takozlarını test etme fırsatı buldum. Gayet işe yarıyorlar. :P Ya lastiklerin gazabına uğradım yada ben bir yerde yanlış yaptım. Her zaman döndüğüm göbekte baktım etraf temiz dedim şöyle güzelce viraja gireyim, ben aleti altımda yatırınca tak dedi sola düştü. Şahsım adıma bir çok yönden ibret dolu bir maceraydı. Zincir yağı söylemiştim, kargo getirmedi dedim bari ben gideyim alayım. 3-4 dk mesafe motorla. Tabi o anda içimdeki apaçi uyandı sanırsam kask dışında bir şey giymemiştim. Tabi yine de ucuz atlattım diyebiliriz, göbeğe geldiğimde zaten yavaşlamıştım, 20-30 falandır sanırım. Bir-iki çizikle atlattım ben. Motorda da sadece koruma takozunun ön kapağı sürtündü. Zerre çizik yok. :cat:
Şimdi burada benim sormak istediğim bir nokta var. Bana gelen somunlardan biri kısaydı. Ben sandım motora göre böyle yollamışlardır ama taktığımızda ucu yetişmedi somunun, bizde o ara kapağı yada neyse adı onu ters çevirdik öyle taktık. Yani ucu şase kısmına girecek şekilde ayarladık öyle ucundan somunu sıktık. Benim düştüğüm taraf uzun vidanın olduğu kısımdı. Yani birinci resimdeki gibi. Acaba diğer tarafa düşseydim şase içeri doğru yamulur muydu merak ediyorum. Siz nasıl ayarladınız o ara parçanın yönünü? İlk resim bizim doğru olduğunu düşündüğümüz şekil.
http://i.hizliresim.com/PQnGX5.jpg
http://i.hizliresim.com/gX2bm5.jpg
Bir kaç arakdaş daha senin gibi yatırmıştı motoru ve malesef yan yatmıştı. Takozlar güven veriyor şase kısmına :)
Gronax
06 Eylül 2016, 15:26
Bir kaç arakdaş daha senin gibi yatırmıştı motoru ve malesef yan yatmıştı. Takozlar güven veriyor şase kısmına :)
Hakikaten hocam ya, büyük nimet. Yani alet böyle saçma bir şekilde çizilseydi hevesim darma dağın olurdu, zaten alet takozsuz bir ss olsaydı ölürdüm. Cross gibi aldım yerden devam ettim. :D
Hakikaten hocam ya, büyük nimet. Yani alet böyle saçma bir şekilde çizilseydi hevesim darma dağın olurdu, zaten alet takozsuz bir ss olsaydı ölürdüm. Cross gibi aldım yerden devam ettim. :D
Emsallerine göre bence çok artısı olan bir model ilk avantajı da fiyatı :) Servislerde çoğalırsa alır başını gider zaten servisler çoğaldığında fiyatlarda yükselir hep öyle olur bu işler :) Tekerinize taş değmesin.
Balc10
06 Eylül 2016, 16:46
Aslında bizim de aklımıza gelen ilk oydu ama amaca o şekilde girerse çok sert bir düşmede şaseyi falan yamultur mu diye düşünmüştüm? Hoş öbür türlüde çok fark olmayacaktır. Zaten o yanlış taktığım takoz yerinden oynamıştı biraz.
bu değilde;
http://i.hizliresim.com/6mrWv9.jpg
olay budur diyorsun;
http://i.hizliresim.com/yVNZpN.jpg
Allah'tan doğru taktığın tarafa doğru yatmış motor diğer taraf sıkıntı yaratabilirdi. Çok geçmiş olsun umarım son kazan olur. Lastikleri değiştir mümkünse. Tekerin düz bassın.
zafer6n
06 Eylül 2016, 17:18
ben castrol 15 50 den devam ediyorum memnunum ;)
mkgbe
06 Eylül 2016, 19:02
Pea teşekkür ederim ilk fırsatta uygulayayım
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:45 ----------
Teşekkür ederim
çanta şimdilik yetecek gibi yetmediğinde büyütecez artık
Yorum yazarken üst menüde sağdan 3.ye tıkla resim linkini yapıştır. veya http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/motosiklet-modelleri/... 3 noktayı sil ortaya linki yapıştır resimler direk görünür. Bence güzel olmuş kask alması yeter birazdan boşluk var yani.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------
Gronax geçmiş olsun
Çanta demirini kendim taktım ama koruma takozunun takılacağı yerlerdeki vidalar çok sıkışık olduğu için sökemeyince notorcuda lokmayla söküldü bana gelen vidalardan biri diğerine göre daha uzun kaldı çünkü motor bloğuna dayandı hatta takan zorlamış iz yapmış üzerinde kısasını taktık
Zafer6n dediği gibi siyah parça tam tersi oturtulacakdı
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:53 ----------
Ayhan32 bende motolastikte taktırdım hiç bana Brezilya almanya muhabbettinden bahsetmediler hatta ilk sorumda bütün gün yorulduk soru moru çekemicem tavırlarına girince çıkıp gidesim geldiki hiç hazzetmem böyle durumlarda esnaflardan
neyse dedim yola gidecem bu seferlik boşverdim
Siz kaça taktırdınız ,bize brezilya malımı düştüki acaba bak şimdi
Zaten sonra hayıflandım 150 ebat varmış nette daha ucuza diye ama neyse
ayhan32
07 Eylül 2016, 11:11
bana 856 ₺ ye geldi.
Ruling
07 Eylül 2016, 15:13
bana 856 ₺ ye geldi.
Fiyatı normal diablo rosso 2 taktırmıştın değil mi sen öyle hatırlıyorum
EpaddaiC
07 Eylül 2016, 15:31
Benelli TNT 175 buda ayrı bir model 135 yerine bu gelse bence daha fazla tutulur ne dersiniz yüksek cc fiyatıda biraz düüşk olursa 135'ten fazla iş yapar.
https://www.youtube.com/watch?v=suGO3x557RA
ayhan32
07 Eylül 2016, 16:05
doğrudur.
diablo rosso 2
seyralem
07 Eylül 2016, 16:07
doğrudur.
diablo rosso 2
michlen pilot street taktıran arkadaşlarda memnun olduğunu belirtiyor ama diablo başkadır bence +1 önde gider michlene kıyasla zaten rosso yarış mmotoru hissi verdiyordur TNT 25'e. Tekeriniz düz bassın
Akhunturk
08 Eylül 2016, 09:16
michlen pilot street taktıran arkadaşlarda memnun olduğunu belirtiyor ama diablo başkadır bence +1 önde gider michlene kıyasla zaten rosso yarış mmotoru hissi verdiyordur TNT 25'e. Tekeriniz düz bassın
Diablo Rosso 2 ile Pilot Street karşılaştırılamaz, çünkü bizim ölçülerdeki Pilot Street ler Radyal değil. Michelin Türkiye'ye Radyal Pilot Street getirmiyor.
Gronax
08 Eylül 2016, 10:00
Benelli ile bu çinli ortağın nasıl bir ilişkisi var biliyor musunuz?
Çinli ortak değil, sahip.
Çinli Qianjiang Group 2005'te satın aldı. Tasarım İtalya'da, üretim yönetim Çin'de.
Ama Hindistan'daki ilişkiyi bilmiyorum. %49 Hintler %51 Çinliler galiba.
darknife
08 Eylül 2016, 11:48
Benelli'nin İtalya'da ürettiği modeller var ama fiyattan dolayı bizlere gelmiyor. Bize gelen modeller Çin'de Qianjiang yönetimi altında Keeway fabrikasından çıkıyor yanlış değilsem. Çin'de üretiliyor diyede kimse markayı kötülemesin honda'da çinde üretiyor ama japon. Saygılar ve sevgilerimle :) Tekerinize taş değmesin.
gezgin41
08 Eylül 2016, 14:56
Bayram gezisi yapacak arkadaşlar var mı buralarda rotaları öğrenelim belki yollarımız kesişir.
bireycell
08 Eylül 2016, 15:35
Bayram gezisi yapacak arkadaşlar var mı buralarda rotaları öğrenelim belki yollarımız kesişir.
Rotalar Akdeniz doğru olabilir. Şimdiden tüm motordaşlara hayırlı bayramlar. Umarım kaza haberi gelmez kimseden
Emreerol
08 Eylül 2016, 15:58
Cumartesi'ye kadar netleşecektir, 2 alternatifim var;
1. İstanbul-Dikili 500 Km
2. İstanbul-Hatay 1150 Km
Gönlüm 2. rotayı yapmakta ancak bakalım bizim bücürle zorlayacak.
motokeyf
08 Eylül 2016, 16:26
Mola vererek gidersen zorlamaz Hatay İskenderun harika zaman geçireceğin. Motosiklet sıfır senin yorumları da takip ederim bildiğim kadarıyla motorunda bi arzıa yoktu çok şükür bas git bence bi arkadaş bücür dediğinle 5000 km yurtdışı yapıp geldi :D :)
haydabre
08 Eylül 2016, 16:49
Cumartesi'ye kadar netleşecektir, 2 alternatifim var;
1. İstanbul-Dikili 500 Km
2. İstanbul-Hatay 1150 Km
Gönlüm 2. rotayı yapmakta ancak bakalım bizim bücürle zorlayacak.
Aradaki km farkı bayağı var. Hatay değilde Motokeyf'in dediği gibi İskender'una gidersen güzel olur. Tabi dikili de çok güzel ama hatayda hem tarih hem eğlence ikiside mevcut :) Tekerine taş değmesin Yolun açık olsun.
mkgbe
08 Eylül 2016, 20:09
Bende soranlara italyan diyordum bundan sonra çinli diyeyim
Benelli'nin İtalya'da ürettiği modeller var ama fiyattan dolayı bizlere gelmiyor. Bize gelen modeller Çin'de Qianjiang yönetimi altında Keeway fabrikasından çıkıyor yanlış değilsem. Çin'de üretiliyor diyede kimse markayı kötülemesin honda'da çinde üretiyor ama japon. Saygılar ve sevgilerimle :) Tekerinize taş değmesin.
PcK0PaT
08 Eylül 2016, 22:34
Arkadaşlar bu motorda da stop etme sorunu veya başka bir kronik sorun var mı ? Marka fanatikliği yapmadan neyi var neyi yok siz kullanıcılarından temiz bilgi almak isterim.
Şimdi marka fanatikliği derken mevzuu şu bilirsiniz. Mesela ben Pulsar 200NS kullanıyorum bu motorda kronik stop sorunu var değil mi ? Evet var. Forumda kimisi bu motor hakkında birşey sorduğunda kullanıcılar böyle bir fanatizme bürünerekden yok arkadaşım bir sorunu falan al kullan gibisinden yanıltıcı bilgiler paylaşıp insanları aldatıyorlar.
O yüzden sizlere soruyorum bu motorun kronik sürekli nükseden çözülemeyen bir sorunu var mı ?
Arkadaşlar bu motorda da stop etme sorunu veya başka bir kronik sorun var mı ? Marka fanatikliği yapmadan neyi var neyi yok siz kullanıcılarından temiz bilgi almak isterim.
Şimdi marka fanatikliği derken mevzuu şu bilirsiniz. Mesela ben Pulsar 200NS kullanıyorum bu motorda kronik stop sorunu var değil mi ? Evet var. Forumda kimisi bu motor hakkında birşey sorduğunda kullanıcılar böyle bir fanatizme bürünerekden yok arkadaşım bir sorunu falan al kullan gibisinden yanıltıcı bilgiler paylaşıp insanları aldatıyorlar.
O yüzden sizlere soruyorum bu motorun kronik sürekli nükseden çözülemeyen bir sorunu var mı ?
Servis sorunu var :)
Bende yeni yazılımdan sonra birkaç defa stop etmişti. Debriyaj ayarım bozuktu, düzelttim ve 1-2 depo benzin geçti üstünden. 2 haftada 1 kere stop etti sanırım. 1-2 arkadaşta daha stop etme sorunu vardı ama ya çözüldü ya da umursamıyorlar. Yani kronik değil, başka etkenlerden/sorunlardan oluşan bir şey gibi.
Lastikler vasat. Soğukken gaz açınca, yatırınca hemen kayıyor ama ısınınca sıkıntı çıkmıyor. (Kronik sorun değil ama olsun)
XBHP'de(Hint forumu) 1-2 kişide montaj hatası + titreşimden kaynaklanan benzin hortumu çıkması sorunu olmuştu. (Gene kronik değil)
Bende şu an titreşim sorunu var ama kılavuzun önermediği yağ(kılavuz 15w50 öneriyor, bende 10w40 var ne yazık ki) + geçirdiğim birkaç düşme/kazadan oldu. Diğer arkadaşlardan duymadım böyle bir sıkıntı.
Paslanma sorunu var bende. Motosiklet mayısta bol bol yağmur görmüştü, zincirin yağı da azalınca biraz paslandı. Fren disklerinde de paslanma var. Bazı bölgelerde ucuza kaçma durumu söz konusu yani. Zinciri iyi yağlarsanız sıkıntı olacağını sanmam. Fren diskinin paslanması da kozmetik bir sorun, fren yüzeyi zaten ilk frende temizleniyor.
Özetle kronik sorun ben görmedim, duymadım. Servisleri en büyük sorun. Yedek parçalar da Gaziantep'teki genel merkezden geliyor, acil bir şey gerekirse 1 hafta beklemek gerekiyor.
Gronax
09 Eylül 2016, 00:29
Arkadaşlar bu motorda da stop etme sorunu veya başka bir kronik sorun var mı ? Marka fanatikliği yapmadan neyi var neyi yok siz kullanıcılarından temiz bilgi almak isterim.
Şimdi marka fanatikliği derken mevzuu şu bilirsiniz. Mesela ben Pulsar 200NS kullanıyorum bu motorda kronik stop sorunu var değil mi ? Evet var. Forumda kimisi bu motor hakkında birşey sorduğunda kullanıcılar böyle bir fanatizme bürünerekden yok arkadaşım bir sorunu falan al kullan gibisinden yanıltıcı bilgiler paylaşıp insanları aldatıyorlar.
O yüzden sizlere soruyorum bu motorun kronik sürekli nükseden çözülemeyen bir sorunu var mı ?
Çoğunlukla stop etme gibi bir problem olabiliyor insanlarda ama onu da bir arkadaş çözdüğünü defalarca paylaşmıştı. (şimdi onu kızdırmayalım konuyu tekrarlamayalım) Debriyaj sensörü gibi bir zımbırtıyı değiştirdiğinde stop etme olayının ortadan kalktığından bahsetmişti. Önceki sayfalara bakarsan görebilirsin.
Onun dışında ben bir probleme ben rastlamadım, görmedim, duymadım.
Servis olayı da bence gayet olağan bir şey. Sonuçta Türkiye piyasasına yeni alışan bir motor, zaman tanımak lazım. Parça temini ise ya şans yada kullanıcının ısrarına göre değişiyor sanıyorum. Çünkü bir kişi bir parçayı 2-3 günde temin edebilirken bir başkası en az bir hafta bekleyebiliyor. Tabi bu parçadan parçaya göre değişiklik gösteriyordur.
Akhunturk
09 Eylül 2016, 09:15
Sarf malzemeler dışındaki yedek parça sorunu öyle 1-2 hafta ise buna parça sorunu denmez. Yedek parça sorunu demek haftalarca aylarca motorun yatmasına sebep olacak parça temin edememek demektir ki ben bunu daha önce Japon motorlarda defalarca yaşadım.
Stop sorununa gelince, bizim motorlarda yaşanan stop olayını çok net bilmiyorum neden oluyor ne zaman oluyor benim başıma ciddi bir stop olayı gelmedi henüz ama şunu bilmek gerekli hemen her enjeksiyonlu motorlar bazı durumlarda stop edebilir.
Tam emin olamamakla beraber acaba diyorum, bu motorları kullanan arkadaşlar genelde yeni kullanıcı olduklarından çoğu olaya toleranssız mı yaklaşıyorlar.
3-5 hafta bazen daha fazla parça temini için beklemek Suzuki'de, Ducati'de Honda'da vs.. yok mu zannediliyor. Parça temin edilememekte ün yapmış Hyosung, Triumph filandan bahsetmeyeceğim bile...
SeCReTBoY
09 Eylül 2016, 12:56
Bende soranlara italyan diyordum bundan sonra çinli diyeyim
Aslında Çinli'de değil biraz karışık. Üretim Çin'de gerçekleştiriliyor üretim kontrolleri ise Benelli mühendisleri kontrolünde oluyor tasarım proje ar-ge çalışmaları vs. her şey Benelliye ait maliyet düşürülmesi adına üretim yeri Çin. Dİğer markalar gibi oldu işte tüm markalar üretimini Çin'de yapıyordu Benelli'de bunlara eklendi. Hindistan ile ilgisi yok.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO