Orijinalini görmek için tıklayınız : Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
unljm
01 Temmuz 2016, 19:07
Arkadaşlar merhaba.İsmim Ünal Karabükte yaşıyorum 2 gün önce sıfır km tnt 25 satın aldım.yaklaşık 200 km deyim. Size şunu sormak istiyorum. Motosiklet özellikle şehir içerisinde çok sık fan açıyor. Bazen hararet göstergesi yanıp sönüyor bi kaç saniye sonra standart yanmaya devam ediyor. Bu arada yeni kullanıcı değilim rodaj kurallarına uygun ve yormadan kullanıyorum. Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:53 ----------
Sizin motosikletlerinizdede durum aynımıdır.
Arkadaşlar merhaba.İsmim Ünal Karabükte yaşıyorum 2 gün önce sıfır km tnt 25 satın aldım.yaklaşık 200 km deyim. Size şunu sormak istiyorum. Motosiklet özellikle şehir içerisinde çok sık fan açıyor. Bazen hararet göstergesi yanıp sönüyor bi kaç saniye sonra standart yanmaya devam ediyor. Bu arada yeni kullanıcı değilim rodaj kurallarına uygun ve yormadan kullanıyorum. Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:53 ----------
Sizin motosikletlerinizdede durum aynımıdır.
Hayırlı, kazasız belasız olsun motorunuz.
Hararet göstergem hiç yanıp sönmedi. Avrupa kullanım kılavuzuna bakınca, "yanıp sönerse motoru kenara çekip rölantide çalıştırın. Sıcaklık düşmezse motoru kapatın" demişler.
Sıkışık trafikte sürekli dur kalk yaparken bile 3 çubuğu geçmiyor bende. 3'te zaten fan açıyor.
Yanıp sönmesi kesinlikle sorunlu, servise götürün. Ya sıcaklık sensörü arızalı ya da soğutma sıvısı kalmamıştır.
unljm
02 Temmuz 2016, 02:40
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Soğutma sıvısını sık sık kontrol ediyorum eksiksiz görünüyor. Bu problem çok sık olmuyor olduğundada bi kaç saniye sonra düzeliyor.buluduğum ildeki servisin sorunu anlayabileceğinden şüpeliyim ama yarın gidip danışacağım teşekkür ederim.
yasin822
02 Temmuz 2016, 04:26
Satılık; Motorun rodajı itinayla yapılmıştır şuana katar %95 şehir içi kullanıldı. Bayramdan sonra satış yapılır. Kazası kronik sorunu yoktur.
Detaylar için url; https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-benelli-satilik-sifir-ayarinda-tnt25-fiyat-dustu-308510822/detay
bireycell
02 Temmuz 2016, 10:21
https://49f44b141764baa2639d-7ed4c224bc1671c64dae8740f0861232.ssl.cf6.rackcdn.c om/assets/manuals/OwnersManual_BN_251_2016.pdf
Chrome açmayabiliyor. Edge veya IE ile deneyin.
Teşekkürler ölçüler dediğimiz gibi 150 uygundur ön için 130 düşünülebilir. Olmayacak birşey değil birde verdiğin kullanma kılavuzu BN251 içindir belki çok fark yok ama TNT 250 ile BN251 arasında bile farklılıklar var.
nwayTR
02 Temmuz 2016, 15:42
Arkadaşlar öncelikle hepinize merhaba, bu forumda henüz yeniyim A2 ehliyet aldım şu an motosiklet arayışı içerisindeyim kafama yatan güzel bir model TNT 25 ama şüphelerim var. İkinci el CBR 250 R bakıyordum ki bu motosikleti görene kadar. Benim olacak ürün konusunda titizimdir, yani kontağı ilk benim çevirmiş olmam o motosikletten alacağım keyfi arttıracaktır. 0 km CBR 250 R alıpta perişan etmek istemiyorum açıkçası aradaki fiyat farkıda belli. O sebepten bir sene kadar beni idare edebilecek şık bir motosiklet bakıyorum. TNT 25 çok yakışıklı ama ilk motosikletim olacağından sıkıntı çıkartıp soğutmasınıda istemem.O yüzden TNT 25 sahibi bir arkadaş, motosikletini en az 3.000 5.000 arası kullanmış biri benimle iletişime geçebilirse sevinirim. Herkese hayırlı günler. Çok uzun oldu farkındayım mazur görün :silent:
sezgin35
02 Temmuz 2016, 16:30
Herkese selamlar. Aranıza yeni katıldım. Geçen hafta TNT 250 motosikletimi İzmir Bornova Aslan Motordan satın aldım. Şu ana kadar herşey çok iyi gidiyor. Nazar değeceğinden endişe ediyorum.Motosikletin teslimi aşamasında Alparslan Usta A dan Z ye tüm kontrollerini o kadar büyük bir titizlikle bıkmadan usanmadan yaptı ki bir ara hiç bitmeyecek sandım. Hiçbirşeyi şansa bırakmadı. Motorun hararetini yükseltip fanın açıp kapatmasını bile kontrol etti.Ayrıca rodaj ve kullanımla ilgili tüm detaylı bilgileri verdi. Buradan kendisine çok teşekkür ediyorum. Motosiklet geçmişim Honda Transalp ve CBF 150 ile sınırlıyken uzun araştırmalar sonucu bu motosiklete bu forumda geçen bilgi paylaşımını da dikkate alarak karar verdim. Bazı izlenimlerimi amatörce paylaşmak istiyorum. Benim ençok dikkatimi çeken ve burada pek bahsedilmeyen konu motosikletin ağırlık merkezi oldu. O kadar hassas ayarlanmışki denge konusunda artçı ile birlikte dahi çok başarılı diyebilirim. Makine tork canavarı 6. viteste şehir içinde 50 km ile bayılmadan gidebiliyorsunuz. Ses konusuna gelince kendinizi gaz açıp kapatmaktan alıkoyamıyorsunuz. Frenler güvende olduğunuz duygusunu fazlasıyla veriyor. Eksik olarak söyleyebileceğim en önemli konu lastikler daha kaliteli olamalıydı. Zaman içerisinde paylaşımlarıma devam edicem. Herkese şimdiden iyi bayramlar dilerim. Tekeriniz yere düz bassın.http://i.hizliresim.com/aEpgo2.jpg
@lican
04 Temmuz 2016, 12:18
tnt 25
motor devirdaimden su kaçırıyodu tamir takımı 10 günde geldi bayii ile gaziantep in iletişimsizliğinden dolayı parçalar değiştiği halde hala su kaçırmaya devam etti serviste araya bir keçe daha koyuldu şu anda bi su kaçağı yok devirdaimden fI lambası yanıyodu hala yanıyo yeni yazılımla düzelicekmiş bekliyorum bu seferde termostat arızalandı sürekli açık kalıyo galiba motosiklet normalde hararet 2 çizgi oluyo du 3 te fan açıyodu şimdi 2 çizgide iken rüzgar vurmaya başlayınca tek çizgi oluyo 20 km ile gitsem fan açtıramıyorum motora 2 çizgiden yukarı çıkmıyo servisi aradım durumu anlattım motor ısınamıyo diyorum ne güzel işte motor hararet yapmıyo dediler durum normalmiş onlara göre
bu durumun başka bi nedeni olabilirmi
Motoru boşa alıp gaz vermeyi denediniz mi? 1-2 dakika sonra fan açar zaten.
Rüzgar varken düz yolda zaten kolay kolay fan açmaması gerekir.
unljm
04 Temmuz 2016, 15:37
Öncelikle geçmiş olsun.
Muhtemelen termostat açık kalmış sürekli soğuduğu için ısınamıyor. Hareket halinde değilken boş vitesdr hafifce gaz vererek motoru ısıtıp fan açılıp açılmadığını kontrol edin. Fan açılmıyorsa sıkıntı olur. Şuan ki durumda ise motorunuz optimum çalışma sıcaklığına ulaşamaz buda uzun vadede sıkıntı yaratır kısa vadede ise yeterince ısınamadığından bi miktar çok yakabilir ve aşınma biraz fazla olabilir.
senol2985
04 Temmuz 2016, 15:45
bu alet eski italyan yeni çin galiba ?
bu alet eski italyan yeni çin galiba ?
Doğrudur. 1911-2005 yılları arasında tamamen İtalyan, 2005'den sonra QJ Group satın alıyor. Tasarım İtalyan, üretim-ithalat Çin.
İtalya'da Benelli'nin bir fabrikası varmış ama hangi modeller üretiliyor bilmiyorum.
kefkes
04 Temmuz 2016, 16:03
Merhaba arkadaşlar; rks150'den bu motosiklete geçen ya da 300-500 km rks 150 kullanmış olan var mı aranızda? Bi sorum olacak.
@lican
04 Temmuz 2016, 20:06
Öncelikle geçmiş olsun.
Muhtemelen termostat açık kalmış sürekli soğuduğu için ısınamıyor. Hareket halinde değilken boş vitesdr hafifce gaz vererek motoru ısıtıp fan açılıp açılmadığını kontrol edin. Fan açılmıyorsa sıkıntı olur. Şuan ki durumda ise motorunuz optimum çalışma sıcaklığına ulaşamaz buda uzun vadede sıkıntı yaratır kısa vadede ise yeterince ısınamadığından bi miktar çok yakabilir ve aşınma biraz fazla olabilir.
boşta çalışırken fan açıyor ama eskisi gibi değil hiçbi zaman hararet 2 çizgiden aşağı düşmüyodu biraz trafiğe girince sık fan açıyodu şu anda öyle bi şey yok motOR çalıştığında tek çizgi hemen trafiksiz yola çıkarsan tek çizgide kalıyo 20-40 km hızla gidersen tek veya iki çizgi arasında gidip geliyo durduk yerde fan açtırıp açık yolda 80-100 arası süratle gidince hararet tek çizgiye düşüyo
büyük olasılık la termostat arızalı ama ben bunu servisi arayıp anlattım ama bi türlü anlatamadım onların kafasında termostat arızası sadece suyu durduracağı hararetin yükseleceği yönünde servise göre termostatın açık kalması bi arıza değil zaten telefon ile aradım söylediğimin ısrarla sorun değil bi arıza yok dediler dediler hararet yükselirse sorun olacağını bu durumun normal olduğunu söylediler bi türlü anlatamadım daha iyi motor hararet yapmaz diyolar ama hiç yapmıyo hararet yükselse sorun olur diyolar ama dediğn gibi uzun vadede sorun olur ve motor çalışma ısısına ulaşamaz yakıt artar motor çabuk aşınır ömrü azalır
gelde bunu servise anlat bunu onların bilmesi lazım adama böyle anlatınca ters konuşup kızıyolar onlar sayesinde motoru aldığıma pişman oldum
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:51 ----------
motor şu an 2100 km de ve 600 km sini servise gidip gelirken yaptım
bayramdan sonra tekrar gidicem
bursada nilüfer yakınlarında tnt 25 i olan varmı FI arıza lambası ile ilgili bişeyler sormak istiyorum
6. viteste 80-100'de giderken zaten tek çizgide kalması doğal. Max 2'ye çıkar, fan açacak kadar ısınmaz.
Sizin motorunuzda bir sorun olduğunu düşünmüyorum.
Bir de genellikle fanı açıp kapatan termostat, sıcaklık sensöründen ayrı olur. Termostat aç-kapa çalışır, sıcaklık sensörü ise analog/değişken değerli. Ekranda sıcaklık yüksek görünürken fan açmasa ya da tam tersi olsa, birinde sorun vardır ama sizde ikisi birbirini doğruluyor.
Not: Varsayımdır, motorun devresini bilmiyorum.
@lican
05 Temmuz 2016, 01:31
6. viteste 80-100'de giderken zaten tek çizgide kalması doğal. Max 2'ye çıkar, fan açacak kadar ısınmaz.
Sizin motorunuzda bir sorun olduğunu düşünmüyorum.
Bir de genellikle fanı açıp kapatan termostat, sıcaklık sensöründen ayrı olur. Termostat aç-kapa çalışır, sıcaklık sensörü ise analog/değişken değerli. Ekranda sıcaklık yüksek görünürken fan açmasa ya da tam tersi olsa, birinde sorun vardır ama sizde ikisi birbirini doğruluyor.
Not: Varsayımdır, motorun devresini bilmiyorum.
bildiğim kadarıyla fanı açıp kapatan termostat değil radyatörün üstündeki fan müşürü dür termostat aç kapa çalışır doğru ama arıza durumunda kapalı kalırsa su devirdaim olmaz motorun harareti yükselir ısı sensörü bunu algılar ve göstergede hararetin yükseldiğini görürüz yada açık kalır
su sürekli devir daim yapar motor yeterli sıcaklığa ulaşamaz.bir hafta önce böyle bişey yoktu şmdi dediğim gibi sıcaklık sürekli düşük motor sürekli ısındığı için 2 çizginin altına düşmez yukarı çıkar 3 çizgi olunca fan açar ama şu anda hep tek çizgide duruyo yukarı çıkmıyo
istersen 40 km hızla düşük viteste git yine hararet tek çizgide kalıyor
unljm
05 Temmuz 2016, 18:01
Evet servisiniz uğraşmak istemiyor. Öncelikle Türkiye dağıtıcı firmayı arayıp sorunu onlara anlatın onlarında sizin servisinizi arayıp sorunu anlatmasını ve çözülmesini isteyin aksi taktirde yasal yollara başvuracağınızı bildirin. Sonuç alamazsanız tüketici hakem heyetine bir avukatla beraber yazdığınız ayrıntılı dilekçenizi verin. Çok kısa sürede ilgileniyorlar bilirkişi tarafından inceleniyor sorununuz hallediliyor hallolmazsa paranızı alanilirsiniz. Yakınlarımın başına geldi ordan biliyorum.
neco585
07 Temmuz 2016, 09:34
Selamlar. Fren manetimin kırıldığından bahsetmiştim. Servis G.Antepten parçayı istedi ve üç gün sonra Bursa'ya gelen parçayı taktılar. Fren maneti 70 TL + 10 TL kargo karşılığı geldi. Ancak son anda kargo ücretini almadılar.
Bir fren manetine 80TL istemek :farao: Bu servislerin hepsi rezil galiba.
30$'a ebay'den katlanır manet seti alınabiliyor, Türkiye'de de 150TL'ye satıyorlar. Dümdüz fren manetine 70-80TL fazla olmuş.
@lican
07 Temmuz 2016, 21:24
devirdaim bütün keçeleri değişti en fazla 3 gün kullandım yine başladı su kaçırmaya,ısınmama problemi devam ediyor(aynı başka motorlarda denedim sahibinden de yakında olan satılık tnt 25 leri arayıp bakmaya gittim) fI lambası hala yanıyo(yazılım demişlerdi beyni değiştirdim aynı motorla hala yanıyo) benelliye mail attım motorun değişimini istedim olmazsa tüketici mahkemesine şikayette bulunucam servise git gel 700 km yaptım motor yolda açıldı ağız tadıyla 1 hafta binemedim motora kaç kişiyle konuştum bu arızalar kimsede yok bu motoru toplayan adamı bulursam ....... ....... .
tnt 25
motor devirdaimden su kaçırıyodu tamir takımı 10 günde geldi bayii ile gaziantep in iletişimsizliğinden dolayı parçalar değiştiği halde hala su kaçırmaya devam etti serviste araya bir keçe daha koyuldu şu anda bi su kaçağı yok devirdaimden fI lambası yanıyodu hala yanıyo yeni yazılımla düzelicekmiş bekliyorum bu seferde termostat arızalandı sürekli açık kalıyo galiba motosiklet normalde hararet 2 çizgi oluyo du 3 te fan açıyodu şimdi 2 çizgide iken rüzgar vurmaya başlayınca tek çizgi oluyo 20 km ile gitsem fan açtıramıyorum motora 2 çizgiden yukarı çıkmıyo servisi aradım durumu anlattım motor ısınamıyo diyorum ne güzel işte motor hararet yapmıyo dediler durum normalmiş onlara göre
bu durumun başka bi nedeni olabilirmi
Rüzgar vurduğu zaman çizgi düşmesi normaldir sonuçta motor soğuyor boşta kullanarak gaz ver fan açılmaz ise sıkıntı vardır ?
SeCReTBoY
08 Temmuz 2016, 15:28
bu alet eski italyan yeni çin galiba ?
Tasarım kalite mühendis vs. halen italyan fakat maliyeti düşürmek adına üretimi tüm firmalar gibi Çin'de yapmaya başladılar Zaten üretim Çin olmasa bu fiyata olmaz bizlerde alamayız. Memnun olmayan yok zaten motordan
Balc10
08 Temmuz 2016, 15:35
devirdaim bütün keçeleri değişti en fazla 3 gün kullandım yine başladı su kaçırmaya,ısınmama problemi devam ediyor(aynı başka motorlarda denedim sahibinden de yakında olan satılık tnt 25 leri arayıp bakmaya gittim) fI lambası hala yanıyo(yazılım demişlerdi beyni değiştirdim aynı motorla hala yanıyo) benelliye mail attım motorun değişimini istedim olmazsa tüketici mahkemesine şikayette bulunucam servise git gel 700 km yaptım motor yolda açıldı ağız tadıyla 1 hafta binemedim motora kaç kişiyle konuştum bu arızalar kimsede yok bu motoru toplayan adamı bulursam ....... ....... .
:) Merkez ile görüştün mü hiç forumda senin yaşadığın arızayı yaşayan kimse yok :) ama diğer arızalar ile merkezin ilgilendiği doğrudur bi mail çek veya facebook sayfasına msj çek hemen cvp veriyorlar kaç defa bilgi aldım ordan
@lican
08 Temmuz 2016, 16:06
Rüzgar vurduğu zaman çizgi düşmesi normaldir sonuçta motor soğuyor boşta kullanarak gaz ver fan açılmaz ise sıkıntı vardır ?
motoru ilk aldığımdan beri sıcaklık göstergede istersen 100-140 arası hızlagittiği halde 2 çizginin altına kesinlikle düşmedi bu motoru kullanan kişilere soruyorum sizin motorunuzda seyir halinde yol açık iken hararet gösterge de hangi çizgide gösteriyor
şöyle söyleyim motoru çalıştırdın hararet tek çizgide 100 km yol yaptın yine tek çizgide çok sıkı trafiğe girersen durursan 2 çizgi oluyo yola çıkınca yine teke düşüyo motoru ancak durduğu yerde çalıştırarak fan açtırabiliyosun
motoru çalıştırdın motor çalışma sıcaklığına gelene kadar termostat açılmaz radyatördeki su soğuk kalır çalıştıktan 1-2 dk sonra radyatörle birlikte ısınıyo
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:56 ----------
:) Merkez ile görüştün mü hiç forumda senin yaşadığın arızayı yaşayan kimse yok :) ama diğer arızalar ile merkezin ilgilendiği doğrudur bi mail çek veya facebook sayfasına msj çek hemen cvp veriyorlar kaç defa bilgi aldım ordan
merkezi aradım mail attım bugün yine aradım motorun değişimini istedim yardımcı olmazsanız tüketici mahkemesine şikayette bulunacağımı söyledim onlar bana yine servise gitmemi soruna bakılmasını söyledi(aldığımdan beri 4-5 kez gittim git gel yol 170 km)ondan sonra duruma göre talebimi yönetim kuruluna söyliceklermiş pazartesi servisle görüşücem artık motordan soğudum neresinden su akçak ne zaman yolda kalcam diye bekliyorum gerçi motor bayramın 1.gününden beri yine yatıyo büyük ihtimah yasal yola başvurucam
braveman
08 Temmuz 2016, 16:47
motoru ilk aldığımdan beri sıcaklık göstergede istersen 100-140 arası hızlagittiği halde 2 çizginin altına kesinlikle düşmedi bu motoru kullanan kişilere soruyorum sizin motorunuzda seyir halinde yol açık iken hararet gösterge de hangi çizgide gösteriyor
şöyle söyleyim motoru çalıştırdın hararet tek çizgide 100 km yol yaptın yine tek çizgide çok sıkı trafiğe girersen durursan 2 çizgi oluyo yola çıkınca yine teke düşüyo motoru ancak durduğu yerde çalıştırarak fan açtırabiliyosun
motoru çalıştırdın motor çalışma sıcaklığına gelene kadar termostat açılmaz radyatördeki su soğuk kalır çalıştıktan 1-2 dk sonra radyatörle birlikte ısınıyo
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:56 ----------
merkezi aradım mail attım bugün yine aradım motorun değişimini istedim yardımcı olmazsanız tüketici mahkemesine şikayette bulunacağımı söyledim onlar bana yine servise gitmemi soruna bakılmasını söyledi(aldığımdan beri 4-5 kez gittim git gel yol 170 km)ondan sonra duruma göre talebimi yönetim kuruluna söyliceklermiş pazartesi servisle görüşücem artık motordan soğudum neresinden su akçak ne zaman yolda kalcam diye bekliyorum gerçi motor bayramın 1.gününden beri yine yatıyo büyük ihtimah yasal yola başvurucam
Servis ile tekrar görüş serviste iken merkezi ara deki motorumu şu servise teslim ettim yapılmasını rica et bırak 6 7 gün yatsın incelesinler. Birde hangi şehirdey isen o şehirdeki en iyi servise götür İstanbul'da isen vale'ye uğra
Bu sabah işe gelirken 6. viteste 120km/h civarında sürdüm. Sıcaklık 1 çubuğun üstüne çıkmadı.
Hava serindi, rüzgar da vardı. Sıcak olsa 2 çubuk civarında olurdu herhalde.
Sıkışık trafikte fan açmaması sorun olduğunu gösterir sizin de dediğiniz gibi. 15 dakikalık sürüşün sonunda, trafik yürüme hızlarına düşünce sürekli fan açıyor benim motor. Gaz-debriyaj-fren-gaz-debriyaj derken 2 dakikada bi fan açıyor.
Umarım sorununuzu çözersiniz. Benelli Türkiye'nin ilgisini de görmüş oluruz.
@lican
08 Temmuz 2016, 17:32
Bu sabah işe gelirken 6. viteste 120km/h civarında sürdüm. Sıcaklık 1 çubuğun üstüne çıkmadı.
Hava serindi, rüzgar da vardı. Sıcak olsa 2 çubuk civarında olurdu herhalde.
Sıkışık trafikte fan açmaması sorun olduğunu gösterir sizin de dediğiniz gibi. 15 dakikalık sürüşün sonunda, trafik yürüme hızlarına düşünce sürekli fan açıyor benim motor. Gaz-debriyaj-fren-gaz-debriyaj derken 2 dakikada bi fan açıyor.
Umarım sorununuzu çözersiniz. Benelli Türkiye'nin ilgisini de görmüş oluruz.
motorun arızaları konusunda hemfikir olduğumuz tek servis vale motor sorunu anlattım onlar nedenini söyledi ama diğer servislerin bazılarının su soğutmalı motorlarda termostat olduğundan haberi bile yok bence eğitime oraya buraya gönderip tepegözden eğitim verceklerine diğer servis çalışanlarını vale motora her konuda eğitime göndersinler çünkü forumlarda yazanlar ve diğer kullanıcılardan anladığım kadarıyla bu motorlardan vale motor dışında anlayan ve bilen bir servis yok
Vale motora da çok güvenmemek lazım.
1000 km bakımında sadece yağ değişimi ve zincir ayarı yaptılar. Zincir ayarını da yanlış yaptılar. 3 haftadır motorum düşük viteslerde bağırıyor, motor gürültüsü egzozu bastırıyor.
Teori var ama uygulama yok sanırım.
@lican
08 Temmuz 2016, 20:34
Vale motora da çok güvenmemek lazım.
1000 km bakımında sadece yağ değişimi ve zincir ayarı yaptılar. Zincir ayarını da yanlış yaptılar. 3 haftadır motorum düşük viteslerde bağırıyor, motor gürültüsü egzozu bastırıyor.
Teori var ama uygulama yok sanırım.
söylediğin sorun debriyajla alakalı olabilir
yasin822
09 Temmuz 2016, 01:30
Selamlar,
İhtiyaçtan satılık. İlan zamanı yarın doluyor iletişime geçmek isteyen buradan mesajla geçebilir.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-benelli-satilik-sifir-ayarinda-benelli-tnt25-guncellendi-308510822/detay/
Balc10
09 Temmuz 2016, 13:47
motorun arızaları konusunda hemfikir olduğumuz tek servis vale motor sorunu anlattım onlar nedenini söyledi ama diğer servislerin bazılarının su soğutmalı motorlarda termostat olduğundan haberi bile yok bence eğitime oraya buraya gönderip tepegözden eğitim verceklerine diğer servis çalışanlarını vale motora her konuda eğitime göndersinler çünkü forumlarda yazanlar ve diğer kullanıcılardan anladığım kadarıyla bu motorlardan vale motor dışında anlayan ve bilen bir servis yok
Eğitim video ve görselleri Benelli Facebook sayfasında paylaşılmıştı zamanında adamlar sinevizyon ile anlatımlarını yapmışlardır isteyende istediği soruyu soruyordu lakin bizim servisler öyle keyfi biraz pasta börek yemek için gitmiş olabilir vale motor iyi gidiyor şimdilik inş tüm servisler vale gibi olur.
EpaddaiC
09 Temmuz 2016, 16:29
Vale motora da çok güvenmemek lazım.
1000 km bakımında sadece yağ değişimi ve zincir ayarı yaptılar. Zincir ayarını da yanlış yaptılar. 3 haftadır motorum düşük viteslerde bağırıyor, motor gürültüsü egzozu bastırıyor.
Teori var ama uygulama yok sanırım.
Bizde istiyoruz ki servis alsın elinde tornavida çekiç her tarafıyla uğraşsın gidip gördüklerimiz ve duyduğumuz doğrultuda birçok servis sıkıntılı görünüyor ama adamlar ne yapsalarda bizlere yaranamazlar biraz empati kurun
beyaban
09 Temmuz 2016, 16:34
Bu motorun ciğerleri çok sağlam bastıkça gidiyor Gergin alet sonuçta :D
seyralem
09 Temmuz 2016, 16:55
2. yazılım güncellemesini yaptıran arkadaşlar var mı geldi mi yani ?
@lican
09 Temmuz 2016, 21:03
Bizde istiyoruz ki servis alsın elinde tornavida çekiç her tarafıyla uğraşsın gidip gördüklerimiz ve duyduğumuz doğrultuda birçok servis sıkıntılı görünüyor ama adamlar ne yapsalarda bizlere yaranamazlar biraz empati kurun
ne yapsalar yaranamaz diye bişey yok çoğu bilgisiz ben 800 km ilk bakıma gittim yağı filtreyi ben aldım başka hiçbişey yapılmadı 70 tl para istediler FI arıza ışığı yanıyo dedim -ustanın dediğini söylüyorum- olur öyle şimdiki motorlarda çok elektronik var dedi hiçbişey yapmadı çünkü o ışıkla veya enjeksionla alakası yoktu bilmiyodu şu anda motorum 2500 km de arıza ışığı yanıyo motor ısınmıyo göstergede termostat yada ısı müşürü arızalı devirdaim 2 kez değişti hala su kaçırıyo motoru alalı 1 ay oldu 15 gündür yatıyo ve ben servise derdimi anlatamıyorum çünkü o servis onun çok bilmesi lazım benim çok bilmemem lazım
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:57 ----------
bir seneye kalmaz benelli markasını servisleri sayesinde türkiyede rezil edecekler göreceksiniz ki 2017 yazında bu motorun ikinci eli daha 10 bin km de olanları 4 bin tl ye kadar düşücek.
buraya yazıyorum
@seyralem
Geçen hafta Üçerler'e(Tuzla) sorduğumda geldi demişlerdi. Vale'ye(Şirinevler) zaten gelmişti.
Yeni yazılımı ben de merak ediyorum. Şu anki halinde 6. viteste motor gücü kesiyor gibime geliyor. 5. viteste motor 130'a kadar rahat çıkıyor. 6'dayken 120 130'a nazlanarak çıkıyor.
@@lican
Bana da ne yazık ki öyle geliyor. Bu gidişle Benelli Türkiye'den çıkacakmış gibi gözüküyor. Umarım yanılırız.
Ama motor kaliteli olduğu için fiyatının o kadar düşeceğini sanmıyorum.
cozurrtt
11 Temmuz 2016, 13:00
bir arkadaş vardı benim selektor sorunum için debriyaj kolu tuşa deyiyor olabilir demişti sağolsun valla öyleymiş 😁 uzun bir aradan sonra motorla bir araya anca gelebildim, teşekkür ederim👍🏻
braveman
11 Temmuz 2016, 13:09
@seyralem
Geçen hafta Üçerler'e(Tuzla) sorduğumda geldi demişlerdi. Vale'ye(Şirinevler) zaten gelmişti.
Yeni yazılımı ben de merak ediyorum. Şu anki halinde 6. viteste motor gücü kesiyor gibime geliyor. 5. viteste motor 130'a kadar rahat çıkıyor. 6'dayken 120 130'a nazlanarak çıkıyor.
@@lican
Bana da ne yazık ki öyle geliyor. Bu gidişle Benelli Türkiye'den çıkacakmış gibi gözüküyor. Umarım yanılırız.
Ama motor kaliteli olduğu için fiyatının o kadar düşeceğini sanmıyorum.
Benelli Türkiye'den çıkmaz çünkü distribütör firma ürünlerine sahip çıkıyor servisler sıkıntı illaki adamlarda bunun farkındadır eğitim vermişler diye biliyorum ama maalesef bizim servisler bildiğin motor işte ben yaparım diyerek sallamışlar zamanla bu servis problemini atlatacaklarına inanıyorum sıkıntı yaşayan tüm arkadaşlar aynı bilgiyi verdiler merkeze ile görüştüğümüzde servis ekstra ilgilendi demek ki merkezde anlayan adam var servis takılınca soruyor ama rutin işlerde serviste sallamıyor kendimiz üzerinde duracaz bir süre öyle görünüyor şimdilik. 2. yazılım henüz gelmedi diye duydum net bilgisi olan var mı
oialdemir
11 Temmuz 2016, 16:27
Ben Yazılım Son Halini Yüklettim Vale Moto da daha önce yazmıştım. İlk Yazılıın doğru olmadığını devri yükselttiğini ama başka sorunla çıkardığını söylemişlerdi. Doğru ve sorunsuz yazılım geldiğinde Vale moto dan mehmet usta beni aradı 5 dk bile sürmeden yüklettim.
Bir sonraki gün Putoline Yağ koydurdum filtreyi de değiştirttim. Filtre farklı biraz ( Silindirik ancak ince ve uzun ) ama 40 tl, pahalı yani. Yağ değiştiğinde 4500 km deydim erken davrandım uzun süre bineceğim motora o yüzden 5000 de bir değiştireceğim. Putoline pahalı bir yağ ama Şanzıman yeniden doğdu sanki herkese tavsiye ederim. KMA şirinevler de Serkan Abi çok ilgilidir. Putoline den sonra şıkır şıkır oldu vitesler.
Son yazılım ve yağ değişimi sonrası Keşan a gidip geldim. 165 km hızı gördü motor. Yokuş aşağı Düzde 160 km yi zorluyor. Yokuş yukarı ise 8.000 devir ve 130 km civarı yapılıyor. Yaklaşık 700 km yaptım. Hiç bir sorun ve tekleme yaşamadım.
İstanbul dışında ki arkadaşların servislerle büyük dertler ve sıkıntılar yaşadığını okuyoruz. Bununla ilgili yazılar artmaya başladı. Bence bu konuda Kuba Motor a telefon , sosyal medya ve mail ile ulaşmalı ve sürekli onları rahatsız etmeliyiz. Sonuçta çoğumuz bu motoru severek ve Kuba Motor a güvenerek aldık. Onları boş bırakmamak lazım ki bizde satış sonrasında ve parça temin etmede sıkıntı yaşamayalım.
Kazasız ve belasız sürüşler dostlarım.
Kyairfn
11 Temmuz 2016, 16:48
Arkadaşlar benim motorda benzin deposu boşken bile panelde bazen benzin full gözüküyor. Bazende yarim depo. Birde motoru boşdan bire atarken arada kaliyormus hissiyati veriyor. Ayni şekilde panelde de 1.vites ve boş arasinda kendiliğinden değişiyor gösteriyor. Sanki motor bile emin olamiyor hangi vitesde olduğuna. Bu sorunlari yaşayan var mi ?Debrajla alakali bir problem olabilir mi ? Yoksa güncellemeyle ilgili midir ? Ayni sorunlarla karşilaşan var mi ? Teşekkür ederim şimdiden.
darknife
11 Temmuz 2016, 17:12
Ben Yazılım Son Halini Yüklettim Vale Moto da daha önce yazmıştım. İlk Yazılıın doğru olmadığını devri yükselttiğini ama başka sorunla çıkardığını söylemişlerdi. Doğru ve sorunsuz yazılım geldiğinde Vale moto dan mehmet usta beni aradı 5 dk bile sürmeden yüklettim.
Bir sonraki gün Putoline Yağ koydurdum filtreyi de değiştirttim. Filtre farklı biraz ( Silindirik ancak ince ve uzun ) ama 40 tl, pahalı yani. Yağ değiştiğinde 4500 km deydim erken davrandım uzun süre bineceğim motora o yüzden 5000 de bir değiştireceğim. Putoline pahalı bir yağ ama Şanzıman yeniden doğdu sanki herkese tavsiye ederim. KMA şirinevler de Serkan Abi çok ilgilidir. Putoline den sonra şıkır şıkır oldu vitesler.
Son yazılım ve yağ değişimi sonrası Keşan a gidip geldim. 165 km hızı gördü motor. Yokuş aşağı Düzde 160 km yi zorluyor. Yokuş yukarı ise 8.000 devir ve 130 km civarı yapılıyor. Yaklaşık 700 km yaptım. Hiç bir sorun ve tekleme yaşamadım.
İstanbul dışında ki arkadaşların servislerle büyük dertler ve sıkıntılar yaşadığını okuyoruz. Bununla ilgili yazılar artmaya başladı. Bence bu konuda Kuba Motor a telefon , sosyal medya ve mail ile ulaşmalı ve sürekli onları rahatsız etmeliyiz. Sonuçta çoğumuz bu motoru severek ve Kuba Motor a güvenerek aldık. Onları boş bırakmamak lazım ki bizde satış sonrasında ve parça temin etmede sıkıntı yaşamayalım.
Kazasız ve belasız sürüşler dostlarım.
Yağ ile ilgili çok sağlam bi öneri geldi Putoline 10w40 mı kullandım dostum. Serviler hakkında şikayet sayısı artarsa illaki yetkililer konuyla ilgilenir sonuçta yeni gelen bi marka ve arkasında duruyorlar tek sıkıntı servis.
gezgin41
11 Temmuz 2016, 17:29
Arkadaşlar benim motorda benzin deposu boşken bile panelde bazen benzin full gözüküyor. Bazende yarim depo. Birde motoru boşdan bire atarken arada kaliyormus hissiyati veriyor. Ayni şekilde panelde de 1.vites ve boş arasinda kendiliğinden değişiyor gösteriyor. Sanki motor bile emin olamiyor hangi vitesde olduğuna. Bu sorunlari yaşayan var mi ?Debrajla alakali bir problem olabilir mi ? Yoksa güncellemeyle ilgili midir ? Ayni sorunlarla karşilaşan var mi ? Teşekkür ederim şimdiden.
Yazılımsal olabilir 2. yazılımın bazı bayilerde olduğunu öğrendik satın aldığın bayi ile bi görüş bak ne diyorlar
bireycell
11 Temmuz 2016, 17:34
2. yazılım güncellemesini yaptıran arkadaşlar var mı geldi mi yani ?
Tüm servislerde olması gerekiyor yinede bayiye uğramadan telefon ile bilgi al
Arkadaşlar benim motorda benzin deposu boşken bile panelde bazen benzin full gözüküyor. Bazende yarim depo. Birde motoru boşdan bire atarken arada kaliyormus hissiyati veriyor. Ayni şekilde panelde de 1.vites ve boş arasinda kendiliğinden değişiyor gösteriyor. Sanki motor bile emin olamiyor hangi vitesde olduğuna. Bu sorunlari yaşayan var mi ?Debrajla alakali bir problem olabilir mi ? Yoksa güncellemeyle ilgili midir ? Ayni sorunlarla karşilaşan var mi ? Teşekkür ederim şimdiden.
Debriyajdan kaynaklandığı sanmıyorum yazılımsal bi olaydır servise uğra güncelleme yaptır.
Benzin göstergesi motor düz değilken yanlış gösterir, doğaldır.
Benim de 1-2 arası saçmalıyor bu aralar. 2'ye geçecekken boşta kalıyor. 1'e zor geçiyor.Debriyajdan kaynaklanan bi sorun diye biliyorum. Bir ayar çekilmesi lazım.
@lican
12 Temmuz 2016, 14:07
motordaki devirdaim su kaçırma arızası 2 kez değiştiği halede yine devam ediyodu motorun sağ kapak komple değişecek.devirdaimin içindeki keçelerin yatağı bozukmuş
ısınmama sorunu termostatı söktük emin olmak için evde sıcak suda denedim 78 derecede açıyor 75-76 derecede kapatıyor yani durumu sağlam ama göstergede yükselmiyor acaba hararet müşürü arızalı olabilirmi vede arıza lambası yanan kimse olmadımı sadece bendemi bu sorun var
SeCReTBoY
12 Temmuz 2016, 15:21
motordaki devirdaim su kaçırma arızası 2 kez değiştiği halede yine devam ediyodu motorun sağ kapak komple değişecek.devirdaimin içindeki keçelerin yatağı bozukmuş
ısınmama sorunu termostatı söktük emin olmak için evde sıcak suda denedim 78 derecede açıyor 75-76 derecede kapatıyor yani durumu sağlam ama göstergede yükselmiyor acaba hararet müşürü arızalı olabilirmi vede arıza lambası yanan kimse olmadımı sadece bendemi bu sorun var
Hareret müşirinden olabilir garantiden değiştiriyorlar mı diye bi servis ile görüş
Ruling
12 Temmuz 2016, 16:07
Arkadaşlar benim motorda benzin deposu boşken bile panelde bazen benzin full gözüküyor. Bazende yarim depo. Birde motoru boşdan bire atarken arada kaliyormus hissiyati veriyor. Ayni şekilde panelde de 1.vites ve boş arasinda kendiliğinden değişiyor gösteriyor. Sanki motor bile emin olamiyor hangi vitesde olduğuna. Bu sorunlari yaşayan var mi ?Debrajla alakali bir problem olabilir mi ? Yoksa güncellemeyle ilgili midir ? Ayni sorunlarla karşilaşan var mi ? Teşekkür ederim şimdiden.
Benzin göstergesi sarsıntılara ve yokuş aşşağı yukarı gidişlere göre değişebilir. İlk bakımını yaptırdın mı yağ değişimi için soruyorum
Emreerol
12 Temmuz 2016, 16:37
Merhabalar herkese,
Bayramda İstanbul-İzmir gidiş dönüş toplam 1400 KM yaptım.
Gidişte 490KM 65 TL Benzin,
Dönüşte 520KM 77 TL Benzin(Biraz hızlı geldim, yakıt da arttı malum)
şeklinde gittim ve geldim. Ortalama hızım 100-130 arası değişti. Hava çok sıcaktı. Şehir içindeki bizim aletin malum fan açma hastalığından korktum ancak uzun yolda hızım pek düşmediği için fan açmadan rahatça gidip geldim.
Tek problemim dönüşte belki de hızın etkisiyle ön taraftan gelmeye başlayan zırıltı oldu. Harici tık demedi maşallah.
Zaman bulabilirsem fotoğraflarla birlikte detaylı video ve fotoğrafları ekleyeceğim.
EpaddaiC
12 Temmuz 2016, 16:41
Merhabalar herkese,
Bayramda İstanbul-İzmir gidiş dönüş toplam 1400 KM yaptım.
Gidişte 490KM 65 TL Benzin,
Dönüşte 520KM 77 TL Benzin(Biraz hızlı geldim, yakıt da arttı malum)
şeklinde gittim ve geldim. Ortalama hızım 100-130 arası değişti. Hava çok sıcaktı. Şehir içindeki bizim aletin malum fan açma hastalığından korktum ancak uzun yolda hızım pek düşmediği için fan açmadan rahatça gidip geldim.
Tek problemim dönüşte belki de hızın etkisiyle ön taraftan gelmeye başlayan zırıltı oldu. Harici tık demedi maşallah.
Zaman bulabilirsem fotoğraflarla birlikte detaylı video ve fotoğrafları ekleyeceğim.
Zırıltı ön grenajdan oradaki kablolardan olabilir bi kontrol ettir. Fotoğraf ve videolar burda ve facebook sayfasında paylaşırsan canlanır biraz :)
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO