Orijinalini görmek için tıklayınız : Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Philippe
31 Mayıs 2016, 00:26
bana 1500de ikinci bakım dendi servisten,yaptık tabi ikinci bakımı. Şuan 2100km deyim. sorun yok devam ediyoruz çok şükür.
Bu kadar erken olmaması gerek ikinci bakımın aslında.
Yarın hem servisi hem benelli türkiyeyi arıcam bakalım ne dicek.
İlginç bir şekilde birçok kişi hem burada hem yurtdışında debriyaj sertliginden şikayetçi fakat bana hiç sert gibi gelmedi, hiç yormuyor beni.
Aynı şekilde bende yorulmuyorum baya bir alıştım. Sanki yumuşakmış gibi geliyor.
Jeeztro
01 Haziran 2016, 12:27
Merhabalar.
Kullanıcılarına veya konuyla ilgili bilgiye sahip olanlardan mümkünse yardım rica ediyorum :)
Epeydir motor araştırıyorum hatta son 2-3 yıldır buraya gelip şu motor nasıl, tavsiye vs sorup durdum. Fakat ailevi sebeplerden ve işin ekonomik boyutundan kaynaklı bir türlü dindiremediğim bir motor sevdam var. En sonunda eşim razı oldu. Tabi ki işin ekonomik boyut kısmı çözülemedi :) Aslında isteidğim motor Yamaha Tenere lakin, alabilmem mümkün değil. Bu yüzden Bajaj ve Benelli modellerine yöneldim.
Merak etmeyin Benelli - Bajaj karşılaştırması istemeyeceğim. Aklımı kurcalayan konu, TNT 25 ve 250 karşılaştırması. İnternette epey bilgi alabildim fakat kullanıcıdan alabileceğim yorumlar daha faydalı tabi ki.
Benim motordan beklentim şu, İstanbul içi beni trafikten kurtarsın, TEM e girince kamyonların arasında kalmayayım, ani hızlanmaları olsun. Maksimum hız, yanlaması, ön kaldırması, amuda gitmesi gibi takıntılarım yok. Zira yaş olarak artık korkar hale geldim böyle şeylerden. Önceden CBR 125 motorum vardı, o bile tatmin etmekteydi.
Bunun dışında, en büyük hayalim bir Yunanistan gezisi. TNT 25 ve 250 konusuna geri dönersek ve istediğim özelliklere göre TnT 250 için aradaki farkı ödemeye sizce gerek var mı ? Çok çok önemli mi ? Biliyorum beygiri daha fazla, ön tarafta çift disk var sanırım.
Son olarak, bu motora uzun yol için cam ve arkaya 3 tane (2 side, 1 top) çanta takabilir miyim ? Hani nasıl duracağı gibi bir estetik kaygım yok. Zira senede 3-4 kere kullanırım bu aksesuarları. Hani motorda bu çantaları takacak yer yok (böyle birşey varm ı bilmiyorum), çam takamazsın vb gibi bir durum var mı ?
murder2003
01 Haziran 2016, 15:28
Herkese Merhabalar
Severek aldığım TNT 25'imi hatun yüzünden satıyorum. İlgilenenler için...
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-benelli-benelli-tnt-25-0-dan-farksiz-rodaj-bakimi-yeni-yapildi-305877647/detay/
haydabre
01 Haziran 2016, 16:30
Merhaba Dostlar,
Yeni üyeyim ilk mesajım , İstanbul Trafiğinden sıkılıp motorsiklet almaya karar verdim ehliyet sınavına kısmetse haftaya alacağım.
- İlk motorum olacak , kullanıcı arkadaşlar cevaplarsa çok memnun olurum. Sizce uygun mu ilk motor olmaya. Sıkıntı yaşar mıyım. Aklımda diğer alternatif pulsar 200ns var tavsiyelerinizi rica ederim.
- Sele 71 Cm yazıyor doğru mu bu ? Ben kısayım öyle ise rahat ederim baya.
- Ekipmanımı aldım , lastik için bütçe ayırdım 900,00 TL civarı lastik tavsiye edebilir misiniz.
Şimdiden teşekkürler
Pulsar ve diğer eşdeğer modellere ile ilgili epeyi tartıştık ilk yorumlarda şuan için kronik bir arızası da görülmedi çok şükür. İlk motor olabilir ama öncelikle biraz eğitim alman lazım pat küt devirme diye. Lastik değişimi için acele etme 1 2 ay kullan acemiliğini atlat sonra bakarsın zaten hız yapmayacağın için risk yaratmaz sana. Motosikleti alırsan eğer aldığın an koruma takozlarını taktırmayı unutma.
bireycell
01 Haziran 2016, 16:46
Merhabalar.
Kullanıcılarına veya konuyla ilgili bilgiye sahip olanlardan mümkünse yardım rica ediyorum :)
Epeydir motor araştırıyorum hatta son 2-3 yıldır buraya gelip şu motor nasıl, tavsiye vs sorup durdum. Fakat ailevi sebeplerden ve işin ekonomik boyutundan kaynaklı bir türlü dindiremediğim bir motor sevdam var. En sonunda eşim razı oldu. Tabi ki işin ekonomik boyut kısmı çözülemedi :) Aslında isteidğim motor Yamaha Tenere lakin, alabilmem mümkün değil. Bu yüzden Bajaj ve Benelli modellerine yöneldim.
Merak etmeyin Benelli - Bajaj karşılaştırması istemeyeceğim. Aklımı kurcalayan konu, TNT 25 ve 250 karşılaştırması. İnternette epey bilgi alabildim fakat kullanıcıdan alabileceğim yorumlar daha faydalı tabi ki.
Benim motordan beklentim şu, İstanbul içi beni trafikten kurtarsın, TEM e girince kamyonların arasında kalmayayım, ani hızlanmaları olsun. Maksimum hız, yanlaması, ön kaldırması, amuda gitmesi gibi takıntılarım yok. Zira yaş olarak artık korkar hale geldim böyle şeylerden. Önceden CBR 125 motorum vardı, o bile tatmin etmekteydi.
Bunun dışında, en büyük hayalim bir Yunanistan gezisi. TNT 25 ve 250 konusuna geri dönersek ve istediğim özelliklere göre TnT 250 için aradaki farkı ödemeye sizce gerek var mı ? Çok çok önemli mi ? Biliyorum beygiri daha fazla, ön tarafta çift disk var sanırım.
Son olarak, bu motora uzun yol için cam ve arkaya 3 tane (2 side, 1 top) çanta takabilir miyim ? Hani nasıl duracağı gibi bir estetik kaygım yok. Zira senede 3-4 kere kullanırım bu aksesuarları. Hani motorda bu çantaları takacak yer yok (böyle birşey varm ı bilmiyorum), çam takamazsın vb gibi bir durum var mı ?
Top çanta takan bir arkadaş vardı görüntü olarak kötüde olmamıştı bence side çantada iyi bi usta takabilir diye düşünüyorum. cam işi biraz bekler çünkü aksesuarların gelmesini bekliyoruz. TNT 25 ile Yunanistan gezisi yapabilirsin fakat motosiklet ara ara dinlendirmen lazım facebook sayfasında uzun yol yapıldığıyla ilgili yorumlar okumuştum. Birde dediğin gibi bajaj ile karşılaştırma isteme ilk yorumlara bak :) TNT 250 tabiki TNT 25'ten daha üstün bir performans sergileyecek bütçen varsa senin kararın ama dediğin ani hızlanmaları TNT 25 kolaylıkla yapar.
seyralem
01 Haziran 2016, 16:52
Herkese Merhabalar
Severek aldığım TNT 25'imi hatun yüzünden satıyorum. İlgilenenler için...
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-benelli-benelli-tnt-25-0-dan-farksiz-rodaj-bakimi-yeni-yapildi-305877647/detay/
Motosikleti 4x4'lük hazırlayıp veda ediyorsun bu yazı geçir bari
pea
01 Haziran 2016, 17:25
Severek aldığım TNT 25'imi hatun yüzünden satıyorum.
Bence hatunu değiştirin :pl:
Güzelim motoru uygun fiyata sattığınız için tebrik ediyorum. Az insan yapıyor bu hareketi.
fedos
01 Haziran 2016, 17:42
Sanırım bu fiyata biraz zor olacak. Aynı fiyat ile sıfırı satılıyorken ...
Herkese Merhabalar
Severek aldığım TNT 25'imi hatun yüzünden satıyorum. İlgilenenler için...
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-benelli-benelli-tnt-25-0-dan-farksiz-rodaj-bakimi-yeni-yapildi-305877647/detay/
murder2003
01 Haziran 2016, 19:20
Motosikleti 4x4'lük hazırlayıp veda ediyorsun bu yazı geçir bari
Aynen oyle oldu. Hatun rahat edemedi bir turlu. Eger satabilirsem direkt enduro alacagim nasipse.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:17 ----------
Sanırım bu fiyata biraz zor olacak. Aynı fiyat ile sıfırı satılıyorken ...
Teorik olarak evet. Uzerine plaka masraflari ve aksesuarlari dusunursek alan avantajli olacak. Nasip satarsak buyuk makina alacagim
SeCReTBoY
02 Haziran 2016, 11:22
Sanırım bu fiyata biraz zor olacak. Aynı fiyat ile sıfırı satılıyorken ...
Sıfırı ile aynı fiyat ama plaka masrafları falan yok birde motorun epeyi bir artısı var
motokeyf
02 Haziran 2016, 17:50
Şu adreste TNT 25'in ABS sisteminin getirtileceği yazıyor bilgisi olan var mı bu konu hakkında http://indianautosblog.com/2015/12/benelli-tnt-25-abs-benelli-tnt-600i-abs-india-207378
darknife
03 Haziran 2016, 14:38
Şu adreste TNT 25'in ABS sisteminin getirtileceği yazıyor bilgisi olan var mı bu konu hakkında http://indianautosblog.com/2015/12/benelli-tnt-25-abs-benelli-tnt-600i-abs-india-207378
Ülkemize gelen modellerde geçerli değil önümüzdeki dönemlerde gelebilir.
beyaban
03 Haziran 2016, 18:07
Herkese Merhabalar
Severek aldığım TNT 25'imi hatun yüzünden satıyorum. İlgilenenler için...
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-benelli-benelli-tnt-25-0-dan-farksiz-rodaj-bakimi-yeni-yapildi-305877647/detay/
Bayiye gidip zafferano modeli ile takas konusunda konuşabilirsin
murder2003
04 Haziran 2016, 09:34
Bayiye gidip zafferano modeli ile takas konusunda konuşabilirsin
Guzel fikir ancak Aprilia Scarabeo'm var uzun suredir kullandigim. O olmasaydi cok mantikli bi fikirdi. Cok tesekkur ederim :cat:
braveman
04 Haziran 2016, 11:55
Benelli facebook sayfasında TRK 502'nin 2017'nin ilk çeyreğinde geleceği haberi paylaşıldı. https://www.facebook.com/benelliturkey/posts/512391615619120
EpaddaiC
04 Haziran 2016, 13:58
Servisin kullanıdığından daha iyi bir yağ tavsiyesi olan var mı ?
pea
04 Haziran 2016, 14:09
Motul 5100 ya da Motul 7100?
Ruling
04 Haziran 2016, 16:59
5100 ile 5700 arasındaki fark nedir ?
SeCReTBoY
04 Haziran 2016, 17:35
Sigorta işlemlerine ne kadar gidiyor arkadaşlar Mersin için
enderbilgi
06 Haziran 2016, 10:50
5100 yarı sentetik 7100 full sentetik kodudur
Ruling
06 Haziran 2016, 11:20
5100 yarı sentetik 7100 full sentetik kodudur
Teşekkürler. 7100 kullanmak daha mantıklı
pea
06 Haziran 2016, 11:57
5100 genelde düşük hacimli, titreşimli, günlük kullanılan motorlar için öneriliyor.
7100 biraz daha performans için ve sanırım biraz daha ince.
İkisi de üzmez ama. İlk bakımda 5100 koydurmayı düşünüyorum ben.
2. ya da 3. bakımda da 7100 denerim belki.
darknife
06 Haziran 2016, 15:49
5100 genelde düşük hacimli, titreşimli, günlük kullanılan motorlar için öneriliyor.
7100 biraz daha performans için ve sanırım biraz daha ince.
İkisi de üzmez ama. İlk bakımda 5100 koydurmayı düşünüyorum ben.
2. ya da 3. bakımda da 7100 denerim belki.
Dediğin gibi 7100 biraz daha ince ise 5100'e göre yaz için ince kullanmak çok iyi deil galiba biz yağ denemeden çözemiyecez bu işi :)
pea
07 Haziran 2016, 10:49
Bu sabah yağmurda yola çıkma hatasına düşerek ilk kazamı yaptım.
90 derece sağa dönecekken yavaşlayamadım, frenlere dokununca tekerlekler kayıyordu zaten. 10 15 km/saat hızla dönerken lastikler ne yaptı anlamadan sol tarafa uçtum, motor da sola yattı.
Hasarlar:
Gidon yamuldu. Tekeri bacaklarımın arasına sıkıştırıp çevirdim, düzelttim.
Kontroller kaydı biraz. Debriyaj kolu gidondan uzaklaştı gibi. Gidon öne doğru dönmüş olabilir.
Gösterge paneli birkaç santim yerinden çıktı. Kırık dökük var mı, geri takabilir miyim henüz bakmadım.
Gösterge paneli ile ön lambanın kasasının birleştiği yerde 2 santimlik çatlak var.
Vale moto'nun koruma takozunun yapıştırması düşmüş. Takozda da yıpranma var.
Vites kolu biraz yamuldu.
Montun dirsek bölümü yırtıldı.
Azıcık da moralim bozuldu :salut:
Çıkarılan ders:
Lastikleri değiştirmeden yağmurda sürüş yapılmayacak.
Dönüş riskliyse daha düz olan yoldan devam edilecek. Gerekirse işe 5 dakika daha geç kalınacak.
motokeyf
07 Haziran 2016, 11:20
Geçmiş olsun. Öncelik can güvenliği :) Masraf çıkartacak bir hasarı yok zaten yağmurda çok sakin kullanmak en güvenli olanı. Ceketinide en kısa zamanda değiştirmeye bak.
oialdemir
07 Haziran 2016, 11:23
Geçmiş olsun dostum. Sabah bende yağmurluk giymeye üşendiğim için metroya bindim. Bende lastikleri değiştirmedim henüz iyi ki çıkmamışım.
Philippe
07 Haziran 2016, 11:42
Pea geçmiş olsun hocam. Lastikler çok berbat durumda şu çimenlerin sulanması bile tehlike yaratıyor.
Su görünce yavaşlıyorum . Allah bir daha yaşatmasın inşallah.
resources
07 Haziran 2016, 12:15
Michelin pilot street oneririm
Emreerol
07 Haziran 2016, 12:55
pea çok geçmiş olsun. Lastikler tam baş belası maalesef. Yağmurlu havalarda hiç çıkarmıyorum ben motoru. Umarım tekrarı olmaz hiçbirimiz için.
SeCReTBoY
07 Haziran 2016, 13:02
pea çok geçmiş olsun. Lastikler tam baş belası maalesef. Yağmurlu havalarda hiç çıkarmıyorum ben motoru. Umarım tekrarı olmaz hiçbirimiz için.
@pea Çok geçmiş olsun. @resources'in dediği giib Michelin pilot street ideal bi lastik
Balc10
07 Haziran 2016, 13:14
Geçmiş olsun ciddi bişey yok ama yinede dikkatli olmaz lazım. Lastik değişimleri şart
pea
07 Haziran 2016, 14:33
Herkese çok teşekkür ediyorum.
Fabrika lastikleriyle yaz sonuna kadar idare edeceğim mecburen. Sonrasında Pilot Street ya da Pilot Road alacağım.
ayhan32
07 Haziran 2016, 15:27
çok geçmiş olsun.
savica
07 Haziran 2016, 16:13
Bu sabah yağmurda yola çıkma hatasına düşerek ilk kazamı yaptım.
90 derece sağa dönecekken yavaşlayamadım, frenlere dokununca tekerlekler kayıyordu zaten. 10 15 km/saat hızla dönerken lastikler ne yaptı anlamadan sol tarafa uçtum, motor da sola yattı.
Hasarlar:
Gidon yamuldu. Tekeri bacaklarımın arasına sıkıştırıp çevirdim, düzelttim.
Kontroller kaydı biraz. Debriyaj kolu gidondan uzaklaştı gibi. Gidon öne doğru dönmüş olabilir.
Gösterge paneli birkaç santim yerinden çıktı. Kırık dökük var mı, geri takabilir miyim henüz bakmadım.
Gösterge paneli ile ön lambanın kasasının birleştiği yerde 2 santimlik çatlak var.
Vale moto'nun koruma takozunun yapıştırması düşmüş. Takozda da yıpranma var.
Vites kolu biraz yamuldu.
Montun dirsek bölümü yırtıldı.
Azıcık da moralim bozuldu :salut:
Çıkarılan ders:
Lastikleri değiştirmeden yağmurda sürüş yapılmayacak.
Dönüş riskliyse daha düz olan yoldan devam edilecek. Gerekirse işe 5 dakika daha geç kalınacak.
Geçmiş olsun
Lastikler berbat ötesi, daha geçenlerde 100km'lik bir tur yaptım, dönerken evime 3 km kala kavşağa yaklaşırken biraz yavaşlamak için ön frene dokundum ve ön teker kilitlendi, hızım 25 falandı, sağa düştüm motor birkaç metre sürüklendi, kaldırdığımda motorda hiçbir şey yoktu, gidon topuzu ve egzoz korumadaki sürtme izlerinden başka motorda hiçbirşey yok.
Sen de o kadar hasardan bahsedince garibime gitti.
Michelinde bizim motorun ebatlarında lastik var mı piyasada?
pea
07 Haziran 2016, 17:11
Teşekkür ediyorum, size de geçmiş olsun.
Yol biraz bozuktu, asfalt yamalıydı. Herhalde o yüzden hasar oluştu.
Michelin'in bize uyan ebadı yokmuş, haklısınız. Pirelli Diablo Rosso II 110/70R17 54H + Pirelli Diablo Rosso II 150/60R17 66H alacağız gibi duruyor. Yani: http://www.motolastik.com/pirelli-diablo-rosso-ii-110-70r17-54h-ve-150-60r17-66h-pmu30192
muratkidiri
07 Haziran 2016, 17:25
@pea çok geçmiş olsun... Yağmurlu havalar sıkıntı hakikaten, özellikle bu yerlere çizdikleri beyaz şerit ve okların üzerinden gitmemeye çalışın, felaket kayıyo. dediğiniz gibi yağmurlu havalarda kullanmamakta fayda var..
bireycell
07 Haziran 2016, 18:09
Çok geçmiş olsun @pea Yağmurlu havalarda kullanmamak lazım 4 tekel kayıyor bizimki hayli hayli kayar...
pea
07 Haziran 2016, 20:25
Tekrar teşekkür ediyorum :)
Motora detaylıca baktım işten çıkmadan önce. Gösterge panelini tutan metal yamulmuş sadece, biraz çekiştirince düzeldi.
2 santim dediğim çatlak yarım santim imiş :P
Uzaklaştı dediğim debriyaj kolu aslında yamulmuş.
Hasarın büyük kısmını koruma takozu ve artçı tutmaçları almış.
Debriyaj:
https://www.dropbox.com/s/lfh75q5t0kpjuxl/2016-06-07%2019.12.36.jpg?dl=0
Takoz:
https://www.dropbox.com/s/q9k3sep1dgesjjy/2016-06-07%2019.12.45.jpg?dl=0
Ön taraf:
https://www.dropbox.com/s/76ppvwttl1p5tvs/2016-06-07%2019.13.16.jpg?dl=0
Mont:
https://www.dropbox.com/s/pb9066lju594afe/2016-06-07%2019.16.21.jpg?dl=0
Eldivende de kumla karışık cam parçaları vardı. Ekipmansız gezenleri anlamak gerçekten güç. Çıplak gezseydim büyük olasılıkla birkaç dikiş yemiştim.
resources
07 Haziran 2016, 21:34
On 120 arka 160 almanizi oneririm
savica
08 Haziran 2016, 04:22
On 120 arka 160 almanizi oneririm
Neye göre 120 160?
Sığıp sığmayacağı nereden biliyorsunuz?
beyaban
08 Haziran 2016, 11:47
Tekrar teşekkür ediyorum :)
Motora detaylıca baktım işten çıkmadan önce. Gösterge panelini tutan metal yamulmuş sadece, biraz çekiştirince düzeldi.
2 santim dediğim çatlak yarım santim imiş :P
Uzaklaştı dediğim debriyaj kolu aslında yamulmuş.
Hasarın büyük kısmını koruma takozu ve artçı tutmaçları almış.
Debriyaj:
https://www.dropbox.com/s/lfh75q5t0kpjuxl/2016-06-07%2019.12.36.jpg?dl=0
Takoz:
https://www.dropbox.com/s/q9k3sep1dgesjjy/2016-06-07%2019.12.45.jpg?dl=0
Ön taraf:
https://www.dropbox.com/s/76ppvwttl1p5tvs/2016-06-07%2019.13.16.jpg?dl=0
Mont:
https://www.dropbox.com/s/pb9066lju594afe/2016-06-07%2019.16.21.jpg?dl=0
Eldivende de kumla karışık cam parçaları vardı. Ekipmansız gezenleri anlamak gerçekten güç. Çıplak gezseydim büyük olasılıkla birkaç dikiş yemiştim.
Motor Sağlam. Ceket dışında zarar gören yok fotoğraflarda :) Çok Geçmiş olsun ekipmansız gezmeyin.
murder2003
08 Haziran 2016, 12:01
Bu sabah yağmurda yola çıkma hatasına düşerek ilk kazamı yaptım.
90 derece sağa dönecekken yavaşlayamadım, frenlere dokununca tekerlekler kayıyordu zaten. 10 15 km/saat hızla dönerken lastikler ne yaptı anlamadan sol tarafa uçtum, motor da sola yattı.
Hasarlar:
Gidon yamuldu. Tekeri bacaklarımın arasına sıkıştırıp çevirdim, düzelttim.
Kontroller kaydı biraz. Debriyaj kolu gidondan uzaklaştı gibi. Gidon öne doğru dönmüş olabilir.
Gösterge paneli birkaç santim yerinden çıktı. Kırık dökük var mı, geri takabilir miyim henüz bakmadım.
Gösterge paneli ile ön lambanın kasasının birleştiği yerde 2 santimlik çatlak var.
Vale moto'nun koruma takozunun yapıştırması düşmüş. Takozda da yıpranma var.
Vites kolu biraz yamuldu.
Montun dirsek bölümü yırtıldı.
Azıcık da moralim bozuldu :salut:
Çıkarılan ders:
Lastikleri değiştirmeden yağmurda sürüş yapılmayacak.
Dönüş riskliyse daha düz olan yoldan devam edilecek. Gerekirse işe 5 dakika daha geç kalınacak.
Gelmiş geçmiş olsun Allah beterlerinden korusun. Ekipman çok önemli. Hele ki büyük şehirlerde çok çok daha önemli. Marmaris gibi küçük bir yerde yaşıyor olmama rağmen kasksız kullanmamaya özen gösteriyorum.
ozgranl
08 Haziran 2016, 13:56
Herkese merhaba,
Öncelikle kısaca kendimi tanıtayım. Adım Özgür, yaklaşık 4 senedir aktif motosiklet kullanıcısıyım. Sırasıyla Rks Jaguar100, Mondial X-Treme Max, Honda Cbf150 kullandım. Şuan ise SYM Wolf250 kullanıyorum.
Benelli TNT25 hakkında bilgi almak istiyorum; konu üzerine çok yazıp çizdiğinizi biliyorum fakat merakımı anlayışla karşılayacağınız umut ediyorum.
Açıkça söylemek gerekir ise beni düşündüren nokta servis ve yedek parça durumu.
-Servislerini genel anlamda nasıl buluyorsunuz?
-Yedek parçasını kolayca temin edeceğinizi düşünüyor musunuz?
-Yedek parça fiyatları ne durumda?
Aynı zamanda motosiklet piyasaya yeni girdiği için ileri dönemlerde ne gibi sorunlarla karşılaşacağımız sırrını koruyor. Bu konu hakkında sormak istediklerim;
-Stop etme probleminden bahsediliyor, bu durumun aslı astarı nedir ve çözümü var mıdır?
-Başka herhangi bir sorunla karşılaşan var mıdır?
Kullanım kitapçığında yağ değişimi her 6bin km olarak görünüyor, bana biraz uzun bir aralık geldi servisler bu konuda ne düşünüyor? 6bin'de bir mi gidiyorsunuz yoksa daha erken mi gitmeniz tavsiye ediliyor?
Şimdiden teşekkür eder, kazasız sürüşler dilerim,
Saygılar ve sevgiler.
oialdemir
08 Haziran 2016, 15:16
Merhaba Dostum.
Stop etme sorununu çözmüş biriyim. Bayiler garantiden ufak bir parça değişimi yapıyor. Sonrasında olmuyor.
Benim sorunumu İstanbul da Vale Moto çözmüştü. Yine onların servisi Bana Yağ için 3000 - 4000 demişti.
Toplamda 4000 e geliyorum. yakında değiştireceğim.
Umarım yardımcı olmuştur.
revelyon
08 Haziran 2016, 17:04
Selamlar,
Motoru haftaya alıyorum.Alır almaz lastikleri değiştirmeye karar verdim. Lastik önerisi rica ederim arkadaşlar.
150 veya 160 lastik olursa iyi olur. Ben pek anlamıyorum. İstanbul'da kullanacağım motoru.
Ayrıca Motoru aldıktan sonraki işlemlerler kaç gün sürdü Plaka , ruhsat , sigorta vs. paylaşır mısınız.
Emreerol
08 Haziran 2016, 17:14
Bi kaç hafta önce kısa bir inceleme videosu çekmiştim arkadaşlar aşağıda link;
https://www.youtube.com/watch?v=7LEeQSiVKxY
@revelyon bizim motosikletin tam ölçülerine uyan takım şu;
http://www.motolastik.com/pirelli-diablo-rosso-ii-110-70r17-54h-ve-140-70r17-66h-pmu30191
ozgranl
08 Haziran 2016, 17:49
Merhaba Dostum.
Stop etme sorununu çözmüş biriyim. Bayiler garantiden ufak bir parça değişimi yapıyor. Sonrasında olmuyor.
Benim sorunumu İstanbul da Vale Moto çözmüştü. Yine onların servisi Bana Yağ için 3000 - 4000 demişti.
Toplamda 4000 e geliyorum. yakında değiştireceğim.
Umarım yardımcı olmuştur.
Öncelikle zaman ayırıp yanıtladığınız için teşekkür ederim.
Değişen parça nedir bilginiz var mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:45 ----------
Bi kaç hafta önce kısa bir inceleme videosu çekmiştim arkadaşlar aşağıda link;
https://www.youtube.com/watch?v=7LEeQSiVKxY
@revelyon bizim motosikletin tam ölçülerine uyan takım şu;
http://www.motolastik.com/pirelli-diablo-rosso-ii-110-70r17-54h-ve-140-70r17-66h-pmu30191
Videonuzu izlemiştim demek foruma üyeliğiniz varmış,sevindim. Böyle bir kaynak oluşturduğunuz için teşekkür ederim.
Uzun yolda rahatsız demişsiniz acaba neye göre rahatsız? Bir kıyaslama yapmak mümkün mü?
muratkidiri
09 Haziran 2016, 00:25
Öncelikle zaman ayırıp yanıtladığınız için teşekkür ederim.
Değişen parça nedir bilginiz var mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:45 ----------
Videonuzu izlemiştim demek foruma üyeliğiniz varmış,sevindim. Böyle bir kaynak oluşturduğunuz için teşekkür ederim.
Uzun yolda rahatsız demişsiniz acaba neye göre rahatsız? Bir kıyaslama yapmak mümkün mü?
Videoyu izlemedim, uzun yolda rahatsız lafına istinaden yazıyorum.. 14 günde 5000 km'lik Balkanlar turu yapıp gelmiş biri olarak yazıyorum, motor uzun yolda acayip rahat ( bana göre tabi, başkasına rahatsız gelebilir bişey diyemem ).. daha birçok ayrıntıyı ilerleyen günlerde sizlerle paylaşıcam, daha yeni geldim verileri bi toparlayayım :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:15 ----------
Bi kaç hafta önce kısa bir inceleme videosu çekmiştim arkadaşlar aşağıda link;
https://www.youtube.com/watch?v=7LEeQSiVKxY
@revelyon bizim motosikletin tam ölçülerine uyan takım şu;
http://www.motolastik.com/pirelli-diablo-rosso-ii-110-70r17-54h-ve-140-70r17-66h-pmu30191
Videoyu şimdi izledim :) Arkadaşın anlattığı birşey hariç ( uzun yolda rahatsız) herşeye katılıyorum :) sele rahatlığı kişiye göre değişiklik gösterebiliyo demek ki.. :) kıçınızın biraz rahatlığa alışkın olup olmamasıyla alakalı, uzun süre bisiklet kullanan biri olarak selesi bana çok rahat geldi.. yakıtı gayet iyi, lastikler berbat :) orjinal aksesuarları maalesef hala yok, en kısa zamanda gelir inşallah.. :) benim de ilk motorum bu arada...
pea
09 Haziran 2016, 00:33
Ben seleyi çok rahat bulanlardanım. Popo tarafında hiçbir sıkıntı yaşamadım.
Ama yarım saatin üzerindeki sürüşlerde ellerde kollarda uyuşma, ağrı oluyor. Bunun nedeni de rodajda olduğum için 6000 devri geçmemeye çalışıyorum, dolayısıyla genelde 5000-6000 devirde gidiyorum. Bu aralık da motorun en çok titrediği aralık. Rodaj bitince ağrılar kesilecek diye düşünüyorum.
@ozgranl
Stop etme problemi kronik değil, 1-2 kişide çıktı sadece. Ben acemi olmama rağmen 5-10 kere anca stop ettirmişimdir, hepsi de kendi hatam.
@revelyon
Benelli arka lastik için 140 ya da 150 takacaksınız diyor. 160 takmayın. Diablo Rosso 2 en iyi seçeneğimiz sanırım.
Randevu alabilirseniz ruhsat, plaka işlemleri 1-2 saatte hallediliyor. Alamazsanız da muamelecilere 100-150TL yedirerek 1-2 saatte halledebilirsiniz. Plakayı Beşiktaş'ta bastırdım ben. 1 saat sonra hazırladılar.
Sigorta 20'li yaşlardaysanız ve ilk motorunuzsa yüksek çıkacak. Benim ilk motorum, yaş 26, en ucuz Anadolu Sigorta 1200TL çıktı.
braveman
09 Haziran 2016, 10:03
Herkese merhaba,
Öncelikle kısaca kendimi tanıtayım. Adım Özgür, yaklaşık 4 senedir aktif motosiklet kullanıcısıyım. Sırasıyla Rks Jaguar100, Mondial X-Treme Max, Honda Cbf150 kullandım. Şuan ise SYM Wolf250 kullanıyorum.
Benelli TNT25 hakkında bilgi almak istiyorum; konu üzerine çok yazıp çizdiğinizi biliyorum fakat merakımı anlayışla karşılayacağınız umut ediyorum.
Açıkça söylemek gerekir ise beni düşündüren nokta servis ve yedek parça durumu.
-Servislerini genel anlamda nasıl buluyorsunuz?
-Yedek parçasını kolayca temin edeceğinizi düşünüyor musunuz?
-Yedek parça fiyatları ne durumda?
Aynı zamanda motosiklet piyasaya yeni girdiği için ileri dönemlerde ne gibi sorunlarla karşılaşacağımız sırrını koruyor. Bu konu hakkında sormak istediklerim;
-Stop etme probleminden bahsediliyor, bu durumun aslı astarı nedir ve çözümü var mıdır?
-Başka herhangi bir sorunla karşılaşan var mıdır?
Kullanım kitapçığında yağ değişimi her 6bin km olarak görünüyor, bana biraz uzun bir aralık geldi servisler bu konuda ne düşünüyor? 6bin'de bir mi gidiyorsunuz yoksa daha erken mi gitmeniz tavsiye ediliyor?
Şimdiden teşekkür eder, kazasız sürüşler dilerim,
Saygılar ve sevgiler.
Stop etme sorunu çözüldü şuan içinde başka bir arızası görünmüyor. Maalesef kaza yapan bir kaç arkadaşımız vardı yedek parça ile ilgili sıkıntı yaşamadığını söylemişlerdi. Fiyatlarını da yazmışlardı zaten ama şimdi hatırlamıyorum. Zaten sağlam bir motosiklet servis konusunda her servis aynı olamaz ama İstanbul'da isen vale moto işinde başarılı. Bi konudaki birçok kişi (%90 - 95) sana gözün kapalı al der.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO