PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69

pea
21 Mayıs 2016, 13:20
300 KM sonunda depoyu doldurayım dedim. 3 çubuk kalmıştı artık. Sonuç:

3.87Lt/100KM

Baya yakıyormuş motor :pale: Daha rodajdayım, 6 bin devri geçmemeye çalışarak kullanıyorum. Ama genelde 4-5 binde sürüyorum. 300 KM'nin çoğu şehir içi trafiğinde geçti. Rodaj bitince bakalım ne kadar yakacak.

Ama güzel yakıyor yahu, yaktığına değiyor :queen:

senturk35
21 Mayıs 2016, 13:41
Yedek parçalarını alabileceğimiz yabancı siteler var mı acaba ,ebay da bulamadım ben, Türkiye de sıkıntı çıkarsa en azından yurt dışından getirtiriz hem de daha hesaplı olur

Balc10
21 Mayıs 2016, 17:25
Yedek parçalarını alabileceğimiz yabancı siteler var mı acaba ,ebay da bulamadım ben, Türkiye de sıkıntı çıkarsa en azından yurt dışından getirtiriz hem de daha hesaplı olur


Maalesef daha önce kaza yapan arkadaşlar vardı forumda yazdılar Herhangi bir yedek parça sıkıntısı yaşamamışlar yorumları okursan görürsün

seyralem
21 Mayıs 2016, 17:31
https://www.google.com.tr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjbwrPmsOvMAhVJ6xQKHezhCgEQtwIILDAF&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DoQ asyPu6cXk&usg=AFQjCNG9SkS0st77W6NhM9LtMbcsZJakZg&bvm=bv.122448493,d.bGg
leoncino modeli çok güzel görünüyor inş 2017 yılı içerisinde getirtirler.

Uğur34-ist
21 Mayıs 2016, 17:58
Selam arkadaşlar. Az önce Şirinevler Vale motoya uğradım.TNT 25'ler bugün gelmiş.hemde tüm renkleri. Yaklaşık olarak 9-10 tane vardı vitrinde.Alacak olanlara ve bekleyenlere gözünüz aydın diyorum.Bi tanesine şöyle bi oturdum yine.Al beni diyor yahu:) biraz konuştum fiyat maalesef aynı olmayacakmış.9.750 gibi bir rakam söyledi.Pazartesi kesinleşecekmiş.işim vardı fazla durmadım çıktım mağazadan.

eXcitinG
22 Mayıs 2016, 20:51
Tnt 250 ile arasindaki fark nedir ? Hp den baska farki var mi 250 olan kac km hiza cikar ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:08 ----------

yok mu bir bilen birisi

pea
22 Mayıs 2016, 20:59
TNT250 çift silindirli model. Düşük titreşim, yüksek güç, çift ön disk, daha güzel görünüş ve ses. 200kg ağırlık, Kawasaki Er6n'den esinlenme, 4-5LT/100km yakıt.

Yamaha41
23 Mayıs 2016, 22:57
Uzun ugraslar sonucu bugun aleti aldim:) 130 km oldu ilk bindigimde sesi cok hos geldi.gaz acinca cikan ugultu da motoru cok agresif kılıyo.olumsuzlari yazayim gidon turu az, debriyaj sert, lastikler guvensiz, vites oranlari kısa devamlı debriyaj tokatlatiyo, aynalar fena, 2 3 sefer dusuk devirde stop etti, ve frenler bana guven vermedi zamanla duzelecegine inaniyorm. Guzel taraflarina gelirsek guzel viraji var hafifligini hissettiriyo, oturus pozisyonu rahat geldi, ivmelenmesi tatmin edici zaman gectikce daha net seyler konusabilirim bunlar ilk izlenimler. alinir mi evet alinir onceki sayfalari karistirip yorum arayan yeni tnt adaylari icin yazdim kisaca. Uzun zamandor kullanan arkadaslara tek sorum FI isigiyla ilgili: kontak acip zinlama sesini duyduktan sonra sonmemesi normal mi(calistrnca sonuyor) herkese bol virajlar

İFE
23 Mayıs 2016, 23:10
(F)uel(İ)ncejtion çalışınca ariza yok ise söner. Yani çalışınca sönmesi normal.

pea
23 Mayıs 2016, 23:17
Lambaların işlevini/manalarını kullanıcı kılavuzundan detaylıca öğrenebilirsiniz.
FI lambasının yanıp sönmesi bir sorun olduğunu gösterir. Sabit yanması, motorun henüz çalışmadığını gösterir.

braveman
24 Mayıs 2016, 09:33
Uzun ugraslar sonucu bugun aleti aldim:) 130 km oldu ilk bindigimde sesi cok hos geldi.gaz acinca cikan ugultu da motoru cok agresif kılıyo.olumsuzlari yazayim gidon turu az, debriyaj sert, lastikler guvensiz, vites oranlari kısa devamlı debriyaj tokatlatiyo, aynalar fena, 2 3 sefer dusuk devirde stop etti, ve frenler bana guven vermedi zamanla duzelecegine inaniyorm. Guzel taraflarina gelirsek guzel viraji var hafifligini hissettiriyo, oturus pozisyonu rahat geldi, ivmelenmesi tatmin edici zaman gectikce daha net seyler konusabilirim bunlar ilk izlenimler. alinir mi evet alinir onceki sayfalari karistirip yorum arayan yeni tnt adaylari icin yazdim kisaca. Uzun zamandor kullanan arkadaslara tek sorum FI isigiyla ilgili: kontak acip zinlama sesini duyduktan sonra sonmemesi normal mi(calistrnca sonuyor) herkese bol virajlar

Son gelenlerden mi aldın ? fiyatta bir değişiklik varmı birde plakayı felan ne yaptın ?

Yamaha41
24 Mayıs 2016, 15:47
Son gelenlerden aldim evet fiyat dolar uzerinden giris yapildigi icin 9800 civari ama ben bir hafta oncesnden isim yazdirip eski fiyat garantisi almstim.plakayi cikaramadm uygunluk belgesi henuz bayilere ulasmadigi icin

kilhan
24 Mayıs 2016, 16:32
Bu lastik bu motora gidermi...:)
Motoru alsaydım birde yerine sığarsa hemen geçiş yapardım.....:bounce:

http://img.tarad.com/shop/2/29tire/img-lib/spd_20151019203028_b.jpg

savica
25 Mayıs 2016, 01:26
Bu lastik bu motora gidermi...:)
Motoru alsaydım birde yerine sığarsa hemen geçiş yapardım.....:bounce:

http://img.tarad.com/shop/2/29tire/img-lib/spd_20151019203028_b.jpg

bence gitmez, görüntü itibarıyla enduro lastiği, naked motorda sırıtır bence..

gezgin41
25 Mayıs 2016, 13:18
Bu lastik bu motora gidermi...:)
Motoru alsaydım birde yerine sığarsa hemen geçiş yapardım.....:bounce:

http://img.tarad.com/shop/2/29tire/img-lib/spd_20151019203028_b.jpg

Motosikletin bütün yakışıklılığı gider yazık etme

kilhan
25 Mayıs 2016, 21:30
MT60 RS CORSA tek boyutta takım üretiliyor.120.70.17 ve 160.60.17
Görüldüğü gibi enduro motor lastik ölçüsü değil.Bunlar çok özel lastikler.
makinayı Aşşağıdaki gibi hissettirebilir belki....

http://www.motorradthunder.de/images/news/2014/pirelli_mt60rs_1.jpg

Kyairfn
25 Mayıs 2016, 22:08
Rodajim bitti arkadaslar. Bakima götürdüm sadece yağ ve emin olmamakla birlikte yağ filitresi değisti sanirim 110 tl aldilar. Orta kalite yağmis shell. Bakim yaptiran arkadaslar bilgi verebilir mi? Yag filitresi degimediyse rakam ucuk geldi. Siz gittiginizde filitreyi degistirdiler mi ? Zincir gevsek gibi ses geliyor dedim onuda bakarim deyip sonrada birsey yok dediler bakmadan, anlamadim. Acemisiyiz jeton hep gec dusuyor.

pea
26 Mayıs 2016, 09:30
İşini doğru yapmayan servisleri buraya yazın da gitmeyelim.
Servis kitapçıkta yazan işlemlerin hepsini yapmak zorunda. Ve ilk bakımın işçilik ücretini almamaları gerekiyor. Sadece değişen parçaların/yağın parasını almalılar.

Samimi 46
26 Mayıs 2016, 11:24
Rodaj bitti. Yol şehir dışı ve güzel, ama sürekli kesiciye girip dip gaz yapamamaktan ötürü canım sıkılıyordu. Birden iniş aşağı 120 de iken debriyajı sıkıp arka arkaya vites düşürüp boşa geçme hatası yaptım. Motor aniden sanki kilitlendi. Debriyaj frenle durdum. Kontak kapatıp açtım. Motor boştayken vitesteymiş gibi ileri gidip durdu. Boşa alıp öylesine ittirdim. Iııhh, gitmiyor. Çalıştırdım, önceki hareketin gene aynısı. Gitti motor dedim. Ben ne hata yaptım diye oturup kaldığım köşeden yarım saat sonra bismillah dedim, aaa, sıkıntı gitmiş, devam.. Yaptığım bir büyük hataydı.!!

oialdemir
26 Mayıs 2016, 12:14
Aslında bizim memleketin yollarında bu tip lastikler daha tutarlı tutuşu daha güzel oluyor. Ama Uzun ömürlü olmaz Rosso II ile 10 - 15 km yaparken bunda 5 - 8 km yaparsın. Çünkü böyle dişli hem arazi hem yola yönelik lastikler. Düz yolda otobanda daha çabuk biter. Hem bizim tnt 25 de lastik ölçüleri 110 / 150 ama mt 60 rs corsa nın en küçük ölçüleri 120 - 160 dan başlıyor . taban genişliği bir santim artar demek bu da

Emreerol
26 Mayıs 2016, 13:20
Malum İstanbul bugün yağmurlu. Sabah tüm yollar ıslaktı. Maltepe'den Acıbadem'e gelene kadar arka lastiği sabit tutmakta çok zorlandım. Kıçı başı ayrı oynadı resmen :queen: Bu lastiklerle su birikintisinden geçmek bile büyük risk.

kilhan
26 Mayıs 2016, 13:36
Aslında bizim memleketin yollarında bu tip lastikler daha tutarlı tutuşu daha güzel oluyor. Ama Uzun ömürlü olmaz Rosso II ile 10 - 15 km yaparken bunda 5 - 8 km yaparsın. Çünkü böyle dişli hem arazi hem yola yönelik lastikler. Düz yolda otobanda daha çabuk biter. Hem bizim tnt 25 de lastik ölçüleri 110 / 150 ama mt 60 rs corsa nın en küçük ölçüleri 120 - 160 dan başlıyor . taban genişliği bir santim artar demek bu da

Bildiğim kadarı ile bu ölçülerden başlamıyor.
Sadece bu ölçü ile üretiliyor.İstesenizde başka ölçü yok.
sadece 17 jant için ön 120/70 arka 160/60 ölçü var.
Bu lastiğe bu parayı vermeyi göze alıp sürtme yapmadan montajlanacaksa vede
diğerlerinden farklı olmayıda sağlayacağından 1 santimin hiç bir önemi yok benim açımdan.

Hep tavsiye standart ölçü kullanımındadır.
Düşünün ölçüde böyle bir değişiklik yaptınız en kötü ne olabilir...
Bu aleti mazo zevkleri tatmin etmek için kullanıyoruz zaten.

Şöyle bir motordaki motor hacmine lastik ölçülerine bakıp feyz alabilirsiniz.fazla kasmayın....:bounce:
125cc.......ön 130....arka 180
http://images.1000ps.net/images_bikekat/2014/21-Hyosung/2339-Karion_125/4.jpg

oialdemir
26 Mayıs 2016, 16:43
Tabi ki kasmayın istediğiniz takın jantın genişliğine göre maksimum 120 / 160 takabilirsiniz. bir şablonu var oradan bakıp genişlik kurtarıyorsa takın. Başta güzel gözükecek orta sınıf kaslı bir naked motora benzeyecek. Ama pirelli gibi diğerlerinde daha yumuşak hamurlu bir lastiğin
kısa süre sonra kenar dişlerin eridiğini ve lastiğin ortasının olduğu gibi kaldığını göreceksiniz. Çünkü jantınız inandığınız kadar geniş değil :) Bu seni kasmaz belki ama 5.000 de bir lastik değiştirmeye parası olmayan birinin cüzdanın kasabilir. Ayrıca sonra lastik gerçekten çok çirkin oluyor.

http://www.pirelli.com/tyres/en-ww/motorcycle/all-tyres/sheet/mt-60-rs#/size-range

17'' de 120 / 160 başlıyor. Sen görüntüyü seviyorsun öne 18 jant takıp 110 mt 60 rs corsa takabilirsin.

Ve son olarak Ducati Scrambler de MT 60 RS var. MT 60 RS Corsa ile MT 60 RS farklı Lastiktir. Sonunda Corsa olamayan daha yola yöneliktir.

murder2003
28 Mayıs 2016, 08:39
Ben de dun gittim ilk bakima. Filitre degismedi zinciri gerdik. Yag degisti. Simdilik castrol koyduk. Ama gelecek bakima nippon ya da motul olacak. 40 tl verdim.

kilhan
28 Mayıs 2016, 13:13
Tabi ki kasmayın istediğiniz takın jantın genişliğine göre maksimum 120 / 160 takabilirsiniz. bir şablonu var oradan bakıp genişlik kurtarıyorsa takın. Başta güzel gözükecek orta sınıf kaslı bir naked motora benzeyecek. Ama pirelli gibi diğerlerinde daha yumuşak hamurlu bir lastiğin
kısa süre sonra kenar dişlerin eridiğini ve lastiğin ortasının olduğu gibi kaldığını göreceksiniz. Çünkü jantınız inandığınız kadar geniş değil :) Bu seni kasmaz belki ama 5.000 de bir lastik değiştirmeye parası olmayan birinin cüzdanın kasabilir. Ayrıca sonra lastik gerçekten çok çirkin oluyor.

http://www.pirelli.com/tyres/en-ww/motorcycle/all-tyres/sheet/mt-60-rs#/size-range

17'' de 120 / 160 başlıyor. Sen görüntüyü seviyorsun öne 18 jant takıp 110 mt 60 rs corsa takabilirsin.

Ve son olarak Ducati Scrambler de MT 60 RS var. MT 60 RS Corsa ile MT 60 RS farklı Lastiktir. Sonunda Corsa olamayan daha yola yöneliktir.

Söylediğin fark RS ile Corsa arasında değil normal MT60 ile RS arasındadır ki enduroya uygun ölçülerde değildir.

MT 60 RS CORSA
ON OR OFF ROAD? PURE ADRENALINE
A RADIAL TYRE DESIGNED FOR USE
ON SUPERBIKES AND FUN BIKES ON ASPHALT SURFACES OR OFF ROAD.

Lastik yanlardan nasıl hasar alıyor anlayamadım.Takmakta sıkıntı yoksa sonradan mı hasar oluyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:48 ----------

Ayrıca daha önce yazmıştım ama takmamışsın sadece aşşağıdaki ölçü ile üretiliyor.
Yani başka bir ölçü yok.OK

DISCOVER THE ENTIRE SIZE RANGE
FRONT
17''
120/70 R 17 58V TL
REAR
17''
160/60 R 17 69V TL

gezgin41
28 Mayıs 2016, 17:40
Aksesuar hakkında gelişmelerden bilgisi olan arkadaş varmı ?

Usman
28 Mayıs 2016, 22:35
Merhabalar.

Ön çamurluk uzatmasına ve arka çamurluk için birşey eklemek yada yaptırmaya gerek varmıdır yoksa böyle iyi mi ?

revelyon
29 Mayıs 2016, 15:37
Merhaba Dostlar,

Yeni üyeyim ilk mesajım , İstanbul Trafiğinden sıkılıp motorsiklet almaya karar verdim ehliyet sınavına kısmetse haftaya alacağım.

- İlk motorum olacak , kullanıcı arkadaşlar cevaplarsa çok memnun olurum. Sizce uygun mu ilk motor olmaya. Sıkıntı yaşar mıyım. Aklımda diğer alternatif pulsar 200ns var tavsiyelerinizi rica ederim.

- Sele 71 Cm yazıyor doğru mu bu ? Ben kısayım öyle ise rahat ederim baya.

- Ekipmanımı aldım , lastik için bütçe ayırdım 900,00 TL civarı lastik tavsiye edebilir misiniz.

Şimdiden teşekkürler

pea
29 Mayıs 2016, 15:50
İlk motor olabilir mi konusu kişiye bağlı biraz. Ağırlık yüzünden sıkıntı olabilir. Gidon açısı da dar biraz. Ben bisiklet tecrübesi+ 5 saat sürücü kursu + bol bol videodan sonra çok sıkıntı yaşamadım. 2 kere motoru düşürdüm ama(hasar yok)
Pulsar'la karşılaştırma konusunda şuraya bakabilirsiniz. Benim de yorumum var konuda: http://www.motosiklet.net/forum/marka-ve-model-kiyaslamalari/158555-pulsar-200ns-vs-benelli-tnt25.html

Sele 71 değil kesinlikle. 81cm'dir o. Boyum 176 ama bacak boyum biraz kısa. Genelde parmak ucumda yere basıyorum. Motoru hafif yatırırsam ya da kalçayı kaydırırsam tam basabiliyorum.

Lastikler yaz sonuna kadar idare edebilir, yağmurda sürmezseniz. Eylül gibi diablo Rosso 2 ya da pilot road almayı düşünüyorum. 110/70 ön, 150/60 arka olacak.

revelyon
29 Mayıs 2016, 15:59
Teşekkür ederim cevap için,

Ancak sizin motorunuz Tnt 250 olabilir mi ? Çift silindir olanı. Her yerde tnt25 sele yüksekliği 710 mm yazıyor ?

Yamaha41
29 Mayıs 2016, 20:00
Debriyajin sert olmasi can sıkıcı.ayarlamaya calistim ama degisiklik olmadi onerisi fikri olan var midir?

pea
29 Mayıs 2016, 20:05
Teşekkür ederim cevap için,

Ancak sizin motorunuz Tnt 250 olabilir mi ? Çift silindir olanı. Her yerde tnt25 sele yüksekliği 710 mm yazıyor ?

Hayır, TNT25. Kendi motorumu biliyorum :cherry:
71 olmasına imkan yok. BN251 için(TNT25'in Avrupa versiyonu) 78cm yazıyor. 78 doğru olabilir. En rahatı bir bayiye gidip üstüne oturun.

Philippe
29 Mayıs 2016, 23:00
Merhaba Dostlar,

Yeni üyeyim ilk mesajım , İstanbul Trafiğinden sıkılıp motorsiklet almaya karar verdim ehliyet sınavına kısmetse haftaya alacağım.

- İlk motorum olacak , kullanıcı arkadaşlar cevaplarsa çok memnun olurum. Sizce uygun mu ilk motor olmaya. Sıkıntı yaşar mıyım. Aklımda diğer alternatif pulsar 200ns var tavsiyelerinizi rica ederim.

- Sele 71 Cm yazıyor doğru mu bu ? Ben kısayım öyle ise rahat ederim baya.

- Ekipmanımı aldım , lastik için bütçe ayırdım 900,00 TL civarı lastik tavsiye edebilir misiniz.

Şimdiden teşekkürler

Merhaba.

İlk motor konusuna değineyim. Benim ilk motorum olur Tnt 25.

Almadan önce ama 6 saatlik bir eğitim aldım. 2 günden oluşan. 125 cclik bir alet ile dar manevra gibi şeyler çalıştırdı hocam.

Bu eğitim ile hiçbir sıkıntı çıkmadan kullanıyorum. İyiki 250 cclik bir motosiklet almışım.

Yollarda kamyonlardan sıkıştıran araçlardan kurtulmak için gazladığımda çok yardımcı oluyor.

Eğer eğitim alacaksanız çok uygun bir motosiklet. Ama eğitim almam derseniz tavsiye etmiyorum.

revelyon
30 Mayıs 2016, 00:43
Merhaba.

İlk motor konusuna değineyim. Benim ilk motorum olur Tnt 25.

Almadan önce ama 6 saatlik bir eğitim aldım. 2 günden oluşan. 125 cclik bir alet ile dar manevra gibi şeyler çalıştırdı hocam.

Bu eğitim ile hiçbir sıkıntı çıkmadan kullanıyorum. İyiki 250 cclik bir motosiklet almışım.

Yollarda kamyonlardan sıkıştıran araçlardan kurtulmak için gazladığımda çok yardımcı oluyor.

Eğer eğitim alacaksanız çok uygun bir motosiklet. Ama eğitim almam derseniz tavsiye etmiyorum.

- Merhaba, şuan inazuma 250 ile deneme sürüşleri yapıyorum. İnazuma biraz agresif geldi bana Tnt benneli de öyle mi acaba ? Bu arada mutlaka ders/eğitim. düşünüyorum. İstanbul içi tavsiye ederseniz çok sevinirim.




Hayır, TNT25. Kendi motorumu biliyorum :cherry:
71 olmasına imkan yok. BN251 için(TNT25'in Avrupa versiyonu) 78cm yazıyor. 78 doğru olabilir. En rahatı bir bayiye gidip üstüne oturun.

Estağfurullah , bilmişlik yapmıyorum sakın yanlış anlamayın Tnt türkiye sayfasında ve 4-5 yerde karşıma çıktı
Tek silindir olanı 71 cm Sele 9.750 + Tl fiyatı - Çift Silindir olanı 80 cm sele yazıyor. 14.800 + Tl fiyatı ben tek silindir olanı düşünüyorum.

Şuan ilanlar dahil heryerde 710 mm sele yüksekliği yazıyor anlamış değilim.İstanbul Avrupa Yakasında ilgili yer tavsiye ederseniz çok sevinirim.

pea
30 Mayıs 2016, 08:39
Şirinevler'deki Vale Moto'yu önerebilirim. Metrobüs durağına 5 dakika uzaklıkta.
Şişli Cevahir'in yakınlarında da bir bayi vardı, orayı da övüyorlardı ama ben gitmedim.

kilhan
30 Mayıs 2016, 09:10
- Şuan ilanlar dahil heryerde 710 mm sele yüksekliği yazıyor anlamış değilim.

Ne yazdığı ile ilgilenmeyin.neden

Yandan baktığınızda görüntüde 71cm gözüküyormu.
Bu tarz bir motorda 71cm sele gördünüzmü.
Sele 71cm olsa motor boyutları anormal küçük olması gerekir istermisin.

Sonuçta 71cm TR deki dist. halt yemesidir...
Daha önce bir resim paylaşmıştım.Bu isteğini karşılar herhalde.
Ayrıca sele yüksekliğini sadece ölçü olarak değil deneyerek karşılaştırın.
Çünkü ince yapılı 85cm sele kalın yapılı 80cm seleden daha rahat ettirebilir.(Buradan kasıt selenin yüzeyi değil bacak arasının açılmasıdır....)
http://www.xbhp.com/wp-content/uploads/2016/01/Benelli-tnt-25-Vs-Duke-390.jpg

Philippe
30 Mayıs 2016, 09:30
- Merhaba, şuan inazuma 250 ile deneme sürüşleri yapıyorum. İnazuma biraz agresif geldi bana Tnt benneli de öyle mi acaba ? Bu arada mutlaka ders/eğitim. düşünüyorum. İstanbul içi tavsiye ederseniz çok sevinirim.





Estağfurullah , bilmişlik yapmıyorum sakın yanlış anlamayın Tnt türkiye sayfasında ve 4-5 yerde karşıma çıktı
Tek silindir olanı 71 cm Sele 9.750 + Tl fiyatı - Çift Silindir olanı 80 cm sele yazıyor. 14.800 + Tl fiyatı ben tek silindir olanı düşünüyorum.

Şuan ilanlar dahil heryerde 710 mm sele yüksekliği yazıyor anlamış değilim.İstanbul Avrupa Yakasında ilgili yer tavsiye ederseniz çok sevinirim.

Ben İzmirdeyim o yüzden nereler vardır istanbulda pek bilgim yok.

Motosiklet bana öyle çok agresif gibi gelmiyor. Tepkiler yeterli ama yeni kullanıcıyı üzecek kadar sert değil.

Eğer test etmek isterseniz Vale Moto da sanırım test aracı varmış. Agresifliğini test edebilirsiniz

oialdemir
30 Mayıs 2016, 09:43
Tamam işte güzel kardeşim MT 60 RS ( Ducati Scrambler ) özel bir lastik tek ölçüsü var. Aynı şeyi söylüyoruz.
Ama sen tutturdun kalın lastik diye .
Altın elbiseli adam ekibinden Gökhan Palas a sor. Abi senin DUKE 390 a 120/160 taktığın lastikler kaç km gitti de. Bakalım ne cevap alacaksın.
Bizzat gözümle görmesem GİS AKADEMİ de diretmem söylediklerimde. Şimdi senin hesabınla biz bu lastiği de takabiliriz motora.

http://i.hizliresim.com/bb5zPm.jpg

Moto 3 e dikkat et. Orada ki motosikletlerde 250 cc hatta bizimkinden daha hafif ( 250 cc bir motorun yarısı ağırlıkta ve 48 HP bir makine )

Ama ön lastik 95 arka lastik 115

Yani motorunun şasesi, ağırlık / beygir oranı hepsi lastik ölçünü etkiler.

Bu değerlerin en maksimum olduğu yerde ki en ince lastik senin en iyi virajı dönmeni ve çekişinin iyi olmasını sağlar. Jantının genişliği o lastiği
kurtarıyorsa takılabilir elbet . Ancak kurtarmıyorsa kenarları daha çabuk aşınır. Düzensiz aşınmış bir lastikle viraj dönmek çok acayip korkulara yol açar. Kaskın içinde çığlıklar. Fal taşı gibi vizör e değen gözler. Bunun Mühendisi ölçmüş biçmiş. 110/150 diyor. Zorun ne arkadaşım :D

Neden 190 ya da 200 lük bir motor u olan adam 220 / 240 lastik takmıyor :)

Oraya kadar gelince meselenin kalın ve güzel lastik olmadığını anlıyorsun sanırım.

kilhan
30 Mayıs 2016, 10:23
Tamam işte güzel kardeşim MT 60 RS ( Ducati Scrambler ) özel bir lastik tek ölçüsü var. Aynı şeyi söylüyoruz.
Ama sen tutturdun kalın lastik diye .
Altın elbiseli adam ekibinden Gökhan Palas a sor. Abi senin DUKE 390 a 120/160 taktığın lastikler kaç km gitti de. Bakalım ne cevap alacaksın.
Bizzat gözümle görmesem GİS AKADEMİ de diretmem söylediklerimde. Şimdi senin hesabınla biz bu lastiği de takabiliriz motora.

http://i.hizliresim.com/bb5zPm.jpg

Moto 3 e dikkat et. Orada ki motosikletlerde 250 cc hatta bizimkinden daha hafif ( 250 cc bir motorun yarısı ağırlıkta ve 48 HP bir makine )

Ama ön lastik 95 arka lastik 115

Yani motorunun şasesi, ağırlık / beygir oranı hepsi lastik ölçünü etkiler.

Bu değerlerin en maksimum olduğu yerde ki en ince lastik senin en iyi virajı dönmeni ve çekişinin iyi olmasını sağlar. Jantının genişliği o lastiği
kurtarıyorsa takılabilir elbet . Ancak kurtarmıyorsa kenarları daha çabuk aşınır. Düzensiz aşınmış bir lastikle viraj dönmek çok acayip korkulara yol açar. Kaskın içinde çığlıklar. Fal taşı gibi vizör e değen gözler. Bunun Mühendisi ölçmüş biçmiş. 110/150 diyor. Zorun ne arkadaşım :D

Neden 190 ya da 200 lük bir motor u olan adam 220 / 240 lastik takmıyor :)

Oraya kadar gelince meselenin kalın ve güzel lastik olmadığını anlıyorsun sanırım.



Uzatıp tartışma yapmak istemiyorum.
Corsa enduro lastiği dedin değil.
MT60 RS tek ölçüsü var diyorsun değil.Corsa nın tek ölçüsü var.
Daha önceki yazdığıma dikkat edersen anlaşılacaktır
Ben motorda corsa nın performansını bildiğim için takmayı istediğimden vede tek ölçüsü olduğu için bunu söylüyorum.
Amaç kalınlaştırmak değil kalınlaşmasını göz ardı ediyorum bu anlaşılmıyormu...
Burada birşeyler yazmadan Pirellinin resmi sayfasına bak öğren..

Burada paylaşım yapıyoruz.Sıkıntı yaratacağını söyledin tamam.Bu önemli.
Sıkıntının nasıl oluştuğunu idrak etmeye çalışıyorum muhalefet etmeye değil.
Duke de oldu TNT de aynı sıkıntı olabilir mi acaba diye düşünüp taşınırız.
Verdiğin örneğe yorum yapmiyim uzamasın.......MOTO3 diyosun farkındamısın....

oialdemir
30 Mayıs 2016, 10:55
Moto 3 te ki ler bisiklet mi ? Senin verdiğin motor örneği çok mu doğru o custom motor un ağırlığı ya da şasesi yada her hangi bir şeyi TNT ye benziyor mu ? Tabi ki burası bir tartışma platformu saygı ve doğru üslup olduğu sürece her şey konuşulabilir. MT 60 RS ile MT 60 RS corsa nın ölçüsü konusunda haklısın. Yanlış anımsamışım şimdi baktım. Ama Duke te 110/150 TNT de 110/150 lastik orjinal ölçü. Ben aynı zararı vereceğini düşünüyorum.

Philippe
30 Mayıs 2016, 14:37
Bizim ikinci bakım kaç km de arkadaşlar.

kilhan
30 Mayıs 2016, 16:06
Moto 3 te ki ler bisiklet mi ? Senin verdiğin motor örneği çok mu doğru o custom motor un ağırlığı ya da şasesi yada her hangi bir şeyi TNT ye benziyor mu ? Tabi ki burası bir tartışma platformu saygı ve doğru üslup olduğu sürece her şey konuşulabilir. MT 60 RS ile MT 60 RS corsa nın ölçüsü konusunda haklısın. Yanlış anımsamışım şimdi baktım. Ama Duke te 110/150 TNT de 110/150 lastik orjinal ölçü. Ben aynı zararı vereceğini düşünüyorum.

En doğrusunu sen biliyorsun.Biraz karışmış ama sorun yok.
Senin algıladığın gibi MOTO3 demedim.
Bu MOTO3 world grand prix yarışı hiçbir şeyini ne alabiliriz nede kullanabiliriz.
Trafikte gezen araçla yarışan araçı karşılaştırmanı hatırlattım.

94 den beri trafikteyim bütün mekanik işleri kendi garajımda yaparım.
Daha öğrenecek çok şeyim var.

oialdemir
30 Mayıs 2016, 17:11
Katılıyorum. Hepimizin öğrenecek çok şeyi var. Bu yarışlar bizim kullandığımız aletlerin ar ge tesisi gibi sonuçta . Firmalar orada tecrübe ettikleri şeyleri son kullanıcı ürününe yansıtıyor. TNT 25 in yurt dışında iki lastik opsiyonu var. Arka lastik için 140/60 ve biraz fiyat farkıyla 150/60
metzeler m5 sportech le geliyor. Jantın taban genişliğini ölçerek maksimum hangi lastiği takabiliriz. Bu tabloyla çıkarılabilir.

http://i.hizliresim.com/EJqlvA.jpg

Yine söylüyorum takılabilir. Çünkü TNT 250 ( BN302 ) 120 / 160 ölçülerle satılıyor. Ama daha ağır yaklaşık 10 beygir gibi bi fazlası var.

Seçim meselesi

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:08 ----------

1000 km den sonra 3000 km de bir

Bu arada İtalya sitesinde ki ing. kullanım kılavuzu bizim tr den çok daha detaylı haberin olsun :)

ayhan32
30 Mayıs 2016, 18:19
hocam plaka işini ne yaptın. bende aynı durumdayımda.

Yamaha41
30 Mayıs 2016, 18:55
Debriyajin sert olmasi can sıkıcı.ayarlamaya calistim ama degisiklik olmadi onerisi fikri olan var midir?

sizlere çok mu yumuşak geliyor ne:)

pea
30 Mayıs 2016, 19:34
Debriyaj bana da sert geliyordu. Ben kol kası yapmayı tercih ettim :D 550km oldu, alıştım artık.

akça23
30 Mayıs 2016, 21:40
Bizim ikinci bakım kaç km de arkadaşlar.

bana 1500de ikinci bakım dendi servisten,yaptık tabi ikinci bakımı. Şuan 2100km deyim. sorun yok devam ediyoruz çok şükür.

savica
30 Mayıs 2016, 23:14
Bugün 100 kmlik bir gezi yaptım.
Kafadaki sesinin yerini tam tespit edemedim. Deli etti beni. Bi oluyor bi olmuyor.
Lastikler çöp, frenler hissiyatsız.
Motorun sesi tok ve gırtlaktan çıkıyor gibi, çok güzel.
Titreşim rahatsız etmedi beni, yani rahatsız etmeyen bir hafif titreşim var.
Oturuş pozisyonu da rahatsız etmedi. Motordan memnunum.

Bir arkadaş farı açıp bant yapıştırdı bazı bölgelere, hatta fotoğraf yayınladı burada. o fotoğraflara göre ben de lastiğin iç lastiğini kesip biçip oraya yerleştirip sıkıştırdım ama nafile yine bir ses var. Keyfime de ayıptır söylemesi s.çıyor.
Kesin çözüme ulaşan var mı?

yasin822
30 Mayıs 2016, 23:36
Bugün 100 kmlik bir gezi yaptım.
Kafadaki sesinin yerini tam tespit edemedim. Deli etti beni. Bi oluyor bi olmuyor.
Lastikler çöp, frenler hissiyatsız.
Motorun sesi tok ve gırtlaktan çıkıyor gibi, çok güzel.
Titreşim rahatsız etmedi beni, yani rahatsız etmeyen bir hafif titreşim var.
Oturuş pozisyonu da rahatsız etmedi. Motordan memnunum.

Bir arkadaş farı açıp bant yapıştırdı bazı bölgelere, hatta fotoğraf yayınladı burada. o fotoğraflara göre ben de lastiğin iç lastiğini kesip biçip oraya yerleştirip sıkıştırdım ama nafile yine bir ses var. Keyfime de ayıptır söylemesi s.çıyor.
Kesin çözüme ulaşan var mı?

Deponun solunda alta doğru soketler var soketleri cift taraflı banla yapıştırın ufaktan bazen ses orda geliyor...

savica
30 Mayıs 2016, 23:44
Debriyaj bana da sert geliyordu. Ben kol kası yapmayı tercih ettim :D 550km oldu, alıştım artık.

İlginç bir şekilde birçok kişi hem burada hem yurtdışında debriyaj sertliginden şikayetçi fakat bana hiç sert gibi gelmedi, hiç yormuyor beni.