PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69

TEKNECI
29 Mart 2015, 19:15
yazmistim.
ekim-kasim da ancak cikar
eee ekim-kasim da da kim motor alir?
seneye bu zamanlarda dusunurum.

acemi27
29 Mart 2015, 19:47
bn251 ile tnt25 birebir aynı modeller mi yani, öyle olsa zaten avrupada var olan bi modeli neden direkt türkiye piyasasına sokmasınlarki ciddi satış adedine ulaşabilecekleri bi model hemde, fuarda sorduğumda türkiye piyasası için bizim talebimiz üzerine üretilen yeni bi model bu yüzden bazı testlere girmesi gerekiyor ürün tam oturduktan sonra ve üründen tamamen emin olduktan sonra piyasaya sürecez demişlerdi. eğer öle ise değerlerin farlılık göstermesi normal ama değilse beni keklemişler :(

Niye bn 251 göndermiyorlar. Türkiye için maliyeti düşürerek düşük kalitede motor yapmaya mı çalışıyorlar yoksa. (İnsanın aklına geliyor yani)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:22 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 19:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:26 ----------


Bu model asya pazarı için geliştirilen bir model, özellikle hindistan. İtalyan sitesinde 2015 ilk yarı, hindistan sitelerinde 2015 ikinci yarı piyasada diyor.
"Türkiye için üretiyolar abi " "testlere devam ediyoruz" yalanlarıda kıl oluyorum.
Türkiye de yılda satılacak 200-300 motor içinmi bunca argeye girişecekler.
İnternet denen bişey var hacı. İki tıklıyosun herşey meydanda.
Samimi olun canımı yiyin.

Sen de haklısın.... Da peki motorların gelmesi niye gecikiyor?????

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:30 ----------

?¿?¿?¿?¿?¿

Seko
29 Mart 2015, 21:20
Bu motor muhtemelen daha dünyada hiçbir ülkede satışa sunulmadı. Youtube'da fuar dışı tek bir videosu bile yok.

bireycell
29 Mart 2015, 21:37
Bu motor muhtemelen daha dünyada hiçbir ülkede satışa sunulmadı. Youtube'da fuar dışı tek bir videosu bile yok.
anlasilan oyle

yasin06
29 Mart 2015, 23:22
İtaltan Benelli, çinli keeway ile aynı holdingin şirketleri. Keeway markadında tnt25 te olan 250cc motor yok. Anlaşılan yeni geliştiriliyor, tabi motora uygun altı vitesli şanzıman derken, 2012 den beri bunların motor kol çıkardı, şanzıman dağıldı. 2012 de ilk 250 cc modelleri "uno c250" nin lansmanı yapılıp piyasaya sürülmemiş. Ya model başarısız oldu, yada fabrikanın çinlilere satılmasına denk geldi.
Dört gözle bende bekliyorum ama bu sezon umut yok gibi.

gezgin41
30 Mart 2015, 14:03
arkadaşlar pulsar ile tnt25 in bilgilerini karşılaştırmak istedim, bilgileri sitelerinden aldım, baktığımda tnt25 bariz üstün gözüküyor. siz ne dersiniz. umarım işinize yarar.
bilgilerde hata varsa yanlış bişe yazdıysam uyarın lütfen, kimseyi yanlış yönlendirmek istemem

http://i.hizliresim.com/ZLlZZA.png (http://hizliresim.com/ZLlZZA)

bireycell
30 Mart 2015, 15:29
gezgin41 eline sağlık. güçler aynı ama tnt25 in torku daha fazla, dolayısıyla daha atik, daha hafif, yakıt tankı daha büyük, bu fiyat farkı ile italyan tercih edilir, tabi gelirse :)

motokeyf
30 Mart 2015, 16:04
[QUOTE=gezgin41;3581011]arkadaşlar pulsar ile tnt25 in bilgilerini karşılaştırmak istedim, bilgileri sitelerinden aldım, baktığımda tnt25 bariz üstün gözüküyor. siz ne dersiniz. umarım işinize yarar.
bilgilerde hata varsa yanlış bişe yazdıysam uyarın lütfen, kimseyi yanlış yönlendirmek istemem

http://i.hizliresim.com/ZLlZZA.png (http://hizliresim.com/ZLlZZA)[/QUOT
kıyaslama için tşk ederiz.Tnt25 hem özellikleri bakımındna hemde italya markası olması acısıdan tercihim olur.
sonuçta italyanlar yüksek cc motorlarda eski geçmişe sahipler.Kalite acısından da iyi olduklarını düşünüyorum.

caprice
30 Mart 2015, 17:21
Arkadaşlar motorlar şu an gümrükte ve Nisan ayı içerisinde stoklarda olacak. Bilginize

Seko
30 Mart 2015, 18:02
Gayet güzel o zaman. Karışıklık yok değil mi TNT25'ten bahsediyoruz 251'den değil ?

selcukcoban
30 Mart 2015, 18:57
Arkadaşlar motorlar şu an gümrükte ve Nisan ayı içerisinde stoklarda olacak. Bilginize

bu bilgiyi nerden aldın hocam kim söyledi:)

sdirer
30 Mart 2015, 19:01
viral: Virüs, canlı hücreleri enfekte edebilen mikroskobik taneciktir. Tıbbi literatürde virus olarak geçmektedir.
avukatlar belli oluyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:59 ----------

[QUOTE=acemi27;3580315]Niye bn 251 göndermiyorlar. Türkiye için maliyeti düşürerek düşük kalitede motor yapmaya mı çalışıyorlar yoksa. (İnsanın aklına geliyor yani)[COLOR="Silver"]

birisi belli oldu...

benellinin işi gücü yok Tr pazarına özel motor yapacak? kargalar bile güler...

yasin06
30 Mart 2015, 23:21
Pulsar ile tnt25 arasında 50cc fark var. Aynı vergi diliminde. Aynı devirde tnt25 daha fazla tork ve güç üretiyor. Yani pulsar 18 torku 8000 devirde çıkarırken tnt25 aynı torku 7000 devirde çıkaracak. Buda daha az titreşim anlamına geliyor.

acemi27
30 Mart 2015, 23:23
avukatlar belli oluyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:59 ----------

[QUOTE=acemi27;3580315]Niye bn 251 göndermiyorlar. Türkiye için maliyeti düşürerek düşük kalitede motor yapmaya mı çalışıyorlar yoksa. (İnsanın aklına geliyor yani)[COLOR="Silver"]

birisi belli oldu...

benellinin işi gücü yok Tr pazarına özel motor yapacak? kargalar bile güler...

Nasıl yani? benellinin mi avukatı yoksa başka markaların mı? Ben kimsenin avukatı falan değilim. Motorum da yok. Sadece ilk motor için araştırma yapıyorum, lütfen diyorum... Ön yargılı olmayalım.

yasin06
30 Mart 2015, 23:25
http://m.autocarindia.com/Galleries/Gallery.aspx?CIID=393576&i=8

acemi27
30 Mart 2015, 23:31
Sadece motor hoşuma gidiyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:26 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=QIEFcomvW90

Seko
31 Mart 2015, 09:15
Pulsar ile tnt25 arasında 50cc fark var. Aynı vergi diliminde. Aynı devirde tnt25 daha fazla tork ve güç üretiyor. Yani pulsar 18 torku 8000 devirde çıkarırken tnt25 aynı torku 7000 devirde çıkaracak. Buda daha az titreşim anlamına geliyor.

Titreşim bununla direk alakalı değil. TNT25'in normalden fazla bir güç üretmemesinden, daha doğrusu olması gerektiği kadar güçlü olmasından dolayı adam gibi bir balansörü olcağını umuyorum. Gerek KTM Duke gerek Pulsar, her ikisi de 200 cc için çok güçlüler ve de titreşimliler. Her ne kadar insanlar şikayetçi olmasalar da motorlarda titreşim var. Umalım da TNT25 şöyle yağ gibi çalışan bir motora sahip olsun. Tabi ki tek silindirin izin verebildiği ölçüde...

Şahsen bu kilosuyla TNT25'ten çok iyi bir performans ve SYM Wolf gibi düşük yakıt tüketimi bekliyorum. İnşallah yanılmam.

gezgin41
31 Mart 2015, 10:21
Arkadaşlar motorlar şu an gümrükte ve Nisan ayı içerisinde stoklarda olacak. Bilginize

doğru mu duydum, bu bilgiyi kimden aldığınızı söyleyebilirmisiniz, kesin bilgimidir acaba...

sdirer
31 Mart 2015, 14:03
[QUOTE=sdirer;3581262]avukatlar belli oluyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:59 ----------



Nasıl yani? benellinin mi avukatı yoksa başka markaların mı? Ben kimsenin avukatı falan değilim. Motorum da yok. Sadece ilk motor için araştırma yapıyorum, lütfen diyorum... Ön yargılı olmayalım.

acemi27 kardeşim, eğer gerçekten bizden biriysen başımın üzerinde yerin var. ::friends: ispat istemem sözün yeter;
ancak, günümüzde biz kullanıcıların (tüketici) aklına ancak şu cümle gelebilir durumda: hangisini alayım? senin, benim, onun, bizim başka söz hakkımız yok!.. ve ülkemizde bu iStesende böyle iStemesende.. ahanda bir arkadaşım das auto ile mahkemelik.
o " koskoca " vw aynı arızayı 3. kere yapan arabada arıza var dememek için 40 takla atıyor. bu adamlar onbinlerle araba satıyorlar bu arafa. affola.
şimdi o benelli altı üstü 1000tane motor satacağı TR için özel üretim yapmaz kardeşim... anlatabildiysem affola. Hintliye yapar ama bize yapmaz...

haa, benim önyargım nereden çıktı dersen şuradan: bu alet TR pazarına girdikten, sitede forumları açıldıktan sonra benelliye özgü yeni üyelikler oluştuğunu düşünüyorum!. ben de senin onlardan biri olabileceğini düşündüm. :silent: durum budur.. :) hatam varsa affola...

Ertugyigit
31 Mart 2015, 15:05
[QUOTE=acemi27;3581497]

acemi27 kardeşim, eğer gerçekten bizden biriysen başımın üzerinde yerin var. ::friends: ispat istemem sözün yeter;
ancak, günümüzde biz kullanıcıların (tüketici) aklına ancak şu cümle gelebilir durumda: hangisini alayım? senin, benim, onun, bizim başka söz hakkımız yok!.. ve ülkemizde bu iStesende böyle iStemesende.. ahanda bir arkadaşım das auto ile mahkemelik.
o " koskoca " vw aynı arızayı 3. kere yapan arabada arıza var dememek için 40 takla atıyor. bu adamlar onbinlerle araba satıyorlar bu arafa. affola.
şimdi o benelli altı üstü 1000tane motor satacağı TR için özel üretim yapmaz kardeşim... anlatabildiysem affola. Hintliye yapar ama bize yapmaz...

haa, benim önyargım nereden çıktı dersen şuradan: bu alet TR pazarına girdikten, sitede forumları açıldıktan sonra benelliye özgü yeni üyelikler oluştuğunu düşünüyorum!. ben de senin onlardan biri olabileceğini düşündüm. :silent: durum budur.. :) hatam varsa affola...

Aynen kardeş bütün oto ve motosiklet grupları bayileri düzenbaz dolandırıcı hep. Sırf masraf çıkmasın diye bisürü yapılması gereken şey yapılmıyor. Vw de kesin dsg şanzıman sorunudur herkese vurdu o bi öyle :D

ratig
31 Mart 2015, 19:12
Evet bende Benelliyi ve fiyatını gördükten sonra bu forma üye oldum.Aklıma takılanları ve sohbete ortak olmak için üye oldum.Benimde ilk vitesli motorum olacak inşallah.Benim için motorda en önemli konu tasarım.Zevk için bineceğim için yakıt, parça, servis vs. ikinci planda.Tasarım maliyet açısından diğerlerinden öne çıktığını düşünüyorum.Benim bilmediğim modeller de varsa tavsiyeleriniz benim için önemlidir.Çünkü ben 1 aydır motorlara bakmaya başladım.(Erzurum'dan İzmir'e geldim)Tşk.

acemi27
31 Mart 2015, 19:59
[QUOTE=acemi27;3581497]

acemi27 kardeşim, eğer gerçekten bizden biriysen başımın üzerinde yerin var. ::friends: ispat istemem sözün yeter;
ancak, günümüzde biz kullanıcıların (tüketici) aklına ancak şu cümle gelebilir durumda: hangisini alayım? senin, benim, onun, bizim başka söz hakkımız yok!.. ve ülkemizde bu iStesende böyle iStemesende.. ahanda bir arkadaşım das auto ile mahkemelik.
o " koskoca " vw aynı arızayı 3. kere yapan arabada arıza var dememek için 40 takla atıyor. bu adamlar onbinlerle araba satıyorlar bu arafa. affola.
şimdi o benelli altı üstü 1000tane motor satacağı TR için özel üretim yapmaz kardeşim... anlatabildiysem affola. Hintliye yapar ama bize yapmaz...

haa, benim önyargım nereden çıktı dersen şuradan: bu alet TR pazarına girdikten, sitede forumları açıldıktan sonra benelliye özgü yeni üyelikler oluştuğunu düşünüyorum!. ben de senin onlardan biri olabileceğini düşündüm. :silent: durum budur.. :) hatam varsa affola...
Eyvallah kardeş.
Ben bir senedir bajaj motorları takip ediyordum. benelliyi görünce ilgimi çekti (özellikle şekil olarak) hoşuma gitti. Sırf bu yüzden de foruma üye oldum. Aklıma takılan soruların cevaplarını öğrenebilme, konuya katkıda bulunabilme adına. Avukatlık kelimesini okuyunca gerçekten çok üzüldüm. Hem ben hiçbir markanın reklamını falan yaptığımı da düşünmüyorum. Ben sadece motor merakı olan biriyim. Arabam var ama hiç motorum olmadı... Nasip olursa bir motor almayı düşünüyorum.
Teşekkürler...

sdirer
31 Mart 2015, 20:48
[QUOTE=sdirer;3581855]

Aynen kardeş bütün oto ve motosiklet grupları bayileri düzenbaz dolandırıcı hep. Sırf masraf çıkmasın diye bisürü yapılması gereken şey yapılmıyor. Vw de kesin dsg şanzıman sorunudur herkese vurdu o bi öyle :D

dsg'den değil devirdaim pompası. 1 sefer değiştiler. sonra motor yandı motorla değiştiler şimdi gene ötmeye başlamış. konforu bozuyor diyorlar değiştirmiyorlar.

dillendirmiyorlar ama çok arabada sıkıntı varmış. içeriden öğrendiğim vw yeni pompa geliştirmeye çalışıyormuş. demek ki ciddi sıkınıtılı bir parça.

yasin06
31 Mart 2015, 21:16
[QUOTE=Ertugyigit;3581897]


dsg'den değil devirdaim pompası. 1 sefer değiştiler. sonra motor yandı motorla değiştiler şimdi gene ötmeye başlamış. konforu bozuyor diyorlar değiştirmiyorlar.

dillendirmiyorlar ama çok arabada sıkıntı varmış. içeriden öğrendiğim vw yeni pompa geliştirmeye çalışıyormuş. demek ki ciddi sıkınıtılı bir parça.

2013 ve öncesi dsg şanzımanların beyninde hasar oluşma riski yüksek. Garantide bitmişse 5000 tl geçmiş olsun.

Vazzjunior
31 Mart 2015, 21:46
Internette de araştırıp göreceğiniz gibi daha motorun Yürür halde videosu yok bir tane bile. Gercekten de calışıyor mu emin bile değiliz şaka bir yana :) motor ne zaman gelir bilinmez ama tanıtım işi site yapma işine benzerse fiyasko olur

bireycell
31 Mart 2015, 21:58
Internette de araştırıp göreceğiniz gibi daha motorun Yürür halde videosu yok bir tane bile. Gercekten de calışıyor mu emin bile değiliz şaka bir yana :) motor ne zaman gelir bilinmez ama tanıtım işi site yapma işine benzerse fiyasko olur

ya şu site işini bi kaç kez daha sölediler. sırf meraktan soruyorum site yapma işine benzerse demekle tam olarak ne kastediliyor. ben siteye baktım gayet hoş olmuş. kaçırdığım bişeyler mi var. neden böle deniyor acaba..

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------


[QUOTE=sdirer;3582080]

2013 ve öncesi dsg şanzımanların beyninde hasar oluşma riski yüksek. Garantide bitmişse 5000 tl geçmiş olsun.

eşime otomatik vites araba almadan önce çok araştırmıştım sonra 2008 model cvt şanzımanlı honda jazz aldım. çokda memnunum, ve iyiki dsg şanzıman tercih etmemişim...

ratig
31 Mart 2015, 22:05
siteyi tanıtımdan sonra hemen veremediler belki ondandır.Bende birkaç soru için mail attım cevap gelmedi.

Vazzjunior
31 Mart 2015, 22:32
Sitenin Açılma sürecini bir cok üye biliyordur. Bilmeyenler için özetlemek gerekirse Kasım 2014ten beri "yakında türkiye'de" diye site tayin yaptı. Geçen hafta zar zor açıldı. Bunlar olabilir pek tabi. Şimdi bu tanıtım olayı da buna benzemez diye umut ediyorum kendi adıma

motokeyf
01 Nisan 2015, 13:13
Sitenin Açılma sürecini bir cok üye biliyordur. Bilmeyenler için özetlemek gerekirse Kasım 2014ten beri "yakında türkiye'de" diye site tayin yaptı. Geçen hafta zar zor açıldı. Bunlar olabilir pek tabi. Şimdi bu tanıtım olayı da buna benzemez diye umut ediyorum kendi adıma

Siteyi açtıklarına göre tanıtım olayını geciktireceklerini zannetmiyorum.Böyle bir sey olsaydı siteyi açmazlardı.

bireycell
01 Nisan 2015, 15:13
Sitenin Açılma sürecini bir cok üye biliyordur. Bilmeyenler için özetlemek gerekirse Kasım 2014ten beri "yakında türkiye'de" diye site tayin yaptı. Geçen hafta zar zor açıldı. Bunlar olabilir pek tabi. Şimdi bu tanıtım olayı da buna benzemez diye umut ediyorum kendi adıma

anladım, site yayına geç açıldığı için tepkili arkadaşlar. ben ocak sonu gibi bakmıştım yalnış hatırlamıosam, kasıma kadar uzanması çok ilginç, ama anlamadığım şu: bi site yapımının çok zor bişi olacağını sanmıyorum, iyi bi site tasarımcısının en fazla 3 gününü alır diye düşünüyorum, ve firmalar kendi bünyelerinde site tasarımcısı bulundurmasa bile dışardan hizmet ile bu işi rahatça yaptırabilirler, yani işi yapamadıklarını düşünmüyorum şahsen, başka bi hesapları yada beklentileri vardır ama ne ?
dediğiniz gibi sitenin geç açılması gibi ürünler de geç gelirse sıkıntı olur, bekleyip görecez...

Seko
01 Nisan 2015, 15:38
Siteyi açsalar insanlar motorları soracaktı ama ortada motor falan yoktu, o yüzden açmamışlardır. Motorlar ilk olarak Marttaki fuarda görücüye çıktılar. Adamların Kasım ayında sitenin reklamlarını vermesi kabahat oldu. Fuardan iki gün sonra reklam verseler bu kadar kötü bir firma olmayacaklardı.

gezgin41
02 Nisan 2015, 13:54
Siteyi açsalar insanlar motorları soracaktı ama ortada motor falan yoktu, o yüzden açmamışlardır. Motorlar ilk olarak Marttaki fuarda görücüye çıktılar. Adamların Kasım ayında sitenin reklamlarını vermesi kabahat oldu. Fuardan iki gün sonra reklam verseler bu kadar kötü bir firma olmayacaklardı.

yani herşey algı meselesi, bardağın boş tarafı yada dolu tarafı var, nerden bakarsan o şekilde görürsün, mü diyorsun...

bimotorcu
03 Nisan 2015, 09:43
Bu motoru ktm duke 200'e benzettim.siz ne dersiniz dostlar.

görüntü olarak ktm dukeye benzer ama teknik özellik olarak dukeden daha üstün ve fiyat olarak 250 cc olmasına rağmen 200 'lük dukeden daha uygun fiyatı tnt 25 9 bin tl iken duke 12,490 tl görünüyor bu da tnt 25 tercih edilmesine sebebtir bence

Seko
03 Nisan 2015, 10:15
yani herşey algı meselesi, bardağın boş tarafı yada dolu tarafı var, nerden bakarsan o şekilde görürsün, mü diyorsun...

Demek istediğim şu: Bana göre hiçbir önemi yok ve firmanın ciddiyeti hakkında bilgi vermez. Böyle ufak şeylerden genellemeye gitmek, yargılamak insanı her zaman yanıltır. O sitenin reklamı üç ay geç verilmiş olsa bunlar hiç konuşulmayacaktı. Öyle yapılmış varsayıp fazla kafa yormamak lazım. Bana göre asıl sıkıntı içeride yazan "Benelli sürüş sistemi" yutturmacasıdır yoksa sitesi gayet güzel hazırlanmış.

Bu motordan çok umutluyum, eğer titreşim sıkıntısı olmazsa fiyatına göre en iyi seçenek olacak.

plaka
03 Nisan 2015, 11:40
Sitede bir gecikme olduğu aşikâr bunu kimse inkar edemez bunu söyleyen arkadaşlara ben de katılıyorum ancak bu durumun marka kalitesine vs. yansıyacağını düşünmüyorum böyle bir kıstas acımasız olur.

Firmaya mail attım ve TNT 25'in diğer modellerden daha geç geleceği kesin gibi birşey. Bir kaç testten daha geçmesi gerekiyormuş. Diğer modellerde sıkıntı yok sezona hazır olacakmış.

Yakıt tüketimleri ilgili hem İtalya firmasına hem de Türkiye firmasına ayrı bir mail attım, gelen cevabı buradan paylaşacam.

ratig
03 Nisan 2015, 21:05
Bende mail attım ama 5 gündür cevap alamadım.

ratig
05 Nisan 2015, 13:33
GÜÇ AKTARMA

Sürüş Sistemi: Benelli Sürüş Sistemi

Bunun anlamı nedir?

Ertugyigit
05 Nisan 2015, 14:20
GÜÇ AKTARMA

Sürüş Sistemi: Benelli Sürüş Sistemi

Bunun anlamı nedir?

Hiçbir anlamı yok. Benelli internet sitesi açıldı başlığını okursanız biraz bilgi sahibi olabilirsiniz.

fosirin
05 Nisan 2015, 19:14
http://ucerler.com.tr/motosiklet/touring/benelli-touring/benelli-tnt-25

bu ne demek şimdi arkadaşlar ön sipariş mi?

ratig
05 Nisan 2015, 22:02
GÜÇ AKTARMA


Sürüş Sistemi Benelli Sürüş Sistemi
Ön Fren Disk
Arka Fren Disk
İnternet sitesinde aracın teknik özellikler bölümünde yazıyor. Benelli sürüş sistemi ne demek?

motokeyf
06 Nisan 2015, 09:47
http://ucerler.com.tr/motosiklet/touring/benelli-touring/benelli-tnt-25

bu ne demek şimdi arkadaşlar ön sipariş mi?

zaman zaman her marka ürününü getirmeden ön siparişlerini bayiler almaya başlar . Fiyatı ,özellikleri ve gürsel tasarım acısından tnt25 beklenilir bir motorsiklettir diye düşünüyorum.Ama Bu ürünün çift silindirlisi olan tnt250 nin yetkililer mayıs ayı itibariyle bayilerimizde olacak dediler .

selcukcoban
06 Nisan 2015, 11:17
Abi bekleyemeye beklerizde gaziantepteki merkezi aradım 9. ayda gelir diyolar valla şahsen ben okadar beklemem yani

bireycell
06 Nisan 2015, 11:28
bu sezon bu motoru beklemeyin arkadaşlar. belkide benelliler arasında ençok adedi bu motor yapacak, sonuçta bizler önce fiyata bakan bi millet olduk, ondan sonra teknik özelliklerine bakar sonrada diğer modellerle kıyaslarız, ve şu durumda tnt25 çok cazip fiyat/performans değerine sahip gözüküyor ama malesef 2016 da göreceğiz

selcukcoban
06 Nisan 2015, 11:32
aynen öyle bireycell seneye alınabilir bu motor ve tnt 250 ve diğer 600 cc olan motor zaten japon fiyatında

braveman
06 Nisan 2015, 12:56
Benelli sürüş sistemi yada x sürüş sitemi yazmasının çok takılınacak bişey olduğunu düşünmüyorum. Sonuçta Sürüş sistemi tanımı çok genel bir kavram. önemli olan motorların nasıl olduğu. Firmalar birçok klasik özelliği değişik adlarla tanımlıyor ve bunu pazarlarken de kullanıyorlar. Örneğin zorunlu olarak geçiş yaptıkları egzos emisyon değerlerinde euro seviyesini de birçok firma pazarlama taktiği olarak kullandı. Hatta yanılmıyorsan ısuzu novo minibuslerin arkasına bile euro 5 diye yazmışlardı.

plaka
06 Nisan 2015, 13:47
Yurt dışına attığım yakıt tüketimleri ile ilgili mailime cevap gelmiş bulunmaktadır. Gelen cevaba göre;

TNT 600: 100 km'de 6 - 7 lt.
TNT 250: 100 km'de 3,3 - 3,5 lt.
TNT 25: 100 km'de 2,9 - 3 lt.

yakıt tüketiminde bulunmaktadır. Bana gayet iyi gibi geldi sizce nasıl?

gezgin41
06 Nisan 2015, 14:08
Yurt dışına attığım yakıt tüketimleri ile ilgili mailime cevap gelmiş bulunmaktadır. Gelen cevaba göre;

TNT 600: 100 km'de 6 - 7 lt.
TNT 250: 100 km'de 3,3 - 3,5 lt.
TNT 25: 100 km'de 2,9 - 3 lt.

yakıt tüketiminde bulunmaktadır. Bana gayet iyi gibi geldi sizce nasıl?

tnt 25 yaklaşık 13 kuruş yakıyor yani km de, gayet iyi, ama unutmayalım ki bu değerler kullanıcıya göre ortam şartlarına göre değişiklik gösterir.

acemi27
06 Nisan 2015, 23:29
Bu motorun (tnt 25) hiç videosunu gören, duyan, bilen var mı acaba?
Ben görmedim, duymadım, bilmiyorum.
Kasım 2014 de tanıtımını yaptığın motor eylül 2015'de (10 ay sonra) gelecekmiş.:pr::king:
Ne yapacağım (eylülde) ben o motoru?


:bestmt:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------

:silent::silent::silent::silent::silent::silent::s ilent::silent::silent::silent:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------

Varlığın bana yaklaşsa da
Yokluğuna alışmışım ben,
İstemem varlığını,
Yokluğun yeter bana,
Gelme,yaklaşma,doldurma o boşluğu,
Yalnızlığımla aramı bozma,
İstemem seni,
Hayalin zaten hayat suyu,
Varlığın panzehirken yokluğun şifa oldu bana,
Gelme,

motokeyf
07 Nisan 2015, 10:30
bu sezon bu motoru beklemeyin arkadaşlar. belkide benelliler arasında ençok adedi bu motor yapacak, sonuçta bizler önce fiyata bakan bi millet olduk, ondan sonra teknik özelliklerine bakar sonrada diğer modellerle kıyaslarız, ve şu durumda tnt25 çok cazip fiyat/performans değerine sahip gözüküyor ama malesef 2016 da göreceğiz

Biraz geçikmesi bir yandan iyi ,gelinceye kadar para biriktirmiş oluruzzzz.:):):):)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:22 ----------


tnt 25 yaklaşık 13 kuruş yakıyor yani km de, gayet iyi, ama unutmayalım ki bu değerler kullanıcıya göre ortam şartlarına göre değişiklik gösterir.

Yakıtı fena değil.yakıtı etkileyen unsurlarla ilgili şu bilgilere rastladım .umarın faydalı olur.

Hava filtremiz daima temiz olmalı. Tıkalı hava filtresi motosiklet için gerekli olan hava-yakıt karışımı oranını bozacaktır.
Bizde motosiklet gitsin diye daha çok gaz elciğini çevireceğiz ve hava yakıt oranındaki yakıt miktarını arttırarak daha fazla benzin tüketmiş olacağız.
Enjeksiyon ve karbüratör sorunları yakıt tüketimini olumsuz etkileyecektir.
Motor bloğunun iyi durumda olması,motosikletin sağlıklı çalışıyor olması yakıt tüketimini etkilemektedir.
Lastik,rulman,zincir gibi motosiklet parçalarının iyi durumda olması gereklidir. Sağlıklı çalışmayan motosiklet aksamları sürtünmeyi arttıracağından ötürü daha fazla yakıt tüketimini beraberinde getirir.


Bunları biraz daha detaylandırmak gerekirse;

Bujilerin ayarsız,kirli oluşu yakıt tüketimini 9-10 litrede yaklaşık 1/2 litre oranında arttıracaktır.
Motorun elektrik ihtiyacını karşılayan malzeme ile bunun motora iletisini sağlayan aksamlardaki bozukluklar verimi düşürür benzin sarfiyatını arttırır.
Tekerlek, lastik havalarının az olması yüzünden sürtünme artar, güç azalır ve dolayısıyla yakıt tüketiminin artmasına sebep olur.
Fren balataları ayarsız ve sıkı ise tekerlek dönüşü zorlanır ve yakıt sarfiyatı artar.


Sürücü kaynaklı yakıt tüketiminin sebeplerine değinmek gerekirse;

Soğuk motosikleti ısıtmadan yola çıkmak yakıt tüketimini arttırır.
Trafik ve yol koşullarına uygun sürüş yapmak,kararlı ve sakin bir kullanımı yanında getirecektir.
Agresif kullanmaktan kaçınmak,hem yakıt tüketimini ortalama değerlerde tutacak hemde motosikletinizin daha az yıpranmasına yardımcı olacaktır.
Trafiğin akış hızına göre sürüş stratejisi izleyin. Akan trafiğin hızına uyulmadığı takdirde sürücünün mecbur kaldığı ani frenaj ve ani hızlanmalar yakıt tüketimini arttıracaktır.
Önünüzdeki aracı çok yakın takip etmeyin. Yanlış takip etmekten dolayı fren ve gazı gereksiz kullanmak yakıt tüketimini arttıracaktır.
Motosikletinizdeki bulunan her türlü ağırlık yakıt tüketimini olumsuz yönde etkiler. Tüketim artışı motor gücü düşük olan araçlarda daha belirginleşir.



Hava koşulları motosikletin yakıt tüketiminde önemli faktörlerden biridir.

Özellikle soğuk havalarda jikle açılı bir şekilde seyir halinde bulunmak yakıt tüketimini arttıracaktır. Motosiklet sağlıklı çalışma ısısına gelene dek kademeli olarak,doğru şekilde jikle kullanımı yakıt tüketiminizin artmasının önüne geçecektir.
Yağmurlu ve karlı havalarda lastiklerin sürtünme direnci artığı için daha fazla yakıt tüketilir.



Yokuş inerken kesinlikle vitesi boşa atmayın . Vites boşa atıldığında motor freni ortadan kalkacağı için motosikleti durdurmak veya belli bir hızı korumak zorlaşır.

Kontak kapatıldığındaysa fren sistemi çalışmadığıiçin yapılacak birkaç santilitrelik benzin tasarufuna karşılık ciddi kazalarla karşı karşıya kalınabilir.
Yokuş çıkarken az yakıt tüketmek için yüksek viteste tam gaz yapmaktansa daha düşük viteste yarım, hatta çeyrek gaz yapmak daha doğru olur.


Hız sınırlarına uymaya gereğinden fazla hızlı gitmemeye dikkat edin.
90 km’den sonraki her 1 km artış yakıt tüketimini yüzde 1 oranında artırır.
Az yakıt tüketmek için çok düşük devirlerde de sürekli yol almayın.
Çok düşük devirlerde kullanılan bir motosikletin motoru daha çabuk yıpranır. Bu da yakıt tüketimini azaltarak yapılan tasarrufun tamir ve yedek parçaya verilmesine neden olur.
Gaz kolunu sonuna kadar basmadan da hızlı gidilebilir. Bunun için motosikleti fazla zorlamadan hızlandırmak ve hızı korumaya çalışmak yeterlidir.
Aniden hızlanmak gereksiz yere gaza ve frene gereğinden fazla basmak, motoru çalıştırırken marşa gereğinden fazla basarak motoru boğmak,yakıt sisteminde oluşan sızdırma %50'ye kadar varan benzin sarfiyatına, neden olur

Seko
08 Nisan 2015, 10:04
Fena değili bırakın, bence normal bir kullanımda bu değerlerde kalırsa tüketim muhteşem denilebilir. 250 cc motorla ve bu performans değerleriyle 3 litrede kalacaksınız. Ben CBF150 ile 2.7 yakıyorum.