PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 93 Kawasaki ZZR 1100



Sayfa : [1] 2

initial-D
22 Kasım 2014, 13:02
Nisan ayı ortaları,kaşıntı büyük,yazı motorsuz geçirmek istemiyorum,durumlar çok iyi değil,150-250cc alsam iyi gelecek biliyorum ama 2 gün sonra kesmemeye başlayacak.250-500cc parasına alabileceğim motorlara bakıyorum.

f3 kasa cbr 600f-yenisinin bile temizini bulmak zor
cbr 1000f hurricane bakıyorum, motor yok alınabilecek
1100xx bakıyorum ama alabileceğim fiyata satılık olanların 3-5000 masrafı var keyif vermesi için
suzuki gsxr 1100 temizine çok uçuk rakamlar isteniyor.
srad 750 bakıyorum ama 1-2 ay önce ilanı olan motorlar tekrar ilana girmiş ve motor yapılmıştır diyorlar.kimin yaptığını bilmediğim motoru almak istemiyorum
fzs 600 kışın 8-10 bin olanlar 12 falan istiyorlar.
thunderace 1000 3-5 tane var ama hiçbiri iyi durumda değil,olanı gene çok pahalı.bir tanesi ile fiyatta anlaşamıyorum
fj 1200 ilanlarda yok, bildiğim 2 motor var birisi satmıyor.birisi 96 model motora 13500 tl istiyor.
zzr 1100lere bakıyorum bazısı fiyatta uçmuşbazıları alınabilir.8-10 tane seçenekte mevcut ilanlarda o sıra.

Başlıyorum bu motorlar hakkında araştırmalara.İlanlardan birini takip ediyorken yayından kalktı,satıldı sandım sonrasında tekrar ilan yayına girdi.İzmir Bergamadaydı motor.Telefonda prensipte anlaştık:)

Kalktım gittim,ufak cc motosiklet galerisindeydi.Çok iyi karşılandım,sıra motoru görmeye geldi.Yan tarafta geçtik,yıkanmış paklanmış duruyordu.

http://i.hizliresim.com/JEPzaY.jpg (http://hizliresim.com/JEPzaY)

Fj ve Hayabusa gibi büyük motorlar kullanmış olmama rağmen 2 ay kadar motorsuzluktan sonra çok büyük geldi gözüme.Başladım incelemeye..Gitmeden önce owners klublardaki kronik sorunlar,dikkat gerektiren hususlar,yıllara göre farklılıklar,üstünde çakma yama uydurma parçaları ayırt edebilmek için neresinde ne malzeme var şekli şemali nasıl,üstünde ne yazar,bağlantı noktalarında ne var,jantlar ne marka,farlar ne marka,koltuğun altında ne yazar,beynin üstündeki etiketler nedir vs her türlü detaya dikkat edip dersime çalışarak gittim.

Motoru incelemeye başladım.Ön balataları bitik dendi,öyleydi.Lastikler idare eder denmişti, gittiğimde lastiklerin çok iyi durumda olduğunu gördüm ama tarihi eski olduğu için öyle dediklerini anladım.Farların markalarına baktım,jantlarda gözle görünür sorunlar varmı ona baktım.orta sehpada iken arka tekerde boşluk varmı ona baktım.Dururken en belirgin şekilde hissedildiği için orta sehpadan ön freni sıkarak indirdiğimde gidon bilyasından tıkırtı geliyormu diye baktım.İnternette arka dişlinin içindeki plastik çabuk deforme oluyor dişli balans yapıyor diyorlardı,dişlide arka tekerde hiç tıkırdamıyordu bile.Elimi grenaj içinde şasinin gözle görünür görünmez her yerinde gezdirdim olası kırık kaynak varmı bakmak için.Yaklaşık 45 dakika daha çalıştırmamışken inceledim.

Sıra geldi motora, ilk çalıştırmada zorlanma vs yoktu.8-10 defa çalıştırıp kapatıp denedim.Motorun sahibi ve galerinin sahibi arkadaşlarda sabırla hiç seslerini çıkarmadan beni izlediler:)Hatta ben rahatsız oldum hareketlerimden ama istersen akşama kadar incele dedi adam:)İnternete gene en çok sıkıntılı konulardan biri 3500-5500 arası sıkıntılı silkelenerek devirlenmeydi.Karbüratörden kaynaklı.Her viteste orta sehpada 2000-6000 arası yavaş yavaş devirlendirdim bir prüz yoktu.yaklaşık bi 45 dk da motor çalışır vaziyette kurcaladım,grenajdan içeri ışık tuttum,terleyen kaçak yapan yer varmı diye.Fan açıyormu hararet ne durumda kısaca incelemek için bekledim birazda.Zincir çok iyi durumda değil ama yazı çıkarır demişlerdi, dedikleri gibiydi DID marka olduğu için 3-5000 daha yapsın yeter dedim.Zaten 5000km yaptım o zincirle.Sonrasında deneme sürüşüne çıktım.

20km kadar bi deneme sürüşü yaptım.2-3-4. viteslerde 2000 devirlerden hızlanması nasıl diye baktım sakin sakin.Bir sıkıntı yoktu.Sonra 2. viteste redline kadar tam gaz sıkıştırdım,3 tede devam ettim bir sıkıntı yoktu.2. viteste gazı çek bırak yaparak başka bir sıkıntı varmı diye inceledim.Gidonu bırakınca düz gidiyormu diye baktım.Camın altına yatıp kaskın camını açarak garip gelen bir ses varmı diye baktım.Yüksek devirde kompresyonda patırdama ne durumda ona baktım.Balatalar bitikti ve ses yapıyordu ama frenlemede de bir sıkıntı yoktu.

21 yaşında bir motosikletten beklediğimden iyi durumdaydı.Giderken kafamda okadar yolu boşa gitmenin düşüncesi vardı.Neyseki korktuğum başıma gelmedi.Tamam alıyorum dedim ve uzak bir yere satışa giden herkes gibi yaşanan sorunlar yüzünden noter kapanmadan önce ucu ucuna satışı yaptık.Bu arada satış yapmak içinde İzmire gidip sonra tekrar Bergamaya döndük ayrı mesele.

Sağolsun galeri sahibi arkadaş ve motorun sahibi bana birde yemek ısmarlayıp öyle uğurladılar.Hatta gece yola çıkma burda kal diyede ısrar ettiler ama döndüm.

Yola çıktım ve artık sahibi olduğum için bulduğum ilk düzlükte limitleri bi zorladım.10500 devirde 295 gibi daha fazla sıkmaya gerek yok dedim ve kafamda motorla ilgili soru işareti kalmamıştı.Tam da bu sırada yakıtı düşündüm,böyle gidiyorsa yakıt sıkıntı çıkarır karbüratörle oynadılarsa dedim ama 100-120kmh hızlarda 6,0 lt civarı ortalamayı yi geçmeden gelebilince rahatladım:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:56 ----------

Geldikten sonra hemen bi yıkanıp paklandık:)

http://i.hizliresim.com/jYlrzL.jpg (http://hizliresim.com/jYlrzL)
http://i.hizliresim.com/663p29.jpg (http://hizliresim.com/663p29)
http://i.hizliresim.com/aBk85g.jpg (http://hizliresim.com/aBk85g)

10 gün sonra istanbuldan arkadaşlarla ufak bi gezinti yapacaktık.Yolda kuyu denilebilecek bir çukura girdim ön lastik oldukça sert vurdu,ön çamurluk bağlantılarım zayıftı önceden kırılıp tamir gördüğü için.o çukurda ön çamurluğu bıraktık,bikaç parçası arka lastiğin altına bile girdi.

http://i.hizliresim.com/voMAnp.jpg (http://hizliresim.com/voMAnp)

Komple bir bakım yapmaya fırsat olmamıştı,bi hafta sonra sanayide başladık toparlanmaya.

-Makyajsız kasanın ön çamurluğunu buldum izmirde,boyatıp onu taktım.
-filtresi değiştirdim
-Yağ filtresini kawasaki ve yağı motul ile değişitirdim
-Ön maşayı söküp içindeki yağları değiştirdim
-Ön maşa keçelerini değiştirdim.
-Bujileri değiştirdim NGK ile.
-Ön ve arka balataları değiştirdim.
-Debriyaj ve fren hidroliklerini komple ipone ile değiştirdim.
-Sol tarafta altta egzantrik zincirinin ayar kapağından yağ damlatıyordu headers üstüne ve duman yapıyordu,kapağın contasını değiştirdim.
-Marş rölesini değitridim arada tutukluk yaptığından.
-Egzosun ara boruları amyant ile sarılıydı çok sıcak yaptığından ve sağ taraf çürümüştü,onu titanyum ara boru ile değiştirdim.
-Motora durduğu yerde vurmuşlardı yana devrilmişti, sinyal kırılmıştı ve sol manetin ucu yamulmuştu.Manetleri ve arka sinyalleri değiştirdim.
-Lastikler çok güven vermiyordu ve parlak asfaltta 2 kişi iken bile patinaja düşüyordu.Bikaç haftalık yeni üretim Michelin Pilot Power 3 ile değiştirdim.
-Karbüratörlere senkron ayarı yaptık ve air box ile karbüratörü bağlayan boğazların o ringlerini değiştirdim kaçak vs olmasın diye
-Subap ayarı yaptık ve egzantrik zinciri gerginliğini ayarladık.
-Hiç hoşuma gitmeyen ön camı değiştirdim

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------

Ön maşa yağ ve keçelerini değiştirmek için söktüğümüzde

http://i.hizliresim.com/pYrMQJ.jpg (http://hizliresim.com/pYrMQJ)

Filtre ve buji için sökerken

http://i.hizliresim.com/Qgb8jG.jpg (http://hizliresim.com/Qgb8jG)

Karbüratörlere senkron ayarı yaparken

http://i.hizliresim.com/b4NZW0.jpg (http://hizliresim.com/b4NZW0)

Subap ayarı için sökmüşken

http://i.hizliresim.com/ynbJQM.jpg (http://hizliresim.com/ynbJQM)

Sıfır lastiklerim

http://i.hizliresim.com/NbM8vk.jpg (http://hizliresim.com/NbM8vk)

Hemen virajlı yollar bulup yanaklarınıda sıfırladık :)

http://i.hizliresim.com/aBk8kR.jpg (http://hizliresim.com/aBk8kR)

Yeni taktığım titanyum araboruları virajlarda yata yata ezdik:)Bu arada amyant bez çok yararlı bişeymiş.Yine alacağım,aşırı bir sıcak geliyor egzostan

http://i.hizliresim.com/aBk8VR.jpg (http://hizliresim.com/aBk8VR)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:00 ----------

Artık rahat rahat gezmeye başladık

http://i.hizliresim.com/NbMNbO.jpg (http://hizliresim.com/NbMNbO)

http://i.hizliresim.com/9pkAX3.jpg (http://hizliresim.com/9pkAX3)

http://i.hizliresim.com/Mlq29N.jpg (http://hizliresim.com/Mlq29N)

http://i.hizliresim.com/m8vpG0.jpg (http://hizliresim.com/m8vpG0)

http://i.hizliresim.com/Vy4NLv.jpg (http://hizliresim.com/Vy4NLv)
1 ay önce zincirimi değiştirdim.1 ay kullanıp yaklaşık 6 ay kadar şehir dışında olacağım için idare etsin diye,çok büyük bir hata yaparak çin malı zincir aldım.Yeni olduğu için iyiydi ama tedirgin biniyordum.1000km ye yaklaştı ve germe ihtiyacı bile duymamıştım salmamıştı kendini ve temizliğini yağını eksik etmiyordum.Beklediğimden sağlam heralde diye düşünerek gazladığım gün korktuğum başıma geldi.

http://i.hizliresim.com/Lo9N3V.jpg (http://hizliresim.com/Lo9N3V)

şehirlerarası yolda trafik ışıklarından arkadaşımla birlikte kalktım.her vites 11.000 devir redline yapa yapa hızlanıyordum ki 190km/h gibi bir hızla 3 ten 4. vitese attığımda zincir koptu,debriyajı sıktığım an dişli ile maşa arasına sıkışarak arka tekeri kilitledi ve 150 üzeri bir hızda kilitlenmiş arka tekerimle 120metre civarında kayarak düşmeden durabildim.Şimdi komple dişli-zincir takım alıp koyacağım.Ders oldu adi zincir takmamak ve kötü zincirle gazlamamak.



Tüm bunların dışında;

ZZR 1100 90-96 arası en hızlı seri üretim motosiklet,sonrasında 1100xx ve hayabusa diye devam ediyor zaten.Kawasaki markasının bugün 25-30 yaş ve üstü insanlarda ayrı bir yeri olmasına sahip gerçek bir efsane.Hayabusa birçok açıdan çok daha iyi bir motor mesela ama insanla arasında kurduğu bağ ZZR de çok daha güçlü.Bu biraz benimde yeni şeylerden çok haz etmememden kaynaklı.

Kadranda 300lü hızları hatta üstünü görmek mümkün,20 yaşından büyük bir makinede bile.Reel hızı 285-290. Sesi markasını bilmediğim egzoslarıyla çok güzel.Üstündeki lastikler çok kaliteli ve yumuşak olmasına rağmen hala 2 kişi 2. viteste patinaj çekebiliyor.

270kg ıslak ağırlık fazla ve kısa dar sık virajlı yollarda yönlendirmesi güç istiyor ama uzun ve hızlı virajlarda çok iyi.dalgalı zeminde hızlanırken kıç baş fena karışıyor.İstemsiz tekere gelme huyu yok ama asfalt kalitesi düştükçe hızlanırken nerye gideceği konusunda çok kararsız.Bu iyi olmamasına rağmen insanı eğlendiriyo tabi

Konfor oldukça iyi,Bu yaz 2 kişi 2 sırt çantası ile 1500 km yaptık.Tek başıma 300-400 km yapınca indiğimde motora binmişim diyemiyor insan ağrıyan sızlayan yerler olmuyor.Gidon racing gibi alçak olmadığından.Ama şehir içi sıcaklık herzaman bela.Egzoslar yüzünden ayakkabının altı bacaklar hep yangın yeri.fan açıncada vücutta ısınmayan yer kalmıyor.Çok şükür hararet sıkıntım hiç olmadı istanbul trafiğinde bile.

Yakıt?valla hiç ölçmüyorum.Ayarlardan sonra bi kere ölçtüm 110-140 arası uzun yolda 5,5 yaktı.Ş.içi ve gazlamalı 7.5 falan yakar en fazla.Sürekli hızlan yavaşla hızlan yavaşla 10 litreyi geçiremezsin

Sonuna kadar dayananlara teşekkürler:D

http://i.hizliresim.com/EEvz8D.jpg


http://i.hizliresim.com/d4VOrZ.jpg

ismeter
22 Kasım 2014, 13:40
Sonuna kadar dayandım ve okudum maşallah diyelim nazar değmesin sana ve makinene :)

Lucas
22 Kasım 2014, 14:02
Gerçekten zamanının efsanesi. Keyifle okudum. Kazasız belasız keyifli rüzgarlar :)

manofsteel
22 Kasım 2014, 14:11
Meraklı bi şekilde hepsini okudum,çok güzel yazmışsın. Yeni hikayelerini bekliyoruz,tekerin düz bassın :)

alpsarac
22 Kasım 2014, 14:48
Initial D (animesi yeniden bitti bu arada) , bir gün ikinci el motor almaya giderken gel eşlik et yahu!

initial-D
22 Kasım 2014, 15:01
sağolun arkadaşlar :)daha iyileri sizin olsun:)

Uğur
22 Kasım 2014, 15:06
Maşallah,kazasız,belasız hep keyifle kullanmanız dileğiyle.. Nefis olmuş...

porsuk80
22 Kasım 2014, 15:32
Helal olsun dostum güzel iş çıkartmışsın

allpower
22 Kasım 2014, 23:14
Bujilerin durumu nasildi? bujiler yanma odasinda neler oldugu hakkinda cok fazla bilgi verir.

Ramazan Can
22 Kasım 2014, 23:23
maşşallah..allah kaza bela göstermesin.

C.Kaan
22 Kasım 2014, 23:38
Hayırlı uğurlu olsun :)

Eski motosikletleri hep çok sevmişimdir, maşallah yaşını hiç göstermiyor bu ihtiyar delikanlı :cat:

forewer
23 Kasım 2014, 00:07
Kıymetini bil o kadar söylüyorum.:cat:

Apices
23 Kasım 2014, 00:29
Zevkle sonuna kadar okudum.
Ellerinize sağlık.

aggressive
23 Kasım 2014, 00:37
Motorunuz hayırlı olsun güzel bir yazı olmuş zincir kopması yaşanan en olumsuz durum Allah yardım etmiş ki düşmemişsin. Kawasaki markasının adının ve kalitesinin fazla övüldüğünü düşünüyordum yıllardır taki 2014 şubatta bir kawasaki sahibi olana kadar. Kawasaki de gerçekten bir ruh var.motosikletteki işçilikler gayet güzel malzeme kalitesi tartışılmaz seviyede.daha evvel honda ve yamaha motorlarım oldu bu derece sevmemistim. Şuan suzukiyi merak ediyorum (:

adonis84
23 Kasım 2014, 00:48
2. el motosiklet almayla alakalı bi dernek kurarsak başkan olmanı isterdim :D

initial-D
23 Kasım 2014, 00:56
Bujilerin durumu nasildi? bujiler yanma odasinda neler oldugu hakkinda cok fazla bilgi verir.

aldığım kişi bujileri yeni değiştirdiğini söylemişti,nolur nolmaz diye ben yinede değiştirdim,1000km de değiştiği için gayet iyi durumdaydılar.


Motorunuz hayırlı olsun güzel bir yazı olmuş zincir kopması yaşanan en olumsuz durum Allah yardım etmiş ki düşmemişsin. Kawasaki markasının adının ve kalitesinin fazla övüldüğünü düşünüyordum yıllardır taki 2014 şubatta bir kawasaki sahibi olana kadar. Kawasaki de gerçekten bir ruh var.motosikletteki işçilikler gayet güzel malzeme kalitesi tartışılmaz seviyede.daha evvel honda ve yamaha motorlarım oldu bu derece sevmemistim. Şuan suzukiyi merak ediyorum (:

ben sahibi olmadan da seviyordum sahibi olunca daha çok sevdim:)z750 de çok çok iyi bir makine,kıymeti pek bilinmiyor ama 600-750lik naked lar içinde en iyi seçenek bence yarım kafa grenajı,harika sesi,virajı,gidişi çok çok iyi

suzuki sadece hayabusa ve burgman 400 sahibiydim ama şunu diyebilirimki eklediğim resimlerde zzr nin panzotların kalitesi bile 2014 hayabusadan çok çok öte :)bu gibi ilginç ayrıntılar zaten bu motorların bu günlere gelmesini sağlayan :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------


Kıymetini bil o kadar söylüyorum.:cat:

kıymetini bilmeyenin elinde hiç olur gider zaten :)


2. el motosiklet almayla alakalı bi dernek kurarsak başkan olmanı isterdim :D

estağfurullah,bu yaşta bir motor alırken biraz dikkat etmek gerekir :)

ogzcngdk
23 Kasım 2014, 02:26
çok güzel motosiklet hocam kazasız belasız kullanın.

mterayes26
23 Kasım 2014, 02:59
Çok hoş bır 10 dk gecxırdım tesekkurler

berkcigdem
23 Kasım 2014, 05:50
heralde daha 13-14 yaslarındaydım bunlardan göruyodum yolda bende o zaman kawasaki hastalıgı var her hızlı giden motoru kawasaki zannediyorum tabi bayılırdım bunlara :)) tekrardan kazasız belasız kullanmanız dılegıyle...

harung
23 Kasım 2014, 11:21
17 yasındayken artçı olarak bindim bu makinaya besiktastan bakirkoye gelene kadar aldığım hazzı hayatım boyunca bir daha alamadım inanılmaz bir alet hep hayalimdeydi sanki ben yasiyormusum gibi okudum bayıldım :) kazasız belasiz keyifli surusler :)

allpower
23 Kasım 2014, 14:52
Ön tarafta bulunan hava girişinin ızgaralarından birini beyaza boyarsan fazladan görünür ve farkedilebilir olursun. İnsan beyni asimetrik şeyleri tuhaf bulup, tedirgin oluyor. Bunun sebebi hayatımızda gördümüz birçok şeyin simetrik olmasındandır belki, İllaki vardır bi açıklaması.

Schizophren
23 Kasım 2014, 15:50
initial-D sorması ayıp yaptığınız masraflarla size toplam kaça gelmiş oldu?

CT.ATC
23 Kasım 2014, 16:12
Hayırlı olsun tekeriniz düz bassın çok güzel ve güçlü bir motor imiş.. İşte insan motordan anlayınca bakıp anlıyor 21 yaşında 2. elde olsa sağlam makinayı buluyor, imrendim doğrusu(biraz da kıskandım) :) İkinci el motor alırsam ilerde size ulaşacağıma emin olabilirsiniz :) saygılar

initial-D
23 Kasım 2014, 16:47
initial-D sorması ayıp yaptığınız masraflarla size toplam kaça gelmiş oldu?

3-3,5 falan vardır,hesaplamadım

İyi dilekleriniz için teşekkürler :)

initial-D
26 Kasım 2014, 19:07
Esjot marka ön arka dişliyi aldım.bir kere kopardığım için sahte olması ihtimaline karşılık DID zinciri ve dişlileri distribütöründen aldım hatta:)

Arka dişlim orjinal değil 44 dişti.Onu da orjinal ölçü olan 45 diş ile değiştim.Zaten canlı bir motorken biraz daha canlandı:)

http://i.hizliresim.com/dqQNlp.jpg (http://hizliresim.com/dqQNlp)


Arka bilyeyi değiştirmek için arka dişliyi açtığımızda görmek istediğim, yurtdışı forumlarda en sıkıntılı konulardan biri olan cush drive dı.kolay bozulan bir parça,neyseki sıfır kondisyonunda.

http://i.hizliresim.com/kY47Aq.jpg (http://hizliresim.com/kY47Aq)


3 hafta aradan sonra yeniden yollara

http://i.hizliresim.com/pYyMgo.jpg (http://hizliresim.com/pYyMgo)

tuna_tour
26 Kasım 2014, 19:12
41 kere maşallah !

telike
26 Kasım 2014, 19:59
nerdeyse benle yaşıt ama bi zzr1100 düşünmüyor değilim. zevkle okudum. tertemiz motormuş..

bu arada 120 mt düşmeden kızaklamanız hakkaten usta işi geçmiş olsun.

öyle sıkılırsanız falan değiştircek olursanız haber verir misiniz :d


:D:D:D:d
saygılar

initial-D
26 Kasım 2014, 20:14
Teşekkürler

1-2 ay önce ilanı koydum,süresi geçince yenilemedim.lastik zincir herşey yeniyken satılsında istemiyorum herkes gibi bende :) ş.dışında olacağım 6 ay,belki yenilerim ilanı

telike
26 Kasım 2014, 20:24
takipteyim :queen:

initial-D
27 Haziran 2015, 20:46
http://i.hizliresim.com/3DkGYM.jpg (http://hizliresim.com/3DkGYM)

http://i.hizliresim.com/Amjr5L.jpg (http://hizliresim.com/Amjr5L)

Mamba09
27 Haziran 2015, 21:23
yaaa çok güsel be abi. gözünü seveyim satarken haber et :)

biyeybaraküs
27 Haziran 2015, 21:46
http://i.hizliresim.com/3DkGYM.jpg (http://hizliresim.com/3DkGYM)

http://i.hizliresim.com/Amjr5L.jpg (http://hizliresim.com/Amjr5L)

maşallah gözüken ikinci radyatör yağ soğutucusu mu

ninja h2
27 Haziran 2015, 21:54
Yaşına rağmen iyi duruyor.

initial-D
27 Haziran 2015, 22:04
yaaa çok güsel be abi. gözünü seveyim satarken haber et :)
İlandaydı zaten süresi bitti yarın onaylanır sanırım

maşallah gözüken ikinci radyatör yağ soğutucusu mu

Evet üstte su altta yağ radyatörü var

biyeybaraküs
27 Haziran 2015, 22:10
Evet üstte su altta yağ radyatörü var

bizim motorlarda da hafif olsun diye yağ filtresi boyutlarından biraz daha büyük bir şeyler yapmışlar yağ soğutucusu diye bloğun önünde su ve yağ ayrı kanallardan geçerek birbirini soğutuyor sözde keşke böyle olsaydı şehir içi daha fazla binebilirdik

initial-D
27 Haziran 2015, 22:25
bizim motorlarda da hafif olsun diye yağ filtresi boyutlarından biraz daha büyük bir şeyler yapmışlar yağ soğutucusu diye bloğun önünde su ve yağ ayrı kanallardan geçerek birbirini soğutuyor sözde keşke böyle olsaydı şehir içi daha fazla binebilirdik

Bu şekilde de racingden farkı yokki sıcaklık olarak şehiriçinde :)

buraxdj
27 Haziran 2015, 22:27
Motor Tekirdağ da mı yoksa bana mı öyle geldi?

initial-D
27 Haziran 2015, 22:38
Motor Tekirdağ da mı yoksa bana mı öyle geldi?

Tekirdağda evet

linkinpark20
27 Haziran 2015, 23:05
120 metre düşmeden kızaklama helal olsun. eğitim vs almış mıydınız?

initial-D
27 Haziran 2015, 23:16
120 metre düşmeden kızaklama helal olsun. eğitim vs almış mıydınız?

2 sene önce almıştım.eğitimden çok ilk anda verdiğin refleksin sürüşüne oturmuş olması lazım.düşebilirdimde,kötü zeminde olsaydım,çok güzel bir asfaltta çok iyi bir lastikle başıma geldiği için kontrol edilebilirlik vardı kayma sırasında

buraxdj
01 Temmuz 2015, 00:45
Görüşelim bir ara o halde , birkaç tavsiye almam gerekebilir senden :)

initial-D
01 Temmuz 2015, 01:07
Görüşelim bir ara o halde , birkaç tavsiye almam gerekebilir senden :)

elimden geldiğince, herzaman :)

ozgurakman
01 Temmuz 2015, 01:11
siz de demek benim gibi tüm bakımları kendiniz yapıyorsunuz. Uzun zamandır keyifle restorasyon okumamıştım, yazınız için teşekkürler. Buna benzer bir projeyi arkadaşımın 98 cbr 600 f3 üne yaptık. Çok keyifli oluyor, her adımda daha iyiye gittiğini görmek insana haz veriyor. Evlat gibi... Değişik bir his.

initial-D
01 Temmuz 2015, 01:20
siz de demek benim gibi tüm bakımları kendiniz yapıyorsunuz. Uzun zamandır keyifle restorasyon okumamıştım, yazınız için teşekkürler. Buna benzer bir projeyi arkadaşımın 98 cbr 600 f3 üne yaptık. Çok keyifli oluyor, her adımda daha iyiye gittiğini görmek insana haz veriyor. Evlat gibi... Değişik bir his.

bakımları kendi başıma yapmıyorum ama ustalarımın hepsi arkadaşım, abimiyi,yapılırken başında duruyorum,bende elimi kirletiyorum hem eğleniyoruz hem öğreniyoruz:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:14 ----------

haftasonu 450km lik kısa bir tur yaptık

150km'lik kısım 180-200km/h hızla gittim,hatta hiç kırmızı ışık,veya başka bir sebepten durmadan soluksuz bir şekilde.50km kadar yolu 230-260 arası.kalan yolun tamamını 150 civarı sabit gittim ortalama 9lt yaktı.

http://i.hizliresim.com/ZDm54g.jpg (http://hizliresim.com/ZDm54g)

Nikkfurie
01 Temmuz 2015, 01:39
........bizim motorlarda,su ve yağ ayrı kanallardan geçerek birbirini soğutuyor.......


bahsettiğin sistem yeni teknoloji tüm motorlarda kullanılmak da ve motorun ömrü açısından çok faydalı bir üretimdir..

initial-D çok güzel iş çıkarmışsın tebrikler,değil TR de dünyada bu kadar iyi durumda bu yaş da zzr1100 yoktur yahu :cat:

initial-D
01 Temmuz 2015, 01:42
bahsettiğin sistem yeni teknoloji tüm motorlarda kullanılmak da ve motorun ömrü açısından çok faydalı bir üretimdir..

initial-D çok güzel iş çıkarmışsın tebrikler,değil TR de dünyada bu kadar iyi durumda bu yaş da zzr1100 yoktur yahu :cat:

teşekkürler,keşke yurtdışındaki imkanlar olsa,ozaman daha güzel olurdu:)

YouSuffer
01 Temmuz 2015, 09:23
ah r25 i satıp alasım geldi ne güzel makina :salut::)

Sabırsız
01 Temmuz 2015, 09:58
Yazınızı Sıkılmadan zevkle okudum. Çok Güzel makina kazasız belasız binin :)

Sokollu
02 Temmuz 2015, 22:33
Yer imlerine ekledim canım sıkıldıkça bakıyorum, çocukluk dönemi kahramanı gibi bir şey oldu :)

Source53
02 Temmuz 2015, 22:40
Çok güzel motor Allah kaza bela vermesin. :)