PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250 SL Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

freewill
27 Şubat 2015, 21:33
beyazı da güzelmiş yahu :)

noushzad
01 Mart 2015, 05:20
Bunlarda benden arkadaşlar yeni üye oldum fuardan cektımlerım :)

http://i.hizliresim.com/kj907J.jpg
http://i.hizliresim.com/vg6yAr.jpg
http://i.hizliresim.com/XBMlND.jpg
http://i.hizliresim.com/6ZaMb9.jpg
http://i.hizliresim.com/lkq4pg.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:59 ----------

Bende R25 ile SL arasında baya kararsız kaldım. R25'te SL'de olmayan vites göstergesi varmıydı arkadaşlar? R25 Birde daha baya kalıplı SL'ye göre

Ama SL cok hafif rahat kavranıyor kıvra oldugu belli. r25 biraz daha agır abi gibi. Araların'da çift silindir olmasına ragmen cok benzın yakıt farkı olurmu ki?

Sanırım R25'te lastikler baya kötü değişmeden olmaz sanırım. bizim gibi motora yeni başlıcaklar için:)
Yıllarca yamaha BWS kullandım vitesli motor bi kaç kez kullandım ehliyet alırken arkadaş göstermişti onun dısında fazla bilmiyorum ama cabuk ögrenmıstım ertesi gün ehliyete girecektım arkadaş hemne göstermişti kavramıstım. araba iyi sürdüğümden zorlanmadım viteslide

Sizden ricam hangisine yönelmem ? Hız düşkünü degilim. İşe gidip gelmıyorum. benım ıcın zevk. git gel dolaş. oturdugum yer sahil Alanya ve okul başladıgında istanbul Kadıköyde rıhtım üsküdar felan oralarda olıcam.

Alıp bi kaç sene çok satmadan kullanmak ıstıyorum. BOY 184 Kilo 82(askerden geldim daha vericem kilo:P)
Vites göstergesi SL'de yok galiba zorlanırmıyım ilk başlarda. şimdiden sagolun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:05 ----------

Ve Pulsar 200 ss. bu aletide cok begendım. parçaları cok ucuz. herşeyi anlatıyordu adam bence girer piyasaya tutunur derım 10 bin tl fiyatı

http://i.hizliresim.com/LplRAb.jpg
http://i.hizliresim.com/P51ak7.jpg
http://i.hizliresim.com/M6VBp2.jpg
http://i.hizliresim.com/AADX7r.jpg

Murat.K.
01 Mart 2015, 09:55
@noushzad yukarıda Yaptığın kıyaslamalar aslında çok sağlıklı olmuş. Önce sen karar vermelisin hangisi daha çok içine sindi?

Pulsar hakkında bir fikrim yok ama r25 ile sl farklı makineler. SL aynen belirttiğin gibi hafifliği ve yapısı gereği kıvraklığı ile ön plana çıkıyor , r25 ise çift silindir ve hızı ile farkını ortaya koyuyor. SL yeni başlayacak adam için ideal, r25 ise geçiş motoru. 2 canavarda gayet keyifli aletler. Ancak ikisininde kendine göre eksi yanları var.

SL de artçın bir bayan değilse rahatsız olacaktır. R25 ise fazla yakacaktır. SL de son hız 165 civarı iken r25 te 175 Yada biraz daha üstü olması Lazım.

Gerçekten deneyimli isen ve uzun yola çıkacaksan r25, ağırlıklı olarak şehir içinde kullanacaksan SL benim tavsiyem olur. Tabi R25 hakkındaki bilgilerim teorik hiç kullanmadım.

Pulsar ise ilk çıkardığı 200 ile gayet kaliteli bir iş koymuş idi ortaya her halde bu alette de kalitesini ve deneyimini konuşturmuştur.

Sevgili arkadaşım unutma ki binecek olan sensin. Benim veya bir başkasının kişisel tercih ve zevkleri seninle örtüşmeyebilir. O Yüzden git şunu al demek veya seni yönlendirmek bana mantıklı gelmiyor.

Gittin gördün hangisi ile mutlu olacağına inanıyor isen onu al. Bir tek SL başlangıçta sana lastik masrafı açmıyor. Onun dışında neye karar verirsen ver ekipman masrafı yanına lastik paranı mutlaka ayır

Blindfire
01 Mart 2015, 11:05
Yamaha R25 için yanlış yaptı bende almıyorum. 13500 liradan sattı da biz mi almadık?? Motosikleti ne kadar sevmiş olsam da enayi yerine koyulmayı hazmedemem. Umarım Kawasaki aynı yanlışı bizlere yapmaz :)

noushzad
01 Mart 2015, 14:37
@Murat valla hocam. benim için son hız önemli degil kendi arabamda bile o kadar hız yapmam uzun yolda giderken.
kaldı ki SL'de öyle Şehır dısına gitmicem hep şehir içi. galib SL daha cok içime yattı. extradan lastik parası vermek istemiyorum

yalnız sormak hocam istediğim SL'de vites göstergesi yok ya zorlanırmıyım ilk başlarda öyle bi vitesli motor tecrübem yok

motorcu adam
01 Mart 2015, 15:15
hayirli olsun. kazasiz belasız kullan.

freewill
01 Mart 2015, 15:17
@Murat valla hocam. benim için son hız önemli degil kendi arabamda bile o kadar hız yapmam uzun yolda giderken.
kaldı ki SL'de öyle Şehır dısına gitmicem hep şehir içi. galib SL daha cok içime yattı. extradan lastik parası vermek istemiyorum

yalnız sormak hocam istediğim SL'de vites göstergesi yok ya zorlanırmıyım ilk başlarda öyle bi vitesli motor tecrübem yok

acemiliğimden şu zamana kadar hiç vites göstergesine ihtiyaç duymadım :) zaten devir ve çekişten anlıyorsunuz kısaca bir parçanız oluyor zaten :)

noushzad
01 Mart 2015, 16:47
acemiliğimden şu zamana kadar hiç vites göstergesine ihtiyaç duymadım :) zaten devir ve çekişten anlıyorsunuz kısaca bir parçanız oluyor zaten :)

inşallah öyle olur hocam. tek ondan biraz çekindim:) r25'te varmıydı ki acaba vites göstergesi

afsinbugra
01 Mart 2015, 23:57
Arkadaşlar Merhaba..
Aranıza 250 SL imle yeni katılmış bulunuyorum :bestmt:

mephamd
02 Mart 2015, 00:04
inşallah öyle olur hocam. tek ondan biraz çekindim:) r25'te varmıydı ki acaba vites göstergesi

R25 te var. Ama olmazsa olmaz bir gösterge değil. Alışırsınız.

Murat.K.
02 Mart 2015, 00:52
bunca yıldır araba kullanıyorum hiç kaçıncı vitesteyim diye bakma ihtiyacım olmadı. şu anda kullandığım araç cruze ls. genelde triptonik olarak kullanırım (otomatik vites sevmiyorum) onda da ekranda vites kaçta diye yazıyor lakin ona da bakma ihtiyacı duymadım. ne kendi motorumda nede gis akedemide iken bindiğim eğitim motorunda (cb 125 ace) vites göstergesine ihtiyaç duymadım. hatta ilk motora bindiğimde sesine göre vites atıyor idim, durduğumda ise arabadan alışkanlık olarak direk boşa alıyorum vitesi. kaçıncı vitesteyim diye düşünmeden bir kaç kez vites düşürüp yarım kaldırıyorum kendimi boşta buluyorum. vites dediğimiz hikaye bir müddet sonra refleks oluyor insanda. o yüzden onu dert etme. illa bir şeyi dert etmen gerektiğine inanıyor isen o ABS olsun. benim motorum abs siz ama bazen abs li alsa mıydım diye düşünüyorum (güvenlik sebebi ile. fuara bugün gitmek nasip oldu. fuarda da gittim r25 yerine yzf r 125 i inceledim. 2nci bir motor daha almamız lazım ve eğer ikinci alacağımız motoru eşim kullanmak isterse yzf r125 alacaağım yok ninja benim derse aprillia rs4 125 alacağım gibi gözüküyor.

250cc motorda son hız arayanlar var ki bence saçma. konu hız ise adres asla 250cc olamaz. ne olursa olsun bunlar hafifi motorlar ve 120km üstünde 130-160kg lık bir motor illa ters rüzgara girince sallayacaktır. motoru geçin küçük hacimli araçlar bile 120km de sallıyor (punto/clio/c1/c2/c3 daha sayarsam liste uzar). o yüzden zaten aklı başında kullanıcılar 250cc de hızı değil yol tutuşu, manevra kabiliyeti ve hafiflik gibi unsurları önemsiyorlar.

SL de r25te güzel makineler ama yine laf dönüp dolaşıp kişisel tercihe gelecek. herkes SL çok küçük diyor lakin bugün fuarda benden daha göbekli bir bey SL üstüne oturdu. ve ilk tepkim "yok yahu adamın altında küçük kalmadı" oldu. 250 segmentinde bana hitap etmeyen tek makine cbr şu anda. onun da birinci sebebi herkesin altında olması. herkes tutturmuş bir honda avukatlığı ondan antipatik geliyor sanırım. belki SL veya r25 içinde bu kadar ateşli savunucular olsa idi onlara da bakmazdım...

fuar da yuki vb çinlileri de inceleme şansı buldum keşke o vaktimi aksesuar standlarına ayırsa idim diye düşündüm gün sonunda, hiç biri üzerlerinde yazılı olan fiyatları hak etmiyordu. bu arada pulsarın ss versiyonunu da inceledim. ilk dikkatimi çeken sele çok rahatsız geldi. sele fazla sert yapılmış sanki. onun dışında pek diğer detaylara bakamadım malum herkes üstüne oturmak, incelemek için can atıyordu.

velhasıl kelam, iyi düşünüp tart. bugün alıp yarın satmak gibi bir niyetin yoksa yada motosiklet senin için bir hobi değil birikimlerini rahat rahat harcayabileceğin o yüzden 2-3 gün içerisinde pişman olursan "satarım gider ne düşüneceğim" bir alan değilse kendi içinde netleştir. ben r25 beğenmiyorum (yanlış anlaşılmamak için tekrar belirteyim renklerinden dolayı) o yüzden her türlü ninja bende ağır basıyor ama bu demek değildir ki benim tercihim sana uyacak....

içine sineni al. 3e 5e bakma. aksesuar vs 1 ay geç tamamla ama "keşke" deme.....

sariyeron
02 Mart 2015, 01:05
Merhaba, yanlış anlaşılmak istemem ancak r25 250 cc olsa da 250 sl, cbr250r ve rc200 kategorisinde değil. Ayrıca sürüş pozisyonu çok rahat bir makine. İmkan varsa her türlü r25 alınır. Ayrıca 2nci elde de üzmez.

Xavosa
02 Mart 2015, 01:39
Valla murat hocam bana göre şu an 250 cc de iki motor var, birisi ninja sl diğeri r25.

birisi dediğin gibi hafif, kıvrak, atak sevenler için daha naif ve başlangıca bence çok daha uyumlu bir motor, diğeri ise daha heybetli, güçlü, agresiflik arayanlar için biraz daha ileri tecrübe isteyen bir motor diye düşünüyorum. bu tamamen tercih meselesi. bence 250 cc altın dönemini yaşıyor. bu iki ana temaya tamamen uyumlu iki harika, kaliteli seçenek var.
Tamamen tercih ve tarz meselesi. Yeni başlayanlar için 250 sl çok daha güçlü bir seçenek tabi. ayağınız yere tam basar, kontrol sağlarsınız ve başlangıç için 125 yerine daha da güçlü bir start verirsiniz, uzun süre kafa rahat olur. ayrıca abs li olarak 13.500 e daha da güvenli bir başlangıç olur. Ben buradan r25 e 14.500 biriktirecek yeni arkadaşlara abs li bir 250 sl öneriyorum. Her şeyiyle komple bir başlangıç olacaktır.

noushzad
02 Mart 2015, 02:42
@Murat hocam detaylı yazmışsın sagolun. büyük ihtimal SL alıcam. vites göstergesi acemide olsam dediğiniz gibi o kadar önemli degil

Bende arabada göstergeye bakmıyorum zaten. Yalnız ABS o kadar önemlimi? yani abs'li olanı almasak cok sorun olur mu extradan para vermek ıstemıorum

Ahmet Abi
02 Mart 2015, 03:36
Yalnız ABS o kadar önemlimi? yani abs'li olanı almasak cok sorun olur mu extradan para vermek ıstemıorum

http://i.hizliresim.com/ORrJOQ.gif

Murat.K.
02 Mart 2015, 11:18
Merhaba, yanlış anlaşılmak istemem ancak r25 250 cc olsa da 250 sl, cbr250r ve rc200 kategorisinde değil. Ayrıca sürüş pozisyonu çok rahat bir makine. İmkan varsa her türlü r25 alınır. Ayrıca 2nci elde de üzmez.

yanlış anlaşılacak bir şey yok, R25 2 silindir bir alet o yüzden onun rakibi eski ninja 250R. eh artık o da üretilmediği için insanlar onu ninja 300 ile kıyaslamaya çalışıyor ki o da sağlıklı olmuyor. R25 250cc ile 300cc arasında bir yere oturuyor desek pekte yanlış olmayız (100% doğruda olmaz ama neyse).

artı sürekli belirtiyoruz 250SL başlangıç motoru iken R25 geçiş motoru olarak gözüküyor. yani R125 sürmüş vatandaşa 600CC gitme bak burada 2 silindir R25 var birazda onunla piş demiş yamaha; çokta iyi yapmış. 125 cc den inen adam 250cc ye binince hayal kırıklığı yaşıyor. aralarında çok fark yokmuş diyor. ama çift silindir r25 o aralığı biraz daha açıyor. bu sebeple bu iki motor bir birinin muadili değil.

sadece insanlarda boyut takıntısı var. hani mel gibson nın bir filmi vardı: "what women want / kadınlar ne ister" diye. orada bir replik vardı seyredenler hatırlar belki. erkekler arasında penis kıskançlığı vardır ama kadınlar bunu dert etmez diye (yada ona benzer bir cümle idi) işte küçük cc motorlarda yaşadığımz bu boyut sorunu buradan geliyor (bence). o yüzden anlamsız bir şekilde insanlar SL ile R25 i kıyaslamaya özellikle boyuttan bahsetmeye bu kadar meyilliler.

bu örneği biraz daha açmak lazım: adam daha ilk defa motora binecek diyor ki "hyo 250gtr çok kaslı duruyor" yahu arkadaş kullanmayı geçtim, sen daha bu aleti nasıl zapt edeceksin onu bilmiyorsun; ne diye motorun boyuna posuna bu kadar takıldın, neyi amorti etmenin peşindesin? diye sorasım geliyor adama. neden bu kadar boya posa takılıyor bu millet anlamıyorum oysa bu memleketin boy standardı ortada :) 1,67 ile 1,70 arası değişen bir boy ortalaması var ülke genelinde. 1,70 den uzun isen daha ne istiyorsun :)


@Murat hocam detaylı yazmışsın sagolun. büyük ihtimal SL alıcam. vites göstergesi acemide olsam dediğiniz gibi o kadar önemli degil

Bende arabada göstergeye bakmıyorum zaten. Yalnız ABS o kadar önemlimi? yani abs'li olanı almasak cok sorun olur mu extradan para vermek ıstemıorum

sizin sorunuzun hemen altında verilen video da adam motoru devirmek için vücudunu kullanmış. tamam belki o kadar ciddi bir durum yok ortada lakin abs nin ne kadar güvenli bir halt olduğunu biliyoruz. artı panik freni vs yaptığınızda faydasını çok görürsünüz. tekerlek kitleme vb problemleri azaltır. tabi abs belirli hızların üzerinde devreye giren bir meret. abs li almaz iseniz büyük kayıp yaşanır mı? hayır yaşanmaz. düşük cc de abs siz fren yapmayı öğrenmek daha hayırlı olur. ama cc büyütmeye giderken abs olmayan hiç bir şey almayın. tabi bu yine benim şahsi fikrim 100% doğru bir tespit değildir.

codeprof
02 Mart 2015, 12:19
Merhaba, İngilizce User Manual'i linki olan var mı ? 10-15 sayfalık olanı demiyorum. Tamir ve Bakım için olan 150-200 sayfalık Dökümanı soruyorum.

noushzad
02 Mart 2015, 14:11
@Murat.K sagoluın hocam birde 1 hafta içinde alıcam peşin para var'da vermek istemiyorun sımdı

Bayiyi aradım taksit seçeneği nasıl oluyor diye banka kredi ile dedi öyle daha iyi oluyor felan dedi. taksitle ne kadar tahminen

Murat.K.
02 Mart 2015, 14:25
@Murat.K sagoluın hocam birde 1 hafta içinde alıcam peşin para var'da vermek istemiyorun sımdı

Bayiyi aradım taksit seçeneği nasıl oluyor diye banka kredi ile dedi öyle daha iyi oluyor felan dedi. taksitle ne kadar tahminen

10000 lira krediyi 36 ay vade ile çektiğinizde 360-380 lira arası değişik taksitler ile ödüyorsunuz. peşin paranız var ise krediye taksite gitmeyin. kredi kartına 9 taksit yapılırken üzerine banka komisyonları biniyor.

kredi çekmek yerine şu anda özellikle garanti bankasının bir uygulaması var. kredi kartınızdan nakit çekim yapıp onu 9 taksitte kredi oranından daha uygun gelen tutarlar ile ödemek.

ben hangisini yapardım? hazır param var ise onunla alıp borca girmemeyi tercih ederdim. ihtiyaç kredisi ne yazık ki kullandım alırken 36 ay vade ile alıp "hissetmeden öderim" mantığı ile yaklaşıyoruz, lakin 36 ay boyunca o bankada kuyruğa gireceğimi düşündükçe çıldırıyorum :)

hoş bazen bankaların kredi kampanyaları kredi kartına uygulanan komisyonlardan daha uyguna geliyor (bende öyle olmuş idi) ama hazır paranız var ise onunla almak çok ama çok daha mantıklı...

noushzad
03 Mart 2015, 15:50
Arkadaşlar KTM Rc200 hakkında fikirlerinzi nelerdir. 13.850'den satışa sunulmuş. güzel alet ama.

http://i.hizliresim.com/kjMRJq.jpg
http://i.hizliresim.com/gkPRZ0.jpg

Murat.K.
03 Mart 2015, 16:10
Arkadaşlar KTM Rc200 hakkında fikirlerinzi nelerdir. 13.850'den satışa sunulmuş. güzel alet ama.

[

RC200 hakkında fikir beyan etmeye bile gerek yok. muhteşem bir alet. yanılıyor olabilirim ama ktm nin servis ve parça ücretleri yüksek deniyor idi. bizzat test etmedim. istanbul gibi bir yerde şehir içi kullanımda küçük cc motorların avantajlı olduğunu düşünüyorum. cc den ziyade ağırlıkları nedeni ile. öyle saçma sapan yerlerde trafikte çakılı kalıyoruz ki motor ne kadar hafif ise kullanıcı o kadar az yoruluyor.

RC 200 alınacak bir alet lakin 2nci elde nasıl olur br tek onu düşünüyorum....

noushzad
03 Mart 2015, 17:14
RC200 hakkında fikir beyan etmeye bile gerek yok. muhteşem bir alet. yanılıyor olabilirim ama ktm nin servis ve parça ücretleri yüksek deniyor idi. bizzat test etmedim. istanbul gibi bir yerde şehir içi kullanımda küçük cc motorların avantajlı olduğunu düşünüyorum. cc den ziyade ağırlıkları nedeni ile. öyle saçma sapan yerlerde trafikte çakılı kalıyoruz ki motor ne kadar hafif ise kullanıcı o kadar az yoruluyor.

RC 200 alınacak bir alet lakin 2nci elde nasıl olur br tek onu düşünüyorum....


Evet hocam haklısınız bende hem Alanya bizim oralar hemde, eylül'de ist dönüşü kadıköy- üsküdar arası kullanıcam yine sahil sakin yani.

bi anadolu yakasına göre kullancagım yerler cok güzel. servis banada pahalı dedi biri bilmiorum ne kadar doğru. evet 2.el biraz sıkıntı olabilir herkes bilmiyor bu aleti cünkü. bi honda yamaha kawa varken satışı nasıl olır bılmıyorum. ama alet cok iyi geldi bana

Birde egzos sesi çok tok cok begendım orasını ayrı parantez açayım

Sykkuno
07 Mart 2015, 00:01
250sl kullanıcıları..henüz motosiklet tecrübem yok.Eğitim alıcam.2 farklı eğitim paketi.250sl seçeneklerim arasında.Eğitimden sonra 250sl ile başlasam sıkıntı yaşar mıyım? tüm konuyu okuyamadım kusura bakmayın yazdıysanız affola.

codeprof
07 Mart 2015, 03:06
Ben SL ile başladım ama şimdi diyorum ki, cbf 150-250 vs tarzı bişeyle başlamak olası kazaları daha ucuz atlatmaya ve daha az maliyetle sahip olmak dururken neden bunla başladım.

Başlanır tabi, neden başlanmasın. İlerde SS bineceğim derseniz başlanır ama yok ilerde ben enduro, naked ya da chopper kullanacam derseniz ninja 250 sl ile başlamak yersiz olur. zira kullanımı bir commuter kadar kolay değil.

neonxc
07 Mart 2015, 03:18
Ben motosikletin viteslerini dahi bilmezken honda güvenli sürüş 1 eğitimi aldıktan sonra ninja 250sl motorumu aldım ve direk trafiğe çıktım. Bir sıkıntıda yaşamadım. Ama yıllardır otomobil kullanmam sebebiyle trafiği bildiğimi de eklemeliyim.

Ayrıca ninja 250sl spor bir motosiklet. Honda cbf 150 nin kullanım kolaylığı ve konforun yarısı dahi bu motorda yok. Süper spor motor sevmiyorsanız uzak durun :)

Sykkuno
07 Mart 2015, 13:18
Ben motosikletin viteslerini dahi bilmezken honda güvenli sürüş 1 eğitimi aldıktan sonra ninja 250sl motorumu aldım ve direk trafiğe çıktım. Bir sıkıntıda yaşamadım. Ama yıllardır otomobil kullanmam sebebiyle trafiği bildiğimi de eklemeliyim.

Ayrıca ninja 250sl spor bir motosiklet. Honda cbf 150 nin kullanım kolaylığı ve konforun yarısı dahi bu motorda yok. Süper spor motor sevmiyorsanız uzak durun :)

Ben de spor motor seviyorum hocam bundan sonrada spor motor kullanacağım. Peki sürüş hissi,keyfi nasıl?

neonxc
07 Mart 2015, 15:38
Sürüşü elbette keyifli. Düşük hızlarda hızlanması çok fena. Hafiften kontrayı verdin mi hemen tepki veriyor.

Geçenlerde beşiktaştan eve geliyorum. Trafik klit bir yerde aradan da geçemedim öyle bekliyorum yolun açılmasını. Yan taraftaki dükkanın kocaman camından kendi yansımamı gördüm. Arkadaş ne kadar karizma görünüyor öyle böyle anlamsız ve salakça hoşuma gitti o görüntü :)

Sykkuno
07 Mart 2015, 16:29
Sürüşü elbette keyifli. Düşük hızlarda hızlanması çok fena. Hafiften kontrayı verdin mi hemen tepki veriyor.

Geçenlerde beşiktaştan eve geliyorum. Trafik klit bir yerde aradan da geçemedim öyle bekliyorum yolun açılmasını. Yan taraftaki dükkanın kocaman camından kendi yansımamı gördüm. Arkadaş ne kadar karizma görünüyor öyle böyle anlamsız ve salakça hoşuma gitti o görüntü :)

İşte aradığım cevap :) teşekkürler cevap için.

tubejh
08 Mart 2015, 11:56
Alt devirlerde çekiş nasıl, 100 km hızda kaç bin devirde gidiyor, ekranında hangi tür bilgiler okunuyor, Yakıt tüketim mi nasıl ?
Bana biraz bigi verirseniz veya ilk konu tanıtımına eklerseniz çok güzel olur.

codeprof
08 Mart 2015, 12:34
Alt devirlerde çekiş nasıl, 100 km hızda kaç bin devirde gidiyor, ekranında hangi tür bilgiler okunuyor, Yakıt tüketim mi nasıl ?
Bana biraz bigi verirseniz veya ilk konu tanıtımına eklerseniz çok güzel olur.

Rodajda olduğu için net değildir. 5-6K arası 100 km hızla gidiyorum. 12K çeviriyor. ilk 100 Km de 5Litre yakarak rekor kırdım sanırım. fakat sonrakinde 3 Litrelere düştü. Ekranda bişey yok :) Hız,Devir,Saat ve benzin seviyesi var. 3 adet tripmetre var. 7-8K devire kadar titreşim hissetmek imkansız.

Peg'ler ve diğer bir çok parçanın şasiye birleşim noktasında titreşimi engellemek için titreşim önleyici şeyler kullanmışlar.

neonxc
08 Mart 2015, 16:34
Alt devirlerde aç köpek gibi alet, Düşük hızlarda hızlanması çok iyi. Ben şuana kadar ortalama 100km/3.5 litre benzin tükettim. Ama son depoyu doldurduğumda 100km/3 litre yakmış. Tam emin olmak için bir kaç depo ölçümü daha yapmam gerek. Motoru İstanbul içinde hafif devirli kullanıyorum.

Tam hatırlamıyorum ama 100km ile giderken 6-7 bin devir arasında gidiyordu motor. Bir daha ki sürüşümde buna dikkat edeceğim.

afsinbugra
08 Mart 2015, 17:16
Makineye kavuşalı fazla olmadı ama o egzoz ısınınca yüksek devirlerde çıkardığı ses yüzünden rodajı tamamlayamayacak durumdayım o nasıl bir agresiflik nasıl bir ses aç gazı 10k -11k çevir beni diyor devir, kesicisi de çok iyi ama rodaj gelince aklıma üzülüyorum resmen hemen tamamlansın da açıp gazı 8-9k da gideyim diyorum sürekli

neonxc
08 Mart 2015, 17:39
O rodajda çektiğim çileyi bir ben bilirim bir de bana uymak zorunda kalan yine bu forumdaki diğer ninjacı arkadaşlar bilir :)

Neyseki rodajı sağ salim bitirdim. Şimdi rahat rahat korkmadan gazı açabiliyorum.

afsinbugra
08 Mart 2015, 17:45
az kaldı az 500-600 km sonra inşallah sesimizi duyururuz komşulara :)

karamankolik
08 Mart 2015, 19:25
250sl kullanan rodajı tamamlamış arkadaşlar, son hız olarak kaç gördünüz.
cbr250r a göre ninja 250sl in ivmelenmesinin çok iyi olduğu, ama son hız olarak cbr250 den yavaş kaldığı falan söyleniyor. Öylemi ki gerçekten, ya da cbr kullanıcıları mı bu yorumu yapan.

afsinbugra
08 Mart 2015, 20:44
250 lik bir makine ile son hız bence o kadar da önemli değil ama 175 gören videoları şahsen izledim ama cbr son hız nedir pek bilmiyorum açıkçası ki 150 den sonrası sıkıntı 250 lik bir makine için

karamankolik
08 Mart 2015, 20:53
250 lik bir makine ile son hız bence o kadar da önemli değil ama 175 gören videoları şahsen izledim ama cbr son hız nedir pek bilmiyorum açıkçası ki 150 den sonrası sıkıntı 250 lik bir makine için

doğru diyosun sınırları zorlayıp ne motora ne kendimize zarar vermeye gerek yok, ama insan merak ediyo yine de alacağı motoru :) ben de baktım da youtub da falan max. 165 km/h yapan videoları görebildim sadece.

codeprof
08 Mart 2015, 20:55
CBR R25 gibi motorlarla kıyaslama yapmak bence de yanlış, ciğeri döküle döküle ha 175 yapmış 178. 5-10 km top speed farkı önemli değil, zaten önemli olsaydı bu paralara gider eski püskü de olsa 600-700cc bir şey alırdık.

Başlangıç seviyesi ss'lerde önemli olan 600cc ye geçince bocalamamak için SS ruhu taşımasıdır. yoksa yemişim 190 yapsa ne olur ki ? sonuçta hiç bir 250'lik 120 den sonra herhangi bir arabaya gazı açınca uzayıp fark atamayacak.

afsinbugra
08 Mart 2015, 21:51
doğru diyosun sınırları zorlayıp ne motora ne kendimize zarar vermeye gerek yok, ama insan merak ediyo yine de alacağı motoru :) ben de baktım da youtub da falan max. 165 km/h yapan videoları görebildim sadece.

sana tavsiyem gözün kapalı al :) cbr a hiç ısınamadım, r25 de beklemek istemedim ki sl den daha pahalı zaten, daha atiktir 2 silindir ne de olsa.
ama 250sl inan tek silindir bile olsa dıştan göründüğünden çok daha iyi bir makine :)

noushzad
08 Mart 2015, 22:21
Paraya kıyıp r25 almayı dusunuyordum fakat 14.500 olmuş. lastik masraflarıyla brb beraber plaka felan 16'yı bulur gibi

bu parayı vermem abi. sl kafamda netletşti. 5-6 güne alıcam nasipse. Egzos değişmeyi dusunuyorum ne önerirsiniz beyler. 500 800 arası bütçe

karamankolik
08 Mart 2015, 22:31
sana tavsiyem gözün kapalı al :) cbr a hiç ısınamadım, r25 de beklemek istemedim ki sl den daha pahalı zaten, daha atiktir 2 silindir ne de olsa.
ama 250sl inan tek silindir bile olsa dıştan göründüğünden çok daha iyi bir makine :)

benim diğer bi düşündüğümde sele genişliği, sl in özellikle yolcu selesi cbr dan daha dar.. ama sl inde titreşimi daha az deniyor, sele genişliğinden daha önemli bi konu. Cbr aldım alacam derken sl geldi işler değişti :)
Sen hangi renk aldın, ABS li mi?

afsinbugra
08 Mart 2015, 23:11
benim diğer bi düşündüğümde sele genişliği, sl in özellikle yolcu selesi cbr dan daha dar.. ama sl inde titreşimi daha az deniyor, sele genişliğinden daha önemli bi konu. Cbr aldım alacam derken sl geldi işler değişti :)
Sen hangi renk aldın, ABS li mi?

benim ki abs siz sedefli beyaz yeşillerden daha kaslı duruyor beyaz olduğu için :) yolcu selesine gelince motoru fatihten alım silivliye getirdik 2 kişi (80 km yaklaşık) yolcu selesi cidden çok küçük :) hava birazda rüzgarlıydı getirdiğimiz gün ben artçı olarak geldim bide kendi makinemde :queen: indiğimde dayak yemiş gibiydim :) hem rüzgar hem ufak biraz sıkıntı ama kısa yolculuklarda hiç problem olmaz

karamankolik
08 Mart 2015, 23:37
benim ki abs siz sedefli beyaz yeşillerden daha kaslı duruyor beyaz olduğu için :) yolcu selesine gelince motoru fatihten alım silivliye getirdik 2 kişi (80 km yaklaşık) yolcu selesi cidden çok küçük :) hava birazda rüzgarlıydı getirdiğimiz gün ben artçı olarak geldim bide kendi makinemde :queen: indiğimde dayak yemiş gibiydim :) hem rüzgar hem ufak biraz sıkıntı ama kısa yolculuklarda hiç problem olmaz

yolcu selesi önemli benim için ama yapacakda çok bişey yok. :silent:
Çoğunluk yeşile sarılıyor YEŞİLDEV diye ama ben de beyaz düşünüyorum inşallah. :)

surmenajetki
08 Mart 2015, 23:56
arkadaşlar merhaba, baktım burası canlı hemen aklımdakileri sorayım dedim:) geçen haftalarda inazuma düşünüyordum fakat fuardan sonra vazgeçtim. Nisan sonu yada mayıs başı gibi aksilik olmazsa Cbr250(2.el) yada 250sl almayı planlıyorum. topspeed filan hiç önemli değil. İlk motorum olacağı için malum istanbul trafiğinde rahat adapte olabileceğim birini seçmek istiyorum. Honda servis parça tamir gibi konularda uygun ve başarılı bunu biliyoruz. Fakat bana büyük gibi geliyor. Kuzenimde var mahallede sürdüm biraz ama kokuyorum açıkçası. 250sl fuarda bindim ayaklarım yere tam basıyor ve bayağ sevdim. Fakat kawa'dan en korktuğum servis ve parça vs ücretleri. Servisi nasıldır, ek maliyet vs çıktığında başımıza büyük bi iş almış mı oluruz? En çekindiğim konu bu kawa hakkında.
iyi sürüşler hepinize

noushzad
09 Mart 2015, 02:03
1.83 boy ideal'dir demi sl için. 1.80 üzeri almasın diyorlar :D

afsinbugra
09 Mart 2015, 14:01
arkadaşlar merhaba, baktım burası canlı hemen aklımdakileri sorayım dedim:) geçen haftalarda inazuma düşünüyordum fakat fuardan sonra vazgeçtim. Nisan sonu yada mayıs başı gibi aksilik olmazsa Cbr250(2.el) yada 250sl almayı planlıyorum. topspeed filan hiç önemli değil. İlk motorum olacağı için malum istanbul trafiğinde rahat adapte olabileceğim birini seçmek istiyorum. Honda servis parça tamir gibi konularda uygun ve başarılı bunu biliyoruz. Fakat bana büyük gibi geliyor. Kuzenimde var mahallede sürdüm biraz ama kokuyorum açıkçası. 250sl fuarda bindim ayaklarım yere tam basıyor ve bayağ sevdim. Fakat kawa'dan en korktuğum servis ve parça vs ücretleri. Servisi nasıldır, ek maliyet vs çıktığında başımıza büyük bi iş almış mı oluruz? En çekindiğim konu bu kawa hakkında.
iyi sürüşler hepinize

aynı konuda kafa yordum biraz ama 2013 2. ele o parayı vereceğime 500 üstüne koydum 2015 sıfır 250sl tercihim oldu ve kesinlikle de pişman değilim :D parça fiyatı ucuz alım satım çok hızlı olsun diyorsan o zaman cbr dan şaşma

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:59 ----------


1.83 boy ideal'dir demi sl için. 1.80 üzeri almasın diyorlar :D


1.83 boy ideal'dir demi sl için. 1.80 üzeri almasın diyorlar :D

kilon normalden biraz fazlaysa biraz sıkışabilirsin :D benim boy 1,75 kilo 85 gayet konforlu ve spor bir duruş oluyor (inceden göbeğimin olmasına rağmen :D )

Murat.K.
09 Mart 2015, 14:23
1.83 boy ideal'dir demi sl için. 1.80 üzeri almasın diyorlar :D

bizim memleketimizde ağzı olan konuşur güzel kardeşim. bak boydan sıkıntı olacak olsa idi neonxc yaşardı bunu. dalyan gibi bir kardeşimiz maşallahı var... en temizi sen kendin aletin üzerine ıkacaksın. önce senin beğenmen, senin içine sinmesi lazım. başkasının ne dediği önemli değil. sen kendini uygun buldun mu? gerisi hikaye...

yok rahat edemedin mi? deselerki nba de bütün basketçiler buna biniyor neye yarar değil mi?

karamankolik
09 Mart 2015, 14:36
aynı konuda kafa yordum biraz ama 2013 2. ele o parayı vereceğime 500 üstüne koydum 2015 sıfır 250sl tercihim oldu ve kesinlikle de pişman değilim :D parça fiyatı ucuz alım satım çok hızlı olsun diyorsan o zaman cbr dan şaşma

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:59 ----------





kilon normalden biraz fazlaysa biraz sıkışabilirsin :D benim boy 1,75 kilo 85 gayet konforlu ve spor bir duruş oluyor (inceden göbeğimin olmasına rağmen :D )

Bende 185cm - 70kg tam sl e göreyim heralde :thumleft:

codeprof
09 Mart 2015, 19:21
Ya bu aynaları bir türlü kendi şeridimi göstermesi için ayarlayamıyorum. ya omuzumu ya da yan şeridi görüyorum, Mirror extender almak haricinde başka bir çözümünü bilen var mı ?

surmenajetki
09 Mart 2015, 22:17
aynı konuda kafa yordum biraz ama 2013 2. ele o parayı vereceğime 500 üstüne koydum 2015 sıfır 250sl tercihim oldu ve kesinlikle de pişman değilim :D parça fiyatı ucuz alım satım çok hızlı olsun diyorsan o zaman cbr dan şaşma

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:59 ----------





kilon normalden biraz fazlaysa biraz sıkışabilirsin :D benim boy 1,75 kilo 85 gayet konforlu ve spor bir duruş oluyor (inceden göbeğimin olmasına rağmen :D )

ülkemde ki sisteme bak ya, daha motoru almadan parça parası düşünüyoruz:S korkuyor işte insan ne bilim. hadi motoru biz düşürmedik diyelim öyle hayvanlar var ki kurcalarken yada ulan benim kapıma çekmiş diye pat atıveriyorlar.
araştırmama göre 250sl tam bana göreymiş ama hayırlısı artık, ya haziran temmuza kadar sabır yada cbr pulsar artık allah ne verdiyse olacak inş