Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250 SL Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Sayfa :
1
2
3
4
5
6
7
[
8]
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
furkanguvenc
15 Şubat 2015, 01:09
http://www.hizliresimyukle.com/image/P39F
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:22 ----------
https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/s720x720/10395194_750023831718584_2022658913028695226_n.jpg ?oh=05708a0406e02470c84d686a09c8440c&oe=5507A027
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:35 ----------
Evet arkadaş kendime ait ilk motosikletime ilk benzini koyarken acelece eski telefonum iphone 4 ile bir fotoğraf çektim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:38 ----------
Hocam ne zaman ilk buluşma? Nerede buluşuyorsunuz kaç kişi oluyor ? :)
İstanbul da hangi bayiden aldınız acaba motoru?
Murat.K.
15 Şubat 2015, 01:44
Ben o tarz bir ses algılamadım daha???
Xavosa
16 Şubat 2015, 02:13
250SL her açıdan 250R dan daha keyifli bir alet. ancak en önemlisi bu iki motor bir birinden ciddi anlamda farklı. Türkiye de SL ile ne anlatıldığını daha insanlar kavrayamadı ama motorun üstüne çıktığınızda en ufak bir manevrada SL farkını hissediyorsunuz. bir süre sonra oyuncak gibi bu ya ne güzel demeye başlıyorsunuz. muadilleri daha kaslı duruyor sadece 250r değil diğerleride. kısa vadede o kaslı yapı insanı cezbediyor olabilir ama uzun vade de SL manevra kabiliyeti ve yönlendirme kolaylığı ile aradaki farkı kapatıyor. bence SL in en büyük eksiği vites göstergesi. hoş bir müddet sonra ihtiyaç kalmıyor ama başlangıçta çok arıyorsunuz...
Kesinlikle. Her geçen gün daha fazla ısındığım bir motor haline geliyor. Boyum 1.79 ve belki bir nebze küçük kalabilir ama ilk motorum olacağından motorumun ve özellikle benim ayağımın yere basması bir artı olacaktır :) Çünkü repsol cbr250'nin üstüne bindiğimde motorun çok büyük olduğunu düşünmüştüm ve bende bir tedirginlik yaratmıştı. r25 de yeni biri için fazla agresif bir motor diye düşünüyorum. Yaza kadar onunla 250 sl arasında kalacağım gibi görünüyor ama fiyat 13.500 den yukarı çıkarsa o da görüş alanımdan çıkacak.
Tech_N9ne
16 Şubat 2015, 02:19
Arkadaşlar yanlış anlaşılma olmasın kawasaki nin tüm motorları öyle sesli çalışır bu kronik bir sorun değildir. Büyük makinalar ile kıyaslıcak olursak zx6 yı rolantı sesinde bi dinleyin bide 600rr ı dinleyin ne demek istediğimi zaten anlarsınız kawasaki nin yapısı bu alt motoru sesli çalışır.
Kunduzz
16 Şubat 2015, 10:49
Bu haftasonu biraz gidip bakanayım araştırayım dedim. Ktm e girdim hiç aklımda olmayan bi model rc200 ü gördüm fotoğraflarla alakası yok çok dolgun bi motor acayip hoşuma gitti çıkışta 250sl i gördüm çok cılız geldi bana ya birde orda bi kaç eleman ile konuştum yedek parça için pahalı baya falan dediler bi bilginiz varmı kawasaki 250sl in yan grenaj ne kadar ?
neonxc
16 Şubat 2015, 12:56
Anladım. Servisini iyi kötü bir şekilde hallederiz herhalde. Ben bu konuda biraz takıntılıyım. Orjinal olmayan bir vida bile takılsa bir verim eksikliği yaşanıyor. Malumunuz vibrasyon kaynaklı problemler başlıca sorun haline geliyor. Özellikle türkiye şartlarında, yollarında motorlu taşıt kullanmak büyük sıknıtı yaratıyor. Ben atv kullanıcısıyım ve inanın bu konudan çok çektim. Sarsıntı kaynaklı defalarca yerinden çıkma, kırılma, egzos düşürme vb problemlerim oldu ve devam etmekte. O nedenle takdir ederseniz ilk ss motorumun kaliteli, sıfır ve servis ağı iyi olan bir motor olmasını istiyorum. e malum, istanbul dışı oluncada belki kawasaki biraz lüks kalacak ama ninja benim çocukluk hayalimdi diyebilirim. Nadir görülen o yeşil motorsikletin daha üstüne binmeden hissettirdiği tutkuyu inanın anlatamam. Yamaha kaliteli olabilir, honda belki her konuda ilk tercih sayılabilir ancak ninja dediğiniz zaman bende oluşan heyecan farklı bir boyutta. :)
Sizden bir görüş rica edeyim, 2012,2013 model önceki 250 R da temiz bir ikinci elde bir opsiyon olarak önümde duruyor. Çift silindirli, bir nebze daha performanslı, daha kaslı bir klasik ninja formu var. 250 sl yanında biraz naif kalıyor diye gözlemledim ama AEA'ın da belirttiği gibi atik ve bir çok yönden yeni teknoloji bir motor. Maddiyatı bir kenara bırakırsak bu iki motoru karşılaştırma konusunda ne düşünürsünüz?
Servis konusunda her şey ortada, Servis desteği diyince Honda diğer 3 japonun toplamından daha iyi bir ağa sahip. Zaten en çokta bu yüzden kazanıyor.
Motosiklet diyince benimde aklıma hep Kawasaki gelirdi, Kawasaki diyince de o yeşil rengi. Ben bu renge o kadar takıntılıyım ki Siyah Honda CBR 250r alıp yeşile boyatmayı düşünüyordum lokal bazda. Neyseki son anda kawasaki imdadıma yetişti :)
Öncelikle çift silindir ninja 250r yi hiç kullanmadım. O yüzden kendimde iki motoru kıyaslayacak bir yeterlilik görmüyorum. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan insanlara da uyuz olduğumdan bu konuda sadece hepimizin bildiği teknik rakamlar üzerinden gideceğim.
Eski kasa Ninja 250r oturuş pozisyonu ile Ninja 250sl den daha rahat. Ninja 250sl daha sportif bir oturuş pozisyonuna sahip. Spor kullanmayı seviyorsan Ninja 250sl ama rahatlık önemli ise çift silindir ninja 250r.
Eski kasa daha heybetli duruyor.
Eski kasa çift silindirli olması nedeniyle daha yüksek hızlara çıkıyor. Zaten arada 5bg bir fark var. Eski kasa gücün ve fazladan bir silinidirin vermiş olduğu farkla daha fazla yakıt tüketmekte.
Ben motor sürerken göstergeye bakmam, ama bir çok insan için gösterge önemli. Eski kasa biraz vintage göstergeye sahip :) Yeni kasa da ise tamamen dijital bir gösterge var.
Ayrıca Eski kasa ile kıyaslarsak yenisi 20kg daha hafif.
Benim sana tavsiyem, Sıfır olanını almandır. Eğer Ninja 250sl eski kasa olsaydı bu sefer çift silindir 250r al derdim. Sıfır motor sıfırdır her zaman. İkinci el işini ayrıca konuşup tartışmak gerekir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:38 ----------
İstanbul da hangi bayiden aldınız acaba motoru?
Fatihte bulunan Necat Motordan aldım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:53 ----------
Bu haftasonu biraz gidip bakanayım araştırayım dedim. Ktm e girdim hiç aklımda olmayan bi model rc200 ü gördüm fotoğraflarla alakası yok çok dolgun bi motor acayip hoşuma gitti çıkışta 250sl i gördüm çok cılız geldi bana ya birde orda bi kaç eleman ile konuştum yedek parça için pahalı baya falan dediler bi bilginiz varmı kawasaki 250sl in yan grenaj ne kadar ?
Yedek parçası en uygun motor Honda. Onun dışında Kawasaki de Suzukide Yamaha da KTM de hepsinde ayı bekliyor servislerde. Ama Kawasaki pahalılık konusunda ayrıca bir nam salmış bir marka oda ayrı tabiki.
Şuan yedek parça falan yok. Kaza yaparsak sipariş geçerler japonyaya. Oda fabrikadan yönlendirir.
Karalı
16 Şubat 2015, 12:58
@neonxc istedinde vermedikmi:) hemen bir ninja250r tahsis edeyim sana test için:)
neonxc
16 Şubat 2015, 14:22
@neonxc istedinde vermedikmi:) hemen bir ninja250r tahsis edeyim sana test için:)
Reiz Gündüz vakti bir buluşmamızda değiştirelim makinalarımızı :)
Kunduzz
16 Şubat 2015, 15:45
Servis konusunda her şey ortada, Servis desteği diyince Honda diğer 3 japonun toplamından daha iyi bir ağa sahip. Zaten en çokta bu yüzden kazanıyor.
Motosiklet diyince benimde aklıma hep Kawasaki gelirdi, Kawasaki diyince de o yeşil rengi. Ben bu renge o kadar takıntılıyım ki Siyah Honda CBR 250r alıp yeşile boyatmayı düşünüyordum lokal bazda. Neyseki son anda kawasaki imdadıma yetişti :)
Öncelikle çift silindir ninja 250r yi hiç kullanmadım. O yüzden kendimde iki motoru kıyaslayacak bir yeterlilik görmüyorum. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan insanlara da uyuz olduğumdan bu konuda sadece hepimizin bildiği teknik rakamlar üzerinden gideceğim.
Eski kasa Ninja 250r oturuş pozisyonu ile Ninja 250sl den daha rahat. Ninja 250sl daha sportif bir oturuş pozisyonuna sahip. Spor kullanmayı seviyorsan Ninja 250sl ama rahatlık önemli ise çift silindir ninja 250r.
Eski kasa daha heybetli duruyor.
Eski kasa çift silindirli olması nedeniyle daha yüksek hızlara çıkıyor. Zaten arada 5bg bir fark var. Eski kasa gücün ve fazladan bir silinidirin vermiş olduğu farkla daha fazla yakıt tüketmekte.
Ben motor sürerken göstergeye bakmam, ama bir çok insan için gösterge önemli. Eski kasa biraz vintage göstergeye sahip :) Yeni kasa da ise tamamen dijital bir gösterge var.
Ayrıca Eski kasa ile kıyaslarsak yenisi 20kg daha hafif.
Benim sana tavsiyem, Sıfır olanını almandır. Eğer Ninja 250sl eski kasa olsaydı bu sefer çift silindir 250r al derdim. Sıfır motor sıfırdır her zaman. İkinci el işini ayrıca konuşup tartışmak gerekir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:38 ----------
Fatihte bulunan Necat Motordan aldım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:53 ----------
Yedek parçası en uygun motor Honda. Onun dışında Kawasaki de Suzukide Yamaha da KTM de hepsinde ayı bekliyor servislerde. Ama Kawasaki pahalılık konusunda ayrıca bir nam salmış bir marka oda ayrı tabiki.
Şuan yedek parça falan yok. Kaza yaparsak sipariş geçerler japonyaya. Oda fabrikadan yönlendirir.
KTM için benimde fikirlerim öyle idi fakat servise girip sorduğumda öyle olmadığı farkettim
Ayna:24€
Yan grenaj:64€
ön:124€
çok abartılacak rakamlar değil bence bide kawa ile görüşüp fiyat almam lazım
Xavosa
16 Şubat 2015, 19:37
KTM için benimde fikirlerim öyle idi fakat servise girip sorduğumda öyle olmadığı farkettim
Ayna:24€
Yan grenaj:64€
ön:124€
çok abartılacak rakamlar değil bence bide kawa ile görüşüp fiyat almam lazım
Valla hocam Ktm'ye defalarca gittim ve rc 200'ü inceleme fırsatım oldu. aşağıdaki linkde göreceğiniz stickerın ki motor o olmadan çok sade duruyor, 450 tl olduğunu öğrenince başka bir şey sormadım :)
http://derestricted.com/wp-content/uploads/2013/11/ktm-rc-390-05.jpg
Kunduzz
17 Şubat 2015, 21:01
Valla hocam Ktm'ye defalarca gittim ve rc 200'ü inceleme fırsatım oldu. aşağıdaki linkde göreceğiniz stickerın ki motor o olmadan çok sade duruyor, 450 tl olduğunu öğrenince başka bir şey sormadım :)
http://derestricted.com/wp-content/uploads/2013/11/ktm-rc-390-05.jpg
Evet sticker a fazla fiyat çekmişler ya yetkili servis miydi sorduğun yer ?
Beyler R25ler dağıtıldı lansman fiyatından gelenler
Xavosa
17 Şubat 2015, 23:26
Servis konusunda her şey ortada, Servis desteği diyince Honda diğer 3 japonun toplamından daha iyi bir ağa sahip. Zaten en çokta bu yüzden kazanıyor.
Motosiklet diyince benimde aklıma hep Kawasaki gelirdi, Kawasaki diyince de o yeşil rengi. Ben bu renge o kadar takıntılıyım ki Siyah Honda CBR 250r alıp yeşile boyatmayı düşünüyordum lokal bazda. Neyseki son anda kawasaki imdadıma yetişti :)
Öncelikle çift silindir ninja 250r yi hiç kullanmadım. O yüzden kendimde iki motoru kıyaslayacak bir yeterlilik görmüyorum. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan insanlara da uyuz olduğumdan bu konuda sadece hepimizin bildiği teknik rakamlar üzerinden gideceğim.
Eski kasa Ninja 250r oturuş pozisyonu ile Ninja 250sl den daha rahat. Ninja 250sl daha sportif bir oturuş pozisyonuna sahip. Spor kullanmayı seviyorsan Ninja 250sl ama rahatlık önemli ise çift silindir ninja 250r.
Eski kasa daha heybetli duruyor.
Eski kasa çift silindirli olması nedeniyle daha yüksek hızlara çıkıyor. Zaten arada 5bg bir fark var. Eski kasa gücün ve fazladan bir silinidirin vermiş olduğu farkla daha fazla yakıt tüketmekte.
Ben motor sürerken göstergeye bakmam, ama bir çok insan için gösterge önemli. Eski kasa biraz vintage göstergeye sahip :) Yeni kasa da ise tamamen dijital bir gösterge var.
Ayrıca Eski kasa ile kıyaslarsak yenisi 20kg daha hafif.
Benim sana tavsiyem, Sıfır olanını almandır. Eğer Ninja 250sl eski kasa olsaydı bu sefer çift silindir 250r al derdim. Sıfır motor sıfırdır her zaman. İkinci el işini ayrıca konuşup tartışmak gerekir.[COLOR="Silver"]
Valla ninja kafamda kesinleşti gibi de tek korkum servis meselesi. Yine sürpriz masraflar yaşamak istemiyorum. SL'in bu yönden artısı tabi sıfır olması olur. Bu gibi sürpriz masraflar asgari düzeyde kalacaktır. Ayrıca motor abartıldığı kadar küçük de durmuyor bence. 250 R ise sadece ve sadece bakımlı, düşük km ve uygun fiyatlı bir üçlü yakalarsam almayı düşünüyorum. Onun dışında SL'deyim.
@Kunduzz Evet hocam fethiye ktm motorall'a sormuştum. Rc 200 gelen ilk mağazalardan biri. Motorun doğal hali pek ilgi çekici değil bence. KTM konsolları üzücü derecede başarısız diye düşünüyorum. İşçilik vs bilemem tabi ktm'den bahsediyoruz mutlaka iyidir, bir bilgim de yok ama ben görsel açıdan söylüyorum sadece. Sözlerim ayrıca panel bilgileri için değil dış tasarım olarak. onur kardeşim gösterge bazıları için önemli demiş ya, ben de onlardan biriyim ve sık sık bakarım. :P
neonxc
18 Şubat 2015, 15:17
Göstergeye bakma işi sıkıntı, iyi bir alışkanlık değil hocam. KTM nin göstergesi aslında en iyisi, en çok bilgiyi o veriyor. Ama tasarım olarak belki biraz yavan görünebilir doğrudur. Şahsen benim ninja nın göstergesi de tamam güzel ama çok az bilgi var.
Devir, Benzin, Km, Trip A, Trip B hepsi bu kadar işte. İnsan bir hareret göstergesi koyar arkadaş.
2. el işi baya sıkıntılı, birde bu 250cc likler genelde acemilerin ilk motoru olduğu için o motoru öğrenme devresindeki tüm hatalarla yüz yüze kalıyor.
GP500-1st
18 Şubat 2015, 15:49
Yollarda bolca görmek istiyoruz arkadaşlar,
Neyse yaz bi yaklaşssın R25 de bu da bolca etrafa olacak kanaatindeyim.
motoru kullanmadım ama cbr25 den 10 kg hafif olması ve max gücünü 9.750 vermesi dolayısıyla 8.500-11.000 RPM arası yani azarken Honda dan daha fazla zevk vericeği belli.
Birde son vites oranıda kısa olduğundan yokuşlarda ve önden geln rüzgarlarda, ve 160 km ye çıkma isteğinde cbr250 den daha inatçı davranır.
yolda bunun anlamı 150-160 a hemen hemen her düzlükte kısa sürede çıkabileceği.
holopter
18 Şubat 2015, 23:54
Bende fuarda ABSli sipariş vermeyi düşünüyorum.Şöyle bir fotoğraf ile sayfayı şenlendirelim.
http://www.digitalspidey.com/wp-content/uploads/2014/07/Ninja-250ZL.jpg
İnternette bu motor hakkında çok az fotoğraf ve video var motoru kullanan arkadaşlardan ricam daha fazla fotoğraf video vb. koyabilirseniz seviniriz.Motoru almayı düşünenlerin aklında hem bir fikir oluşmuş olur.
Görüşmek üzere...
Saygılarımla...
otobeygir
19 Şubat 2015, 00:10
Bende fuarda ABSli sipariş vermeyi düşünüyorum.Şöyle bir fotoğraf ile sayfayı şenlendirelim.
http://www.digitalspidey.com/wp-content/uploads/2014/07/Ninja-250ZL.jpg
İnternette bu motor hakkında çok az fotoğraf ve video var motoru kullanan arkadaşlardan ricam daha fazla fotoğraf video vb. koyabilirseniz seviniriz.Motoru almayı düşünenlerin aklında hem bir fikir oluşmuş olur.
Görüşmek üzere...
Saygılarımla...
Kawasaki yeşili ve siyahı çok güzel harmanlıyor.
mattiadestro
19 Şubat 2015, 02:29
yahu arkadaşlar bu motor piyasaya 12.5 kâğıttan çıkmayacak mı? 250r sahipleri ne yapıyor, 3-4 senelik motorlara hala 12 bin lira istiyorlar? garip gerçekten.
Sepetçioğlu
19 Şubat 2015, 02:45
yahu arkadaşlar bu motor piyasaya 12.5 kâğıttan çıkmayacak mı? 250r sahipleri ne yapıyor, 3-4 senelik motorlara hala 12 bin lira istiyorlar? garip gerçekten.
İstemesine isterler de veren var mı? :)
freewill
19 Şubat 2015, 16:09
@neonxc hocam rodojaınızı tamamladınız mı acaba ? size bir kaç sorum olacaktı ?
- Yakıt tüketimi ne durumda acaba ?
- Kısmet olursa yazın arkadaşlarla akdeniz turu yapmayı düşünüyorum sizce sıkıntı çıkarır mı?
- Malum ülkemizdeki yakıt fiyatları vergi mevzularından dolayı uzun süre motoru değiştirmeyi düşünmüyorum. O yüzden acaba aklınız da keşke bunu alsaydım dediğiniz oldu mu?
neonxc
19 Şubat 2015, 17:10
@neonxc hocam rodojaınızı tamamladınız mı acaba ? size bir kaç sorum olacaktı ?
- Yakıt tüketimi ne durumda acaba ?
- Kısmet olursa yazın arkadaşlarla akdeniz turu yapmayı düşünüyorum sizce sıkıntı çıkarır mı?
- Malum ülkemizdeki yakıt fiyatları vergi mevzularından dolayı uzun süre motoru değiştirmeyi düşünmüyorum. O yüzden acaba aklınız da keşke bunu alsaydım dediğiniz oldu mu?
Rodajım henüz bitmedi. 800 km de rodaj yağı değiştirildi. Ama kitapçığa göre 1600 km kadar da 6000 devri geçmeyin diyor. O yüzden aslında bitmiş olsada bitti diyemiyorum :)
Son bir kaç depodur pek yakıt ölçümü yapmıyorum. Ama genel olarak İstanbulda şehir içi tempolü sürüş yapıyorum ve 100km/3.5 litre yakıyor aşağı yukarı.
4 zamanlı japon malı su soğutmalı bir motor. Hocam kontak kapatmadan 4 bin km yol yine yaparsın yine sıkıntı çıkarmaz. Ama sen dayanabilir misin orası muamma :)
Motorumu iyiki almışım, hiç keşke dediğim olmadı. Ama Honda CBR 250r alsaydım kafamı çok taşlara vururdum. Bence şuan alınabilecek 2 tane motor var biri Yamaha YZF 25 diğeride Kawasaki Ninja 250sl
sdirer
19 Şubat 2015, 17:25
sevgili neonxc; sizin motor testte tekere gelmedi mi; harş diye gazlanmadı mı; 0-100 ü ölçülmedi mi; son sürat ölçümü yarım kalmadı mı?
o makinenin rodajı çoktan güle güle olmadı mı sizce :king: ? hala neyin rodajı neyin devrinden bahsediyorsunuz? bir anlasam? :silent:
neonxc
19 Şubat 2015, 17:50
sevgili neonxc; sizin motor testte tekere gelmedi mi; harş diye gazlanmadı mı; 0-100 ü ölçülmedi mi; son sürat ölçümü yarım kalmadı mı?
o makinenin rodajı çoktan güle güle olmadı mı sizce :king: ? hala neyin rodajı neyin devrinden bahsediyorsunuz? bir anlasam? :silent:
Altın elbiseli adamın yaptığı testi soruyorsanız o benim motorum değil :D Bu forumdan bir abimizin motoru.
sdirer
19 Şubat 2015, 18:18
benim hatlar karıştı demek ki. :)
ben o motoru sizinki sanıyordum. :) demekk i rodaja devam :)
Murat.K.
19 Şubat 2015, 18:20
sevgili neonxc; sizin motor testte tekere gelmedi mi; harş diye gazlanmadı mı; 0-100 ü ölçülmedi mi; son sürat ölçümü yarım kalmadı mı?
o makinenin rodajı çoktan güle güle olmadı mı sizce :king: ? hala neyin rodajı neyin devrinden bahsediyorsunuz? bir anlasam? :silent:
o makina bize ait idi. bu arada mesajınızdan anladığım kadarı ile bazı hususlarda eksik bilginiz var. rodaj demek sabit bir devirde km lerce gitmek demek değildir. arada gaz açmanızda gerekir. zaten öbür türlü ancak pistte girip rodaj yapabilir idiniz. bu arada 1nci viteste motor tekere gelebiliyor yani tekere geldi rodaj kaçtı gibi bir durum olmaz. kısacası rodaj hakkında bilgilerinizi biraz tazelemenizi tavsiye ediyorum
bunun yanında merak buyurmayınız ki 1-2 sefer gaz açma ile rodaj bozulmuyor. trafikte mecburen gaz açmak zorunda kalıyor. o yuzden belirttiğim gibi öbür türlü olsa motoru aldığınızda yola çıkmak yerine piste gitmeniz gerekir rodaj süresini tamamlamak için. bunun yanı sıra ilk 800 km de 6000 devir ikince 8000 km de 8000 deviri geçmeyin ama arada tapa gaz olmamak kaydı ile devir yükseltmekte fayda var derler. hatta bu bilgiyi size bütün eski motorcular söyleyecektir.
neyse... en azından motorumuzun ne durumda olduğunu bizzat biliyoruz..................
umuttuna
19 Şubat 2015, 18:26
Rodajım henüz bitmedi. 800 km de rodaj yağı değiştirildi. Ama kitapçığa göre 1600 km kadar da 6000 devri geçmeyin diyor. O yüzden aslında bitmiş olsada bitti diyemiyorum :)
Son bir kaç depodur pek yakıt ölçümü yapmıyorum. Ama genel olarak İstanbulda şehir içi tempolü sürüş yapıyorum ve 100km/3.5 litre yakıyor aşağı yukarı.
4 zamanlı japon malı su soğutmalı bir motor. Hocam kontak kapatmadan 4 bin km yol yine yaparsın yine sıkıntı çıkarmaz. Ama sen dayanabilir misin orası muamma :)
Motorumu iyiki almışım, hiç keşke dediğim olmadı. Ama Honda CBR 250r alsaydım kafamı çok taşlara vururdum. Bence şuan alınabilecek 2 tane motor var biri Yamaha YZF 25 diğeride Kawasaki Ninja 250sl
Motorunuz hayirli olsun hocam allah kaza bela vermesin.arada bu sayfaya girip motor hakkinda bilgi almaya calisiyoruz genellikle hatta genellikle degil surekli honda dusmanligi yapiyorsunuz anlamsiz bur sekilde yanlis anlamayin polemik pesinde degilim ama bizim zevkimiz belki hondadan yana belki parca parasi bakim ucuzlugu ya da her yerde olan servis agi bizim daha cok isimize geliyor olamaz mi?niye bu surekli laf sokmalar anlamak mumkun degil.sizin motorunuz daha guzel daha kaliteli daha o daha bu bittiyse su laf sokmalariniza bir son verirseniz cok hos olacak emin olun.tekrar hayirli olsun gule gule kullanin
Murat.K.
19 Şubat 2015, 18:31
Motorunuz hayirli olsun hocam allah kaza bela vermesin.arada bu sayfaya girip motor hakkinda bilgi almaya calisiyoruz genellikle hatta genellikle degil surekli honda dusmanligi yapiyorsunuz anlamsiz bur sekilde yanlis anlamayin polemik pesinde degilim ama bizim zevkimiz belki hondadan yana belki parca parasi bakim ucuzlugu ya da her yerde olan servis agi bizim daha cok isimize geliyor olamaz mi?niye bu surekli laf sokmalar anlamak mumkun degil.sizin motorunuz daha guzel daha kaliteli daha o daha bu bittiyse su laf sokmalariniza bir son verirseniz cok hos olacak emin olun.tekrar hayirli olsun gule gule kullanin
konu sizin cbr 250 niz tüüü kaka konusu değil. neonx te benim gibi 3 motor arasında kalmış idi alım yapacağı zaman. cbr250 2014 kasa mı ? R25 mi SL mi.... iyi ki SL almışız çünkü "BİZCE" veya "TERCİHİMİZCE" diye devam ediyor konu. yani siz cbr250 aldığınız için kötü seçim yapmadınız. bizler kendi ihtiyaçlarımıza göre kendimizce iyi motor seçmişiz.....
sdirer
19 Şubat 2015, 18:41
o makina bize ait idi. bu arada mesajınızdan anladığım kadarı ile bazı hususlarda eksik bilginiz var. rodaj demek sabit bir devirde km lerce gitmek demek değildir. arada gaz açmanızda gerekir. zaten öbür türlü ancak pistte girip rodaj yapabilir idiniz. bu arada 1nci viteste motor tekere gelebiliyor yani tekere geldi rodaj kaçtı gibi bir durum olmaz. kısacası rodaj hakkında bilgilerinizi biraz tazelemenizi tavsiye ediyorum
* "o makina bize ait idi.". hayırlı olsun, kazasız, belasız inşallah.
* "bu arada mesajınızdan anladığım kadarı ile bazı hususlarda eksik bilginiz var.". başkalarının zihnindekileri bilebilmek/anlayabilmek/görebilmek/okuyabilmek gibi bir gücünüz yoksa farazi konuşmayın, belki ben de sizin kadar biliyorumdur?
* "rodaj demek sabit bir devirde km lerce gitmek demek değildir." öyle diyen oldu mu?
* "zaten öbür türlü ancak pistte girip rodaj yapabilir idiniz." doğru söylemişsiniz; ama bakınız üstteki cevap.
* "bu arada 1nci viteste motor tekere gelebiliyor yani tekere geldi rodaj kaçtı gibi bir durum olmaz.". ee, haklısınız, kırbacı vurmak lazım.
* "kısacası rodaj hakkında bilgilerinizi biraz tazelemenizi tavsiye ediyorum". hım; nerede kalmıştık?
bakın Barkın ne demiş? http://www.altinelbiseliadam.com/kymco-grand-dink-250-2013/ hepsini izlemeyin 1:40 - 2:00 arası yeterli.
saygılarımla
Murat.K.
19 Şubat 2015, 19:14
* "o makina bize ait idi.". hayırlı olsun, kazasız, belasız inşallah.
* "bu arada mesajınızdan anladığım kadarı ile bazı hususlarda eksik bilginiz var.". başkalarının zihnindekileri bilebilmek/anlayabilmek/görebilmek/okuyabilmek gibi bir gücünüz yoksa farazi konuşmayın, belki ben de sizin kadar biliyorumdur?
* "rodaj demek sabit bir devirde km lerce gitmek demek değildir." öyle diyen oldu mu?
* "zaten öbür türlü ancak pistte girip rodaj yapabilir idiniz." doğru söylemişsiniz; ama bakınız üstteki cevap.
* "bu arada 1nci viteste motor tekere gelebiliyor yani tekere geldi rodaj kaçtı gibi bir durum olmaz.". ee, haklısınız, kırbacı vurmak lazım.
* "kısacası rodaj hakkında bilgilerinizi biraz tazelemenizi tavsiye ediyorum". hım; nerede kalmıştık?
bakın Barkın ne demiş? http://www.altinelbiseliadam.com/kymco-grand-dink-250-2013/ hepsini izlemeyin 1:40 - 2:00 arası yeterli.
saygılarımla
Eee madem o zaman sizi kırmayayım "motorumuz mundar oldu" hadi gözünüz Aydın olsun.
neonxc
19 Şubat 2015, 19:25
Motorunuz hayirli olsun hocam allah kaza bela vermesin.arada bu sayfaya girip motor hakkinda bilgi almaya calisiyoruz genellikle hatta genellikle degil surekli honda dusmanligi yapiyorsunuz anlamsiz bur sekilde yanlis anlamayin polemik pesinde degilim ama bizim zevkimiz belki hondadan yana belki parca parasi bakim ucuzlugu ya da her yerde olan servis agi bizim daha cok isimize geliyor olamaz mi?niye bu surekli laf sokmalar anlamak mumkun degil.sizin motorunuz daha guzel daha kaliteli daha o daha bu bittiyse su laf sokmalariniza bir son verirseniz cok hos olacak emin olun.tekrar hayirli olsun gule gule kullanin
Hocam ben honda düşmanlı değilim, Honda Türkiyeyi eleştiriyorum, onuda özellikle CBR 250r modeliyle. Hak verirsiniz ki bugün 250cc racing motor piyasasının bu kadar yükselmesi honda yüzünden. Honda her 3-4 ayda bir zam yapıp bu kadar piyasayı yükseltmeseydi belkide şuan ki ninja mı daha da ucuza alabilirdim.
Yoksa marka olarak 4 japonu da ayı ayrı severim. Hatta Honda ya ayrı bir sempatim vardır. Ben motosiklet kullanmayı Honda Güvenli sürüş kursundan öğrendim. Gördüğüm her adama da ısrarla tavsiye ederim. O eğitm de Honda nın marka olarak ne kadar kurumsal ve güçlü olduğunu bir kez daha öğrenmiş oldum.
CBR 250r gelince, hep bahsediyorum ben o motoru almak için bayiye gittim ama satılmıştı. Eğer satılmasaydı benim ninja 250sl den haberim aldıktan sonra olacaktı. Yani ufak bir şansla Honda sahibi olmak yerine Kawasaki sahibi oldum.
Hiç bir alanda mükemmel bir ürün olmadığı gibi motosiklette de mükemmel olan yoktur. Herkesin ihtiyaçları farklıdır, ve bu ihtiyaçlara cevap verecek motosiklet te farklıdır. Honda cbr 250r bana hitap etmiyor, ama Ninja 250sl bana daha çok hitap ediyor.
Çünkü benim için önce ekonomik olması önemli. En büyük kıstasım bu, zaten hepsi japon, belli bir kalitesi var. Honda daha çok konfor, servis desteği isteyenlere hitap ediyor, ben zaten İstanbuldayım, servis sıkıntım yok, ama Honda lastik masrafı ile oluşan aradaki 2 bin tl farkı ile bana hitap etmiyor. O yüzden alsaydım sonra da ninjayı görecektim ve pişman olacaktım.
İstemeden de olsa Honda düşmanı gibi görünmüşüm, bu konuda yanlış anlaşılmak istemem. Ayrıca eklemek isterim ki CBF1000 aşırı derecede bayıldığım, PCX 150 scooter tavsiyesi isteyenlere şiddetle önerdiğim, Africa Twin ise benim için tam anlamı ile efsane bir modeldir.
Markalar gelip geçer, yarın kawayı satar Honda alırım, Onuda satar Suzuki alırım. Önemli olan motosikletin üzerinde olmak, Kontroayı verip virajlara girmek. Ve bunu bir ömür keyfini çıkararak yapmak. Yoksa şu bu marka tamamen tefarruat.
Saygılarımla.
umuttuna
19 Şubat 2015, 20:10
Kesinlikle her lafiniza katiliyorum ayrica anlayisli ve nazik cevabiniz icin ictenlikle tesekkur ederim.hepimizin kazanci belli avrupada yasayan insanlar kadar bizim de kaliteye ucuza sahip olmak hakkimiz.ucuk kacik fiyatlar hakkinda hondanin yaptigi zamlar hakkinda da diyecek zaten laf yok tamamen tepkisiz bir toplum oldugumuzu bildiginden dolayi canlari istedigi gibi zam yapabiliyorlar.devletin vergi yuku zaten akil almaz.velhasil bu motorlarin hicbiri bu paralari haketmiyor.tek iyi yan seceneklerimiz artarsa belki fiyatlar duser tesellisi.kazasiz bol neseli gunler dilerim
SL250'yi bayide görüp, oturup beğenmemiştim. Geçen gün fuar davetiyesi sormak için Honda bayisine gittiğimde acaba yanlış mı düşünüyorum diyerek CBR 250'ye oturdum ve fikrim değişmedi. Kawasaki'nin üzerindeki motor daha iyi olsa da, daha iyi gitse de yine tercihim de CBR 250 olur. Sebebi de kalıbı ve rahatlığı. Ayrıca her ne kadar bazı arkadaşlar aksini söyleseler de CBR 250'nin malzeme ve işçilik kalitesinin SL250'den aşağı kalır bir tarafı yok. Evet Honda pahalı bir motor, onun yerine R25 tercih edilebilir ama bu boyut mevzusundan dolayı yine de SL250'yi almayı düşünmem. Z250SL ise naked olduğunu için oturuş pozisyonu daha rahat olacağından ve performansından dolayı tercih edilebilir duruyor. Tabi yine de üzerine binip görmek gerekir.
Kısacası ben CBR250 alan arkadaşların yanlış yaptığını falan düşünmüyorum.
holopter
19 Şubat 2015, 22:55
SL250'yi bayide görüp, oturup beğenmemiştim. Geçen gün fuar davetiyesi sormak için Honda bayisine gittiğimde acaba yanlış mı düşünüyorum diyerek CBR 250'ye oturdum ve fikrim değişmedi. Kawasaki'nin üzerindeki motor daha iyi olsa da, daha iyi gitse de yine tercihim de CBR 250 olur. Sebebi de kalıbı ve rahatlığı. Ayrıca her ne kadar bazı arkadaşlar aksini söyleseler de CBR 250'nin malzeme ve işçilik kalitesinin SL250'den aşağı kalır bir tarafı yok. Evet Honda pahalı bir motor, onun yerine R25 tercih edilebilir ama bu boyut mevzusundan dolayı yine de SL250'yi almayı düşünmem. Z250SL ise naked olduğunu için oturuş pozisyonu daha rahat olacağından ve performansından dolayı tercih edilebilir duruyor. Tabi yine de üzerine binip görmek gerekir.
Kısacası ben CBR250 alan arkadaşların yanlış yaptığını falan düşünmüyorum.
ASlında yanlış diye birşey yok herkesin kendi doğrusu var diyebiliriz.Benim şahsi fikrim sırf ABS için bile ninja 250sl tercih edilir.
Saygılarımla...
neonxc
20 Şubat 2015, 11:41
Kesinlikle her lafiniza katiliyorum ayrica anlayisli ve nazik cevabiniz icin ictenlikle tesekkur ederim.hepimizin kazanci belli avrupada yasayan insanlar kadar bizim de kaliteye ucuza sahip olmak hakkimiz.ucuk kacik fiyatlar hakkinda hondanin yaptigi zamlar hakkinda da diyecek zaten laf yok tamamen tepkisiz bir toplum oldugumuzu bildiginden dolayi canlari istedigi gibi zam yapabiliyorlar.devletin vergi yuku zaten akil almaz.velhasil bu motorlarin hicbiri bu paralari haketmiyor.tek iyi yan seceneklerimiz artarsa belki fiyatlar duser tesellisi.kazasiz bol neseli gunler dilerim
Teşekkür ederim hocam, malesef şuan aldığımız motorların yurt dışı fiyatına bakınca insan daha da bir üzülüyor. Elin yabancı buz dolabı alır gibi rahatlıkla motosiklet alırken. Biz ise aylarca yıllarca para biriktirmek küçük bir servet yatırmak zorunda kalıyoruz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:09 ----------
SL250'yi bayide görüp, oturup beğenmemiştim. Geçen gün fuar davetiyesi sormak için Honda bayisine gittiğimde acaba yanlış mı düşünüyorum diyerek CBR 250'ye oturdum ve fikrim değişmedi. Kawasaki'nin üzerindeki motor daha iyi olsa da, daha iyi gitse de yine tercihim de CBR 250 olur. Sebebi de kalıbı ve rahatlığı. Ayrıca her ne kadar bazı arkadaşlar aksini söyleseler de CBR 250'nin malzeme ve işçilik kalitesinin SL250'den aşağı kalır bir tarafı yok. Evet Honda pahalı bir motor, onun yerine R25 tercih edilebilir ama bu boyut mevzusundan dolayı yine de SL250'yi almayı düşünmem. Z250SL ise naked olduğunu için oturuş pozisyonu daha rahat olacağından ve performansından dolayı tercih edilebilir duruyor. Tabi yine de üzerine binip görmek gerekir.
Kısacası ben CBR250 alan arkadaşların yanlış yaptığını falan düşünmüyorum.
Ninja 250sl nin oturuş pozisyonunun daha spor olmasından dolayı rahatsız olduğunu bağıra bağıra söylüyoruz zaten hocam :) Zaten bu motorunda neredeyse eleştirilecek tek noktası bu.
Kendimde billakis çok tekrarladım. Rahatlığa öncelik veren adamın uzak durması gereken bir motor.
freewill
20 Şubat 2015, 15:18
Rodajım henüz bitmedi. 800 km de rodaj yağı değiştirildi. Ama kitapçığa göre 1600 km kadar da 6000 devri geçmeyin diyor. O yüzden aslında bitmiş olsada bitti diyemiyorum :)
Son bir kaç depodur pek yakıt ölçümü yapmıyorum. Ama genel olarak İstanbulda şehir içi tempolü sürüş yapıyorum ve 100km/3.5 litre yakıyor aşağı yukarı.
4 zamanlı japon malı su soğutmalı bir motor. Hocam kontak kapatmadan 4 bin km yol yine yaparsın yine sıkıntı çıkarmaz. Ama sen dayanabilir misin orası muamma :)
Motorumu iyiki almışım, hiç keşke dediğim olmadı. Ama Honda CBR 250r alsaydım kafamı çok taşlara vururdum. Bence şuan alınabilecek 2 tane motor var biri Yamaha YZF 25 diğeride Kawasaki Ninja 250sl
:) hocam uzun yol derken konfor bakımından sordum :) titreşim olsun oturuş pozisyonu olsun sele konforu gibi unsurları kasettim :) yoksa msx ile aydından afyona gitmişliğim var :)bir de misal pcx de rahat gibi görünüyor ama 50 km yol gittikten sonra totom fena ağrıyordu özellikle o koltuktaki çıkıntı muhabbetinden dolayı sinir olmuştum :) Aydın civarında da kimse de yok ki gidip bakalım.
neonxc
20 Şubat 2015, 16:52
:) hocam uzun yol derken konfor bakımından sordum :) titreşim olsun oturuş pozisyonu olsun sele konforu gibi unsurları kasettim :) yoksa msx ile aydından afyona gitmişliğim var :)bir de misal pcx de rahat gibi görünüyor ama 50 km yol gittikten sonra totom fena ağrıyordu özellikle o koltuktaki çıkıntı muhabbetinden dolayı sinir olmuştum :) Aydın civarında da kimse de yok ki gidip bakalım.
Titreşim tek silindirli bir motosiklete göre minimum düzeyde. Arkanda artçı ile uzun yol baya baya sıkıntı olur, en azından artçı selesine bir şeyler yapmak lazım. Tek kişi uzun yola gelince, Bir günde İstanbul şehir içinde dur kalklı çaylı börekli 250 km den fazla yol yaptım. Sele ile ilgili bir şikayetim olmadı. Ama tabiki İnazumadan CBR 250r den binen adam beğenmeye bilir haklı olarak.
Şimdi bu hayatta aynı anda herşeye sahip olamıyorsun hocam. Sarışın mavi gözlü ateşli bir hatun olsun, ama gözü dışarıda olmasın evde bana çay börekte yapsın, benden çok kıyafet şu bu masrafı çıkarmasın diyorsun o iş olmaz. Ya öyle bir hatunu alıp maddi masraflara ve kıskançlığı kabulleneceksin, ya da ortalama bir kız bulup huzurlu bir yuva kuracaksın.
Racing motor olsun, Duruşum gidişim tarz olsun, ama konforlu konforlu gidim olayıda buna benziyor :) Ne kadar saf kan racing o kadar konforsuz. Ama senin için kabul edilebilir konfor değeri ne kadar? bunu senden başkası asla bilemez.
Xavosa
20 Şubat 2015, 17:18
Göstergeye bakma işi sıkıntı, iyi bir alışkanlık değil hocam. KTM nin göstergesi aslında en iyisi, en çok bilgiyi o veriyor. Ama tasarım olarak belki biraz yavan görünebilir doğrudur. Şahsen benim ninja nın göstergesi de tamam güzel ama çok az bilgi var.
Devir, Benzin, Km, Trip A, Trip B hepsi bu kadar işte. İnsan bir hareret göstergesi koyar arkadaş.
2. el işi baya sıkıntılı, birde bu 250cc likler genelde acemilerin ilk motoru olduğu için o motoru öğrenme devresindeki tüm hatalarla yüz yüze kalıyor.
Doğrudur hocam da alışkanlıktan öte kontrol amaçlı diyelim. O yönde bir takıntı oldu Tabi ne kadar yola bakarsak o kadar iyi. KTM konusunda tasarım olarak söylediğimi belirttim zaten, ekran bilgisi vs mutlaka yeterlidir. Ama tasarım inan ktm kalitesini yansıtmayı bırak dizayn olarak bile kötü. Gösterge konusunu şöyle önemsiyorum;
estetik, iyi ışıklandırılmış, iyi ve göz yormayan şekilde yerleişimi yapılmış bilgileri içeren, motorun sınıfına göre harmanlanmış bir gösterge kesinlikle kullanıcıyı havaya sokan etkenlerden bir tanesi. ayrıca motorun benimle konuştuğu tek nokta. gösterge o kadar önemli ki aslına, çoğu kişi bunu es geçiyor.
freewill
20 Şubat 2015, 17:19
Titreşim tek silindirli bir motosiklete göre minimum düzeyde. Arkanda artçı ile uzun yol baya baya sıkıntı olur, en azından artçı selesine bir şeyler yapmak lazım. Tek kişi uzun yola gelince, Bir günde İstanbul şehir içinde dur kalklı çaylı börekli 250 km den fazla yol yaptım. Sele ile ilgili bir şikayetim olmadı. Ama tabiki İnazumadan CBR 250r den binen adam beğenmeye bilir haklı olarak.
Şimdi bu hayatta aynı anda herşeye sahip olamıyorsun hocam. Sarışın mavi gözlü ateşli bir hatun olsun, ama gözü dışarıda olmasın evde bana çay börekte yapsın, benden çok kıyafet şu bu masrafı çıkarmasın diyorsun o iş olmaz. Ya öyle bir hatunu alıp maddi masraflara ve kıskançlığı kabulleneceksin, ya da ortalama bir kız bulup huzurlu bir yuva kuracaksın.
Racing motor olsun, Duruşum gidişim tarz olsun, ama konforlu konforlu gidim olayıda buna benziyor :) Ne kadar saf kan racing o kadar konforsuz. Ama senin için kabul edilebilir konfor değeri ne kadar? bunu senden başkası asla bilemez.
hocam aradım kawayı kuşadasına gidicem yarın bir aksilik olmazsa 1 hafta içinde param gelecek zaten. Aslında inazuma hoşuma gidiyor fakat çok fazla hantalat biraz da ne yalan söyleyeyim ihtiyar işi duruyor :) honda cbr 250 ise gereksiz pahalı ve irc gibi lastikten ötürü cepten toplamda 3000 tl ye yakın fazla ödeme olacak. R25 de de durum aynı malesef. Top speed delisi değilim ama genel kullanım bölgem genel de karayolu olduğun için en azında gazı açtım mı en kısa zaman da sollamayı tamamlayıp şeridime dönmek isterim. Artçı pek düşünmüyorum zaten 1,79 civarı boyum ve 98 kiloyum motora eziyet etmek gereksiz :) Bir de cbr de aea son incelemede eleman 100 km sonra titreşimden kollarımı hissedemiyorum gibisinden cümle kurması beni acayip soğuttu. Daha öncede söylediğim gibi alıp uzun süre kullanmak istiyorum o yüzden aklımda soru işareti kalsın istemiyorum :) kuşadasındaki arkadaşlar ellerinde yeşil siyah rengi olduklarını belirttiler. Bakalım nasip olursa yarın yola çıkar giderim. üstüne oturmam şart çok fazla boyut takıntım yok olsa msx almazdım :) Bu arada ilginiz için teşekkür ederim olur da yolunuz düşerse aydın civarına beklerim :)
Karalı
20 Şubat 2015, 17:42
Boşverin göstergeyi beyler motor'mu alıyoruz diskotekmi motosikletin gücü ivmelenmesi yüksek devirlerdeki sesi daha çok havaya sokar amaç motosiklet sürmekten zevk almaksa...hepsi güzel
freewill
24 Şubat 2015, 22:52
83 kilo 1.82 boyum var benim ebatlarıma uyarmı birde yeni başlayan için uygunmudur
şu boy kiloya çok takılmamak lazım 5 ay kadar msx kullandım :) 1,79 boy 100 kg hatta o zamanlar 110 kg idim :)
neonxc
25 Şubat 2015, 09:33
Benden sizede dost tavsiyesi, kilonuza uygun motor arıyacağınıza kilonuzu verin bence. Bende 3 ay kadar önce 85 kg gelmiştim, ama spor hafif diyet ile şuan 73kg dayım. Gün içerisindeki enerjim arttı resmen.
Murat.K.
25 Şubat 2015, 09:41
Benden sizede dost tavsiyesi, kilonuza uygun motor arıyacağınıza kilonuzu verin bence. Bende 3 ay kadar önce 85 kg gelmiştim, ama spor hafif diyet ile şuan 73kg dayım. Gün içerisindeki enerjim arttı resmen.
Konu dağılacak ama hafif diyetten kasıt nedir? 120 kilodan 86-83 sınırına düştüm ama hafif göbekli kaldım. Spora gidecek vakit yok çalışma saatlerinden dolayı diyet ile çözmek Lazım. Uyguladığın diyet be idi? Hoş benim kadar Yemeğe düşkün bir adam için diyette zor ama...
neonxc
25 Şubat 2015, 10:39
Konu hiçte dağılmaz abi, Bana konu dağıtıyorsun diyecek adam önce benim kadar bilgi paylaşımında bulunsun ondan sonra karşıma gelsin, aksi takdirde adam yerine sayıp cevap dahi vermem.
Neticede motosiklet otomobil gibi değil, En ufak ağırlık farkının bile sürüş dinamimiğizi değiştirdiği, ayrıca iyi bir fiziksel kondisyonda değilse bizi çabucak yoracak, ve uzun yolculukları ızdırap haline getirebilecek bir alet. Özellikle de racing tarz motosikletler.
Bizim Ninja 250SL de slim fit bit motor olduğu için, koca koca göbekle kimseyi kandırmayalım hiç hoş durmaz. Sadece Ninja 250sl değil diğer hiç bir racing motorda da kocaman bir göbekle hoş durulmuyor. Spor bir motorada spor bir vücut gerekli :)
P90X spor programını internette araştırarak başlayabilirsiniz. Evde yapacağınız bu programın için bir kaç tane spor aleti yeterli (barfiks, dambıl, yoga matı) Beslenmeye gelincede hafif diyetten kastım ( Beyaz ekmek kesinlikle yasak, sadece bir kaç dilim tam buğday ekmeği, şeker kesinlikle yasak, tatlı çikolata bisküvi falan hayalini bile kurmak yok. Yağlı yiyecekler, hamur işleride yok. Akşam yatarken hafif salata tarzı şeyler, bol bol suç içme hepsi bu kadar :)
Ek olarak, yaşa göre kilo verme işi zorlaşıyor. Malum yaş ilerledikçe metobolizma yavaşlıyor ve alınan besinleri yakmak daha da çok zorlaşıyor bunuda unutmamak gerek.
--------------------
Bu arada, Bizim motorlar için koruma takozunu araştıran var mı? Ben yurt dışı sitelerini kurcalıyorum ama halen şöyle orjinal bir koruma takozu seti bulamadım. Koruma takozu da olmayınca korka korka biniyorum motora.
Murat.K.
25 Şubat 2015, 11:16
Ek olarak, yaşa göre kilo verme işi zorlaşıyor. Malum yaş ilerledikçe metobolizma yavaşlıyor ve alınan besinleri yakmak daha da çok zorlaşıyor bunuda unutmamak gerek.
--------------------
Bu arada, Bizim motorlar için koruma takozunu araştıran var mı? Ben yurt dışı sitelerini kurcalıyorum ama halen şöyle orjinal bir koruma takozu seti bulamadım. Koruma takozu da olmayınca korka korka biniyorum motora.
ek olarak diyerek konuya girdin beni bitirdin! tebrik ederim. :)
-------------
Fuarda Z-Moto ya tekrar soracağız. Nisan Mayıs gibi gelecek diyorlardı lakin bilgi net değildi. Fuar ile beraber ben şahsen özel olarak sıkıştırıp, koruma takozu talep edeceim. "Motoru sattınız koruma niye getirmiyorsunuz arkadaşım, çizelimde krenaj satın diye mi?" şeklinde çemkirmeyi düşünüyorum :)
mephamd
25 Şubat 2015, 11:17
Koruma takozu için Aydın kardeşlere yazın face üzerinden. Bu sene çok satscak bir moto sonuçta. Sizin için üretirler. Fuarda da yanlarına gidin. R25 için üretim yaptılar.
neonxc
25 Şubat 2015, 15:22
Koruma takozu için Aydın kardeşlere yazın face üzerinden. Bu sene çok satscak bir moto sonuçta. Sizin için üretirler. Fuarda da yanlarına gidin. R25 için üretim yaptılar.
Teşekkürler hocam, Aydın Kardeşleri facebook ta buldum ve kendisi ile konuştum. Evet fuara geleceklerini ve motoru incelediklerinde üretim yapabileceklerini söyledi. Bende fuara gideceğim için fazla uzatmak istemedim. Fuarda nasıl olsa yüz yüze görüşürüz.
Murat abi, Z motora altarnatif olarak Aydın kardeşler ile görüşüp bir fiyat alalım derim ben. Netice Ninja 250sl sahibi olarak sayımız her ne kadar şuan az olsada artmakta sürekli.
Murat.K.
25 Şubat 2015, 15:34
Teşekkürler hocam, Aydın Kardeşleri facebook ta buldum ve kendisi ile konuştum. Evet fuara geleceklerini ve motoru incelediklerinde üretim yapabileceklerini söyledi. Bende fuara gideceğim için fazla uzatmak istemedim. Fuarda nasıl olsa yüz yüze görüşürüz.
Murat abi, Z motora altarnatif olarak Aydın kardeşler ile görüşüp bir fiyat alalım derim ben. Netice Ninja 250sl sahibi olarak sayımız her ne kadar şuan az olsada artmakta sürekli.
orjinal koruma takozunda 200-300€ gibi bir rakam çıkacak karşımıza onu biliyoruz. zaten Z-Moto dan aldık takribi rakamı. lakin dediğin gibi pazar günü fuarda iken aydın kardeşlerin standına uğrayıp onlar ilede konuşacağım. burada takılacağımız tek husus görsellik olacak sanırım. orjinal parçayı görmedim ama yan sanayi takozlar genelde düz siyah renkli oluyor. takılacak parçanın motorun görselliğini de bozmaması gerekiyor.
freewill
26 Şubat 2015, 16:52
Beyaz rengini gören var mı arkadaşlar :)
Karalı
26 Şubat 2015, 18:17
Fuarda beyazı vardı:)
freewill
26 Şubat 2015, 22:39
canlı canlı fotoğraf paylaşabilen olsa güzel olurdu aslında :)
Karalı
27 Şubat 2015, 20:48
canlı canlı fotoğraf paylaşabilen olsa güzel olurdu aslında :)
İlgimi çekmeyen bir makine olduğu için hiç yaklaşmadim yanına yarında gidebilirsem çeker paylaşırız burada
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:35 ----------
http://i.hizliresim.com/4LzNg7.jpg
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO