Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250 SL Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Sayfa :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
[
17]
18
19
20
chosenwar
16 Ağustos 2015, 21:24
merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım.Bir sorum olacak bizim motorlar için tank pad var mı ? veya kullanan arkadaş var mı ? Birde bizim motorlar kaç litre yağ alıyor ?
Kingmokoko
17 Ağustos 2015, 17:27
Yağ filtresini değiştirirsen 1,2 Litre civarı, değiştirmezsen 1-1,1 L alıyor. Kısacası rutin değişimlerde 1 L işini görür. Tankpad olayının marka modelle çok işi yok sticker mantığı sonuçta yapıştırıyorsun.
originel
24 Ağustos 2015, 14:37
Herkese merhaba,
Motorun manetlerini aşağıdaki linktekilere benzer manetlerle değiştirmeyi düşünüyorum. Fakat ebay vb. sitelerde bulunan ürünler çoğunlukla 250r için. Acaba 250r ın manetleri bizimkiyle uyumlu mu?
http://goo.gl/XDS2hH
http://goo.gl/l1RFYY
Naktrem
31 Ağustos 2015, 21:30
Merhaba,
Son 2 senedir motor merak-ı sardı, artık gençliğimin verdiği heves mi yoksa kandan aktarılan bir dürtümü bilemiyorum. Yaklaşık 2 aydır motor araştırmaları yapıyordum çevremde motorcu abilerime, Sürüş eğitimi veren firmalara danıştıysam da bir türlü karar veremiyordum. Motorcu abilerim madem paran var ilk motorun al şöyle kaslı birşey de 2-3 sene binersin diyordu, önerilen motorlar min 600cc :) Vaziyet böyle olunca sport modele binmek istememi de göz önüne alarak babamla 250cc de karar kıldık. Forum araştırmalarım sonucu bana motoru sevdiren bilgileriniz olsun, tatlı dille yaptığınız 250cc Sınıfı karşılaştırmaları olsun, yeni başlamış birisi için sürüş deneyimi ile alakalı önerilerinizi dikkate alaraktan Kawasaki Ninja 250SL'i Hatay bayisinden almış bulunmaktayım. Teşekkür ediyorum.
Hayırlı olsun kardeşim ilk deneyimlerini paylaşır mısın?
ibooo
02 Eylül 2015, 22:12
Hayırlı olsun Naktrem, kazasız belasız sürüşler.
Naktrem
02 Eylül 2015, 23:43
Çok Sağolun. Darısı almak isteyenlerin başına inşAllah, kur ne kadar da yükselmiş olsa. Ilk deneyimlerim şu yönde; öncelikle motorun dış görünüşüne ve kalitesine değinmek istiyorum kendi tabirimce, hani zanaatkarlar ağaç kütüğünü içeriye doğru oyarak, Şekil vererek muazzam bir eser çıkartırlarya tek parça halinde aynen o şekilde :)
Kontrol olarak ise, boyum 1.71 gidona uzanmak zorunda kalmıyorum kollarım hafif kırık kalıyor. Aklımda R25 de vardı denemiştim çünkü Arasında 650tl fiyat farkı vardı iri ve daha uzun bir araç bir nevi tamamen uzatmak zorunda kalıyordum.
152kg olan yazılı ağırlığını bana hiç hissettirmedi yani bu benim gibi amatör olan arkadaşlar için çok önemli diye düşünüyorum. Depoyu kavramak çok kolay ve bu dönüş yaparken bana güven veriyor.
Hız konusunda pek birşey paylaşamayacağım çünkü halen öğrenme aşamasındayım açıkcası Max hızım düzlükte 60km/s oldu :) ama Kalkış yaparken hemen tepki veriyor.
Faza teknik bilgiye sahip değilim ancak bu kadar anlatabildim ama motorum bana güven veriyor çok sevdim birlikte uzun yollar kat edeceğimize inanıyorum :)
DENİZ ER.
05 Eylül 2015, 08:21
Naktrem, hayırlı ve uğurlu olsun. Kazasız belasız güzel günlerde kullan..
Hız konusunda bir şey paylaşma zaten; bu motorda çoğumuzun amacı tecrübe edinmek. Birbirimizi gaza getirmenin anlamı yok. Zaten motorumuzun gücü ve sınırları da belli ;)
Keyifle uzun km' ler yapman dileğiyle..
Murat.K.
05 Eylül 2015, 09:59
Çok Sağolun. Darısı almak isteyenlerin başına inşAllah, kur ne kadar da yükselmiş olsa. Ilk deneyimlerim şu yönde; öncelikle motorun dış görünüşüne ve kalitesine değinmek istiyorum kendi tabirimce, hani zanaatkarlar ağaç kütüğünü içeriye doğru oyarak, Şekil vererek muazzam bir eser çıkartırlarya tek parça halinde aynen o şekilde :)
Kontrol olarak ise, boyum 1.71 gidona uzanmak zorunda kalmıyorum kollarım hafif kırık kalıyor. Aklımda R25 de vardı denemiştim çünkü Arasında 650tl fiyat farkı vardı iri ve daha uzun bir araç bir nevi tamamen uzatmak zorunda kalıyordum.
152kg olan yazılı ağırlığını bana hiç hissettirmedi yani bu benim gibi amatör olan arkadaşlar için çok önemli diye düşünüyorum. Depoyu kavramak çok kolay ve bu dönüş yaparken bana güven veriyor.
Hız konusunda pek birşey paylaşamayacağım çünkü halen öğrenme aşamasındayım açıkcası Max hızım düzlükte 60km/s oldu :) ama Kalkış yaparken hemen tepki veriyor.
Faza teknik bilgiye sahip değilim ancak bu kadar anlatabildim ama motorum bana güven veriyor çok sevdim birlikte uzun yollar kat edeceğimize inanıyorum :)
güle güle kullan kazasız belasız inşallah. çok zevkli bir motor almışsın, açıkcası r25 ten kalite olarak her türlü daha güzel bir motor...
Bende ehliyetimi aldığım zaman bu motordan almayı planlıyorum maddi durum el verirse inşallah ABS li olan modeli almak istiyorum. Tek merak ettiğim konu ekipmana ne kadar para ayırmalıyım yani ekipmanlara ne kadar gider?
tiawern
06 Ekim 2015, 08:47
alabildiğin en üst seviye ekipmanları almalısın. Kaç para gider sorusu biraz ucu açık
Ama ne olur 100-200 liralık kasklardan, 35-40 liralık eldivenlerden alma.
Olmassa olmasın "Kask"ındır.
En tepeden sayarsak;
Kask,
Korumalı Mont,
Korumalı Eldiven,
Korumalı Pantolon( dizliğe hiç bakma adam gibi bir dizlik Tech90 kotla aynı para),
Motosiklet Botu,
Bir de sırtlık alırsan tam yerinde bir karar olur.
Bunları baz alarak 1300 TL gibi bir yerlerden başlayıp ucu bucağı olmayan rakamlara yönelebilirsin :) unutma ki ekipman hayatını kurtarır. Bizim araba gibi kaportamız yok. Onun için sağlam ekipman sağlam adam demektir ;)
alabildiğin en üst seviye ekipmanları almalısın. Kaç para gider sorusu biraz ucu açık
Ama ne olur 100-200 liralık kasklardan, 35-40 liralık eldivenlerden alma.
Olmassa olmasın "Kask"ındır.
En tepeden sayarsak;
Kask,
Korumalı Mont,
Korumalı Eldiven,
Korumalı Pantolon( dizliğe hiç bakma adam gibi bir dizlik Tech90 kotla aynı para),
Motosiklet Botu,
Bir de sırtlık alırsan tam yerinde bir karar olur.
Bunları baz alarak 1300 TL gibi bir yerlerden başlayıp ucu bucağı olmayan rakamlara yönelebilirsin :) unutma ki ekipman hayatını kurtarır. Bizim araba gibi kaportamız yok. Onun için sağlam ekipman sağlam adam demektir ;)
Cevap verdiğiniz için teşekkür ederim hocam. Aynen dediğiniz gibi arabaya hiç benzemiyor o yüzden ekipmanlarada önem vericem zaten. Şuana kadar aklıma hep kawasaki 250sl vardı peki bunun piyasası nasıl yani r25e nazaran mesela sahibindende kawa 30 taneyse yamaha 200 tane gördüm bu dediğim modellerde o yüzden biraz kafam karıştı. Zor satma gibi bir durum olur mu?
tiawern
06 Ekim 2015, 19:51
Cevap verdiğiniz için teşekkür ederim hocam. Aynen dediğiniz gibi arabaya hiç benzemiyor o yüzden ekipmanlarada önem vericem zaten. Şuana kadar aklıma hep kawasaki 250sl vardı peki bunun piyasası nasıl yani r25e nazaran mesela sahibindende kawa 30 taneyse yamaha 200 tane gördüm bu dediğim modellerde o yüzden biraz kafam karıştı. Zor satma gibi bir durum olur mu?
Motor satmak biraz da kısmet meselesi.Hangi motoru satmak istersen iste piyasısından bağamsız bir durum söz konusu. Ama bir japonu çinliye oranla satabilme ihtimalin çok çok yüksek. Kawasaki 250SL bence kendi kulvarında bir motor. R25'le kıyaslamamlısın. Zira biri tek diğeri çift silindir en başta burdan başlıyor ayrım. Bir malın çok fazla ikinci elinin olması kafada bir soru işareti de doğurabilir aslında! Neden satıyorlar ? Neden ikinci eli bu kadar fazla ? Kötülemek amacıyla söylemiyorum. Sadece bir tez atıyorum. İçin rahat olsun. Kawasaki de R25 de canını sıkmayacak yıllarca gözün kapalı kullanabileceğin motorlar.
Kimi motorunu 1ayda satar kimi bir yılda satamaz. Senin şansın yaver gider belki ;)Ama şunu söyleyeyim hayatımda hiçbir ürünü ( telefon,pc,elektronik eşya..) satarsam satılabilir mi diyerek almadım. Hür ve özgürce kullandım. Öldürmedim yaşattım. Birgün birinin işine yarar dedim bencil olmadım ;) bu da benim felsefem
Motor satmak biraz da kısmet meselesi.Hangi motoru satmak istersen iste piyasısından bağamsız bir durum söz konusu. Ama bir japonu çinliye oranla satabilme ihtimalin çok çok yüksek. Kawasaki 250SL bence kendi kulvarında bir motor. R25'le kıyaslamamlısın. Zira biri tek diğeri çift silindir en başta burdan başlıyor ayrım. Bir malın çok fazla ikinci elinin olması kafada bir soru işareti de doğurabilir aslında! Neden satıyorlar ? Neden ikinci eli bu kadar fazla ? Kötülemek amacıyla söylemiyorum. Sadece bir tez atıyorum. İçin rahat olsun. Kawasaki de R25 de canını sıkmayacak yıllarca gözün kapalı kullanabileceğin motorlar.
Kimi motorunu 1ayda satar kimi bir yılda satamaz. Senin şansın yaver gider belki ;)Ama şunu söyleyeyim hayatımda hiçbir ürünü ( telefon,pc,elektronik eşya..) satarsam satılabilir mi diyerek almadım. Hür ve özgürce kullandım. Öldürmedim yaşattım. Birgün birinin işine yarar dedim bencil olmadım ;) bu da benim felsefem
Olaya çok farklı bir bakış açısı kazandırdınız bana teşekkür ederim hocam :) Hiç öyle düşünmemiştim. Evet satmak ve almak kısmet nasip işi mesela biz arabayı hiç satmaya kalkmadan direk satmıştık şansımıza 4-5 ay sürekli araba aradık durduk hiç denk gelmedi balıkesir den ta zonguldağa kadar gidicektik artık almak için sonra o gün balıkesir de bulduk ve aldık. Nasip işi dediğin gibi.
Hocam birde merak ettiğim bir konu var bunu özelden size mesaj olarak atıcam bakarsanız sevinirim.
Kullananlar arkadaşlar motordan memnun mu yakıtı vs. filan?
Birde konuya biraz resim filan ekleseniz de konu eski haline dönse canlansa biraz :)
FaTiH**
08 Ekim 2015, 18:34
Acil mobilden nasıl konu açılıyo birisi öğretsin
Acil mobilden nasıl konu açılıyo birisi öğretsin
Chrome kullanıyorsan masaüstü site olarak aç'a tik atıp öle girebilirsin.
Arkadaşlar bende bu motoru alıcam yakında inşallah. Sıfır alırsam bana ruhsat + plaka vs. ne kadar daha gerekli motorun üstüne?
Murat.K.
14 Ekim 2015, 13:49
Eşimle beraber Chopper almaya karar verdiğimiz için hem Siyah R25 imi hemde SL250 mi satmaya karar verdim. Sahibinden sitesine daha ilan açmadım çünkü kısmet ise resimlerini bu hafta sonu çekeceğim. Kapalı garajda yatıyor iki motorda.
Siyah R25 te otoparkta işçilerin kusuru ile çizilmesi sonucunda sağ ön kranaj otopark tarafından karşılanarak değiştirildi. (değişen parça ispat amaçlı olarak saklanıyor ve yeni sahibine verilecek)
1200 KM de olan Siyah R25 imde orjinal Akrapovic MotoGP egzosu bulunmaktadır ayrıca Koruma takozları ve Rosso 2 lastik bulunmaktadır. motor 100 KM hızın üzerine çıkmamıştır. Yanında 1 adet 3 kez kullanılmış M beden Nolan N64 mavi üzerine balık desenleri olan kask verilecektir. Kaskı fazla kullanmama sebebimiz eğitimlerimiz devam ederken eşimle bir örnek olması için Shoei GT Air kask almış olmamızdır. Lastiklerin üzerinde yan sakalları durmaktadır. Viraj vs yapılmamış daha rodajı bitmediği için 7000 devir üzerinde kullanılmamıştır. ayrıca tank pad mevcuttur. Bakımları Yamaha Kardeşlerde yapılmıştır. Ayrıca sürekli olarak Kawasaki Bayi Necat motor tarafından kontrol edilmiş, zincir yağlamaya kadar orada yapılmıştır. Ayrıca R25 için iridyum buji takılmıştır (orjinal bujileri verilecektir)
Sl250 üzerinde yeşil koruma takozları, orjinal Tiger Egzoz ve tank pad bulunmaktadır. yaklaşık olarak 1800 KM dedir. Gis akedemide eğitim sırasında durmayı becerilemeyince yana devrilmiş olaup kuyruk kısmında bir nazarlık oluşmuştur. Bu motorumuzda 100 km üzerine çıkmamış, eşim tarafından gayet sakin kullanılmıştır. Rodaj kurallarına uyulmuştur. Periyodik bakımları ve sürekli kontrolleri Kawasaki Bayi Necat Motor tarafından yapılmaktadır.
2 motorunda sürekli bakım ve kontrol altında tutulma sebebi fazla temkinli ve pimpirikli oluşumuzdur (nede olsa canımızı emanet ediyoruz motora). Motorların durumu ve kullanım şekilleri Necat motorun ustaları Osman ve Nihat Beylere de sorulabilir.
Şu anda kafamda net fiyat olmamakla beraber tekliflere açığız ancak acelemiz olmadığı için ölücülerden de uzak durmaya niyetliyiz. ÖZEL MESAJ yolu ile iletişim kurabilirsiniz....
*** her iki motorunda orjinal egzozları duruyor olup, motor ile beraber teslim edilecektir.
Ezio41
15 Ekim 2015, 22:53
Bu motorumuzda 100 km üzerine çıkmamış,
Bu motorunuzu Altın Elbiseli Adam'a test için vermemiş miydiniz ? Motorunuz daha rodajda olmasına rağmen , ön kaldırma , stopie ve son sürat denemesi yapılmıştı hani ?
https://www.youtube.com/watch?v=2H3hk_pvwkY
Murat.K.
16 Ekim 2015, 08:26
Evet 232 km de iken önü 3 kere stopie 2 kere yapıldı. 0-100 km denemesi yapıldı. Son sürat denemesi Barkın nın telefonu uçtuğu için yapılamadı. 1800 km yi Barkın yapmadı ama. Çok büyük bir yalan bulmuşta bunu ifşa eder gibi yazmanıza anlam veremedim. Barkın hepi topu 40/50 km kullanmıştır motoru. Kalan 1750 km yi biz yaptık.
1750 km nin yaklaşık 350 400 km diye benim tarafımdan kullanıldı. Motor sıfır olarak Gis akedemiye indirildi. Yaklaşık 1000 km si eğitim süresince yapıldı.
40 50 km içinde motor zayi oldu demeye getirecekseniz 4400 Euro verip bu motoru kimse almamalı.
Bunların yanında eminim Barkın nın emanete hıyanet edip motorun anasını 40 50 km içinde ağlattığını iddia etmiyeceksinizdir. Bütün çekimler boyunca motorun bizzat eşim ve oğlum ile beraber başında idik.
Yazım tarzınıza bakınca bir an maddi hasarlı trafik kazasına karışmışım da ben gizlemişim siz tespit etmişsiniz gibi olmuş. Çokta güldüm.
Motorumun her türlü durumu Necat motor dan öğrenilebilir. Gizlisi saklısı yok. Kendileri satışta motoruma her türlü garantiyi verebileceklerini, Nasıl bakılıp kullanıldığını bildiklerini söylediler zaten.
Bu arada eminim siz rodaj süresince bir çok kez bizden daha devirli ve hızlı kullanmışsınızdır.
Biz ailecek hızlı kullanmayı gaz açmayı beceremediğimşz için motorları satıp, eski model Shadow almaya karar verdik. Yoksa 2015 model verip 98-2000 model motora aynı parayı verecek kadar saf insanlar değiliz. Öbür türlü olsa gider 600cc alırdık. Malum çok pahalı aletler değiller.
Hali hazırda bu forumda Gis akedemide ve camia da Nasıl kullandığımızı bilen onlarca insan var.
Ezio41
16 Ekim 2015, 12:45
Evet 232 km de iken önü 3 kere stopie 2 kere yapıldı. 0-100 km denemesi yapıldı. Son sürat denemesi Barkın nın telefonu uçtuğu için yapılamadı. 1800 km yi Barkın yapmadı ama. Çok büyük bir yalan bulmuşta bunu ifşa eder gibi yazmanıza anlam veremedim. Barkın hepi topu 40/50 km kullanmıştır motoru. Kalan 1750 km yi biz yaptık.
1750 km nin yaklaşık 350 400 km diye benim tarafımdan kullanıldı. Motor sıfır olarak Gis akedemiye indirildi. Yaklaşık 1000 km si eğitim süresince yapıldı.
40 50 km içinde motor zayi oldu demeye getirecekseniz 4400 Euro verip bu motoru kimse almamalı.
Bunların yanında eminim Barkın nın emanete hıyanet edip motorun anasını 40 50 km içinde ağlattığını iddia etmiyeceksinizdir. Bütün çekimler boyunca motorun bizzat eşim ve oğlum ile beraber başında idik.
Yazım tarzınıza bakınca bir an maddi hasarlı trafik kazasına karışmışım da ben gizlemişim siz tespit etmişsiniz gibi olmuş. Çokta güldüm.
Motorumun her türlü durumu Necat motor dan öğrenilebilir. Gizlisi saklısı yok. Kendileri satışta motoruma her türlü garantiyi verebileceklerini, Nasıl bakılıp kullanıldığını bildiklerini söylediler zaten.
Bu arada eminim siz rodaj süresince bir çok kez bizden daha devirli ve hızlı kullanmışsınızdır.
Biz ailecek hızlı kullanmayı gaz açmayı beceremediğimşz için motorları satıp, eski model Shadow almaya karar verdik. Yoksa 2015 model verip 98-2000 model motora aynı parayı verecek kadar saf insanlar değiliz. Öbür türlü olsa gider 600cc alırdık. Malum çok pahalı aletler değiller.
Hali hazırda bu forumda Gis akedemide ve camia da Nasıl kullandığımızı bilen onlarca insan var.
Ben size yalancı demek istemedim. Eğer öyle anladıysanız özür dilerim . Benim amacım , siz yazınızda hiç 100 km'yi geçmemiştir yazdığınız için dikkatimi çekti.Bende sizin motoru Barkın test ederken , son sürat denemesinde 100 km'yi geçtiği için yazma gereği duydum . Yoksa tabiki Barkın'ın test ettiği 40-50 kmlik bir motor bozulur manasını vermiyorum .
originel
21 Ekim 2015, 23:31
Kullananlar arkadaşlar motordan memnun mu yakıtı vs. filan?
Birde konuya biraz resim filan ekleseniz de konu eski haline dönse canlansa biraz :)
Ben yarın bir şeyler koyarım :)
Ben yarın bir şeyler koyarım :)
Hocam unuttunuz galiba müsaitseniz bişeyler eklesenizde konu renklense konu bildiğiniz öldü valla :)
Murat.K.
31 Ekim 2015, 07:54
Dün itibari ile ninja250sl imi de satmış bulunmaktayım. R25 yerine Dragstar almıştım SL yerinde kısmet ise Honda Shadow alıyoruz.
Kazasız belasız sürüşler dilerim.
originel
01 Kasım 2015, 16:44
10 dakikaya geliyor :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:56 ----------
Gezdiğim yerlerin detaylı fotoğraflarını ve rotaları bu sefer paylaşmıyorum. Fakat isteyen özelden mesaj atarsa rotaları söyleyebilirim.
http://i.hizliresim.com/vRNMnz.jpg (http://hizliresim.com/vRNMnz)
İlk resim Bolu Mengen'den. Gördüğünüz gibi biraz kalabalık bir ekip olarak gittik. Yolun son kısmında, kısa bir mesafe stabilize olduğundan fazla sıkıntı yaşamadım :)
http://i.hizliresim.com/1rZzMj.jpg (http://hizliresim.com/1rZzMj)
http://i.hizliresim.com/LER91o.jpg (http://hizliresim.com/LER91o)
http://i.hizliresim.com/rRNPZm.jpg (http://hizliresim.com/rRNPZm)
http://i.hizliresim.com/7P1RMY.jpg (http://hizliresim.com/7P1RMY)
http://i.hizliresim.com/PBaXP5.jpg (http://hizliresim.com/PBaXP5)
http://i.hizliresim.com/gyYmZ5.jpg (http://hizliresim.com/gyYmZ5)
http://i.hizliresim.com/9Erk25.jpg (http://hizliresim.com/9Erk25)
http://i.hizliresim.com/qRN7PR.jpg (http://hizliresim.com/qRN7PR)
http://i.hizliresim.com/MWBqLg.jpg (http://hizliresim.com/MWBqLg)
Bu arkadaşlar da Ankara-Amasra yolculuğumdan. Alet virajlarda güzel gidiyor valla :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:28 ----------
Yakıt tüketimini soran arkadaşlar için, uygulama aracılığıyla tuttuğum istatistiklere göre benim arkadaş en son gezimde 3.22l/100km demiş. Ama bu değer her gezide değişiyor tahmin edebileceğiniz gibi. Şehir içi ve dışı genel ortalamasıysa biraz daha fazla, 3.47l/100km şeklinde.
Memnuniyet konusuna gelirsek, alet bayağı güzel. Özellikle başlangıç motoru olarak çok iyi diyebilirim. R25 kullanmadığım için hakkında yorum yapmam doğru olmaz, fakat ben zamanında karar verirken ekstra masraflarından dolayı (kredi faizi, lastik değişimi gibi) kendisinden vaz geçmiştim. Bunun dışında CBR250R denedim, Ninja dan sonra fazla hantal geldi. Açıkçası 700 lük bir motor deneyene kadar da hiçbir sıkıntım yoktu. Fakat ne zaman ki 700 lük denedim, o günden beri motor bana küçük gelmeye başladı XD Onun dışında herhangi bir sıkıntı yaşamadım açıkçası.
Umarım kısa ama işe yarar bir şeyler yazabilmişimdir :)
ersendurmus
07 Kasım 2015, 10:05
merhaba
250sl ın farklı renklerde grenaj bulamazmıyız
yurt dısından yada yan sanayı bılgısı olan var mı?
Emron
07 Kasım 2015, 11:49
250sl in grenaj mı karenaj mı ne diyordu fiyatlarıa falan nasıl geçen video izledim cbr 250 de 150 tl diyordu aea nın yanindaki adam bu kawalarda nasıl? Aslında ben bunla başlamak istiyordum cbr ın 2. Eli ve parçaları bundan daha uygun olması beni cezbetti biliyorum bundan daha kötüdür bazı şeyleri ama ilk motorum olacak düşünce filan fahiş fiyat çıkarsa çok kötü olur benim için bide minjanın abs lisi çok artı bir özellik
linkinpark20
07 Kasım 2015, 12:18
dostum kawasakinin yedek parçası ve karenaj fiyatları maalesef çok pahalıdır. bence honda tercih et. ben de senin gibi düşünerek hyosung aldım kaza yaptığımda sadece karenajların tamiri ve boyası için 1250 tl sıfırı için 2000 tl istediler. kawasaki ile kaza yapan arkadaşın konusu vardı, gerçi kendisi Ninja 300 ile kaza yapmıştı ama honda ile 2000-3000 tlye halledilecek durumda olan motor için 10000 tl civarı ücret istemişler. yani kriterler arasında parça fiyatı varsa mecbur honda alacaksın ben sırf yakıt bakım ve parça fiyatları için honda tercih ettim.
Ahmetbahadır
09 Kasım 2015, 17:59
Herkese selamlar.Beyaz renk Ninja SL ile yarın aranıza katılıyorum.Ninjanın parçası pahalı evet ama CBR 250 ile Ninjayı inceledim arada malzeme kalitesi olarak ciddi fark var.Bunu da göz önüne almak lazım.
Ahmetbahadır
10 Kasım 2015, 18:13
Başlık bayağı sessizmiş.Arkadaşlar lastikleri değiştirmeye gerek var mı?
Ezio41
11 Kasım 2015, 00:00
Başlık bayağı sessizmiş.Arkadaşlar lastikleri değiştirmeye gerek var mı?
Kawa kullanıcları ölü baya , o yüzden sessiz buralar hep . :) Lastikler genel olarak güzel , yaklaşık bi 10.000 km dayanırlar normal kullanımda . Sonrasında bi rossa 2 falan takmak lazım .
originel
11 Kasım 2015, 09:22
Başlık bayağı sessizmiş.Arkadaşlar lastikleri değiştirmeye gerek var mı?
Ben üzerinde gelenleri kullanıyorum ve gayet memnunum. Ben 12000 e geldim, herhangi bir sıkıntı yaşatmadılar. Bence bitene kadar rahatça kullanılabilecek durumdalar. Tabi değiştirme zamanı geldiğinde daha yumuşak lastik tercih edilebilir :D
Ahmetbahadır
11 Kasım 2015, 10:39
Teşekkürler.O zaman mevcut lastiklerle devam ediyoruz.Motoru dün teslim aldım 2 gündür kullanıyorum, ivmelenmesi çok iyi, tabi konforu biraz zayıf.Önceki motorum cb125e idi.Eşşekten inip leopara binmiş gibiyim.
Murat.K.
11 Kasım 2015, 11:00
Teşekkürler.O zaman mevcut lastiklerle devam ediyoruz.Motoru dün teslim aldım 2 gündür kullanıyorum, ivmelenmesi çok iyi, tabi konforu biraz zayıf.Önceki motorum cb125e idi.Eşşekten inip leopara binmiş gibiyim.
dunlop lastikler bir rosso 2 olmasa da irc gibide değildir. kesinlikle lastik masrafı yapmana gerek yok. rosso dan biraz daha geç ısınıyor sanki ama ısınınca yol tutuşu gayet iyi....
Ahmetbahadır
12 Kasım 2015, 15:58
Çözümü olan var mı?
Aynı sorun bende de var.
tiawern
12 Kasım 2015, 17:34
Sorunun ne olduğu tam anlaşılamıyor fakat ayna sıkıntısı olduğunu düşünüyorum. Aynalar kötü değil oturuş pozisyonunuzu iyi ayarlayamıyorsunuz. Dizle kavrayıp belinizi kırın biraz öne yatın arkayı görememe gibi bir sıkıntı olmamalı. Yani benim görebiliyor olmam tesadüf olamaz :)
Ahmetbahadır
12 Kasım 2015, 18:16
Sorunun ne olduğu tam anlaşılamıyor fakat ayna sıkıntısı olduğunu düşünüyorum. Aynalar kötü değil oturuş pozisyonunuzu iyi ayarlayamıyorsunuz. Dizle kavrayıp belinizi kırın biraz öne yatın arkayı görememe gibi bir sıkıntı olmamalı. Yani benim görebiliyor olmam tesadüf olamaz :)
Evet hocam bugün biraz daha alıştım aynalara.Ninja gerçekten çok keyif veriyor inanın arkadaşlar arabayla Ankara trafiği iyice çekilmez bir hal almıştı; işe gidip gelmek iyice bezdiriyordu ama artık ben resmen sabah işe gitmeyi ve akşam mesainin bitmesini iple çekiyorum..
Naktrem
12 Kasım 2015, 20:09
Mersin Taşucu limanında gemi beklerken :)
http://imgur.com/WQcQGXL
http://imgur.com/e1AasqM
http://imgur.com/NnBHjT0
originel
16 Kasım 2015, 16:48
Sorunun ne olduğu tam anlaşılamıyor fakat ayna sıkıntısı olduğunu düşünüyorum. Aynalar kötü değil oturuş pozisyonunuzu iyi ayarlayamıyorsunuz. Dizle kavrayıp belinizi kırın biraz öne yatın arkayı görememe gibi bir sıkıntı olmamalı. Yani benim görebiliyor olmam tesadüf olamaz :)
Her ne kadar oturuş pozisyonuyla görüş miktarı arttırılabilse de, biraz yapılıysanız kollarınızı hareket ettirmeden rahat bir görüş yakalayamıyorsunuz. Fakat bu sadece ninja ya özgü bir durum değil. İnsan zamanla alışıyor :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:44 ----------
Mersin Taşucu limanında gemi beklerken :)
http://imgur.com/WQcQGXL
http://imgur.com/e1AasqM
http://imgur.com/NnBHjT0
Fotolar gözükmüyor :/
Linkler ben mesaj attıktan sonra gözükmeye başladı :D
Ahmetbahadır
01 Aralık 2015, 10:54
http://i.hizliresim.com/NgkB7a.jpg (http://hizliresim.com/NgkB7a)
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:50 ----------
http://i.hizliresim.com/G23MY7.jpg (http://hizliresim.com/G23MY7)
Biraz da ben renklendireyim konuyu.
originel
07 Aralık 2015, 07:37
Arkadaşlar merhaba. Motor değişikliğine gittiğim için Ninja'yı satışa çıkardım. Eğer ABS li modelle ilgilenen olursa bana ulaşabilir.
Sabırsız
13 Aralık 2015, 11:02
Merhabalar 250sl'in benzin çizgisi yanıp sönmeye başladığında ne kadar götürdüğünü bilen varmı?
Ezio41
13 Aralık 2015, 11:50
Merhabalar 250sl'in benzin çizgisi yanıp sönmeye başladığında ne kadar götürdüğünü bilen varmı?
Merhaba , benzin çizgisi yanıp sönmeye başladığı zaman depoda tam 3 litre benzin kalıyor . Yaklaşık olarak 70 80 km civarı yol götürür kullanmaya bağlı olarak .
Sabırsız
13 Aralık 2015, 18:32
Merhaba , benzin çizgisi yanıp sönmeye başladığı zaman depoda tam 3 litre benzin kalıyor . Yaklaşık olarak 70 80 km civarı yol götürür kullanmaya bağlı olarak .
Teşekkürler :)
Ezio41
13 Aralık 2015, 18:48
Teşekkürler :)
Rica ederim :)
lostmymindd
13 Aralık 2015, 23:20
Bu yaz kısmetse arabadan inip motora başlangıç yapacağım inşallah. Kawasaki nin diğer seçeneklere göre abs artısı dikkat çekiyor. Bu ne kadar önemli? Diğer markalarda lastik değiştirilmesi önerilirken ninja da bu bir avantaj. Peki merak ettiğim ikinci şey ise yedek parça fiyatları konusu. Örneğin yeni başlayan biri olarak motoru düşürdük ve sinyal farini kırdık bu atıyorum honda cbr250 de 100 tl ise kawasaki de ne kadardır?
Emron
14 Aralık 2015, 00:29
Bu yaz kısmetse arabadan inip motora başlangıç yapacağım inşallah. Kawasaki nin diğer seçeneklere göre abs artısı dikkat çekiyor. Bu ne kadar önemli? Diğer markalarda lastik değiştirilmesi önerilirken ninja da bu bir avantaj. Peki merak ettiğim ikinci şey ise yedek parça fiyatları konusu. Örneğin yeni başlayan biri olarak motoru düşürdük ve sinyal farini kırdık bu atıyorum honda cbr250 de 100 tl ise kawasaki de ne kadardır?
Tam bilmemekle birlikte 450 diye hatırlıyorum o civarlardı galiba önceki postlara göz gezdirin elbet yazanlar olmuştur.
Ahmetbahadır
15 Aralık 2015, 17:29
Arkadaşlar merhaba. Motor değişikliğine gittiğim için Ninja'yı satışa çıkardım. Eğer ABS li modelle ilgilenen olursa bana ulaşabilir.
Hayırlı satışlar, ne düşünüyorsunuz yeni motor olarak?
originel
17 Aralık 2015, 17:59
Ducati Monster 696 ya geçiş yaptım.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO