PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250 SL Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20

Sabırsız
17 Haziran 2015, 00:15
Aslında dediğiniz gibi, evet, ne beklediğiniz ile alakalı. Ama otoban dümdüz olduğundan yatma kalkma yok tek dikkat etmek gereken arabalar oluyor, o da bir noktadan sonra sıradanlaşmaya başlıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:01 ----------


Hocam 110 liraya Sahibinden.com üzerinden aldım. Yarın bilgisayardan bakıp linkine atabilirim.

Çok memnun olurum.

Bu arada yanında sehpa takozu geliyormu? Yoksa siz ayrımı aldınız.

brooklynnn
17 Haziran 2015, 01:59
Gelibolu da oturuyorlarsa ve eskilerse zorlasak akraba bile çıkarız. Denk geliriz elbet

originel
17 Haziran 2015, 07:33
Çok memnun olurum.

Bu arada yanında sehpa takozu geliyormu? Yoksa siz ayrımı aldınız.

Hocam Eskişehir deli yetkili serviste sehpa takozunun yuvalarına 10luk cıvata takılıp öyle askıya alınıyordu. Bende aynı şekilde yaptım. Zaten üzerinde diş çekildiğinden sağlam bir şekilde oturuyor ve herhangi bir sıkıntı yaratma şansı yok ;)

Murat.K.
17 Haziran 2015, 09:20
Geçtiğimiz ay motor durduğumuz yerde kaldırıma doğru devrilmiş idi. Kaldırım normalden daha yüksek olduğu için ayağımı yere indirdiğimde sağa doğru dengemi kaybetmiş idim. O dönem motorumda koruma takozu yoktu ne yazık ki. Krenaj esnek bir parça olduğundan esneyerek radyatörde küçük bir yamulmaya sebep olmuş bu yüzden radyatör kasma yapmak sureti ile fan problemine sebep olmuş idi.

Allahtan motor hararet yapmadan fan açmadığını fark etmiştik. Malum fan gayet sesli çalıştığı için eksikliğini çok rahat hissediyorsunuz. Gerekli işlemler yapılmasına rağmen içim rahat etmedi ve parçaları Sıfır orjinal ile değiştirdim. Parça maliyeti 1423 TL tuttu. Çanakkale gezimize düzeltilmiş Parçalar ile gitmiştik ve bize hiç hararet veya fan açmama sıkıntısı yaşatmamış idi düzeltilen Parçalar. sağ olsun servis işçilik talep talep etmemesine rağmen ben işçilik ücretinide kendim ekleyerek ödemesini Yaptım.

Bu kadar şeyi niye anlattım: bizimle aynı dönemde servise giren bir başka SL vardı. Arkadaş motoru yolda düşürmüş ve kaymış. Koruma takozu olduğu için sadece ön çamuluk kırılmış ve yan krenajında çizikler oluşmuş idi ancak radyatöründe yada başka yerinde sıkıntısı olmamış. Kıssadan hisse : motorunuzu alır almaz 200 250 lira daha verip koruma takozunuzu taktırın.

bipolarr
25 Haziran 2015, 11:16
İstanbul içindeysen öğrenmene yardımcı olabilirim.Hem tricolor CBR var bende :) Bana da sağolsun bu forumdan (Mucoist ve Samet10) kullanıcıları yardımcı olmuştu. İlk günlerim geldi aklıma ayak bileklerim,kasıklarım ağrımıştı kendimi sıkmaktan. Ama o heyecanı tekrar yaşamak isterim. Tekrar hayırlı olsun,

merhabalar, yazılanları okudum, konuyu tanışma bölümünde açmıştım fakat beni buraya yönlendirdiler, bir acemi olarak utanarak yazıyorum sizlere, ehliyetimi alalı 4 ay oldu ve bir kaç senedir de cb 125 e kullandım boş alanlarda, hiç trafik tecrübem yok, gönlümde yatan Ninja 250 sl ama hiç motor kullanan bana yardımcı olacak arkadaşım olmadığı için kendime güvenipte almaya cesaret edemiyorum, eve bile götüremem diye düşünüyorum ve bu yüzden çok mutsuzum bu arada 43 kilo ve 1.55 boyunda bir bayanım, kızıltoprak showroomda motora bakmaya gittim, üzerine oturtuyorlar ancak deneme sürüşü falan yok, alçaltırız falan dediler kullanırsın dediler ama ben kendime hiç güvenmiyorum son derece acemiyim, tavsiyeye ve yardıma çok ihtiyacım var karar veremediğim için ve korkularım yüzünden bir türlü alamıyorum ve sonunda yine kış gelecek :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:02 ----------

forumda bile acemiyim ne yazacağımı nereye yazacağımı bilmiyorum, yanlışlık yaptıysam kusuruma bakmayın ne olur

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:08 ----------

kullandığım motorlara göre eni daha az yüksekliği aynı, ağırlığının ise daha fazla olmasına rağmen, daha hafif ve dengeli geldi (lastiklerinden olsa gerek),cb 125 de bile daha rahatsız hissediyordum kendimi, ama ben kullanıp kullanamayacağımı bilmeden nasıl alabilirim, ne yapacağımı bilmiyorum

Murat.K.
25 Haziran 2015, 16:45
merhabalar, yazılanları okudum, konuyu tanışma bölümünde açmıştım fakat beni buraya yönlendirdiler, bir acemi olarak utanarak yazıyorum sizlere, ehliyetimi alalı 4 ay oldu ve bir kaç senedir de cb 125 e kullandım boş alanlarda, hiç trafik tecrübem yok, gönlümde yatan Ninja 250 sl ama hiç motor kullanan bana yardımcı olacak arkadaşım olmadığı için kendime güvenipte almaya cesaret edemiyorum, eve bile götüremem diye düşünüyorum ve bu yüzden çok mutsuzum bu arada 43 kilo ve 1.55 boyunda bir bayanım, kızıltoprak showroomda motora bakmaya gittim, üzerine oturtuyorlar ancak deneme sürüşü falan yok, alçaltırız falan dediler kullanırsın dediler ama ben kendime hiç güvenmiyorum son derece acemiyim, tavsiyeye ve yardıma çok ihtiyacım var karar veremediğim için ve korkularım yüzünden bir türlü alamıyorum ve sonunda yine kış gelecek :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:02 ----------

forumda bile acemiyim ne yazacağımı nereye yazacağımı bilmiyorum, yanlışlık yaptıysam kusuruma bakmayın ne olur

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:08 ----------

kullandığım motorlara göre eni daha az yüksekliği aynı, ağırlığının ise daha fazla olmasına rağmen, daha hafif ve dengeli geldi (lastiklerinden olsa gerek),cb 125 de bile daha rahatsız hissediyordum kendimi, ama ben kullanıp kullanamayacağımı bilmeden nasıl alabilirim, ne yapacağımı bilmiyorum

aramıza hoş geldinnnnnnn

Ninja 250SL tanıtım videosunu seyrettin mi bilmiyorum, seyretmediysen mutlaka göz at baya fikir verecektir sana. hali hazırda benimde eşim 250SL kullanıyor. aslında ninja yı rengi duruşu ve gidişi sebebi ile kendim için almıştım ancak sonrasında eşim ile değiştirmek zorunda kaldık. motoru alçaltarak eşime vermemizin sebebi yine boy ve kilo endeksi yüzünden di.

neyse uzatmayayım. o boy ve kilo ile 250SL çok rahat kullanırsın hatta en rahat onu kullanırsın. fatih civarına yolun düşerse motoru incelersin.



https://www.youtube.com/watch?v=2H3hk_pvwkY

DENİZ ER.
25 Haziran 2015, 19:48
bipolarr, bence, ninja 250sl' in oturuş pozisyonunu sevdiysen ve cb125 gibi bir motoru bir kaç senedir kullanabiliyorsan ninja 250sl senin için çok rahat bir geçiş olacaktır. Ancak nasıl adapte olurum sıkıntı yaşar mıyım diye düşünüyorsan, benim naçizane tavsiyem GİS akademiden bi 5 saatlik beceri geliştirme eğitimi al. Motosikletini de yani alacağın 250sl ini de, kawasaki bayisine rica edip GİS akademiye teslim etmelerini iste. Eğitim aldığın sürece motosikletin GİS akademi de kalabiliyor. Orada durumuna göre zaten seni yönlendirirler. Bence en güzel yöntem bu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:37 ----------

Biraz da yeşilendireyim şu sayfayı... :wiinkk:


http://i.hizliresim.com/7kGZ05.jpg (http://hizliresim.com/7kGZ05)

bipolarr
25 Haziran 2015, 19:57
aramıza hoş geldinnnnnnn

Ninja 250SL tanıtım videosunu seyrettin mi bilmiyorum, seyretmediysen mutlaka göz at baya fikir verecektir sana. hali hazırda benimde eşim 250SL kullanıyor. aslında ninja yı rengi duruşu ve gidişi sebebi ile kendim için almıştım ancak sonrasında eşim ile değiştirmek zorunda kaldık. motoru alçaltarak eşime vermemizin sebebi yine boy ve kilo endeksi yüzünden di.

neyse uzatmayayım. o boy ve kilo ile 250SL çok rahat kullanırsın hatta en rahat onu kullanırsın. fatih civarına yolun düşerse motoru incelersin.


https://www.youtube.com/watch?v=2H3hk_pvwkY

çok teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:50 ----------

çok teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:54 ----------

çok teşekkür ederim

Sokollu
25 Haziran 2015, 21:14
merhabalar, yazılanları okudum, konuyu tanışma bölümünde açmıştım fakat beni buraya yönlendirdiler, bir acemi olarak utanarak yazıyorum sizlere, ehliyetimi alalı 4 ay oldu ve bir kaç senedir de cb 125 e kullandım boş alanlarda, hiç trafik tecrübem yok, gönlümde yatan Ninja 250 sl ama hiç motor kullanan bana yardımcı olacak arkadaşım olmadığı için kendime güvenipte almaya cesaret edemiyorum, eve bile götüremem diye düşünüyorum ve bu yüzden çok mutsuzum bu arada 43 kilo ve 1.55 boyunda bir bayanım, kızıltoprak showroomda motora bakmaya gittim, üzerine oturtuyorlar ancak deneme sürüşü falan yok, alçaltırız falan dediler kullanırsın dediler ama ben kendime hiç güvenmiyorum son derece acemiyim, tavsiyeye ve yardıma çok ihtiyacım var karar veremediğim için ve korkularım yüzünden bir türlü alamıyorum ve sonunda yine kış gelecek :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:02 ----------

forumda bile acemiyim ne yazacağımı nereye yazacağımı bilmiyorum, yanlışlık yaptıysam kusuruma bakmayın ne olur

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:08 ----------

kullandığım motorlara göre eni daha az yüksekliği aynı, ağırlığının ise daha fazla olmasına rağmen, daha hafif ve dengeli geldi (lastiklerinden olsa gerek),cb 125 de bile daha rahatsız hissediyordum kendimi, ama ben kullanıp kullanamayacağımı bilmeden nasıl alabilirim, ne yapacağımı bilmiyorum

Korktuğunuz veya endişelendiğiniz için kendinize kızmanıza gerek yok. Ben şu an 4.motosikletimi kullanıyorum, hatta alıntıladığınız yorumu yazdığımda Cbr vardı şimdi Inazuma var ve yine de Istanbul içinde e5,Tem gibi yerlerde paranoyak halde gidiyorum. Aksi taktirde bu işten keyif almamız çok zor.

Yardımcı olur ,rahatlatır mı bilmiyorum ama acemilik dönemimden bahsedeyim size. Ben hayatımda otomobil kullanmadım. Şoför koltuğuna geçsem kontak nerde, debriyaj nerde bilemem. Zaten a2 ehliyetim var sadece. İlk scooter aldığımda eve vardım bir şeylerin ters gittiğini anladım. Zira ev iş arası otobüs ile 40 dakika sürerken o gün motosiklet ile 2 saat sürmüştü.:) Çünkü ilk defa trafiğe çıkmıştım ve yanımdan araç,kamyon geçtiğinde kenara geçip bekliyordum. Şimdi bunları yazarken utanıyorum acemi olduğum için değil, eğitim alarak başlamadığım için. Size tavsiyem bir şekilde motosikleti edindikten sonra trafiğe kapalı alanda özellikle fren, u dönüşü ve oturuş pozisyonu çalışın. Mümkünse trafiğin hızlı aktığı saatlerde değil, önceleri Pazar sabahları gibi sakin anlarda yola çıkın. Kışa daha çok var, zaman verin kendinize :cat:

Kingmokoko
27 Haziran 2015, 00:47
Merhaba arkadaşlar bende yeşilini İzmir'de Motorcu Göçmen'den bugün aldım. Hafta başı motoru deneyip tüm hafta netten baktım bugün yine bayiye cebime para koyup kararsız olarak gittim. cbr'yi R25'i denedikten sonra beni iş çıkışı tek tük yada haftada bir bindiğimde bu mutlu edecekti :cat: Arka sele için olan aksesuara ve koruma takozuna ihtiyacım var bayi isteriz ama hemen gelmez dedi yardımlarınızı bekliyorum.

Murat.K.
27 Haziran 2015, 00:57
Merhaba arkadaşlar bende yeşilini İzmir'de Motorcu Göçmen'den bugün aldım. Hafta başı motoru deneyip tüm hafta netten baktım bugün yine bayiye cebime para koyup kararsız olarak gittim. cbr'yi R25'i denedikten sonra beni iş çıkışı tek tük yada haftada bir bindiğimde bu mutlu edecekti :cat: Arka sele için olan aksesuara ve koruma takozuna ihtiyacım var bayi isteriz ama hemen gelmez dedi yardımlarınızı bekliyorum.


http://www.necatmotor.com/iletisim/

Koruma takozu için Necat motor ile iletişime geçersen ödemene istinaden gönderirler diye tahmin ediyorum.

Kingmokoko
27 Haziran 2015, 01:00
http://www.necatmotor.com/iletisim/

Koruma takozu için Necat motor ile iletişime geçersen ödemene istinaden gönderirler diye tahmin ediyorum.

Teşekkürler.

Ezio41
28 Haziran 2015, 13:47
Arkadaşlar youtube'da dolaşırken bu videoyu gördüm . Adam orjinal 14 dişliği değiştirip 15 dişli takmış ve top speed 181 km olmuş . :) +20 km'lik bir artış söz konusu ama buna nazaran torkda düşmüştür diye düşünüyorum . Videonun açıklama kısmında ise arka teker 150 , sürücü kilosu 57 diyor .


https://www.youtube.com/watch?v=p_4tyZCX2eA

https://www.youtube.com/watch?v=p_4tyZCX2eA

Traveler
28 Haziran 2015, 14:08
Merhabalar, on icin uretilmis lastik ebat uyuyor diye arkaya takilir mi sizce?

Kingmokoko
03 Temmuz 2015, 17:32
300 km sonunda artı ve eksilerim şu şekildedir;

-Rodaj dönemi çok sıkıcı kullanma klavuzu: 800km'ye kadar max 4000 rpm yağ ve yağ filtresi değişimi, 800-1600 km arası max 6000 rpm 6. viteste maksimum hızda gitseniz bile 24-25 saat gerekiyor. Bu alet sadece üst devirlerde neşeli anlar vaad ediyor.
-Mekanik ayarların tamamı çok kötü geliyor (Debriyaj boşluğu, gaz kolu, arka fren ayarı, ön yükleme ayarı) hepsini yapmakta fayda var. (Benimki bu şekilde denk gelmiş yada bayinin ihmalkarlığı olabilir.)
-Gaz kesildiğinde zincirden gelen sesi bir arkadaş daha bahsetmiş (bendede aynı sorun vardı zincirin genel ayarını ve yağlamasını yapınca bu sorun yok oldu. Yukardakine benzer bir durum.)
-Yukardaki iki eksi beni korkuttu ilk bakımda (800 km) tüm fabrika sıvılarını değiştirmeyi düşünüyorum.
-Komutatörlerde herşey on numara ama pass (selektör) hızlı tepki vermiyor.
-Boy'um 1.80 oturuş pozisyonu hiç bir sıkıntı vermedi (aea'dakilerin tek olayı boy değil toto meselesi var) ama bu boyda tek sıkını karenaj dar olduğu için yüksek hızlarda rüzgarın etkisi artıyor.
-Uzun boyun eksisi öne kayıyorsunuz (depo dar bacaklar uzun) belki benim bir yanlışım olabilir ama bunu depo kenarlarına şeffaf yapışan malzemeler var adını hatırlamıyorum onunla çözdüm.

+Gaz tepkisi, tork, vites oranları hepsi bu sınıf için çok iyi (son hız için bazı modifiyeleri soranlar bu aletin bu uyumunu/tadını kaçırabilir.)
+Standart egzoz sesi yüksek devirlerde iyi (standart egzozdan vazgeçmeyi düşünmüyorum çünkü alt devirde tek silindirin komik seslerinide susturuyor)
+Aletin tipi/renk seçenekleri güzel fotolara aldanmayın küçücük/komik duran bir motosiklet değil
+Süspansiyonlar iyi çalışıyor (frenlemede ve virajda limitleri çok yüksek)
+Frenler iyi çalışıyor (Arka freni kilitlemeye çalıştım epey uğraşmak gerekiyor, önle panik freni, darbeli sertfrenler denedim süspansiyonla uyumu çok iyi)
+Aletin özetle yürür takımı, fabrika lastikleri, frenleri, az olan ağırlığıda gazlamada olduğu gibi uyum içinde (yeni başlayan için aslında kötü hataları/yanlışları örtebiliyor aletin yüksek limitlerini zorlarsanız yapışırsınız)
+Göstergede vites hararet göstermiyor (tehlikeli sıcaklık için ve boş vites için sadece bir lamba var) ve çok sıkıcı, ayrıca ufak (önceki sürdüğüm motorlarda gösterge nispeten iyiydi ve kendine baktırıyordu bu hatamı düzeltmemi sağladı bence başlangıç motoru için artı)
+++ Alet ninja yeşili ;)

Sürdükçe yazmaya çalışacağım.

Murat.K.
03 Temmuz 2015, 20:00
Bu aletin tek sevmediğim yanı elcikleri. Bana çok sert geliyor. Hatta elcikleri o kadar sert ki boş viteste iterken yoruyor gibi geliyor.

Murat.K.
06 Temmuz 2015, 17:11
Evetttttttt, sessizliğimize biraz ara verelim mi?

şu anda 250sl için tiger egzos siparişi verme aşamasındayım, elcikleride değiştirmeyi düşünüyorum. bunun yanında hem r25 hemde SL için kaplama alternatifleri araştırıyorum ki eşimle beraber aynı tip motor sürelim. Birde 250SL için yurt dışından neon ışıklandırma seti getirdim ve montajını yaptım. grenajların içinde motor bloğunu aydınlatıyorlar. biraz pimp my bike tadında oldu ama neyse. onun resimlerini ayrıca paylaşacağım. aklıma yatan görselleri sizinle de paylaşacağım.

en önemli soru bunu istanbul içinde yapabilecek bir yer biliyor musunuz? farklı dizayn tavsiyeleriniz var mı? hangisini daha çok beğendiniz?



http://i.hizliresim.com/vEMPpm.jpg (http://hizliresim.com/vEMPpm)

http://i.hizliresim.com/AmBzzr.jpg (http://hizliresim.com/AmBzzr)

http://i.hizliresim.com/WnJDDN.jpg (http://hizliresim.com/WnJDDN)

http://i.hizliresim.com/1yzE6G.jpg (http://hizliresim.com/1yzE6G)

http://i.hizliresim.com/La9Dlz.jpg (http://hizliresim.com/La9Dlz)[COLOR="Silver"]

Sabırsız
14 Temmuz 2015, 01:40
Merhabalar

motoru 800km rodaj bakımına götürdüğümüzde motor 1000 kmde idi servis bu motoru artık 5000kmde getireceğimi söyledi. motor şuan 1520 kmde Siz motoru 1600 kmde servise götürdünüzmü veya sizede 5000 demi geliceğinizi söylediler?

DENİZ ER.
14 Temmuz 2015, 19:44
Merhabalar

motoru 800km rodaj bakımına götürdüğümüzde motor 1000 kmde idi servis bu motoru artık 5000kmde getireceğimi söyledi. motor şuan 1520 kmde Siz motoru 1600 kmde servise götürdünüzmü veya sizede 5000 demi geliceğinizi söylediler?

@sabırsız Selam, motorumun ilk bakımını Z-moto' da 800km de yaptırdım. Daha sonraki bakımımın 6000km de olacağını söylediler. Fakat daha sonra bir kaç yerde 5000km de olmalı gibi konuşmalar geçti. Şuan 4800km civarındayım ve bayramda ist-gelibolu yapacağımdan içime sinmedi, bugün tekrar Z-Moto yu arayıp sordum. Aynı cevabı verdiler: "6000Km de diğer bakıma gireceksiniz"

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:39 ----------


Evetttttttt, sessizliğimize biraz ara verelim mi?

şu anda 250sl için tiger egzos siparişi verme aşamasındayım, elcikleride değiştirmeyi düşünüyorum. bunun yanında hem r25 hemde SL için kaplama alternatifleri araştırıyorum ki eşimle beraber aynı tip motor sürelim. Birde 250SL için yurt dışından neon ışıklandırma seti getirdim ve montajını yaptım. grenajların içinde motor bloğunu aydınlatıyorlar. biraz pimp my bike tadında oldu ama neyse. onun resimlerini ayrıca paylaşacağım. aklıma yatan görselleri sizinle de paylaşacağım.

en önemli soru bunu istanbul içinde yapabilecek bir yer biliyor musunuz? farklı dizayn tavsiyeleriniz var mı? hangisini daha çok beğendiniz?




Murat abi bence 1 ve 3 :).

hummar34
14 Temmuz 2015, 21:13
Merhabalar Egzos alacak arkadaslar bana ozelden mesaj atarsa yardimci olurum. fiyatli resim yazamiyorum site admininden uyari aldim. sitede sponsor oldugundan dolayi reklam niyetine geciyormus.

Sabırsız
14 Temmuz 2015, 21:28
[QUOTE=DENİZ ER.;3673897]@sabırsız Selam, motorumun ilk bakımını Z-moto' da 800km de yaptırdım. Daha sonraki bakımımın 6000km de olacağını söylediler. Fakat daha sonra bir kaç yerde 5000km de olmalı gibi konuşmalar geçti. Şuan 4800km civarındayım ve bayramda ist-gelibolu yapacağımdan içime sinmedi, bugün tekrar Z-Moto yu arayıp sordum. Aynı cevabı verdiler: "6000Km de diğer bakıma gireceksiniz"[COLOR="Silver"]



Teşekkürler bu cevap bana yetti bende 5000de götürürüm.

Murat.K.
14 Temmuz 2015, 22:23
Ben SL için 800 bakımına 560 580 km de soktum motoru

Şimdi r 25 için 1000 bakımı geliyor yaklaşık 1200 de girecek.

SL için Necat motora gidiyorum. Sürekli motora bir Şeyler yaptırmayı seviyorum. Led renkli ışıklar taktırdım tiger egzoz eklettim. Valla ne zaman kafama bir şey takılsa sokuyorum servise. Xx km de geleceksin vs gibi şeylere takılmıyorum hiç. Önemli olan güvenliğimiz.

Sokollu
14 Temmuz 2015, 22:34
Ben SL için 800 bakımına 560 580 km de soktum motoru

Şimdi r 25 için 1000 bakımı geliyor yaklaşık 1200 de girecek.

SL için Necat motora gidiyorum. Sürekli motora bir Şeyler yaptırmayı seviyorum. Led renkli ışıklar taktırdım tiger egzoz eklettim. Valla ne zaman kafama bir şey takılsa sokuyorum servise. Xx km de geleceksin vs gibi şeylere takılmıyorum hiç. Önemli olan güvenliğimiz.

Tiger egsozu nasıl eklettiniz ? Garantiden çıkar bak tehditi yapmadılar mı ?

r25 için Yamablue harici yağ koyarsanız servis dışı kalır diyen servisler var İstanbul'da :) Ve buna razı olup istediği yağı koyamayan arkadaşlar da var malesef. Bu üçkağıt sanırım bir tek bizim memleketimizde dönüyor.

originel
17 Temmuz 2015, 00:20
Ben de 800 km bakımından sonra servisin dediklerine uyarak 1600 bakımını yaptırmayı gerekli görmedim. Ikinci bakımıysa 5000 km de iki gün önce yaptırdım. Hava filtresi de temizlendiği ve uzun bir yolculukta olduğum için halimden memnunum :)
Not: önümüzdeki hafta gezinin detaylarını paylaşırım diye umuyorum.

turkmath
17 Temmuz 2015, 01:18
Arkadaşlar serviste hangi yağ kullanıyorlar? Marka ve numara nedir? Ben serviste değiştirmediğim için muhtemelen kendim alacağım/ya da değişim yapacağım yerdeki ürünlere bakacağım, bu yüzden sordum.

originel
17 Temmuz 2015, 01:31
Arkadaşlar serviste hangi yağ kullanıyorlar? Marka ve numara nedir? Ben serviste değiştirmediğim için muhtemelen kendim alacağım/ya da değişim yapacağım yerdeki ürünlere bakacağım, bu yüzden sordum.

Ankara'da Motul, Eskişehir'de Ipone, Antalya'da Repsole kullanılıyor.
Eskişehir'de Ipone un racing motorlar için olan modeli kullanılıyordu ama tam detayı hatırlamıyorum.

Murat.K.
17 Temmuz 2015, 09:19
Tiger egsozu nasıl eklettiniz ? Garantiden çıkar bak tehditi yapmadılar mı ?

r25 için Yamablue harici yağ koyarsanız servis dışı kalır diyen servisler var İstanbul'da :) Ve buna razı olup istediği yağı koyamayan arkadaşlar da var malesef. Bu üçkağıt sanırım bir tek bizim memleketimizde dönüyor.

Benim Kawasaki servisim Necat motor. Hem satış mağazaları ile komşu sayılırız. Servisimden çok memnunum. İstediğim zaman gidiyorum ve egzozu onlara sipariş verip taktırdım. O Yüzden garantinden çıkar gibi bir tehdit ile karşılaşmadım. Yağ olarak motul kullanıyorlar yanlış hatırlamıyor isem. R25 in garantisi halen devam ettiği için kardeşler Yamaha bayine gideceğim ama imkan olsa onu da Necat motora götürür idim. Evet yağ konusunda Yamaha bayileri takıntılı ancak r25 sayfasında okuduğum hiç bir sıkıntı ile karşılaşmadım henüz sadece vites geçisi biraz sert ondan da memnunum. Vites göstergesi kullanmadan sürüyorum o sert geçiş bana vitesin sorunsuz geçtiğini anlatıyor.

Motorların rodajını o kadar özenerek yaptık ki Sahibinden de itina ile yapılmıştır yazılmayı hak ettiler. Halen son Hız nedir bilmiyoruz motorlarda ☺️

originel
19 Temmuz 2015, 07:48
Evetttttttt, sessizliğimize biraz ara verelim mi?

şu anda 250sl için tiger egzos siparişi verme aşamasındayım, elcikleride değiştirmeyi düşünüyorum. bunun yanında hem r25 hemde SL için kaplama alternatifleri araştırıyorum ki eşimle beraber aynı tip motor sürelim. Birde 250SL için yurt dışından neon ışıklandırma seti getirdim ve montajını yaptım. grenajların içinde motor bloğunu aydınlatıyorlar. biraz pimp my bike tadında oldu ama neyse. onun resimlerini ayrıca paylaşacağım. aklıma yatan görselleri sizinle de paylaşacağım.

en önemli soru bunu istanbul içinde yapabilecek bir yer biliyor musunuz? farklı dizayn tavsiyeleriniz var mı? hangisini daha çok beğendiniz?



http://i.hizliresim.com/vEMPpm.jpg (http://hizliresim.com/vEMPpm)

http://i.hizliresim.com/AmBzzr.jpg (http://hizliresim.com/AmBzzr)

http://i.hizliresim.com/WnJDDN.jpg (http://hizliresim.com/WnJDDN)

http://i.hizliresim.com/1yzE6G.jpg (http://hizliresim.com/1yzE6G)

http://i.hizliresim.com/La9Dlz.jpg (http://hizliresim.com/La9Dlz)[COLOR="Silver"]

Murat bey kaplama konusunda bir gelişme var mı? Forumdaki başlığa baktım ama pek doyurucu cevaplar gelmemiş gibi.

neonxc
19 Temmuz 2015, 19:27
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/s720x720/11760214_855248811196085_832417649323360874_n.jpg? oh=d28d5ff07c2e737fa8ba18cbe4c6a49f&oe=5612D1F2&__gda__=1447974773_488953714138957a4325676c3b47625 a

İstanbul' da yollar her gün böyle boş olsa.

Murat.K.
20 Temmuz 2015, 16:43
Murat bey kaplama konusunda bir gelişme var mı? Forumdaki başlığa baktım ama pek doyurucu cevaplar gelmemiş gibi.

150usd kesilmiş hazır kalıp olarak fiyat verdiler ancak beklemedeyim. bir yandan SS görünümü çok seviyorum öbür yandan chopper bir kulüp tarz Değişimi için kanımıza girmeye çalışıyor. 😇

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:00 ----------

tiger egzoz; egzoz borusu için ayrıca koruma takıldı. hem daha güzel duruyor hem daha iyi oldu...

http://i.hizliresim.com/DRkljl.jpg (http://hizliresim.com/DRkljl)

http://i.hizliresim.com/gALkQb.jpg (http://hizliresim.com/gALkQb)

http://i.hizliresim.com/1knYRb.jpg (http://hizliresim.com/1knYRb)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------


https://www.youtube.com/watch?v=TIBQiLF0LXc

originel
20 Temmuz 2015, 23:06
Herkese merhaba,
Bayramı fırsat bilip, öncesinde de izin alarak küçük bir gezintiye çıktım. Öncelikle haritayı paylaşayım.
http://i.hizliresim.com/poYGMo.png (http://hizliresim.com/poYGMo)
Gördüğünüz gibi soğuk bir Ankara sabahında yola çıkıp öncelikle Antalya'ya, oradan da sırayla Fethiye, Ayvalık ve Bursa'ya gittim. Haritada da göreceğiniz gibi Fethiye'ye kadar otoyolları kullanmak yerine arayol ve sahil yolunu tercih ettim. Ankara Antalya arasında ki yol Afyon üzerinden giden yol ile karşılaştırınca kesinlikle daha güzel fakat biraz sakin gibi. Antalya sonrasında da Fethiye'ye giden sahil yolu yer yer sıkıntılı olsada (Kaş'a girerken ki yola yer yer mıcır serpilmişti) viraj seven arkadaşlar için kesinlikle tavsiye edebileceğim bir yol. Özellikle Kaş sonrasında ki yol çok çok güzel. Şansıma geçtiğim saatlerde araçta olmadığından keyfini çıkara çıkara gezdim. Fethiye'den çıkınca Gökova körfezi sonrası Sakar yokuşu vardır belki bilirsiniz. Oranın da virajları çok güzeldir ve yolda sıcak asfalt var. Yani orayı da öneririm :) Sakar sonrasındaki yol boyunca beni heyecanlandıran öyle güzel bir rota yoktu maalesef. Aksine İzmir'den Bursa'ya gelene kadar bol rüzgarlı bir yolculuk geçirdim. Öyle ki sağa dönüş yapacağım zaman motoru serbest bırakmam yeterli oluyordu :D Haliyle Bursa'ya girdiğimde boynum fazlasıyla yorulmuştu. Neyse sonuç olarak Ankara'dan Sakar'a kadar olan rotamı herkese öneririm. Denk gelirseniz bir deneyin bence.

engin_34
22 Temmuz 2015, 18:43
selamlar herkese. 1 aydır motor araştırıyorum daha önce pek tecrübem yok. birkaç kez scooter ve yarı otm 100cc vitesli model kullandım.araç kullanmak şehir içinde işkence olduğu için motor kullanmak istiyorum.tek çekincem bu motor başlangıç olarak uygun mu.2.el fiyatları da sıfıra yakın sıfır taksitle almayı düşünüyorum

xtrabit
22 Temmuz 2015, 19:43
selamlar herkese. 1 aydır motor araştırıyorum daha önce pek tecrübem yok. birkaç kez scooter ve yarı otm 100cc vitesli model kullandım.araç kullanmak şehir içinde işkence olduğu için motor kullanmak istiyorum.tek çekincem bu motor başlangıç olarak uygun mu.2.el fiyatları da sıfıra yakın sıfır taksitle almayı düşünüyorum

Alabilirsin kardeşim, başlangıç olarak uygundur. Sen gazı az açmayı başarabilir misin, ondan haber ver yeterli. Şimdiden hayırlı olsun. Ama yine çekincen çoksa scooter tarzı bir şeyle zaman geçirmeni tavsiye edebilirim.

engin_34
22 Temmuz 2015, 20:05
yarın maletepede kawasaki bayisine bi gidip yakından göreyim.

originel
23 Temmuz 2015, 08:32
selamlar herkese. 1 aydır motor araştırıyorum daha önce pek tecrübem yok. birkaç kez scooter ve yarı otm 100cc vitesli model kullandım.araç kullanmak şehir içinde işkence olduğu için motor kullanmak istiyorum.tek çekincem bu motor başlangıç olarak uygun mu.2.el fiyatları da sıfıra yakın sıfır taksitle almayı düşünüyorum

Bende motorsiklet kullanmaya yeni başladım ve bence ninja 250 bunun için uygun bir motor. Motor hacminin düşük olması hata affettiriyor ve en önemlisi de o zaten. :)

Murat.K.
23 Temmuz 2015, 12:07
selamlar herkese. 1 aydır motor araştırıyorum daha önce pek tecrübem yok. birkaç kez scooter ve yarı otm 100cc vitesli model kullandım.araç kullanmak şehir içinde işkence olduğu için motor kullanmak istiyorum.tek çekincem bu motor başlangıç olarak uygun mu.2.el fiyatları da sıfıra yakın sıfır taksitle almayı düşünüyorum

biz başlangıç için aldık şu anda eşim çok rahat kullanıyor. gayet keyifli bir makine, şiddetle tavsiye ediyorum

engin_34
23 Temmuz 2015, 20:00
4400 Euro fiyatı. hiç indirim yapmadılar. honda cbr ye de baktım 14000 den 13500 e bırakırım dedi bayideki. ama Ninja 250 yi daha çok beğendim. oturuş falan da rahat.sıfır alan arkadaşlar indirim yaptırabldiler mi.servisleri çok pahalı deniliyor

originel
23 Temmuz 2015, 23:45
Ben indirim yaptıramamıştım fakat vade farkını çok az koymuşlardı. Oradan yardımcı oldular. Servis fiyatları konusunda İstanbul için bilgim yok. Ama 1000 bakımı Ankara'da 300tl iken Eskişehir'de 150 tl idi. O nedenle servise sokmadan birden fazla yerden fiyat alıp pazarlık edebilirsin.

Murat.K.
24 Temmuz 2015, 00:11
Indirim işi çok zor Kawasaki de eski müşteri veya hatırlı bir tanıdık gerekiyor. Bize küçük bir ikram yapmışlardı tanıdık vasıtası ile. Ondan önce arkadaşım pazarlık yapmayı denemişti 1 euro inmemişlerdi

MTRC
24 Temmuz 2015, 14:29
2015 son ehliyet sinavi tarihini bilen varsa yazabilir mi

gokhanbasar
25 Temmuz 2015, 00:03
selamunaleykum
3 gun once ninja 250 sl abs li 600 km de kızım icin aldım
(50 yasındayım)aldığımız arkadas hassas bir sekilde rodajyapmıs. kitapciktan takip ederek rodaja devam etim (antalya istanbul)
80 km civarı hızla sakin kullanımla bursaya geldim
yakıt 122 krs benzin litresi 4650
bursa dan istanbula 120 km 80 km hızlar arası geldim 158km 16.50 tl yaktı. depoyu fulleyip tutarı km ye bolerek hesap yaptım. yolda kolay kolay fren yapmam debriyajla motor kendinden yavaslar asırı hızlanma ve yavaslama seklinde kullanmam 2.2 lt yakıtı ile beni cok sasırttı
bundan onceki cbr125 2.0 civarında yaktırdıgım olmustu.cbr 250 miz (calındi) 3lt gibiyakıyordu tabiiki
bu degerlere kızım asla yaklasamıyıor bile .kullanıcı ve kullanım seklinin onemini vurgulamak icin yazdım.herkese hayırlı surusler
not:cbr ile cok farkli motor on amortisor fren farki barız oturus pozisyonu daha rahat(artcı ise bi o kadar berbat)1 vite 2.vites arası cbr da sorunlu
vites gecisleri daha net
bu kadar memnun kalacagımı dusunmemistim. debriyaj cok sert. ha unutmadan far 27 motor satın almıs biri olarak en iyisiydi mukemmel
not :bilgi paylasım da buna benzer paylkasımlar okumak dilegiyle

Tech_N9ne
25 Temmuz 2015, 02:51
Gökhan abi sabırından dolayı seni kutlar ve tebrik ederim 80 km hız ile onca yol iyi bitmiş keşke bickaç resim ile buraları şenlendirseydiniz motosikletiniz hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanmak dileği ile.

xtrabit
25 Temmuz 2015, 10:01
Merhabalar. Ninja'ya düz gidon takma veya gidon yükseltme deneyen var mı? Sırf bu yüzden Z250SL peşinde koşuyorum. Onun gidonu da yükselteceğim. Ama ninja'da normal bir oturuş yakalayabilirsem karenajın rüzgar kesmesinden yararlanmak istiyorum.

Murat.K.
25 Temmuz 2015, 10:51
selamunaleykum
3 gun once ninja 250 sl abs li 600 km de kızım icin aldım
(50 yasındayım)aldığımız arkadas hassas bir sekilde rodajyapmıs. kitapciktan takip ederek rodaja devam etim (antalya istanbul)
80 km civarı hızla sakin kullanımla bursaya geldim
yakıt 122 krs benzin litresi 4650
bursa dan istanbula 120 km 80 km hızlar arası geldim 158km 16.50 tl yaktı. depoyu fulleyip tutarı km ye bolerek hesap yaptım. yolda kolay kolay fren yapmam debriyajla motor kendinden yavaslar asırı hızlanma ve yavaslama seklinde kullanmam 2.2 lt yakıtı ile beni cok sasırttı
bundan onceki cbr125 2.0 civarında yaktırdıgım olmustu.cbr 250 miz (calındi) 3lt gibiyakıyordu tabiiki
bu degerlere kızım asla yaklasamıyıor bile .kullanıcı ve kullanım seklinin onemini vurgulamak icin yazdım.herkese hayırlı surusler
not:cbr ile cok farkli motor on amortisor fren farki barız oturus pozisyonu daha rahat(artcı ise bi o kadar berbat)1 vite 2.vites arası cbr da sorunlu
vites gecisleri daha net
bu kadar memnun kalacagımı dusunmemistim. debriyaj cok sert. ha unutmadan far 27 motor satın almıs biri olarak en iyisiydi mükemmel
not :bilgi paylasım da buna benzer paylkasımlar okumak dileğiyle

hayırlı uğurlu olsun. açıkçası benzin tüketimini hiç bu kadar incelemedim. çeyrek depo benzin gitti mi hemen doldurmaya meyilliyimdir hem arabamda hemde motorlarımda. asla yarım deponun altına düşmesine müsaade etmedim bugüne kadar.lakin Çanakkale giderken vespa cı arkadaşların bizden daha fazla tükettiğine şahit olmuştuk. zorlanmadığında yakmayan bir alet bu.

rodaj 1600km de bitiyor. iyi bir rodaj benzin sarfiyatını ciddi anlamda etkiliyor. uzun yolda bol vites değiştirerek rodaj yapmak bana göre çok sağlıklı. bizimde çanakkale yolu rodaj yüzünden bitmemiş idi. koskoca yolda 80 üzerine çıkamadık ileride motorda bir sıkıntı çıkar korkusu ile.

stitch
25 Temmuz 2015, 22:50
alet gazla tekere geliyor mu deneyen var mı acaba :)

Murat.K.
26 Temmuz 2015, 00:12
alet gazla tekere geliyor mu deneyen var mı acaba :)



AEA dışında deneyen yok aramızda sanırım. O da kolayca tekere getirdi. Bizden pek deneyen çıkmaz nede olsa aramızda apaçi yok. :)

Kingmokoko
29 Temmuz 2015, 12:05
alet gazla tekere geliyor mu deneyen var mı acaba :)

Gelmez olurmu vites bile değiştiriliyor teker inmeden :queen: (kalkış 1. 2. vites) ama ön amortisör bu konuda kararsız tecrübe yoksa yapmayın.!!!!...

h2rx
31 Temmuz 2015, 14:02
motor 90km. hızda kaç devirle gidiyor?

CemalHasan
01 Ağustos 2015, 13:56
Herkese merhaba.Bir kac senedir icimde hep motor sevgisi var ilk once bir cinli alayim ogreneyim diyordum ama sonra karar verdim gis ten egitim alip oyle baslayacagim ilk vitesli motorum olacak 250sl o kawa yeşili insani duygudan duyguya surukluyor cocukluk degil benim bebelik hayalim bu yeşil canavar :) kendimi bildim bileli hayranim yani.Ilk motor olacagi icin acikcasi korkuyorum ama egitimle bu korkuyu ve acemiligi atabilecegimi dusunuyorum.Allah izin verirse babami ikna ettim :D seneye aliyoruz motoru koruma ekipmanlarimi bile belirledim simdiden.Adana da oturan 250sl sahibi arkadaslar var mi acaba ?

Ezio41
08 Ağustos 2015, 23:58
motor 90km. hızda kaç devirle gidiyor?

6. vites 5.500 devirde , 90 km hızla gidiyor .