Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250 SL Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Sayfa :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
[
14]
15
16
17
18
19
20
Murat.K.
21 Nisan 2015, 17:55
Merhaba arkadaslar bu konuyu en basından sonuna kadar takip ettim verdiğiniz bilgiler gerçekten açıklayıcı net ve insanı tatmin eden bilgiler aklımda pek soru kalmadı bu motor hakkında hepinize teşekkürler. içime sinmeyen tek bir olay vardı motor küçükte küçük pek fazla takılmadım yine bende pek büyük sayılmam :mrgreen: 176 . 57 kg bu motor için yeterli o sıkıntımı attım kafamdan ama edirnede yaşıyorum ve motoru gidip test etmem görmem falan biraz zor son konuşmalarınızda murat abinin onuda bu forumda ve aea da tanıdım motoru sayesinde :mrgreen: murat abi edirneye gezi yapılacağını söyledi eğer geldiğiniz sırada kawasakiyi görme şansım olurmu acaba ?? :silent:
şu 23 mayısta çanakkale gezisini bitirelim ardından edirne geliyor zaten. buradan mutlaka gün tarih vs duyururuz. lakin bizim edirne turumuzda mutlaka vespa lı arkadaşlarda olacak. şu anda aktif olarak bir vespa grubu yöneticisi ile bazı çalışmalarımız var ki buna türkiye de bulunmayan aksesuarların satışı vs de dahil olacak....
ersendurmus
21 Nisan 2015, 18:47
merhaba ninja 250sl için grenaj varmı , bu konuda bilgisi olan arkadaşlar bilgi vere bilir mi?
ataberk22
22 Nisan 2015, 08:50
şu 23 mayısta çanakkale gezisini bitirelim ardından edirne geliyor zaten. buradan mutlaka gün tarih vs duyururuz. lakin bizim edirne turumuzda mutlaka vespa lı arkadaşlarda olacak. şu anda aktif olarak bir vespa grubu yöneticisi ile bazı çalışmalarımız var ki buna türkiye de bulunmayan aksesuarların satışı vs de dahil olacak....
anladım abi ben zaten sürekli forumu takip ediyorum cevap için teşekkürler .
borg63
22 Nisan 2015, 21:21
Arkadaşlar 250 sl nin hiç zorlanmadan çıktığı hız nedir acaba
RecepDgkn
22 Nisan 2015, 23:02
Cümleten Herkese Selamun aleykum. İsmim Recep nasipse agustos ayında nınja250slime kavusucam onun ıcın butun sayfaları okudum allah razı olsun sızden paylastıgınız bılgıler ve motor hakkındakı kısısel yorumlarınız ıcın..
Simdir birkac soruda ben izninizle sizlere
1)Ilk olarak almak ısteıgım ekıpmanlarımı koyup sızden yorumlarınızı beklıyorum :)
KASKIM: http://www.motoplus.com.tr/urun/9907010192002/BELL-PS-VORTEX-MATTE-BLACK-SOLID
MONTUM: http://www.feyizoglu.com/D1-Racing-Carbon-Mont_49177.html#0 veya bı 100 200tl daha ustunude alabılme ıhtımalım olabılır.
ELDİVENIM: http://www.feyizoglu.com/Fly-Yazlik-Eldiven_49202.html#0
bot ve dızlıklere dha karar vermedım onerılerınız olursa albılırım.
2)Motorumu alırken nasıpse ınsallah abslı almayı dusunuyorum bazı yerlerde okudugum kadarıyla kımısı yok frenlemeyı ogrenemessın falan absye guvenırsın dıyorlar.Bence bu konusmalar bıraz sacma geldı bana sonucta abs denılen sıstem bellı dereceden sonra devreye gıren bır sıstem onun ıcın tavsıyenızı yazarsanız sevınırım.
3)Bırde motosıkletın ebatlarından sıkıntım cunku neredeyse hergun goruyorum istanbulda oturdugum ıcın dersanemde fatıhde saolsun necat motor sayesınde hergun goruyoruz h2 bıle gordum orda :) ama yınede ebatlarımı soylemek ısterım 178 boy 90 kıloyum.
Sımdılık bu kadar verıcegınız cevaplar ıcın sımdıden tesekkur ederım rabbım cumlemıze kaza bela vermesın tekerınız duz bassın allaha emanet olun.
Murat.K.
23 Nisan 2015, 09:47
Cümleten Herkese Selamun aleykum. İsmim Recep nasipse agustos ayında nınja250slime kavusucam onun ıcın butun sayfaları okudum allah razı olsun sızden paylastıgınız bılgıler ve motor hakkındakı kısısel yorumlarınız ıcın..
Simdir birkac soruda ben izninizle sizlere
1)Ilk olarak almak ısteıgım ekıpmanlarımı koyup sızden yorumlarınızı beklıyorum :)
KASKIM: http://www.motoplus.com.tr/urun/9907010192002/BELL-PS-VORTEX-MATTE-BLACK-SOLID
MONTUM: http://www.feyizoglu.com/D1-Racing-Carbon-Mont_49177.html#0 veya bı 100 200tl daha ustunude alabılme ıhtımalım olabılır.
ELDİVENIM: http://www.feyizoglu.com/Fly-Yazlik-Eldiven_49202.html#0
bot ve dızlıklere dha karar vermedım onerılerınız olursa albılırım.
2)Motorumu alırken nasıpse ınsallah abslı almayı dusunuyorum bazı yerlerde okudugum kadarıyla kımısı yok frenlemeyı ogrenemessın falan absye guvenırsın dıyorlar.Bence bu konusmalar bıraz sacma geldı bana sonucta abs denılen sıstem bellı dereceden sonra devreye gıren bır sıstem onun ıcın tavsıyenızı yazarsanız sevınırım.
3)Bırde motosıkletın ebatlarından sıkıntım cunku neredeyse hergun goruyorum istanbulda oturdugum ıcın dersanemde fatıhde saolsun necat motor sayesınde hergun goruyoruz h2 bıle gordum orda :) ama yınede ebatlarımı soylemek ısterım 178 boy 90 kıloyum.
Sımdılık bu kadar verıcegınız cevaplar ıcın sımdıden tesekkur ederım rabbım cumlemıze kaza bela vermesın tekerınız duz bassın allaha emanet olun.
seçtiğin ekipmanlar güzele benziyor lakin onları hiç denedin mi? denemeden alma! bak bakalım kask kafa yapına uygun mu? diğer aksesuarların içinde rahat edebiliyor musun? vücut yapın ile doğru orantılı olarak hareket kabiliyetinde bir kısıtlama oluyor mu?
dizlik alma direk korumalı bir pantolon al. dizlik ile arasında dağlar kadar fark oluyor. zaten kullandığımız aletler super sport tadında, dizlik hem komik durur hemde yeterli güvenliği sağlayamaz.
abs olmayan fren sistemleri biraz daha farklı oldukları için emin ol abs li absiz cok fark ediyor. ancak abs nin ne kadar güvenli bir zıkkım olduğu gerçeği göz önünde bulundurulur ise tabiki abs li almak daha mantıklı. öndemli olan soru şu: bir sonraki motorunda da abs tercih edecek misin? ona uygun bütçe ayırabilecek misin? eğer kafanda şüphe varsa önce abs olmayan ile başla. benim motorumu deneyen bazı eski motorcular 250sl in frenlerini o kadar beğendiler ki abs ye gerek yok bizce dediler. dediğim gibi eğer bir sonraki motorunda abs seçeneği olacak ise sorun yok...
motorun ebatları ile ilgili olarak yaşayacağın en büyük sıkıntı alışık değil isen yatarak kullanım olacaktır. bir kaç mesaj yukarıda zaten bu sürüş pozisyonu ve kas hafızası ile alakalı bir yorumumum mevcut. alışana kadar biraz zorluk çekersin. sonrasında rahat edeceğimize inanıyorum.
neonxc
23 Nisan 2015, 15:32
Marhaba Recep kardeşim, Tek bir kask markasına odaklanma derim, çünkü aynı beden bile olsa her kaskın uygun olduğu kafa yapısı çok farklı oluyor. Ayrıca Siyah renk kaskı hiç önermem. Hem yazın kafanı pişirecek hemde trafikte görünürlülüğü en düşük kasklardan biri. Motorda siyah kaskta siyah hafif hava karardımı trafikte görünmez olursun.
Kuru havada ABS faydasını çok gösteremesede ıslak zeminde ABS gerçekten hayat kurtaran bir ekipman. Ben Türkiyedeki ilk Ninja 250sl sahiplerinden biri olduğum için ABS li seçme imkanım yoktu. Olsa ABS li versiyonu alırdım. O yüzden tercihini ABS den yana yapman daha iyi olur görüşündeyim.
Bence kendine göre motor aramaktan vazgeçip kendi formunu motora göre ayarlamısın. Diyet yolu görünüyor sana da :)
RecepDgkn
23 Nisan 2015, 19:58
Kask konusunda renk olarak tercıhlerım degısebılır ve haklısında abi bır markaya odaklanmak olmaz nasıp bakıcaz ama kafamda ılk oalrak bu var dıye soyledım bırde 178 boy 90 kıloyum ve yaklasık 20 kılo verım ve dahada verıyorum :) bırde benı gorenler ortalama 80 veya 85 kılo dıyolar yanı vucudum bıraz fızıklı oyle soylıyım pek bı sıkıntı olucagını dusunmuyorum form konusunda ama yınede yorumun ıcın tesekkur ederım :) nasıpse yıne ara ara yazıcam ve bırde motoru alıktan sonra rodajını bıtırdıkten sonra kuyruk ıptalı bırde egzoz yapmak ıstıyorum bu konudada yardımcı olabılırmısınz ?
vericgınız cevaplar ıcın tekrardan tesekkur ederım :))
tiawern
24 Nisan 2015, 11:31
Arkadaşlar 250 sl nin hiç zorlanmadan çıktığı hız nedir acaba
150-155 direk çıkıyorum. 164 yapınca kesiciye giriyor ;)
Sabırsız
24 Nisan 2015, 15:56
BUDA BENDEN
http://sv102.piclect.com/47c0eb6e8/o/15/04/24/111465547801038021043864205202520524989224n.jpg
syreaom
24 Nisan 2015, 16:12
Bu da henüz motoru alamamış olanlar için gelsin;
http://i.imgur.com/gJWaeug.jpg
afsinbugra
24 Nisan 2015, 20:34
150-155 direk çıkıyorum. 164 yapınca kesiciye giriyor ;)
aynen hatta geçende denedim 164 oldu bıraktım ama bugün yokuş aşağı zorladım 164 den sonra bırakmadım 164-162 bandında kesiciye girip çıkıyor
Sabırsız
24 Nisan 2015, 20:51
aynen hatta geçende denedim 164 oldu bıraktım ama bugün yokuş aşağı zorladım 164 den sonra bırakmadım 164-162 bandında kesiciye girip çıkıyor
Hocam bizim rodaj daha bitmedi deneyemedik ama YouTube 175 gören bir adam var o nasıl oluyor dişli değiştirmiş ise arada o kadar km farkı olabilirmi?
DENİZ ER.
24 Nisan 2015, 21:35
@RecepDgkn, umarım günler çabuk geçer ve Ağustos ayı hemen gelir senin için :) ve sonrasında da kazasız belasız kullanırsın inşallah..
Yazılanları okuduysan ben de oldukça yeniyim. Yine de az buçuk edindiğim tecrübeyle sorularına verilen cevaplara biraz katkıda bulunmak istedim..
İlk olarak, ekipmanın tam olsun ama bu konu biraz keseye göre o yüzden fazla yorum yapmak istemiyorum. Sadece ben de Murat abi gibi aynı şeyi söyleyebilirim, dizliği boşver, direkt korumalı bir pantalon al. Biliyorsun biz gis akademide eğitim alıyoruz, tüm hocalarımızın ortak görüşü bu, dizlik kayabilir ve yaralanmaya sebep olabilir, pantalon ise sarar. Ayrıca dizliği normal bir pantalonun üstüne takmayı düşünüyorsun tahminen. Fakat başka bir husus var ki bence en önemlisi, sürtünme. Çok düşük hızda bile düşüşte normal pantalon paramparça oluyor, eh vücuduna verebileceği zararı da tahmin edebilirsin. O yüzden motosiklet pantalonlarına bakmaya başlasan iyi olur :)
İkinci olarak ABS.. Ben ABS' li modeli aldım. Çok bir şey bildiğimden değil sadece "bir kere kurtarsa yeter" mantığıylaydı. 23.Nisan'da ( dün) yine Gis de Hakimiyet eğitimi aldım. Bu güne kadar frenleri bu kadar sert kullanmamıştım. Şimdi anlıyorum ki benim gibi bir çaylak için ABS gerçekten çok önemliymiş ve çok iyi bir karar vermişim.
üçüncü olarak ebatlar..Madem fatihtesin git necat motora, sık sık otur motorun üstüne. hatta sen üstünde otururken arkadaşların fotografını çeksin bir de öyle incele :)
Kuyruk iptali ve egzoz tian'da var. Bir beyaz ninjanın ne kadar tatlı göründüğünü belki bir foto ile paylaşır bizimle ;)
Extremist
25 Nisan 2015, 05:44
Cümleten Herkese Selamun aleykum. İsmim Recep nasipse agustos ayında nınja250slime kavusucam onun ıcın butun sayfaları okudum allah razı olsun sızden paylastıgınız bılgıler ve motor hakkındakı kısısel yorumlarınız ıcın..
Simdir birkac soruda ben izninizle sizlere
1)Ilk olarak almak ısteıgım ekıpmanlarımı koyup sızden yorumlarınızı beklıyorum :)
KASKIM: http://www.motoplus.com.tr/urun/9907010192002/BELL-PS-VORTEX-MATTE-BLACK-SOLID
MONTUM: http://www.feyizoglu.com/D1-Racing-Carbon-Mont_49177.html#0 veya bı 100 200tl daha ustunude alabılme ıhtımalım olabılır.
ELDİVENIM: http://www.feyizoglu.com/Fly-Yazlik-Eldiven_49202.html#0
bot ve dızlıklere dha karar vermedım onerılerınız olursa albılırım.
2)Motorumu alırken nasıpse ınsallah abslı almayı dusunuyorum bazı yerlerde okudugum kadarıyla kımısı yok frenlemeyı ogrenemessın falan absye guvenırsın dıyorlar.Bence bu konusmalar bıraz sacma geldı bana sonucta abs denılen sıstem bellı dereceden sonra devreye gıren bır sıstem onun ıcın tavsıyenızı yazarsanız sevınırım.
3)Bırde motosıkletın ebatlarından sıkıntım cunku neredeyse hergun goruyorum istanbulda oturdugum ıcın dersanemde fatıhde saolsun necat motor sayesınde hergun goruyoruz h2 bıle gordum orda :) ama yınede ebatlarımı soylemek ısterım 178 boy 90 kıloyum.
Sımdılık bu kadar verıcegınız cevaplar ıcın sımdıden tesekkur ederım rabbım cumlemıze kaza bela vermesın tekerınız duz bassın allaha emanet olun.
Sevgili Recep,
Öncelikle aramıza hoşgeldin. Umarım en kısa sürede istediğin motora kavuşursun. Eğer müsaaden olursa, bende arkadaşlarıma ek olarak yaşadıklarımı ve nazicane düşüncelerimi paylaşmak isterim.
1. Ekipmanlar
Öncelikle kask ve ekipman almaya gittiğinde satıcıların sana söylediklerini unut. Ne yazık ki genelde çoğunluğun bilgisi az ve elindekini satmaya çalışıyor. O yüzden forumları ve youtube'u incele. O ekipmanlarla kaza yapmış olup, sonuçları paylaşan bir çok insan var. Onları izle. Ne alırsan al, kesinlikle full face bir kask al. Kask kafanda çok rahat olmasın, hatta elmacık kemiklerini biraz sıksın, zamanla yerine oturacaktır. Asla kaskını bağlamadan yola çıkma...
Ekipman konusu aslında en çok kafa karıştıran problemlerden birisi. Örnek vermek gerekirse, kasklarda doş kabuk sertliği artarak polykarbonat>fiberglass>komposit fiber>karbon fiber şeklinde gidiyor. Dış kabuk sertleştikçe, darbeye karşı kabuğun direnci artıyor fakat bir o kadarda darbe şiddetini beyne daha fazla iletiyor. Bu farklı bakış açıları, dünya üzerindeki standartlarda da farklılıklar yaratmış. DOT, SNELL, SHARP, ECE hepsi farklı yöntemler ile test ederek sertifikalandırılıyor. Birinde en üst dereceleri alan diyerinde kötü çıkabiliyor. Bu yüzden SHOEI XR 1100, AGV K3/K4, Bell M1/M2/M3 gibi ortalamanın üstünde dereceler almış bir kaskı tercih etmen daha yerinde olur. Kask ve kıyafetlerinin renkleri mümkün olduğunda kolay farkedilebilir olsun.
Kıyafetleri seçerken en önemlisi şekil şemalden çok kullanılan kumaşın kalitesi min. 600D (Denye, dokuma sıklığı) ve Cordura olmalı; ayrıca korumalar yerlerine direkt yada ayarlanarak düzgün şekilde oturmalı ve vücüdünü rahatsız etmeyecek ama bol kalmayacak şekilde sarmalı. Şöyle düşünebilirsin, 100 km/saat ile kuru asfalta düştüğümüzde yerde ortalama 65 mt sürükleniriz. Bu sürtünme esnasında vucudumuza yansıyan ısı yaklaşık 770 derecedir. Üstümüzde kaliteli motosiklet pantolonu ve montu varsa bir yere kadar koruyabilir. Kısaca, bu tip durumlarda kırık çıkıktan ziyade sürtünme sonucu oluşan ve asla yerine konamayacak olan doku kaybından korkmalıyız.
Ayrıca ne olursa olsun, sırt,goğüs, böbrek ve boyun koruması kullanmalıyız diye düşünüyorum.
2. ABS
ABS, frenler en son noktalara geldiğinde devreye girer. Yani kısaca, zaten düzgün frenleme tekniğimiz varsa yada oluşturmak istiyorsak ABS buna engel değil. Ayrıca ABS'nin fren mesafesini uzattığı söylenir. Evet ama, zaten kısa frenleme yapabilecek kadar frenlere hakim olan kişi zaten ABS'yi devreye geçirmeden durabilir. Ama eğer ABS yoksa ve frenlere tam hakim değilseniz, panik frende neler olabileceğini siz düşünün. Kısaca imkanınız varsa ABS'yi her zaman tercih edin.
3. En-Boy
Boyum 1.80, kilom 94. Eğer Sevgili Murat arkadaşımızdan kilo verme tüyolarını alabilirsem, biraz zayiflayacağım :) Kısaca boy ve kilo olarak sana yakınım ve 250SL üstünde fazlasıyla memnunum. Ama bu forumda defalarca söylendiği gibi zevk meselesi.
Kolay Gelsin,
RecepDgkn
25 Nisan 2015, 13:20
Allah hepinizden razı olsun yaptıgınız yorumlar ıcın cok tesekkur ederım abilerim cunku hepınız benden buyuksunuz ben paylastıgınız tecrublerınızı ve tekrardan soyluyorum kısısel yorumlarınız ıcın tesekkur ederım :)Nasipse agustosda almayı dusunuyorum ama aklıma bu son gunlerde r25 de gırmıyo degıl ustune oturdum gayet rahat ve hafif bi motor bir kac abide var egitim alıp onuda alasım gelıyo ama 250sl nedense benı bıraz daha kendıne cekıyo bu galıba sız<lerden ve sıcak bı ortamdan olucak motoru aldıktan sonra soru sorabılecegım bır ortam bulacagımdan emın oldugum ıcındır belkı :) bu arada @EXtremist abim kılo vermek cok kolay sadece yedıklerımıze dıkkat etmemız yetıyo ben 109 110 kılolardan 89 90 kılolara dustum ve halada verıyorum bıraz yemeklere dıkkat bırazda yuruyus yetıyo tabı zaman varsa spora gıtmek daha mantıklı :) bu arada benım sorularımı cevaplayan abılerım tekrardan allah razı olsun cok tesekkur eederım :) gorusmek uzere allaha emnaet olun :)
Birde bi sorum daha olucak sızde r25 egıtmı aldıktan sonra alsam bır sorun cıkartırmı :)
Cunku r25 olan tanıkların cogunun ılk motoru ve egıtımı aldıktan sonra almıslar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:07 ----------
Bell vortex dememın nedenı snell sertıfıkası almıs olması o yuzden onu sectım cunku snell bılgıdın kadarıyla aralarında sozu gecen bır sertıfıka yanlısım yoksa tabıkı :) denemeye gıdıcem yakında denetıkten sonrada burada yorumlarımı paylasırım hayrlı gunler :)
tiawern
25 Nisan 2015, 18:33
Kuyruk iptali ve egzoz tian'da var. Bir beyaz ninjanın ne kadar tatlı göründüğünü belki bir foto ile paylaşır bizimle ;)
tabiki paylaşırım ne demek kardeşim ;) bugun hava guzeldi makineyi yıkayayım dedim :)
http://i.hizliresim.com/MEX037.jpg
http://i.hizliresim.com/RYXPLR.jpg
telefondan girmeye çalistim epey zorlandim açıkcası :)
yerdeki elma ile alakam yok :) resmi upload edince farkettim :))
neonxc
26 Nisan 2015, 09:49
https://www.facebook.com/ninja250sl/photos/a.748945811826386.1073741829.747193492001618/818353748218925/?type=1
RecepDgkn
26 Nisan 2015, 13:46
@tian abim allah kaza bela vermesin müthiş bir şekli var birde egzozu rodajın bıttıkten sonramı yaptın yoksa rodaj esnasındamı bu ilk sorum bırde bu egzozları takarken hava benzın karısım ve bır kac ayarı varmıs onlarıda yaptırdınmı ?
Şimiden teşekkurler Hayırlı Gunler :)
afsinbugra
26 Nisan 2015, 22:17
Hocam bizim rodaj daha bitmedi deneyemedik ama YouTube 175 gören bir adam var o nasıl oluyor dişli değiştirmiş ise arada o kadar km farkı olabilirmi?
izledim o videoyu 175 görüyor fakat gps de 164 oluyor hani 164 gördüğün an daha ne açacak gaz ne de çıkacak devir kalıyor :D
tiawern
27 Nisan 2015, 08:50
@tian abim allah kaza bela vermesin müthiş bir şekli var birde egzozu rodajın bıttıkten sonramı yaptın yoksa rodaj esnasındamı bu ilk sorum bırde bu egzozları takarken hava benzın karısım ve bır kac ayarı varmıs onlarıda yaptırdınmı ?
Şimiden teşekkurler Hayırlı Gunler :)
Teşekkür ederim kardeşim. Rodaj bittikten sonra egsozu taktım. Egsozu taktıktan sonra herhangi bir ayar yapmadım ama normalde yapılması gerekir. Zaten ben komple boğaz egsoz takmadım. Sadece tüp taktım. Yani kafa kısmı değişti. Zaman zaman manike rölantide stop edebiliyor. Egsoz takıldıktan sonra normal birşey bu. Ninja 300 için hava yakıt karışımı yaptırması önerilen @TimFx abimiz de var.
Açıkcası bu işlem için fiyatlar biraz uçuk geldi bana ama bilemiyorum piyasası nedir. Nerde ve nasıl emin bir şekilde yaptırılır. Nasıl sıkıntılar çıkarır bilmediğim bir muamma :)
Ama amaç performans değil fark edilme olduğu için işimi fazlasıyla göyor :)
neonxc
27 Nisan 2015, 10:58
https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t1.0-9/p180x540/11110804_818353748218925_711228019426855370_n.jpg? oh=14ce523e3a525cf15e3c5b916a92f58f&oe=55DFEC40
RecepDgkn
27 Nisan 2015, 11:39
@tian abim eyvallah saolasın o guzel seyın sesınıde duıymak isteriz bi ara rabbim kaza bela vermesin cumlemıze tekerınız duz bassın :)
DENİZ ER.
27 Nisan 2015, 18:46
Hala gis' te turlayanlar da var :/ neyse cuma günü yol eğitimiyle bitiyor. Artık dışarda görüşmek üzere..
http://i.hizliresim.com/BMZvlD.jpg (http://hizliresim.com/BMZvlD)
Extremist
27 Nisan 2015, 21:27
Bir konuda yardımınıza ihtiyacım var.
Alpinestars'dan yazlık fileli mont bakıyorum. Bu haftasonu gidip bir kaç model denedim. Fakat şöyle bir problem var.
Beden L- Montun kolları ve dirsek korumaları çok iyi tam oturuyor ve hiç oynamıyor. Fakat göğüs kısmı t-shirt'le bile hafif sıkıyor (Ek sırt ve göğüs korumaları takılamayacak kadar sıkı), fermuar zarzor kapanıyor. Mont kalıp gibi oturuyor. Kollarda sürüş pozisyonunda problem yok fakat yukarı yada yanlara oynatamıyorum.
Beden XL- Montun kolları 4-5 cm uzun geliyor, dirsek korumaları 2-3 cm aşağıda kalıyor ve tam oturmuyor. Fakat göğüs kısmı bolluk olmayacak şekilde rahat. Kollarımı rahat hareket ettirebiliyorum.
Şimdi iki beden arasında kaldım. Bu konuda yardımcı olabilecek olan?
RecepDgkn
27 Nisan 2015, 22:03
Hala gis' te turlayanlar da var :/ neyse cuma günü yol eğitimiyle bitiyor. Artık dışarda görüşmek üzere..
http://i.hizliresim.com/BMZvlD.jpg (http://hizliresim.com/BMZvlD)
Abim rica etsem en bastan beri aldıgın egitimleri bana sırasıyla buraya yazabılırmısın ?
Safety First
28 Nisan 2015, 00:03
Bir konuda yardımınıza ihtiyacım var.
Alpinestars'dan yazlık fileli mont bakıyorum. Bu haftasonu gidip bir kaç model denedim. Fakat şöyle bir problem var.
Beden L- Montun kolları ve dirsek korumaları çok iyi tam oturuyor ve hiç oynamıyor. Fakat göğüs kısmı t-shirt'le bile hafif sıkıyor (Ek sırt ve göğüs korumaları takılamayacak kadar sıkı), fermuar zarzor kapanıyor. Mont kalıp gibi oturuyor. Kollarda sürüş pozisyonunda problem yok fakat yukarı yada yanlara oynatamıyorum.
Beden XL- Montun kolları 4-5 cm uzun geliyor, dirsek korumaları 2-3 cm aşağıda kalıyor ve tam oturmuyor. Fakat göğüs kısmı bolluk olmayacak şekilde rahat. Kollarımı rahat hareket ettirebiliyorum.
Şimdi iki beden arasında kaldım. Bu konuda yardımcı olabilecek olan?
Kol uzunluğu için bir şey diyemem ne kadar zorlaştırır bilmiyorum ama benim de mont biraz büyük özellikle astarı çıkınca dediğiniz gibi dirsek korumaları sarkıyor. Eklem hareketine uyumlu olsun diye çentikli yapmışlar korumayı ben de dışarıdan siyah lastik-toka ile sabitledim ne kolumu rahatsız ediyor ne de korumalar oynuyor tavsiye ederim. Kilo verme-alma durumunuz nasıl bilmiyorum ama en ufak aldığınız kiloda dar ceket kullanılamaz hale gelebilir.
TimFx
28 Nisan 2015, 03:15
Bir konuda yardımınıza ihtiyacım var.
Alpinestars'dan yazlık fileli mont bakıyorum. Bu haftasonu gidip bir kaç model denedim. Fakat şöyle bir problem var.
Beden L- Montun kolları ve dirsek korumaları çok iyi tam oturuyor ve hiç oynamıyor. Fakat göğüs kısmı t-shirt'le bile hafif sıkıyor (Ek sırt ve göğüs korumaları takılamayacak kadar sıkı), fermuar zarzor kapanıyor. Mont kalıp gibi oturuyor. Kollarda sürüş pozisyonunda problem yok fakat yukarı yada yanlara oynatamıyorum.
Beden XL- Montun kolları 4-5 cm uzun geliyor, dirsek korumaları 2-3 cm aşağıda kalıyor ve tam oturmuyor. Fakat göğüs kısmı bolluk olmayacak şekilde rahat. Kollarımı rahat hareket ettirebiliyorum.
Şimdi iki beden arasında kaldım. Bu konuda yardımcı olabilecek olan?
Abi alpinestar'dan vaz geç. O marka genelde üçgen vücuda sahip ( kaslı yapılı ) arkadaşlara yönelik ceket ve montlar üretiyor. Normal insanlar giydiğinde bahsettiğin sorunlar oluyor. Ben bunu kullanıyorum tam yazlık. https://www.youtube.com/watch?v=qdzBWlF3nvM (https://www.youtube.com/watch?v=qdzBWlF3nvM)
Kışında altına sweatshirt giyerek kullandım. Çok rahat ve güven veren bir ürün.
DENİZ ER.
28 Nisan 2015, 08:20
Abim rica etsem en bastan beri aldıgın egitimleri bana sırasıyla buraya yazabılırmısın ?
Daha önce vitesli motosiklet kullanmamış biri olarak eğitimlere GİS Akademide başladım.
-Temel Eğitim
- BGP ( beceri geliştirme programı) 10 saat
- Hakimiyet Eğitimi aldım.
ve son olarak da bu cuma günü bir aksilik olmazsa
- Yol Eğitimi alacağım.
RecepDgkn
28 Nisan 2015, 17:54
Daha önce vitesli motosiklet kullanmamış biri olarak eğitimlere GİS Akademide başladım.
-Temel Eğitim
- BGP ( beceri geliştirme programı) 10 saat
- Hakimiyet Eğitimi aldım.
ve son olarak da bu cuma günü bir aksilik olmazsa
- Yol Eğitimi alacağım.
Saolasın abi büyük ihtimal bende motoru almadan once ne kadar onceden vıteslı kullanmıs olsada temel egıtımı almayı dusunuyorum daha sonrada nasıpse dgerlerı ne demısler egıtım sart :) Birde abim hepsi toplam asagı yukarı ne kadar tuttu ogrencı oldugumdan soruyorum ona gore butcemı ayarlıyım :) Şimdiden tesekkurler :)
DENİZ ER.
28 Nisan 2015, 18:09
Saolasın abi büyük ihtimal bende motoru almadan once ne kadar onceden vıteslı kullanmıs olsada temel egıtımı almayı dusunuyorum daha sonrada nasıpse dgerlerı ne demısler egıtım sart :) Birde abim hepsi toplam asagı yukarı ne kadar tuttu ogrencı oldugumdan soruyorum ona gore butcemı ayarlıyım :) Şimdiden tesekkurler :)
Ehliyeti de bu kurstan aldım ve eğitimlerle birlikte yaklaşık 2.000-TL tuttu. Tabi ben martta başladım, şimdi değişmiş olabilir. En doğrusu akademinin kendisinden öğrenmen hatta internet sitesinde fiyatlar da var sanırım. Bu arada Honda' nın eğitimini de araştır. Artık hangisi kafana ve bütçene uyuyorsa..
holopter
29 Nisan 2015, 21:33
Ehliyeti de bu kurstan aldım ve eğitimlerle birlikte yaklaşık 2.000-TL tuttu. Tabi ben martta başladım, şimdi değişmiş olabilir. En doğrusu akademinin kendisinden öğrenmen hatta internet sitesinde fiyatlar da var sanırım. Bu arada Honda' nın eğitimini de araştır. Artık hangisi kafana ve bütçene uyuyorsa..
Hocam gis akademideki yeşil 250 sl siz miydiniz eğitim pistinde ve park yerinde gördüm.Forumdan olduğunuzu bilseydim tanışmak isterdim.Bende şu an beceri geliştirme alıyorum.
RecepDgkn
29 Nisan 2015, 22:01
@Deniz ER. abim ben ehliyeti aldım onda sıkıntı a2-B sadece egtim ıcın sormustum onlarıda dedıgın gıbı bakarım sitesinde yınede saolsın :)
Extremist
29 Nisan 2015, 22:57
Kol uzunluğu için bir şey diyemem ne kadar zorlaştırır bilmiyorum ama benim de mont biraz büyük özellikle astarı çıkınca dediğiniz gibi dirsek korumaları sarkıyor. Eklem hareketine uyumlu olsun diye çentikli yapmışlar korumayı ben de dışarıdan siyah lastik-toka ile sabitledim ne kolumu rahatsız ediyor ne de korumalar oynuyor tavsiye ederim. Kilo verme-alma durumunuz nasıl bilmiyorum ama en ufak aldığınız kiloda dar ceket kullanılamaz hale gelebilir.
Abi alpinestar'dan vaz geç. O marka genelde üçgen vücuda sahip ( kaslı yapılı ) arkadaşlara yönelik ceket ve montlar üretiyor. Normal insanlar giydiğinde bahsettiğin sorunlar oluyor. Ben bunu kullanıyorum tam yazlık. https://www.youtube.com/watch?v=qdzBWlF3nvM (https://www.youtube.com/watch?v=qdzBWlF3nvM)
Kışında altına sweatshirt giyerek kullandım. Çok rahat ve güven veren bir ürün.
Safety First & TimFx,
İlgi ve yardımınız için teşekkürler. Tavsiyeleriniz doğrultusunda bir kaç farklı montu daha deneyeceğim. Ama alpinestars'ta aklım kaldı :)
http://www.motoin.de/images/product_images/popup_images/alpinestars-t-gp-plus-r-air-textiljacke-33096_0.jpg
DENİZ ER.
30 Nisan 2015, 12:17
Hocam gis akademideki yeşil 250 sl siz miydiniz eğitim pistinde ve park yerinde gördüm.Forumdan olduğunuzu bilseydim tanışmak isterdim.Bende şu an beceri geliştirme alıyorum.
@holopter, orada iki ninja 250sl var. Biri Murat K.' nın biri benim. Yarından sonra bir aksilik olmazsa çıkaracağım motoru. Gis' de olsun dışarıda olsun bir şekilde tanışırız yine :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------
@Deniz ER. abim ben ehliyeti aldım onda sıkıntı a2-B sadece egtim ıcın sormustum onlarıda dedıgın gıbı bakarım sitesinde yınede saolsın :)
Ne demek kardeşim :) Sorunu anladım ama ben parça parça ödeme yapmadım. Bana sorarsan Gis Akademiye bir uğra hem yeri gör -görmediysen- hem hocalarla tanış. İçine sinmezse başka yerlere bak. Ben sadece GİS Akademiyi biliyorum o yüzden seni yanlış yönlendirmek istemem. Hem GİS Akademiye hem honda' nın eğitimine giden birilerini bul. En doğru kıyaslamayı onlar yapacaklardır.
Murat.K.
30 Nisan 2015, 20:13
Bir kaç gündür uğrayamıyordum foruma yoğunluktan. Cts bende gis te olacağım ama ninja 800 bakımı için serviste olacak belki arada R25 e binerim. Salı günü bizim ehliyetler çıkacak sanırım. Ehliyet çıksın bizzat getireceğim motoru gise
originel
04 Mayıs 2015, 06:28
250 SL için:
Egzoz lar şu anda yolda olduğu için ödeme yapmadık açıkcası fiyat ta sormadık, yine özel bir rakam alacağımızı biliyoruz çünkü. Sadece ayırttık şu anda. Gelir gelmez onu da alacağız.
* Alış Fiyatlarımızı Net Bir Şekilde yazamadığım için kusura bakmayın. Araya bazı dostlarımız referans olarak girdikleri için daha özel fiyatlar alıyoruz liste fiyatlarına nazaran.
Murat bey merhaba, 250 SL için eksoz geldi mi acaba geldiyse yorumunuzu alabilir miyim? Hatta bir iki fotoğraf da olursa çok hoş olur. Bir de son olarak ne kadar ödeme yaptınız?
Murat.K.
04 Mayıs 2015, 07:19
Murat bey merhaba, 250 SL için eksoz geldi mi acaba geldiyse yorumunuzu alabilir miyim? Hatta bir iki fotoğraf da olursa çok hoş olur. Bir de son olarak ne kadar ödeme yaptınız?
Halen beklemedeyiz ne yazık ki ama bir adet vespa ya taktık onda bile çok fark etti
Hem trafikte fark edilirliği değişti hemde verdiği ses çok tatlı oldu
neonxc
06 Mayıs 2015, 10:20
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/s720x720/11203726_822381647816135_3666357553775274618_n.jpg ?oh=0198cce406f8e79e2165576e1a34b6a2&oe=55C6DCE9&__gda__=1439042575_33ca8ee5afd8b53239c50fb8fb36b39 3
Metaxertu
06 Mayıs 2015, 18:39
Herkese selam. Motoru alalı 1 ay oldu 300km deyim daha.
Bikaç sorum var..
Motor boşta giderken zincir sesinin fazla gelmesi doğal mı? Rodajdan sonraki bakımda düzeltecekşer diye duydum.
Motor freniyle yavaşlarken ön taraftan gelen ilginç bi vızırtılı tıkırtılı ses sizdede geliyormu?
4000 deviri geçmiyim derken trafiğin kaplumbağası oldum 60 la gide gide.. Arada açsam sizce sıkıntı olur mu??
En çok şu tıkırtılı sesler merakım oldu...
originel
07 Mayıs 2015, 12:01
Motordan gelen vızırtı beni de rahatsız ettiğinden sormuştum, rödaj süresinde normal demişlerdi. Parçalar alıştıkça ses de gidiyor. Zincir sesiyle ilgili bir sıkıntım olmadı şahsen :/
tiawern
07 Mayıs 2015, 12:16
Herkese selam. Motoru alalı 1 ay oldu 300km deyim daha.
Bikaç sorum var..
Motor boşta giderken zincir sesinin fazla gelmesi doğal mı? Rodajdan sonraki bakımda düzeltecekşer diye duydum.
Motor freniyle yavaşlarken ön taraftan gelen ilginç bi vızırtılı tıkırtılı ses sizdede geliyormu?
4000 deviri geçmiyim derken trafiğin kaplumbağası oldum 60 la gide gide.. Arada açsam sizce sıkıntı olur mu??
En çok şu tıkırtılı sesler merakım oldu...
Hayırlı olsun kardeşim.
-Motor boşta giderken gelen zincir sesi aşırıysa sorun teşkil eder. Zincir gerginliğini bir kontrol ettirmende fayda var ama zincir sesi gelir. Zincir yağsız kalmasın.
-Motor freni yaparken çıkan ses normal. Öyle zannediyorum ki ilk yağ deşiminden sonra azalıyordu. Korkmanı gerektirecek bir durumyok yani ;)
-Arada açmak tam net anlaşılır bir tabir değil :) Rodaj süresince mankineni kullanma klavuzuna uygun sürmeni öneririm. Tabiki zaman zaman ani hızlanmalar yapabilirsin. Buradaki amaç motoru çok uzun süre yüksek devirde kullanmamaktır. Sollama yapman gerekirse 60Km/h ile olmaz o iş :)
Rodajla ilgili çok fazla yazı ve öneri bulabilirsin. En iyisi kullanma kılavuzuna uymaya çalış ;) başın ağrımaz kuralına göre oynamak her zaman iyidir.
ataykaan
07 Mayıs 2015, 15:42
rodajda 100 km de kaç lt yakıyor sizin motorlar.
YanlızKovboy
07 Mayıs 2015, 20:25
Öncelikle Mehabalar
20 yaşında 1.70 boyunda 60 kiloyum.Küçüklüğümde bisikletten inmazdim.Daha sonra sürekli elektrikli motosiklet kullandım ve en son honda today kullandım.1 seneye yakında istanbulda araba kullandım (trafik bilgisi anlaşılması için).Motosiklet ehliyetim yok ve hiç vitesli motor kullanmadım üzerine dahi oturmadım. Ailemi ikna ettim ve 2 ay içinde motorumu alıcam inşallah.Kawasaki 250sl modeline aşık oldum.Yaklaşık 3 aydır bakıp araştırıyorum ve cbr125 le Ninja250sl arasında kaldım.Ninjanın hafifliği slim oluşu diğer ss motorlara göre boyuma vucuduma daha cok uyması beni çok cezbediyo bir yandanda hangisi doğru olur 125likle mi yoksa ninjayla başlamak mı diye düşünüyorum.Çoğu kişi başlangıç için çok iyi bir motor diyo en azından Barkın Bayoğlu söylüyor.Bazıları ise gerçekleri gördüm 250likle başlanmaz şeklinde konuşuyo.O yüzden siz Ninja250sl kullanıcılarına sormak istedim çünkü bende 250sl ailesine katılmak çok istiyorum.
Teşekkürler
turkmath
07 Mayıs 2015, 21:02
rodajda 100 km de kaç lt yakıyor sizin motorlar.
z250sl, 3lt civarı.
Murat.K.
08 Mayıs 2015, 17:06
Öncelikle Mehabalar
20 yaşında 1.70 boyunda 60 kiloyum.Küçüklüğümde bisikletten inmazdim.Daha sonra sürekli elektrikli motosiklet kullandım ve en son honda today kullandım.1 seneye yakında istanbulda araba kullandım (trafik bilgisi anlaşılması için).Motosiklet ehliyetim yok ve hiç vitesli motor kullanmadım üzerine dahi oturmadım. Ailemi ikna ettim ve 2 ay içinde motorumu alıcam inşallah.Kawasaki 250sl modeline aşık oldum.Yaklaşık 3 aydır bakıp araştırıyorum ve cbr125 le Ninja250sl arasında kaldım.Ninjanın hafifliği slim oluşu diğer ss motorlara göre boyuma vucuduma daha cok uyması beni çok cezbediyo bir yandanda hangisi doğru olur 125likle mi yoksa ninjayla başlamak mı diye düşünüyorum.Çoğu kişi başlangıç için çok iyi bir motor diyo en azından Barkın Bayoğlu söylüyor.Bazıları ise gerçekleri gördüm 250likle başlanmaz şeklinde konuşuyo.O yüzden siz Ninja250sl kullanıcılarına sormak istedim çünkü bende 250sl ailesine katılmak çok istiyorum.
Teşekkürler
250sl yatarak kullanıldığı için başlangıçta biraz zorluyor. en azından beni zorladı, biraz yaştan biraz hafif göbekli oluşumdan dolayı. ama SS kullanmaya devam edecek isen başlangıç için gerçekten keyifli bir alet. bizler tavsiye ediyoruz.............
YanlızKovboy
08 Mayıs 2015, 21:52
Eyvallah hocam bende öyle düşünüyorum.Birde hocam neden bizdekilerin rengi farklı,yurtdışındakiler çok daha güzel yeşilinin güzel yeşil olması deposu yeşil falan konu başlığındaki ilk fotograf gibide bizim ülkedekiler niye farklı?
tiawern
11 Mayıs 2015, 10:25
what a lovely day 4ride :)
http://i142.photobucket.com/albums/r104/conavar_coyo/11128078_10152955546444331_1065361044362269586_o.j pg
tiawern
12 Mayıs 2015, 21:26
http://i142.photobucket.com/albums/r104/conavar_coyo/f57b88c4-f8a6-46ef-8807-131a61b7c076.jpg
Herkese merhaba
Ben yeni baslayacak olanlardanim. sorum
Tum ekipman + ehliyet kaca mal olur Ortalama olarak yani ?
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO