Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250 SL Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Sayfa :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
[
13]
14
15
16
17
18
19
20
bunnyonride
07 Nisan 2015, 18:23
Arkadaşlar merhaba, Z250 sl sahibi oluyorum yakında. Motorun rodajı hakkında bilginiz var mı? İlk bakıme kaç km de giriliyor? Kullanılması gereken devir aralıkları nelerdir? İnternette araştırdım fakat sağlıklı bir sonuca ulaşamadım.
Extremist
08 Nisan 2015, 00:06
Cumartesi günü Gis Akademide tanıştığım arkadaşlara selam ederim (Murat.K. ve DENİZ ER.) ismini yada nick name unuttuğum varsa da kusura bakmasınlar :)
Kendimce aldığım bazı sebeplerden dolayı forumda sessiz kalmayı düşünüyordum ama bana baskı yaptılar yaz yaz diye :P 2500 km oldu Beyaz 250SL kullanıyorum. Sıfır aldım ve sanırım ilk modifli motor benimki oldu.
Egsozundan kuyruk iptaline kadar baya değiştirdim. Manetleri de değiştireceğim...Deniz Er`in motoruna takılan koruma takozlarından da düşünüyorum. Cumartesi inceleyememiştim.
Motorunu yeni alan arkadaşlara da hayırlı olsun diyeyim. 250cc sınıfında albin git arkana bakma diyeceğiniz en uygun fiyatlı makine bence ;)
Şuana kadar eksi yanını görmedim. Yalnız ne kadar gaz açarsanız o kadar tüketio makine. Köpek gibi yakıo :D
Tork inanılmaz. Frenlerine hastayım. Gidon açısı beni benden almıştı fuarda.
Uzun lafın kısası acayip eğlenceli bir motor. Oturuş pozisyonu alışık olmayan arkadaşlara bel ve boyun ağrısı olarak geridönüş yapabilir :) Ama alışınca keyfine varacaksınız...
Bir foto koyayım dedim :)
Sevgili tian,
Sanırım Kawasaki'de beyazı tercih eden sadece biz varız, hoşgeldin.
Bu arada, Manet'leri ve denge takozlarını değiştirmek istiyorum fakat Z-Motor parça kodlarını yada uyumlu motorsikletlerin modellerini vermek istemedi. Bu konuda bilgisi olan var mıdır?
brooklynnn
08 Nisan 2015, 00:24
Kuyruk iptali sonucu plaka alta mı yapıştırıldı ?
zor bir süreç mi ?
ev iş nerede ? Perşembe müsaitseniz bakabilirim
Karalı
08 Nisan 2015, 00:38
Kuyruk iptali sonucu plaka alta mı yapıştırıldı ?
zor bir süreç mi ?
ev iş nerede ? Perşembe müsaitseniz bakabilirim
volkan tian ile seni tanıştırabilirim:)
brooklynnn
08 Nisan 2015, 00:47
Konu anlaşılmıştır serdal abi :)
codeprof
08 Nisan 2015, 21:36
Arkadaşlar merhaba, Z250 sl sahibi oluyorum yakında. Motorun rodajı hakkında bilginiz var mı? İlk bakıme kaç km de giriliyor? Kullanılması gereken devir aralıkları nelerdir? İnternette araştırdım fakat sağlıklı bir sonuca ulaşamadım.
Hayırlı olsun. Rodaj süresi aslında 3-5 bin km boyunca azalarka olsa devam eder. Kitapcıkda 800 ve 1600 km'lerde bakıma girmeli der.
Ben ilk bakımını 500'de yaptım. ikincisini 1000. 3. olarak da 1600 de yaptıktan sonra kitapçığa göre devam etmeyi düşünüyorum.
İlk 800 km 6000'i 800-1600 arasını da 8k deviri geçmemek tavsiye edilmiş kitapçıkta.
obarey
09 Nisan 2015, 09:44
2 gün önce parayı cebime koyup direk ulusan a ninja 250sl almaya gittim.yıllar önce ninja yeşilini ilk gördüğüm an aşık olmuştum. ama yanına gidince gerçekten hüsran 250 sl ile 250 r arasında gerçekten fark var. boyutları çok ufak geldi 1.79 80 kiloyum. üzerinde büyük durdum. Alamadan geri döndüm ve dün kararımı verip cbr250r aldım. istediğim boyutlarda insanı tatmin ediyor.
size tavsiyem yanına gidip görmeden kararınızı vermeyin.
bunnyonride
09 Nisan 2015, 09:52
Hayırlı olsun. Rodaj süresi aslında 3-5 bin km boyunca azalarka olsa devam eder. Kitapcıkda 800 ve 1600 km'lerde bakıma girmeli der.
Ben ilk bakımını 500'de yaptım. ikincisini 1000. 3. olarak da 1600 de yaptıktan sonra kitapçığa göre devam etmeyi düşünüyorum.
İlk 800 km 6000'i 800-1600 arasını da 8k deviri geçmemek tavsiye edilmiş kitapçıkta.
sizdeki kitapçıkta 6000 8000 devir mi yazıyor? bazı arkadaşlar 4000 6000 diye geçtiğini belirtiyorlar. 4000 çok düşük diye düşünmüştüm. sizin dediğiniz gibi 6000 ve 8000 devir ise daha rahat tamamlanır. :)
codeprof
09 Nisan 2015, 10:06
Evet, 6-8 olarak geçiyor bendekinde.
Rodajda asıl dikkat etmeniz gereken devir değildir bence. Ani devir değişikliği ve Sert Vites geçişleri yapılmadığı sürece kademeli olarak 8-10k deviri de sorunsuz çevirebilir diye düşünüyorum.
Acemi birisi 1.vites 10K devirden ikinci vitese geçerken istemsiz olarak sert geçişler yapacaktır. bu da motor için iyi birşey değil diye düşünüyorum. o yüzden yeni motorlarda devir kısıtlaması getiriyorlar. Bu motorlarda en uygun vites geçiş deviri 4k-6k arasında sanırım.
Devire dikkat etmek gerekir. Asıl önemli olan gaz kolunu ne kadar açtığınız aslında. Çünkü motor üzerine binen yükü tek kontrol eden şey gaz kolu oluyor. O yüzden rodaj konusunda kitapçıkta detaylı bilgi verilmemişse gaz kolunu az açarak (her durum için, yokuş vs) motoru yormadan rodaj yapabilirsiniz. Tabi yine devirleri çok yükseltmeden. Mesela benim CBF'te sadece ilk 500 km yumuşak kullanın diyor, ben de 500 km 5 bin deviri, 1000 km'ye kadar da 6 bin deviri geçirmeden rodaj yaptım. Ondan sonra da normal şekilde kullanmaya devam ettim.
codeprof
09 Nisan 2015, 10:57
Devire dikkat etmek gerekir. Asıl önemli olan gaz kolunu ne kadar açtığınız aslında. Çünkü motor üzerine binen yükü tek kontrol eden şey gaz kolu oluyor. O yüzden rodaj konusunda kitapçıkta detaylı bilgi verilmemişse gaz kolunu az açarak (her durum için, yokuş vs) motoru yormadan rodaj yapabilirsiniz. Tabi yine devirleri çok yükseltmeden. Mesela benim CBF'te sadece ilk 500 km yumuşak kullanın diyor, ben de 500 km 5 bin deviri, 1000 km'ye kadar da 6 bin deviri geçirmeden rodaj yaptım. Ondan sonra da normal şekilde kullanmaya devam ettim.
İddalaşmak gibi olmasın ama, Motor üzerine binen yükü tek kontrol eden şey Debriyajdır. Sizin demek istediğiniz "motor devrini etkileyen tek şey gazdır" olacaktı sanırım.
Motor içerisindeki pistonlar ve onları iten kollar ister dakikada 1000 kere isterse 2000 kere inip çıksın. aynı güzergahta hareket ettikleri için sorun yaratma ihtimali daha azdır. O yüzden gazdan (devirden) ziyade Debriyajın düzgün kullanımı motora binen yükü hafifletmek için daha önemlidir bence.
Ben debriyajın tam bırakıldığı durumdan bahsediyorum. Şöyle izah edeyim, motor tek kişi düz yolda da 20 km hızla gidebilir, yokuş yukarı iki kişiyle de gidebilir. Bu esnada mesela 2. viteste olsun, devir de her iki durumda aynıdır. Aradaki tek fark gaz kolunun açılma miktarıdır. Bu da yokuş çıkarken motorun daha fazla güç üretmesine ve buna bağlı olarak krank ve biyel kolları ile pistondaki yükün daha fazla olmasına neden olur. Yüklü durumda ne kadar çok gaz açarsanız motor içindeki parçalara da o kadar çok yük biner. Bunu demek istedim.
codeprof
09 Nisan 2015, 12:31
Ben debriyajın tam bırakıldığı durumdan bahsediyorum. Şöyle izah edeyim, motor tek kişi düz yolda da 20 km hızla gidebilir, yokuş yukarı iki kişiyle de gidebilir. Bu esnada mesela 2. viteste olsun, devir de her iki durumda aynıdır. Aradaki tek fark gaz kolunun açılma miktarıdır. Bu da yokuş çıkarken motorun daha fazla güç üretmesine ve buna bağlı olarak krank ve biyel kolları ile pistondaki yükün daha fazla olmasına neden olur. Yüklü durumda ne kadar çok gaz açarsanız motor içindeki parçalara da o kadar çok yük biner. Bunu demek istedim.
Anladım. Sonuçta aynı şeyden bahsediyoruz sanırım. Motoru zorlamadığınız, ani geçişler yapmadığınız sürece devir çok sorun değil. Ama motor sürekli ani yüklere maruz kalırsa sıkıntılar oluşur. Ani hızlanmadan dolayı yükün birden biyel koluna binmesi, Uygunsuz vitesle kalkmak,Rampa çıkmak vs.
Zaten İngilizce User manuel'inde de Devirden ziyade "Zormalama" ve "Ani Hareketler"e dikkat çekmeye çalışıyor.
syreaom
11 Nisan 2015, 20:34
R25 ile 250SL arasında kaldım, tavsiyeniz var mıdır ?
karamankolik
11 Nisan 2015, 21:49
R25 ile 250SL arasında kaldım, tavsiyeniz var mıdır ?
bende o iki arada bayaa bi kaldım. şuan R25 bekliyorum. güç olarak, görünüş olarak R25 den yana yaptım ben tercihimi.. :cat:
250sl in ABS li olama imkanı iyiydi ama olmadı. yalnız şu var ben daha R25 i denemedim, başlangıç için uygun değil diyenler var uygun diyenler var, daha önce motor tecrüben varmı bilmiyorum.
Murat.K.
11 Nisan 2015, 22:12
R25 ile 250SL arasında kaldım, tavsiyeniz var mıdır ?
Ben ikisinide aldım r25 önümüzdeki hafta teslim ediliyor
Arada kaldıysan 2 motorunda üzerine otur ancak r25 i ben eşime vereceğim 173 boy 83_86 arasında değişen kilom var
Eşim 167 ve 53 kilo bazı arkadaşların mantığına göre eşimin ninja yı benim yamahayı kullanmam lazım. keyif meselesi bu
syreaom
11 Nisan 2015, 22:53
Daha önceden tecrübem var YBR125'le.Boy 1,83 kilo 75, gidip denedikten sonra Ninja uygun olursa tercihimi ondan yana kullanırım sanırım.Buradan kullanan arkadaşlar var bu boyda, almayı düşününenleri de bilgilendiririm artık.
obarey
13 Nisan 2015, 14:41
BOYUNUZ VE KİLONUZ KAÇ?
originel
14 Nisan 2015, 08:59
Bana verilen kitapçıkta 4k ile 6k diye yazıyor rodaj devirleri için.
Murat.K.
14 Nisan 2015, 09:29
Evetttt buralar bayadır pek bir sessiz idi.
Ninja 250SL için akrapovic egzoz siparişimizi verdik. R25 içinde lastik ve Akrapovic siparişlerimizi geçtik ki sanırım lastikler bayiye ulaştı, çarşamba günü koruma takozlarını takıp motoru teslim edecekler gibi duruyor.
Akrapovic te ilginçtir ki siyah renk ile gümüş renk arasında 100 Euro ya yakın fiyat farkı çıkıyor. o yüzden gümüş renk almam gerekti 2 tane alacağım için. şimdi gün sayıyoruz 23 mayısta 100ncü yıl nedeni gecikmeli de olsa Çanakkale`ye grup sürüşü ile giderek 1 gece konaklamalı şehitlerimizi ziyaret edeceğiz.
Bu yaz pek bir şenlikli geçecek...
Yalova tarafında köfteci yusuf
bağdat caddesinde cafe cadde
edirne de ciğer tava
bursa da iskender (diyeceğimde iskenderoğulları işin cılkını çıkardı avuç içini doldurmayacak iskenderi kilo fiyatından yükseğe satmaya başladılar)
vs vs vs
tabi bu turların bazılarını buradaki dostlarımız ile yapmayı düşünmekteyim
@deniz.er @neonxc @karalı @tian ........ ve gis akedemide kazanmaya başladığımız yeni dostlar ....
karamankolik
14 Nisan 2015, 10:07
Evetttt buralar bayadır pek bir sessiz idi.
Ninja 250SL için akrapovic egzoz siparişimizi verdik. R25 içinde lastik ve Akrapovic siparişlerimizi geçtik ki sanırım lastikler bayiye ulaştı, çarşamba günü koruma takozlarını takıp motoru teslim edecekler gibi duruyor.
Akrapovic te ilginçtir ki siyah renk ile gümüş renk arasında 100 Euro ya yakın fiyat farkı çıkıyor. o yüzden gümüş renk almam gerekti 2 tane alacağım için. şimdi gün sayıyoruz 23 mayısta 100ncü yıl nedeni gecikmeli de olsa Çanakkale`ye grup sürüşü ile giderek 1 gece konaklamalı şehitlerimizi ziyaret edeceğiz.
Bu yaz pek bir şenlikli geçecek...
Yalova tarafında köfteci yusuf
bağdat caddesinde cafe cadde
edirne de ciğer tava
bursa da iskender (diyeceğimde iskenderoğulları işin cılkını çıkardı avuç içini doldurmayacak iskenderi kilo fiyatından yükseğe satmaya başladılar)
vs vs vs
tabi bu turların bazılarını buradaki dostlarımız ile yapmayı düşünmekteyim
@deniz.er @neonxc @karalı @tian ........ ve gis akedemide kazanmaya başladığımız yeni dostlar ....
Hayırlı olsun Murat bey lastik ve egzozlar da :cat:
R25 e lastik hangisini tercih ettiniz, birde lastiği ve egzozları nereden kaç liraya temin ettiniz :silent:
mithrelios
14 Nisan 2015, 10:28
Evetttt buralar bayadır pek bir sessiz idi.
Ninja 250SL için akrapovic egzoz siparişimizi verdik. R25 içinde lastik ve Akrapovic siparişlerimizi geçtik ki sanırım lastikler bayiye ulaştı, çarşamba günü koruma takozlarını takıp motoru teslim edecekler gibi duruyor.
Akrapovic te ilginçtir ki siyah renk ile gümüş renk arasında 100 Euro ya yakın fiyat farkı çıkıyor. o yüzden gümüş renk almam gerekti 2 tane alacağım için. şimdi gün sayıyoruz 23 mayısta 100ncü yıl nedeni gecikmeli de olsa Çanakkale`ye grup sürüşü ile giderek 1 gece konaklamalı şehitlerimizi ziyaret edeceğiz.
Bu yaz pek bir şenlikli geçecek...
Yalova tarafında köfteci yusuf
bağdat caddesinde cafe cadde
edirne de ciğer tava
bursa da iskender (diyeceğimde iskenderoğulları işin cılkını çıkardı avuç içini doldurmayacak iskenderi kilo fiyatından yükseğe satmaya başladılar)
vs vs vs
tabi bu turların bazılarını buradaki dostlarımız ile yapmayı düşünmekteyim
@deniz.er @neonxc @karalı @tian ........ ve gis akedemide kazanmaya başladığımız yeni dostlar ....
akrapovic'in 250 SL egzosunu sitesinde gördüm (gerçi fotoğraf vb yoktu) ancak hiç bir yerde bulamadım. nerden ne kadara sipariş ettiniz acaba, ben de taktırmak istiyorum.
Murat.K.
14 Nisan 2015, 11:34
Hayırlı olsun Murat bey lastik ve egzozlar da :cat:
R25 e lastik hangisini tercih ettiniz, birde lastiği ve egzozları nereden kaç liraya temin ettiniz :silent:
R25 için:
Lastikleri İzmir`den Motolastik.com dan sipariş ettim. Bonus Karta 4 Taksit yaptılar 670 lira civarında bir rakama satıyorlar. Rosso Diablo 2 aldık.
Egzoz Korlastan alıyoruz ama bize özel bir fiyat aldık titanyum olanı 300 küsur lira Karbon olanı yani siyah renklisi neredeyse 2 katı pahalı. Neden bilmiyoruz lakin almak isterseniz bize ulaşın aracı olalım.
akrapovic'in 250 SL egzosunu sitesinde gördüm (gerçi fotoğraf vb yoktu) ancak hiç bir yerde bulamadım. nerden ne kadara sipariş ettiniz acaba, ben de taktırmak istiyorum.
250 SL için:
Egzoz lar şu anda yolda olduğu için ödeme yapmadık açıkcası fiyat ta sormadık, yine özel bir rakam alacağımızı biliyoruz çünkü. Sadece ayırttık şu anda. Gelir gelmez onu da alacağız.
* Alış Fiyatlarımızı Net Bir Şekilde yazamadığım için kusura bakmayın. Araya bazı dostlarımız referans olarak girdikleri için daha özel fiyatlar alıyoruz liste fiyatlarına nazaran.
karamankolik
14 Nisan 2015, 12:55
R25 için:
Lastikleri İzmir`den Motolastik.com dan sipariş ettim. Bonus Karta 4 Taksit yaptılar 670 lira civarında bir rakama satıyorlar. Rosso Diablo 2 aldık.
Egzoz Korlastan alıyoruz ama bize özel bir fiyat aldık titanyum olanı 300 küsur lira Karbon olanı yani siyah renklisi neredeyse 2 katı pahalı. Neden bilmiyoruz lakin almak isterseniz bize ulaşın aracı olalım.
250 SL için:
Egzoz lar şu anda yolda olduğu için ödeme yapmadık açıkcası fiyat ta sormadık, yine özel bir rakam alacağımızı biliyoruz çünkü. Sadece ayırttık şu anda. Gelir gelmez onu da alacağız.
* Alış Fiyatlarımızı Net Bir Şekilde yazamadığım için kusura bakmayın. Araya bazı dostlarımız referans olarak girdikleri için daha özel fiyatlar alıyoruz liste fiyatlarına nazaran.
Murat bey bu Korlasa netten ulaşmaya çalışınca dukati bayii çıkıyor ve egzozla ilgili bişey bulamadım. Birde bu 300 küsür fiyat lira mı dolar mı? 700-800 lira çünkü başka sitelerde karbon olmayanı bile. :)
Murat.K.
14 Nisan 2015, 13:12
Murat bey bu Korlasa netten ulaşmaya çalışınca dukati bayii çıkıyor ve egzozla ilgili bişey bulamadım. Birde bu 300 küsür fiyat lira mı dolar mı? 700-800 lira çünkü başka sitelerde karbon olmayanı bile. :)
EURO bazında fiyat veriyorlar
Extremist
14 Nisan 2015, 23:31
@deniz.er @neonxc @karalı @tian ........ ve gis akedemide kazanmaya başladığımız yeni dostlar ....
Honda'dan aldığım 1. ve 2. eğitimin üzerinden oldukça zaman geçti ve en azından bilgileri güncelleyecek bir eğitim daha almak istiyorum. GİS akademi ile ilgili benim bilmediğim, fakat Kawasaki tarafından verilen herhangi bir kampanya vs. mi var? Yoksa herkes kendi insiyatifi ile mi GİS Akademi'ye gitti?
DENİZ ER.
15 Nisan 2015, 09:35
tabi bu turların bazılarını buradaki dostlarımız ile yapmayı düşünmekteyim
@deniz.er @neonxc @karalı @tian ........ ve GİS Akedemi' de kazanmaya başladığımız yeni dostlar ....
Murat.K., Abi, hakimiyet eğitimini de tamamlayalım ondan sonra nereye istersen.. :) Egzoz konusunda da, tamam, fark edilmeyi arttırması mantıklı gelse de yeni olduğum için biraz çekimserim. Gerçi, tahmin ediyorum, senin motorda o egzozu gördüğümde tüm çekimserliğim kaybolacak ama önce bir göreyim. ;))
@Extremist, hocam, bir kampanya yok. Kendi çabalarımla yaptığım araştırmaya dayalı olarak GİS Akademi' ye katıldım. Eğitimler dışında fiziksel ortamı da gerçekten güzel. Ayrıca edinilen dostluklar da bu işin en güzel kısmı sanırım. Sizin gibi Honda'dan 1 ve 2 yi almış birine ne eğitim önereceklerini bilemiyorum. Fakat görüşmek için geldiğinizde, eğer hafta sonu olursa, bize de haber verin hiç değilse tanışmış oluruz.
Murat.K.
15 Nisan 2015, 09:52
Honda'dan aldığım 1. ve 2. eğitimin üzerinden oldukça zaman geçti ve en azından bilgileri güncelleyecek bir eğitim daha almak istiyorum. GİS akademi ile ilgili benim bilmediğim, fakat Kawasaki tarafından verilen herhangi bir kampanya vs. mi var? Yoksa herkes kendi insiyatifi ile mi GİS Akademi'ye gitti?
GİS şu anda en iyi eğitim pistine sahip ve en ciddi eğitimi veren kurum. Kawasaki den bağımsız olarak kendi araştırmam sonucunda orayı tercih ettim. iyi ki de tercih etmişim.
Murat.K., Abi, hakimiyet eğitimini de tamamlayalım ondan sonra nereye istersen.. :) Egzoz konusunda da, tamam, fark edilmeyi arttırması mantıklı gelse de yeni olduğum için biraz çekimserim. Gerçi, tahmin ediyorum, senin motorda o egzozu gördüğümde tüm çekimserliğim kaybolacak ama önce bir göreyim. ;))
egzoz sesini duyunca kararın değişecek emin ol. tek sıkıntı SL için egzoz daha gümrükten çıkmadı. r25 in siparişini verdiğimi ceyda hanıma söyleyince sevinçten uçtu. eşine doğum günü hediyesi olarak egzoz alan ilk Türk olarak tarihe adımı altın harfler ile yazdırdım :queen:
mertordert
15 Nisan 2015, 09:55
Herkese selamlar, Ankara'dan Mert ben...
İlgiyle yazılanları okuyorum, güzel ve seviyeli sohbetinize katılmak isterim... Herkese selamlar...
Honda CBR250 ile Kawasaki 250SL arasında gidip geliyorum ne yazık ki bende... 1-2 aya kadar sıfır olarak almayı planlıyorum...
Çok bir fark olacağını sanmıyorum en azından henüz denemediğim için fakat benim tüm arkadaşlara danışmak istediğim husus kullanım rahatlığı.
Ne yazık ki trafik kazası sonucu bel fıtığı sorunum var, her ne kadar dikkat etsem ve sorun yaşamasam da unutmamam gereken bir durum...
Öneri ve tavsiyelerinizi rica ederim...
Ayrıca Akrapovic'in sitesinden bende aldığınız egsozu göremedim, farklı sitelerden ulaşmak gerkeiyor sanıyorum??
Karalı
15 Nisan 2015, 10:05
@Extremist honda gs1-2 eğitimi aldıysan gs3 ile devam etmeni tavsiye ederim
Murat.K.
15 Nisan 2015, 10:07
Herkese selamlar, Ankara'dan Mert ben...
İlgiyle yazılanları okuyorum, güzel ve seviyeli sohbetinize katılmak isterim... Herkese selamlar...
Honda CBR250 ile Kawasaki 250SL arasında gidip geliyorum ne yazık ki bende... 1-2 aya kadar sıfır olarak almayı planlıyorum...
Çok bir fark olacağını sanmıyorum en azından henüz denemediğim için fakat benim tüm arkadaşlara danışmak istediğim husus kullanım rahatlığı.
Ne yazık ki trafik kazası sonucu bel fıtığı sorunum var, her ne kadar dikkat etsem ve sorun yaşamasam da unutmamam gereken bir durum...
Öneri ve tavsiyelerinizi rica ederim...
Ayrıca Akrapovic'in sitesinden bende aldığınız egsozu göremedim, farklı sitelerden ulaşmak gerkeiyor sanıyorum??
egzoz için istanbul`dan dostluğumuzun ileri düzeyde olduğu bir firmadan destek alıyoruz. özel fiyat veriyorlar.
bel fıtığı ise çok farklı bir durum. tam emin olmamak ile beraber belki bel desteği takılarak daha rahat motor kullanabilirsin. malum bunlar oturuş pozisyonu olarak sıkıntılı makineler, depo üzerine yatmak gerekiyor.
cbr ile SL arasında kaldı isen benim tavsiyem SL olurdu. cbr fiyat/performans olarak hakkını vermiyor ancak sonrasında servis ve parça daha uygun olduğu söyleniyor tabi bizzat araştırmadım. ancak fiyat/performans açısından bakıldığında SL daha uygun. ilk olarak kıvrak bir makine cbr daha kalın ve etli durmasına rağmen duruşu ile gidişi orantısız. SL daha çabuk hızlanıp daha güzel fren yapıyor. cbr lastik masrafı ile geliyor çünkü irc lastik var (2015lerde fark var mı bilmiyorum) adam gibi bir lastik takayım desen 670 lira gözden çıkaracaksın rosso 2 ler için birde servis minimum 50 lira takma ücreti isteyecek, SL dunlop lastik ile geliyor bir rosso 2 değil belki ama irc den kat kat daha iyi.
otobana çıkıldığında ise cbr hızlanmak için vakit harcarken SL anında hızlanıyor. hafif olması ve ince yapısı sayesinde daha keyifli ve daha kolay bir sürüş zevki yaşatıyor. cbr ise duruş olarak etli yapısı sayesinde sadece göze hitap ediyor.
sl / cbr / r25 arasında çok kalmıştım. gittim SLi gördüm direk aldım. ama bu zevk meselesi....
mertordert
15 Nisan 2015, 10:33
egzoz için istanbul`dan dostluğumuzun ileri düzeyde olduğu bir firmadan destek alıyoruz. özel fiyat veriyorlar.
bel fıtığı ise çok farklı bir durum. tam emin olmamak ile beraber belki bel desteği takılarak daha rahat motor kullanabilirsin. malum bunlar oturuş pozisyonu olarak sıkıntılı makineler, depo üzerine yatmak gerekiyor.
cbr ile SL arasında kaldı isen benim tavsiyem SL olurdu. cbr fiyat/performans olarak hakkını vermiyor ancak sonrasında servis ve parça daha uygun olduğu söyleniyor tabi bizzat araştırmadım. ancak fiyat/performans açısından bakıldığında SL daha uygun. ilk olarak kıvrak bir makine cbr daha kalın ve etli durmasına rağmen duruşu ile gidişi orantısız. SL daha çabuk hızlanıp daha güzel fren yapıyor. cbr lastik masrafı ile geliyor çünkü irc lastik var (2015lerde fark var mı bilmiyorum) adam gibi bir lastik takayım desen 670 lira gözden çıkaracaksın rosso 2 ler için birde servis minimum 50 lira takma ücreti isteyecek, SL dunlop lastik ile geliyor bir rosso 2 değil belki ama irc den kat kat daha iyi.
otobana çıkıldığında ise cbr hızlanmak için vakit harcarken SL anında hızlanıyor. hafif olması ve ince yapısı sayesinde daha keyifli ve daha kolay bir sürüş zevki yaşatıyor. cbr ise duruş olarak etli yapısı sayesinde sadece göze hitap ediyor.
sl / cbr / r25 arasında çok kalmıştım. gittim SLi gördüm direk aldım. ama bu zevk meselesi....
Yorum için teşekkür ediyorum, hakikaten duruşu ve 1-2 haftalık araştırmalarım sonrası SL daha mantıklı geliyor...
Henüz yeni ehliyetimi aldım ilk motorum olacak Allah izin verirse, alışmak için iyi bir tercih gibi geliyor bana. Yedek parça pahalı biraz fazla yakıyor durumlarını da okudum, her güzel şeyin bedeli var diyeceğiz :)
Benim aslında merakın şudur; bel fıtığından ötürü enduro ya da Yamaha MT tarzı bir model almam daha mı hayırlı olacaktır acaba?
Murat.K.
15 Nisan 2015, 11:39
Yorum için teşekkür ediyorum, hakikaten duruşu ve 1-2 haftalık araştırmalarım sonrası SL daha mantıklı geliyor...
Henüz yeni ehliyetimi aldım ilk motorum olacak Allah izin verirse, alışmak için iyi bir tercih gibi geliyor bana. Yedek parça pahalı biraz fazla yakıyor durumlarını da okudum, her güzel şeyin bedeli var diyeceğiz :)
Benim aslında merakın şudur; bel fıtığından ötürü enduro ya da Yamaha MT tarzı bir model almam daha mı hayırlı olacaktır acaba?
bel fıtığı sıkıntılı bir konu. bu hususta daha ciddi bir yerden yorum almanız mantıklı olur.
Extremist
15 Nisan 2015, 17:06
@Extremist, hocam, bir kampanya yok. Kendi çabalarımla yaptığım araştırmaya dayalı olarak GİS Akademi' ye katıldım. Eğitimler dışında fiziksel ortamı da gerçekten güzel. Ayrıca edinilen dostluklar da bu işin en güzel kısmı sanırım. Sizin gibi Honda'dan 1 ve 2 yi almış birine ne eğitim önereceklerini bilemiyorum. Fakat görüşmek için geldiğinizde, eğer hafta sonu olursa, bize de haber verin hiç değilse tanışmış oluruz.
GİS şu anda en iyi eğitim pistine sahip ve en ciddi eğitimi veren kurum. Kawasaki den bağımsız olarak kendi araştırmam sonucunda orayı tercih ettim. iyi ki de tercih etmişim.
Çok teşekkürler. Kendileri ile görüşeceğim. Eğer karar verirsem, tanışmak için tabii ki sizede haber veriririm.
@Extremist honda gs1-2 eğitimi aldıysan gs3 ile devam etmeni tavsiye ederim
Sevgili Karalı, çok teşekkürler. Honda ile görüştüm. Min. 5.000 km yapmadan eğitime almıyorlar. O yüzden farklı bir yer arıyorum.
Serkan S
16 Nisan 2015, 20:16
Sonunda 2 gün önce motorumu sattım. Bayiye gidecektim 250sl almak için euro kuruna bir baktım hayal kırılığı... Sanırım kurun ve devletin insafa gelmesini bekleyeceğim motoru almak için.
Murat.K.
17 Nisan 2015, 08:39
Sonunda 2 gün önce motorumu sattım. Bayiye gidecektim 250sl almak için euro kuruna bir baktım hayal kırılığı... Sanırım kurun ve devletin insafa gelmesini bekleyeceğim motoru almak için.
Kur yüzünden ne kadar eksik kalıyor? Kurun da çok ineceğini tahmin etmiyorum tam tersine sabit tutmaya çalışacaklar çünkü 1dolar 1euro olacak kehanetini gerçekleştirmeye çalışıyorlar
Serkan S
17 Nisan 2015, 14:59
Kur yüzünden ne kadar eksik kalıyor? Kurun da çok ineceğini tahmin etmiyorum tam tersine sabit tutmaya çalışacaklar çünkü 1dolar 1euro olacak kehanetini gerçekleştirmeye çalışıyorlar
neredeyse 650-700tl fark oluyor ve önceki motorumu aceleyle satmıştım almak için o yüzden fiyatı baya makul tutmuştum şuanda sınırları zorluyorum bakalım hocam
Murat.K.
18 Nisan 2015, 17:54
Evet sonunda 250sl r25 ten daha küçük muhabbetinin sebebini 2 motoru da arka arkaya süre süre çözdük. Aslında sl daha küçük filan değil tamam daha ince ama bu küçük algısı tamamen gidon yükseklik farkından geliyor. R25 te gidon daha yüksek kalıyor, sl ise küçük hacimli pist motoru olarak dizayn edildiğinden daha yatarak kullanılması gerekiyor.
İste bu yüzden sl sanki daha küçük gibi geliyor. Bakalım gidon için yükseltme kiti bulabilecek miyim
mithrelios
19 Nisan 2015, 18:29
Evet sonunda 250sl r25 ten daha küçük muhabbetinin sebebini 2 motoru da arka arkaya süre süre çözdük. Aslında sl daha küçük filan değil tamam daha ince ama bu küçük algısı tamamen gidon yükseklik farkından geliyor. R25 te gidon daha yüksek kalıyor, sl ise küçük hacimli pist motoru olarak dizayn edildiğinden daha yatarak kullanılması gerekiyor.
İste bu yüzden sl sanki daha küçük gibi geliyor. Bakalım gidon için yükseltme kiti bulabilecek miyim
bir algı yanılgısı yok, teknik verilerini karşılaştırdım r25 ninja'ya göre yaklaşık 16 cm daha uzun, 5cm daha yüksek ve 3.5cm daha geniş. Teker arası mesafede de arada 5 cm var. Sele yükseklikleri aynı bir :)
Murat.K.
19 Nisan 2015, 18:56
bir algı yanılgısı yok, teknik verilerini karşılaştırdım r25 ninja'ya göre yaklaşık 16 cm daha uzun, 5cm daha yüksek ve 3.5cm daha geniş. Teker arası mesafede de arada 5 cm var. Sele yükseklikleri aynı bir :)
Bense teknik verileri karşılaştırmak yerine iki Motorada sahip olduğum için yan yana koydum arka arkaya sürerek aralarında ne gibi farklar olduğuna baktım, kağıt üzerinde kıyaslamak yerine sürerek kıyaslamak daha rahat bilgi sahibi olmayı sağlıyor. Mesela SL kuyruğu daha havaya bakarken r25 daha yassı uzunluk farkı oradan geliyor. Kuyrukta sürerken sürücüye bir fayda sağlamıyor. 5 cm Yükseklik belirttiğim gibi gidon farkı ve farkın sebebi belirttiğim üzere belli
Gel gelelim bizim insanımız ciddi algı sıkıntısı yaşıyor (bence)
codeprof
19 Nisan 2015, 23:10
Bense teknik verileri karşılaştırmak yerine iki Motorada sahip olduğum için yan yana koydum arka arkaya sürerek aralarında ne gibi farklar olduğuna baktım, kağıt üzerinde kıyaslamak yerine sürerek kıyaslamak daha rahat bilgi sahibi olmayı sağlıyor. Mesela SL kuyruğu daha havaya bakarken r25 daha yassı uzunluk farkı oradan geliyor. Kuyrukta sürerken sürücüye bir fayda sağlamıyor. 5 cm Yükseklik belirttiğim gibi gidon farkı ve farkın sebebi belirttiğim üzere belli
Gel gelelim bizim insanımız ciddi algı sıkıntısı yaşıyor (bence)
Hayır neyin kıyasını yapıyoruz onu da anlamıyorum ki. SL in adı üstünde. R25 de kendine hedeflediği kulvarda piyasa bulmuş gayet ciddi bir araç.
Bu Sarı renk mi yoksa mavi renk mi güzel sorusuna. Sarı renk'in ışık yansıtma ve lümen değerleri %20 daha fazla demek gibi bir şey.
Büyüklük ve hız takıntısı olan zaten 600 cc den aşağısına bakmasın.
Rengini ve duruşunu seversiniz, paranızın alabileceği araçtır alırsınız. İkisi arasında ne kalite ne de kullanım açısından ciddi bir fark yok. biri 150 diğeri 170 yapsa ne olur. biri 10 cm daha büyük olsa ne olur ?
Bu araçları zevk için alıyoruz. Eğer sizin aldığınız zevk teknik verileri veya boyutundan geçiyorsa Yamaha R6 akar bence. Ya da almışken S1000R falan daha iyi olur teknik açıdan.
Kısaca .25 Litre için Ekonomi+Kawasaki = SL , Cüsse ve Teknik veri+Para = R25
olay tamamen para çokomel ilişkisi. Hoş R25'e 15 Lira verene kadar Ben gene Kawasaki renginden dolayı Ninja 300'ün 5-10k KM de ikinci eline bakardım. (baktım da :) )
Murat.K.
20 Nisan 2015, 08:29
Hayır neyin kıyasını yapıyoruz onu da anlamıyorum......
Benim merak edip kıyaslama yapma sebebim motorları sürmeye başladıktan sonra bende dahi oluşan algı hatası.
Yoksa 2 silindir ile tek silindiri bir birine rakip görüp o bunu döver mantığından yola çıkarak marka avukatlığı yapma endişesi değil.
Eh malumunuz yaş ve beslenme alışkanlıkları sayesinde hafif bir Türk kası oluşumu benimde göbek bölgemde mevcut bu sebeple bir türlü deponun üzerine tam yatamadım. Haliyle uzun yolda doğru oturuş pozisyonu arayışı ve kas hafızası oluşturma çabalarım devam etmekte. R25 elimize ulaşana kadar acaba Sl iddia edildiği gibi küçükte biz mi farkında değiliz diye Gis Akademide sohbetler dönüyor idi. Sonunda geçtiğimiz Cts günü biraz meraktan birazda keyfi olarak 2 makineyi kıyaslamaya başladım. Ve bunu yaparken ilk oturuş pozisyonundan başladım.
Neymiş? Göbek alameti fark edilir edilmez eritmek gerekiyor imiş yoksa bu göbek kaç cm olursa olsun başa bela imiş. Bu arada küçük bir ekte yapmak lazım 120 kilodan 83-86 arasına düştüm.
Tabi Deniz bey ve neonxc kardeşlerimiz filinta gibi oldukları için ben onlar kadar rahat depoya yatamıyor ve hasetimden çatlıyorum ayrı :queen:
Neyse efendim konuya geri dönüp cümlelerimi bitireyim. Dönen sohbetler kendimizce sorulan sorulardan sonra gözlemlediğim farkı paylaşayım dedim.
Yoksa motor cidden keyif işi. Benim pipim daha büyük muhabbeti yapar gibi sürekli boy muhabbeti yapmak tabiki saçma.
Memory42
20 Nisan 2015, 08:52
Sonunda 2 gün önce motorumu sattım. Bayiye gidecektim 250sl almak için euro kuruna bir baktım hayal kırılığı... Sanırım kurun ve devletin insafa gelmesini bekleyeceğim motoru almak için.
Hocam aynı dertten muzdaribiz :) bende 300 düşünüyorum bir önceki günle ertesi gün 300 lira fark etti ertesi gün bir 300 daha şaka gibi :)
neonxc
20 Nisan 2015, 09:04
Bende paylaşmasam kimse fotoğraf paylaşmıyacak :D
Bu arada sağda solda benim fotoğraflarımı çalıp kendi kurdukları sayfalarda falan paylaşan arkadaşlar var. Sizi görmediğimi sanmayın. Nasıl olsa bir yerde karşılaşır yüz yüze tanışırız, yemeklerin hesabını size ödetirim :D
Hayatında bizim Ninjanın kontağını dahi açmayan adamın biri burada 250sl çok küçük dedi. Ondan sonra yine Ninja 250sl binmeyen kullanmayan diğer insanlar arasında bu söylenti çoğaldı çoğaldı resmen kız motoru yaptılar :D Olum hastamısınız lan binmediğimiz kullanmadığınız motor hakkında bu kadar ahkam kesiyorsunuz diye demiyorum tabiki.
Abicim kim hangi motoru seviyorsa alsın, Bu iş birazda gönül işi, amaç sadece ulaşım ise hepimizin Yamaha ybr 125, Bajaj boxer 150 gibi motor alması lazım. Alırken ucuz, sürerken ucuz, benzin az yakıyor. Ama biz duygularımıza hitap eden kullanırken bize keyif veren motosikletler istiyoruz. Bu keyif işininde matemetiği yok.
Barkını neden millet bu kadar sevdi? Çünkü adam motor tanıtırken en çokta bu işin duygu his tarafından bahsediyor. O yüzden motor alacak arkadaşalra tavsiyem öncelikle beklentilerinizi belirleyin, bu beklentilere cevap vereceğini düşündüğünüz motorları bayide inceleyin, üzerine oturun size ne hissettirdiğine bakın. Ondan sonra kimseyi dinlemeden gidin alın.
Şimdi bu kadar sosyal mesajdan sonra geri Ninja 250sl ye dönelim :)
Murat abi; Motor üzerinde 3000 km geçtim, senden güncel km bilgileri bekliyorum :) Ayrıca verdiğin kilodan ötürü tebrik ederim, bu kadar kısa zamanda iyi kilo vermişsin. Benim hakkımdaki güzel yorumların içinde teşekkür ediyorum tekrardan.
Geçtiğimiz Cuma günü Necat motorda motoruma koruma takozu taktırdım. Takozun fotoğrafı şuan telefonumda ve ben işte olduğum için biraz geç yükleyeceğim. Ama genel olarak ben beğendim, 3 farklı renk mevcuttu, yeşil, siyah ve mavi. Ben siyah olanı taktırdım. Bağlantı yeri falan gayet iyi ve sağlam oldu. Takoz taktırmak isteyen arkadaşlara Necat motoru bir arayıp sorabilirler. Ararsanız benim selamımı da söylemeyi unutmayın :)
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xtf1/v/t1.0-9/s720x720/11092083_814396728614627_3642837802620388443_n.jpg ?oh=82bf0dce5c5d30971172bda0bb42a433&oe=559A9032&__gda__=1436528156_aada4c3fd16feb76a647063c981ac84 d
Murat.K.
20 Nisan 2015, 12:45
Murat abi; Motor üzerinde 3000 km geçtim, senden güncel km bilgileri bekliyorum :)
benim motor daha 550 km de şu anda. mayıs ayı itibari ile 1 gece konaklamalı çanakkale turumuz var. ardından edirne ve silivri turlarımız başlayacak ki onu sizler ile planlamaya niyetliyiz, umarım sizlerde müsait olur katılırsınız. şu anda daha çok bu tür organizasyonları nasıl daha fazla bay/bayan sürücüye ulaştırır, seviyeli bir grup oluşumu yaparızın peşindeyiz. bir yandan vespa grubu ile uğraşıyoruz her ne kadar vespacı olmasam da vespa sever arkadaşlarımız ile bazı programlar oluşturuyoruz. kısacası motorun üzerinden çok bilgisayar başında geçiyor vakitlerimiz.
diğer yandan gis akedemide tamer karadağlı ve harley çetesini (oğlumun yakıştırması ufff çete mi bunlar diye sorunca isimleri öyle kaldı latife maksatlı) gördükçe yavaş yavaş o tarafa doğru gönlüm kaymaya başladı ve vulcan s beni hafif hafif aklımı çelmeye başladı. ee tabi biraz maymun iştahlı olduğum gerçeği var. araba veya motor alır almaz hemen değiştirme peşine düşüyorum eskitme imkanı bulamadan.
bakalım bu yaz aklımızda bir şeyler var. 1000 lik motorlar ile saatte 260-280 km hızla ilerleme fikirleri o kadar cazip gelmiyor, o yüzden aman bu işi çözeyimde 600lük 1000lik alayım gazım yok.
*seviyeli bir gruptan kasıt: daha çok çiftlerin katıldığı, karşılıklı saygı ve gönüllü paylaşım esasına dayanan kısacası apaçi görünümünden uzak, klüp olmasa bile bağlayıcı unsurların olmadığı, egoların tavan yapmadığı klüp tadında bir şeyler kurmak var aklımızda.
Uçar38
20 Nisan 2015, 22:07
Benim merak edip kıyaslama yapma sebebim motorları sürmeye başladıktan sonra bende dahi oluşan algı hatası.
Yoksa 2 silindir ile tek silindiri bir birine rakip görüp o bunu döver mantığından yola çıkarak marka avukatlığı yapma endişesi değil.
Eh malumunuz yaş ve beslenme alışkanlıkları sayesinde hafif bir Türk kası oluşumu benimde göbek bölgemde mevcut bu sebeple bir türlü deponun üzerine tam yatamadım. Haliyle uzun yolda doğru oturuş pozisyonu arayışı ve kas hafızası oluşturma çabalarım devam etmekte. R25 elimize ulaşana kadar acaba Sl iddia edildiği gibi küçükte biz mi farkında değiliz diye Gis Akademide sohbetler dönüyor idi. Sonunda geçtiğimiz Cts günü biraz meraktan birazda keyfi olarak 2 makineyi kıyaslamaya başladım. Ve bunu yaparken ilk oturuş pozisyonundan başladım.
Neymiş? Göbek alameti fark edilir edilmez eritmek gerekiyor imiş yoksa bu göbek kaç cm olursa olsun başa bela imiş. Bu arada küçük bir ekte yapmak lazım 120 kilodan 83-86 arasına düştüm.
Tabi Deniz bey ve neonxc kardeşlerimiz filinta gibi oldukları için ben onlar kadar rahat depoya yatamıyor ve hasetimden çatlıyorum ayrı :queen:
Neyse efendim konuya geri dönüp cümlelerimi bitireyim. Dönen sohbetler kendimizce sorulan sorulardan sonra gözlemlediğim farkı paylaşayım dedim.
Yoksa motor cidden keyif işi. Benim pipim daha büyük muhabbeti yapar gibi sürekli boy muhabbeti yapmak tabiki saçma.
Herkese selam, Cumartesi günü itibariyle z250sl kullanıcısı oldum. İlk motorum ve acemiyim. Bu başlık daha hareketli olduğu için burayı da takip ediyorum. Pazar günü motorumu Ankara' dan Kayseri' ye getirdim. Rodajda olduğu için 80' i geçmedim. Yolculuk toplam 6 saat sürdü. Yol boyunca omuzlarım çok ağrıdı. Boyum çok kısa olduğu için ( 1.61 ) oturuş pozisyonumdan kaynaklandığını düşündüm. Murat.K. Mesajında kas hafızasından bahsetmiş. Bu tam olarak ne demek? Ben motorumu kullandıkça kas hafızam oluşunca ağrılarım geçer mi? Yoksa motorumla uzun seyahate çıkamayacak mıyım?
Murat.K.
21 Nisan 2015, 00:34
Herkese selam, Cumartesi günü itibariyle z250sl kullanıcısı oldum. İlk motorum ve acemiyim. Bu başlık daha hareketli olduğu için burayı da takip ediyorum. Pazar günü motorumu Ankara' dan Kayseri' ye getirdim. Rodajda olduğu için 80' i geçmedim. Yolculuk toplam 6 saat sürdü. Yol boyunca omuzlarım çok ağrıdı. Boyum çok kısa olduğu için ( 1.61 ) oturuş pozisyonumdan kaynaklandığını düşündüm. Murat.K. Mesajında kas hafızasından bahsetmiş. Bu tam olarak ne demek? Ben motorumu kullandıkça kas hafızam oluşunca ağrılarım geçer mi? Yoksa motorumla uzun seyahate çıkamayacak mıyım?
Öncelikle hayırlı olsun, Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
Kas hafızası bir nevi alışkanlıktır. Uzun zaman spor yapmadığın zaman vücut hamlar ve aradan sonra spor daha yorucu bir hal alır ancak sürekli spor yapan kişilerde bu hamlık görünmez.
Motosiklet kullanımı da aynıdır. Z250sl gidon olarak sl250 den daha yüksek bir model buna rağmen ilk sürüşte uzun yol yapmış olman bu kas ağrıları için yeterli sebep. Zaman geçtikçe vücut oturuş pozisyonuna ve eylem sırasında gösterilen performansa alışmaya başlıyor işte bu kas hafızasıdır. Bir müddet sonra istemsiz bir şekilde motorun üzerinde rahat etmeye başlayacaksın. Naked motor ss sürüşten daha rahattır o yüzden daha kolay alışacaksın. En önemlisi Naked motor üzerinde rahat etmek istiyorsan kendini çuval gibi motorun üzerinde serbest bırak. Kolların rahat bir şekilde sallanıyor olsun.
Eğer doğru oturur isen ağrıların çabuk geçer ve çabuk alışırsın
neonxc
21 Nisan 2015, 09:35
Murat abi; Edirne ve silivri turları gayet güzel olur. Kemerburgaz Sarıyer arası gibi rotalarda güzel olur, orman yolu bol virajlar falan, bir kez bu forumdan ninjacı arkadaşlar ile oradan geçmiştim. Motor sürmekten keyif aldım resmen.
Yalnız kızlı erekli gezilere katılamam :) Malum bir kedim bile yok.
Crusier motorlarında kendine göre ayrı bir keyfi var. Ama şahsım adına konuşayım Harley alırsam 883 iron alırım. Öyle otobüs gibi olan modelleri ilgimi çekmiyor. Kawasaki Vulcan S ise fuarda incelemiştim, arada bir youtube den videolarına da bakıyorum. Sıralı 2 silindirli su soğutmalı motoru ile tam bir şehir içi cruiser motoru yapmış kawasaki.
Konu rotalardan açılmışken bu yaz planımdan değil, Allah kaza bela vermezse kesin yapacağım bir rotadan bahsedeyim. Bolu 7 göllere gitmek. Bu son baharda araba ile günü birlik gitmiştim resmen aşık oldum oraya. Bu yaz motorla gidip bir gece kalmayı düşünüyorum.
Murat.K.
21 Nisan 2015, 13:13
Murat abi; Edirne ve silivri turları gayet güzel olur. Kemerburgaz Sarıyer arası gibi rotalarda güzel olur, orman yolu bol virajlar falan, bir kez bu forumdan ninjacı arkadaşlar ile oradan geçmiştim. Motor sürmekten keyif aldım resmen.
Yalnız kızlı erekli gezilere katılamam :) Malum bir kedim bile yok.
Crusier motorlarında kendine göre ayrı bir keyfi var. Ama şahsım adına konuşayım Harley alırsam 883 iron alırım. Öyle otobüs gibi olan modelleri ilgimi çekmiyor. Kawasaki Vulcan S ise fuarda incelemiştim, arada bir youtube den videolarına da bakıyorum. Sıralı 2 silindirli su soğutmalı motoru ile tam bir şehir içi cruiser motoru yapmış kawasaki.
Konu rotalardan açılmışken bu yaz planımdan değil, Allah kaza bela vermezse kesin yapacağım bir rotadan bahsedeyim. Bolu 7 göllere gitmek. Bu son baharda araba ile günü birlik gitmiştim resmen aşık oldum oraya. Bu yaz motorla gidip bir gece kalmayı düşünüyorum.
Ona katılmam buna katılırım diye bir tercih şansın yok ne yazık ki. madem ninjan var katılırsın olur biter. Zaten planlanan geziler sadece spor motorlar ile gazlama esasına göre değil, makul hızlarda güvenli grup sürüşü esasına göre planlanacak. Vespasından crusier tarzına kadar her tip olacak.olmadı sırt çantana bir yavru kedi sığdırırsın olur biter :queen:
ataberk22
21 Nisan 2015, 17:20
Merhaba arkadaslar bu konuyu en basından sonuna kadar takip ettim verdiğiniz bilgiler gerçekten açıklayıcı net ve insanı tatmin eden bilgiler aklımda pek soru kalmadı bu motor hakkında hepinize teşekkürler. içime sinmeyen tek bir olay vardı motor küçükte küçük pek fazla takılmadım yine bende pek büyük sayılmam :mrgreen: 176 . 57 kg bu motor için yeterli o sıkıntımı attım kafamdan ama edirnede yaşıyorum ve motoru gidip test etmem görmem falan biraz zor son konuşmalarınızda murat abinin onuda bu forumda ve aea da tanıdım motoru sayesinde :mrgreen: murat abi edirneye gezi yapılacağını söyledi eğer geldiğiniz sırada kawasakiyi görme şansım olurmu acaba ?? :silent:
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO