Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250 SL Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Sayfa :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
[
11]
12
13
14
15
16
17
18
19
20
neonxc
13 Mart 2015, 23:21
Bizim Ülkemizde ruhsal durumu çok bozuk insan var. Adamın kullandığı malı eleştirince Annesine küfretmişsin gibi tepki veriyor. Yani yok o malı üreten mühendise bu eleştiriyi yapsan o kadar tepki göstermez. İlginç bir durum açıkçası.
Ben kullandığım aletin artı yönlerini söylediğim kadar eksi yönlerini de söyleyeceğim ki bu malı almak isteyen insanlara bir faydamız olsun.
Birde şu var, genelde kimse bir motora 1-2 yıldan fazla binmiyor. Bugün Kawasakiyi satarsın yarın Honda alırsın, işlerin kötü gider yada Mondial drift alırsın. Hiç markayı körü körüne savunmak ya da eleştirmemek gerek.
İşte bu yüzden motorun artısını da eksisini de burada yazıyoruz. Ruhsal durumu bozuk kullandığı aletin kölesi olan adamla zaten gerçek hayatta da pek işim olmaz forumda da :)
codeprof
13 Mart 2015, 23:27
Hararet göstergesi mevcut.Motor hararet yapacağında sizi paneldeki ledle uyarıyor. Nasıl yok diyorsunuz anlamıyorum. Radyatör sıvı ısısını gösteren ısı göstergesi yok.
Konfor konusunda pek kıyaslama yapamayacağım ama 2 sefer 240 km yol gidip geldim. indiğimde tutulan hiçbir yerim olmadı. benim hoşuma gitmeyen tek şeyi rüzgarı kesmesi için konulan öndeki rüzgarlığın 3-4 cm daha uzun olmayışı. 120-130 dan sonra çenemi benzin deposuna dayasam bile rüzgarı yeteri kadar kesemiyor. diğer motorlarda o hızlara çıkmadığım için diğerlerinde nasıldır bilmiyorum.
bir diğer husus da benzin göstergesi garibime gitti. Benzin uyarı ışığı yandığında 6-7 litre benzin aldı. Neredeyse 5-6 litre yakıt varken neden benzin ışığı yakıp adamı strese sokuyor anlamadım. Gösterge iki diş seviyesine düştüğünde, ışık yanıp sönmeye başlıyor. ve 35 liralık benzin alıyor.
afsinbugra
13 Mart 2015, 23:33
elektronik benzin seviye göstergelerini ne arabalarda ne de motosikletler de hiç beğenmiyorum hep yanılma payı oluyor (çok üst sınıf araçlar hariç)
gösterge dediğin devir benzin hararet göstergesi ibreli şekilde hız ve diğerleri elektronik olacak bence tamamen şahsi fikrim. gel gör ki bizim makineler komple dijital :D
karamankolik
14 Mart 2015, 00:46
Bizim Ülkemizde ruhsal durumu çok bozuk insan var. Adamın kullandığı malı eleştirince Annesine küfretmişsin gibi tepki veriyor. Yani yok o malı üreten mühendise bu eleştiriyi yapsan o kadar tepki göstermez. İlginç bir durum açıkçası.
Ben kullandığım aletin artı yönlerini söylediğim kadar eksi yönlerini de söyleyeceğim ki bu malı almak isteyen insanlara bir faydamız olsun.
Birde şu var, genelde kimse bir motora 1-2 yıldan fazla binmiyor. Bugün Kawasakiyi satarsın yarın Honda alırsın, işlerin kötü gider yada Mondial drift alırsın. Hiç markayı körü körüne savunmak ya da eleştirmemek gerek.
İşte bu yüzden motorun artısını da eksisini de burada yazıyoruz. Ruhsal durumu bozuk kullandığı aletin kölesi olan adamla zaten gerçek hayatta da pek işim olmaz forumda da :)
Diline sağlık kardeş :cat: diğer türlü forum bilenin bilmeyene durumu açıklamsından çıkıp ego tatmin etme merkezine dönüşüyor. :)
freewill
14 Mart 2015, 00:48
Bizim Ülkemizde ruhsal durumu çok bozuk insan var. Adamın kullandığı malı eleştirince Annesine küfretmişsin gibi tepki veriyor. Yani yok o malı üreten mühendise bu eleştiriyi yapsan o kadar tepki göstermez. İlginç bir durum açıkçası.
Ben kullandığım aletin artı yönlerini söylediğim kadar eksi yönlerini de söyleyeceğim ki bu malı almak isteyen insanlara bir faydamız olsun.
Birde şu var, genelde kimse bir motora 1-2 yıldan fazla binmiyor. Bugün Kawasakiyi satarsın yarın Honda alırsın, işlerin kötü gider yada Mondial drift alırsın. Hiç markayı körü körüne savunmak ya da eleştirmemek gerek.
İşte bu yüzden motorun artısını da eksisini de burada yazıyoruz. Ruhsal durumu bozuk kullandığı aletin kölesi olan adamla zaten gerçek hayatta da pek işim olmaz forumda da :)
şükür beni anlayan birileri var :) yahu dün kü tartışmada dediğim gibi yamaha satıcısı arkadaş tutun profesyonel olarak bu işi yapan adamlar bile belli başlı yerlerdeki sorunları daha doğrusu kaliteyi eleştirirken ve bunu kabul ederken bizim memlekette adam bir ürün aldımı sadece motor için değil bu arkadaş sanki ürünün patenti isim haklarını almışcasına sahipleniyor :) sahiplenmek kötü mü tabi ki değil ama iş fanatiklik boyutuna ulaştı mı işler orada değişir :) Bu arada aydın da deli gibi rahmet yağmaya başladı yarın gene iptal oldu büyük bir ihtimal :) arkadaş bu motoru canlı canlı görmek nasip olmayacak anlaşılan :) para hazır bekliyorum ammavelakin görmeden dokunmadan incelemeden almak istemiyorum :)
orcunberkk
14 Mart 2015, 01:36
başlangıç olarak bu motoru düşünüyorum kronik sorunu akarı kokarı varmı kullananlar memmunmu :D
freewill
14 Mart 2015, 02:01
merak ettiğim bir şey var bu alet en fazla ne kadar yük taşıyabiliyor ? kitapçığında yazar herhalde :)
Murat.K.
14 Mart 2015, 09:42
başlangıç olarak bu motoru düşünüyorum kronik sorunu akarı kokarı varmı kullananlar memmunmu :D
Motor çok yeni hiç birinizde kronik bir sıkıntı daha gözlenmedi. Kullananlar olarak memnunuz da önemli olan senin memnun kalıp kalmayacağın.
merak ettiğim bir şey var bu alet en fazla ne kadar yük taşıyabiliyor ? kitapçığında yazar herhalde :)
86+53 rahat taşıyor
80+86 da taşıdı ama kısa mesafede o yüzden uzun yolda veya yokuşta ne yapar bilmiyoruz. Tahmini olarak motor yapısından dolayı sıkıntı çıkarmaz gibi duruyor tabi artçının poposu sağlam ise
Sokollu
14 Mart 2015, 16:33
şükür beni anlayan birileri var :) yahu dün kü tartışmada dediğim gibi yamaha satıcısı arkadaş tutun profesyonel olarak bu işi yapan adamlar bile belli başlı yerlerdeki sorunları daha doğrusu kaliteyi eleştirirken ve bunu kabul ederken bizim memlekette adam bir ürün aldımı sadece motor için değil bu arkadaş sanki ürünün patenti isim haklarını almışcasına sahipleniyor :) sahiplenmek kötü mü tabi ki değil ama iş fanatiklik boyutuna ulaştı mı işler orada değişir :) Bu arada aydın da deli gibi rahmet yağmaya başladı yarın gene iptal oldu büyük bir ihtimal :) arkadaş bu motoru canlı canlı görmek nasip olmayacak anlaşılan :) para hazır bekliyorum ammavelakin görmeden dokunmadan incelemeden almak istemiyorum :)
r25 konusundaki yorumu ben de yapmıştım. Stickerlar,kumandalar, depo ve ön profilden motor tasarımı beni hayal kırıklığına uğratmıştı. Kalitesiz demiyorum, sadece fuardan sonra beklentilerimin yüksek olduğunu , 250 cc sınıfında her motorun belirli bir bütçe ile yapıldığı için %100 olmayacağını anlamıştım. Aynı düşünceler Ninja 250 SL'i inceleyince de kafamda dolaştı durdu. Kesin alıyorum demeyin, eski kasa Ninja ile arasında (bana göre) bir malzeme farkı var , iyi mi kötü mü siz karar vereceksiniz. Dediğimi anlamak için, z 300 modelini de(bayide var ise) inceleyin. Gözlemlerinizi yazın, sharingan'a güveniyorum :)
Hiç yoktan karşılaştırma yapacak kadar 250cc motor var, herkese keyifli kazasız sürüşler.
neonxc
14 Mart 2015, 20:55
şükür beni anlayan birileri var :) yahu dün kü tartışmada dediğim gibi yamaha satıcısı arkadaş tutun profesyonel olarak bu işi yapan adamlar bile belli başlı yerlerdeki sorunları daha doğrusu kaliteyi eleştirirken ve bunu kabul ederken bizim memlekette adam bir ürün aldımı sadece motor için değil bu arkadaş sanki ürünün patenti isim haklarını almışcasına sahipleniyor :) sahiplenmek kötü mü tabi ki değil ama iş fanatiklik boyutuna ulaştı mı işler orada değişir :) Bu arada aydın da deli gibi rahmet yağmaya başladı yarın gene iptal oldu büyük bir ihtimal :) arkadaş bu motoru canlı canlı görmek nasip olmayacak anlaşılan :) para hazır bekliyorum ammavelakin görmeden dokunmadan incelemeden almak istemiyorum :)
Bu tarz insanlarla hiç polemiğe girmemek gerek, sanki onun mesajını hiç görmemiş gibi yazmaya devam etmek onlara verilecek en güzel cevap :)
Asla ama asla görmeden alınmaz, üzerine de iyice otur hocam. Şöyle oturma pozisyonunu iyi kontrol et.
Motor ile birlikte verilen kullanma kitapçığı oldukça baştan savma bir şekilde yapılmış bir kitapçık. Ninja 250sl için değil tüm kawasaki motorları kapsayan genel geçer şeylerden bahsediyor.
Ben direk ruhsattan baktım şuan, bildiğiniz gibi motor ile birlikte fabrikanın gönderdiği bir proje gibi bir belge var. Ruhsattaki bilgileri de o belgeye göre çıkartılıyor, yerli kullanım kitapçığından daha güvenli yani.
her neyse ruhsata göre motorun Azami Yüklü Ağırlığı 331 kg. Net ağırlığı da 151 kg. Bu durumda 2 kişi toplamda 180 kg sınırı var. 12 bg commiter motosikletlere bile 2 kişi rahatça bindiğini düşünürsek motor gücü bakımından asla sorun olmaz. Ama süspansiyon ve fren konusunda problem olabilir, O yüzden ruhsatta belirtilen sınırı aşmamak gerekli.
Ruhsatta
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:35 ----------
başlangıç olarak bu motoru düşünüyorum kronik sorunu akarı kokarı varmı kullananlar memmunmu :D
Ben bu motor ile motosiklet hayatına başlangıç yaptım. 1750 km de şuan.
Başlangıç için gayet güzel bir motor, ama öncesinde motosiklet eğitimini aldığını düşünerek konuşuyorum. Ben Honda nın Güvenli Sürüş 1 Eğitimini almıştım mesela. Yoksa birinci viteste gazı bir açtın mı kafana geçer motor. Bir de malum kawasaki nin parçaları hiç ucuz değil, olası bir basit düşme durumunda bile cüzda derin delikler açılabilir.
Ninja 250sl de Kawasaki KLX 250 deki motorun güncellenmiş hali kullanıyor, bunu ilk Altın Elbiseli Adam söylemişti, bende merak ettim her iki motorunda yakın çekim fotoğraflarını bulup inceledim. Yağ filtresi, sıvı borularının motora giriş çıkışı, marş motorunun konumu v.b harbiden aynı motor. Bu da demek oluyor ki kendini kanıtlamış problem çıkarmayacak bir motor. Zaten 4 japon dan hangisi olursa olsun, kalite açısından insanı üzmez. Kaldı ki Kawasaki kalite olarak hep üst sıralarda olan bir marka.
Sonuç itibari ile, tut ki olduki mühendislerin gözünden kaçtı bir hata, bunuda sanırım uzun km yapmayınca anlamak mümkün değil.
Dersen ki; sen şuana kadar bir sıkıntı yaşadın mı? Hayır yaşamadım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:43 ----------
r25 konusundaki yorumu ben de yapmıştım. Stickerlar,kumandalar, depo ve ön profilden motor tasarımı beni hayal kırıklığına uğratmıştı. Kalitesiz demiyorum, sadece fuardan sonra beklentilerimin yüksek olduğunu , 250 cc sınıfında her motorun belirli bir bütçe ile yapıldığı için %100 olmayacağını anlamıştım. Aynı düşünceler Ninja 250 SL'i inceleyince de kafamda dolaştı durdu. Kesin alıyorum demeyin, eski kasa Ninja ile arasında (bana göre) bir malzeme farkı var , iyi mi kötü mü siz karar vereceksiniz. Dediğimi anlamak için, z 300 modelini de(bayide var ise) inceleyin. Gözlemlerinizi yazın, sharingan'a güveniyorum :)
Hiç yoktan karşılaştırma yapacak kadar 250cc motor var, herkese keyifli kazasız sürüşler.
Fuarda Z300 inceledim, Ninja 250SL den kalite olarak 2 gömlek üstün bir motor. Boyası işçiliği falan arkadaşlarla birlikte olum bu ne güzel motor dedik kendi kendimize. Ama tabi fiyatıda ona göre tuzlu biraz :)
DarK77
14 Mart 2015, 22:15
Fuara kadar almayı planladığım motorsikletti. r25, cbr250r ve bu vardı aklımdaki seçeneklerdi. fuarda üzerine oturulması tek yasak olan motorsikletler kawasakiydi sanırım. yeterince inceleyememişdim. ama oturuş pozizyonu rahat değil gibi geldiği için cbr250r'ı tercih ettim. pişmanmıyım tabiki değilim, beklentilerimi fazlasıyla karşıladı ama bu motorunda kullanımını çok merak ediyorum.
noushzad
15 Mart 2015, 04:08
Valla Duke 200'de yakında gördüm 2015 modelini gerçi yine aynı. oturuş pozisyonu naked'i sevdirdi bana. lastikleri'de kötü degil degişmeye gerek yok
250sl aklımda vardı kesin alıcaktım ama duke'de aklıma yattı. fiyatıda uygun. duke'de vites göstergesi hararet felan varmıydı?.
Murat.K.
15 Mart 2015, 10:33
Valla Duke 200'de yakında gördüm 2015 modelini gerçi yine aynı. oturuş pozisyonu naked'i sevdirdi bana. lastikleri'de kötü degil degişmeye gerek yok
250sl aklımda vardı kesin alıcaktım ama duke'de aklıma yattı. fiyatıda uygun. duke'de vites göstergesi hararet felan varmıydı?.
Biri elma biri armut misali, o Yüzden kıyaslama yapılamaz. Ancak naked motorlarda rüzgar problemi hep sıkıntılı gözüktü gözüme
neonxc
16 Mart 2015, 10:02
Fuara kadar almayı planladığım motorsikletti. r25, cbr250r ve bu vardı aklımdaki seçeneklerdi. fuarda üzerine oturulması tek yasak olan motorsikletler kawasakiydi sanırım. yeterince inceleyememişdim. ama oturuş pozizyonu rahat değil gibi geldiği için cbr250r'ı tercih ettim. pişmanmıyım tabiki değilim, beklentilerimi fazlasıyla karşıladı ama bu motorunda kullanımını çok merak ediyorum.
Önceliğiniz konfor ise cbr 250r alarak doğru seçim yapmışsınız hocam. Bizim motor cbr 250r ye göre daha spor bir oturuşa sahip, yani daha konforsuz. Ayrıca selesi cbr 250r kadar büyük ve yumuşak değil.
Kullanımı zevkli, tabiri caizse aç köpek gibi :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:51 ----------
Valla Duke 200'de yakında gördüm 2015 modelini gerçi yine aynı. oturuş pozisyonu naked'i sevdirdi bana. lastikleri'de kötü degil degişmeye gerek yok
250sl aklımda vardı kesin alıcaktım ama duke'de aklıma yattı. fiyatıda uygun. duke'de vites göstergesi hararet felan varmıydı?.
Duke 200 çok güzel bir naket motor. Daket olduğu içinde oturuş pozisyonu dik ve rahat. Eğer tarzı olarak sevdiyseniz sizi menmun edecek bir motor.
Hararet göstergesi yani motor soğutma sıvısının kritik bir sıcaklığa ulaştığını gösteren gösterge nerdeyse su soğutmalı tüm motorlu araçlarda var. Kastınızı derece olarak gösterme ise onu bilmiyorum. Ben motoru çalıştırdığımda hareket etmeden motorun ısındığını devir göstergesinden anlıyorum.
Enjeksiyonlu motorlar soğuk olduğunda rolanti devri yükseliyor. 1800 gibi yaklaşık, ısındığında bu 1200 gibi bir seviyeye geliyor aşağı yukarı. O zaman motorun ısındığını anlıyoruz. Zaten hararet yaparsa ikaz ışığı yanar.
Vites göstergesine gelince, bence motosikletlerdeki en gereksiz ve kazaya davet çıkarıcı göstergelerden bir tanesi. Duke 200 de var diye hatırlıyorum ama olsa bile bakmayın şu göstergeye, yola bakın. Araba sürerken kaçıncı vitesteyim diye eyilip bakıyor musunuz?
tahiralt
17 Mart 2015, 13:04
Ağalar paşalar, vaktim olmadığı için tüm yorumları tek tek inceleyemedim. Bu hayvanı da yeni keşfettim, henüz bayiiye gidip inceleme fırsatım da olmadı. Kullananlara bir kaç sorum olacak... Benim şuan aklımda 2014 CBR250 var 2.el fiyatı bu aletin sıfırıyla aynı fiyatta. Hal böyle olunca Ninja 250SL daha mantıklı geliyor. Ama AEA'nın da dediği sorun aklımı kurcaladı; uzun boyda artçı selesi öncünün beline batması. Diğer sorunum da parça ve bakım pahalılığı. Bu ikisinin durumu nedir, onun dışında size göre artıları ve eksileri nelerdir? Tavsiye eder misiniz?
Murat.K.
17 Mart 2015, 14:04
Ağalar paşalar, vaktim olmadığı için tüm yorumları tek tek inceleyemedim. Bu hayvanı da yeni keşfettim, henüz bayiiye gidip inceleme fırsatım da olmadı. Kullananlara bir kaç sorum olacak... Benim şuan aklımda 2014 CBR250 var 2.el fiyatı bu aletin sıfırıyla aynı fiyatta. Hal böyle olunca Ninja 250SL daha mantıklı geliyor. Ama AEA'nın da dediği sorun aklımı kurcaladı; uzun boyda artçı selesi öncünün beline batması. Diğer sorunum da parça ve bakım pahalılığı. Bu ikisinin durumu nedir, onun dışında size göre artıları ve eksileri nelerdir? Tavsiye eder misiniz?
barkının totosu büyük abi :) sorun orada aslında ... yok hocam o kadar dert olmaz emin olun.
kawasaki nin parçası ve servisi tabiki honda dan biraz daha pahalı lakin öyle oturup başınızı ellerinizin arasına alıp kara kara düşündürecek kadar değil. 2nci el fiyatınada sıfır motor almak başka bir keyif. memlekette çok fazla kabile üyesi arkadaş var. insan motor sahibini tanımadan korkuyor el sürmeye.
artıları ve eksileri de uzun uzun yazılıp çizildi.
tahiralt
17 Mart 2015, 14:19
barkının totosu büyük abi :) sorun orada aslında ... yok hocam o kadar dert olmaz emin olun.
kawasaki nin parçası ve servisi tabiki honda dan biraz daha pahalı lakin öyle oturup başınızı ellerinizin arasına alıp kara kara düşündürecek kadar değil. 2nci el fiyatınada sıfır motor almak başka bir keyif. memlekette çok fazla kabile üyesi arkadaş var. insan motor sahibini tanımadan korkuyor el sürmeye.
artıları ve eksileri de uzun uzun yazılıp çizildi.
Dün bir ustayla görüştüm, Honda'nın motorunu 300 liraya, Yamaha'nın motorunu 500 liraya, Kawasaki'nin motorunu 1.500 TL'ye indirirsin diyor adam. 5 kat fark mı var yedek parçada? İlk motorum olacağı için olası düşme kalkma duruumları da olacaktır bu açıdan düşününce biraz pahalı geldi. :)
codeprof
17 Mart 2015, 14:36
Hocam git CBF al madem. İstediğin motora binmek istiyorsan, bir takım şeyleri göze alacaksın.
300 Liraya motor indirecek usta var mıymış ? Geçsinler bir zahmet o ayakları. Bu motoru alınca servisine götüreceksin, her mahalle köşesindeki ustaya güvenemezsin.
Honda da Motor açılırsa 1200 Tutarsa bunda da 1500 tutar.
Ha plastik aksam dersen honda daha ucuzdur. Fakat bunları(düşersem falan vs) kafana takıyorsan bi zahmet karenajsız motor al, 3-5 ay alış, sonra karenajlı motor al.
Murat.K.
17 Mart 2015, 14:40
Hocam git CBF al madem. İstediğin motora binmek istiyorsan, bir takım şeyleri göze alacaksın.
300 Liraya motor indirecek usta var mıymış ? Geçsinler bir zahmet o ayakları. Bu motoru alınca servisine götüreceksin, her mahalle köşesindeki ustaya güvenemezsin.
Honda da Motor açılırsa 1200 Tutarsa bunda da 1500 tutar.
Ha plastik aksam dersen honda daha ucuzdur. Fakat bunları(düşersem falan vs) kafana takıyorsan bi zahmet karenajsız motor al, 3-5 ay alış, sonra karenajlı motor al.
kesinlike +1
Sykkuno
17 Mart 2015, 14:56
İzmir'de oturan 250SL sahibi var mı?
originel
18 Mart 2015, 16:22
Koruma takozunun fiyatları hakkında bilgisi olan var mı? Daha önce muhabbeti dönmüş fakat yarıda kesilmiş.
noushzad
19 Mart 2015, 20:36
Beyler sipariş verdim 3-4 güne alıyorum inşallah. yalnız 1.83 boy. sıkıntı yaratmaz umarım sürüş açısından.
Ebay'da sanırım vites göstergesi varmış takılanbilen 30 40 tlye. olmadı onuda sipariş edicem
cünkü acemilik var vites göstergesiz zorlanırım gibi. hadi arabadan tecrübemiz var motor baska
codeprof
19 Mart 2015, 21:07
motorda eksikliğini 1-2 gün hissedersin, sonra alışırsın.
eksikliği hissetmemek için durduğunda yavaşladığında 4-5 defa vitesi aşşağı it. zaten 1 e gelir.
neonxc
19 Mart 2015, 22:12
Koruma takozunun fiyatları hakkında bilgisi olan var mı? Daha önce muhabbeti dönmüş fakat yarıda kesilmiş.
Piyasada bizim motorlar için üretilmiş bir kit yok henüz. Universal olanlar var ama onuda yapmadık henüz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:08 ----------
Beyler sipariş verdim 3-4 güne alıyorum inşallah. yalnız 1.83 boy. sıkıntı yaratmaz umarım sürüş açısından.
Ebay'da sanırım vites göstergesi varmış takılanbilen 30 40 tlye. olmadı onuda sipariş edicem
cünkü acemilik var vites göstergesiz zorlanırım gibi. hadi arabadan tecrübemiz var motor baska
motosikletiniz hayırlı olsun hocam. Benim de boyum 1.83 problem yaşamıyorum. Vites göstergesine takılmayın. Zaten göstergeye bakmaya alışmak çok kötü bir alışkanlık. Piyasadaki motorları oranlarsak ancak %10 da vardır vites göstergesi.
noushzad
20 Mart 2015, 01:54
Piyasada bizim motorlar için üretilmiş bir kit yok henüz. Universal olanlar var ama onuda yapmadık henüz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:08 ----------
motosikletiniz hayırlı olsun hocam. Benim de boyum 1.83 problem yaşamıyorum. Vites göstergesine takılmayın. Zaten göstergeye bakmaya alışmak çok kötü bir alışkanlık. Piyasadaki motorları oranlarsak ancak %10 da vardır vites göstergesi.
inşallah hocam zorluk çekmeyiz. 10 senedir araba sürerim oradan vites konusunda hemen alışırsın herkes dedi inşallah öyle olur.
aslında dogru vitese bakmak iyi bişi degil. ama ilk başlarda zorluk çekeriz onuda artık zamanla kavrarız inşallah. sagolun hocam bakalım
Murat.K.
20 Mart 2015, 09:13
Beyler sipariş verdim 3-4 güne alıyorum inşallah. yalnız 1.83 boy. sıkıntı yaratmaz umarım sürüş açısından.
Ebay'da sanırım vites göstergesi varmış takılanbilen 30 40 tlye. olmadı onuda sipariş edicem
cünkü acemilik var vites göstergesiz zorlanırım gibi. hadi arabadan tecrübemiz var motor baska
Hayırlı uğurlu olsun. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip eder insallah. Vites konusuna takılmayın kısa süre sonra çözersiniz o yüzden ekstra bir aparat taktırmanıza gerek yok.
Zevkler ve renkler mevzusu çok garip bir hikaye. Ben ninjanın o parlak renklerinden hoşlanırken eşim simsiyah r25 istedi. Sonunda alım kararını verdik. Kısmet ise Yamaha akedemide r25 i denedikten sonra bir adet sipariş vereceğiz anlaşılan. 2nci bir ninja daha almayı düşünmediğinden sıkıntı yaşarsak zarar etmemek için en mantıklı seçim olarak r25 almak mantıklı gözüküyor. Ilerleyen günlerde 2 motor yanyana resimleri paylaşmaya başlarız
karamankolik
20 Mart 2015, 09:44
Hayırlı uğurlu olsun. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip eder insallah. Vites konusuna takılmayın kısa süre sonra çözersiniz o yüzden ekstra bir aparat taktırmanıza gerek yok.
Zevkler ve renkler mevzusu çok garip bir hikaye. Ben ninjanın o parlak renklerinden hoşlanırken eşim simsiyah r25 istedi. Sonunda alım kararını verdik. Kısmet ise Yamaha akedemide r25 i denedikten sonra bir adet sipariş vereceğiz anlaşılan. 2nci bir ninja daha almayı düşünmediğinden sıkıntı yaşarsak zarar etmemek için en mantıklı seçim olarak r25 almak mantıklı gözüküyor. Ilerleyen günlerde 2 motor yanyana resimleri paylaşmaya başlarız
Sizin için aynı motorun ikincisini almak pek mantıklı değildi hocam zaten :cat: bende cbr dan 250sl'e yönelmiştim, şimdi R25 e doğru gidiyorum bakalım Allah sonumuzu hayretsin :)
neonxc
20 Mart 2015, 10:56
inşallah hocam zorluk çekmeyiz. 10 senedir araba sürerim oradan vites konusunda hemen alışırsın herkes dedi inşallah öyle olur.
aslında dogru vitese bakmak iyi bişi degil. ama ilk başlarda zorluk çekeriz onuda artık zamanla kavrarız inşallah. sagolun hocam bakalım
Bende 12-13 yıldır falan araba kullanıyorum. Motor süremeyi Honda Güvenli Sürüş kursunda öğrendim. Ondan önce vites nasıl atılır onu bile bilmiyordum. Ama Eğitimde 2 günde canavar gibi vites atmayı öğrendik.
Şuan 1800 km dir trafikte kendi motorumu kullanıyorum, ve vites göstergesine ihtiyaç duymuyorum. Durmaya yakın bazen kaçıncı viteste olduğumu unuttuğum oluyor, o zamanda 1. vitese kadar vites düşürüyorum ve artık vites daha fazla düşmeyince 1. viteste olduğumu anlıyorum.
Neden bu motorda vites göstergesi yok, Lanet olsun dediğim hiç olmadı yani :) Olsa da bakmam zaten, trafikte motor kullanırken 1 sn bile hayat kalıp kalmamanı belirler.
Murat.K.
20 Mart 2015, 12:22
Sizin için aynı motorun ikincisini almak pek mantıklı değildi hocam zaten :cat: bende cbr dan 250sl'e yönelmiştim, şimdi R25 e doğru gidiyorum bakalım Allah sonumuzu hayretsin :)
ilk motor olarak R25 biraz riskli bir alet, biz aldığımız ve alacağımız diğer eğitimlere güvenerek niyet bozduk. hayvan, 7000 devir sonrası psikopata bağlıyor haberiniz olsun...
karamankolik
20 Mart 2015, 12:49
ilk motor olarak R25 biraz riskli bir alet, biz aldığımız ve alacağımız diğer eğitimlere güvenerek niyet bozduk. hayvan, 7000 devir sonrası psikopata bağlıyor haberiniz olsun...
Benim ilk motorum olmayacak :cat: 7 yaşımda moblytte kullanarak başladım, skoter, cup, vitesli biçok motor kullandım 20 yıldır.
Murat.K.
20 Mart 2015, 15:03
Benim ilk motorum olmayacak :cat: 7 yaşımda moblytte kullanarak başladım, skoter, cup, vitesli biçok motor kullandım 20 yıldır.
o zaman bize hayırlı olsun demek düşer....
karamankolik
20 Mart 2015, 15:07
o zaman bize hayırlı olsun demek düşer....
Eyvallah.. Bakalım inşallah alırız hayırlısıyla ben 1. 250 liği, siz 2. 250 liği :)
Murat.K.
22 Mart 2015, 02:29
Bugün r25 almaya gittiğimde ilginç bir bilgi ile karşılaştım. Fiyat olarak SL daha uygun olmasına rağmen r25 yaklaşık 10 kat daha fazla satılmakta imiş. 10 kat fazla tabiri belki biraz abartıdır bilemiyorum. Ama r25 SL den daha fazla tutulmuş gibi duruyor. Gelen partiler anında tükeniyor ve bayiler halen bekleme için sıra yazıyorlarmış. Sanırım bu yüksek talep boyut takıntısı ile alakalı bir durum. Çünkü motorun canlısını görmemiş adamlar bile SL çok küçükmüş diye giriyorlar konuya. Sanırsın ki SL scooter :)
Onun dışında R25 çift silindir avantajı ile SL in önüne geçmiş gibi gözüküyor malum bir diğer takıntımız da son Hız. Ne yalan Söyleyeyim r25 siparişi verirken bile ninjamın daha şık durduğunu düşünmekte idim. Sanırım canlı renkleri seviyor olmam sebebi ile böyle düşündüm.
karamankolik
22 Mart 2015, 02:35
Bugün r25 almaya gittiğimde ilginç bir bilgi ile karşılaştım. Fiyat olarak SL daha uygun olmasına rağmen r25 yaklaşık 10 kat daha fazla satılmakta imiş. 10 kat fazla tabiri belki biraz abartıdır bilemiyorum. Ama r25 SL den daha fazla tutulmuş gibi duruyor. Gelen partiler anında tükeniyor ve bayiler halen bekleme için sıra yazıyorlarmış. Sanırım bu yüksek talep boyut takıntısı ile alakalı bir durum. Çünkü motorun canlısını görmemiş adamlar bile SL çok küçükmüş diye giriyorlar konuya. Sanırsın ki SL scooter :)
Onun dışında R25 çift silindir avantajı ile SL in önüne geçmiş gibi gözüküyor malum bir diğer takıntımız da son Hız. Ne yalan Söyleyeyim r25 siparişi verirken bile ninjamın daha şık durduğunu düşünmekte idim. Sanırım canlı renkleri seviyor olmam sebebi ile böyle düşündüm.
CBR 250R ın tahtına R25 oturacak gibi görünüyor :bounce:
Bugün r25 almaya gittiğimde ilginç bir bilgi ile karşılaştım. Fiyat olarak SL daha uygun olmasına rağmen r25 yaklaşık 10 kat daha fazla satılmakta imiş. 10 kat fazla tabiri belki biraz abartıdır bilemiyorum. Ama r25 SL den daha fazla tutulmuş gibi duruyor.
Bu harika bir haber :cherry: :cat: benim korkulu rüyam her köşe başında yeşil motor görmekti :cherry: çok şükür allah duvalarımızı kabul etti :cherry: :cherry: r25 imdada yetişti. Ama hakikaten siyah r25 kırmızı yazıları ile başka bir havalı olmuş güle güle kullanın. Mavi versiyonu hiç çekici gelmiyordu bana.
noushzad
24 Mart 2015, 04:52
14.500 fiyata r25 almazdım. bide lastik masrafi plaka felan oldu sana 16.000 civarı. SL'nin zaten lastige gerekği yok. plaka felan 13 e yakın.
bakalım tek korkum bide şu servis sorunu gözümü baya korkutttular inşallah sıkıntı yaşamayız
Murat.K.
24 Mart 2015, 09:30
14.500 fiyata r25 almazdım. bide lastik masrafi plaka felan oldu sana 16.000 civarı. SL'nin zaten lastige gerekği yok. plaka felan 13 e yakın.
bakalım tek korkum bide şu servis sorunu gözümü baya korkutttular inşallah sıkıntı yaşamayız
ben sıkıntı yaşayacağıma inanmıyorum gayet kaliteli bit malzeme. Kaliteninde kendine göre bir maliyeti var ama Anladığım kadarı ile aralarında çok Uçuk farklar yok. İşlerimiz rahatlasın havalar adam gibi bir ısınsın diye beklemekten sıkıldım ne yalan söyliyeyim. Mayıs Ay'ı gelsede rahat rahat binsem şu motora diye bekliyorum
Extremist
24 Mart 2015, 23:13
Merhaba,
Bende beyaz bir ninja 250sl abs ile aranıza katılmış bulunuyorum. Bir kaç gün içinde elimde olacak. Fakat trafik Sigortası ve Kasko ile ilgili abartı fiyatlar alıyorum. Yaptıranlar kaça nerede yaptırdıklarını paylaşabilir misiniz?
codeprof
24 Mart 2015, 23:31
sigortam.net'den sorgulatın bence. gerçi işini bilen sigortacılar biraz daha uygun yapıyor sigortayı. kasko yaptıran olduğunu sanmıyorum.
250 TL ye yaptırdım ben geçen ay.
Murat.K.
24 Mart 2015, 23:34
Bugün kasko 2000 küsür fiyat verdi sözde indirimli. 30bin liralık motora 1000 tl çıkarken kasko küçük hacimli olduğu için kaza riski fazla dedi. Bende apaçilere sövdüm saydım!
Bugün kasko 2000 küsür fiyat verdi sözde indirimli. 30bin liralık motora 1000 tl çıkarken kasko küçük hacimli olduğu için kaza riski fazla dedi. Bende apaçilere sövdüm saydım!
benzer durumu bende yaşadım. buyuzden kasko yaptırmadım ancak sezon açılıyor hırsızlık gene çoşacak. sadece hırsızlık için kasko yaptırmak istiyorum bakalım oyle bir poliçe yapcaklarmı merak ediyorum.
neonxc
25 Mart 2015, 09:14
Merhaba,
Bende beyaz bir ninja 250sl abs ile aranıza katılmış bulunuyorum. Bir kaç gün içinde elimde olacak. Fakat trafik Sigortası ve Kasko ile ilgili abartı fiyatlar alıyorum. Yaptıranlar kaça nerede yaptırdıklarını paylaşabilir misiniz?
Öncelikle motosikletin hayırlı olsun hocam, kazasız belasız sürüşler diliyorum.
Sigorta İstanbulda olmamdan dolayı bana 300 tl gibi bir şey çıkmıştı yanlış hatırlamıyorsam, eve gittiğimde ruhsattan bakarım tam net rakamı söylerim. Kasko için ise bana 1800 tl fiyat çıkarmışlardı.
Serkan S
25 Mart 2015, 09:19
Merhabalar,
Bende nisan ortasi gibi araniza katilacagim.
Sizce yesil mi beyaz mi ? Ikiside cok hosuma gidiyor ikisini de canli gordum karar veremedim sizce hangisi ? %50-%50yim suan tam olarak
neonxc
25 Mart 2015, 09:28
Merhabalar,
Bende nisan ortasi gibi araniza katilacagim.
Sizce yesil mi beyaz mi ? Ikiside cok hosuma gidiyor ikisini de canli gordum karar veremedim sizce hangisi ? %50-%50yim suan tam olarak
Renk konusu tamamen subjektif bir konu hocam, Ben derim yeşil al diğeri der beyaz al, bunun doğrusu yanlışı yok, hangisi hoşuna gidiyorsa onu alacaksın.
Murat.K.
25 Mart 2015, 09:31
Öncelikle motosikletin hayırlı olsun hocam, kazasız belasız sürüşler diliyorum.
Sigorta İstanbulda olmamdan dolayı bana 300 tl gibi bir şey çıkmıştı yanlış hatırlamıyorsam, eve gittiğimde ruhsattan bakarım tam net rakamı söylerim. Kasko için ise bana 1800 tl fiyat çıkarmışlardı.
1800 lirayı kimden teklif aldın? 2 tane motor olacağı için kasko şart bana. Akşamları dert etmiyorum da yazın sağa sola gidişimi düşünüyorum...
@serkanS hocam hangisi içine siniyorsa onu al. Bu zevk meselesi, ben beyazını hiç beğenmedim ama bu kişisel görüş. Tabi ninja denildiğinde benim aklıma sadece yeşil geldiği için. Fuarda beyazını beğenen bir Sürü adam oldu.
neonxc
25 Mart 2015, 09:45
Murat abi özelden mesaj attım.
Serkan S
25 Mart 2015, 09:47
Renk konusu tamamen subjektif bir konu hocam, Ben derim yeşil al diğeri der beyaz al, bunun doğrusu yanlışı yok, hangisi hoşuna gidiyorsa onu alacaksın.
Öncelikle vakit ayırıp cevapladıgın icin tesekkur ederim hocam. Biliyorum herkes kendi zevkini soyleyecek bende zaten tam onun icin yazdim cunku karar veremedim bir turlu hangisini alirsam alayim pisman olmayacagimi da biliyorum. Buyuk ihtimalle canima tak edip bayiye gidip sar birini kafana gore diyecegim :)
@Murat.K. öyle olacak sanirim hocam cevabin icin ayrica tesekkurler
afsinbugra
25 Mart 2015, 10:21
motosikletin hayırlı olsun hocam. bu arada benim sigortam da 300 tl civarı tuttu fakat sonradan öğrendim. başka bir markanın çok ucuza yaptığını kampanya mı ne varmış, en taban fiyattan yapıyorlarmış. bir bak derim. özelden yazarım müsait olunca
neonxc
25 Mart 2015, 11:16
Öncelikle vakit ayırıp cevapladıgın icin tesekkur ederim hocam. Biliyorum herkes kendi zevkini soyleyecek bende zaten tam onun icin yazdim cunku karar veremedim bir turlu hangisini alirsam alayim pisman olmayacagimi da biliyorum. Buyuk ihtimalle canima tak edip bayiye gidip sar birini kafana gore diyecegim :)
@Murat.K. öyle olacak sanirim hocam cevabin icin ayrica tesekkurler
Ben teşekkür ederim hocam, saygı çerçevesinde sorulan her soruya elimden geldiği kadar cevap veririm :)
Madem tam ortadasın renk konusunda, iki rengin kendimce farklılıklarından bahsedeyim, belki bu şekilde kararın biraz netleşir.
Beyaz renk, düz bir renk işte, Tozu falan çok göstermez, çok fazla dikkat çekmez, Siyah ile kombine edersen göze hoş gelir, kimse deli gibi övmez kimse beyaz rengi eleştirmezde. Beyaz renk etliye sütlüye pek karışmayan bir renktir.
Yeşil renk ise, kawasaki ile özdeşleşmiş bir renktir. Ayrıca Trafikte en çok ama en çok dikkat çeken renktir. Belki arkasından parlak turuncu gelir, O yüzden ki Yeşil renk motorun varsa acayip derecede dikkat çekiyorsun. Bu dikkat çekme işi bazen rahatsız edici boyutlara bile ulaştığı olabiliyor, motor durunca gelen geçen bakıyor, meraklılar doluşuyor falan filan. Yeşilin sırf bu çekiciliğinden dolayı, beyazı da sevmediğinden Ninja 250SL almayan bir arkadaşım var. Adam diyor beyaz sevmiyorum ama a.q diyor bu yeşil çok dikkat çekiyor, insanların bana böyle bakmasından rahatsız oluyorum diyor, o yüzden almıyor. Kısmetse yaza doğru ona R25 alacağız siyah :)
Şimdi sen ilgi çekmekten hoşlanıyorsan, Motorunu parkettikten sonra dönüp motorum kıyamet pampa demek hoşuna gidecekse, sürüden ayrılmak istiyorsan yeşili al derim :)
Ama yok, ben efendi adamım, dikkatle şunla bunla işim olmaz diyorsan, beyazıda seviyorsan beyazı al bence.
Serkan S
25 Mart 2015, 11:21
Ben teşekkür ederim hocam, saygı çerçevesinde sorulan her soruya elimden geldiği kadar cevap veririm :)
Madem tam ortadasın renk konusunda, iki rengin kendimce farklılıklarından bahsedeyim, belki bu şekilde kararın biraz netleşir.
Beyaz renk, düz bir renk işte, Tozu falan çok göstermez, çok fazla dikkat çekmez, Siyah ile kombine edersen göze hoş gelir, kimse deli gibi övmez kimse beyaz rengi eleştirmezde. Beyaz renk etliye sütlüye pek karışmayan bir renktir.
Yeşil renk ise, kawasaki ile özdeşleşmiş bir renktir. Ayrıca Trafikte en çok ama en çok dikkat çeken renktir. Belki arkasından parlak turuncu gelir, O yüzden ki Yeşil renk motorun varsa acayip derecede dikkat çekiyorsun. Bu dikkat çekme işi bazen rahatsız edici boyutlara bile ulaştığı olabiliyor, motor durunca gelen geçen bakıyor, meraklılar doluşuyor falan filan. Yeşilin sırf bu çekiciliğinden dolayı, beyazı da sevmediğinden Ninja 250SL almayan bir arkadaşım var. Adam diyor beyaz sevmiyorum ama a.q diyor bu yeşil çok dikkat çekiyor, insanların bana böyle bakmasından rahatsız oluyorum diyor, o yüzden almıyor. Kısmetse yaza doğru ona R25 alacağız siyah :)
Şimdi sen ilgi çekmekten hoşlanıyorsan, Motorunu parkettikten sonra dönüp motorum kıyamet pampa demek hoşuna gidecekse, sürüden ayrılmak istiyorsan yeşili al derim :)
Ama yok, ben efendi adamım, dikkatle şunla bunla işim olmaz diyorsan, beyazıda seviyorsan beyazı al bence.
Bir mesajla yesili %90a ceken uslubundan dolayi seni hem tebrik ediyorum hemde imreniyorum. Dile bende bu kadar hakim olmayi isterdim acikcasi hocam. Yesile karar verilmistir agzina eline saglik :D
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO