Orijinalini görmek için tıklayınız : Bajaj Bajaj Discover 150F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Sayfa :
1
[
2]
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
AurorAbeam
23 Mart 2015, 22:46
@Sagopa dd; yaş kaç hakikaten merak ettim. Firma yetkilisi cevap veremiyormu da avukat moduna geçtiniz? Para verseler bu kadar savunmazsınız (başka konulardaki mesajlarınıza da istinaden).
Her neyse; Ekrem bey; test imkanını buradan da duyurabilirseniz çok sevinirim. Sürmeden kesin karar vermek istemiyorum.
KoreliVlog
24 Mart 2015, 12:20
aurorabeam kardeş. 23 yaşındayım.bi sorun mu var.
2. ekrem abiyi severim, dürüst biridir ve o hakaretleri haketmiyor.
3. zaten yukarda yazmış ekrem bey. cevabını vermiş tsubasaya.Bir kelimeniz hos degil ama uzerinde durmayacagim demiş. yani firma yetkilisi zaten cevap vermiş.ben bana düşeni yaptım.
4. mesele ekrem ata meselesi değil.sana da hakaret edilse senin de haklarını savunurdum
5. hiç bir kazancım vs yok. ben bajaj haberleri gazetelerde ilk çıktığından beri bajajı araştırırdım ve çok beğendim. yorumlarım bajajı över niteliktedir ve bajaj bu övgüyü hak eden ürünleri üreten bir firma.iddaa isbat gerektirir. isbat edin.
6. yine söylüyorum. param olsa bajaj discover 150f alırım. olmadı, gönlüm boxer 150den yana.
7. şu anda sadece bajajla ilgilenmiyorum. heroyu da çok araştırdım ama pahalı bulduğumdan yorum bile yapmaya lüzum duymadım.
8. Ayrıca araştırmasını yapıp kurumları harekete geçirmek için dilekçe vs gibi resmi işler için koşturduğum tek firma bajaj değil. hondanın pakistan üreticisi atlas honda firmasının da ürünlerini beğendim. Türkiyeye getirtmek için uğraştım, uğraşıyorum.
Tek firma bu da değil. hartford adlı tayvan firmasına da uğraştım. kalitesi bir miktar düşük olduğu için vazgeçtim. Malezyalı kaliteli bir firma olan Demakla da yazıştım. Henüz bir yol katedemedim.
Yani ben ülkem insanı kaliteli ve ucuz motorla tanışsın diye çok emek harcadım. çok emek harcamaya ,insanları bu gibi konularda toplanıp kamuoyu oluşturmaya ve bu sayede isteklerimizin faaliyete geçirilebilir olmasına uğraştım, uğraşıyorum. bu konuda harekete geçirmeye çalıştığım firmalardan biri de bajajdır. mesela bajaj discover 100 modelinin ve de CT100 modelinin Türkiyeye getirilmesi için de forumda konular açtım, milletin dikkatini çekmeye çalıştım. Discover 150 Pulsar 150 için de bunu yaptım. discover 150 Türkiye'ye getirildi şimdi. Kalitesini övmeyeyim mi.O kadar emek harcayacaksın, sonra kaymağını yemeyecek misin.
Yani konu şahsi çıkarım değil. konu orta gelirli Türk halkını kaliteli motosikletler ile buluşturma çabasıdır. Orta hatta düşük gelirliler sınıfına mensup olmamında bu çabada etkisi büyüktür.
ekrem ata
24 Mart 2015, 13:07
Degerli arkadaşlar, urunlerimiz bayilere sevk edilmeye basladi. istanbul da bazi bayilerimizde test urunu olacak. dun bostanci ve altunizade kurye kahvelerinde tanitim ve test sürüşleri yapildi. cumartesi gunu acibadem subemiz açılacak. test sürüş imkanimiz olacak. müsait arkadaşları bekleriz. onur sokak no.2-2 acibadem carrefour karşısı. ..
Saygilarimla...
.BAY-MOTO.
24 Mart 2015, 14:57
Değerli Arkadaşlar,
28.03.2015 Cumartesi günü 13:00 ile 18:00 saatleri arasında hem yeni BAJAJ şubemizin açılışımıza hem de Bajaj Discover 150F modelimizi test etmek için Acıbadem Mah. Onur Sok. No:2/2(Acıbadem Carrefour Karşısı) Kadıköy'deki yeni yerimize davetlisiniz.
Görüşmek dileğiyle
BAY-MOTO OTOMOTİV TİC. LTD. ŞTİ.
02164287900
01264281333
05322165486
http://i.hizliresim.com/kjdXL7.jpg (http://hizliresim.com/kjdXL7)
KoreliVlog
25 Mart 2015, 23:18
Degerli arkadaşlar, urunlerimiz bayilere sevk edilmeye basladi. istanbul da bazi bayilerimizde test urunu olacak. dun bostanci ve altunizade kurye kahvelerinde tanitim ve test sürüşleri yapildi. cumartesi gunu acibadem subemiz açılacak. test sürüş imkanimiz olacak. müsait arkadaşları bekleriz. onur sokak no.2-2 acibadem carrefour karşısı. ..
Saygilarimla...
Sayın Ekrem Bey. bugün Konya Tarım Fuarındaydım. Konya bayiniz Gürler Motor standını görünce çok sevindim. Boxer'ın mavi ve kırmızı rengini, Pulsar 200NS'i, Discover 125'i gördüm. Ama Discover 150F'yi göremedim. Henüz Konya'ya gelmedi mi.
Bunlar da kalabalığa rağmen çekebildiğim Gürler Motor standı fotoları.
http://hizliresim.com/j4GJvr
http://hizliresim.com/kjyryq
http://hizliresim.com/BZ5XlV
http://hizliresim.com/pRp4yq
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:16 ----------
http://hizliresim.com/j4GJvr
http://hizliresim.com/kjyryq
http://hizliresim.com/BZ5XlV
http://hizliresim.com/pRp4yq
yükleyemedim. kopyala yapıştır ara deyin veya benim erime bi arkadaş yükleyiversin
AurorAbeam
26 Mart 2015, 00:14
Ekrem bey hazır sizi aktif bulmuşken sorayım; Avenger 220 hakkında ne düşünüyorsunuz? Buna yönelik planlar var mı, gelse pahalılığından şikayet ettiğimiz gv250 ve diger nispeten uygun çinli cruiser modellerinin tahtını sallar mı?
kdiner
26 Mart 2015, 09:03
Sayın Ekrem Bey. bugün Konya Tarım Fuarındaydım. Konya bayiniz Gürler Motor standını görünce çok sevindim. Boxer'ın mavi ve kırmızı rengini, Pulsar 200NS'i, Discover 125'i gördüm. Ama Discover 150F'yi göremedim. Henüz Konya'ya gelmedi mi.
Bunlar da kalabalığa rağmen çekebildiğim Gürler Motor standı fotoları.
http://hizliresim.com/j4GJvr
http://hizliresim.com/kjyryq
http://hizliresim.com/BZ5XlV
http://hizliresim.com/pRp4yq
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:16 ----------
http://hizliresim.com/j4GJvr
http://hizliresim.com/kjyryq
http://hizliresim.com/BZ5XlV
http://hizliresim.com/pRp4yq
yükleyemedim. kopyala yapıştır ara deyin veya benim erime bi arkadaş yükleyiversin
http://i.hizliresim.com/j4GJvr.jpg (http://hizliresim.com/j4GJvr)
http://i.hizliresim.com/kjyryq.jpg (http://hizliresim.com/kjyryq)
http://i.hizliresim.com/BZ5XlV.jpg (http://hizliresim.com/BZ5XlV)
http://i.hizliresim.com/pRp4yq.jpg (http://hizliresim.com/pRp4yq)
ekrem ata
26 Mart 2015, 19:53
Değerli arkadaşlar;
Avenger 220 modelimizi soran değerli Aurorabeam; şu an için planlarımızda yok. Olursa en seri şekilde duyuru yaparız...Ama çok sorulan bir model.:)
DİSCOVER 150F modelimiz bayilerimize sevk edilmeye başladı. Bayilerimizden satışlar da başladı. Konya bayimize de tabi ki sevk edildi. Şimdiden ürün sahibi olan arkadaşlarıma güle güle kullanmalarını diliyorum. Allah kaza bela göstermesin inşallah.
Saygılarımla...
http://i.hizliresim.com/bldkRn.jpg
http://i.hizliresim.com/9VPg3O.jpg
BlackWhite79
27 Mart 2015, 16:26
Selamlar, Bajaj discover 150f'in Hero Thriller'den farkı nedir, Bajaj discover, Hero Thriller ve Honda CBF 150 modellerini inceliyorum, bu motorlardan birini alacak olsanız hangisini alırdınız?
ekrem ata
27 Mart 2015, 19:31
Değerli arkadaşlar; seçim yapmak isteyenler için bir kıyas tablosu yapıldı. Veriler markaların sitelerinden alınmıştır. Eğer hata varsa bana aittir. Ürün alımında öne çıkan diğer önemli faktörleri kıyas açısından buraya koymuyorum. 7 önemli faktör öne çıkıyor;
1. Ürün ve yedek parça fiyatı,
2. Yedek parça bulunabilirliği,
3. Satış sonrası hizmet kalitesi,
4. Yakıt sarfiyatı,
5. İkinci el değeri,
6. Sorunsuzluk,
7. Dayanıklılık ve sağlamlık,
Tüm bu faktörlerle beraber en iyi seçimin yapılması dileği ile.
Saygılarımla...
http://i.hizliresim.com/QRooyZ.jpg
FalconX
27 Mart 2015, 19:56
Değerli arkadaşlar;
Avenger 220 modelimizi soran değerli Aurorabeam; şu an için planlarımızda yok. Olursa en seri şekilde duyuru yaparız...Ama çok sorulan bir model.:)
Selamlar Ekrem bey,
Cruiser segmentinde 250 cc deki eksiklik cidden fazla. 2006-2007 model çinli modeller bile hala alınıyor. Çünkü uygun fiyata seçenek yok. Bu konuda avenger 220, bajaj ın diğer segmentlerde yaptığı gibi, kendi segmentinde öncü bir motor olabilir. Planlarınızda olmaması gelecek 2 yıl içerisinde Türkiye ye giremeyeceği anlamına geliyor sanırım ama benim şahsi fikrim ilk toplantınızda bunu tekrardan gözden geçirmeniz gerektiğidir.
İyi çalışmalar, saygılar..
Kıyaslama konusunda şöyle diyeyim, hiç denemediğim Discover 150F'i ayrı tutarsam, CBF150 ile diğerleri arasında konfor olarak büyük fark var. Performans olarak da ortada bir yerlerdedir. Yine Discover 150F hariç, tablodaki denediğim en performanslı motor Hero Thriller'di. Fakat Thriller bir o kadar da sert bir motor, pek konforlu diyemem. Discover 150F'in de performans olarak Thriller ayarında fakat daha konforlu olacağını düşünüyorum. Fuarda üzerine binince oldukça rahat gelmişti.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------
Selamlar Ekrem bey,
Cruiser segmentinde 250 cc deki eksiklik cidden fazla. 2006-2007 model çinli modeller bile hala alınıyor. Çünkü uygun fiyata seçenek yok. Bu konuda avenger 220, bajaj ın diğer segmentlerde yaptığı gibi, kendi segmentinde öncü bir motor olabilir. Planlarınızda olmaması gelecek 2 yıl içerisinde Türkiye ye giremeyeceği anlamına geliyor sanırım ama benim şahsi fikrim ilk toplantınızda bunu tekrardan gözden geçirmeniz gerektiğidir.
İyi çalışmalar, saygılar..
Avenger'dan inceleme videolarında öyle bir ses geliyor ki titreşimini oradan bile hissediyorsunuz. Anormal titreşimli bir motor olduğuna eminim.
https://m.youtube.com/watch?v=-3Aa4knJVak
motorun tipi güzel tasarımda rahatsız eden şey motorun ortasından zahiri bir çizgi geçiyor.üst taraf şişman alt taraf sıska. lastikleri biraz kalınlaştırmak gerekiyor.ancak teknik olarak mümkün olabileceğini zannetmiyorum.
Gürler Motor'un standındaki fotoğraflarda iki şey dikkatimi çekti. Duvardaki Pulsar fotoğrafındaki renk şu anda satılanlardan farklı değil mi ? Bu eski renk mi yoksa yeni mi gelecek ? Gayet güzel bir renk. İkincisi de bu Boxer'ların motor bloğunun bir yarısı siyah değil miydi ? Yanlış mı hatırlıyorum ?
kdiner
28 Mart 2015, 16:13
Arkadaşlar şimdi yine test ettim Kadıköy baymoto da, motor bir harika mutlaka test edin, rahat kullanımı kolay ivmelenmesi güzel,
AurorAbeam
28 Mart 2015, 16:38
Arkadaşlar şimdi yine test ettim Kadıköy baymoto da, motor bir harika mutlaka test edin, rahat kullanımı kolay ivmelenmesi güzel,
Titreşim? Cbf'e kıyas?
kdiner
28 Mart 2015, 17:04
Bana göre discovery rahat ama, arkadaş cbf diyor, yinede test etmenizde fayda var, yine arkadaşın dediğine göre cbfden daha atak olduğunu söyledi bende onayluyorum.
AurorAbeam
28 Mart 2015, 17:25
Bana göre discovery rahat ama, arkadaş cbf diyor, yinede test etmenizde fayda var, yine arkadaşın dediğine göre cbfden daha atak olduğunu söyledi bende onayluyorum.
Hocam çok fazla veya zor soru sormadım, titreşimi sordum sadece.
kdiner
28 Mart 2015, 17:39
Bende diyorum, titreşim yok, ama siz deneyin, benim hissimle sizin hissiniz bir değil, bana göre cbf ten konforlu ve atak, test edin, kimse size niye test ediyorsunuz diye sormaz.
AurorAbeam
28 Mart 2015, 17:43
Bende diyorum, titreşim yok, ama siz deneyin, benim hissimle sizin hissiniz bir değil, bana göre cbf ten konforlu ve atak, test edin, kimse size niye test ediyorsunuz diye sormaz.
Bu kadardı, teşekkür ederim. Bir aksilik olmazsa yakınımdaki bayide de test motoru olacak, bu perşembe uğrayacağım. Ama sabırsızlanıyorum işte, beklentim çok büyük.
kdiner
28 Mart 2015, 21:49
Beklentin çok büyük ama ben titreşim yok desem gidip alacakmısın veya biraz titreşim var desem almaktan vaz mı geçeceksin, test etmenizi söylüyorum, ben le siz aynı zevke sahip değiliz.
hayaletfilo
28 Mart 2015, 22:08
arkadaşlar devir saati yokmu bana mı oyle geldi?
kdiner
28 Mart 2015, 22:10
Devir saati ve vites göstergesi yok. Vites takılabilir ama devir için birşey söyleyemem.
hayaletfilo
28 Mart 2015, 23:21
bence önemli bir eksi. hero'da var inceledim. acaba ilerleyen üretimlerde takarlarmı ki?
efendy06
29 Mart 2015, 00:14
Selamlar Ekrem bey,
Cruiser segmentinde 250 cc deki eksiklik cidden fazla. 2006-2007 model çinli modeller bile hala alınıyor. Çünkü uygun fiyata seçenek yok. Bu konuda avenger 220, bajaj ın diğer segmentlerde yaptığı gibi, kendi segmentinde öncü bir motor olabilir. Planlarınızda olmaması gelecek 2 yıl içerisinde Türkiye ye giremeyeceği anlamına geliyor sanırım ama benim şahsi fikrim ilk toplantınızda bunu tekrardan gözden geçirmeniz gerektiğidir.
İyi çalışmalar, saygılar..
250 cc cruiser sınıfındaki eksiklik konusunda size katılıyorum ancak avenger 220 dediğiniz alet neresinden bakarsanız bakın, cruiser severlerin istediği tatminkarlığın yakınında bile değil. Kalitelidir, birşey diyemem, titremiyordur belki onu da bilemem. Az yakıyordur, orası kesin. Ama tek silindirli, commuter ayarında cruiser çok pazar payı elde edemez. Sizin bahsettiğiniz çin malı motorlarda görsellik ön planda ki ondan satılıyor zaten. Göz doldurması gerekir cruiserin, maalesef avenger göz doldurmuyor bakınca.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:54 ----------
Ekrem bey veya motoru test eden arkadaşlar cevap verebilirse sevinirim. Kullanım klavuzuna göre boş vites alışık olduğumuz gibi 1 ve ikinin arasında değil. Boş - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 şeklinde sıralanmış olarak gösterilmiş. Bu gerçekten böyle mi yoksa basım hatası mı?
Bir de Ekrem bey, ilgili motorun kullanım klavuzunu okuyup basım hatalarının düzeltilmesi noktasında sizden yardım istiyorum. Zira yeni başlayan arkadaşlar motorlarına ve kendilerine zarar verebilirler. Örnek:Vites küçültürken hızlanmak mı gerekir? Bir de vites hakkında yukarda sorduğum sorunun görseli de burda mevcut. Ürünün resmi web sitesinde yayımlanan kullanım klavuzunun 8. ve 9. sayfalarından alınmıştır.
http://i.hizliresim.com/XBzEzO.png (http://hizliresim.com/XBzEzO)
kdiner
29 Mart 2015, 00:33
boş, bir, iki, üç, dört, beş diye gidiyor, en alt boş yukarı sırasıyla vites geçişi yapıyorsunuz, vites geçişleri güzel. vites olayını sevdim, topuklada vites değiştirebiliyorsunuz, yani hem ayak ucu hemde topuk kısı ile vitesi düşürüp yükseltme yapabiliyorsunuz, bir le iki arasında boş aramanıza gerek yok, ilk kullandım ışıklarda durdum ve vitesi doğal olarak düşürdüğüm için boşa atmışım, motor gitmiyor, birde baktım boştaymış ama kullanması kolay ve işlevsel, tabi vites göstergesi iyi olsaydı daha güzel olabilirdi. vites küçültürken ızlanamazsınız çünkü motor, motor freni ve devirden düşeceği için motora zarar verirsiniz, hızınızı düşürerek vies düşürün nasıl ki hızlaırken vites yükseltiyorsunuz düşürürken de yavaşlamanız gerek.
efendy06
29 Mart 2015, 08:19
boş, bir, iki, üç, dört, beş diye gidiyor, en alt boş yukarı sırasıyla vites geçişi yapıyorsunuz, vites geçişleri güzel. vites olayını sevdim, topuklada vites değiştirebiliyorsunuz, yani hem ayak ucu hemde topuk kısı ile vitesi düşürüp yükseltme yapabiliyorsunuz, bir le iki arasında boş aramanıza gerek yok, ilk kullandım ışıklarda durdum ve vitesi doğal olarak düşürdüğüm için boşa atmışım, motor gitmiyor, birde baktım boştaymış ama kullanması kolay ve işlevsel, tabi vites göstergesi iyi olsaydı daha güzel olabilirdi. vites küçültürken ızlanamazsınız çünkü motor, motor freni ve devirden düşeceği için motora zarar verirsiniz, hızınızı düşürerek vies düşürün nasıl ki hızlaırken vites yükseltiyorsunuz düşürürken de yavaşlamanız gerek.
Vites düşürürken yavaşlanması gerektiğini biliyorum, kitapçık yanlış öneride bulunuyor.
Topuk vitesi benim mondialde de var, en kısa sürede kestireceğim. Ayağına takılıyor. Kısa mesafede iyi ancak uzun mesafede sadece ayağını koyacağın bölgeyi işgal ediyor.
Vites olayını beğenmedim. Kolay geçiyordur, yumuşak geçiyordur, ama alışılagelmiş bir vites sırası var bu işin. Kendi motorlarında bile, bu hariç o sıralama kullanılmış. Bu bir alışkanlıktır. Bence iyi bir özellik değil.
Velhasıl, güzel bir aletmiş derken, vites göstergesi olmayan bir motorun vites sıralamasının değişik olması, devir saatinin bile olmaması falan derken, hayırlı işler diliyorum.
Vites düşürürken yavaşlanması gerektiğini biliyorum, kitapçık yanlış öneride bulunuyor.
Kitapçık Rev matching denen tekniği öneriyor gibi görünüyor. AEA vites değiştirme videosunda vardı. Vites düşürmeden önce debriyaj çekiliyken gaz vermek. Yani motosikleti değil motoru hızlandırmak.
Not: gerçi debriyaj uygulamadan hızı artırın demişler. O yanlış görünüyor cidden.
efendy06
29 Mart 2015, 10:44
Kitapçık Rev matching denen tekniği öneriyor gibi görünüyor. AEA vites değiştirme videosunda vardı. Vites düşürmeden önce debriyaj çekiliyken gaz vermek. Yani motosikleti değil motoru hızlandırmak.
Not: gerçi debriyaj uygulamadan hızı artırın demişler. O yanlış görünüyor cidden.
Debriyaj uygulanmadan hızı artırın = motosikletin hızı :)
Mantıken yeni başlayanlara hitap edebilecek bir model için, riskli bir hata olmuş. Debriyajlı gaz vermekten bahsetse onu anlarım da bu "dağıtırsın şanzımanı freni" deyimini oluşturma ihtimali yüksek bir ifade.
Kitapçığın tamamını okumadım açıkçası. Ancak oldukça belli ki bu işten hiç anlamayan birilerinin tercümesi, böyle çok fazla can sıkıcı hata vardır. Bazı yerlerde yazı kaymış, okunamıyor falan. Düzeltilmesi gerekir diye düşünüyorum ve bu konuda Ekrem Bey'in duruma müdahale edeceğini umuyorum.
borana
29 Mart 2015, 11:43
Dun motoru test etme imkanim oldu. Vistesler yukariya dogru artiyor yani bos en altta digerleri yukari. Cbf 150 kullanan biri olarak yorumlarsam motorun oturusu gayet rahat vitesler hizlanma frenler gayet iyi. Ancak cbf ye rakip olarak gormuyorum. kaliteli bir motor olabilir ancak cok fazla titresim var. Ziriltiyi hissetmeyi birakin duyabiliyorsunuzda. Gercekten beni rahatsiz etti. Tabi bu durum kullanicidan kullaniciya degisir.
AurorAbeam
29 Mart 2015, 12:07
Dun motoru test etme imkanim oldu. Vistesler yukariya dogru artiyor yani bos en altta digerleri yukari. Cbf 150 kullanan biri olarak yorumlarsam motorun oturusu gayet rahat vitesler hizlanma frenler gayet iyi. Ancak cbf ye rakip olarak gormuyorum. kaliteli bir motor olabilir ancak cok fazla titresim var. Ziriltiyi hissetmeyi birakin duyabiliyorsunuzda. Gercekten beni rahatsiz etti. Tabi bu durum kullanicidan kullaniciya degisir.
Yorumunuz benim için çok değerli oldu hocam, teşekkürler.
efendy06
29 Mart 2015, 14:14
Dun motoru test etme imkanim oldu. Vistesler yukariya dogru artiyor yani bos en altta digerleri yukari. Cbf 150 kullanan biri olarak yorumlarsam motorun oturusu gayet rahat vitesler hizlanma frenler gayet iyi. Ancak cbf ye rakip olarak gormuyorum. kaliteli bir motor olabilir ancak cok fazla titresim var. Ziriltiyi hissetmeyi birakin duyabiliyorsunuzda. Gercekten beni rahatsiz etti. Tabi bu durum kullanicidan kullaniciya degisir.
Demekki cbf'nin kıymetini bilmek gerekiyormuş :)
Zırıltı konusunu bilmem, titriyordur belki ama vites işi mantıksız geldi bana.
borana
29 Mart 2015, 14:58
Kimse kizmasin ama cbf hakkaten bu titresim konusunda mukemmel. Sattigima pisman olmadim desem yalan olur. Ama piyasa gercekten ucmus durumda bakiyorumda 5500-6000 tl den asagiya satan yok. Millet ucmus ya zaten sifiri 5800 tl ki oda cok pahali bu parayi haketmiyor. Bide herkes plaka ruhsat masrafina 650 700 tl yazmis bu ne lan. Plaka ruhsat 210 lirami ne tutuyor lavuklar sigorta parasinida ilave ediyolar. Sanki alinca ben sigorta yaptirmiyorum
AurorAbeam
29 Mart 2015, 15:22
Demekki cbf'nin kıymetini bilmek gerekiyormuş :)
Zırıltı konusunu bilmem, titriyordur belki ama vites işi mantıksız geldi bana.
O vites olayı mantıklı aslında, amele gibi boş vites arama derdi yok.
Ne olurdu balansör koysalardı. 3 beygircik fazla verecez diye yapılır mı bu :(
Tsubasa
29 Mart 2015, 15:24
Titresim olayi hosuma gitmedi.
Tvs gibi titresim yoksa daha fazla mi
zirilti filan cikiyor yazmislar
son hiz konusunda tvs kadar gidiyor mu merak ediyorum ?
Pulsar 150 gelecek miymis
tahsins
29 Mart 2015, 16:46
Arkadaşlar ybr, cbf gibi oturmuş modellerin distrubitörleri eğer bajajları kendine rakip görseydi fiyatları böylesine arttırmazdı.
Bakınız cbf 150cc den 11,5bg motor üretmiş.
Ama bajaj 150cc den 14,5bg motor üretmiş.
3 beygirlik dev bir fark.
Neden bu performans farkı ? Tabiki cbfteki balansör olması.
Hem titremeyecek hem düzde 120km ile gidecek… böyle bir dünya yok.
Apacheye bindim uçmuş bi titreşimi var. Sele gidon pegler heryeri titriyor. Rolantide bile titriyor hatta. Ve okadar rahatsız bir oturuş pozisyonu varki… anca haftasonu gezilerinde hava basmak ve hızlı gitmek için alınır.
Bu bajajlarda balansörsüz motor apache den farklı olamaz. Eninde sonunda titreyecek bu motorda
ekrem ata
29 Mart 2015, 17:27
Değerli arkadaşlar;
Bajaj’ın satış yaptığı 55 ülkenin 17 sinde Bajaj Pazar birincisi. Bazı pazarlarda fiyatları daha yüksek olduğu halde bu böyle. Diğerlerinde ise ikinci veya üçüncü.
Özellikle bu model ile ilgili yapabileceğim çok yorum var ama şu anda tüketicilere ulaşmaya başlayan ürünler hakkında en güzel yorum kullanıcılardan gelecek. Titreşim konusunda bazı yorumlar okuyorum. Verebileceğim cevaplar var ama ürün kıyaslaması açısından etik olmaz. Zaten ürün sahada. Geçtiğimiz hafta kurye kahvelerine gittik ve ürünleri bu işe yıllarını vermiş kurye arkadaşlarımıza test ettirdik. Yorumlarını da aldık. Titreşim, performans ve sürüş konforu konusunda yorumlar oldukça etkili.
Dediğim gibi artık ürün sahada. Biz ne desek boş. Hakem artık sizsiniz….
Arkadaşlarıma tavsiyem mutlaka ürünü denesinler, satın alan arkadaşlardan yorumlarını alsınlar, sonra kararını versinler.
Saygılarımla…
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:19 ----------
İlk sevkiyatımızda OKTAY MOTOR Bayimizden Selçuk bey ürünü denediler. Kendi yorumunu arkadaşlarımın değerlendirmelerine sunuyorum.
Saygılarımla...
http://i.hizliresim.com/mG9yVV.jpg
Merhaba Arkadaşlar,
Geçen yıl discover 150 f in kardeşi , discover 125 st ile küçük bir tur yapmıştım . Linki aşağıda .
Titreşim ile ilgili tereddütleriniz varsa okuyabilirsiniz.
150F i kullanmadım fakat doğru vites ve hızlarda gidildiğinde sorun olmayacaktır.
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/135402-bajaj-discover-125-st-motosikletim-ile-toplam-2-534-km-istanbul-gaziantep-turu.html
Kimse kizmasin ama cbf hakkaten bu titresim konusunda mukemmel. Sattigima pisman olmadim desem yalan olur. Ama piyasa gercekten ucmus durumda bakiyorumda 5500-6000 tl den asagiya satan yok. Millet ucmus ya zaten sifiri 5800 tl ki oda cok pahali bu parayi haketmiyor. Bide herkes plaka ruhsat masrafina 650 700 tl yazmis bu ne lan. Plaka ruhsat 210 lirami ne tutuyor lavuklar sigorta parasinida ilave ediyolar. Sanki alinca ben sigorta yaptirmiyorum
Hep söylerim, CBF sınıfında rakipsizdir. Viteslerin o şekilde olması hoşuma gitmedi. Bence tüm firmalar bu vites işini standart hale getirmeliler. Cub motorlar da dahil...
efendy06
29 Mart 2015, 22:17
O vites olayı mantıklı aslında, amele gibi boş vites arama derdi yok.
Ne olurdu balansör koysalardı. 3 beygircik fazla verecez diye yapılır mı bu :(
Hocam bu işin standardı vardır. Belki daha mantıklıdır bu, bende hep düşünmüşümdür 1 ile 2 nin arasında boşun işi ne diye ancak kullanıcıların alıştığı bir uygulama sorun yaratır. Ben bundan alsam, bu viteslere alışmam uzun sürer. Bu motora alıştıktan sonra başka motora alışmam da uzun sürer. Bu viterlerin sıralaması artık oturmuş, bununla oynamak mantıklı gelmiyor.
@ekrem ata; Ekrem bey, benim bahsettiğim sorun ile ilgili bir bildiriminiz olmamış. Acaba kullanım klavuzu konusunda bir iyileştirme çalışması yapacak mısınız yoksa bu şekilde mi kalacak?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------
Hep söylerim, CBF sınıfında rakipsizdir. Viteslerin o şekilde olması hoşuma gitmedi. Bence tüm firmalar bu vites işini standart hale getirmeliler. Cub motorlar da dahil...
Hocam o tartışılır. Tamam çok kaliteli falan belki ama 5800 + plaka/ruhsat etmez ya, hani çok değerlendirdim, harbiden etmez. Gerçi bu sadece cbf'ye özgü değil. YBR de o parayı etmez, çin malları şuan satıldıkları parayı zaten etmez. 3,750 olmuş benim motorun fiyatı. Etmez arkadaş, hani ben biniyorum da söylüyorum, vergisi algısı plakası derken 4 bin tl, etmez. İkinci el temiz cbf alırım o paraya. Bu motor ile cbf arasında 800 tl fark var ki bu gözardı edilemez. Titreşim konusunu ilerleyen zamanlarda göreceğiz. İlk motosiklet veya cuptan geçiş yapacaklar için mantıklı görünüyor. Ancak mesela benim gibi, halihazırda vitesli ve debriyajlı motor kullanıp ta biraz daha kaliteli bir alet almak isteyenler için olumsuz bir özellik o vites olayı. Yoksa 100 kmde 3,5 lt yakan mr ile kıyaslanınca verileri ve fiyatı gayet mantıklı. Bir de vites 1 n 2 3 4 5 şeklinde olsaymış tadından yenmezmiş.
sysmotokurye
30 Mart 2015, 12:09
Merhaba arkadaslar gecen sene discovery 125 kullanıcısı olarak 36 bın km yol yaptım anahtar vurumadan cok memnun oldugum ıcın cuma perşembe gunu dıscovery 150 aldım bın bakımı yapıldı kullanıcı yorumu olarak sunları yazabılırım.oncelıkle motor cok kuvvetlı 125 de oldugu gıbı bende arka dıslıyı dırek 40 dıs yaptım (orjınalı 43 )fren sıstemı zaten cbf 150 ıle asla kıyaslanamaz 125 dıscovery gıbı buda yag yakmaz dıye dusnuyorum(125 te ne koyduysam onu cıkartıodum yag degısmınde fabrıka 5 bın dıo ama ben 3 bınde degısıodum)150 oalrak dıslıyı degıstırınce 100 km hızla ınanılmaz keyıf sonrası ıcın tıtresım oldugu dogru ama ben bursa dahlı olmak uzere 125 ıle cok uzun yollar yaptım kesınlıkle benı rahatsız etmıo ayrıca kadıkoyden altunızadeye cıakrken o rampayı uzerındekı 40 dıslı ıle hıc zorlandamn 90 km ıle cıktım kı motor daha 1000 yanı daha sıkı yol tutusu cok guzel 2 kısı vırajlarda asla kıcı bası oynamıyor.ben cok memnunum ılerıkı km de kı yorumlarımı gene sızlerle paylasırım.herkeze kazasız belasız bol güneşlı gunler dılerım:)
www.kuryeexpress.com
aSuBaYaH
30 Mart 2015, 12:21
Istanbul-Edirne Ciğer yiyip geldik; dün bayimize 26.03.2015 (Oktay Motor) ilk parti Discover 150 F sevkiyati yapikdi. Gelen motorlar arasindan bir tanesini açıp kisa bir tur atmak adina Edirne'ye gittim. Saat 18:00 da dükkandan hereket ettim. Depoyu full ledim tam 15,5 litre benzin aldi. ( motor sıfır oldugundan depo bostu) üç saat suren yolculuk sonrasinsa Edirne'ye vardik. Akşam yemeği yedikten sonra donuse geçtik saat 00:30 eve vardım. Sürüş esnasinda izlenimlerim; motor sifir olduğundan ilk 200 kmre titreşim fazla hissediliyordu. Motor kmre yaptıkça rahatladi. Sonraki kmrelerde titreşim azaldikca titreşim bizde çoğaldı! Gece ayazinda Hava çok soğuk oldugundan uşudukce titredik smile ifade simgesi . Yola iki kişi çıktık sürekli 80-90 kmre aralığında gittim. Iki kişi ile yolda çok konforlu selenin uzatılmış olmasi rahat oturus sağlıyor. Ön fren disk capinin büyük olmasi freni güçlü kiliyor. Esneme ve çukur geçişlerinde amartisor fazlasi ile görevini yapiyor. Sürüş inanilmaz keyifli oturus pozisyonu iyi lastiklerin geniş ve dublex olmasi denge ve sürüş kontrolünü size hissettiriyor. ( lastik yol tutsu ile alakali yorum yapmak çok erken yagista kulkanip tecrübe etmek gerekiyor) Stop lambasi içinde led aydınlatma kullanılmış çok beyendim. Bir kereye mahsus 115 kmre hizi gördüm hiz ibresinde titrene gördüm 0-100 arasinda yok. Rodaj doneminde sıkıştırma olurmu diyen arkadaş larim edinse duymasin servis ve bayi olduğum için en kötü sartlari zorluyorum. İlk izlenimlerim bu şekilde, zaman içinde daha uzun kmre kullandikca arti ve eksilerini paylasirim. 450 kmre ile günü bitirdik. Sağlıcakla kalin.
http://i.hizliresim.com/6ZjrkN.jpg (http://hizliresim.com/6ZjrkN)
http://i.hizliresim.com/zmNaVB.jpg (http://hizliresim.com/zmNaVB)
http://i.hizliresim.com/QRjvWA.jpg (http://hizliresim.com/QRjvWA)
http://i.hizliresim.com/blPkYY.jpg (http://hizliresim.com/blPkYY)
http://i.hizliresim.com/Jpjq6q.jpg (http://hizliresim.com/Jpjq6q)
http://i.hizliresim.com/gkQ2VL.jpg (http://hizliresim.com/gkQ2VL)
http://i.hizliresim.com/BZjv4j.jpg (http://hizliresim.com/BZjv4j)
http://i.hizliresim.com/nA4jmg.jpg (http://hizliresim.com/nA4jmg)
http://i.hizliresim.com/mG045y.jpg (http://hizliresim.com/mG045y)
Tsubasa
30 Mart 2015, 14:49
Titresim yakit hiz konusunda takip.ediyorum konuyu
tvs kadar gidiyor mu.yakiti nasil
O resimdeki touring camimi?
Titresim konusu sikinti eger anlatilan kadR titriyorsa
cunku o motoru alan kesim motorda konfor arar.
Tvs spor bir motordu naked tarz ve yakisikli guclu diye titresimi goz ardi ediliyordu.
Ama bu motorda olmaz .
Discover inin fiyatta yeni baslangic.icin bana fazla geldi
yeni bir marka yeni bir model sonucta
cheshirecat
30 Mart 2015, 15:47
Merhaba arkadaslar gecen sene discovery 125 kullanıcısı olarak 36 bın km yol yaptım anahtar vurumadan cok memnun oldugum ıcın cuma perşembe gunu dıscovery 150 aldım bın bakımı yapıldı kullanıcı yorumu olarak sunları yazabılırım.oncelıkle motor cok kuvvetlı 125 de oldugu gıbı bende arka dıslıyı dırek 40 dıs yaptım (orjınalı 43 )fren sıstemı zaten cbf 150 ıle asla kıyaslanamaz 125 dıscovery gıbı buda yag yakmaz dıye dusnuyorum(125 te ne koyduysam onu cıkartıodum yag degısmınde fabrıka 5 bın dıo ama ben 3 bınde degısıodum)150 oalrak dıslıyı degıstırınce 100 km hızla ınanılmaz keyıf sonrası ıcın tıtresım oldugu dogru ama ben bursa dahlı olmak uzere 125 ıle cok uzun yollar yaptım kesınlıkle benı rahatsız etmıo ayrıca kadıkoyden altunızadeye cıakrken o rampayı uzerındekı 40 dıslı ıle hıc zorlandamn 90 km ıle cıktım kı motor daha 1000 yanı daha sıkı yol tutusu cok guzel 2 kısı vırajlarda asla kıcı bası oynamıyor.ben cok memnunum ılerıkı km de kı yorumlarımı gene sızlerle paylasırım.herkeze kazasız belasız bol güneşlı gunler dılerım:)
www.kuryeexpress.com
Hocam merhaba, discover 125 ile 150f arasında kararsızım. Malum 125 600-700 tl daha ucuz, üstelik görüntü bakımından da 125'i daha cok beğeniyorum. 150f'in o karenajdaki plastikleri de çok hoşuma gitmedi. Ama siz ikisini de kullanan biri olarak güç bakımından ayrıntılı bir cevap yazabilir misiniz acaba? Ben motoru genelde artçıyla kullanacağım. Sizce 125 başlangıç motoru olarak yeterli olur mu 150f'ye nazaran ne diyorsunuz?
Cbf 150 kasasına tvs apache motor bloğu eklemişler,ortaya böyle bir model çıkmış sanki :)
Teknik verilere bakınca tvs apache gibi bir performans göstermesi gerekiyor. Ben ybr-tvs-cbf üçlüsünden en çok tvs'yi beğeniyorum.
Aralarındaki en hızlı,en performanslı commuter bu bence. Benim kıstasım bu noktada performans.
Bu model hem ön taraftaki greneja tur camı ilavesiyle hem daha az rüzgar alır,hemde tvs kadar gider gibi duruyor.
Fiyat bence biraz daha uygun olabilirdi. 4500 Tl civarı bir fiyat tvs-ybr-cbf düşünenleri bu motora yönlendirirdi.
5000 tl ise bence kritik bi eşik. Bu fiyat çizgisinden ybr-cbf-tvs üçlüsüne kaymada olabilir.
Şu ana dek yazdıklarım sadece teoride. Pratikte motosikleti deneme şansımız olursa inşallah daha detaylı ve kesin bilgiler yazarız.
Velhasıl çeşit iyidir. Rekabet iyidir. Kazanan tüketici olur.
Commuter piyasasına hayırlı olsun :)
abdulkadir
30 Mart 2015, 20:07
Merhabalar bende cumartesi discover150 yi test ettim 10 dakikada almaya karar verdim vede aldım sesiz atak kibar bi yol arkadaşı kırmızısını aldım titreşim kısa mesafe oldugu için hissedilmedi vites benimde ilk tuhafıma gitti fakat bir iki degiştirmeden sonra ayak kendiliginden alışıyor zaten test etmenizi tavsiye edrim o zaman bu tartışmaların ne kadar yersiz oldugunu anlarsınız yok tvs yok cbf yok ybr kullan kararını kendin ver ben cbf kullandıgımdaa sopanın üstünde gibiydim ama şimdi pamuk gibi süzülüyorsun onu fark ediyorsun hepinize kazasız belasız sürüşler 40yıldır motorsiklet kullanıyorum yaşım elliiki hepinize saygılar
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153170564728320&set=pcb.541650942641815&type=1&theater
Tsubasa
30 Mart 2015, 20:50
Cbf 150 kasasýna tvs apache motor bloðu eklemiþler,ortaya böyle bir model çýkmýþ sanki :)
Teknik verilere bakýnca tvs apache gibi bir performans göstermesi gerekiyor. Ben ybr-tvs-cbf üçlüsünden en çok tvs'yi beðeniyorum.
Aralarýndaki en hýzlý,en performanslý commuter bu bence. Benim kýstasým bu noktada performans.
Bu model hem ön taraftaki greneja tur camý ilavesiyle hem daha az rüzgar alýr,hemde tvs kadar gider gibi duruyor.
Fiyat bence biraz daha uygun olabilirdi. 4500 Tl civarý bir fiyat tvs-ybr-cbf düþünenleri bu motora yönlendirirdi.
5000 tl ise bence kritik bi eþik. Bu fiyat çizgisinden ybr-cbf-tvs üçlüsüne kaymada olabilir.
Þu ana dek yazdýklarým sadece teoride. Pratikte motosikleti deneme þansýmýz olursa inþallah daha detaylý ve kesin bilgiler yazarýz.
Velhasýl çeþit iyidir. Rekabet iyidir. Kazanan tüketici olur.
Commuter piyasasýna hayýrlý olsun :)
bende ayni.seyleri dusunuyorm
eger titresim bu motorda konforu etkiliyrsa braz daha verir cbf alirim
hiz istyrsm biraz titresime goz yumr tvs alirim
ama bu mptorun yakit performans titresim olayi cok nemli
bende ayni.seyleri dusunuyorm
eger titresim bu motorda konforu etkiliyrsa braz daha verir cbf alirim
hiz istyrsm biraz titresime goz yumr tvs alirim
ama bu mptorun yakit performans titresim olayi cok nemli
Yakıt konusunda boxer ve discoveryde durum iyidi.
Az yakıp,apache gibi giderse ve de titreşim durumu makul seviyede ise tutar bu motor.
Denemeden,uzun ve kısa mesaferlerde limitlerine kadar kullanmadan yorum yapmak zor ama insallah beklentileri karsılar.
efendy06
31 Mart 2015, 21:10
Uğur bey,
Az yakacağı kesin ama apache gibi gider mi onu bilemiyorum. Titreşim konusu önemli, motor balansözsüz diyenler olmuş ki öyle ise, titreşmeden gidebileceğini sanmıyorum. Yine de güzel bir alternatif olmuş. Birtek vites olayı soru işareti oluşturuyor bende. Deneme fırsatı bulursanız bende bilgi almak isterim sizden.
sysmotokurye
01 Nisan 2015, 07:09
Hocam merhaba, discover 125 ile 150f arasında kararsızım. Malum 125 600-700 tl daha ucuz, üstelik görüntü bakımından da 125'i daha cok beğeniyorum. 150f'in o karenajdaki plastikleri de çok hoşuma gitmedi. Ama siz ikisini de kullanan biri olarak güç bakımından ayrıntılı bir cevap yazabilir misiniz acaba? Ben motoru genelde artçıyla kullanacağım. Sizce 125 başlangıç motoru olarak yeterli olur mu 150f'ye nazaran ne diyorsunuz?
Merhaba hocam genel olarak 2 kısı kullanıcaksan 150 daha raha cunku koltugu gercekten cok kullanslı performans dersen 150.bu arada ılk benzın testını yapmıs bulunmaktayım 38 tl benzınle 301 km yol yaptım yanı ortalama 126 krs suan ıcın motor daha 1000 km ayrıca ara ara 120-110 km cıvarı hızlara kadar cıktım 30 km kadar 2 kısı bındım bu verıyı aldım suan 2 cı benzın testını yapıyorum verılerı sızlerle paylasıcam .Herkeze kazasız belasız bol günesli günler:)
wwww.kuryeexpress.com
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO