PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bajaj Pulsar 200 SS Kullanıcıları/ Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 [3]

Zuzuuw
09 Mayıs 2015, 15:09
Ekrem Ata ' yı on seneden fazla tanırım. Kullanıcıya böyle bir kelime sarfetmez. Yanlış anlama olduğunu düşünüyorum.

İlk defa sitede kullanıcı adı aldığında, yaklaşık 1 yıl önce yazdım durumu burada, tam olarak "satışlarımızdan rahatsız olan başka firmaların şakşakçıları tarafından yapılan karalama çalışmaları" dedi. Madem bu kadar karalama yapılıyor o zaman bize de söz hakkı düşer diye devam ediyordu yazısı.

Siteye reklam verdiklerini düşünürsek benim yazdıklarımın siteden silinmesini anlamak zor olmamalı.

Durumu verdiği mail adresi vasıtası ile kendisine de bildirdim, detaylı bir şekilde anlattım, hem servis ismi verdim hem de ustanın adını. Araştıracağım falan dedi ancak bir kere daha tekrar ediyorum, Türkiye'de servise posta koyabilecek bir motosiklet firması yok, servisin eline mahkumlar. Koskoca başkentte 3 tane servisler bir tane bayileri var ve bu servislerden 1 tanesi resmen at hırsızı baba katili insanlardan(!) oluşuyor. Herhangi bir yaptırım uygulamay muktedir bir firma değildir bajaj, dahi kuralkan bunu yapamaz. Zaten onlar için müşteri feedback'i önemli değildir. Ben yıllardır bunu gördüm, bunu bilirim. MAlı satana kadardır kuralkan, mondial vs gibi firmaların zihniyeti.

Tüm bunları buraya gelip bak ekram amca, bana bunlar bunlar yapıldı, bu yaratıkların kulaklarını çek demek için yazmadım.

Ekrem bey her ayzsıında 150 tane servisleri olduğunı, servisleri eğittiklerini, donanım yonunden eksıklerı olmadığını yazıyor. Bu piyasaya ucuz ve kaliteli bir ürün getrdikleri için kendilerini desteklemek isterim ve bu servis kalitesinin çıtasının yukseltılmesını istediğim için bunları yazıyorum.

Ankara'da 3 tane at hırısızı servis olana kadar, 1 tane olsun ama adam akıllı olsun, çalıntı motor, çıkma parça satan yerlere servislik verilmesin. Servis çalışanları sabıkalı insanlar olmasın.

İnternette 60 liraya satılan parçaya 160 tl istedikleri zaman, ama internette 60 lira diyince " .iktir git oradan al o zaman ameke" diyen servislerle muhatap olmak istemiyorum

"3 bin liralık motorun garantisi olmaz, git beni istediğin yere şikayet et, zikseler bu saatten sonra senin motoruna garantiden anahtar değmez" diyen servisle muhatap olmak istemiyorum

"servisi şikayet eden mailimi adım soyadım gözükecek şekilde servise gönderen gerizekalı müşteri temsilcisi istemiyorum

Motoruma 100% sentetik, tercihen motul veya castrol yağ koyulmasını istediğim zaman " burada usta benim, ben ne istersem o yağ koyulacak, bozulursa motor garantsi benim, hem sen ne zikim biliyorsun yağ hakkında, internetten 2 satır yazı okuyup burda benden yağ isteyemezsin, ben yıllardır gavazaki ustasıyım diyen yaratıklarla muhatap olmak istemiyorum. ( ilkokul terk sanayi elemanı, odtü mğhendislik öğrencisinden çok daha iyi bilir tabi viskozite nedir? ne işe yarar?.

Açık yağı tasla ölçmek sureti ile motoruma koyup, 65 lira para alan servis istemiyorum, 3 kişi dükkanda üzerime yürüyorsa, sana bir sanayi dayağı atalım görürsün kaliteli yağı diyorsa, ben bu servislerle muhatap olmak istemiyorum.

Ankara'da bajaj kullanan 3 kişi ile yüzyüze görüştüm ve servisleri sordum, bunlardan bir tanesi eski hyosung kullanıcısıydı. Aynı kuralkan servisi dedi. 200 RS almak içn bekliyordum, aldığı parayı hakederek almasın birileri diye vazgeçtim, eski tas eski hamam sözüm hala geçerli.

Gidip 2. el suzuki alacağım, ne servise uğrarım ne bişey yaparım ama kafam rahat olur.

Yada ben herşeyi yanlış anlamışımdır, adamlar belki bana sen bekle, biz bi koşu motul alıp gelelim demişlerdir, ben şizofren olduğum için kendim uydurmuşumdur bunları, bu arada pasosu uzun buji taktıklarını söylemeyi unuttum, tabi canım nolacak? Altı üstü silindir-piston seti değişir, sonra buna yanlış buji takılmış takılmış diyip parası da benden alınır.


Hangi servismiş bunu söyleyen merak ettim ? Ve ne sebepten söyledi ?

Yukarıya yazdım SEKO gardaş, ankara'da yaşıyorsan söyleyeyeim ismini, yok istabulda yaşıyorsan zaten işin düşmez, gerek yok.

Bende o servise internetten bakıp gitmiştim zaten, hani yol üstünde yada bulunacak bir yerde değil, ankaranın en pis işlerinin döndüğü yerlerde.

Seko
09 Mayıs 2015, 16:56
Serviste bahsettiğin tiplemeler konusunda haklısın. İmkan olsa o insan cinsinin bu memlekette neslinin tüketilmesi taraftarıyım. Ancak müşteri şikayetlerinin ciddiye alınmamasına katılmıyorum. Bajaj'ın yeni medellerinde yapılan değişikliklerin tamamı müşteri şikayetlerini çözmeye yönelik iyileştirmelerden oluşuyor. Ciddiye almasalar yapmazlar.

Zuzuuw
09 Mayıs 2015, 22:19
Serviste bahsettiğin tiplemeler konusunda haklısın. İmkan olsa o insan cinsinin bu memlekette neslinin tüketilmesi taraftarıyım. Ancak müşteri şikayetlerinin ciddiye alınmamasına katılmıyorum. Bajaj'ın yeni medellerinde yapılan değişikliklerin tamamı müşteri şikayetlerini çözmeye yönelik iyileştirmelerden oluşuyor. Ciddiye almasalar yapmazlar.

işte diyorum ya, ben yalan söylüyorum :mrgreen:

Bu gibi servislere günün birinde işiniz düşüp gideceksiniz nasıl olsa, o zaman dökülmeye başlarsınız foruma. Sadece benim anlattığım serviste değil bu, eski kanuni servislerinin hepsi neredeyse bajaj oldu. Bişey değişmedi. Bugün yarın işin ucunu sıkı tutan Ekrem Amca o firmadan ayrılırsa kanuni , mondial, asya, kuba'dan farkı kalmayacak.

Bu millet o kadar gerizekalı ki birisi çıkıp eksiklerin düzeltilmesini istediği zaman adı yalancı, iftiracı, üfürükçü oluyor. Bir markanın malını aldığı zaman o markanın parasız avukatı oluyor.

Adam NS başlığına koltuk rahat değil demiş, ona da saydırmışlar. Para verdiya mal, malın kötü bir yanı olamaz.

ekrem ata
10 Mayıs 2015, 01:26
Değerli arkadaşlar;

Servis konusunda bize intikal eden her sorun ile ilgili gerekli geri beslemeler yapılıyor. Bazı arkadaşlarımın ifadeleri kırıcı da olsa dozunda olmak koşulu ile, biraz da forumun gereği olarak kabul ediyoruz ve aslında ne yaşanmış onu bulmaya çalışıyoruz. Zira bizim kızmaya veya küsmeye hakkımız yok diye düşünüyorum. Şahsen bu yolla bir çok düzeltmeler de yapıldı. Özelden bize bazı yaşanmış hadiseleri sunan arkadaşlara da bu vesile ile çok teşekkür ediyorum.

Şunu da söylemek isterim. 2015 yılı sonunda yapmış olduğumuz bayiler toplantısında tüm bayilerimize servislerimize söylediğim bir cümleyi buraya aktarıyorum. İsteyen arkadaşım dergiden görebilir. Hatta bir bayim bu söyledklerime itiraz ettiği halde kendisine gerekçeleri de söyledim. Şunları söylemiştim;

"Müşteri yalan söylemez, belki abartabilir. Ama mutlaka bir sıkıntısı vardır. Böyle inanın, buna göre davranın. Kendinizi o müşterinin yerine koyun. Sizle muhatap olan
olan, şikayet eden müşteriden asla korkmayın. Onu her zaman kazanabilirsiniz. Küsen müşteriden korkun. Çünkü sizi terk eder, gider ve o artık ebediyen kayıptır. "

Kuralkan bünyesi altında 375 civarında servis varken Bajaj servisi sadece 149 adettir. Belirli kriterler çerçevesinde bu servislikler verilmektedir. Öncelikle bunun bilinmesini isteriz. Her geçen gün askıya alınma, iptal edilme gibi örnekler de yaşanmaktadır.

Ayrıca geçen hafta sonuçlarını aldığımız çok detaylı bir araştırma yaptırdık. Servis memnuniyetini ölçümleyen tamamen bağımsız araştırma kuruluşu tarafından yapılan detaylı sonuçlar elimizde. Ciddi bütçeli ve tamamen tüketiciler üzerinden yapılan kapsamlı bir araştırma. Eğer bazı kriterlerin açıklanmasında hukuki bir sorun yok ise bazı detayları size sunmak isterim. Konuyu araştırıyorum. Bazı önemli markaların servis memnuniyetlerini de kullanıcıları vasıtası ile ölçümledik. Bütün veriler ve kıyaslamalar elimizde.

Açıkçası sonuçlar yüzümüzü güldürdü. Genel olarak söyleyebileceğim Bajaj servislerinde memnuniyet seviyesi yüksek ve markaya bağlılık, aidiyet derecesi oldukça tatmin edici. Benim gözlemlediğim en büyük eksiklik memnuniyet derecesinin homojen dağılımında bazı sorunlar olduğu. Yani oldukça yüksek oranda memnun olunan noktalar var. Ancak bazı noktalarda ise memnuniyet seviyesi aşağılarda. Bu noktaları da düzelteceğiz. Yani ortalama yüksek deyip durmayacağız.

Hatta istatistikte ortalama hesabın anlaşılması için bir hikâye örnek olarak anlatılır. Meselenin açıklanması için iyi bir örnek. Adamın başı sobada yanıyor, ayakları ise buzdolabında donuyor. Gövdesi ise normal sıcaklıkta. Bu durumda ortalaması iyi denilmez. Adam ölüyor. :)Önemli olan memnuniyeti homojen dağılım ile sağlamak. Burada biraz daha alınacak mesafemiz var.

Kısaca servislerin sizler için ne kadar önemli olduğunu biliyoruz. Yolumuza devam edeceğiz.

Ayrıca 31 Mayıs 2015 Pazar günü İstanbul Park’da tüm pulsarcıların davetli olduğu çok güzel bir etkinlik yapacağız. Adeta bir pulsar şenliği olacak. Şimdiden pulsar kullanıcılarını davet ediyorum.

Selam ve saygılarımı sunuyorum.

slyman_b
10 Mayıs 2015, 12:51
@zuzuuw
ankaradaki sorun yaşadığın servisin hangisi olduğunu söyler misin? biz de ona göre gitmeyelim oraya, sen zaten afişe olmuşsun :)

marcolomboss
10 Mayıs 2015, 13:49
200ns zaten deli bir makine. 600 ve 1000 cc kullanmama rağmen bana onları aratmadı. Profesyonel bir şekilde teker yapabilen varsa 200 ns'de deneyen varmı ? Havada 2. Vitese geçtiğimi biliyorum. Cc ye göre fazla gaz tepkisi varr.. Adamlar yapıyo yaa

Mengu16
10 Mayıs 2015, 14:11
200ns zaten deli bir makine. 600 ve 1000 cc kullanmama rağmen bana onları aratmadı. Profesyonel bir şekilde teker yapabilen varsa 200 ns'de deneyen varmı ? Havada 2. Vitese geçtiğimi biliyorum. Cc ye göre fazla gaz tepkisi varr.. Adamlar yapıyo yaa
Devrine göre gaz vermeden dipgaz yaparsan çok boğuluyo ama, öyle 4000 devirde gazı sonuna dayayım fırlasın olmuyor gazı yavaş yavaş artıracaksın, dikkatsiz kullanırsan yanlar takla falan atar o ayrı tabi.

reason667
10 Mayıs 2015, 14:53
Değerli arkadaşlar;

Servis konusunda bize intikal eden her sorun ile ilgili gerekli geri beslemeler yapılıyor. Bazı arkadaşlarımın ifadeleri kırıcı da olsa dozunda olmak koşulu ile, biraz da forumun gereği olarak kabul ediyoruz ve aslında ne yaşanmış onu bulmaya çalışıyoruz. Zira bizim kızmaya veya küsmeye hakkımız yok diye düşünüyorum. Şahsen bu yolla bir çok düzeltmeler de yapıldı. Özelden bize bazı yaşanmış hadiseleri sunan arkadaşlara da bu vesile ile çok teşekkür ediyorum.

Şunu da söylemek isterim. 2015 yılı sonunda yapmış olduğumuz bayiler toplantısında tüm bayilerimize servislerimize söylediğim bir cümleyi buraya aktarıyorum. İsteyen arkadaşım dergiden görebilir. Hatta bir bayim bu söyledklerime itiraz ettiği halde kendisine gerekçeleri de söyledim. Şunları söylemiştim;

"Müşteri yalan söylemez, belki abartabilir. Ama mutlaka bir sıkıntısı vardır. Böyle inanın, buna göre davranın. Kendinizi o müşterinin yerine koyun. Sizle muhatap olan
olan, şikayet eden müşteriden asla korkmayın. Onu her zaman kazanabilirsiniz. Küsen müşteriden korkun. Çünkü sizi terk eder, gider ve o artık ebediyen kayıptır. "

Kuralkan bünyesi altında 375 civarında servis varken Bajaj servisi sadece 149 adettir. Belirli kriterler çerçevesinde bu servislikler verilmektedir. Öncelikle bunun bilinmesini isteriz. Her geçen gün askıya alınma, iptal edilme gibi örnekler de yaşanmaktadır.

Ayrıca geçen hafta sonuçlarını aldığımız çok detaylı bir araştırma yaptırdık. Servis memnuniyetini ölçümleyen tamamen bağımsız araştırma kuruluşu tarafından yapılan detaylı sonuçlar elimizde. Ciddi bütçeli ve tamamen tüketiciler üzerinden yapılan kapsamlı bir araştırma. Eğer bazı kriterlerin açıklanmasında hukuki bir sorun yok ise bazı detayları size sunmak isterim. Konuyu araştırıyorum. Bazı önemli markaların servis memnuniyetlerini de kullanıcıları vasıtası ile ölçümledik. Bütün veriler ve kıyaslamalar elimizde.

Açıkçası sonuçlar yüzümüzü güldürdü. Genel olarak söyleyebileceğim Bajaj servislerinde memnuniyet seviyesi yüksek ve markaya bağlılık, aidiyet derecesi oldukça tatmin edici. Benim gözlemlediğim en büyük eksiklik memnuniyet derecesinin homojen dağılımında bazı sorunlar olduğu. Yani oldukça yüksek oranda memnun olunan noktalar var. Ancak bazı noktalarda ise memnuniyet seviyesi aşağılarda. Bu noktaları da düzelteceğiz. Yani ortalama yüksek deyip durmayacağız.

Hatta istatistikte ortalama hesabın anlaşılması için bir hikâye örnek olarak anlatılır. Meselenin açıklanması için iyi bir örnek. Adamın başı sobada yanıyor, ayakları ise buzdolabında donuyor. Gövdesi ise normal sıcaklıkta. Bu durumda ortalaması iyi denilmez. Adam ölüyor. :)Önemli olan memnuniyeti homojen dağılım ile sağlamak. Burada biraz daha alınacak mesafemiz var.

Kısaca servislerin sizler için ne kadar önemli olduğunu biliyoruz. Yolumuza devam edeceğiz.

Ayrıca 31 Mayıs 2015 Pazar günü İstanbul Park’da tüm pulsarcıların davetli olduğu çok güzel bir etkinlik yapacağız. Adeta bir pulsar şenliği olacak. Şimdiden pulsar kullanıcılarını davet ediyorum.

Selam ve saygılarımı sunuyorum.



Ekrem bey kardeşime başlangıç motoru arıyoruz pulsar ona uygun düşünüyor da açıkçası fakat bu durduk yere deselerasyonda istop etme durumu gerek tr gerek hindistan forumlarında sıkça duyuluyor.Bu durumla ilgili gelişme henüz yok değil mi? Birkaç arkadaş ciddi kaza atlattı bunun yüzünden.

ekrem ata
10 Mayıs 2015, 15:06
Stop etme sorunu yasayan arkadaşım varsa herhangi bir Bajaj yetkili servisine gidebilir. Selamlar. ..

rebel_punto
10 Mayıs 2015, 15:45
Ýlk defa sitede kullanýcý adý aldýðýnda, yaklaþýk 1 yýl önce yazdým durumu burada, tam olarak "satýþlarýmýzdan rahatsýz olan baþka firmalarýn þakþakçýlarý tarafýndan yapýlan karalama çalýþmalarý" dedi. Madem bu kadar karalama yapýlýyor o zaman bize de söz hakký düþer diye devam ediyordu yazýsý.

Siteye reklam verdiklerini düþünürsek benim yazdýklarýmýn siteden silinmesini anlamak zor olmamalý.

Durumu verdiði mail adresi vasýtasý ile kendisine de bildirdim, detaylý bir þekilde anlattým, hem servis ismi verdim hem de ustanýn adýný. Araþtýracaðým falan dedi ancak bir kere daha tekrar ediyorum, Türkiye'de servise posta koyabilecek bir motosiklet firmasý yok, servisin eline mahkumlar. Koskoca baþkentte 3 tane servisler bir tane bayileri var ve bu servislerden 1 tanesi resmen at hýrsýzý baba katili insanlardan(!) oluþuyor. Herhangi bir yaptýrým uygulamay muktedir bir firma deðildir bajaj, dahi kuralkan bunu yapamaz. Zaten onlar için müþteri feedback'i önemli deðildir. Ben yýllardýr bunu gördüm, bunu bilirim. MAlý satana kadardýr kuralkan, mondial vs gibi firmalarýn zihniyeti.

Tüm bunlarý buraya gelip bak ekram amca, bana bunlar bunlar yapýldý, bu yaratýklarýn kulaklarýný çek demek için yazmadým.

Ekrem bey her ayzsýýnda 150 tane servisleri olduðuný, servisleri eðittiklerini, donaným yonunden eksýklerý olmadýðýný yazýyor. Bu piyasaya ucuz ve kaliteli bir ürün getrdikleri için kendilerini desteklemek isterim ve bu servis kalitesinin çýtasýnýn yukseltýlmesýný istediðim için bunlarý yazýyorum.

Ankara'da 3 tane at hýrýsýzý servis olana kadar, 1 tane olsun ama adam akýllý olsun, çalýntý motor, çýkma parça satan yerlere servislik verilmesin. Servis çalýþanlarý sabýkalý insanlar olmasýn.

Ýnternette 60 liraya satýlan parçaya 160 tl istedikleri zaman, ama internette 60 lira diyince " .iktir git oradan al o zaman ameke" diyen servislerle muhatap olmak istemiyorum

"3 bin liralýk motorun garantisi olmaz, git beni istediðin yere þikayet et, zikseler bu saatten sonra senin motoruna garantiden anahtar deðmez" diyen servisle muhatap olmak istemiyorum

"servisi þikayet eden mailimi adým soyadým gözükecek þekilde servise gönderen gerizekalý müþteri temsilcisi istemiyorum

Motoruma 100% sentetik, tercihen motul veya castrol yað koyulmasýný istediðim zaman " burada usta benim, ben ne istersem o yað koyulacak, bozulursa motor garantsi benim, hem sen ne zikim biliyorsun yað hakkýnda, internetten 2 satýr yazý okuyup burda benden yað isteyemezsin, ben yýllardýr gavazaki ustasýyým diyen yaratýklarla muhatap olmak istemiyorum. ( ilkokul terk sanayi elemaný, odtü mðhendislik öðrencisinden çok daha iyi bilir tabi viskozite nedir? ne iþe yarar?.

Açýk yaðý tasla ölçmek sureti ile motoruma koyup, 65 lira para alan servis istemiyorum, 3 kiþi dükkanda üzerime yürüyorsa, sana bir sanayi dayaðý atalým görürsün kaliteli yaðý diyorsa, ben bu servislerle muhatap olmak istemiyorum.

Ankara'da bajaj kullanan 3 kiþi ile yüzyüze görüþtüm ve servisleri sordum, bunlardan bir tanesi eski hyosung kullanýcýsýydý. Ayný kuralkan servisi dedi. 200 RS almak içn bekliyordum, aldýðý parayý hakederek almasýn birileri diye vazgeçtim, eski tas eski hamam sözüm hala geçerli.

Gidip 2. el suzuki alacaðým, ne servise uðrarým ne biþey yaparým ama kafam rahat olur.

Yada ben herþeyi yanlýþ anlamýþýmdýr, adamlar belki bana sen bekle, biz bi koþu motul alýp gelelim demiþlerdir, ben þizofren olduðum için kendim uydurmuþumdur bunlarý, bu arada pasosu uzun buji taktýklarýný söylemeyi unuttum, tabi caným nolacak? Altý üstü silindir-piston seti deðiþir, sonra buna yanlýþ buji takýlmýþ takýlmýþ diyip parasý da benden alýnýr.



Yukarýya yazdým SEKO gardaþ, ankara'da yaþýyorsan söyleyeyeim ismini, yok istabulda yaþýyorsan zaten iþin düþmez, gerek yok.

Bende o servise internetten bakýp gitmiþtim zaten, hani yol üstünde yada bulunacak bir yerde deðil, ankaranýn en pis iþlerinin döndüðü yerlerde.


Kanim dondu resmen. Keşke telefona kayıt felan yapsaydin. O zaman Ekrem Bey in yaptirimini görürdün. Üzüldüm.

Zuzuuw
11 Mayıs 2015, 13:23
Kanim dondu resmen. Keşke telefona kayıt felan yapsaydin. O zaman Ekrem Bey in yaptirimini görürdün. Üzüldüm.

Yasal izin olmadığı müddetçe taşınabilir kamera ile kayıt yapmak zaten suç ve bunu mahkemeye sunamazsın. Ancak güvenlik kamerası gibi kameralar veya ciddi manada menfaat ihlal eden kamu davalarında bu tip görüntüler kullanılabilir. Bunun dışında bu görüntüler kayıt olarak kullanılamaz.

Ayrıca kendi servisinin ne mal olduğunu benden öğrenecek değildir, bunu olayın olduğu zamanda daha sonra da gerekli adreslere ilettim. Aldığım cevabı yazıyorum "O SERVİSE GİTMEYİN O ZAMAN".

Bunun yanında ben isimlere takılmam, ortada bir zihniyet olduğu kanısındayım.

Benim karakterim değil, ben müşteriye böyle sözler söylemem dedikten sonra "müşteri yalan söylemez abartır" diyen bir karakterle karşı karşıyayım. Abartmak ve yalan söylemek arasında bana göre fark yoktur. Satır arasında yine yalancılıkla suçlandım :) Bunları idrak edebilmek için belirli bir algı seviyesinin üzerinde olmak lazım tabi.

Israrla isim soran olmuş, Ulusta, Yiba çarşısının arkasında bulunan 06 MOTOR isimli tükkandır kendileri. Selim Şahinbaş sahibinin adı, tüm bu yaşananlara şahittir, yanında isminin Mutlu olduğunu hatırladığım birisi daha vardı ve tüm bu küfürler ona aittir.

Tüm bunları 3 kere kendi yöneticileri ile paylaştım, yetmedi Kuralkan adamları Bajaj servisi yaptı. :)

Unutmuşum, ısrarla ifadeler hoş değil yazıyor.

Ana bacı küfür etmiş andavallardan bahsederken nasıl bir üslup kullanmamı bekliyor kendisi bilemem ama ben küfürün kıyametin gırla gittiği bir teşkilatın kültürü ile yetişmedim, o genişliğe sahip değilim. Eğer kendisi bu genişliği gösterecekse ben şahsına küfür edeyim, o da gıyabımda burada neler yazacak izleyelim o zaman?

newmoto76
11 Mayıs 2015, 14:00
Geçmiş olsun diyorum Zuzuuw. Bu bahsetmiş olduğun mahlukat değil teknik bilgi normal beşeri ilişkilerden bihaber vatana millete zararlı varlıklar.

Asıl anlayamadığım konu esasen şudur benim. Bir ürün yada servisten müşteri şikayet ettiğinde diğer arkadaşlar neden savunma haline geçiyor. Canları yandığında aynı tavır ve tutumu sergilemeyeceklerinden eminim.

Memleketimin mtosiklet sektörü kadar motosiklet sahibi kitleside sorunlu. 7 ye alıp 9 a satma gayretinde olan bu "uyanık" zevattan zaten ne beklenirki.

istiyorlarki kendi mallarına laf söylemeyeceksin. Buradaki kompleks başka bir yerde yok. Yıl oldu burada hergün birileri sorundan bahsediyor çoğuda servis , servis personeli sorunu. Hala düzeliyor düzelecek , herşey yoluna girecek falan filan dönüyor.

Çok doğru söylemişsin bu ülkede bu dandik servislerine laf dinletecek doğru düzgün bir distributor yok. Yok kardeşim şimdi kimse var falan demesin yok. Bu kafa yüzünden memlekette yılda 200 bin motor zor satılıyor çoğuda zaten 3 bin tL altı çoğuda ticari kullanım maksatlı çinli motorlar.

2015 otomotiv sektörü verilerine bakın görün %50 büyüdü trafik olmasına rağmen . Niye çünkü otomobilciler adam gibi servis veriyor.

4 ay once sıfır bir araç aldım reklam olmasın markasını vermeyeyim. Adamlar beni 4 defa aradı 2 ay içinde bir sorununuz varmı. Nasıl memnun musunuz. Nasıl yardımcı olabiliriz vs vs diye.

Ama konu motosiklete gelince olmaz yapamayız iyileştiriyoruz yarın iyileşecek düzelecek. Geçiniz bu hikayeleri bişeyin düzeleceği yok. Bunu satılan motosikletlerin sınıfından ve adetlerinden çok net görüyoruz.

Bu şekilde motosiklet kullanıcıları 2015 tede hala matematiksel sonuç yerine şehir efsanelerine bakarak motosiklet satın almaya ve düzgün servis hizmeti almasa bile markayı desteklemeye devam ederse. Daha çok boyle hikayeleri dinleriz birlikte.

Bu arada Zuzuuw kardeşim o bahsettiğin servis kapanmaz.Kapatamazlar. Örneği yoktur. Müşteriden servis daha önemlidir. Bu hatayı otomobilciler 20 yıl once yapıyordu. Maalesef bizim motosiklet sektörü 30 yıl önceden geliyor. Bu nedenle bu satış adetleri ve Hyosung vb. markaların memleketimde yaşayamaması çok dogal..

mozgur
11 Mayıs 2015, 14:56
Merhaba. Benim öncelikle Ekrem bey'e, sonrasında da net bilgisi olan herkese bir kaç sorum olacak. Öncelikle TVS Apache kullanıcısıyım. Bir kaç ufak tefek şey hariç motorumdan memnunum.Uzun mesafelerde son hız yetersiz kalıyor sadece. O yüzden değiştirme kararı aldım.

Açıkçası Honda CBR 250 ve Bajaj Pulsar RS200 arasında kararsız kaldım. 200 cc gündelik işlerim için, ve arada yazlığa gidip gelmek için kullanacağım. Olursa bir de haftasonu gezmeleri. Sıfır alıp öldürene kadar kullanmayı düşünüyorum.

Açıkçası 0 fiyatından çok yakıtı ve servis bakım ücretleri+ yedek parça fiyatları daha önemli benim için.

Şu noktada RS200 güzel bir seçenek olarak duruyordu karşımda. Ta ki bu konuda bilgi almaya ve kafamdaki soruları gidermeye karar verene kadar.


1) İlk olarak bajaj.com.tr de yazan müşteri hizmetleri numarasını aramaya karar verdim. 0 800 lü numarada "Ne yazıkki aradığınız kişiye şu an ulaşılamıyor" mesajıyla karşı karşıya kaldım. (:

2) Hadi daha yeni organize oluyorlar dedim müşteri hizmetlerine e-posta yolladım. Gönderdiğim e-posta ve cevap aşağıda:

Gönderdiğim e-posta:


Merhaba. TVS Apache kullanıcısıyım. Motorumu makul seviyede büyütmek istiyorum. 200-250 cc arası.

Bajaj pulsar 200 SS şu an kafama en yatkın motor gibi duruyor. İzmirde yaşıyorum .



Fakat çok detaylı bir bilgi bulamadım internette. Ayrıca destek hattınız(0 800 261 33 43) da kapalı. O yüzden birkaç sorum var.

1) İzmirde test sürüşü yapabileceğim, olmadı inceleyebileceğim bir bayi varmıdır?

2) Satın alma işlemi ile ilgili piyasaya ne zaman sunulacak? Yani şu an karar versem en erken ne zaman satın alabileceğim?
3) Fiyat sitede yazan fiyat mı olacak?
4) Ön sipariş vs. gerekiyor mu?

5) Sadece kırçıllı sarı rengi mi gelecek?

6) ABS olacak mı?



İyi Çalışmalar.

Yanıtı:



Öncelikle markamıza göstermiş olduğunuz ilgi ve alakanızdan dolayı teşekkür ederiz.



Tarafımıza iletmiş olduğunuz konu ile ilgili; sanırız siz PULSAR 200RS ürünümüzden bahsediyorsunuz. Ürünümüz Temmuz ayı içerisinde piyasaya sunulacak şekilde planlanmaktadır. Mailinizde belirtmiş olduğunuz diğer konular ile ilgili ise ürün stoklarımıza ve bayilerimize geldiğinde bayilerimizden detaylı olarak bilgi alabilirsiniz.



Bilgilerinize sunar, hayırlı günler dileriz.



Saygılarımızla,


6 soru ve tek bir cevap. Temmuz ayında gelecek, kalanı bayiden öğrenin.

İyi de para bankada. Ben bir seçim aşamasındayım. Ya CBR250 ya RS200. E bayi de bihaber?

3) Yılmadım. Bajaj India ya mail attım:


Hi.

I am a TVS Apache user. Really good motorcycle and it made me trust to Indian motorcycles. I like my motorcycle. But it is 150 cc :( Then i tried my friend's 200 NS and i liked it. So i agreed to buy a Pulsar 200 SS.

But i have some questions.

1) When do you plan to export them to Turkiye? I mean when i can buy this motorcyle in here?

2) Will your export models carry ABS?

3) I get some vibration at 200 NS between 5000-6000 rpm. Is it chronical?

Thanks for your concern.

Best Wishes.


Ve aldığım cevap:


Dear Sir

We are in receipt of your mail and noted the contents. We would request you to provide few details mentioned below so that our Service/Sales Team would get in touch with you.


Contact No. - Mobile Nos


REQUEST TO REPLY ON THIS EMAIL ONLY...


With Warm Regards
Customer Care Cell

Aldığım cevap bu. Bir robotla muhatab oluyorum. Telefon numaranızı bırakın biz sizi ararız. (((: Telefon numaramı bıraktım cevap bekliyorum bir süredir. Hadi hayırlısı.

4) Hala yılmadım oturdum uzun uzun buraya yazıyorum.

__________________________________________________ _________________________________________________

Ben bunlarla uğraşırken bunlara ek olarak kafamda yeni soru işaretleri de belirdi.

1) Öncelikle daha motor hakkında ön bilgi alamazken ileride sıkıntılı bir durum oluştuğunda kime nasıl ulaşacağım? Sonuçta her satıcı malı satana kadar iyidir. Satıcının/alıcının iyisi kötüsü sorunlar patlak vermeye başladığında belli olur.

2) Yedek parça fiyatlarının uygunluğu konusunda sorular oluşmaya başladı kafamda. TVS yedek parça fiyatları şu an almış başını uçmuş gitmiş durumda. Başlarda çok farklıydı. Allahtan sağlam motor da bakımdan bakıma uğruyorum bayiye. Benzer durum Kuralkan bünyesindeki Hyosung parçaları için de konuşuluyor(Sadece araştırdığım kadarıyla biliyorum). Keza NS200 'ün fiyat artışı da kaygılandırdı beni bu konuda. Tamam tüm motorların fiyatları arttı ama NS 200 ün bir sene önceki(ki daha dolmadı sanırım) fiyatıyla şu anki fiyatı arasında %30 gibi bir fiyat farkı var ki bu abartı bir rakam.Yedek parça fiyatlarındaki oynama ile ilgili herhangi bir veriye ulaşamadım.

Benim kafamı kurcalayan RS200'ün bakımı ve parça fiyatları. Acaba CBR250 ile kafa kafaya gelirmi, hatta CBR250 den pahalıya patlarmı bana?


3) Bunlara ek olarak maillarda yazdığım sorulara ise hala cevap bulabilmiş değilim. Ayrıca buna da ek olarak bir 200NS kullanıcısının blogunda yazdığı bir yazı oldukça canımı sıktı. Bazı ufak tefek sorunlardan bahsediyor ama bu tarz ufak tefek(!) sorunların çok daha büyük sorunların habercisi olabileceğini bilecek kadar da mühendislik mesleğinin içerisindeyim.


Ekrem bey özellikle ilk iki soruyu cevaplayabilirseniz sevinirim. Sonuçta motorsiklet başına değişen parça adedi, diğer markaların ortalama adetleri, ve bakım masraflarının rakamları sizin elinizde var veri olarak. Ayrıca firma olarak ulaşılabilirlik konusunda nasıl bir yol izleyeceğiniz de sizin bilginizde. Bunlara dayanarak bir cevap verebilirseniz sevinirim.Çünkü bunlar benim için çok önemli noktalar.
__________________________________________________ _______________________________________________
Not: bahsettiğim blog un linkini vermedim. Forumda ne kadar hoş karşılanacağını bilmediğim için. İsteyen olursa özelden yollayabilir veya sıkıntı yoksa buraya edit ederek ekleyebilirim.

ekrem ata
11 Mayıs 2015, 18:47
Değerli arkaşlar; benim bayiler ve servisler toplantısında birebir söylemiş olduğum aşağıdaki cümleden müşteri yalan söyler gibi bir anlam çıkarmak oldukça zorlayıcı olmuş. Bilakis tersini söylüyorum ve müşterinin mutlaka bir sıkıntısı vardır ve üzerine düşün diyorum. Evet, 16 yıldır bu sektörün tüm birimlerinin içindeyim. Her sektörde olduğu gibi bazı abartılı müşteri şikayetleri geliyor ve konu araştırıldığı zaman söylendildiği gibi olmayabiliyor. Ama böyle bile olsa mutlaka içinden bir hikaye çıkıyor. Buna vurgu yaptım.

"Müşteri yalan söylemez, belki abartabilir. Ama mutlaka bir sıkıntısı vardır. Böyle inanın, buna göre davranın. Kendinizi o müşterinin yerine koyun. Sizle muhatap olan
olan, şikayet eden müşteriden asla korkmayın. Onu her zaman kazanabilirsiniz. Küsen müşteriden korkun. Çünkü sizi terk eder, gider ve o artık ebediyen kayıptır. "

Mozgur rumuzlu arkadaşımın sorularına cevaplarım aşağıdadır;

1) İzmirde test sürüşü yapabileceğim, olmadı inceleyebileceğim bir bayi varmıdır?
(Pulsar 200 RS olarak satışa sunulacaktır.Bazı noktalarda test motorları olacaktır. Ancak henüz bu noktalar belli değildir. Test sürüşleri gruplar halinde fabrikamızda mümkün olabilmektedir.)

2) Satın alma işlemi ile ilgili piyasaya ne zaman sunulacak? Yani şu an karar versem en erken ne zaman satın alabileceğim?
(ilk planımıza göre süreç biraz uzadı. Bunun bazı zorunlu sebepleri var. Şu an için satış takvimi ağustos görünüyor. Hata payını da ekliyorum:))

3) Fiyat sitede yazan fiyat mı olacak?
(en uygun fiyattan sunma gayreti içinde olacağız. 2015 yılının diğer yıllardan farkı bildiğiniz gibi henüz durağan bir seyire geçmeyen döviz fiyatları. Bu fiyata en yakın bir seviyede olmaya çalışacağız)

4) Ön sipariş vs. gerekiyor mu?
(Gerek yok. 2014 yılında pulsar 200 ns'de yaşadığımız sıkıntıyı yaşamak ve yaşatmak istemiyoruz. satışa sunmadan önce belirli bir süre önceden duyurusunu yapacağız)

5) Sadece kırçıllı sarı rengi mi gelecek?
(Renk konusunda satıştan bir ay önce net bilgi sunacağız)

6) ABS olacak mı?
(Evet, mutlaka böyle olmasını talep ettik)

RS'in bakımı ve işçilik fiyatları PULSAR 200 NS ile aynı olacak. Yani oldukça uygun bir yedek parça fiyatı ve işçiliği.Bu konuda PULSAR 200 NS kullanıcı sayfasından detaylı bilgi alınabilir.

200 NS fiyatında geçen yıl ile bu yıl arasında % 30 luk fiyat farkı var bilgisi için şunları söyleyebilirim.

Mart ayında 7371 tl ile satışa sunulan PULSAR 200 NS'in bugünkü fiyatı 8960 tl. Aradaki net artış oranı % 21,55
Aynı süreçteki döviz artış oranı % 23,85. Buna ilave olarak bazı ilave maliyetler de var. İnşallah en kısa zamanda piyasalar stabil bir duruma geçer.

Saygılarımla...

Saygılarımla...

Selam ve saygılarımla...

Zuzuuw
11 Mayıs 2015, 18:58
Tüm hikayeyi en ince ayrıntısına kadar yazdim size. Peki bizim hikâyemizi bir de doğru ağızdan dinleyebilir miyiz ?

Israrla ayni kaçamak cevaplar geliyor. Tüm yetkiler elinizde, haydi ayDinlatin. Konu hakkinda zerre bilgi sahibi olmadan direk musteri yalan söylüyor demek en kolayı. Peki benim olayı abarttigimi düşündüren nedir? Buna dair bir bilginiz var mı ? Yoksa suçluluk psikolojisini getirdiği savunma kuramlarindan ilki olan INKAR ETMEK, KABULLENMEMEK yoluna neden başvuruyorsunuz.

Bu daha ayıp, olayı 3 sayfa boyunca anlattım. Şu sonuca vardık demek yerine musteri yalan söyler, olmadı abartır demek veya bunu satır aralarında ısrarla dile getirmek niye.

Zihniyet, zihniyet, zihniyet...

mozgur
12 Mayıs 2015, 01:59
Ekrem bey bilgiler için teşekkür ederim. Bu ulaşılabilirlik sorununa da bir çözüm bulabilirseniz daha iyi olur gibi. Tahminimce size pek yansımıyor ama bir alıcı/kullanıcı olarak yazdığım gibi cidden zor Bajaj'a ulaşmak.


Yasal izin olmadığı müddetçe taşınabilir kamera ile kayıt yapmak zaten suç ve bunu mahkemeye sunamazsın. Ancak güvenlik kamerası gibi kameralar veya ciddi manada menfaat ihlal eden kamu davalarında bu tip görüntüler kullanılabilir. Bunun dışında bu görüntüler kayıt olarak kullanılamaz.

Aslında kullanabilirsin taraflardan birisi sen olduğun sürece. Trafik kazalarında araç içi, mobese veya civar kameraların kullnılabilmesi buna bir örnek. Kamusal alanda olduğun sürece sorun yok ki servisler de bir işyeri yani kamusal bir alandır. Benim bildiğim kadarıyla böyle. Ha bunun başına geleceğini düşünüp kamera alamazdın yanına o ayrı mesele.

Ama yukarıda bahsettiklerin okuduğum kadarıyla servis firma vs. muhabbetlerini aşmış mahkemelik bir olay.Eğer tam olarak anlattığın gibiyse hukuk yollarını kullanmanı tavsiye ederim. Keza dükkan içini kaydeden kamera(lar) muhtemelen mevcuttur. Burdan bir sonuca ulaşabilirsin. Bir avukatla konuşmanda fayda var.

Geçmiş olsun.

Zuzuuw
12 Mayıs 2015, 02:45
Ekrem bey bilgiler için teşekkür ederim. Bu ulaşılabilirlik sorununa da bir çözüm bulabilirseniz daha iyi olur gibi. Tahminimce size pek yansımıyor ama bir alıcı/kullanıcı olarak yazdığım gibi cidden zor Bajaj'a ulaşmak.



Aslında kullanabilirsin taraflardan birisi sen olduğun sürece. Trafik kazalarında araç içi, mobese veya civar kameraların kullnılabilmesi buna bir örnek. Kamusal alanda olduğun sürece sorun yok ki servisler de bir işyeri yani kamusal bir alandır. Benim bildiğim kadarıyla böyle. Ha bunun başına geleceğini düşünüp kamera alamazdın yanına o ayrı mesele.

Ama yukarıda bahsettiklerin okuduğum kadarıyla servis firma vs. muhabbetlerini aşmış mahkemelik bir olay.Eğer tam olarak anlattığın gibiyse hukuk yollarını kullanmanı tavsiye ederim. Keza dükkan içini kaydeden kamera(lar) muhtemelen mevcuttur. Burdan bir sonuca ulaşabilirsin. Bir avukatla konuşmanda fayda var.

Geçmiş olsun.

Avukatım var Durumu geçen sene konuştuk. Yanımda saitim yok.dukkan içinde kamera da yok sonuçta sanayi dükkanı. Ibreti alem için Madara ederdim onları ancak haklı olmak hukuk cercevesince yetmiyor. Yasalarla ve yönetmeliklerle çizilmiş hakkımı dahi alabilmek için aylardır mahkemelerde uğraşıyorum. Bu işten sonuç çıkmaz. Benim sitemim bu servislerin elimine edilmemesine ve araştırmadan musteri yalancı demesine. Bugün bana yarın sana, sonuçta aynı servislerle muhatabıZ.

turkmath
12 Mayıs 2015, 03:20
Benim anlamadigim doviz artarken fiyata hemen yansimasi oluyorda duserken neden hic yansimasi olmuyor?Mesela doviz duşse fiyat dusecek mi?Gecmiste bu tur bir fiyat politikasi hic gormedik. Bajaj baska ülkelerde kaca satiliyor,ulkemizde kaca vergiler vs.haric ciplak fiyat olarak?

enescanatar
12 Mayıs 2015, 08:36
Tüm hikayeyi en ince ayrıntısına kadar yazdim size. Peki bizim hikâyemizi bir de doğru ağızdan dinleyebilir miyiz ?

Israrla ayni kaçamak cevaplar geliyor. Tüm yetkiler elinizde, haydi ayDinlatin. Konu hakkinda zerre bilgi sahibi olmadan direk musteri yalan söylüyor demek en kolayı. Peki benim olayı abarttigimi düşündüren nedir? Buna dair bir bilginiz var mı ? Yoksa suçluluk psikolojisini getirdiği savunma kuramlarindan ilki olan INKAR ETMEK, KABULLENMEMEK yoluna neden başvuruyorsunuz.

Bu daha ayıp, olayı 3 sayfa boyunca anlattım. Şu sonuca vardık demek yerine musteri yalan söyler, olmadı abartır demek veya bunu satır aralarında ısrarla dile getirmek niye.

Zihniyet, zihniyet, zihniyet...

ya dostum her şeyi okudum ama ekrem bey sana abartıyorsun dememişki neden bana yalan söyler olmadı abartır dedi diyorsun. gayet açık bir cümle. "Müşteri yalan söylemez, belki abartabilir. Ama mutlaka bir sıkıntısı vardır.". Abartabilir demek abartır demek değildir. biraz daha önyargısız olmaya çalışabilsen sana aslında abartıyorsun demek istemediğini görürsün. bu olayda müşteri olarak biz her türlü senin destekçiniz fakat sözleri çarpıtarak söylemen bence yanlış. abartabilir diyen birisi karşısındakine abartıyorsun demiş olmuyor. kaldı ki tüm müşteriler abartır da olmuyor. benim o cümleden anladığım müşterinin yalan söylemeyeceği, bazılarının belki abartılı bir dil kullanarak olayı anlatacağıdır. bunu konuşmak bile yersiz aslında hepimizin anlayış kabiliyetinin normal düzeyde olduğu kanısındayım

maktama
12 Mayıs 2015, 09:13
...

......

Israrla isim soran olmuş, Ulusta, Yiba çarşısının arkasında bulunan 06 MOTOR isimli tükkandır kendileri. Selim Şahinbaş sahibinin adı, tüm bu yaşananlara şahittir, yanında isminin Mutlu olduğunu hatırladığım birisi daha vardı ve tüm bu küfürler ona aittir.

Tüm bunları 3 kere kendi yöneticileri ile paylaştım, yetmedi Kuralkan adamları Bajaj servisi yaptı. :)

....

Geçmiş olsun Zuzuuw,

Bu ulus servisi benim işyerime 5 dakka uzaklıkta. O servise 2. bakım için sadece bir uğramıştım bu sene başında, zaten mekan olarak pek iç açıcı görünmemişti bana, envai çeşit markanın tabelası vardı, ama hani "sanayi/servis bölgesi sayılır ,olabilir" deyip 2 soru sordum sadece :
1) Servis ücreti ne kadar?
Cevap: "70 tl"

Ne güzel, ucuzdu diğerlerine göre.


2)Hangi yağı kullanıyorsunuz?
Cevap: "Mondial yağ."

"Mondial yağ ney len?" diye sormadım, soramadım, sadece içimden "Ben burdan uziim en iyisi" dedim ve Çankaya'daki servisi denemek için ve adresi bulup oraya gittim. Hiç olmazsa görünüş olarak daha iyi ve bakım yapılırken motorun yanında durabiliyorsunuz(4.44'te ona da izin yoktu).

Seko
12 Mayıs 2015, 09:31
Gerçekten yeni nesil arkadaşların (Y kuşağı) olaylar hakkında neden sonuç ilişkisi kurmakta bazı sıkıntıları var. Bunu genel olarak söylüyorum. Sürekli olarak garip bir sorgulama davranışı sergiliyorlar ama sorguladıkları şeylerden aldıkları cevapları yorumlarken hep karşı tarafın onları kazıklamaya çalıştığı önyargısıyla hareket ediyorlar, sürekli yanlış anlamlar çıkarıyorlar. Bu sadece bu başlıkta değil tüm başlıklarda olan bir durum.

zuzuuw arkadaşımız yaşadığı olayda tamamen haklıdır (söylediklerini doğru kabul ediyorum). Servis kötü bir servistir (yağ meselesinden dolayı) ve bundan daha önemlisi servisi, müşterisine saygısı olmayan, cahil, terbiyesiz (barzoların) işletmesidir. Malesef Ekrem Bey'in yukarıda bahsettiği şekilde davranış sergilememişlerdir. Bana yapsalar çok farklı şeyler konuşulurdu, olay karakolda biterdi. Arkadaşımız yine iyi dayanmış. Ben Bajaj'ın yerinde olsam o servis telefonu açar, efendi bir adam olmama rağmen onun anlayacağın dilden konuşup " Sen müşteriyle nasıl konuşuyorsun ulan !" şeklinde lafa başlarım.

mozgur arkadaşımız ise Bajaj Türkiye'ye bazı sorular soruyor, cevap alamadığı için bu sefer aynı soruları Bajaj'a soruyor ve tekrar cevap alamıyor. Şimdi ben olsam içimden derim ki "Ya bu adamların ikisi de sorularıma cevap veremedi, demek ki gerçekten yanıtlarını bilmiyorlar. Motor henüz satışa sunulmadı, sunulmasına da 2 ay var. Acaba henüz fiyatının ne olacağı, satılacak renkler belirlenmemiş olabilir mi ? Kur devamlı inip çıktığında fiyatı da kesinleşmemiş olabilir mi ? NS200 için fiyat yaygarası kopmuştu, belki de aynı şeyin RS200'de yaşanmamasını istiyor olabilirler mi ?" diye iyi niyetli sorular sorardım. Nitekim soruların haksız olmadığını da Ekrem Bey ispat etti. Ama yok. Malesef forumun çoğunluğunu oluşturan genç arkadaşlarımız (öyle olduklarını düşünüyorum) bu tip sorgulama şeklini hakları olarak görüp (haklarıdır da) aldıkları cevaplardan çok yanlış sonuçlara varabilmekteler. Mesela burada mozgur arkadaşımız diyor ki "Ben bu sorulara cevap alamazsam başka bir sorunum olduğunda nasıl cevap verecekler ?"

Şimdi kendisine yazıyorum :

Bu cevabı bilinmeyen sorularla, gelecekte motor satışa sunulduktan ve bilinmeyenleri öğrenildikten sonra soracağın başka sorulara (artık nasıl sorular olabilir ben de anlamadım ?) cevap alınamamsıyla bu konunun ne alakası var ? Nasıl böyle bir sonuca varıyorsun ? Facebook'ta RX3 grubuna üyeyim. Birisinin motorunda silindir kapağında anahtar izleri var. Muhtemelen civata sıkılırken, mesafe az olduğu için kapağa sürtmüş iz yapmış. Birisi diyor ki "Daha kimbilir bu motorda ne sorunlar çıkar ?" Hepsi aynı mantık işte... Ve ben bu mantığa kızıyorum. Aynı düşünen tüm arkadaşlara yazıyorum: Birazcık esnek olun, sürekli öküz altında buzağı aramayın. Hakaret etmek için yazmıyorum yanlış anlaşılmasın ama duygusal zekanızı geliştirin. Markacı, "Honda hayat ondacı", garantici tiplerden olmayın. Dikkat edin motorum Honda'dır. Sorgulayın ama kendinizi komik duruma düşürmeyin, iyi niyetle yardımcı olmak isteyen insanlar sizden yaka silkmesinler. Paniğe gerek yok, sakin olun biraz ama kendinizi de ezdirmeyin tabi.

Konunun dışına çıktık ama sorunlardan önce malesef benim takıldığım nokta bu oldu.

Zuzuuw
12 Mayıs 2015, 09:36
Geçmiş olsun Zuzuuw,

Bu ulus servisi benim işyerime 5 dakka uzaklıkta. O servise 2. bakım için sadece bir uğramıştım bu sene başında, zaten mekan olarak pek iç açıcı görünmemişti bana, envai çeşit markanın tabelası vardı, ama hani "sanayi/servis bölgesi sayılır ,olabilir" deyip 2 soru sordum sadece :
1) Servis ücreti ne kadar?
Cevap: "70 tl"

Ne güzel, ucuzdu diğerlerine göre.


2)Hangi yağı kullanıyorsunuz?
Cevap: "Mondial yağ."

"Mondial yağ ney len?" diye sormadım, soramadım, sadece içimden "Ben burdan uziim en iyisi" dedim ve Çankaya'daki servisi denemek için ve adresi bulup oraya gittim. Hiç olmazsa görünüş olarak daha iyi ve bakım yapılırken motorun yanında durabiliyorsunuz(4.44'te ona da izin yoktu).

Geçmişi okuduysan zaten o ucuz yağ üzerinden parlak verdi olay. Ben sadece motul istedim. elinizde yoksa ben temin ederim dedim. Sıktır git dedi :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:33 ----------


ya dostum her şeyi okudum ama ekrem bey sana abartıyorsun dememişki neden bana yalan söyler olmadı abartır dedi diyorsun. gayet açık bir cümle. "Müşteri yalan söylemez, belki abartabilir. Ama mutlaka bir sıkıntısı vardır.". Abartabilir demek abartır demek değildir. biraz daha önyargısız olmaya çalışabilsen sana aslında abartıyorsun demek istemediğini görürsün. bu olayda müşteri olarak biz her türlü senin destekçiniz fakat sözleri çarpıtarak söylemen bence yanlış. abartabilir diyen birisi karşısındakine abartıyorsun demiş olmuyor. kaldı ki tüm müşteriler abartır da olmuyor. benim o cümleden anladığım müşterinin yalan söylemeyeceği, bazılarının belki abartılı bir dil kullanarak olayı anlatacağıdır. bunu konuşmak bile yersiz aslında hepimizin anlayış kabiliyetinin normal düzeyde olduğu kanısındayım

Bir kere daha oku. Araştırıyoruz altından hep başka hikaye çıkıyor yazıyor orada. Ben gerizekalı değilim. Satır aralarında verilmek istenen mesaj gayet açık. Kısaca bajaj kullanıcılarına bu elemanı iplemeyin yalan söylüyor diyor.

atillatopal9
12 Mayıs 2015, 09:40
Geçmiş olsun zuzuw hocam. ben, bajaj hakkında olumlu şeyler duydum. ama servisi hakkında hiç iyi şeyler duymadım.
bir mondial klasiği diyorlar. karaktersiz insanların olduğunu belirttiler. satış bayii öyle değil tabiki. satış bayide kiler satacam diye tabiri caizse bal döküp yalayacak :)

ben bu motoru kafaya taktım alacaktım fuardan sonra,
ancak;
bana kimse gerçek tarih veremedi. ist.da 4 bayii aradım bana net tarih verin diye. yok arkadaş verilmiyor. ya çok kalitesiz bir iletişimler var, yada bilmediğimiz çoraplar örülüyor.
ben bu motoru alacaksam eğer, bana önceden haber vereceksiniz ki alayım. r25 satılmıyor sonuçta beklerim diyemiyorsun!
aldığın motor pulsar 200rs çektiğin araştırma çilesi 600rr.. kötülemek amaçlı söylemiyorum ancak, gerçekten çok abartıldı.
fuarda isim yazdılar, mayısta stoklarda dediler. martta aradım haziran dendi. şimdi bakıyorum temmuz deniyor.......
boş vaatler sanırım bunlar. ben umudu kesip paramı harcadım. gittim tekrar yzf r125 aldım. eğer bana net tarih verilseydi ve yalan dolan olmasaydı ben ön sipariş ile kaporamı verip ilk geldiğinde alacaktım. fakat müşteri temsilcisimi desek bayii destek mi desek ne desek bilmiyorum, çok kalitesiz bir iletişim olduğu için vazgeçip yamaha aldım. belki gene alırım rs200 ama kim bilir? belki bir müşteriyi kaybettiniz, belki geç kaldınız.

Zuzuuw
12 Mayıs 2015, 09:54
Geçmiş olsun Zuzuuw,

Bu ulus servisi benim işyerime 5 dakka uzaklıkta. O servise 2. bakım için sadece bir uğramıştım bu sene başında, zaten mekan olarak pek iç açıcı görünmemişti bana, envai çeşit markanın tabelası vardı, ama hani "sanayi/servis bölgesi sayılır ,olabilir" deyip 2 soru sordum sadece :
1) Servis ücreti ne kadar?
Cevap: "70 tl"

Ne güzel, ucuzdu diğerlerine göre.


2)Hangi yağı kullanıyorsunuz?
Cevap: "Mondial yağ."

"Mondial yağ ney len?" diye sormadım, soramadım, sadece içimden "Ben burdan uziim en iyisi" dedim ve Çankaya'daki servisi denemek için ve adresi bulup oraya gittim. Hiç olmazsa görünüş olarak daha iyi ve bakım yapılırken motorun yanında durabiliyorsunuz(4.44'te ona da izin yoktu).

4.44 ile bu arasında fazla fark yok. Hyosung kullanıcısı arkadaşlardan 4.44 yüzünden motor satani var ama bu şekilde bir olay orada yaşanmaz. Eli yüzü düzgün insanlar.

Millet kullandığı mali savunmaya geçiyor direk. O kadar yazdık. 18 firmanın servisi güya. En ucuz yağı koyarak en fazla parayi ama peşinde. Çocuklara çıraklik adı altında bakim yaptırıyor.

2 sebeple yazdım bunları. 1. Si ölü doğmuş bir sebep zaten. Ben kaliteli motosikleti ucuza satan bu firmanın bu tür servislerden arindirilmasini istiyorum. 2 senede supurulup gitmesin pahalı Japonlara karşı elimizde koz olsun istiyorum.

2. Sebep okuduğunu idrak etme yeteneğine sahip arkadaslara yol göstermek ki birisi daha yazdı nihayet. Firma önlem alacak kudrete muktedir değil ise siz kendi önleminizi alın. Uzak durun buralardan.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:44 ----------


Geçmiş olsun zuzuw hocam. ben, bajaj hakkında olumlu şeyler duydum. ama servisi hakkında hiç iyi şeyler duymadım.
bir mondial klasiği diyorlar. karaktersiz insanların olduğunu belirttiler. satış bayii öyle değil tabiki. satış bayide kiler satacam diye tabiri caizse bal döküp yalayacak :)

ben bu motoru kafaya taktım alacaktım fuardan sonra,
ancak;
bana kimse gerçek tarih veremedi. ist.da 4 bayii aradım bana net tarih verin diye. yok arkadaş verilmiyor. ya çok kalitesiz bir iletişimler var, yada bilmediğimiz çoraplar örülüyor.
ben bu motoru alacaksam eğer, bana önceden haber vereceksiniz ki alayım. r25 satılmıyor sonuçta beklerim diyemiyorsun!
aldığın motor pulsar 200rs çektiğin araştırma çilesi 600rr.. kötülemek amaçlı söylemiyorum ancak, gerçekten çok abartıldı.
fuarda isim yazdılar, mayısta stoklarda dediler. martta aradım haziran dendi. şimdi bakıyorum temmuz deniyor.......
boş vaatler sanırım bunlar. ben umudu kesip paramı harcadım. gittim tekrar yzf r125 aldım. eğer bana net tarih verilseydi ve yalan dolan olmasaydı ben ön sipariş ile kaporamı verip ilk geldiğinde alacaktım. fakat müşteri temsilcisimi desek bayii destek mi desek ne desek bilmiyorum, çok kalitesiz bir iletişim olduğu için vazgeçip yamaha aldım. belki gene alırım rs200 ama kim bilir? belki bir müşteriyi kaybettiniz, belki geç kaldınız.

Baklavalar gitmeseydi sizin hikaye gayet güzeldi. Tekrardan hayırlı olsun.

Bajaj firmasını 3 yıl önce emre abi yazdı buraya. OkuDuk yazdık çizdik ve keşke gelse dedik. Sonunda geldi. Ama kuralkan ile geldi. Ilk açılan bajaj başlığında benim neler yazdıklarıma bakın. 2 sene sonraki geldiğimiz duruma bakın. Ilk yazdığım şeyler servis ile ilgiliydi.

Servis bana küfür etti diyorum pazarlama müdürü ifadeler hoş değil yazıyor. Beline kuvvet aslanım dememi bekliyor herhalde.

Sıkıntı yok, ..iktir git istedgine sikayet et diyebilen servisin bir guvencesi var mutlaka. Biliyor herhangi bir sıkıntı olmayacağını. Mümkün olduğunca fazla insanın okumasını sağladığım zaman ben şahsi amacıma ulasmis olurum. Bu firmayı kotulem3k d3gil, servisler hakkında bilgi sahibi olabilmelerini saglamakla alakalı. Cbr a 14 vermekten ise pulsar alırım veya tavsiye isteyene pulsar söylerim.

ayzek
12 Mayıs 2015, 10:52
4.44 ile bu arasında fazla fark yok. Hyosung kullanıcısı arkadaşlardan 4.44 yüzünden motor satani var ama bu şekilde bir olay orada yaşanmaz. Eli yüzü düzgün insanlar.

Millet kullandığı mali savunmaya geçiyor direk. O kadar yazdık. 18 firmanın servisi güya. En ucuz yağı koyarak en fazla parayi ama peşinde. Çocuklara çıraklik adı altında bakim yaptırıyor.

2 sebeple yazdım bunları. 1. Si ölü doğmuş bir sebep zaten. Ben kaliteli motosikleti ucuza satan bu firmanın bu tür servislerden arindirilmasini istiyorum. 2 senede supurulup gitmesin pahalı Japonlara karşı elimizde koz olsun istiyorum.

2. Sebep okuduğunu idrak etme yeteneğine sahip arkadaslara yol göstermek ki birisi daha yazdı nihayet. Firma önlem alacak kudrete muktedir değil ise siz kendi önleminizi alın. Uzak durun buralardan.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:44 ----------



Baklavalar gitmeseydi sizin hikaye gayet güzeldi. Tekrardan hayırlı olsun.

Bajaj firmasını 3 yıl önce emre abi yazdı buraya. OkuDuk yazdık çizdik ve keşke gelse dedik. Sonunda geldi. Ama kuralkan ile geldi. Ilk açılan bajaj başlığında benim neler yazdıklarıma bakın. 2 sene sonraki geldiğimiz duruma bakın. Ilk yazdığım şeyler servis ile ilgiliydi.

Servis bana küfür etti diyorum pazarlama müdürü ifadeler hoş değil yazıyor. Beline kuvvet aslanım dememi bekliyor herhalde.

Sıkıntı yok, ..iktir git istedgine sikayet et diyebilen servisin bir guvencesi var mutlaka. Biliyor herhangi bir sıkıntı olmayacağını. Mümkün olduğunca fazla insanın okumasını sağladığım zaman ben şahsi amacıma ulasmis olurum. Bu firmayı kotulem3k d3gil, servisler hakkında bilgi sahibi olabilmelerini saglamakla alakalı. Cbr a 14 vermekten ise pulsar alırım veya tavsiye isteyene pulsar söylerim.

olanlar gerçekten üzücü söylediklerine can gönülden inanıyorum nasılki 5 parmağın 5 i bir değil ise her serviste aynı kalite standartı yok başımdan geçen olayı anlatayım pulsar ı ilk gördüğümde çok hoşuma gitti hasta oldum motora bu motor benim olmalı dedim bütçeyide ayarladım istanbul şişlide oturuyorum en yakın mecidiyeköyde bir servisi var idi gidim yakından göreyim dedim tabiri caiz ise bayi adını vermiyorum merdiven altı bi yer şaşırdım neyse adamla konuştuk ağzından zorla laf alıyoruz 2 defa sorunca cevap veriyor başka bir motor tamir ediyordu en sonunda üfleye püfleye sorularımı yanıtladı ne kadar fasılları sonra kullanılmış bir pulsarı bana kakalamaya çalışıyor işte ben kullandım eve gidip gelirken rodajını yaptım 130 140 gördüm gibi kullanılmamış pulsar vardı o satılık değil dedi bende tamam bir düşüneyim dedim geldim ve bajaj ı aradım adam gibi bayınız yokmu sizin dedim bir bayi tavsiye ettiler ve oraya gittim iyikide gitmişim muhteşem insanlar tanıdım adam gibi adam sordugum hiçbir soruya sıkılmadan cevap veren çayıdır kahvesidir ikramını eksik etmeyen arzadan dolayı gittiğimde ustaların can ı gönülden yaklaşmaları değil bağırıp cağırma en ufak saygısızlık dahi görmedim yanı iki servisi de aynı kefeye koyamayız bu yuzden söylediklerine inanıyorum senin adına üzüldüm umarım en kısa sürede bir çözüme ulaşırsın

Seko
12 Mayıs 2015, 11:27
Bursa'dakiler bu açıdan çok şanslı. Buradaki bayi ve servis aynı zamanda Suzuki satıcısı ve servisi oluyor. Gerçi Suzuki satışını bırakmışlar, şimdi sadece servisini veriyorlar. Bunun yanında Polaris marka ATV, UTV, kar motosikleti falan da satıp, servis veriyorlar. Yani Bajaj Pulsar aralarında en temel teknolojisi olan araç olarak kalıyor. Boxer vs'yi saymıyorum tabi. Kaç sefer sırf bakmak için gittim, her seferinde ilk kez geliyormuş gibi ilgilendiler. İyi bir esnaf olduklarını düşünüyorum.

mozgur
12 Mayıs 2015, 17:55
Gerçekten yeni nesil arkadaşların (Y kuşağı) olaylar hakkında neden sonuç ilişkisi kurmakta bazı sıkıntıları var. Bunu genel olarak söylüyorum. Sürekli olarak garip bir sorgulama davranışı sergiliyorlar ama sorguladıkları şeylerden aldıkları cevapları yorumlarken hep karşı tarafın onları kazıklamaya çalıştığı önyargısıyla hareket ediyorlar, sürekli yanlış anlamlar çıkarıyorlar. Bu sadece bu başlıkta değil tüm başlıklarda olan bir durum.

zuzuuw arkadaşımız yaşadığı olayda tamamen haklıdır (söylediklerini doğru kabul ediyorum). Servis kötü bir servistir (yağ meselesinden dolayı) ve bundan daha önemlisi servisi, müşterisine saygısı olmayan, cahil, terbiyesiz (barzoların) işletmesidir. Malesef Ekrem Bey'in yukarıda bahsettiği şekilde davranış sergilememişlerdir. Bana yapsalar çok farklı şeyler konuşulurdu, olay karakolda biterdi. Arkadaşımız yine iyi dayanmış. Ben Bajaj'ın yerinde olsam o servis telefonu açar, efendi bir adam olmama rağmen onun anlayacağın dilden konuşup " Sen müşteriyle nasıl konuşuyorsun ulan !" şeklinde lafa başlarım.

mozgur arkadaşımız ise Bajaj Türkiye'ye bazı sorular soruyor, cevap alamadığı için bu sefer aynı soruları Bajaj'a soruyor ve tekrar cevap alamıyor. Şimdi ben olsam içimden derim ki "Ya bu adamların ikisi de sorularıma cevap veremedi, demek ki gerçekten yanıtlarını bilmiyorlar. Motor henüz satışa sunulmadı, sunulmasına da 2 ay var. Acaba henüz fiyatının ne olacağı, satılacak renkler belirlenmemiş olabilir mi ? Kur devamlı inip çıktığında fiyatı da kesinleşmemiş olabilir mi ? NS200 için fiyat yaygarası kopmuştu, belki de aynı şeyin RS200'de yaşanmamasını istiyor olabilirler mi ?" diye iyi niyetli sorular sorardım. Nitekim soruların haksız olmadığını da Ekrem Bey ispat etti. Ama yok. Malesef forumun çoğunluğunu oluşturan genç arkadaşlarımız (öyle olduklarını düşünüyorum) bu tip sorgulama şeklini hakları olarak görüp (haklarıdır da) aldıkları cevaplardan çok yanlış sonuçlara varabilmekteler. Mesela burada mozgur arkadaşımız diyor ki "Ben bu sorulara cevap alamazsam başka bir sorunum olduğunda nasıl cevap verecekler ?"

Şimdi kendisine yazıyorum :

Bu cevabı bilinmeyen sorularla, gelecekte motor satışa sunulduktan ve bilinmeyenleri öğrenildikten sonra soracağın başka sorulara (artık nasıl sorular olabilir ben de anlamadım ?) cevap alınamamsıyla bu konunun ne alakası var ? Nasıl böyle bir sonuca varıyorsun ? Facebook'ta RX3 grubuna üyeyim. Birisinin motorunda silindir kapağında anahtar izleri var. Muhtemelen civata sıkılırken, mesafe az olduğu için kapağa sürtmüş iz yapmış. Birisi diyor ki "Daha kimbilir bu motorda ne sorunlar çıkar ?" Hepsi aynı mantık işte... Ve ben bu mantığa kızıyorum. Aynı düşünen tüm arkadaşlara yazıyorum: Birazcık esnek olun, sürekli öküz altında buzağı aramayın. Hakaret etmek için yazmıyorum yanlış anlaşılmasın ama duygusal zekanızı geliştirin. Markacı, "Honda hayat ondacı", garantici tiplerden olmayın. Dikkat edin motorum Honda'dır. Sorgulayın ama kendinizi komik duruma düşürmeyin, iyi niyetle yardımcı olmak isteyen insanlar sizden yaka silkmesinler. Paniğe gerek yok, sakin olun biraz ama kendinizi de ezdirmeyin tabi.

Konunun dışına çıktık ama sorunlardan önce malesef benim takıldığım nokta bu oldu.

Y kuşağı nedir bilmiyorum ama 35 li yaşların içindeyim. Merak etmeyin duygusal gelişimimi tamamladım, fevri hareket etmem, pek öyle ön yargılarım da yoktur. İçiniz rahat olsun. ((:


Bir insanın bir başka insan hakkında yorum yapabilmesi için ilk önce ne dediğini anlaması lazım. Heleki (iyi yada kötü) ithamlarda bulunabilmesi için onu tanıması lazımdır ki bu da forumlar üzerinden pek mümkün değil.

O yüzden konuşurken/tartışırken kişiler yerine veya kişiler üzerinden değil de konular üzerinden tartışmanın işi çirkinleştirmekten uzak tutacağını bilmenin pek öyle yaş ile ilgili olduğunu da sanmıyorum. Daha çok eğitimle ilgili.

Hele ki kurmadığım veya kastetmediğim ve anlattığımla ilgisi olmayan

"Ben bu sorulara cevap alamazsam başka bir sorunum olduğunda nasıl cevap verecekler ?" cümlesi üzerinden iş ithamlara dönüştüyse lütfen siz benim yazdıklarımı görmezden gelin, anlamaya çalışmayın, veya anlatacağınızı anlatmak için örnekler verirken gidin başkalarından alıntı yapın.

Ben Ekrem beyden kafamdaki soruların cevaplarını aldım.Tavsiyeleriniz size kalsın (:

__________________________________________________ ___________________________________________

Not: Eğer takıldığınız nokta "Öncelikle daha motor hakkında ön bilgi alamazken ileride sıkıntılı bir durum oluştuğunda kime nasıl ulaşacağım?" cümlesi ise bu iki cümle arasındaki 7 farkı göremiyorsanız yukarıdaki yazdıklarım aynen geçerlidir.

atillatopal9
13 Mayıs 2015, 10:53
dün kağıthane/sanayi mah. bajaj bayisine gittim ve aldığım çok harika haberi sunayım. buradan ekrem bey'e de gerçekten bizi bilgilendirdiği için saygı duyuyorum yani.

fiyat 11,000 TL olmuş.
bize nedense kimse birşey söylemiyor. neymiş bu tarihe kadar gelse 10,000 olacakmışta. dolar yükselmişte 11 olmuşta... bende dedim ki 1 daha verir kawasaki 250 alırım dedim ve çıktım.
komik yav.
mondial RX3 evo gibi aynı.

Zuzuuw
13 Mayıs 2015, 11:06
dün kağıthane/sanayi mah. bajaj bayisine gittim ve aldığım çok harika haberi sunayım. buradan ekrem bey'e de gerçekten bizi bilgilendirdiği için saygı duyuyorum yani.

fiyat 11,000 TL olmuş.
bize nedense kimse birşey söylemiyor. neymiş bu tarihe kadar gelse 10,000 olacakmışta. dolar yükselmişte 11 olmuşta... bende dedim ki 1 daha verir kawasaki 250 alırım dedim ve çıktım.
komik yav.
mondial RX3 evo gibi aynı.

yaklaşık 3-4 hafta önce 11 olacağını birisi yazmıştı foruma, ben aradım 2 bayiyi, fiyat kesin artacak ancak ne olur bilemeyiz demişlerdi.

Psikolojik sınırın üzerinde, 1 lira daha verip kawasaki 1,5 lira daha verip KTM RC almak varken sanmıyorum fazla rağbet olsun.

Bu arada birileri Hyosung'un ayak izinden mi gitmeye çalışıyor acaba? :)

newmoto76
13 Mayıs 2015, 11:16
Klişe Hyosung,Daelim, SYM sorunsalı.. Henüz en azından orta Japon kalitesine ulaşmadan hemen hemen aynı fiyatlarla bu motorları satışa sunarken beklentisi ne bu markaların anlamış değilim.

SYM Wolf 13 bin lira, Hyosung 13 bin lira, Bajaj 200 ss 11 bin lira :) SYM Wolf geçen sene can çekişiyordu bu sene öldü. Hyosung 2 senedir ölü, 5 tip motor varken 2 tip motora düştüler 650 ve 125 diye bir sınıfları bile yok artık. Şimdide Kuralkan Bajaj ı öldürecek.

Pulsar 200 NS bu senede satar biraz seneye 11 bini görür oda biter. 200 ss tek tük satar bu kadar 250 lik japon , KTM vs alternatif varken 11 bine müşteri zor bulur. Discover 150 reklamlarla vs iddialı çıktı ama foruma bakılırsa fiyat/performans ilişkisi sorgulanıyor..

Yapma şunu BAJAJ olmaz..olmazzz.....yılda 500 bin adet motor satılmadıkça bu ulkede sadece patinaj çekersiniz..Yapmayın şunu..

ekrem ata
13 Mayıs 2015, 12:16
Degerli arkadaşlar, PULSAR 200 RS ile ilgili söylenen her fiyat sadece soylentidir. Saygılarımla. ..

YouSuffer
13 Mayıs 2015, 12:27
11 felan alınmaz motor haziranda belki gelecek göya, erken getirseler r25 yerine alırdım bunu

turkish39
13 Mayıs 2015, 13:56
Degerli arkadaşlar, PULSAR 200 RS ile ilgili söylenen her fiyat sadece soylentidir. Saygılarımla. ..

Ekrem Baba her söylenti 1 haftaya gerçek oluyo,millet ondan tedirgin.İnşallah olmaz,bıktık gayrı

atillatopal9
13 Mayıs 2015, 17:36
Hocam servisin söylediğini aynen şu; 11 olursa bende satılmayacağını biliyorum. %90 ihtimal 11 olacak %10 ihtimal 10950 civarı fiyat olacağını bana bayii söyledi.
ki bu motor fuardan önce 10,500 e satılacak dendi. sonrasında öyle bir şey yok kesinlikle 10 olacağını hem siteden hemde fuarda söylendi.
hatta fuarda ki ismimi yazdırdığım beyfendi 10,500 olacakmış doğrumu diye sorduğumda kendisi gülerek kim diyor bunları 10,000 den yukarı satılmayacak motor demişti.
şimdi bahane hazır. kurlar yükseldi tabi.

size saygı duyuyorum ekrem bey,
fakat satış politikası hep aynı. mondial rx3 üde 8500 demişlerdi onada heves ettim 10,500 yaptılar.

arkadaşın dediği gibi psikoloji çok deli.
kawasaki 250SL harika motordu fakat r25 çıkınca millet kawasakinin suratına bakmadı. büthçesi kısıtlı olan ve kawasaki fanatikleri yöneldi.
şimdi bende rx3 ile 200rs arasındayım. 200rs 10,100 TL olsa dahi almayacağım. rx3 evo alırım, çekilirim köşeme
yada 1000 daha verir kawasaki mi alırım.

dediğim gibi,
benim işim gereği bende biliyorum satış politikasını az çok.
ancak, bu sektörden sektöre değişiyor.
insanları heveslendirip fiyatı arttırmak yakışık kalmıyor.

saygılarımla.

boshaft
08 Temmuz 2015, 18:54
Bajaj ilk piyasaya girmeden herkese uzun uzun açıklama yapıp peşimizden koşuyordu. Şimdi pek ipleyen yok bir bayi 10 bin'den ağustos sonu teslim diyor, bir diğer bajaj sayfası da teslim tarihi net değil diyor. Bir kimse de çıkıp şu zaman gelmesini planlıyoruz diyemiyor. Bu motorlar bir anda mı giriş yapıyor önceden sevkiyatı, üretimi hiç mi bir bilgisi olmuyor burdaki yetkili arkadaşların. Motoru beğendik fiyatını söyleyin diyoruz oda yok 11 bin 10 bin. Aylardır bir Pulsar RS 200 dönüyor ortada motor yok. Bari cevap vermiyceksiniz herşeyi belli olduğunda tanıtım yapın .

Seko
08 Temmuz 2015, 19:26
Ben de genel olarak Türkiye'ye dışarıda satışa sunulan herhangi bir modelin neden çat diye gelip satılamadığını, neden distribütörlerin illa yeni yılı ve fuarı beklediklerini anlamıyorum ? Çok gereksiz bir şey bu...

ninja h2
08 Temmuz 2015, 19:52
Ekrem ataya sorun neden getirmiyorlar diye o size en iyi cevabı verir.

mozgur
31 Temmuz 2015, 00:44
Sanırım yalan oldu 200SS...

dyavol-77
26 Ağustos 2015, 20:06
Fiyat 11.000 olarak açıklandı.Eylül ayı ikinci yarısından itibaren satışa sunulacakmış...

Bedavadan biraz pahalıymış yahu...hemen bi tene alak...:queen: Hyatımda gördüğüm en çirkin-en iğreti duran 2teker...

AliErdem
28 Ağustos 2015, 03:03
Fiyat çok uçmus. Ns ile aralarında özellik bakımından pek bi fark yok 2bin tl fark var aralarında. Böyle giderse apache alacağım galiba. 8 bin tl civarı olsa düşünmeden alırım.