acun0
17 Eylül 2014, 10:20
2014 yılında çıkan çıkmadan konuşulmaya başlanan çıktığında fiyatı yüzünden yerin dibine sokulan bir motor.
forumda takip edenler bilir ninja 300 de zamanında aynıydı.o fiyata ninja 300 alacağıma şunu alırım falan filan.
forum sitelerinde böyle bilir bilmez bir sürü konu şimdi bakın ninja 300 artık kendi kullanıcıları var. ve zevkle de biniyorlar. şimdi aynı durum 500 içinde geçerli yarın birgün çığ gibi alınıp satılacak bunu kimse engelleyemez. o fiyata şunu alırdım diyen bile zamanla ona sevgisi olacak
neyse aslında honda seven biri değilimdir. geçen pazar 500 r ı deneme şansım oldu. hatta 200 km kadar uzun yolda.
motor er6 kadar olmasada torklu fakat er 6 dan daha kibar bir ses ve yine er6 dan daha yumuşak süspansiyon motorun dengesi süper firenler gayet güvenli tekerler dunlop japon üretimi yumuşak ve orjinal lastik olmasına rağmen güven verici. virajlarını çok sevdim motor dolu tahmini 195 kg olduğundan şehir içi kontrolu ve 170 cm boyu olan benim için de motoru geri geri çekmek kolay bunu cbf 1000 ile yapmak bayağa bir zor.
motor ile normal kullanım 90 km yol gittik anlık yol bilgisayarında gösterdiği yakıt değerleri şöyleydi.
75 km altında 4 lt 100 km de
120 km üstü 4.5 lt
75 ile 110 km de ise 3 lt
benzinleri fulledik 90 km sonra 15 tl benzin aldık ve bu rakam 500 cc için süper di ninja 250 kullandığım zaman bile bu yakıtı asla göremedim. ilk anda şaşırdım. yine deneyelim dedik 105 km sonra yine benzin aldık 16 tl benzin alınca HONDAYI tebrik ettim. nc 700 de buna benzer yakıyor olması hondanın yeni modellerinde yakıda önem verdiği anlaşılıyor.
bu yakıt değerleri 90 km nin altına inilmezken son sürat denemelerinide içinde barındırıyor.
son sürat 188 km hız fakat bunu iniş aşağıda değil normal bir düz yolda yapıyor. aslında motor 7 vites istiyor düz yolda kesiciye giren ilk motor diyebilirim bunu alan kişi arka dişliyi küçültürse 200 gibi rakamları görmesi mümkün
fakat işte honda da beni kızdıran konu bu düz yolda 6 vites kesiciye niye motor girsin mühendisler niye böyle hata yapıyor bir dişli ile çözülebilecek bir konu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:05 ----------
:) bu konuyu ilerde almak isteyipte araştıran lar için yazdım.
forumda takip edenler bilir ninja 300 de zamanında aynıydı.o fiyata ninja 300 alacağıma şunu alırım falan filan.
forum sitelerinde böyle bilir bilmez bir sürü konu şimdi bakın ninja 300 artık kendi kullanıcıları var. ve zevkle de biniyorlar. şimdi aynı durum 500 içinde geçerli yarın birgün çığ gibi alınıp satılacak bunu kimse engelleyemez. o fiyata şunu alırdım diyen bile zamanla ona sevgisi olacak
neyse aslında honda seven biri değilimdir. geçen pazar 500 r ı deneme şansım oldu. hatta 200 km kadar uzun yolda.
motor er6 kadar olmasada torklu fakat er 6 dan daha kibar bir ses ve yine er6 dan daha yumuşak süspansiyon motorun dengesi süper firenler gayet güvenli tekerler dunlop japon üretimi yumuşak ve orjinal lastik olmasına rağmen güven verici. virajlarını çok sevdim motor dolu tahmini 195 kg olduğundan şehir içi kontrolu ve 170 cm boyu olan benim için de motoru geri geri çekmek kolay bunu cbf 1000 ile yapmak bayağa bir zor.
motor ile normal kullanım 90 km yol gittik anlık yol bilgisayarında gösterdiği yakıt değerleri şöyleydi.
75 km altında 4 lt 100 km de
120 km üstü 4.5 lt
75 ile 110 km de ise 3 lt
benzinleri fulledik 90 km sonra 15 tl benzin aldık ve bu rakam 500 cc için süper di ninja 250 kullandığım zaman bile bu yakıtı asla göremedim. ilk anda şaşırdım. yine deneyelim dedik 105 km sonra yine benzin aldık 16 tl benzin alınca HONDAYI tebrik ettim. nc 700 de buna benzer yakıyor olması hondanın yeni modellerinde yakıda önem verdiği anlaşılıyor.
bu yakıt değerleri 90 km nin altına inilmezken son sürat denemelerinide içinde barındırıyor.
son sürat 188 km hız fakat bunu iniş aşağıda değil normal bir düz yolda yapıyor. aslında motor 7 vites istiyor düz yolda kesiciye giren ilk motor diyebilirim bunu alan kişi arka dişliyi küçültürse 200 gibi rakamları görmesi mümkün
fakat işte honda da beni kızdıran konu bu düz yolda 6 vites kesiciye niye motor girsin mühendisler niye böyle hata yapıyor bir dişli ile çözülebilecek bir konu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:05 ----------
:) bu konuyu ilerde almak isteyipte araştıran lar için yazdım.