mehmetenis
31 Ağustos 2014, 04:07
Değerli Arkadaşlar,Bugünlerde motor kullanırken sağ koluma daha fazla yük bindiği kanatindeyim buda şunu gösteriyor gidonum sağa çekiyor olabilir,olabilir diyorum emin değilim.
Bu piskolojik de olabilir,
Bence benim motorumda gidonun sağa çekmesinin 4 sebebi olabilir,
1-Lastik
2-Gidon bilyeleri
3-Amortisörler
4-Cant
Motorumla kaza yapmadığımı belirtmek isterim,
Olasılık 1-Lastik
Lastiğin havası inik veya fazla şişirilmiş olabilir,ama geçen lastikcide kontrol ettirdiğimde havasının fazla olduğunu tespit ettik ve 36 indirdik,
Bu arada lastiğe yapılan gözle kontrollerde lastikte kesinlikle yıpranma balon tarzında bir oluşum yok.
olasılık 2-Gidon Bilyeleri
Gidon bilyelerim aşınmış olabilir ama bunu çift ayaklığa kaldırınca anlaşılması gerek çift ayaklıkta gidon sağa veya sola çevirdiğimde bir zorlanma hissetmiyorum.
olasılık 3-Amartisörler
Amortisörler arıza vermesini istediğim en son bileşenler,
Geçen ay yaptığım anadolu turunda Konya yolunda ortalama 140-150 ile ay şeklindeki asfalta düşdüm ve düştüğüm gibi çıktım,kesinlikle dengem bozulmadı yalnız amortisörler çok şiddetli bir biçimde vurduğunu duydum o hızda başımda kask ve müzik dinlerken o demir sesini duyduğumu hatırlıyorum.çukurdan 50-100 m gittikten sonra göz ile tekeri ve cantı kontrol ettim bir aksaklık göremedim.yalnız 20 km sonra dinlenme tesisine girdiğimde sağ elciğin korumasının motorun camına değdini sol tarafın ise değmedini farkettim.
Bununda gidonun ayarından düzelterek istanbula kadar döndüm.
olasılık 4-Cant
Yukarıda anlattığım mevzu cantı eğmiş olabilir mi?
Hoş cantı eğse lastiğede zara verebilir ama göz ile kontrolümde cantta veya lastikte bir kusur bulamadım,
Evet değerli arkadaşlar sizce bu çekmenin sebebi bu 4 olasılık mı yoksa atladığım bir husus var mı?
Görüş ve önerilerinizi bekliyorum.
Şimdiden Teşekkürler.:)
Bu piskolojik de olabilir,
Bence benim motorumda gidonun sağa çekmesinin 4 sebebi olabilir,
1-Lastik
2-Gidon bilyeleri
3-Amortisörler
4-Cant
Motorumla kaza yapmadığımı belirtmek isterim,
Olasılık 1-Lastik
Lastiğin havası inik veya fazla şişirilmiş olabilir,ama geçen lastikcide kontrol ettirdiğimde havasının fazla olduğunu tespit ettik ve 36 indirdik,
Bu arada lastiğe yapılan gözle kontrollerde lastikte kesinlikle yıpranma balon tarzında bir oluşum yok.
olasılık 2-Gidon Bilyeleri
Gidon bilyelerim aşınmış olabilir ama bunu çift ayaklığa kaldırınca anlaşılması gerek çift ayaklıkta gidon sağa veya sola çevirdiğimde bir zorlanma hissetmiyorum.
olasılık 3-Amartisörler
Amortisörler arıza vermesini istediğim en son bileşenler,
Geçen ay yaptığım anadolu turunda Konya yolunda ortalama 140-150 ile ay şeklindeki asfalta düşdüm ve düştüğüm gibi çıktım,kesinlikle dengem bozulmadı yalnız amortisörler çok şiddetli bir biçimde vurduğunu duydum o hızda başımda kask ve müzik dinlerken o demir sesini duyduğumu hatırlıyorum.çukurdan 50-100 m gittikten sonra göz ile tekeri ve cantı kontrol ettim bir aksaklık göremedim.yalnız 20 km sonra dinlenme tesisine girdiğimde sağ elciğin korumasının motorun camına değdini sol tarafın ise değmedini farkettim.
Bununda gidonun ayarından düzelterek istanbula kadar döndüm.
olasılık 4-Cant
Yukarıda anlattığım mevzu cantı eğmiş olabilir mi?
Hoş cantı eğse lastiğede zara verebilir ama göz ile kontrolümde cantta veya lastikte bir kusur bulamadım,
Evet değerli arkadaşlar sizce bu çekmenin sebebi bu 4 olasılık mı yoksa atladığım bir husus var mı?
Görüş ve önerilerinizi bekliyorum.
Şimdiden Teşekkürler.:)