Orijinalini görmek için tıklayınız : Hero Hero Thriller Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Sayfa :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
retox70
11 Temmuz 2014, 15:40
http://imageshack.com/a/img908/2421/xgOQzR.jpg
Hero Thriller Teknik Özellikleri
Motor
Tip : Tek silindir 4 Zamanlı Hava Soğumalı – OHC
Silindir çapı ve strok: 57.3 x 57.8 mm
Motor Hacmi : 149.2 cc
Maximum Güç : 14,4 Hp @7000 rpm
Maximum Tork: 12.80 Nm @8500 rpm
Ateşleme : Mikroişlemcili Gelişmiş Ateşleme -AMI
Marş : El ve ayak marşı
Karbüratör: CV tip – CCVI (Karbüratör kontrollü değişken ateşleme)
Sıkıştırma Oranı: 9.1 : 1
Şanzıman
Debriyaj: Akıllı debriyaj sistemi(Çoklu Plaka, Islak)
Vites: 5 Vites
Süspansiyon
Ön: Hidrolik Teleskopik Amortisör
Arka: 5 kademeli gazlı amortisör
Elektrik Aksamı
Akü: 12V-5A, MF Akü
Far: 12-35W/35 W Halojen Ampul
Stop Lambası: 12V – 10 W - ( LED )
Sinyaller: 4 Adet 21W (Amber Ampul)
Pozisyon lambası: 12V-5W
Tekerlek ve Lastikler
Jant ölçüsü ön: 18 x 185.5 kollu döküm jant
Jant ölçüsü arka : 18 x 215.5 kollu döküm jant
Lastik ölçüsü ön: 80/ 100 x 18-47 P Tubeless
Lastik ölçüsü arka: 100/ 90 x 18-61 P Tubeless
Boyutlar
Uzunluk: 2060 mm
Genişlik: 766 mm
Yükseklik : 1132 mm
Tekerler arası mesafe : 1326 mm
Sele Yüksekliği : 795 mm
Yakıt Tankı : 12.3 litre [min]
Rezerv : 1.5 litre [Kullanabilir Rezerv]
Boş ağırlık : 142 kg
Frenler
Ön Fren: 240 mm Disk
Arka Fren : 240 mm Disk - Nissin fren kaliperi
Şase
Tip: Boru Tipli elmas dizayn
Hero Thriller Renk Seçenekleri
http://imageshack.com/a/img903/1200/LdkwKB.jpg
Hero Thriller Fotoğrafları
http://imageshack.com/a/img907/5080/CMAw3M.jpg
http://imageshack.com/a/img905/3457/2ZHANC.jpg
http://imageshack.com/a/img905/6373/HpECnq.jpg
Hero Thriller modeli hakkında ayrıntılı bilgi ve satış fiyatını öğrenmek için heromotosiklet.com (http://heromotosiklet.com/Motorsikletler/THRILLER) web sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
MEHMET AYDIN
16 Temmuz 2014, 10:29
Güzel motor ama, yanlış fiyat ve lansman politikaları yüzünden tanınmadı.. yazık
Seko
19 Temmuz 2014, 15:21
Bugün motoru sokak çevresinde ufak bir tur atarak ve 2. vitesi geçmeden denedim. CBF 150'den inip buna binince öncelikle sele bana çok sert ve biraz konforsuz geldi. Motor bloğu kağıt üzerinde CBF ile aynı olmasına rağmen motorda titreşim var. Bunun titreşimi de Honda CB125 ve Bajaj Discover veya Boxer ayarında hatta onlardan biraz daha az. Demek ki aynı blok ile CBF'ten fazla güç vermesini balansörden bir miktar feragat ederek sağlamışlar. Gidişi gayet güzel, istekli, frenler çok kuvvetli (arkada disk var), vitesler pürüzsüz. Alınır mı derseniz, ben CBF'ten inip buna kesinlikle binmem ama mesela Mondial Z-One fiyatlarında Çin malı motor düşünenler tercih edebilirler. Kalite olarak onların üzerinde duruyor. Aslında bu kadar tereddütte bırakan şey fiyatı. 4000 TL olsa gönül rahatlığıyla alınabilecek bir motor. Ağustos'ta test organizasyonu düzenlenecekmiş, o zaman daha uzun bir parkurda tekrar denemeyi düşünüyorum.
MEHMET AYDIN
19 Temmuz 2014, 15:27
Peşin fiyatı 5.000, 9 taksit fiyatı 5.300 tl.. yedek parça sıkıntı apayrı bir dert... bence değmez..
arslan26
19 Temmuz 2014, 17:21
Bugün motoru sokak çevresinde ufak bir tur atarak ve 2. vitesi geçmeden denedim. CBF 150'den inip buna binince öncelikle sele bana çok sert ve biraz konforsuz geldi. Motor bloğu kağıt üzerinde CBF ile aynı olmasına rağmen motorda titreşim var. Bunun titreşimi de Honda CB125 ve Bajaj Discover veya Boxer ayarında hatta onlardan biraz daha az. Demek ki aynı blok ile CBF'ten fazla güç vermesini balansörden bir miktar feragat ederek sağlamışlar. Gidişi gayet güzel, istekli, frenler çok kuvvetli (arkada disk var), vitesler pürüzsüz. Alınır mı derseniz, ben CBF'ten inip buna kesinlikle binmem ama mesela Mondial Z-One fiyatlarında Çin malı motor düşünenler tercih edebilirler. Kalite olarak onların üzerinde duruyor. Aslında bu kadar tereddütte bırakan şey fiyatı. 4000 TL olsa gönül rahatlığıyla alınabilecek bir motor. Ağustos'ta test organizasyonu düzenlenecekmiş, o zaman daha uzun bir parkurda tekrar denemeyi düşünüyorum.
Serkan abi cbf ayrı bir klasik :) 2008 yılında tam 10 ay kullandım moto kurye olarak, 13binde teslim aldım 58 bin kmde teslim ettim, bir ön iki arka lastik, bir buji hee birde 5bin km de bir yağ değiştiriyorduk, herkes inanmaz ama ne supap ayarı yaptırdık ne dişli nede zincir değiştirdik motor şirketin olduğu için sabah ne motor ısıtıyorduk nede başka bir şey asıl gaz koluna, kimileri cbf abartılıyor desede bence hakkını veriyor, tahminim senin pulsar yerine cbf alman buyuk ihtimal artçılı kullanım diyedüşünüyorum
Seko
19 Temmuz 2014, 20:03
Evet aynen öyle. Artçılı kullanım için çok rahat bir motor. Kullanmadan sırf üzerine oturunca bile fark ettiriyor. Bir de canım değiştirmek isterse haftasında değiştirebilirim.
newmoto76
23 Temmuz 2014, 15:54
Demekki Honda hindistanda olduğu gibi ülkemize de daha alımlı şık görünümlü 150 lik hatta 250 lik motosikletler getirse çok iyi satışlar yapacak. Bu ülke koşullarının hakkı 150-250 cc dayanıklı kaliteli motorlar. Bajaj Pulsar da geldi ancak görünen oki hintliler henuz Japon kalitesine yakın bir yerde değil. Daha 1000 km olmadan çok sayıda satılmaya çalışan motorlar var. Güven sorunu hala aşılmış değil.
Mikuni
26 Temmuz 2014, 03:22
Haberlerde diyorlarki dünyanın en büyük 2. Motosiklet ureticisiymis. 3. ise bajaj mış.
retox70
27 Temmuz 2014, 23:35
Peşin fiyatı 5.000, 9 taksit fiyatı 5.300 tl.. yedek parça sıkıntı apayrı bir dert... bence değmez..
Yedek parça sıkıntı derken biraz açıklarmısın? Kimin şikayeti var?
olcayy07
13 Ağustos 2014, 22:46
Merhaba arkadaşlar bugün thriller almış bulunuyorum arkadaşlar daha önce 125lik titan ybr ve en son cb125 e kullandım onlara göre çok güçlü pek titreşim hissetmedim ama tabiki yüksek devirlere çıkmadım.Biraz zorlayınca yüksek devirlerde titreşim olabilir ileriki günlerde daha detaylı bilgi paylaşabilirim.
Seko
15 Ağustos 2014, 21:24
Hayırlı olsun, detaylı yorumları merak ediyoruz.
Bu arada Hero'nun Facebook sayfası yorum yapmaya kapandı. Milletin bitmek tükenmek bilmeyen fiyat eleştirilerinden bıkmış olmalılar. Bu arada önümüzdeki pazartesi Bursa'da test dürüşü var, iş çıkışı yetişebilirsem katılacağım.
Seko
20 Ağustos 2014, 12:14
Dün Bursa'da test sürüşü vardı ve sağanak yağış altında Hero'nun üç modelini denedim. İzlenimlerim şöyle :
Thriller :
Üzerinde CBF 150 bloğu olmasına rağmen, muhtemelen gücü arttırmak için kütle eksiltilmiş olan balansöründen ötürü motorda titreşim var. Daha rölantide bile kendini hissettiriyor ama belirli bir noktanın üzerine de çıkmıyor. Yani deviri çok yukarılara da çekseniz 5 bin devirde titrediği kadar titriyor. Titreşim Bajaj'larda, Honda CB125E ve CB125 Ace'de olduğu kadar. Benim zevkime göre biraz fazla diyebilirim, hele ki CBF'ten sonra binince beni rahatsız etti.
Motor çok çok iyi gidiyor. Aşırı yağmurda berbat lastikler yüzünden ve iş çıkışı trafiğinden dolayı pek hızlı gidemedim tabi ama gaz tepkisi çok iyi, deli dolu bir motor. Sınıfında test ettiğim en iyi giden motor diyebilirim. Dediğim gibi lastikler berbat, iki defa çok zor durumda kaldım, az kalsın düşüyordum. Islakta hiç tutmuyorlar. Bunda tabi aşırı güçlü olan disk arka frenin de etkisi var ve dokunduğunuz anda motor kızaklıyor. Ben CBF 150'nin kampana frenine alıştığım için dozajlamada sıkıntı çekmiş de olabilirim. Motorun amortisörleri de beğendim. Ne çok yumuşak ne de çok sert, gayet güzel iş görüyorlar. Oturuş pozisyonu bana oldukça sportif geldi. CBF'ten sonra ayaklar baya geride konumlanıyor gibi hissettim ama bu yüzden kollara fazla bir yük de binmiyor.
Özet olarak titreşimi hariç güzel bir motor fakat bana göre fahiş fiyatla satılıyor. Bence ederi 4500 TL, onlar 5300'e satıyorlar. Aynısını görevlilere de söyledim. Şahsi fikrim 5800 TL'lik CBF'e kesinlikle tercih edilmeyeceği yönündedir. Fakat titreşimi CBF gibi olsa gidişinden dolayı düşünmeden alırdım. Tireşimi çok takmıyorum, iyi giden kaliteli bir motor arıyorum, fiyatını da çok bulmuyorum diyen arkadaşlara tavsiye ederim.
Glamour :
Öncelikle oturuş pozisyonu Thriller'dan daha rahat. Motorun çekişi falan güzel ancak bunda da titreşim var. Titreşimi Thriller'dan biraz daha fazla ama Çin motorları gibi de değil. Motor 4 vitesli ve vites kolu aynı cub motorlardaki gibi öne veya arkaya basarak kullanılıyor. Motorda genel olarak kalitesiz bir duruş olduğunu söyleyebilirim. Kumanda düğmelerinin kalitesi berbat. Kullanımı kolay bir motor olmasına rağmen ben vitesine alışamadım ve sürüşten keyif almadım, bir iki sokak dönüp geri geldim. Bunda frenlerin Thriller'a göre zayıf olmasından dolayı kızaklama sorunu yaşamadım.
Fiyat mevzusu bunda tam facia. 3890 TL satış fiyat biçmişler. Bana göre 3000 TL'den bir kuruş fazla etmez, hatta motoru hiç beğenmediğimden ben 3000'e de verseler almam. Aynı bayide içeride duran 3200 TL'lik Lifan EM150L bundan çok daha iyi bir motor.
Pleasure :
Bunu scooter ve 100 cc diye biraz küçümsediğimden en sona bırakmıştım fakat beni en çok şaşırtan motor oldu. Kullanımı çok kolay ve çok zevkli bir motor, ayrıca çok da rahat. Motora bir çeşit kombine fren yapmışlar. Her iki frende kampana ancak ön frende hem soldan hem de sağdan inen iki fren teli bulunuyor. Ayrıca soldan bir tel de arkaya frene gidiyor doğal olarak. Solu sıktığınızda hem önü hem arkayı sıkıyor ama ön tarafı sıkarken ki etkisi, kampanaya bağlı mekanizmanın pozisyonundan dolayı sağ frenden daha az. Sistem mükemmel çalışıyor ve frenler çok etkili. Yine ıslak zeminde motora alışmaya çalışırken önümdeki arabanın aniden durması ile panik fren yapıp asılınca motor olduğu yerde zınk diye kaymadan durdu. Thriller olsaydı kesinlikle arabaya girmiştim. Kısaca frenlerine bayıldım. Motorun gidişi hacmine göre çok iyi ve motor nasıl oluyorsa o küçücük lastiklere rağmen son derece dengeli. Neredeyse durana dek ayağınızı yere basmanıza gerek kalmıyor.
Bunun fiyatı 3750 TL civarı. Biraz yüksek gibi duruyor, 3200 civarı olsa çok iyi olurdu ama motoru çok beğendim ve kesinlikle tavsiye ediyorum. En azından fırsat bulursanız mutlaka bir test sürüşü yapın. İlk defa bir scooter'ı bu kadar keyifle sürdüm diyebilirim.
İzlenimlerim bu şekilde. Yazdıklarım tamamen kendi görüşlerimdir ve başka arkadaşlardan farklı yorumlar haliyle gelecektir. Özellikle titreşim konusu kişiden kişiye çok değişebiliyor. Ancak kesin olan bir şey var ki o da motorların fiyatlarının çok yüksek oluşu. Bu fiyatlarla doğru dürüst satış yapmalarına imkan yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------
Yazdıklarımı okuyan bile yok sanırım. İşte yanlış fiyat politikasının koca bir markayı ne hale getirebileceğinin güzel bir örneğini yaşıyoruz. Türkiye'de tanınmamasından ve tanınmamasına rağmen "Biz iyi markayız bu motorlar bu kadardan aşağı etmez" yaklaşımından dolayı Hero markası daha başlagıçta insanların ilgisini kaybetmeyi başardı. Buradan yetkililere söylüyorum, fiyatlarınızı en az 1000 TL aşağı çekmezseniz motor satmanız mümkün değil. Ayrıca model seçimleriniz de yanlış. Bir sürü güzel model varken bu üç modeli getirmeniz büyük hata... Umarım 2015'te farklı olur.
trancexclubx
20 Ağustos 2014, 15:05
Arkadaşlar forumu gezerken birçok insanın denemeden motora yorum yaptığını fark ettim. bazıları ise honda cbf nin daha iyi olduğunu ve motorun yedek parçalarının olmadığını söylediğini gördüm. 01.08.2014 tarihinde hero thrillerimi aldım. Denemeden aldığım motorun bayisine sordum tvs apachemi bumu diye. ikiside cevabını verdi. sonra dedim birisini alabilirim ancak.
Uzun uğraşlar sonunda thrillerin daha ilgi çekici olduğu daha az yaktığı ve arka frenin disk olmasından dolayı tercihimi herodan yana yaptım. Aldığımda far camı erimiş olduğunu fark ettim servisi fotoğrafını çekerek hemen ertesi gün yenisi ile değiştirdi. buda yedek parçanın sıkıntı olmadığının göstergesidir bence.
Depoyu fulledim ve yedeğe düştüğünde 441 km deydi.(10,5 lt normal 1,5 lt yedek depo var.) yakıt sarfiyatı güzel km nin çoğunu dip gazla gittim. Ve Son gördüğüm hız ise düz yolda 128 km/h idi. Konfora gelince gayet güzel. ben arkamda babam ile(113 kg babam 72 kg ben 142 kg motor) geçtiğim antalya yollarında gayet güvenli bir sürüşü vardı. Frenler ciddi anlamda hakkını veriyor. 55 km hızla giderken ışık kırmızıya döndü geçecektim ışığın dibinde polisi görünce aniden frene asıldım ve 10-15 mt gibi kısa bir mesafede durdu.
karenajları gayet sağlam. başka bir motorun solundan geçerken adamın bir anda sola kırmasıyla sağından vurdum adamın benim denge kaybı olmadı sadece elimde hafif bir sıyrık oldu diğer motoran hafif takla atarak yere düştü.
Genel olarak yoğun bir ilgi var motosiklete ışıklarda durduğumda güzel antalyamda motosikletler en önde birikir ve yanıma gelenler ne kadara aldın kaçlık motor vb. sorular soruyor ve ybr cbf ve tvs nin hiçbir şansı olmuyor 14,4 hp 12,8 Nm motorun yanında.
Bir diğer güzellik ise sabit hızla gidebilmesi 60 a sabitleyin gazı ne 59 ne 61 geziyor sabit çakılı kalıyor.
Fren rezervuarında bybre yazıyor ön disk bybre arka nissin fren kaliperi. Antalyanın sıcak zamanlarında günde 80-90 km yol yapıyorum genelde yüksek devirli kullanımda sıcaklık olarak rahatsız edici bir durumu yada bayılması yok.
Kasislerden geçerken rahatsız edici bir şekilde alttan vurmuyor. Farları zifiri karanlık yolda giderken dahi yeterli.
Kısacası alanın pişman olmayacağı aldığındada uzun yıllar sorunsuz binebileceği motor. Ben fiyatı 4990 TL iken aldım. Şuan 890 km de. hızlanması durması dengesi gayet güzel. 7bin devirden sonra arka yolcunun ayağına bir miktar titreşimi var.
Buyrun fotoğraflar. Herkese Kazasız belasız sürüşler.
http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/540/gNpLX9.jpg (http://imageshack.com/f/f0gNpLX9j)
http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/743/lZtKQP.jpg (http://imageshack.com/f/knlZtKQPj)
http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/661/wkYpIQ.jpg (http://imageshack.com/f/idwkYpIQj)
http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/538/79LkKE.jpg (http://imageshack.com/f/ey79LkKEj)
http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/661/vj1ZBs.jpg (http://imageshack.com/f/idvj1ZBsj)
http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/540/o0ha7C.jpg (http://imageshack.com/f/f0o0ha7Cj)
olcayy07
20 Ağustos 2014, 22:48
Arkadaşlar herkese iyi akşamlar trilleri alalı bir hafta oldu plakayı yarın takacağımdan dolayı fazla binme şansım olmadı.Seko arkadaşın dediği gibi motor çok güçlü gazı verdinmi uzayıp gidiyor.Yalnız bir sorum olucak motor 60 km ile 75 km arası hızda kafayı sağa sola hafifçe sallıyor 75 km den sonra birşey kalmıyor servis lastiklerden dedi, büyük ihtimal değiştirecekler bu konuda bilgisi ve tecrübesi olan arkadaş varsa bilgilendirirse sevinirim iyi akşamlar.
trancexclubx
21 Ağustos 2014, 21:33
Ben öyle bir sorun yaşamadım. yalnız dediği gibi lastikler pek kullanışlı değil. güvenipte virajlarda çok yatırma ben biraz yatırdım got attı sonra toparladım yeni lastik şart yada bitene kadar sakin kullanmak şart. Antalyadanmı aldınız olcayy07 ?
olcayy07
23 Ağustos 2014, 21:58
Evet yetimoğlu motordan aldım.Cevabın için sağol evet lastikler zayıf ama benim motorda extradan kafa sallama var bu hafta hero yetkilileri geliyormuş görüşücez lastikleri değiştirme ihtimalleri var.İlginçtir bugün 115 km ye çıktım 55km ile 75km arasında yapıyor sonra problem kalmıyor.
trancexclubx
23 Ağustos 2014, 22:33
Aklım soru işaretleriyle doldu :) Ön kafa demiştiniz dimi. mesela 5.vites 55-75 km mi düşük viteslerde 55-75 dede yapıyormu oda önemli bi husus
fotomoto35
26 Ağustos 2014, 23:15
selam arkadaşlar ybr den sonra hero thhiller aldım plaka çıkıncaya kadar bekliyorum .. şimdilik 120 km yol yaptım. önümüzdeki günlerde bu modelle ilgili görüşlerimi sizinle paylaşacağım İNŞALLAH..
mmysgr
28 Ağustos 2014, 11:31
selam arkadaşlar ybr den sonra hero thhiller aldım plaka çıkıncaya kadar bekliyorum .. şimdilik 120 km yol yaptım. önümüzdeki günlerde bu modelle ilgili görüşlerimi sizinle paylaşacağım İNŞALLAH..
Resimleri ve yorumlarınızı merakla bekliyorum.
olcayy07
28 Ağustos 2014, 23:09
5. vitese 80-85 km civarı atıyorum.Yani 4. vitesle giderken yapıyor.Birde 128 km yi nasıl gördün yokuş aşağımı gidiyordun merak ettim.
trancexclubx
29 Ağustos 2014, 13:44
Tıp yolunda kaydettim km yi :) İki kişi ile denedim 115 gördü 13 km/h fark ediyor şaşırdım :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:39 ----------
Babam(113) ile annem (72) toplam 190 kilo yüküyle onlar 109 demişler 142 kg motor 10 lt 8 kg civarı benzin 340 kg toplam ağırlık ile 109 km/h bence ciddi bir rakam. Ben tek 73 kg 128 km/h hızı gördüm. Bi arada kepezden inerken denicem kaç görücek meraklıyım ama rüzgarda yalpalıyorum hafif olduğum için o biraz tırstırıyor :)
fotomoto35
29 Ağustos 2014, 22:48
hero thriller iki günlük test sonuçlarım .. genel gidiş çok güzel frenler tam puan tekerlekleri ıslak zeminde denedim abartılı bir kayma yok... titreşim yok diyemeyiz rahatsız edici bir titreşim yok fakat yüksek devirde artma var.. sele boyu ybrden yüksek boy bende 173cm ayaklarımın ucu yere basıyor.. parça kalitesi güzel görünüyor.. bugün alayım yarın sıkışınca satarım diyen almasın .ön panel çok güzel motor genel görünüm olarak dikkat çekici.. sağlamlık olarak hindistanda 5 yıl 60000 km garanti Türkiyede 2yıl 30000 km garanti veriyor.. yakıt olarak şimdilik bir şey söylemek erken.alınırmı? dersen ben alırım derim. bir zaman nokıa telefonlar vardı samsung geldi telefon pazarında çok şeyi değiştirdi.. bu motorda çok şeyi değiştirecek gibi görünüyor.. hayırlısı olsun. test sürüşü yapın derim.
mmysgr
29 Ağustos 2014, 23:39
Konuyu yakından takip ediyorum. Önümüzdeki ay ehliyet işlemlerini halledeceğim sonrasında da nasipse bayinin kapısını çalacağım. İnternet üzerinde motorla ilgili çok az inceleme ve yorum var. Elbette bu Türkiye pazarına yeni girmesiyle doğrudan orantılı fakat şimdiye kadar olumsuz bir yorum okumadım. Bir mucize yaşayıp fikrimi değiştirmezsem bir kaç ay sonra sahibi olacağım gibi görünüyor. Kullanan arkadaşlar ellerinden geldiğince yorumlarını paylaşırlarsa memnun olurum. Hepinize kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.
olcayy07
30 Ağustos 2014, 16:05
merhaba trancexclubx 128 km ile giderken devir saatine dikkat ettinmi acaba kaç devir gösteriyordu.Cevabın için
şimdiden sağol.
trancexclubx
07 Eylül 2014, 20:26
10500 d/d idi bugun baktım daha onceden bakmamıstım
olcayy07
14 Eylül 2014, 12:19
Arkadaşlar motorun ön lastiğini garantiden değiştirdiler pirelli taktırdım, kafayı sallama olayı tamamen geçti.Şuan için bi sorun yok son sürat 115 görüyorum daha fazla hıza çıkaramadım.
fotomoto35
17 Eylül 2014, 00:10
HERO THRİLLER DE 730KM DE İLK BAKIM .. TİTREŞİM DERT DEĞİL DİYENLERE BUYRUN MÜKEMMEL MOTOR . YAKIT SARFİYATI KMDE 11-12 KURUŞ NET BİLGİDİR...SORUSU OLAN ARKADAŞLAR VARSA CEVAPVERMEYE ÇALIŞAYIM..
bummerangg
10 Ekim 2014, 12:20
Kardeşim paylaşımlarını zevkle okudum. Heronun ayrı bir marka olduğunuda yeni öğrendim (zamanla motorsikletle ilgili herşeyi öğreniriz inş.sayenizde cahilliğimi bağışlayın) 90 lı yıllarda minsk alırken honda herolar vardı 100 cc lik fiyattan dolayı misk alabilmiştim o zaman. Scooter i o kadar tatlı anlatmışsınki one-z, pulsar derken gidip bi scooter alasım geldi. Teşekkür ederim paylaşımın için formu okumaya devam ediyorum
wallim
12 Ekim 2014, 11:08
Hero thriller alarak aranıza yeni katıldım. Daha önce bajaj st 125 vardı. Bakıyorum kullanıcısı çok az bu motorun inşallah pişman olmam.
Hayırlı olsun. Bajaj'a kıyasla nasıl motor ?
mehmetay18
04 Kasım 2014, 17:58
bende yeni bir hero alarak aranıza katıldım diyeceğim ama kimsecikler yok sanırım buralarda..
[http://i.hizliresim.com/Odpb2Q.jpg (http://hizliresim.com/Odpb2Q)
kdiner
04 Kasım 2014, 18:01
bende yeni bir hero alarak aranıza katıldım diyeceğim ama kimsecikler yok sanırım buralarda..
[http://i.hizliresim.com/Odpb2Q.jpg (http://hizliresim.com/Odpb2Q)
hayırlı olsun allah kaza bela vermeden kullanmayı nasip etsin, bilgi paylaşımlarınıda burdan yazarsanız seviniriz.
mehmetay18
05 Kasım 2014, 11:11
Sagolun teşekkür ederim, kullandıkça paylaşımda bulunmaya çalışırım vaktim elverdikçe.
Şimdilik gayet memnunum, arka kuyruk kısmı racing motorlarla neredeyse birebir diyebilirim. ve göstergelerine bayıldım, çok hoş ve çok işlevsel digital göstergeleri var, birde koltuk altında ceptelefonu şarzı için bir kutucuk yapmışlar, içinde çakmak girişide mevcut.. bu 3 olay beni cezbetti açıkçası..
memer
05 Kasım 2014, 11:54
hayırlı uğuru olsun , allah kazadan, beladan, cahil ve cüheladan korusun. Aklımda kalan bir motordu :) açıklayıcı bilgiler verirsen sevinirim. özellikle uzun sürüşlerde ki sele konforunu merak ediyorum. Boxer da fiyat düştü; övülen motor, yerilen motor durumuna düştü :) hakkaniyete uygun bilgiler verirseniz birdahaki seçimimi ona göre yaparım yardımlarınız ile :)
hakanuygun
05 Kasım 2014, 11:54
Sagolun teşekkür ederim, kullandıkça paylaşımda bulunmaya çalışırım vaktim elverdikçe.
Şimdilik gayet memnunum, arka kuyruk kısmı racing motorlarla neredeyse birebir diyebilirim. ve göstergelerine bayıldım, çok hoş ve çok işlevsel digital göstergeleri var, birde koltuk altında ceptelefonu şarzı için bir kutucuk yapmışlar, içinde çakmak girişide mevcut.. bu 3 olay beni cezbetti açıkçası..
memnunmusun yorumlarını bekliyoruz :D
fotomoto35
06 Kasım 2014, 22:44
bende yeni bir hero alarak aranıza katıldım diyeceğim ama kimsecikler yok sanırım buralarda..
[http://i.hizliresim.com/Odpb2Q.jpg (http://hizliresim.com/Odpb2Q)
hayırlı olsun kazasız belasız kullan İNŞALLAH..
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------
bu motorun en kötü yanı lastikleri ve kesinlikle değişmeli ...bayisinden alırken iki lastiğini değiştirsin öyle alın..
Yurdukoru
07 Kasım 2014, 14:48
Yakından inceledim. Her yanıyla kalite kokuyor, kesinlikle bajajdan en az bir gömlek üstün. Ona göre de fiyatı var tabi. Cbf e iyi bir alternatif diyebilirim. Derbi stx ile de kıyaslarsam sanırım Hero daha kaliteli. Her ikisi de çok güzel motorlar. Alan arkadaşlara hayırlı olsun.
Ben Derbi'yi daha kaliteli buluyorum sanki ama Derbi'de bir sele konforu var ki (ETX 150'yi kastediyorum) mutlaka görmelisiniz. Thriller'ın selesi CBF'e kıyasla bana biraz sert geliyor. Motor çok güzel gidiyor ama... Lastikler ıslakta çöp sayılır.
mehmetay18
19 Kasım 2014, 13:03
memnunmusun yorumlarını bekliyoruz :D
Gayet memnunum dostum, beklentilerimin ötesinde çıktı bu alet :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------
Yakından inceledim. Her yanıyla kalite kokuyor, kesinlikle bajajdan en az bir gömlek üstün. Ona göre de fiyatı var tabi. Cbf e iyi bir alternatif diyebilirim. Derbi stx ile de kıyaslarsam sanırım Hero daha kaliteli. Her ikisi de çok güzel motorlar. Alan arkadaşlara hayırlı olsun.
Sagolun teşekkür ederiz.. Aynı benim değerlendirmelerimde bu yönde olmuştu, bende kısmet diyerek aldım, umarım hayırlısı olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:37 ----------
Ben Derbi'yi daha kaliteli buluyorum sanki ama Derbi'de bir sele konforu var ki (ETX 150'yi kastediyorum) mutlaka görmelisiniz. Thriller'ın selesi CBF'e kıyasla bana biraz sert geliyor. Motor çok güzel gidiyor ama... Lastikler ıslakta çöp sayılır.
Size katılıyorum lastikler kuru zeminde iyi fakat, ıslakta çok tedirgin ediyor, birçok motorda bu böyledir zaten, ilk iş lastikleri değiştirmeli.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:39 ----------
hayırlı uğuru olsun , allah kazadan, beladan, cahil ve cüheladan korusun. Aklımda kalan bir motordu :) açıklayıcı bilgiler verirsen sevinirim. özellikle uzun sürüşlerde ki sele konforunu merak ediyorum. Boxer da fiyat düştü; övülen motor, yerilen motor durumuna düştü :) hakkaniyete uygun bilgiler verirseniz birdahaki seçimimi ona göre yaparım yardımlarınız ile :)
Öncelikle hayır dualarınız için teşekkür ediyorum :) hakkaniyete uygun bilgiler vereceğimden emin olabilirsiniz, bi tane hero aldım diye fabrikaya ortak olmadım sonuçta, yani kötü yanları olduğunda saklayacak değilim, aksine hatalarını düzeltmeleri için inadına teşhir ederim :)
Sele konforu ile ilgili uzun bi yol yapmadan size sağlıklı bilgi veremeyeceğim, yaptığım en uzun yol 50-60 km. civarı ve bu kadar km.de yormamamış olması benim için büyük bi hadise değil.. koltuğu biraz sert, sürüşte güven veriyor sert olması, oturuş pozisyonu tam dik değil hafif eğilerek oturuyorum yarı racing tarzı gibi diyebiliriz... boyum 172..
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:43 ----------
hayırlı olsun allah kaza bela vermeden kullanmayı nasip etsin, bilgi paylaşımlarınıda burdan yazarsanız seviniriz.
Rabbim hepimizi kazalardan belalardan korusun inşallah..
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:45 ----------
Motorum 1200 km.ye geldi, şimdilik bir problem yaşamadım, ve yaşamayacağıma dair sinyaller vermekte..
Bu motorun en iyi bayisi Bahçelievler Vale Motor, adamlar gerçekten çok ilgili alakalı, tam esnaflar..
Ve 6.sıfır motorum ve ilk kez karşılaştığım bir olay, 500 yada 1000 km. bakımına gelmeniz gerekmiyor diyor servis, ilk 3.000 km.de çağırıyor.
Hindistanda 6.000 km.de bir bakım yapıldığını söylüyorlarmış Hintli mühendisler, sizin koşullarınız bizimkinden daha ağır değil, 3.000 km. gayet yeterli diyebilecek kadar motorlarına güveniyorlar. Digital ibrenin doğruluğunu trafikte diğer digital ibreli araçlarla kıyasladım ve doğru sonuçlar elde ettim. ibrede şu an 130 u görebildim. 100 km.nin üzerinde vibrasyon gıdıklamayı çoğaltıyor, 90-95 km.hızlarda stabil sürüş elde edilebiliyor. kışın sürecek arkadaşlar için biraz sıkıntılı olabilir, standart cbf ybr diz örtüleri thrillerin ayak pegleri geride olduğu için tam kapatmıyor ama kendinize doğru ayarlayıp delerek biraz uğraşıp ayar çekilebilir. marş ayağı güzel çalışıyor, denemesini yaptım. orta ayaklık güzel konumlandırılmış, ayağa kaldırmak basit, motor fazla yükselmeden ayağa kalkıyor, fakat ayak arası biraz dar olduğu için çok fazla güven vermedi bana.. yan ayaklık müşürlü vitesteyken stop ediyor açılırsa, ve yan ayakta motor ayağın üzerine iyi yatıyor, orta ayaktan daha güvenli geldi bana.. far aydınlatması güzel, uzunları açınca yoldaki en uzakta görünen tabelalar bile aydınlanıyor.. arka stopları led ve görünürlüğü gayet iyi.. Anahtarları çok şık ve immobilizer destekli, ne kadar işe yarar immobilizer bilmiyorum ama görüntü olarak gayet şık duruyor, anahtarı çıkarınca yuvanın etrafında mavi halkalı bi lamba sürekli yanıp sönüyor, belki caydırıcı etkisi olabilir.. frenler gayet iyi ön ara disk. Aynaları güzel gösteriyor ve gösterişli duruyor, üzerinde gövde renkli bi kapak var, fakat gidondan biraz daha dışarıda duruyor, görüntü güzel oluyor fakat alışana kadar bir iki arabaya sürtebilme olasılığı yüksek.. vites geçişleri güzel durduğu yerde vitesi boşa almak ızdırap olmuyor.. çalışması sessiz ve düzenli.. şimdilik aklıma gelenler bunlar.. deposu 12 litre alıyor yaklaşık olarak, ilk denememde 435 km.de rezerve düşmüştüm, yukarıda arkadaşında bahsettiği gibi 11-12 kuruş aralığında yaktığını tahmin ediyorum.. Lastikler kuru zeminde iyi gibi fakat ıslak zeminde, özellikle benzincilerdeki parlak yerlerde ve mazgallar üzerinde arka hemen kayabiliyor, dikkatli olmak lazım.. Sonuç itibari ile fiyat/fayda oranında alınabilecek bir makine bence..
SlimShady1
20 Kasım 2014, 05:40
Bu motordan forumda 3-4 kişide mi var? Biraz fotograf biraz tecrubelerinizi paylaşırsanız sevinirim. Birde 1.86 boyda biri için bu motor çok ufak kalır mı? Topcase falan taktıran yok mu bu alete?
mehmetay18
20 Kasım 2014, 11:56
Bu motordan forumda 3-4 kişide mi var? Biraz fotograf biraz tecrubelerinizi paylaşırsanız sevinirim. Birde 1.86 boyda biri için bu motor çok ufak kalır mı? Topcase falan taktıran yok mu bu alete?
Merhaba dostum.. fotoğraf çekmeye fırsatım olmadı, kış yakamızı bırakmıyor, leş gibi geziyoruz, diz örtüsü elcikler gibi eklemelerde olunca resim çekmenin bir manası kalmıyor diye düşünüyorum :) elimdeki tek temiz resmide yukarıya koymuştum.. ama bu motor resimlerde hoş görünmüyor, canlı canlı gidip görmenizi tavsiye ederim. boyunuza göre küçük kalacağını sanmıyorum, her türlü motora bindim içlerinde en yüksek olanı bu..
Ayrıca Bugün yakıt değerlerimi net olarak paylaşıcam..
Motorumu aldığımda içindeki koydukları benzin rezerveye düşmek üzereydi.
Şu an yine rezerveye düşmek üzere 5-10km. yanılma payı vardır maximum..
3 kez benzin aldım
53,25 tl (11.37 litre)
59,30 tl (12.59 litre)
50.50 tl (10,72 litre)
------------------------
TOPLAMDA
------------------------
163 TL. (34.6 LİTRE)
1.300 km. Net yol yaptım
yani 4.71 tl litre fiyatından 12,5 kuruş gibi bir yakıtı oldu.
Litre bazında ise (100 km.de 2.66 Litre)
benzin fiyatı düşmüş 4.59 tl olmuş yani 12,2 kuruş güncel fiyattan yapar.
Motorun rodajdaki yakıtı olduğunu düşünürsek bence gayet tatmin edici..
ve sakin kullandığımı pek söyleyemeyeceğim..
SlimShady1
20 Kasım 2014, 18:56
Merhaba dostum.. fotoðraf çekmeye fýrsatým olmadý, kýþ yakamýzý býrakmýyor, leþ gibi geziyoruz, diz örtüsü elcikler gibi eklemelerde olunca resim çekmenin bir manasý kalmýyor diye düþünüyorum :) elimdeki tek temiz resmide yukarýya koymuþtum.. ama bu motor resimlerde hoþ görünmüyor, canlý canlý gidip görmenizi tavsiye ederim. boyunuza göre küçük kalacaðýný sanmýyorum, her türlü motora bindim içlerinde en yüksek olaný bu..
Ayrýca Bugün yakýt deðerlerimi net olarak paylaþýcam..
Motorumu aldýðýmda içindeki koyduklarý benzin rezerveye düþmek üzereydi.
Þu an yine rezerveye düþmek üzere 5-10km. yanýlma payý vardýr maximum..
3 kez benzin aldým
53,25 tl (11.37 litre)
59,30 tl (12.59 litre)
50.50 tl (10,72 litre)
------------------------
TOPLAMDA
------------------------
163 TL. (34.6 LÝTRE)
1.300 km. Net yol yaptým
yani 4.71 tl litre fiyatýndan 12,5 kuruþ gibi bir yakýtý oldu.
Litre bazýnda ise (100 km.de 2.66 Litre)
benzin fiyatý düþmüþ 4.59 tl olmuþ yani 12,2 kuruþ güncel fiyattan yapar.
Motorun rodajdaki yakýtý olduðunu düþünürsek bence gayet tatmin edici..
ve sakin kullandýðýmý pek söyleyemeyeceðim..
Teşekkür ederim verdiğin bilgiler için.
Huzeyfe57
21 Kasım 2014, 00:16
s.a Beyler Benimde yakından takip ettiğim bir motordu kendisi ve geçen hafta salı günü sipariş verdim. Perşembe günü teslim aldım ancak plakası hala cıkmadığından ve ehliyetimin bu perşembe elime geçecek olmasından hala sürme zevkini yaşayamadım. :(. 2.6 km deki bir motorun yorumunu yapmak doğru olmaz deyip ilk görüşlerimi yazayım.
Öncelikle resimlerde gözüktüğünden çok daha yakışıklı bir motor. Cbf den bayağı bir yüksek adeta bir cross gibi.
şuan hala gaz ve debriyaj ayarı yapılacak vaziyette garajımda yatıyor kendisi.
Bu arada anlayanlar için bi sorum var: Debriyaj çok yukarıda kavrıyor ayarlanacak dedi satıcı. Birde rölentideyken devir saati geziyor cok degil 100 devir civarı ama gaz verince sabit devirde kalıyor. Buher motorda böylemidir yoksa ayarlardanmıdır. Çok uzun yazdım ama mazur görün çok yeniyim
SlimShady1
21 Kasım 2014, 01:51
s.a Beyler Benimde yakýndan takip ettiðim bir motordu kendisi ve geçen hafta salý günü sipariþ verdim. Perþembe günü teslim aldým ancak plakasý hala cýkmadýðýndan ve ehliyetimin bu perþembe elime geçecek olmasýndan hala sürme zevkini yaþayamadým. :(. 2.6 km deki bir motorun yorumunu yapmak doðru olmaz deyip ilk görüþlerimi yazayým.
Öncelikle resimlerde gözüktüðünden çok daha yakýþýklý bir motor. Cbf den bayaðý bir yüksek adeta bir cross gibi.
þuan hala gaz ve debriyaj ayarý yapýlacak vaziyette garajýmda yatýyor kendisi.
Bu arada anlayanlar için bi sorum var: Debriyaj çok yukarýda kavrýyor ayarlanacak dedi satýcý. Birde rölentideyken devir saati geziyor cok degil 100 devir civarý ama gaz verince sabit devirde kalýyor. Buher motorda böylemidir yoksa ayarlardanmýdýr.
Çok uzun yazdým ama mazur görün çok yeniyim
Gaz verince devir yükselmiyo derken? Göstergede mi yükselmiyo devir?
Huzeyfe57
21 Kasım 2014, 12:56
Hayir yanlis anladiniz gazi acinca ibre oynama yapmiyor. 5000 de ise sabit kaliyor. Ama rölente devrindeyken 50-70 d/d gibi oynama yapiyor devir saati
fotomoto35
21 Kasım 2014, 21:48
yeni motor alan arkadaşlara hayırlı olsun diyerek başlayalım ... motorun ön 2.75\90\18 arka 90\90\18 michelin lastik takarak kayma ve titreme sorununu hallettik.. iki lastik bana 270 tl ye maloldu. ama 30 km hızla giderken plakamı okuyunca verdiğim para gözüme gözükmedi.kışında motora binecek arkadaşlara ısrarla söylüyorum lastikler çöp. şu an motor 3000 km geldi. yakıtta biraz azalma söz konusu belki lastik farkından olabilir.10-12 kuruş gibi.şimdilik sorun yok bakalım km artıkca sorun çıkarmazsa iyi.
SlimShady1
23 Kasım 2014, 02:08
selam arkadaþlar ybr den sonra hero thhiller aldým plaka çýkýncaya kadar bekliyorum .. þimdilik 120 km yol yaptým. önümüzdeki günlerde bu modelle ilgili görüþlerimi sizinle paylaþacaðým ÝNÞALLAH..
İki motoru kıyaslarmısın hocam. Teşekkürler.
mehmetay18
23 Kasım 2014, 02:56
Hayir yanlis anladiniz gazi acinca ibre oynama yapmiyor. 5000 de ise sabit kaliyor. Ama rölente devrindeyken 50-70 d/d gibi oynama yapiyor devir saati
Motorunuz hayırlı olsun.. Muhtemelen karburatorun hava ayarı bozuktur, problem olmaz. servıse gıdınce hatırlat 1 dakıkalık ısı var.. Hemen hallederler..
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:50 ----------
yeni motor alan arkadaşlara hayırlı olsun diyerek başlayalım ... motorun ön 2.75\90\18 arka 90\90\18 michelin lastik takarak kayma ve titreme sorununu hallettik.. iki lastik bana 270 tl ye maloldu. ama 30 km hızla giderken plakamı okuyunca verdiğim para gözüme gözükmedi.kışında motora binecek arkadaşlara ısrarla söylüyorum lastikler çöp. şu an motor 3000 km geldi. yakıtta biraz azalma söz konusu belki lastik farkından olabilir.10-12 kuruş gibi.şimdilik sorun yok bakalım km artıkca sorun çıkarmazsa iyi.
Lastıklerınız hayırlı olsun, sıze sormak ıstıyorum,
1.orjınal ebatlarında fıyatını almıssınızdır muhakkak, fıyatlar nasıldı ?
2. Lastık degıstırerek tıtresimi nasıl kestınız hic anlayamadım,,
fotomoto35
23 Kasım 2014, 15:48
ybr gerçekten güzel bir motor hakkını yememek lazım. ama çin parçalarla bizi yanıltmaya devam ediyor.. thriller yakıt tasarrufu ve görüntüsü olarak daha üstün parça kalitesi olarakda istediğimiz gibiyse tam bize göre.parçalar şimdilik sorun çıkarmaz gibi geliyor.honda motor ile yanyana koyup inceledik.fazlası var eksiği yok.. ama ben alayım sıkılınca satarım dersen zarar edersin..
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------
Motorunuz hayırlı olsun.. Muhtemelen karburatorun hava ayarı bozuktur, problem olmaz. servıse gıdınce hatırlat 1 dakıkalık ısı var.. Hemen hallederler..
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:50 ----------
Lastıklerınız hayırlı olsun, sıze sormak ıstıyorum,
1.orjınal ebatlarında fıyatını almıssınızdır muhakkak, fıyatlar nasıldı ?
2. Lastık degıstırerek tıtresimi nasıl kestınız hic anlayamadım,,
normalde lastikleri çok balanslı ve motorun dengesini bozuyor. hava soğudukcada yerdeki sarsıntı sert lastikten bileklere ve belime vurmaya başladı..michelin lastikler hem yumuşak ve yeri tutuş çok güzel.. arka lastik 110\90\18 michelin marka 380 tl. ama biz 90\90\18 taktık fiatı 140 tl. kötü durmadı.
Thriller'in kalite olarak YBR'den eksiği yok ve çok daha güçlü bir motor ama titreşim var ve selesi çok sert. Tabi seleyi CBF'e kıyasla söyledim.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO