PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hero Hero Thriller Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9

storm_shadow
10 Eylül 2016, 21:42
Onlarda nylon lastik olmaz

piakivilcim
12 Eylül 2016, 13:55
Hero thriller ile 1 yılı aştım, 12000 km sonunda pek memnun olduğumu söyleyemem.
1. Söylendiği kadar az yakmıyor. (60-70 km hızla gidilirse imiş az yakma, bunu benim başarmam mümkün olmadığı için hiç tanık olmadım. 100 km de 3 lt yi biraz aşıyor. Buna da normal diyebilirsiniz, venim için çok)
2. Titreşimden rahatsızım! 110-120 km ile giderken bile titreşim rahatsız etmiyor deyen arkadaşları saygıyla selamlıyorum. Ben motordan inince bit süre ellerimi hissetmiyorum, demekki benim dokunma duyumda sıkıntı. Sırf daha düşük devirde gidip, daha az titreşim hissedeyim diye arka dişliyi küçülttüm. İstediğim hızla yaklaşık 600 devir daha önce ulaşıyorum artık, ama pek etkili olmadı.
3. Kafadan gelen cızırtı sesini ne yapsam kesemedim. Sinir bozucu.
Sonuç olarak, titreşim beni gerçekten çok rahatsız ediyormuş, bunu thriller de bariz farkettim, ya da titreşim sürüş konforunu ve sürüş keyfini çok etkiliyormuş benim için.

storm_shadow
12 Eylül 2016, 21:07
Hero thriller ile 1 yılı aştım, 12000 km sonunda pek memnun olduğumu söyleyemem.
1. Söylendiği kadar az yakmıyor. (60-70 km hızla gidilirse imiş az yakma, bunu benim başarmam mümkün olmadığı için hiç tanık olmadım. 100 km de 3 lt yi biraz aşıyor. Buna da normal diyebilirsiniz, venim için çok)
2. Titreşimden rahatsızım! 110-120 km ile giderken bile titreşim rahatsız etmiyor deyen arkadaşları saygıyla selamlıyorum. Ben motordan inince bit süre ellerimi hissetmiyorum, demekki benim dokunma duyumda sıkıntı. Sırf daha düşük devirde gidip, daha az titreşim hissedeyim diye arka dişliyi küçülttüm. İstediğim hızla yaklaşık 600 devir daha önce ulaşıyorum artık, ama pek etkili olmadı.
3. Kafadan gelen cızırtı sesini ne yapsam kesemedim. Sinir bozucu.
Sonuç olarak, titreşim beni gerçekten çok rahatsız ediyormuş, bunu thriller de bariz farkettim, ya da titreşim sürüş konforunu ve sürüş keyfini çok etkiliyormuş benim için.

Bu tarz motorsikletler için 80 bilemedin 90 km hızdan sonrası hem sana eziyet hemde motora eziyet olur. Eğer seni bu hızlar kesmiyorsa ki öyle görünüyor, bence en az 250 lik bir makina al bin. Bende yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum bundan öncede bir kaç motosikletim oldu ve şu bir gerçek titreşim bu motorda 8000 li devirlerde rahatsız edici fakat sürekli o devirde 5 inci viteste gitmek 100 km hıza tekamul ediyor. 150 cc ufacık bir motoru o hız ve devirlerde sürekli kullanırsan hem seni rahatsız eder, hemde motorun canını çıkarırsın.

Saygılarımla

necmi657
13 Eylül 2016, 16:53
Arkadaslarim bayram sonrasi 5200 tl plaka ruksat dayil alicaktim ama titresim varsa ben almam bu motoru 1200 km kullanmis memnun kalmamis ybr mi sattim bunu almak icin ybr de 500 km gittim titresim yok trillede gitsem demekki rahatsiz olucam tekrar ybr alicam herhalde

Seko
13 Eylül 2016, 22:15
Bu motoru ilk deneyip yorum yazanlardan biriyim. O zaman da yazdığım gibi eğer titreşimden rahatsızsanız bu motor kesinlikle alınacak motor değil. Titreşim dışında performansı güzel ama titreşim motorun bütün artılarını götürüyor. Tüketim değerleri de bütün Hint motorlarındaki gibi aldatmacalı çünkü hiç kimse motorunu Hintlilerin yaptığı gibi saatte 40 km hızla kullanmıyor. Zaten o hızlarda her motor az yakar. Titreşim işini çözmedikçe bu ve tüm diğer Hint markalarının işi çok zor. Ayrıca fiyatları da hiç ucuz değil. Benim tavsiyem yok hızı bu kadarmış, yok yokuşta şöyle çıkıyormuş masallarına kanmayıp, tek gerçek olan titreşimi çözmedikçe bunların tümünden uzak durmak olacaktır. Ben geçen Hero Dash alacaktım, test edip titreşimden dolayı vazgeçtim.

YBR'den sonra aman diyim yanına yaklaşılmaz. Kaliteli Çin modelleri, YBR veya CBF 150 çok daha iyi seçenekler.

necmi657
14 Eylül 2016, 19:38
Hint motosikletleri teknolojik oldugundan su anda tercih ediliyor arka disk fren dijital km saati. Cakmaklik imbolizer vs vs gercektende sekli semali cok guzel. Motorlar ama dayanikliligi tartisilir. Herhallde 2004 model ybr ler cbfler var alsan bi 10 sene daha binersin arkadasimda cin mali motosiklet var arkasina oturdum motorun 10 km trafikte gittik indigimde ayaklarimi hissetmedim titresimi o ana kadar sorun olarak gormuyordum ama sunu anladim titresim onemsenecek biseymis ybr 125 motoruma 3 yil bindim hic ogle bisy olmadi motorumida sattim hint motorlardan bitane almak icin arastirmadan su an motorsuzum karar da veremedim hala

piakivilcim
17 Eylül 2016, 22:42
Bu tarz motorsikletler için 80 bilemedin 90 km hızdan sonrası hem sana eziyet hemde motora eziyet olur. Eğer seni bu hızlar kesmiyorsa ki öyle görünüyor, bence en az 250 lik bir makina al bin. Bende yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum bundan öncede bir kaç motosikletim oldu ve şu bir gerçek titreşim bu motorda 8000 li devirlerde rahatsız edici fakat sürekli o devirde 5 inci viteste gitmek 100 km hıza tekamul ediyor. 150 cc ufacık bir motoru o hız ve devirlerde sürekli kullanırsan hem seni rahatsız eder, hemde motorun canını çıkarırsın.

Saygılarımla

2005 model Yamaha ybr ile 50.000 km yaptım
2012 model Honda cb125 ile 20.000 km
2014 model hero thriller ile 12000 km

Yamaha ybr ile uzun yol deneyimlerim oldu. 5. viteste red line tabir ettiğiniz tam gazla saatlerce yol aldım. İlk üzerine oturduğum andan itibaren.. Motorla alakalı hiçbir sıkıntı yaşamadım. Ondan da önemlisi uzun yolda gerçekten keyif veren bir motosikletti. 500 km yol yapıp daha devam etmek istedim. Ama Hero thriller de 100 km den sonra bir an önce motordan inmek istedim.
Şu dakikadan sonra en az 250 cc ye geçme konusu kaçınılmaz ama 125-150 cc ler kategorisinde yaptım bu yorumu.. Bana Hero Thriller i gösterip 125-150 cc "budur" diyemezsiniz.

storm_shadow
18 Eylül 2016, 23:20
Ben 150 cc sınıfında en iyi motor bı diyemem tabiki. Ben bu motoru alırken fazla bir alternatifim yoktu fakat, senin kadar sert yorum yapmak istemiyorum. Genel anlamda memnunum çünkü

zafer61
13 Ekim 2016, 02:41
Arkadaşlar yağmurlu havada elektrik kesiyor farları mecbur kapatıyorum. Başına gelen varmı? Birde motoru biraz zorladım dip gazda 5. Dakikada ateşleme sigortası kesti otabanin ortasında kala kaldım. Bunların hepsi rodajdayken oldu motoru 100 kmtrede aldım ilk sahibi 2 sene yatırmış .arka lastik malum geniş 110 90 18. Lastikçilere sordum 90 90 18 olmaz diyorlar taktıran varmı. Ön lastiği 2.75 18 ırc taktırdım sıkıntı olmadı

storm_shadow
13 Ekim 2016, 21:02
Arkadaşlar yağmurlu havada elektrik kesiyor farları mecbur kapatıyorum. Başına gelen varmı? Birde motoru biraz zorladım dip gazda 5. Dakikada ateşleme sigortası kesti otabanin ortasında kala kaldım. Bunların hepsi rodajdayken oldu motoru 100 kmtrede aldım ilk sahibi 2 sene yatırmış .arka lastik malum geniş 110 90 18. Lastikçilere sordum 90 90 18 olmaz diyorlar taktıran varmı. Ön lastiği 2.75 18 ırc taktırdım sıkıntı olmadı

Rodajdaki motor o kadar zorlanırsa herşey olabilir. Ben ilk 1000 km 5000 deviri geçmedim 2 kişi dahi binmedim. 110/90/18 arka lastik çin ve türk malı lastikler dışında yok maalesef. Bulan olursa diye bakıyoruz öyle :)

zafer61
14 Ekim 2016, 18:01
Yan ayaklığı iptal et sorun kesilir diyorlar denicem.

storm_shadow
14 Ekim 2016, 20:31
Bakmak lazım ama sanmam ayaklıktan olduğunu.

zafer61
15 Ekim 2016, 14:25
110 90 18 arka lastik ırc anlas üretmiyormuş direk Düzce fabrikasının üretim müdürü ile görüştüm. Piyasada bu motorlardan baya olduğunu söyledim benim gibi mağdur olan çok var dedim planlamaya almayı düşünüyoruz dedi Düzce Fabrika tel...0380 544 20 35 sizlerde ararsanız hızlandırırlar düşüncesindeyim.

storm_shadow
15 Ekim 2016, 21:12
Anlas ve irc olduğunu arkadaşlar söyledi. O yüzden çinli ve türk üreticiler dışında başka marka yok demiştim. Michelin, pirelli, metzeller, bridgestone da baktım arka lastik olarak hiç yok.

zafer61
16 Ekim 2016, 20:19
Irc nin 100 90 18 ebatı varmış olurmu bilmiyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------

Deneyen varmı?

storm_shadow
17 Ekim 2016, 23:56
Olur ama, sert lastik sonuçta. Yağmurda sıkıntı olabilir

zafer61
18 Ekim 2016, 22:34
Taktım oldu

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:19 ----------

Çok sert frenlerde arka biraz yanlıyor oda normal

scrafea
03 Aralık 2016, 22:11
S.a cümleten. bende geçen hafta sanırım son thrillerı aldım. hava şartlarından dolayı daha 300km yapabildim. elimden geldiğince rodajını düzgün yapmaya çalışıyorum. güç olarak tepe gaz sürmediğim için birşey diyemicem. üstündeki lastikler gerçekten kötü. kuru asfaltta yeni asfalt harici hiç güven vermiyor her an altımdan kayıcak hissi var. ıslak biyerden geçerkenki o korkuyu bidaha yaşamak istemiyorum açıkçası. en kısa sürede lastiği değiştiricem. rodajdan sonra nasipse gün içinde git gel 500km yol yapmayı düşünüyorum. sele konforu güzel. titreşimi en çok peglere vuruyor. diğer yerlerde rahatsız edicek kadar titreşimi yok. inşallah km yaptıkça peglerdeki titreşim azalır. şimdilik izlenimlerim böyle. tekeriniz düz bassın,sağlıcakla kalın...

murat-efe
06 Aralık 2016, 15:22
hayırlı olsun.

scrafea
09 Mart 2017, 17:42
s.a herkese, geçenlerde metzeler me 22 takım lastik aldım.daha 100km oldu taktıralı ama virajda orijinaline göre güven veriyor.henüz üstündeki mum gitmediği için frenajı ve virajı zorlayamadım. ön 2.75 arka 90/90 eski lastiklere göre çok ince oldu ama motor bana yüksek geliyordu şimdi bu lastiklerle biraz daha alçaldı daha çok hoşuma gitti o yüzden memnunum:) lastiği kullandıkça tecrübelerimi paylaşıcam.

Falovril
12 Mart 2017, 19:08
Uzun suren arastirmalar sonucu Hero Thriller aldim. Forumdaki yorumlarin cok yardimi oldu(Hero Karizma ve Pulsar 150NS forumlardaki yorumlarindan dolayi eledim.), o yuzden olumlu yorum yapan herkese tesekkur ederim. Motoru gecen hafta aldim, lastikler disinda olumsuz hicbir yanini bulamadim. Rodajda oldugum icin 90km'yi gecmedim ve bu hiza kadar bir titresim hissetmedim. Motorumdan ve burdaki bayiden cok memnunum ve iyi ki almisim diyorum. Bu motor hakkinda genelde hic kullanmadan ya da sadece test surusunde (test surusundeki motorlar hirpalanmis olabiliyor)kullanip buraya olumsuz yorum yapan arkadaslari (cok titriyor, cok yakiyor, bu kadar para etmez...vs) anlayamadim. Motorun gorunusu cok guzel, performansida iyi, almayi dusunen herkese tavsiye ederim. Dogan Motorsiklet Alanya'ya ilgilerinden dolayi teskkur ederim.
P.S. ilerleyen zamanda servis ya da motor ile ilgili bir problem yasarsam, burdan yine sizleri bilgilendirecegim.

https://imageshack.com/i/poj7W2Vtj

https://imageshack.com/i/pnHcp46fj

https://imageshack.com/i/plsp0fTJj

murat-efe
27 Mart 2017, 22:44
hayırlı olsun. kazasız sürüşler

Seko
28 Mart 2017, 07:39
Ben bu motoru 2014'ün Ağustos ayında denediğimde fiyatı 5800 TL idi, şimdi olmuş 5900 TL. Dolayısıyla pahalı diye yaptığım yorum o zaman için doğrudur. Şu anda pahalı olmadığı söylenebilir.

kaan898
28 Mart 2017, 12:32
bu fiyata alınabilecek en güzel motor bence de,hayırlı olsun...

Turkzade
29 Mart 2017, 06:43
Arkadaslar suan 5000e bunun 14 modeli alinir mi ?

scrafea
29 Mart 2017, 14:56
Ben aldim.tavsiyem serviste gidon topuzundan tutupta sinyallere kadar butun vidalarini kontrol ettirip sıktırın. 2 3 senedir yatmis motorun ilk iş lastiklerini degistirmek olsun.ebat olarak daha ince olsada metzeler me 22 taktirdim viraj ve fren konusunda çok memnunum.

murat-efe
31 Mart 2017, 23:52
bu motorla ilgili şimdilik tek sorunum boyum 1.75 selesi bana çok yüksek geliyor. şehir içinde çok zorlanıyorum. sürüş pozisyonu çok rahatsız. bütün yük el bileklerime biniyor. ecza deposunda kurye olarak çalışıyorum. akşama kadar sürdüğüm diğer motordan sonra kendi motorumu sürmek zor geliyor.

scrafea
01 Nisan 2017, 17:03
bu motorla ilgili şimdilik tek sorunum boyum 1.75 selesi bana çok yüksek geliyor. şehir içinde çok zorlanıyorum. sürüş pozisyonu çok rahatsız. bütün yük el bileklerime biniyor. ecza deposunda kurye olarak çalışıyorum. akşama kadar sürdüğüm diğer motordan sonra kendi motorumu sürmek zor geliyor.

bende aynı durumdan muzdariptim. 2.75 90/90 lastiği taktıktan sonra motor alçaldı biraz o zaman çok rahatladım.

kaan898
17 Nisan 2017, 12:28
bende aynı durumdan muzdariptim. 2.75 90/90 lastiği taktıktan sonra motor alçaldı biraz o zaman çok rahatladım.

ben de aynı boydayım ,kısa mesafelerde kullandım ama beni dediğin kadar rahatsız etmedi nedense.Sürüş pozisyonu sanki ideale yakın gibi...

murat-efe
18 Nisan 2017, 23:06
günde 8-9 saat cbf150'den sonra bana öyle gelmiş olabilir. insan ister istemez alışıyor cbf in sürüş pozisyonuna o kadar saatten sonra. ama sizin de daha önce dediğiniz gibi bu paralara alınabilecek en iyi motorlardan biri. ön ve arka disk frenlerini çok seviyorum ayrıca

gncr59
23 Nisan 2017, 13:46
selam arkadaşlar bende 21 nisan itibariyle 2014 model sıfır km bir thriller aldım 4600 tl ye aldım kask ve koruma demiri hediye oldu baya araştırma yaptım çinlilerden iyi gözüktü bana inşallah pişman olmam.

murat-efe
24 Nisan 2017, 21:42
hayırlı olsun.

scrafea
25 Nisan 2017, 15:19
Hayırlı olsun. uygun fiyata almışsınız.

gncr59
29 Nisan 2017, 09:55
teşekkürler arkadaşlar.

SlimShady1
02 Mayıs 2017, 17:19
Ben bu motoru 2014'ün Ağustos ayında denediğimde fiyatı 5800 TL idi, şimdi olmuş 5900 TL. Dolayısıyla pahalı diye yaptığım yorum o zaman için doğrudur. Şu anda pahalı olmadığı söylenebilir.

An itibari ile 0 fiyatı 5.200 lira. fiyat bakımından oldukça iyi bence şuan için.

RedCBR125
04 Haziran 2017, 15:56
•İmmobikizerli kilit. Hmm iyimiş.
•Arka fren disk. Bu fiyat aralığında srka freni disk olan motosiklete pek rastlamadım cidden.
•Işıklandırma led. İyimiş.
•15 beygir güç, çok iyi.
•Koltuğun altında da fabrikasyon şarj söket girişi varmış bu da ufak tefek bi ayrıntı ama yolda biryerde telefonun şarjı biterse çok işimize yarayabilir.

Bir de 5 sene garantisi var sanırım. Bana iyi bir motosiklet izlenimi verdi. Yakıtı da iyiymiş.

•••••Titreşim sorunu haricinde tercih edilebilir güzel bir motosiklete benziyor. Sele yüksekliğini de not düşmek lazım.

bambiri
18 Ağustos 2017, 10:54
böyle satıcılar firmanın adını karalıyor.
firma bunlara geki düzen vermesi lazım.
örneğin karstaki bayinin izmirdeki bayiye zararı işte böyle oluyor.

retox70
18 Ağustos 2017, 18:06
•İmmobikizerli kilit. Hmm iyimiş.
•Arka fren disk. Bu fiyat aralığında srka freni disk olan motosiklete pek rastlamadım cidden.
•Işıklandırma led. İyimiş.
•15 beygir güç, çok iyi.
•Koltuğun altında da fabrikasyon şarj söket girişi varmış bu da ufak tefek bi ayrıntı ama yolda biryerde telefonun şarjı biterse çok işimize yarayabilir.

Bir de 5 sene garantisi var sanırım. Bana iyi bir motosiklet izlenimi verdi. Yakıtı da iyiymiş.

•••••Titreşim sorunu haricinde tercih edilebilir güzel bir motosiklete benziyor. Sele yüksekliğini de not düşmek lazım.

Thriller da 5 sene garanti yok. Extra bir ücret ödersen 5 yıl garantiye alınabiliyordu bir zamanlar.

osmankenan
23 Ağustos 2017, 19:21
merhaba artkadaşlar foruma yeni katıldım yaklaşık 6 ay araştrıp hero thireller aldım ümraniye hero shwroomdan 1 ayda motor anca bende oldu daha 500 km yapmadan korna ve farlar bozuldu motora gaz verdiğimde motor istop ediyodu ne yaptılarsa olmadı 600 km geldiğinde ise kaza yaptım motor perte çıktı şimdi bidaha hero alınırmı kazayıda gaz verdiğimde istop etti 70 le giderken arkadan biri çarptı kazada böyle oldu kaç kere gidip söyledim arızasını ama bi ilgilenmediler bile asya bayileri satıyo hero yu siz hesap edin aslında motorun gidişi duruşu felan iyi

scrafea
08 Eylül 2017, 09:02
Motor hindistandan kusursuz geliyor buna eminim.ama bizimkiler daha sandiktaki motoru toplamayi beceremiyorlar.benimde gidonu sag cevirince veya sag donuslerde stop ediyordu.aldigim bayinin servisine goturdugumde aldiginda niye olmadi vs sucu bende aradilar.sonra iyice bakinca soldaki jikle kolundan cikan teli aralara sokusturmuslar. O da gidonu saga cevirince motor calisirken jikleyi aciyormus.yani montajini bile beceremeyen insanlari servis diye hizmet verdiriyorlar.

retox70
08 Eylül 2017, 18:23
Motor hindistandan kusursuz geliyor buna eminim.ama bizimkiler daha sandiktaki motoru toplamayi beceremiyorlar.benimde gidonu sag cevirince veya sag donuslerde stop ediyordu.aldigim bayinin servisine goturdugumde aldiginda niye olmadi vs sucu bende aradilar.sonra iyice bakinca soldaki jikle kolundan cikan teli aralara sokusturmuslar. O da gidonu saga cevirince motor calisirken jikleyi aciyormus.yani montajini bile beceremeyen insanlari servis diye hizmet verdiriyorlar.

2014 de Heronun lasman zamanı ve kısa bir süre daha , Hero merkeze gelmeyen , montaj ve bakım eğitimine katılmayanlara servislik verilmiyordu. Özel kurulan yarısı derslik yarısı pratik yapma alanı olan bir dershanede Hero standartları hakkında bilgiler veriliyordu ustalara. Buna katılmadan servis olunamıyordu. Şimdi bayilik al, yedek parça al. Servislik sorun değil. Ustan kim tecrübesi ne? önemli değil. Ben bayilik almış adamın servislik yetkisi için 1000 km den gelip eğitime katıldığını bilirim o zamanlar . İyi motosiklet bir yere kadar.

Falovril
12 Nisan 2018, 18:24
Motorumdan hala cok memnunum. Yaz ortasinda alanya'dan canakkaleye bir gunde 1000 km yaptim. Bir hafta sonra da Canakkale den istanbula 500 km gittim. Hala motor titriyo diyen varsa yazik. Motorun yolda giderken istop etme sorunu: ilk bakima kadar boyle bir sorun yoktu. ilk bakimda bir oynadilar karburator ayariyla motor bir daha kendine gelemedi. Ben de anlamiyorum. 3 defa servise gittim yok, yok beceremediler. Sonra istanbulda yillardir motor kullanan bir arkadasim 5 dakikada halleti. Kaza yapan arkadasim, cok gecmis olsun. Ama motorun degil, servisin hatasi motorun giderken istop etmesi.

eren37
11 Mayıs 2018, 12:25
beton beton heroyu thrıller le tanıdım kurye arkadasım sayesınde, onun dediği sey 'bu motoru öldüremezsin' hala kullanıyor galıba thrıllerı çok memnundu. hem az yakıyo hemde ıyı gıdıyor diyip duruyordu.. sayesınde heroyu tanıdım ıyıkıde tanımısım yoksa cin mallarıyla ugrasıp duracaktım. yeni hunk için param hazır bıle

Youjoee
13 Mayıs 2018, 10:32
Arkadaşlar kağıthane çınar motora giden var mı aranızda

Seko
13 Mayıs 2018, 12:29
beton beton heroyu thrıller le tanıdım kurye arkadasım sayesınde, onun dediği sey 'bu motoru öldüremezsin' hala kullanıyor galıba thrıllerı çok memnundu. hem az yakıyo hemde ıyı gıdıyor diyip duruyordu.. sayesınde heroyu tanıdım ıyıkıde tanımısım yoksa cin mallarıyla ugrasıp duracaktım. yeni hunk için param hazır bıle

Şunları yazmayı bırak, kimse seni sallamıyor burada. Herkes senin bayi veya firmanın paralı adamı olduğunu biliyor. Hero Hunk 200'le işi toparladı toparladı, yoksa geçmiş olsun.

geserr
21 Mayıs 2018, 10:34
Thiriller forumu resmen ölme noktasında :)
Ben de yeni thriller sahibiyim. 1 aydır kullanıyorum yaklaşık. Ve bunun öncesinde de 2 yıl CBF150 kullandım.

Öncelikle şunu söyleyeyim: "Thriller de çok titreme var usta ya alınmaz o motor" diyen kişinin nasıl bir duyu hissi var çok merak ediyorum. 110 Km ye de çıktım ama bu motorda titreme falan yok arkadaş.
He diyeceksinizki CBF150 gibi mi? Değil diyebilirim.
CBF biraz daha stabil. Daha biraz daha rahat.
Ama biraz.
Thrillere laf söylemeye çalışan kaç kişi bu motoru kullandı çok merak ediyorum.

Şimdilik motorla bir sıkıntımız yok çok şükür.
Tork farkı kendini çok belli ediyor. Daha güçlü, ara hızlanmaları daha iyi cbf e göre. Ani kaçışlarda çok işe yarıyor.

Tek eksiği tur camı yok :)
Rüzgarı yemek çok hoş olmuyor :)

Youjoee
21 Mayıs 2018, 11:34
Ben 6-7 aydır kullanıyorum şükür bi sıkıntı yaşamadım, titreşim yok diyemem fakat gerçekten abartılıyor, bir iki titreşim manyağı gelip çok titriyo diyor sonra bütün kervan bilmeden böyle tanıyor makinayı. Bazı arkadaşlarda burda yazıyor hintli titriyor hayatta binmem, ya kardeşim 150 cc titremeyen motor olarak cbf den başka model mi var zaten, varsa söyleyin hele? Ayrıca bariz bi tork farkı var, tek ama tek sıkıntı o paragöz servisleri

retox70
23 Mayıs 2018, 19:51
Thiriller forumu resmen ölme noktasında :)
Ben de yeni thriller sahibiyim. 1 aydır kullanıyorum yaklaşık. Ve bunun öncesinde de 2 yıl CBF150 kullandım.

Öncelikle şunu söyleyeyim: "Thriller de çok titreme var usta ya alınmaz o motor" diyen kişinin nasıl bir duyu hissi var çok merak ediyorum. 110 Km ye de çıktım ama bu motorda titreme falan yok arkadaş.
He diyeceksinizki CBF150 gibi mi? Değil diyebilirim.
CBF biraz daha stabil. Daha biraz daha rahat.
Ama biraz.
Thrillere laf söylemeye çalışan kaç kişi bu motoru kullandı çok merak ediyorum.

Şimdilik motorla bir sıkıntımız yok çok şükür.
Tork farkı kendini çok belli ediyor. Daha güçlü, ara hızlanmaları daha iyi cbf e göre. Ani kaçışlarda çok işe yarıyor.

Tek eksiği tur camı yok :)
Rüzgarı yemek çok hoş olmuyor :)

Bunu yapma, titreşim yok deme, beni rahatsız etmedi, yada rahatsız edici düzeyde değil de, samimiyetine inanalim.
Haksız yere eren37 muamelesi görme.

geserr
24 Mayıs 2018, 23:03
Eren37 kim tanimam. Seni de tanimam hocam. 2 yil cbf kullandim oraya bir kere bile yazmadim.
Ama "bu motorda titresim var alinmaz" diyenler yuzunden cbf e bosa daha cok para vermisim diyorum.
Bence diyelim kimse yanlis anlamasin.
Samimiyetimle soyluyorum bu motorda 90 a kadar ben titresim hissetmiyorum. 90 dan sonra hafiften basliyor ama rahatsiz edici bir durumu yok.
Ben memnunum 1-2 sene daha kullanirim insaallah.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------

Soyle kisa bir karsilastirma yapayim boylece gercek kullanici oldugumuz anlasilsin.
Heroda dijital ekran var hatta saat bile var cbf de yok
Thrillerin beygiri daha fazla bu sebeple ara hizlanmalar ve ani kacislar cok iyi.
Motor isinmadan yola cikarsan ikisinde de bazen stop durumu olabiliyor nihayetinde ikisi de karburatorlu
Eger kurye olarak kullanacaksaniz cbf daha rahat. Thrillerin oturma pozisyonu cbf kadar rahat degil.
Servis olarak honda acik ara daha iyi. Daha sistemli.
Honda da yedek parca heryerde var. Hero da ancak servisinde. O bile bazen sorun.
Benzin konusunda hero biraz daha az yakiyor cbf e gore. Karburator teknolojisi yuzunden sanirim.
Thriller cok hantal degil saga sola daha kolay donuyor.
Cbf ikinci elde deger kaybetmiyor ama hero resmen yariya dusuyor. Bu sebepe ikinci el aldim bende.
Thrillerin selesi biraz yuksek. Kisa boylularda sorun olabilir. Ama bu yuksek sele size cakma bir enduro keyfi sunuyor :)
On frenler ayni. Ikisi de guzel. Arka da thriller disk olmasi sebebiyle daha iyi.
Thriller daha ucuz.
Aklima gelenler bunlar.
Cbf tabiki daha rahat. Mercedes gibi. Ama aradaki fiyat farkina deger mi? Soru bu olmali bence.
Sonucta ikisinin de motoru 70-80 bin km sonra biter. Burada ayni gibiler.
Bir de su var.
Hero aldiysan motoruna bakacaksin. Yaglayacaksin yagini zamaninda drgistirceksin. Boylece seni uzmesin.
Honda o kadar nazli degil bence.

Umarim biraz fikir verebilmisimdir.
Aylar gectikce olumlu olumsuz herseyi yazacagim.
Eger memnuniyetim devam ederse 1 - 2 sene sonra bunu satip ignitor modelini alirim. Ancak gelir zaten :)
2018 bitti daha getirmediler. Getirselerdi onu alacaktim.

KIVILCIMM
15 Haziran 2018, 09:42
Kardeş senin gtünde his kaybı var. Bir doktora görünmelisin. Belki de pozitif muazzam bir özelliğim diyerek mutlu da olabilirsin.
Bu motoru satan bile vibrasyonu inkar etmiyor. İnkar fayda etmez zaten, o çok övünerek yazdığınız ekstra beygir gücü gökten zembille inmedi. Konfordan feragat edilerek vuku buldu anlayacağın.
Ben 3 yıldır Thriller kullanıyorum. 30.000 km yol yaptım. 150 km kesintisiz yol yapınca belim kopuyor. Avuç içlerimde his kaybı oluyor. Bu arada YBR125 le 400 km durmadan yol alabiliyordum. Enteresan değil mi?[COLOR="Silver"]