Kıvan Ç
10 Temmuz 2014, 14:59
Öncelikle herkeze merhaba. Daha önce bi kaç mesajımdada belirttiğim gibi Ramzey 100 cc cup sürücüsüyüm.
Bu motoru aldığım zaman grenaj olarak eksiği kırığı döküğü çoktu.İlk motorum yavaş yavaş toplar paşa paşa binerim dedim.
Velhasıl öyle olmadı daha çok dağıldı. Bide arkadaş hatırı kıramadım sağda solda boş yerde onlarda düşürdü kaldırdı derken en son aklınıza gelebilcek tüm grenajları söktüm attım. Şuan şase, elektirik tesisatı, motor var :)
1)Depo
Depo için ne önerirsiniz.Benim fikrim ön tarafa ufak bi depo ayarlamak.
Yada şu tarz bi depo alsam uydurmasyon nasıl olur ?
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-mondiyal-agk-koylu-modeleri-icin-depo-giranajalar-0-ve-2inciel-156782474/detay
Bu depo olayını en ufak maliyetle nasıl hallederim ? Metal suluk falan onlar bile geliyo aklıma :)
2)Sele
Şu tarz bile sele düşünüyorum.Altandan kalkabildiğimiz kadar yapmaya çalışacaz.
http://kickstart.bikeexif.com/wp-content/uploads/2011/12/honda-cb450-cafe-racer-2.jpg
3)Far-Aydınlatma-Tesisat
Ön tarafa yuvarlak bi far bobber tarzı stop falan az çok şekillendi o aklımda.
Tesisatıda kompe sıvı yağ kutusu gibi bi kutunun içine toplayıp yan tarafa koymayı düşünüyorum.
4)Boya-Renk
Şase jant komple asker yeşili olacak.Sele aynı şekilde koyu yeşil.Depo ve tesisatı toplamayı düşündüğüm kutu kamuflaj desenli karbonla kaplanacak.Burda sormak istediğim bi soru ısıya dayanklı boyayla motoruda boyayabilir miyiz ?
5)Motor-Şanzıman
Motorunda kondisyon olarak çok iyi olduğunu söyleyemem.Aldığımdan beri yağ buji haricinde bişeye dokunmadık 1 yıldan fazla oldu.Yağ kaçıran yerler var.
Şuan 3. vites dişlisi boşa dönüyor.Bi usta 200 lira istedi.Parça parça tamir olmaz komple değişecek düzen tutmaz falan dedi.Bana biraz daha uğraşmaktan kaçıyo gibi geldi. İnternetten biraz baktım bi abimizle pazarlık ettik komple şanzıman dişlileri, 120cc piston, kapak, krank için 100 liraya anlaştık.Başka bi ustam var onla görüşecem parçaları takmak için ne kadar işçilik istersin diye.
Burda dikkat etmem gereken nedir.Cup motorları standartmı yani şanzıman piston hemen olurmu sizce ?
http://i.hizliresim.com/Z22q7g.jpg
Değerli yorum ve önerileriniz için şimdiden çok teşekkürler.Unuttuğum yada aklıma yeni gelen şeyler olabilir.
Motorun şuanki resimlerinide en yakın zamanda eklemeye çalışıcam.
Bu motoru aldığım zaman grenaj olarak eksiği kırığı döküğü çoktu.İlk motorum yavaş yavaş toplar paşa paşa binerim dedim.
Velhasıl öyle olmadı daha çok dağıldı. Bide arkadaş hatırı kıramadım sağda solda boş yerde onlarda düşürdü kaldırdı derken en son aklınıza gelebilcek tüm grenajları söktüm attım. Şuan şase, elektirik tesisatı, motor var :)
1)Depo
Depo için ne önerirsiniz.Benim fikrim ön tarafa ufak bi depo ayarlamak.
Yada şu tarz bi depo alsam uydurmasyon nasıl olur ?
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-mondiyal-agk-koylu-modeleri-icin-depo-giranajalar-0-ve-2inciel-156782474/detay
Bu depo olayını en ufak maliyetle nasıl hallederim ? Metal suluk falan onlar bile geliyo aklıma :)
2)Sele
Şu tarz bile sele düşünüyorum.Altandan kalkabildiğimiz kadar yapmaya çalışacaz.
http://kickstart.bikeexif.com/wp-content/uploads/2011/12/honda-cb450-cafe-racer-2.jpg
3)Far-Aydınlatma-Tesisat
Ön tarafa yuvarlak bi far bobber tarzı stop falan az çok şekillendi o aklımda.
Tesisatıda kompe sıvı yağ kutusu gibi bi kutunun içine toplayıp yan tarafa koymayı düşünüyorum.
4)Boya-Renk
Şase jant komple asker yeşili olacak.Sele aynı şekilde koyu yeşil.Depo ve tesisatı toplamayı düşündüğüm kutu kamuflaj desenli karbonla kaplanacak.Burda sormak istediğim bi soru ısıya dayanklı boyayla motoruda boyayabilir miyiz ?
5)Motor-Şanzıman
Motorunda kondisyon olarak çok iyi olduğunu söyleyemem.Aldığımdan beri yağ buji haricinde bişeye dokunmadık 1 yıldan fazla oldu.Yağ kaçıran yerler var.
Şuan 3. vites dişlisi boşa dönüyor.Bi usta 200 lira istedi.Parça parça tamir olmaz komple değişecek düzen tutmaz falan dedi.Bana biraz daha uğraşmaktan kaçıyo gibi geldi. İnternetten biraz baktım bi abimizle pazarlık ettik komple şanzıman dişlileri, 120cc piston, kapak, krank için 100 liraya anlaştık.Başka bi ustam var onla görüşecem parçaları takmak için ne kadar işçilik istersin diye.
Burda dikkat etmem gereken nedir.Cup motorları standartmı yani şanzıman piston hemen olurmu sizce ?
http://i.hizliresim.com/Z22q7g.jpg
Değerli yorum ve önerileriniz için şimdiden çok teşekkürler.Unuttuğum yada aklıma yeni gelen şeyler olabilir.
Motorun şuanki resimlerinide en yakın zamanda eklemeye çalışıcam.