PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yamaha R6



Animal
12 Haziran 2014, 15:34
Herkese merhaba arkadaşlar. aranıza yeni katıldım. 5 senedir aktif olarak motosiklet kullanıyorum ve bu yaz içinde 600cc bir süpersporta geçmeyi düşünüyorum. aklımda ise tek bir model var o da yamaha r6. motoru ikinci el bir motosiklet bayisinde gördüm denedim. almak istiyorum. fakat daha önce 600cc bir racing makina deneyimim olmadı. 600cc 2 silindir naked sürdüm 125 ve 250 ccde yıllarımı geçirdim. fakat artık yıllardır hayalini kurdugum makineye sahip olmak istiyorum.

Burda sizden istediğim motosiklet önerisinden çok (zaten kararım belli) bu makineyle karşılaşacağım sorunlar zorluklar neler olacaktır. bu motosikleti ulaşımdan çok hobi olarak kullanacağım. haftasonları istanbulun pek keşfedilmemiş dağ yollarında viraj almak için, yapacak bisey bulamadığımda binip 1-2 saat gezip gelmek için kullanacağım. tabiki zaman zaman ulaşım içinde kullanılacak :)

bu konudaki yorumlarınızı bekliyorum. şimdiden herkese çok teşekkür ediyorum.

bu da tanışma konum;

http://www.motosiklet.net/forum/tanisma/132432-merabalar.html

solmyr
12 Haziran 2014, 15:36
aramaya ve okumaya inanmak
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/81949-yamaha-yzf-r6-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html?prefixid=03_Yamaha_Motosiklet

Animal
12 Haziran 2014, 15:58
aramaya ve okumaya inanmak
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/81949-yamaha-yzf-r6-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html?prefixid=03_Yamaha_Motosiklet

teşekkürler, verdiğin konuda bolca kuruş hesabı, bolca fotoğraf ve bolca cevapsız kalmış 250r ım var r6 almak istiyorum mesajları okudum :) sürüş tekniği, kronik sorunlar vb. benim için daha önemli olan bir bilgiye rastlamadım :)

1 senedir 600cc motosikletleri araştırıyorum, bir ton yazı okudum bir ton video izledim, donald duck ve alfanın tüm yazılarını defalarca hatim ettim. ve son olarak merak ettiğim kullanan bir arkadaşın bu motosikletle karşılaştıgı sorunlar, sürüş konforunu arttıracak önerilerini dinlemekti.

MhmtcnKoral
12 Haziran 2014, 16:04
Hocam sizin için ne kadar yararlı olur bişmiyorum ama R6 şehir içine hiç gelmeyen bir makina diye biliyorum şöyle ki Suzuki GSXR600 ile çıktığımız yolda biraz hafif tempoyla gitöeye çalıştık 250 cc kullanıyordum bende. Onun soğuması için 15-20 km de 3 kere falan durduk ki r6 suzukiden daha fazla hararet yapıyor dediler. Bende şimdiki motorumdan sonra r6 istiyordum ama hararetok yapıyor falan denince insan durup bir düşünüyor.

Animal
12 Haziran 2014, 16:21
Hocam sizin için ne kadar yararlı olur bişmiyorum ama R6 şehir içine hiç gelmeyen bir makina diye biliyorum şöyle ki Suzuki GSXR600 ile çıktığımız yolda biraz hafif tempoyla gitöeye çalıştık 250 cc kullanıyordum bende. Onun soğuması için 15-20 km de 3 kere falan durduk ki r6 suzukiden daha fazla hararet yapıyor dediler. Bende şimdiki motorumdan sonra r6 istiyordum ama hararetok yapıyor falan denince insan durup bir düşünüyor.

teşekkürler, aradığım cevaplar bu tip bilgilendirmeler içindi. tecrübe ile edinilmiş bilgiler. daha önce başka bir motosiklet forumunda da açtım böyle bir konu fakat pek bi bilgi çıkmadı. hatta kararım kesin sadece motosiklet hakkında bilgi istiyorum dememe rağmen ısrarla çok büyük fark varmış gibi 600cc racing almada önce bi 600cc naked motora bin bi 10000 km yap diyenlerle karşılaştım.

bu tarz günlük hayatta karşılaşabileceğim sorunları açıklayan mesajları bekliyorum, herkese teşekkür ediyorum şimdiden.

CEM.
12 Haziran 2014, 17:11
R6'yı kım sevmez özellıkle bir zamanlar benımde hayallerımı süslüyordu kım bilir belki birgün sezonluk alırım :)

R6 sehir ici ulaşım olarak kullanmak cok dogru olmaz yanına mini bir skuter almak iyi olacaktır.

Artcı selesi rahatsızdır artcı bindiginde konforunuz degişir hele hele tutunmayıda bilmiyorsa arkadan kafanıza kaskı gecirir panik frenlerde sırtınıza cıkar kısacası artık artcı almayı hic sevmeyeceksiniz.

Ve artcı ile sıkısık trafikte kullanmak gercekten zor.

Arkadasın dedıgı gıbı yavas tempoda ve sıkısık trafıkte Özellikle yazın ayaklarınız harıl harıl yanacaktır.

Sehir ici kullanmak debriyajında bitmesi sebeb olur diye düşünüyorum. Haricinde 100km'de 7lt 8 litre gibi rakamlara hazır olun iyi halden :)

Dip gazda herhalde 9 litre yakar fakat hobi amaclı gazlamasyon ise benzinide düşünmemek gerekir.

Gidon açısı dar bıldıgınız gibi ve artcı selesi rahatsız.


En önemli unsur 2nci el alırken piyasada temizini bulmak ..

Kac model kac binde agır bakımları yapılmısmı zincir dişli ne durumda ve diger önemliside lastik ? 2 lastigi 1 milyar olan motorun lastik tarihine mutlaka bakınız.

Bu arada tecrubenızı sene olarak degil km olarak verirseniz daha dogru olur.

5 senede yagmurda motorunu cıkarmayan tatlı su motorcusuda var 5 senede kar yagsada dısarı motorla cıkan adamda var :)

Önemli olan yapılan km ve size ne kazandırdıgı.

Ben bilerek r6 600r r1 almamak icin kendimi frenliyorum. Bu motorlarda yavaş gitmek inanın pek kolay olmuyor insan basmıcam desede o motorun üstüne cıktıgınızdaki psıkolojı her an adrenalin arıyor.

+ motorun yüksek hızlardaki verdigi güven sizi trafikte dahada tehlikeye sokuyor fakat motorla baş başa kaldıgınızda hepsini unutuyorsunuz . Öyle bir aşk :)

Animal
12 Haziran 2014, 17:34
R6'yı kım sevmez özellıkle bir zamanlar benımde hayallerımı süslüyordu kım bilir belki birgün sezonluk alırım :)

R6 sehir ici ulaşım olarak kullanmak cok dogru olmaz yanına mini bir skuter almak iyi olacaktır.

Artcı selesi rahatsızdır artcı bindiginde konforunuz degişir hele hele tutunmayıda bilmiyorsa arkadan kafanıza kaskı gecirir panik frenlerde sırtınıza cıkar kısacası artık artcı almayı hic sevmeyeceksiniz.

Ve artcı ile sıkısık trafikte kullanmak gercekten zor.

Arkadasın dedıgı gıbı yavas tempoda ve sıkısık trafıkte Özellikle yazın ayaklarınız harıl harıl yanacaktır.

Sehir ici kullanmak debriyajında bitmesi sebeb olur diye düşünüyorum. Haricinde 100km'de 7lt 8 litre gibi rakamlara hazır olun iyi halden :)

Dip gazda herhalde 9 litre yakar fakat hobi amaclı gazlamasyon ise benzinide düşünmemek gerekir.

Gidon açısı dar bıldıgınız gibi ve artcı selesi rahatsız.


En önemli unsur 2nci el alırken piyasada temizini bulmak ..

Kac model kac binde agır bakımları yapılmısmı zincir dişli ne durumda ve diger önemliside lastik ? 2 lastigi 1 milyar olan motorun lastik tarihine mutlaka bakınız.

Bu arada tecrubenızı sene olarak degil km olarak verirseniz daha dogru olur.

5 senede yagmurda motorunu cıkarmayan tatlı su motorcusuda var 5 senede kar yagsada dısarı motorla cıkan adamda var :)

Önemli olan yapılan km ve size ne kazandırdıgı.

Ben bilerek r6 600r r1 almamak icin kendimi frenliyorum. Bu motorlarda yavaş gitmek inanın pek kolay olmuyor insan basmıcam desede o motorun üstüne cıktıgınızdaki psıkolojı her an adrenalin arıyor.

+ motorun yüksek hızlardaki verdigi güven sizi trafikte dahada tehlikeye sokuyor fakat motorla baş başa kaldıgınızda hepsini unutuyorsunuz . Öyle bir aşk :)

dediğim gibi hobi amaçlı bir motosiklet olucak benim için. trafikte öldürmek yerine otoyolda ve daha önceden gittiğim dağ yollarında virajlarda kullanmak istiyorum.

artçı ile pek işim olmayacak zaten böyle bir motosiklete tercihen 6-7 ay kadar artçı almadan kullanmayı düşünüyorum. hatta bunun için arkaya mono kapak alıcam ve artçı peglerini sökeceğim. kendimden emin oldugum zaman geri takarım :)

bu konuyu bir çok yabancı forumda okudum hatta bir tanesi kırmızı ısığa geldiğinde 170f olan sıcaklıgın, kalkıştan önce 200f e yükseldiğini yazmış. yani ortalama bir dakika içinde 20 derece artış olmuş. 2 yılımı motocross üzerinde geçirdiğim için motosikletle uğraşmasını severim mekanik anlamda, bu sorunada sürekli çalışacak bir fan ile çözüm bulabilirim diye düşünüyorum. mevcut fanlar belli bir sıcaklıktan sonra ya da belli bir hızdan sonra devreye girdiğini okudum. bunların yanına birde sürekli çalışacak ve motorun normal fanının devreye gireceği sıcaklıga ulaşmasını engelleyecek bir fan kurulabilir diye düşünüyorum.

bu motosikleti en fazla ikinci bir motosiklet alana kadar trafiğe sokarım, bunun yanına duke 200 gibi bir şehir haylazı düşünüyorum. kıvrak, ekonomik, seri vb. vb. :)

motosikleti güvendiğim bir ustadan alıcağım. şuan baktığım motosiklet aynı zamanda yakın bir arkadaşım olan bir motosiklet ustasına ait. 40 bin km de olmasına rağmen oldukça diri.

ilk iki senem km olarak değilde ancak yıl olarak verebilirim, trafik tecrübem olmadı çünkü. bilenler vardır susurlukta motocross pisti var. 2 yıl boyunca haftasonları 2 gün motocross yarışcısı abilerimle antrenman tarzı sürüş yaptım. ve ne öğrendiysem o iki senede öğrendim. ondan sonraki senelerimde cbr250r ım ile evden okula gittim geldim genellikle. birde kafama estiğinde hava almak için sürüşlere çıktım. yağmur sorun olmadı ama karlı havada hiç sürüş yapmadım. gerçi istanbulda adam gibi karda yağmadı ben bu motosikleti aldıgımdan beri. motosiklet konusunda pek çevrem olmadığı için istanbulda bu motosiklet hakkında bilgi alabileceğim bir tanıdıgım olmadıgından bu foruma kayıt oldum :)

2 hafta boyunca bir arkadaşımın baykus kasa 1000rr ını kullanma şansı yakaladım, dediğiniz gibi insanların bakışı dahi gaza getiriyor. ama kendi sınırlarnızı bildikten sonra bir sorun olmuyor. şehir içinde o bakışlara mağruz kalıp, o gaz kolunu çevirmeyi çok istedim fakat bi yandanda kendimi frenledim. 2 haftamı kazasız belasız atlattıktan sonrada kendime ait bir supersport almalıyım dedim :)

sahil
12 Haziran 2014, 17:36
öncelikle mrb bu motorlarla ilgili şehir içinde çok zahmet çekilecek motorlardır lanet olsun motor sevgime dersin otobanda dalından bal damlar vesselam yavaş gidilecek ve gündelik kullanılacak makinalar değil zaten zevk keyif için kullanacağını belirtmişsin sorun yok 2 . el alacaksan makinanın sesine dikkat et ayarları tam olmayan motoru alma motorsesi senkronize çıkmalı çatlak ses olmamalı yağını ve suyunu kalitesini ve oranını kontrol et en önemlisi kullanmadan alma 1-2-3 redline yap ve ani duruşlarla iyi kötü durumu çıkar ortayatabi kazalı motorlardan bahsetmiyorum bile bumotoru gündelik kullanırsan canını yersin gündelikte sağa sola gitmeye ufak cc bişey al olsun bitsin zaten tanıdığım herkez böyle yapıyor

CEM.
12 Haziran 2014, 18:55
Hayırlısı olsun ne dıyelım :cat:

Artık söyleceklerım bu kadar daha fazla yorumları r6 sahıbı ve kullanıcısı olan arkadaşlar yaparlar :cat:

Alırsanız fotoları beklıyoruz :cat:

Reşit
12 Haziran 2014, 21:08
Bu tarz motorlarla virajdan zevk almak istiyorsanız temponuz biraz yüksek olmalı. Çünkü üst limitlere çıktıkça daha da yola yapışıyor, insan kendinden geçiyor. Yani ben orgazm seviyesine geliyorum neredeyse. Ama ülkemizde asfaltı kaliteli çok az yol var. Dolayısıyla dağlık yollarda viraj yapmak için çok uygun değiller. Mesela İstanbul'da Riva, Şile vb bir kaç rota var bu motorlarla zevk almak için. Onun dışında otobandaki sıralı 4 silindirin verdiği hazza ben herhangi bir araçta şahit olmadım. Supersport otomobiller bu zevki yaşatabilir, binmediğim için yorum yapamıyorum. Frenleri o kadar kuvvetli ki Barkın abinin dediği gibi tüm kan kelleye toplanıyor. Dün artçımla gezerken biraz sert frenleme yaptım arkada rodeo yaptı, o derece güçlü :) Velhasıl inanılmaz zevk alıyor insan kullanırken. Ama lütfen şehir içinde gazlama arkadaşım, bu dediğim fren falan yalan oluyor şehir içinde. Ben bisiklet gibi gidiyorum neredeyse, biraz terlersin en fazla ama eve sağlam gitmek lazım. Bekleyenimiz var. Hararet olayına gelince motorlar hararet falan yapmıyor sadece sıcaklık yükselip fan açıyor, bununla birlikte deli gibi sıcaklık artışı oluyor ama motorda değil sizde :mrgreen: Heleki bu yaz sıcakların tulum giyiyorsan benim gibi vay haline. Ama olsun her damlasına değer. Spor motorlar farklıdır, binmeyen tahmin edemez, sadece bi tarafını kaşıyıp yorum yapar. Tutkundan vazgeçme, hayırlısı olsun :rendeer:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:05 ----------

n0kNGfZcp5o



He şöyle dağ yollarımız olsa o zaman nasıl zevk verir de, bu sefer karşıdan gelen öküz sürücülerimiz bizim şeridimizde olacağından yine bi çuval incir berbat olur. Bizim yerimiz İstanbul park da 1 saat için 800 lira fiyat çekenler utansın, yazıklar olsun :pr:

enxdesign
13 Haziran 2014, 01:09
Bu tarz motorlarla virajdan zevk almak istiyorsanız temponuz biraz yüksek olmalı. Çünkü üst limitlere çıktıkça daha da yola yapışıyor, insan kendinden geçiyor. Yani ben orgazm seviyesine geliyorum neredeyse. Ama ülkemizde asfaltı kaliteli çok az yol var. Dolayısıyla dağlık yollarda viraj yapmak için çok uygun değiller. Mesela İstanbul'da Riva, Şile vb bir kaç rota var bu motorlarla zevk almak için. Onun dışında otobandaki sıralı 4 silindirin verdiği hazza ben herhangi bir araçta şahit olmadım. Supersport otomobiller bu zevki yaşatabilir, binmediğim için yorum yapamıyorum. Frenleri o kadar kuvvetli ki Barkın abinin dediği gibi tüm kan kelleye toplanıyor. Dün artçımla gezerken biraz sert frenleme yaptım arkada rodeo yaptı, o derece güçlü :) Velhasıl inanılmaz zevk alıyor insan kullanırken. Ama lütfen şehir içinde gazlama arkadaşım, bu dediğim fren falan yalan oluyor şehir içinde. Ben bisiklet gibi gidiyorum neredeyse, biraz terlersin en fazla ama eve sağlam gitmek lazım. Bekleyenimiz var. Hararet olayına gelince motorlar hararet falan yapmıyor sadece sıcaklık yükselip fan açıyor, bununla birlikte deli gibi sıcaklık artışı oluyor ama motorda değil sizde :mrgreen: Heleki bu yaz sıcakların tulum giyiyorsan benim gibi vay haline. Ama olsun her damlasına değer. Spor motorlar farklıdır, binmeyen tahmin edemez, sadece bi tarafını kaşıyıp yorum yapar. Tutkundan vazgeçme, hayırlısı olsun :rendeer:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:05 ----------



n0kNGfZcp5o



He şöyle dağ yollarımız olsa o zaman nasıl zevk verir de, bu sefer karşıdan gelen öküz sürücülerimiz bizim şeridimizde olacağından yine bi çuval incir berbat olur. Bizim yerimiz İstanbul park da 1 saat için 800 lira fiyat çekenler utansın, yazıklar olsun :pr:

Şu video ne zevkliymiş arkadaş ya...

initial-D
13 Haziran 2014, 02:01
bu tarz konularda aklımın almadığı 2 şey var.1 rahatsızlık,2 hararet

geçen yaz 1200cc 4 silindir hava soğutmalı fj1200 kullandım,bu yazda zzr 1100 kullanıyorum.hararet falan yapmıyor motorlar.otoyolda gittiğinden daha yüksek sıcaklıklara çıkıyor,fan açıp düşürüyor,sonra tekrar yükseliyor,fan açınca düşüyor.ş.içi de kullanıyorsan kaliteli yağ ile sık yağ değişimi ve filtre değişimi yaparsın devam edersin.hararette sıkıntı olmaz motor düzgünse.sadece fan açınca grenajdan üflediği havanın sıcağı insanı yorar ama yaz günü zaten 40 derece asfalt üstünde fanın sıcağı öf püf dedirtmez,zaten o sıcağa maruz kalıyorsun bir şekilde.ha benim zzr de dizlik olmadan bindiğimde şasi bacaklara değince oturuşumu biraz daha geri çekmem gerekiyor çünkü el değmeyecek kadar ısınıyor

gidon ve konfor olayına gelirsek 10-12.000km dir fj 1200, hayabusa ve zzr 1100ü günlük kullanıyorum.evden işe işten eve,iş için çarşıda,kız arkadaşımı okuldan alıp okula bırakıyorum annemi işten alıyorum,müşterilere gidiyorum vs.hem istanbul gibi beylikdüzünden beşiktaşa falan değil çarşısı 2km olan ucu başı 10 km yi geçmeyen memlekette.haftasonuda gazlıyorum.birkerede "öfff bu motorlada şimdi ş.içinde gene nasıl gidicem" diye düşünmedim ki 600lük racingden en az 60-70kg ağır makineler.bunların yanında burgman 400ümde oldu cbf 150mde 2 sinide 1 aydan fazla kullanmadım,kullanamadım.yani şehiriçinde 150lik yada scooter ne güzel şeymiş ohh be demedim.bu kişisel bişey tabi.

demem o ki,yazın hararetten gezemezsin,gidonu selesi için ah vah dersin diyenler yüzünden vazgeçme.hararet bir sorun değil,racing konforu gidonu selesi ise göreceli bir kavramdır

Trasabaglar
13 Haziran 2014, 02:08
motoru tanıdık bir ustadan alıcaksın r6 yı emin olmadan babamdan bile almam kazasız belasız sürüşler.

Animal
13 Haziran 2014, 02:23
Bu tarz motorlarla virajdan zevk almak istiyorsanız temponuz biraz yüksek olmalı. Çünkü üst limitlere çıktıkça daha da yola yapışıyor, insan kendinden geçiyor. Yani ben orgazm seviyesine geliyorum neredeyse. Ama ülkemizde asfaltı kaliteli çok az yol var. Dolayısıyla dağlık yollarda viraj yapmak için çok uygun değiller. Mesela İstanbul'da Riva, Şile vb bir kaç rota var bu motorlarla zevk almak için. Onun dışında otobandaki sıralı 4 silindirin verdiği hazza ben herhangi bir araçta şahit olmadım. Supersport otomobiller bu zevki yaşatabilir, binmediğim için yorum yapamıyorum. Frenleri o kadar kuvvetli ki Barkın abinin dediği gibi tüm kan kelleye toplanıyor. Dün artçımla gezerken biraz sert frenleme yaptım arkada rodeo yaptı, o derece güçlü :) Velhasıl inanılmaz zevk alıyor insan kullanırken. Ama lütfen şehir içinde gazlama arkadaşım, bu dediğim fren falan yalan oluyor şehir içinde. Ben bisiklet gibi gidiyorum neredeyse, biraz terlersin en fazla ama eve sağlam gitmek lazım. Bekleyenimiz var. Hararet olayına gelince motorlar hararet falan yapmıyor sadece sıcaklık yükselip fan açıyor, bununla birlikte deli gibi sıcaklık artışı oluyor ama motorda değil sizde :mrgreen: Heleki bu yaz sıcakların tulum giyiyorsan benim gibi vay haline. Ama olsun her damlasına değer. Spor motorlar farklıdır, binmeyen tahmin edemez, sadece bi tarafını kaşıyıp yorum yapar. Tutkundan vazgeçme, hayırlısı olsun :rendeer:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:05 ----------

n0kNGfZcp5o



He şöyle dağ yollarımız olsa o zaman nasıl zevk verir de, bu sefer karşıdan gelen öküz sürücülerimiz bizim şeridimizde olacağından yine bi çuval incir berbat olur. Bizim yerimiz İstanbul park da 1 saat için 800 lira fiyat çekenler utansın, yazıklar olsun :pr:

aklımdan geçeni yazıya dökmüşsün. gerçekten teşekkürler. bahsettiğim dağlık yollar şile riva arasındaki yoldu. sadece o yolda viraj dönmek için o motosiklet alınır :) arındırılmış bölge gibi tek tük araç geçiyor, keskinide var genişide var virajın :) bir rotada sarıyerden yukarı çıkınca var koç üniversitesi felan var yukarıda ordaki yol rivaya göre biraz daha kötü fakat yinede eğlenceli yollar. bu yollardan defalarca arabayla geçip her geçişimde motosikletle gidebilseydim keşke derim :)

şehir içinde gazlamak hiç bir zaman yapmayacağım şey. hem mantığı yok, en cahil insan bile biliyo o altındaki aletin güçlü oldugunu, bunu göstermeye gerek yok.

bu yorum için teşekkür ederim, eğer istanbuldaysanız motosikletimi aldıktan sonrada tanışmak birlikte sürüş yapmak isterim. iyi akşamlar :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:10 ----------


bu tarz konularda aklımın almadığı 2 şey var.1 rahatsızlık,2 hararet

geçen yaz 1200cc 4 silindir hava soğutmalı fj1200 kullandım,bu yazda zzr 1100 kullanıyorum.hararet falan yapmıyor motorlar.otoyolda gittiğinden daha yüksek sıcaklıklara çıkıyor,fan açıp düşürüyor,sonra tekrar yükseliyor,fan açınca düşüyor.ş.içi de kullanıyorsan kaliteli yağ ile sık yağ değişimi ve filtre değişimi yaparsın devam edersin.hararette sıkıntı olmaz motor düzgünse.sadece fan açınca grenajdan üflediği havanın sıcağı insanı yorar ama yaz günü zaten 40 derece asfalt üstünde fanın sıcağı öf püf dedirtmez,zaten o sıcağa maruz kalıyorsun bir şekilde.ha benim zzr de dizlik olmadan bindiğimde şasi bacaklara değince oturuşumu biraz daha geri çekmem gerekiyor çünkü el değmeyecek kadar ısınıyor

gidon ve konfor olayına gelirsek 10-12.000km dir fj 1200, hayabusa ve zzr 1100ü günlük kullanıyorum.evden işe işten eve,iş için çarşıda,kız arkadaşımı okuldan alıp okula bırakıyorum annemi işten alıyorum,müşterilere gidiyorum vs.hem istanbul gibi beylikdüzünden beşiktaşa falan değil çarşısı 2km olan ucu başı 10 km yi geçmeyen memlekette.haftasonuda gazlıyorum.birkerede "öfff bu motorlada şimdi ş.içinde gene nasıl gidicem" diye düşünmedim ki 600lük racingden en az 60-70kg ağır makineler.bunların yanında burgman 400ümde oldu cbf 150mde 2 sinide 1 aydan fazla kullanmadım,kullanamadım.yani şehiriçinde 150lik yada scooter ne güzel şeymiş ohh be demedim.bu kişisel bişey tabi.

demem o ki,yazın hararetten gezemezsin,gidonu selesi için ah vah dersin diyenler yüzünden vazgeçme.hararet bir sorun değil,racing konforu gidonu selesi ise göreceli bir kavramdır

bu iki konuda size hak veriyorum.
performanslı aletleri kullanıyoruz. nazını çekicez biraz. en olmadı dizliğimizi ya da deri pantolonumuzu giyicez sorunu çözücez :)

diğer yandan, gidon mesafesi olayı hem garibime hemde komiğime gider hep, 20-25 km den sonra gidon çevirerek manevra yapan birisi varmı aramızda ? ben kalkıs ve park manevraları hariç gidonu oynattıgımı pek hatırlamıyorum. o 20 km hıza çıkana kadarda gidon açım az oluversin sorun değil :)





motoru tanıdık bir ustadan alıcaksın r6 yı emin olmadan babamdan bile almam kazasız belasız sürüşler.

ustam hem tanıdık hem de yakın bir arkadaşım :) daha düşük km li ve fiyatıda 2-3 bin lira düşük motosikletlerde buldum ama yine güvenemedim 2-3 bin için sonradan başımın ağrımasına değmez dedim :)

Animal
19 Haziran 2014, 15:18
Merhaba arkadaşlar. 1 haftadır motosiklet mağazalarını gezmekteydim. modelleri gördükçe kafam karışmaya başladı :D yamaha r6 ya alternatif olarak gsxr 600 lere bakmaktayım şuan. hem fiyat olarak hemde boyut olarak beni cezbetmek üzere :D hayalimdeki motosiklet r6 olmasına rağmen maddi olarak bu motosiklete yönelmeyi düşünüyorum. beğendiğim 2 motosiklet arasında 4 bin lira gibi bir fark var. üstelik baktıgım r6 nın hiç bir ekstrası yokken gsxr600 de koruma demirleri, kısa spoar manetler, siyah ön cam ve egzoz var.

muhtemelen kararımı gsxr600e çevireceğim. fakat motosiklet gri-siyah renklerinde sizce trafikte görünürlük açısından çok sıkıntı yaşarmıyım, malum r6 kırmızı- beyaz renklerde gayet dikkat çekici.

biyeybaraküs
25 Haziran 2014, 03:08
http://www.motosiklet.net/forum/kaza-raporu/131576-cok-feci.html
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/131935-yeni-evli-ciftin-korkunc-sonu.html

Animal
09 Temmuz 2014, 14:28
http://www.motosiklet.net/forum/kaza-raporu/131576-cok-feci.html
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/131935-yeni-evli-ciftin-korkunc-sonu.html

bu konulardan sonra motosiklet almaktan vazgeçtim. kendime bir çift profesyonel koşu ayakkabısı alıp her yere koşarak gitmeye karar verdim. ::stupid::::stupid::