PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yamaha Yamaha MT 125 - Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13

Sopotymer
04 Şubat 2015, 09:32
Yok artık, malum sitede 2. El 2014 model 12.000 TL isteyen simsarlar var.

grytamay
05 Şubat 2015, 15:21
http://i.hizliresim.com/L2Gnbj.jpg (http://hizliresim.com/L2Gnbj)
http://i.hizliresim.com/OkaL15.jpg (http://hizliresim.com/OkaL15)


dun bende aranıza katıldım vitesli motor kulanmaya baslayalı 1 hafta oldu cok acemıyım ısınmaya calısıyorum=)
bana yardımcı olursanız sevınırım yapmam ve yapmamam gerekenler konusunda yesıl mıodan mt-125 gectım

JafJaf
05 Şubat 2015, 17:37
Koruma takozu taktırabilirsin, manetin teki 50 kusur tl elcik koruma da olabilir.

hakan2651
06 Şubat 2015, 09:58
hayırlı olsun. Alış zamanınız çok iyi malum yeni fiyatlar uçuşta :)

iduzen
06 Şubat 2015, 10:44
aramıza hoş geldin bro @grytamay

grytamay
06 Şubat 2015, 11:42
tesskur ederım herkese her bındıgımde daha zevk alıp alısıyorum ekranda vıtes gostergesı olsaydı cok mutlu olcaktım benım gıbı bır acemı ıcın zor ama alısıyorum hergun=)
arkada plaka olmadıgı ıcın sanırım cok camur atıo bana=)

Faen
07 Şubat 2015, 02:48
Hayırlı uğurlu olsun. Tekerin düz bassın.
Bir an evvel plakanı al. Fakat plaka olsa da çok çamur atıyor arkaya :) Viteslere bir hafta içinde alışırsın, göstergeye ihtiyaç kalmaz.

rebelrider67
07 Şubat 2015, 03:16
Arkadaşlar motosikletin fiyatı şişirilmis gibi geliyor bana sizce 2015 fiyatları nasıl ve motoru bu fiyatlara çıkaran rakiplerinden ayıran özellik sizce nedir

TOTEMONS
07 Şubat 2015, 03:38
Tarih aynen şöyle yazacak.
2014 model efsane 125 lik.2015 model piyasada bulunmuyor çünkü hiç satmadı...!!!

iduzen
07 Şubat 2015, 11:37
fiyat konusunda herkes söyleniyor ama mt-125 geçen sene Avrupa fiyatının altında bir fiyattan satılıyordu, şimdi Avrupa fiyatı ile eşitlediler. bu beklenen bir şeydi zaten, ama tabi ki Avrupalı birisinin alım gücü ile bizim alım gücümüz bir değil bunu da kabul ediyorum.

grytamay
07 Şubat 2015, 18:17
125 motora 10 bin verilmez dıyen arkadslarım motoru yakından gorunce oha ustune bınınce yok artık dedıler 125likten fazlası var dedıler gucu ıcın=)

bıde bı sorum olcak hız 188 gosterıo o hıza ulasamaz demı=) ?

rebelrider67
07 Şubat 2015, 18:32
125cclik tek silindir bi makinanın 130ü görmesi bile riskli bir şey ki mt 125in 100 üzerindeki hızlarını pek güvenli bulmuyorum ki 188 hıza çıkacağına da gözümle görmeden inanmam ve gözümle göreceğime % 1 ihtimal bile vermiyorum

grytamay
07 Şubat 2015, 18:51
188 hız hikayemı yanı? yapamazmı?

rebelrider67
07 Şubat 2015, 18:59
Bu motosiklet başlangıç motosikleti ve 125cc 188 hızın imkanı yok

grytamay
07 Şubat 2015, 19:04
anladım tesskurler.

rebelrider67
07 Şubat 2015, 19:07
rica ederim :)

grytamay
07 Şubat 2015, 19:13
bian cok sevınmıstım :D hehe

s.e.c
07 Şubat 2015, 19:26
12000 li rakamlar tabiki bu motora fazla gibi görünebilir ama herşey motor hacmi değildir. Yakından gidip incelediginizde malzeme iscilij kalitesi direkt belli ediyor kendini. Şimdi z250 sl o fiyattan aşağı alinabiliyorken mt 125 saçma gibi gelsede iki motor arasında kesinlikle kalite ve donanim farki var. En basiti mt de direkt ters çatallar, fonksiyonel gösterge, ve belkide125 cc nin en iyi frenleri dikkat çekiyor.
Ben olaam z250sl alirim ama mt 125 alan arkadaslarada asla yanlis tercih demem. Güle güle, kazasiz binin insallah :)

rebelrider67
07 Şubat 2015, 19:35
Ne kadar kaliteli olursa olsun bu motora 12bin tl çok çok fazla bir fiyat ve 2014de yakaladığı satış rakamlarının yarısını yakalayabileceğini sanmıyorum bu fiyatla

grytamay
08 Şubat 2015, 21:06
http://i.hizliresim.com/dnojbX.jpg (http://hizliresim.com/dnojbX)

http://i.hizliresim.com/rgjYVz.jpg (http://hizliresim.com/rgjYVz)
ıs yerınden bı abımızın aldıgı motoru ıle cocukları uyuturken altakıde bugn ygmura rgmen motoruma ısınırken aprıla rs4 cok hos ama ınsan bole yuksek ses bklerken tır tır sesı dısında guzel lastıkler mt ıle aynı boylarıda ama mt de daha ırı gorunuyor cok sasırdgım bı noktada aprılada benzın gostergesı yokmus sarı ısık beklenıormus=)

eraksoy
09 Şubat 2015, 00:52
İki haftadır çıakrtamıyorum garajdan, :(

eee
09 Şubat 2015, 09:31
:) 188 göstermesinin nedeni açılışta ekran testi yapması. 7 segment (7parçalı rakam) rakam göstergesi derler ona. her segment sorunsuz çalışıyomu diye yakıyo onları 8 göstermek istediği için değil :).
2015 absli versiyon bekliyordum. bu fiyattan sonra aklımdan çıkardım.

okan4037
09 Şubat 2015, 09:42
motorumu r25le takas için bayiye satmış bulunmaktayım. ALLAH izin verirse ilk partiden alacağım

grytamay
09 Şubat 2015, 12:16
motordan fazla anlamıyorum ama absye gerek yok gıbı gordugum kadarıyla cok guzel kıtlenıor frenler baya test yaptık kayma bıle cok az ıslak zemınde

eraksoy
09 Şubat 2015, 15:21
motorumu r25le takas için bayiye satmış bulunmaktayım. ALLAH izin verirse ilk partiden alacağım

Bayi motorunuzu kaça aldı. Bende bayiye vermeyi düşünüyorum. Motoru

grytamay
09 Şubat 2015, 15:35
yenı motorları neden verıyosunuzki?

Darkin
09 Şubat 2015, 18:09
tesskur ederım herkese her bındıgımde daha zevk alıp alısıyorum ekranda vıtes gostergesı olsaydı cok mutlu olcaktım benım gıbı bır acemı ıcın zor ama alısıyorum hergun=)
arkada plaka olmadıgı ıcın sanırım cok camur atıo bana=)

Yazdıklarım tamamen şahsi görüşüm. Acemilik döneminde bile olsa, vites göstergesinin bence sürücüye çok az faydası var. Hatta yokluğu daha faydalı. Zira yoldayken göstergeye bakmanın herhangi bir getirisi yok. Hangi viteste olduğunu "kontrollü" şekilde bilmen gereken yer durduğun an (birinci vites). Bilinçaltında zaten hangi viteste olduğunu kısmen biliyor ve aynı zamanda motor devrini dinliyor oluyoruz. Bu zamanla gelişen bir şey, başta hangi viteste olduğunu ezberleyerek başlar genelde insanlar, sonra bu çok kısa bir süre sonra efor sarfetmediğin bir ezber haline gelir. O yüzden boşver, bence iyi ki yok vites göstergesi, olsa ben de bakardım galiba. :f

Majeonline
10 Şubat 2015, 01:26
İyi geceler. Bugun bende 1000 km de 2014 model mat gri mt-125 ile araniza katildim. Motoru bu forumdan @ertandu nickli arkadasimdan aldim. Kendisine burdan bir kez daha tesekkur ederim. Uzun suren devir islemlerinden sonra motoru evime kadar getirdi. Acemi oldugum icin trafige cikmaya pek cesaret edemedim ama gece biraz turladim tabi cok fazla gazlayamadim yinede motor beni buyulemis durumda. Motorun 1000 km bakimini yaptirdiktan sonra motorla ilgili tecrubelerimi daha fazla paylasmayi dusunuyorum.

grytamay
11 Şubat 2015, 14:40
aranızda lastiklere şerit çeken varmı guzel duruyormu arkadaslar?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------


İyi geceler. Bugun bende 1000 km de 2014 model mat gri mt-125 ile araniza katildim. Motoru bu forumdan @ertandu nickli arkadasimdan aldim. Kendisine burdan bir kez daha tesekkur ederim. Uzun suren devir islemlerinden sonra motoru evime kadar getirdi. Acemi oldugum icin trafige cikmaya pek cesaret edemedim ama gece biraz turladim tabi cok fazla gazlayamadim yinede motor beni buyulemis durumda. Motorun 1000 km bakimini yaptirdiktan sonra motorla ilgili tecrubelerimi daha fazla paylasmayi dusunuyorum.
hayırlı olsun kardes kazasız belaasız sür=)

emre xt125
11 Şubat 2015, 14:54
arkadaşlar elimde 2014 model orijinal yzf egzozu var 2,800 km kullanıldıktan sonra çıkarıldı. mt ile de birebir uyumlu olduğu için size de haber vermek istedim almayı düşünen olursa iletişim e geçebiliriz.

Darkin
11 Şubat 2015, 16:02
İyi geceler. Bugun bende 1000 km de 2014 model mat gri mt-125 ile araniza katildim. Motoru bu forumdan @ertandu nickli arkadasimdan aldim. Kendisine burdan bir kez daha tesekkur ederim. Uzun suren devir islemlerinden sonra motoru evime kadar getirdi. Acemi oldugum icin trafige cikmaya pek cesaret edemedim ama gece biraz turladim tabi cok fazla gazlayamadim yinede motor beni buyulemis durumda. Motorun 1000 km bakimini yaptirdiktan sonra motorla ilgili tecrubelerimi daha fazla paylasmayi dusunuyorum.


Hayırlı uğurlu olsun Maje, güle güle kullan.

Majeonline
11 Şubat 2015, 16:33
Tesekkur ederim akadaslar.

Sigorta yaptiracagim ama sigorra fiyatlari cok fazla cikiyor en dusuk 270 tl buldum digerleri 400 tlden basliyor ne yapmaliyim cok degil mi bu fiyatlar.

Sizler kaca yaptirdiniz sigortanizi?

grytamay
11 Şubat 2015, 17:06
Tesekkur ederim akadaslar.

Sigorta yaptiracagim ama sigorra fiyatlari cok fazla cikiyor en dusuk 270 tl buldum digerleri 400 tlden basliyor ne yapmaliyim cok degil mi bu fiyatlar.

Sizler kaca yaptirdiniz sigortanizi?

ben sym mio scooterımı 78 tl yaptırmıstım =) sigorta fiyatı calınma teror olayı felan dıe kapsamı artıkca parasıda artıor dıe blıoyorum kendı motoruma bende yaptırmadım daha

eraksoy
11 Şubat 2015, 20:32
Vitese fazla takılmayım. Zamanla beyin adapte oluyo, giderken motor sesi kaçbinde olduğunuza göre beyin diyo bu vitesdesin. ;)

Darkin
12 Şubat 2015, 11:36
Ben MT-125 sahibi olduğumda, sigorta şirketleri motorsiklete dair model bilgisi kayıtlarına ulaşamadıkları için 1000 lira gibi bir şey istemişlerdi, hakikaten çalınmaya karşı sigortalatmak istesek şunu en ucuz nereden yaptırırız arkadaşlar.

yosemite
12 Şubat 2015, 12:04
Arkadaşlar bende Mt125 imi dün aldım. Havalar ısınana kadar tecrübemi arttırmaya çalışacağım, umarım güzel havalarda beraber aktiviteler yapabiliriz.
Bir sorum olacak motoru alır almaz yapmam veya almam gerek birşey var mı? Lastik basınçlarını ayarlamak dışında :)

iduzen
13 Şubat 2015, 17:05
yapman gereken özel bir şey yok, dediğin gibi hava basınçlarını bi kontrol et, sonrada sakin sakin ilk 1000 km'ni geçirmeye bak.

huzursuz
16 Şubat 2015, 12:15
Soğuk havalar veya yağmur çamur çok sıkmasın canınızı :) Daha 500km yeni gördüm. Çok kullanma imkanım olmadı. Şu ana kadar 30 Ocak'ta Sancaktepe Halkalı Sancaktepe yaptım. 8 Şubat'ta Sancaktepe Şile Sancaktepe ve en son olarakta 15 Şubat'ta Sancaktepe - Saklıgöl - Şile - Sancaktepe yaptım. Bunun dışında kısa mesafe ufak tefek dolaşmalarım oldu :)
https://scontent-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/10980711_10155126021390332_7211211035545756271_n.j pg?oh=ae07024e759db91c57fbcdb6d8f4c990&oe=5596AEFD https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t34.0-12/10968024_10155122509735332_735323688_n.jpg?oh=bb70 ca429481524be49ef974d8dadd58&oe=54E34E34&__gda__=1424174720_9240596b476b32cc5e98d11081eea0e 1

Motorun aksesuar konusuna gelince fikirlerimi paylaşmak istiyorum.

Koruma takozu bence şart. Biraz tuzlu ve yan sanayisi yok. Yaklaşık 450 tl gibi bir bütçe ayırmak gerekiyor. Ben bunu özellikle taktırmayı planlıyorum. Sebebi bunlara sis farıda oturtmak istiyorum. Böylelikle daha dikkat çeken bir araç olur. amacımız maksimum görünür kılmak. Birde özellikle yağışlı günlerde bazı araç farları gözümü aldığı için yoldaki çukur engebeli zemin vb yerleri daha rahat fark etmek istiyorum. Sonraki motorumda bu sis farlarını söküp kullanırım ;)

Elçik koruma ve siperi. Kesinlikle şart. Zaten çıplak olduğu için deli gibi rüzgar yiyoruz :D Bare ellerimiz donmasın :) Bu da ne yazık ki pahallı bi aksesuar ve bir koruma takozu kadar masrafı var hatta biraz daha fazlası. ben Held Air N Dry eldiven kullanıyorum. Şile yolunda ortalama 6 dereceli havada bu eldivenler sadece 30-45 dk dayanabildi sonradan ellerimde soğuk hissedilir oldu. elçik koruma ile bu sorunu ciddi bir şekilde çözeceğime inanıyorum.

Motor çamur sıçratmaya bayılıyor :( Bu durum şu anda yamahanın kronik olayı gibi :) mt 07 ve tracer'ın da yapısı bizimki gibi. Ebayde bu tarz ürünler mevcut ama motoru temizlemeyi seviyorum şu anda bunu çok şart görmüyorum :D

Depo üstü çanta ve topcase. Çok luzumsuz pahallı aksesuarlar ve gerek yok. Şu anda sırt çantası ile dolaşıyorum. Çantamda en kötüsü arka zincir kilit ile ön disk kilit duruyor ama uzun mesafede ağrı yapıyor. Çanta öyle veya böyle şart. Ama muhtemelen bez su geçirmeyen kuyruk çantalarından veya sosislerden alcam. Bu sayede bir sonraki motorumdada kullanabilirim sorunsuz bir şekilde.

Radyatör koruma gerekli mi bilemedim. Ben luzumsuz gördüm ve bulaşmayı planlamıyorum. Motorum kaskolu olurda bi taştan dolayı birşey olursa kaskodan tamir ettiririm düşüncesi ile çok sıcak bakmıyorum. Zaten çok hız yapmıyoruz. Radyatörün bulunduğu yere önden bi taş geliyorsada allahtan oraya geldi bana gelmedi diye şükrederim zaten :P

Zincirlerimi daha yağlamadım. Temizlik olarakta fotoğraflardan görebileceğiniz gibi 8 lt el pompalı cihaz ile su tutuyorum ve 3 farklı bez ile farklı bölgeleri silip kuruluyorum. Çok aşırı çamura bulanan hareketli yerleri bol su tutup pisliğini attırıp kuruttuktan sonra wd 40 sıkıyorum o kadar. Motul E2 moto wash aldığımda arada bir onunla yıkamayı düşünüyorum. Bu detaylı temizliktede gaz yağı ile zinciri temizleyip sonrasında Motul C2 ile yağlarım muhtemelen. Bu ay artık ekstra masraf için bütçe kalmadığından ay başını 4 gözle bekliyorum :P

Şu ana kadar yakıt tüketimim yol bilgisayarında ortalama 2.0 lt/100 km gözüküyor. İlk 50 km'de bu değer 4.1 lt civarındaydı. Çok merak eden ve uzun süre rolantide çalışmalar falan tüketimi hoplatmıştı. Şu ana kadar rodaja özen gösteriyorum. 6bin rpm'i 3 kere geçti sadece bunlarda çok kısa süreliydi. Rodaj esnasında 6nci vites 6bin rpm üstünde benim gibi 100kg luk bi sürücü ile 80+ civarında takılıyor motor. Yokuş aşağı bu rakam daha da artıyor. Maksimum 104 gördüm o da zorunlu şile yolunda kamyonu sollayan kamyonu sollayan kamyonun beni sıkıştırmasına izin vermemek içindi :)

Lastikler güzel ama yağmurlu akşamlarda şelale gibi asafalt üstünde akan su da kaydım. Bu Acıbademden Çamlıca'ya çıkarken E5 üstünden geçtiğimiz köprünün ordaki ışıklardan kalkıp sola doğru dönerken :) ama motor dengeli hemen toparlıyor kendini. Bi de çamurlu yola hiç gelmiyor :P Saklıgöl etrafında ki yolda dolaşıyım dedim cumartesi yağışından dolayı deli çamurdu arka teker kafasına göre takılmaya başlayınca zorlamanın anlamı yok gelecek sene tnr aldığında dolaşırsın buraları dedim ve hemen döndüm :D Özet geçmek gerekirse asfalt için çok güzel lastikler. Islak zeminde lastiklerin 20% gibi bir tutuş kaybı yaşadığını unutmayın. Yatan lastiğin tutunma yüzeyi yattığınız oranda azalır. Yağışta ben iyice yatacam diyorsanız bunları bi kafanızdan hesaplayın ;)

Tekeriniz düz bassın. Pazartesi sendromunu motor geyiği yaparak atlatmaya çalıştım :)

yosemite
16 Şubat 2015, 12:31
İlk motorum, ilk izlenimler:
Cumartesi akşamı hava kararmadan MT 125 imi Daytonadan aldım. Motor kullanmaya yeni başladığım için en büyük endişem kalkışlarda yaşayacaklarım idi;fakat korktuğum gibi olmadı. Ya debriyaj iyi ayarlıydı ya da ben umduğundam daha iyi adapte oldum motora. Vites geçişleri çok rahattı. İlk durak tabii ki benzin istasyonu oldu. 48 tl ye depoyu doldurduktan sonra klasik olarak pompacıya verilen hayırlı olsun bahşişi ardından Ortaköyden Bebeğe kadar kısa bir gezi yaptım. Ardından şişlide ki evime doğru istikametimi değiştirdim. Kuruçeşmede trafik başladı ve korktuğum dur kalklar ile yüzleşmeye başladım. Dur kalk yaptıkça motora daha iyi alıştım. Kullanımı rahat bir motor. Arabalar ile sırada beklerken yanımdan geçen harley li bir abinin önderliğinde trafiği yararak ilerledik. Ortaköyden yıldız yokuşuna çıktım. Yokuş çıkarken 3. viteste zorlanmadan tırmandık ki boyum 185 cm ve kilom 106 kg. Yerler biraz kaygan olduğu için çok küçük viteste virajlı yıldız yokuşunu tırmanmak istemedim. Bu arada sinyallere alışmakta zorlandım, durmadan kornaya bastım yanlışlıkla :) Motorun sesi sandığımdan daha tiz bir ses ve sanki arada tizleme artıyor bunu zaman içinde daha anlayacağımı umuyorum. rodaj da olduğumdan 6000 deviri geçmemeye özen gösterdim genelde 4-6 bin arası kullandım. Lastiklerin mum kaplı olmasını bilmek virajlara girerken bir tedirginlik verdi ama sıkıntısız döndük hepsini. Hava karardığında evime vardım. Farlar biraz ileriyi aydınlatıyor gibi geldi, bilmiyorum sizin motorlarınızda nasıl? bunun bir ayarı var mı? ya da standardı? 15 kilometrelik kısa yolculuğum sırasında en çok zorlandığım noktalar sinyal düğmesini kullanmak ve aynaların ayarları oldu. Sinyal düğmesine alışacağım tabii ki de fakat şu aynalarım biraz gevşek galiba. Sizin aynalarınız nasıl? Gidona bağlandığı yerden kendi etrafında biraz döndürerek sıktım fakat bu da en alttaki somonun kırılma ihtimalini aklıma getirdi. Evimin yanındaki kapalı ispark otoparkına bıraktım motoru. Aylık 80 tl gibi bir fiyat verdiler. Yetkiliye ulaşamadığım için abone olamadım ama en iyi yer orası gibi geliyor.

Özetle bence kolay alışılan kullanımı kolay bir motorsiklet. Yolda dikkat çekiyor kesinlikle. İlk motor tercihimin ne kadar doğru olduğunu kanıtladı.

not: bu arada daha önce vites göstergesi olsa falan diye konuşulmuştu fakat ben hiç ihtiyaç duymadım, motoru dinlemek vites tercihi için yeterli bence. Durduğun zaman birinci vitesin zaten yeri belli :)

İleride görüşmek üzere.

iduzen
16 Şubat 2015, 17:50
@huzursuz ben de bir süredir sis farı olayını düşünüyorum, ama senin gibi koruma demiri değil de direkt var olan farın altına monte edilebilir minin peşindeyim. hiç araştırdın mı, nasıl bir far düşünüyorsun?

huzursuz
16 Şubat 2015, 18:23
@huzursuz ben de bir süredir sis farı olayını düşünüyorum, ama senin gibi koruma demiri değil de direkt var olan farın altına monte edilebilir minin peşindeyim. hiç araştırdın mı, nasıl bir far düşünüyorsun?

Valla abi koruma takozu olduğunda demire zaten direk monte oluyor en kötüsü ayrı bir aparat ayarlıyor usta hemen. Arkadaşın crf250l'sinde öyle olmuştu. Ama direk far altına hiç düşünmedim. Ama o bölge için ya orjinalini bozmanız gerekecek akıllı vida vs ile tutturmak için yada cam somonlarından vb bi yerden sarkıtmanız gerekecek gibime geliyor. Ben zorunlu aksesuar dışında kalanları hep daha sonrasına da yönelik almayı planladığım için farklı tarzda araştırmadım hiç.

Benim aklımda ki gayet basit abi :) Bakalım takoz montajından sonra alan kalırsa şöyle bişey düşünüyorum
http://s24.postimg.org/vtfbwyxfl/cilginproje.jpg (http://postimg.org/image/vtfbwyxfl/)

yosemite
16 Şubat 2015, 21:54
https://imagizer.imageshack.us/v2/529x725q90/912/GAB6Ks.jpg
Biraz inceledim de koruma demiri montajında ya far için yer kalmayacak ya da egzoz montaja izin vermeyecek gibi duruyor.

Majeonline
17 Şubat 2015, 04:48
selam arkadaşlar bugun 5-6 gün süren yağmurlardan sonra 2. kez kullandım motorumu.

eve gelip motoru park ettikten sonra telefonun ışığıyla altına baktım ve resimlerde görülen 2 adet hortum dikkatimi çekti. birinin ucundan yağımsı bişey vardı.

bu konu hakkında bilgisi olan var mı? nedir bunlar yoksa motorumda herhangi bir problem mi var acaba?

bu arada yakıt olarak ne kullanıyorsunuz 95-97? ve 1000 km bakımında neler yapılıyor ücrerti nedir?

http://i.hizliresim.com/AAndEz.jpg (http://hizliresim.com/AAndEz)
http://i.hizliresim.com/07lo8R.jpg (http://hizliresim.com/07lo8R)
http://i.hizliresim.com/4L1vDp.jpg (http://hizliresim.com/4L1vDp)

iduzen
17 Şubat 2015, 10:54
@majeonline motorunda herhangi bir problem yok bütün mt-125'lerde var o hortumlar. bu arada ben yakıt olarak 95 kullanıyorum ama deponun bitmesini sağlayabilirsem bi 97 ile fulleyip deneyeceğim, kullanım klavuzunda yakıt önerisi var mıydı hatırlamıyorum. klavuz elinin altında olan arkadaşlardan biri bakıverse çok iyi olur, internette bulamadım.

beycank
17 Şubat 2015, 12:40
merhaba arkadaşlar;

uzun zamandır motor almak istiyorum, a2 ehliyeti 2011'de aldım. fakat maddi durumlardan dolayı henüz motoru alamadım. Artık en geç seneye bütçeyi bir şekilde ayarlamaya çalışıp almak istiyorum. İlk motorum olarakta mt 125'i düşünüyorum. Çoğu kişi memnun gibi. Fakat geçen seneye göre fiyatı biraz arttı. Biraz masraflı olacak gibi geliyor. Kaskdı, korumalıklardı derken, fiyat sanırım 15 bin'e kadar çıkacaktır. İlk motorum olacağı için ikinci elmi alsam yoksa sıfırmı alsam bunu düşünüyorum hep. Sizin bu konudaki yorumlarınız nedir arkadaşlar.

grytamay
17 Şubat 2015, 16:03
butcenız varsa tabıkı alın baslangıc ıcın baya guzel bı motor =) viteslere baya alıstım bu arada gosterge olmadıgı baya ıyı oldu sanırım

eraksoy
17 Şubat 2015, 23:35
O hortumlar kötü görünüyor diye kestim ben onları, artık görünmüyorlar, :) kullanma klavuzu 95 oktan diyo

ertandu
18 Şubat 2015, 00:27
Kullanma kılavuzu minimum 95 oktan diyor 97 oktan motor için daha iyi olur bence 97 kullanın imkan varsa nasılsa az yakıyor :)

Tech_N9ne
18 Şubat 2015, 01:15
Arkadaşlar o sarkan hortumlar biri benzin tahliye hortumu diğeride akü suyu tahliye hortumudur. Kesmemenizde fayda vardır kesilecek olsaydı onca japon mühendisler zaten keserdi :)

dyavol-77
18 Şubat 2015, 01:45
Arkadaşlar o sarkan hortumlar biri benzin tahliye hortumu diğeride akü suyu tahliye hortumudur. Kesmemenizde fayda vardır kesilecek olsaydı onca japon mühendisler zaten keserdi :)

Bi düzeltme yapayım....Akü sulu olmadığı için (kuru tip akü)....hortumlardan biri benzin depo havalandırma hortumu diğeri yağ karter havalandırma hortumu (arkadaş motorunu sıkıştırmış ki yağ tahliye hortumundan ''yağ damlatmış''....:bounce: