admin
29 Mayıs 2014, 14:52
Kim olduğumuzu, nasıl ve ne şekilde yaşadığımızı yansıtmayı pek severiz millet olarak. En samimi arkadaşımıza bile cüzdanımızdan çıkarıp, ne işle meşgul olduğumuzu, altında adres ve telefon yazan bir küçük bilgi notu olan kartvizitimizi iftiharla tutuştururuz eline…
Aynı kaskın altında farklı motosikletlerin üzerinde de olsak, bizim kartvizitimiz tektir motorcu olarak. O da; tepeden tırnağa güvenlik donanımlarımızla kendimizi sergilemek. Gazetemizin ilk sayfalarından beridir hep motosiklet modasından bahsedip duruyoruz. Kasklar, ceketler, eldivenler, botlar, bellikler ve daha nice koruma aksesuarları.
Moda kelimesi daha çok bayanların tetiklediği bir kavram olsa da, motosiklet üzerinde bay-bayan, din-dil, ırk ve millet kavramı ortak olduğundan herkesi kapsayan bir olgu. Önemli olan bu modaya ne kadar sadık kaldığımız.
Motorcunun kartviziti; sadece kendi üzerindeki kuşanımla değil, kullandığı motosikletin nasıl aksesuarlarla süslendiğiyle de yakından ilgili…
Benim motosikletim crusier tipi, kendi zevkime göre eklediğim, çantalar, cam, ayna ve koruma demirleriyle bana has bir tarz yansıtıyorum. Buna custom deniyor. Motosikletime olan saygımı ona gösterdiğim özenle belirtiyorum. Crusier motorlarda illa ki deri aksesuar olacak, yan veya arka çantalardan, elciklerde sallanan deri püsküller bu işin raconunu tamamlıyor. Asla bu tip bir motorun arkasına pizzacı çantası takamazsınız.
Enduro dediğimiz dağ-bayır ve doğa ortamı güçlü ve yüksek motorlara da deri çanta koymak abes olur. Çarpmaya, devrilmeye karşı daha dayanıklı, pas ve korozyona karşı sağlam, alüminyum ve çelik destekli çantalar bu motorlar içindir. Kullanan arkadaşların da aynı şartlara bağlı kask, eldiven, mont ve bot gibi üzerindeki donanımı daha farklıdır.
Uzun bir geziden dönen endurocu üzerindeki çamur, toz toprak ne varsa onunla kendini lanse eder. Bu doğal kirlilik aslında onun kartvizitidir.
Race dediğimiz yarış tarzı motosikletlerin, yüksek hıza elverişli aerodinamik yapılarını destekleyen, motorcu modası vardır. Full kask dediğimiz renkli vizörlü tamamen kapalı ve rüzgar sesini azaltan bir yapısı, vücuduna yapışan montu, mutlaka bir bel koruması ile kendini ifade eder. Bu robocop görüntüsü race kullanan arkadaşın kartvizitidir.
Kullanılan motosiklet modellerine göre farklılık gösteren, motorcunun kartviziti dediğimiz bu güvenlik aksesuarları örneklerini çoğaltmak mümkün. Önemli olan; bu kartvizitin ne kadarını, kaç tane motosiklet sürücüsü doğru olarak kullanıyor.
Üzerine bindiğimiz motorun bir parçası olmayı becerebilirsek, yollardaki saygınlığımızı da, farkındalığımızı da aynı oranda artırırız. Trafikte doğru kartvizitle yol almak, kazasız belasız ve keyifli sürüşlerle motosikletimizin tadını çıkarmak dileğiyle…
http://imageshack.com/a/img836/1874/zukg.jpg
Motosikletli Yaşam - Alpaslan Apak - Motorcuların HULK abisi..
Kaynak: Milliyet Akdeniz
Aynı kaskın altında farklı motosikletlerin üzerinde de olsak, bizim kartvizitimiz tektir motorcu olarak. O da; tepeden tırnağa güvenlik donanımlarımızla kendimizi sergilemek. Gazetemizin ilk sayfalarından beridir hep motosiklet modasından bahsedip duruyoruz. Kasklar, ceketler, eldivenler, botlar, bellikler ve daha nice koruma aksesuarları.
Moda kelimesi daha çok bayanların tetiklediği bir kavram olsa da, motosiklet üzerinde bay-bayan, din-dil, ırk ve millet kavramı ortak olduğundan herkesi kapsayan bir olgu. Önemli olan bu modaya ne kadar sadık kaldığımız.
Motorcunun kartviziti; sadece kendi üzerindeki kuşanımla değil, kullandığı motosikletin nasıl aksesuarlarla süslendiğiyle de yakından ilgili…
Benim motosikletim crusier tipi, kendi zevkime göre eklediğim, çantalar, cam, ayna ve koruma demirleriyle bana has bir tarz yansıtıyorum. Buna custom deniyor. Motosikletime olan saygımı ona gösterdiğim özenle belirtiyorum. Crusier motorlarda illa ki deri aksesuar olacak, yan veya arka çantalardan, elciklerde sallanan deri püsküller bu işin raconunu tamamlıyor. Asla bu tip bir motorun arkasına pizzacı çantası takamazsınız.
Enduro dediğimiz dağ-bayır ve doğa ortamı güçlü ve yüksek motorlara da deri çanta koymak abes olur. Çarpmaya, devrilmeye karşı daha dayanıklı, pas ve korozyona karşı sağlam, alüminyum ve çelik destekli çantalar bu motorlar içindir. Kullanan arkadaşların da aynı şartlara bağlı kask, eldiven, mont ve bot gibi üzerindeki donanımı daha farklıdır.
Uzun bir geziden dönen endurocu üzerindeki çamur, toz toprak ne varsa onunla kendini lanse eder. Bu doğal kirlilik aslında onun kartvizitidir.
Race dediğimiz yarış tarzı motosikletlerin, yüksek hıza elverişli aerodinamik yapılarını destekleyen, motorcu modası vardır. Full kask dediğimiz renkli vizörlü tamamen kapalı ve rüzgar sesini azaltan bir yapısı, vücuduna yapışan montu, mutlaka bir bel koruması ile kendini ifade eder. Bu robocop görüntüsü race kullanan arkadaşın kartvizitidir.
Kullanılan motosiklet modellerine göre farklılık gösteren, motorcunun kartviziti dediğimiz bu güvenlik aksesuarları örneklerini çoğaltmak mümkün. Önemli olan; bu kartvizitin ne kadarını, kaç tane motosiklet sürücüsü doğru olarak kullanıyor.
Üzerine bindiğimiz motorun bir parçası olmayı becerebilirsek, yollardaki saygınlığımızı da, farkındalığımızı da aynı oranda artırırız. Trafikte doğru kartvizitle yol almak, kazasız belasız ve keyifli sürüşlerle motosikletimizin tadını çıkarmak dileğiyle…
http://imageshack.com/a/img836/1874/zukg.jpg
Motosikletli Yaşam - Alpaslan Apak - Motorcuların HULK abisi..
Kaynak: Milliyet Akdeniz