crxforever
21 Mayıs 2014, 20:21
125 cc kategorisinde enteresan bir model var .
bildiğim kadarıyla yatık motor yani cub larda görmüş olduğumuz motosikletler düşük devirlerde maksimum torkunu vererek yakıt ekonomisi sunuyor. şehir içinde düşük hızlarda yoğun trafikte ömür geçiren bu tip motosiketler için alt devirde kolay toparlaması bir avantaj olur diye düşünüyorum.
her ne kadar bajaj discovery ve diğer yeni modellerin gölgesinde kalsa da ilginç geldi.
uzun yolda klasik 125 cc vitesli motorlardan artısı ve eksisi nelerdir?
http://www.heromotosiklet.com/images/6c74c241-ceff-45cd-89f4-5643b3275faf.jpg
Motor
Tip : Tek silindir 4 Zamanlı Hava Soğumalı – OHC Silindir
çapı ve strok: 52,4 x 57,8 mm
Motor Hacmi : 124,7 cc Maximum Güç : 9,1hp @7.000 RPM
Maximum Tork: 10,35 nm @4000 rpm
Ateşleme : Ami - Mikroişlemcil Gelişmiş Ateşleme
Marş : Elden Marş Karbüratör: - Sıkıştırma Oranı: 9.1:1
http://www.heromotosiklet.com/Motorsikletler/GLAMOUR
bildiğim kadarıyla yatık motor yani cub larda görmüş olduğumuz motosikletler düşük devirlerde maksimum torkunu vererek yakıt ekonomisi sunuyor. şehir içinde düşük hızlarda yoğun trafikte ömür geçiren bu tip motosiketler için alt devirde kolay toparlaması bir avantaj olur diye düşünüyorum.
her ne kadar bajaj discovery ve diğer yeni modellerin gölgesinde kalsa da ilginç geldi.
uzun yolda klasik 125 cc vitesli motorlardan artısı ve eksisi nelerdir?
http://www.heromotosiklet.com/images/6c74c241-ceff-45cd-89f4-5643b3275faf.jpg
Motor
Tip : Tek silindir 4 Zamanlı Hava Soğumalı – OHC Silindir
çapı ve strok: 52,4 x 57,8 mm
Motor Hacmi : 124,7 cc Maximum Güç : 9,1hp @7.000 RPM
Maximum Tork: 10,35 nm @4000 rpm
Ateşleme : Ami - Mikroişlemcil Gelişmiş Ateşleme
Marş : Elden Marş Karbüratör: - Sıkıştırma Oranı: 9.1:1
http://www.heromotosiklet.com/Motorsikletler/GLAMOUR