PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Mondial Mondial 180 Z-One Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21

avrasya09
17 Şubat 2016, 21:20
0506 892 48 59 olacaktı pardon

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:18 ----------


merhaba arkadaşlar z-one 180 için motor koruma demiri isteyenler. 056 892 48 59 dan bana ulaşabilirsiniz.

0506 892 48 59 olacaktı pardon.

eren3736
17 Şubat 2016, 21:22
Valla o bayide bütün modeller var z one 180 satılmıyor bende dışarda pek görmüyorum sahibindende pek ilanda yok mantıklı geldi bana söyledikleri :)

bu arada benim driftin bikaç ufak kusuru var diye bende motorumu kötü sanardım adamlar çok beğendi benim motoru biraz ucuza gitti üzüldüm biraz :pale: sattığım çocukta 15 yaşında apaçinin önde gideniydi motorun sadece resimlere bakmış yanında ne verceğimi bile bilmiyor teker yapacam felan diyo motorla, koruma ekipmanlarının ne olduğunu bile bilmiyordur muhtemelen

msthack
17 Şubat 2016, 23:08
Öncelikle merhaba arkadaşlar.

Ben 8 ay 3000 km kullandım z one s'i 5 nci motorum oldu kendisi.

Geçelim konuya şimdi.
Artçım ile bingöl-elazığ arası yaptım 140-140 ve elazığın içinde gezmem ile toplam 310 km oldu motor rampada 60a düşen bi motor siz düşünün yani.. Neyse dönüşün otuzuncu kmsinde çaakk diye bi ses duydum motor bi tekledi ama yine devam etti performansta bi sıkıntı yoktu ama ses bi demirin kırılma sesiydi buna emindim vitesleri test ettim ama bi sıkıntı yoktu bingöle yetişince kontrol ederim diye yola devam ettim geldim bi hafta işlerimden dolayı fırsatım olmadı ilk pazar günü bi açiyim dedim açınca ne göriyim emme subabının yayı kırılmış üstüste bindiğinden kırılan parçalar çalışmasına engel olmamıştı nasıl olur bu ya diye düşüne düşüne aklıma yayı incelemek geldi incelerken tam kırılan yerde bi çapak olduğunu gördüm tam eritmeden kullanılmış bi çelik yani.

Neyse mondiali aradım pazar günü olunca çağrı merkezi olmayan mondialin telefonuna cevap veren yoktu pazartesi aradım nasıl bi motor bu diye söylenmeye başladım nasıl bi üretim hatası bu falan filan servisimize getirmen gerekli denildi, motorun bingölde servisi yok mondialin en yakın servis yine elazığda yani düştüm bi pisliğin içine anlayacağınız.

Tekrar aradım ve 3 lira olan bu yayı garanti içinde göndermelerini istedim olmaz demeye başladılar servisimiz kontrol etmeden garanti içi bi parça gönderemezlermiş bende pisliğine şikayetvar a yazdım 2 saat geçmeden pat telefon çaldı mondial müşteri hizmetleri falan filan mevzuya geldiler ücretsiz gönderecez sizde şikayetinizi kaldırın diye bende tamam dedim kaldırdım 3 gün geçmesine rağmen arayan soran olmadı bende tam sezonun ortasında motorsuz kalmamak için üst kapak alt contalar,elcikler olsun hava filtresi yağ filtresi falan sipariş verdim 15 gün boyunca ses seda yok meğersem diyarbakır servisi beni aracakta onay vermemi isteyecekmiş neyse onayladık yine bi 10 gün geçti aradılar diyarbakır servisinden ürünler ellerine ulaşmış havale yapmam gerekiyormuş yaptım havaleyi 10 lira kesinti oldu 10 lirada kargo diyarbakır merkezde olmadıklarından bi ilçesiydi hatırlamıyorum haftada bi kargo geliyormuş oraya 5 günümüde ordan yediler subap lastikleride yanlış gelmişti eski lastikleri kullandım velhasılkelam 2 ay motor yattı kendi ellerimle topladım motoru.

Mondial bana tövbe ettirdi yani anlayacağınız.

Motoru topladıktan sonra ısınmaya çalıştım tüm şevkim kaybolmuştu motora karşı, yine bigün çıktım motoru alıp oto lpgcisi olan arkadaşımın dükkanına doğru yine bi pazar günü bingöle gelenler bilir bi köprü var düzağaç köprüsü deriz biz :) aşırı eğimli bi köprüdür kendisi bu ara ihalesi var viyadük yapacaklarmışta bakalım ben görmem torunlarım görebilir belki :)) neyse dağıtmadan konuyu tam ışıklara doğru yaklaşınca yavaşlamak için elimi frene attım eziyorum bi etki yok biraz daha sıkınca fren hidroliği olduğu gibi asfalta sıçradı allahtan yavaştım ve arka disk fren değilde kampanaydı mazallah oda kaçırırdı yoksa :)) durabildim şükürler olsun ki :) çelik fren hortumunun kalipere geçen preslendiği yerden kaçırmıştı çelik fren hortumu koymuşlar allahtan ya kauçuk olsaydı :D :) :) arkadaşın yanına geçince sanayideki bu tür hortumları yapan arkadaşını arayıp ölçüsünü verdik 10 dakika içinde yapmıştı getirip taktım dot4 ekledim havasını tam aldıktan sonra kapadım hidrolik rezervuarını.

Yine bigün elazığa harputa gezmeye gittik arkadaşla hazır gelmişken bi servisine uğrayıp hava filtresi alıp egsozdan gelen sesi göstermek için öyle bi servis yok arkadaş mondial servisi değil apaçi servisi resmen marka olan apache değil bildiğimiz apaçi :)) herkes kendi motoruyla uğraşıyor birinin elinde pense birinin elinde "su anahtarı" neyse dağılmadan konu buldum sonunda ustayı o kadar apaçinin içinde :) egsoz üçgen şeklinde kullanan arkadaşlar bilir alt köşesindeki perçinlerden biri kopup içeri kaçmıştı diğeride boştaydı sallanıyodu ama aşırı rahatsız eden bi sesi vardı gelgelelim ustaya usta yüzüme bakıp ben ilkdefa gördüm ben bu motoru anlamam etmem demeye başladı sesin nerden geldiğinimi anlamıyomusun dedim elini tutup perçine dokundurum :) al işte burdan geliyor gibi aşırı asabi insanımdır damarıma basılmasın yani usta biraz ürküp anladım dedi dedim ee napcaz bunu dedim sanayiyi gösterdi sanayide yapabilirsin bizde perçin pensesi yok ve zaten biz bugün çalışmıyoruz dedi peki hava filtresi dedim istersen 10güne gelir dedi o sinirle bi kavga çıkmasın diye hiçbişey demedim bindim motora uzaklaştım bingöle geldiğimin ikinci haftası omalı sattım motoru kurtuldum :))

Kesinlikle olanları yazdım Adım Mesut Aksoy bingöl arçelik beko servisinde bilgisayar-elektronik teknisyeniyim ve bugüne kadar motor tamircisine gitmemişimdir mobiletten scooterdan 4 zamanlı vitesli motorlarım oldu onlarla uğraşa uğraşa öğrendim takıldığım bi yer oluncada kanuni servisi olan erhan ustadan yardım alırım zamanım yoksa tabi kurcalayacak olsam elimden kaçmaz yani :)

Şimdi kimse elip bana mondial demesin. :)

karşıyaka57
18 Şubat 2016, 01:07
Hocam benim kullandığım motor beni o kadar memnun etti ki bu yazdıklarınıza inanasım gelmiyor.İzmirden mehmet arkadaşımda da z one s var onun motor da o kadar dip gaz uzun yol yaptı kaç km oldu hala sorun çıkarmadı.Siz motoru nasıl kullanıyorsunuz çok mu hor kullandınız bakımını mı eksik ettiniz? sıfır mı aldınız 2.el mi yani önceki sahibi hor kullanmıştır belki artık sizin şansınızı bilemedim.Ben aldım 13.000 km oldu 1 TL masraf açmadı, bir kere bile yolda bırakmadı.Yolda bırakmayı geçtim 1 kere bile teklemedi desem yeridir yani sizin duruma çok şaşırdım.Motorumu satacağım, yaza kadar paramı arttıramazsam gene z-one-s alırım.

yavuz77
18 Şubat 2016, 02:17
Hayırlı olsun güle güle kullan

msthack
18 Şubat 2016, 09:48
Hocam benim kullandığım motor beni o kadar memnun etti ki bu yazdıklarınıza inanasım gelmiyor.İzmirden mehmet arkadaşımda da z one s var onun motor da o kadar dip gaz uzun yol yaptı kaç km oldu hala sorun çıkarmadı.Siz motoru nasıl kullanıyorsunuz çok mu hor kullandınız bakımını mı eksik ettiniz? sıfır mı aldınız 2.el mi yani önceki sahibi hor kullanmıştır belki artık sizin şansınızı bilemedim.Ben aldım 13.000 km oldu 1 TL masraf açmadı, bir kere bile yolda bırakmadı.Yolda bırakmayı geçtim 1 kere bile teklemedi desem yeridir yani sizin duruma çok şaşırdım.Motorumu satacağım, yaza kadar paramı arttıramazsam gene z-one-s alırım.

Daha yazmadıklarım bile var dostum göstergesinin saçmalaması kalkışta birden 167,160,80,90 ı görüyodum zamanla bu değeri görmemeye başladım bozuldu hiçbişey göstermedi zaten motoru sıfır aldım ve kesinlikle hor kullanan biri değilim bir kere bile düşürmedim yere yâğını bile motul kullandım ben motordan değil mondialden şikayetçiyim zaten motor güzel motor 9000 rpm i geçmiyoki nasıl hor kullanabilirim? :)

Unutmadan lastik seçme şanşınız yok bulamazsınız bu motora lastik kendi üstünde gelen lastikler aea nında dediği gibi kartonn :)

Seko
18 Şubat 2016, 11:03
Öncelikle merhaba arkadaşlar.

Ben 8 ay 3000 km kullandım z one s'i 5 nci motorum oldu kendisi.

Geçelim konuya şimdi.
Artçım ile bingöl-elazığ arası yaptım 140-140 ve elazığın içinde gezmem ile toplam 310 km oldu motor rampada 60a düşen bi motor siz düşünün yani.. Neyse dönüşün otuzuncu kmsinde çaakk diye bi ses duydum motor bi tekledi ama yine devam etti performansta bi sıkıntı yoktu ama ses bi demirin kırılma sesiydi buna emindim vitesleri test ettim ama bi sıkıntı yoktu bingöle yetişince kontrol ederim diye yola devam ettim geldim bi hafta işlerimden dolayı fırsatım olmadı ilk pazar günü bi açiyim dedim açınca ne göriyim emme subabının yayı kırılmış üstüste bindiğinden kırılan parçalar çalışmasına engel olmamıştı nasıl olur bu ya diye düşüne düşüne aklıma yayı incelemek geldi incelerken tam kırılan yerde bi çapak olduğunu gördüm tam eritmeden kullanılmış bi çelik yani.

Neyse mondiali aradım pazar günü olunca çağrı merkezi olmayan mondialin telefonuna cevap veren yoktu pazartesi aradım nasıl bi motor bu diye söylenmeye başladım nasıl bi üretim hatası bu falan filan servisimize getirmen gerekli denildi, motorun bingölde servisi yok mondialin en yakın servis yine elazığda yani düştüm bi pisliğin içine anlayacağınız.

Tekrar aradım ve 3 lira olan bu yayı garanti içinde göndermelerini istedim olmaz demeye başladılar servisimiz kontrol etmeden garanti içi bi parça gönderemezlermiş bende pisliğine şikayetvar a yazdım 2 saat geçmeden pat telefon çaldı mondial müşteri hizmetleri falan filan mevzuya geldiler ücretsiz gönderecez sizde şikayetinizi kaldırın diye bende tamam dedim kaldırdım 3 gün geçmesine rağmen arayan soran olmadı bende tam sezonun ortasında motorsuz kalmamak için üst kapak alt contalar,elcikler olsun hava filtresi yağ filtresi falan sipariş verdim 15 gün boyunca ses seda yok meğersem diyarbakır servisi beni aracakta onay vermemi isteyecekmiş neyse onayladık yine bi 10 gün geçti aradılar diyarbakır servisinden ürünler ellerine ulaşmış havale yapmam gerekiyormuş yaptım havaleyi 10 lira kesinti oldu 10 lirada kargo diyarbakır merkezde olmadıklarından bi ilçesiydi hatırlamıyorum haftada bi kargo geliyormuş oraya 5 günümüde ordan yediler subap lastikleride yanlış gelmişti eski lastikleri kullandım velhasılkelam 2 ay motor yattı kendi ellerimle topladım motoru.

Mondial bana tövbe ettirdi yani anlayacağınız.

Motoru topladıktan sonra ısınmaya çalıştım tüm şevkim kaybolmuştu motora karşı, yine bigün çıktım motoru alıp oto lpgcisi olan arkadaşımın dükkanına doğru yine bi pazar günü bingöle gelenler bilir bi köprü var düzağaç köprüsü deriz biz :) aşırı eğimli bi köprüdür kendisi bu ara ihalesi var viyadük yapacaklarmışta bakalım ben görmem torunlarım görebilir belki :)) neyse dağıtmadan konuyu tam ışıklara doğru yaklaşınca yavaşlamak için elimi frene attım eziyorum bi etki yok biraz daha sıkınca fren hidroliği olduğu gibi asfalta sıçradı allahtan yavaştım ve arka disk fren değilde kampanaydı mazallah oda kaçırırdı yoksa :)) durabildim şükürler olsun ki :) çelik fren hortumunun kalipere geçen preslendiği yerden kaçırmıştı çelik fren hortumu koymuşlar allahtan ya kauçuk olsaydı :D :) :) arkadaşın yanına geçince sanayideki bu tür hortumları yapan arkadaşını arayıp ölçüsünü verdik 10 dakika içinde yapmıştı getirip taktım dot4 ekledim havasını tam aldıktan sonra kapadım hidrolik rezervuarını.

Yine bigün elazığa harputa gezmeye gittik arkadaşla hazır gelmişken bi servisine uğrayıp hava filtresi alıp egsozdan gelen sesi göstermek için öyle bi servis yok arkadaş mondial servisi değil apaçi servisi resmen marka olan apache değil bildiğimiz apaçi :)) herkes kendi motoruyla uğraşıyor birinin elinde pense birinin elinde "su anahtarı" neyse dağılmadan konu buldum sonunda ustayı o kadar apaçinin içinde :) egsoz üçgen şeklinde kullanan arkadaşlar bilir alt köşesindeki perçinlerden biri kopup içeri kaçmıştı diğeride boştaydı sallanıyodu ama aşırı rahatsız eden bi sesi vardı gelgelelim ustaya usta yüzüme bakıp ben ilkdefa gördüm ben bu motoru anlamam etmem demeye başladı sesin nerden geldiğinimi anlamıyomusun dedim elini tutup perçine dokundurum :) al işte burdan geliyor gibi aşırı asabi insanımdır damarıma basılmasın yani usta biraz ürküp anladım dedi dedim ee napcaz bunu dedim sanayiyi gösterdi sanayide yapabilirsin bizde perçin pensesi yok ve zaten biz bugün çalışmıyoruz dedi peki hava filtresi dedim istersen 10güne gelir dedi o sinirle bi kavga çıkmasın diye hiçbişey demedim bindim motora uzaklaştım bingöle geldiğimin ikinci haftası omalı sattım motoru kurtuldum :))

Kesinlikle olanları yazdım Adım Mesut Aksoy bingöl arçelik beko servisinde bilgisayar-elektronik teknisyeniyim ve bugüne kadar motor tamircisine gitmemişimdir mobiletten scooterdan 4 zamanlı vitesli motorlarım oldu onlarla uğraşa uğraşa öğrendim takıldığım bi yer oluncada kanuni servisi olan erhan ustadan yardım alırım zamanım yoksa tabi kurcalayacak olsam elimden kaçmaz yani :)

Şimdi kimse elip bana mondial demesin. :)

Haklı olduğun yerler var, olmadığın yerler var. Öncelikle bu motordan senden başka böyle şikayet eden olmadı, buna ne diyorsun ? İkincisi, yaşağıdın yerde servisi olmayan bir markayı neden aldın ? Üçüncüsü, yaşadığın olayda motorun arızası dışında yaptıklarında hatalısın. Eğer motorunun garantisi varsa neden kendin açıp sübaplarına bakıyorsun, kendi başına tamir etmeye çalışıyorsun ? Ben Mondial olsam direk motor açıldığı için garanti kapsamı dışına atar Şikayetvar'a da bu şekilde cevap yazardım. Parça siparişini servis yapsaydı büyük ihtimalle yanlış gelme durumu da olmayacaktı ama servis yok. Son olarak da kendin topladığın motorda fren arızası yaşıyorsan Mondial'in yerinde olsam ben bunu yine sana bağlarım kusura bakma. Yine en başa dönüyorum, yaşadığın yerde servisi olmayan motor alınmaz.

lifespeed
18 Şubat 2016, 11:03
Kim ne derse desin ben zones 180 den memnunum. 10400 km de şuan. bu km nin çoğunu uzun yolda yaptım. tek marş izmir'den Burdur'a gittim. Sorun yaşamadım. Maşallah. Bunu satarsam ne alırım ? diye sorcak olursam kendime. Mondial RX3 alırım. Servisinden memnun değilim evet. Tüm bakımlarını kendim yapıyorum. Ama kalite olarak diğerleri ile aynı kefeye koyarım ben.

msthack
19 Şubat 2016, 00:04
Haklı olduğun yerler var, olmadığın yerler var. Öncelikle bu motordan senden başka böyle şikayet eden olmadı, buna ne diyorsun ? İkincisi, yaşağıdın yerde servisi olmayan bir markayı neden aldın ? Üçüncüsü, yaşadığın olayda motorun arızası dışında yaptıklarında hatalısın. Eğer motorunun garantisi varsa neden kendin açıp sübaplarına bakıyorsun, kendi başına tamir etmeye çalışıyorsun ? Ben Mondial olsam direk motor açıldığı için garanti kapsamı dışına atar Şikayetvar'a da bu şekilde cevap yazardım. Parça siparişini servis yapsaydı büyük ihtimalle yanlış gelme durumu da olmayacaktı ama servis yok. Son olarak da kendin topladığın motorda fren arızası yaşıyorsan Mondial'in yerinde olsam ben bunu yine sana bağlarım kusura bakma. Yine en başa dönüyorum, yaşadığın yerde servisi olmayan motor alınmaz.

Arkadaşım sen herhalde okumadın servisinde yaşadıklarımı?
Servisleri parça siparişi yapamayı öğrenemedi daha :)
Motor kısmından bahsediyoruz motor kısmı ile fren arasındaki alakayı açıklayabilirmisin bana?
Emin ol 10 tane mondial ustası gelse benim tırnağım etmez.
Bak dikkatini çekiyorum mondial ustası.
Olmayan bi garantinin hangi dışına bırakacak? :)
Yaşadığım yerde servisi olmasını geçtim olan yerde ben bi fark göremedim açıkçası :)
Kendim tamir etmeye çalışmıyorum ediyorum zaten.
Ben en başa dönüyorum sağlam bi motorun yağ değişimi dışında bi servise ihtiyacı olmaz yağınıda 12 yaşındaki kardeşim değiştirebilir:)
Ben her motorcu kendi motorunu tanıyıp tamir edebilmelidir.
Dikkat edin "MOTORCU" :)

Mertcan39
19 Şubat 2016, 00:41
Arkadaşım sen herhalde okumadın servisinde yaşadıklarımı?
Servisleri parça siparişi yapamayı öğrenemedi daha :)
Motor kısmından bahsediyoruz motor kısmı ile fren arasındaki alakayı açıklayabilirmisin bana?
Emin ol 10 tane mondial ustası gelse benim tırnağım etmez.
Bak dikkatini çekiyorum mondial ustası.
Olmayan bi garantinin hangi dışına bırakacak? :)
Yaşadığım yerde servisi olmasını geçtim olan yerde ben bi fark göremedim açıkçası :)
Kendim tamir etmeye çalışmıyorum ediyorum zaten.
Ben en başa dönüyorum sağlam bi motorun yağ değişimi dışında bi servise ihtiyacı olmaz yağınıda 12 yaşındaki kardeşim değiştirebilir:)
Ben her motorcu kendi motorunu tanıyıp tamir edebilmelidir.
Dikkat edin "MOTORCU" :)

Başınıza iş gelmiş olabilir benim servisim gayet iyi yapamadığı iş yok 10 tane uata gelse tırnağım olamaz diye birşey yoktur bizd e mondial kullanıyoz 53 bin km oldu tık yok neden sizde oluyor bizde olmuyor merak diyorum bu arada bi honda cbr 250 blok kırdı hondayı kötüle o zaman yada cbf 150 ler kronik yağ yakıyor ama kimse yağ yakıyor demiyor kimse kötülemiyor neden honda

msthack
19 Şubat 2016, 00:50
Başınıza iş gelmiş olabilir benim servisim gayet iyi yapamadığı iş yok 10 tane uata gelse tırnağım olamaz diye birşey yoktur bizd e mondial kullanıyoz 53 bin km oldu tık yok neden sizde oluyor bizde olmuyor merak diyorum bu arada bi honda cbr 250 blok kırdı hondayı kötüle o zaman yada cbf 150 ler kronik yağ yakıyor ama kimse yağ yakıyor demiyor kimse kötülemiyor neden honda

Sende beni anlamdın be kardeşim benim sıkıntım mondialle kendisinin üretmediği motorla değilll :)

gamalulu
20 Şubat 2016, 03:47
merhaba arkadaşlar z-one 180 için motor koruma demiri isteyenler. 056 892 48 59 dan bana ulaşabilirsiniz.

Fiyati nekadar? ürün resmi ekleyebilirmisin buraya? Nasil nereye tutturuyorsunuz?

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:30 ----------

Arkadaslar,

Koruma demiri gercekten olmazsa olmazlardanmi? Bir kazada nekadar koruyucu acaba? Motorun estetigini bozmuyormu?

Takildiktan sonra ayak/bacaga rahatsizlik vermiyormu?

lifespeed
20 Şubat 2016, 21:39
Fiyati nekadar? ürün resmi ekleyebilirmisin buraya? Nasil nereye tutturuyorsunuz?

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:30 ----------

Arkadaslar,

Koruma demiri gercekten olmazsa olmazlardanmi? Bir kazada nekadar koruyucu acaba? Motorun estetigini bozmuyormu?

Takildiktan sonra ayak/bacaga rahatsizlik vermiyormu?

Evet koruma demiri olmazsa olmazlardan. Estetiği bozmuyor bence.
Takıldıgında bir rahatsızlık vermıyor. Ben uzun yolda ayaklarımı üzerine uzatıyorum bazen.

avrasya09
20 Şubat 2016, 22:16
Fiyati nekadar? ürün resmi ekleyebilirmisin buraya? Nasil nereye tutturuyorsunuz?

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:30 ----------

Arkadaslar,

Koruma demiri gercekten olmazsa olmazlardanmi? Bir kazada nekadar koruyucu acaba? Motorun estetigini bozmuyormu?

Takildiktan sonra ayak/bacaga rahatsizlik vermiyormu?

merhaba 70 tl internet satış fiyatı var alttan 2 kulak ile üstten 1 kelepçe ile şaseye monte ediliyor eğer verdiğimn numaradan yada facebookdan (
https://www.facebook.com/osmanyaman.avrasya)bana ulaşırsan yardımcı olurum ürün görselleri için sahibinden ilan no: 270766349

karşıyaka57
21 Şubat 2016, 21:57
Bugun 2 tane ybr denedim biri 900 km de biri 4.000 km de idi.Resmen çok büyük hayal kırıklığına uğradım ybr ybr dedikleri bu muymuş dedim.

z one s 180 den inip ybr ye binince ybr oyuncak gibi geldi, çok çelimsiz yani kalıp olarak oturuş olarak hiç güven vermiyor.ufak tefek ve gaz tepkisi yok pırpırpır gerçekten bu kadar güçsüz soluksuz olduğunu düşünmüyordum.Her başlayana neden ybr ybr dediklerini anladım motor oyuncak gibi şaka değil oyuncak gibi.


Ybr den inip z one s binince kendimi büyük motora biniyormuş gibi hissettim vallahi bu kadar fark olması beni şok etti.Ben resmen motora biniyormuşum dedim.Z one s i alıp başımın üzerine koycaktım nasıl bir nimetmiş bizim motor vay bee.

poyraz__
23 Şubat 2016, 19:04
beyler sanırım sağa çekme nedenini buldum . Arka amortisörlerin maşaya bağlandığı u şeklindeki demir parçası var ya sağ taraftaki 3 mm daha dışa kaynaklanmış. Ayrıca sağdaki o parçanın uç kısmı diğerine göre daha kapalı bu da vida girince hafif meyilli durmasına nedne oluyor ve ağırlık ilk sağ tarafa yüklendiği için el bırakınca motor sağa çekiyor . Siz de sizinkine bir bakın isterseniz .

mondial50tt
24 Şubat 2016, 00:15
beyler sanırım sağa çekme nedenini buldum . Arka amortisörlerin maşaya bağlandığı u şeklindeki demir parçası var ya sağ taraftaki 3 mm daha dışa kaynaklanmış. Ayrıca sağdaki o parçanın uç kısmı diğerine göre daha kapalı bu da vida girince hafif meyilli durmasına nedne oluyor ve ağırlık ilk sağ tarafa yüklendiği için el bırakınca motor sağa çekiyor . Siz de sizinkine bir bakın isterseniz .

Sebep buysa çözümü nedir

NoEsArEtT
25 Şubat 2016, 13:56
Sebep buysa çözümü nedir

kardeş cbf le 180 zone s arasındaki farkı söyleyecektin. nasıl senin karşılaştırmana göre ? karşılaştırabildin mi farkları nelerdir artıları eksileri ?

mondial50tt
26 Şubat 2016, 00:53
kardeş cbf le 180 zone s arasındaki farkı söyleyecektin. nasıl senin karşılaştırmana göre ? karşılaştırabildin mi farkları nelerdir artıları eksileri ?

Mevsim şartlarından dolayı çok km yapamadım o yüzden biraz daha km yapıp ondan sonra kıyaslama yapmayı düşünüyorum, özellikle soracagin bi kısmı var ise cevaplamaya çalışayım

NoEsArEtT
29 Şubat 2016, 00:59
Mevsim şartlarından dolayı çok km yapamadım o yüzden biraz daha km yapıp ondan sonra kıyaslama yapmayı düşünüyorum, özellikle soracagin bi kısmı var ise cevaplamaya çalışayım

Sarsıntı ve titreşim durumu nasıl. cbf mi daha rahat bi kullanıma sahip 180 s mi ?

mondial50tt
01 Mart 2016, 00:57
Sarsıntı ve titreşim durumu nasıl. cbf mi daha rahat bi kullanıma sahip 180 s mi ?
Sarsıntı olarak pek farkları yok neredeyse cbf 150 kadar sarsıntısız. Kullanim kolaylığı içinde aynı şeyi söyleyebilirim fakat cbf in gidonu 180 s e göre daha az titreşimli üst devirlerde. Serilik olarak 180 s daha üstün ama ben daha seri olmasını beklerdim hp değerinin yüksek olması ve ağırlık olarak daha hafif olması sebebiyle. Görüntü olarak da 180 s bana güzel geliyor. Özetle Japon olmayan bir motosiklete göre 180 s çok güzel bir motosiklet ama ben biraz titizim motosiklet konusunda 0 km aldığım bir motosikletin sağa çekmesi aldığım ilk km lerde farınin patlaması ve malum servislerin bu konularda ki tutumları beni 180 s den soğutan durumlardan

ayzek
01 Mart 2016, 22:07
Bizde sürücü kursuna almıştık yeni yönetmeliğe göre fazla seçenek olmadığından fakat diğer 2 sürücü kursunun aynı motorları daha biri 25 km biride 104 km de iken sırf eğitimde adaylar düştü diye neredeyse dağılma kıvamına gelmişti bizde düşen kalklan olmadı ve adaylarımızdan biri motoru beğendi diğer kursun motorlarını görünce hemen elden çıkardık yerine yuki forza aldık hemen şimdi diğer iki motoruda sürdüm test etmek için egsozdan ve kafadan zangır zangır ses geliyor ve teklemeye başlamıştı motor öbüründe ise düşmeden sonra 25 km de olan motor debriyaj kaçırmaya başlamış sol karanejları debriyaj maneti kırılmış ayak pegi yamulmuş vutes kolu normal görünsede viteş çok zor geçer olmuştu biz kazasız belasız kullandık bana güzel gibi geldi ama düşmeye pek gelecek motor gibi değil 100 mg superboy 2 yıldır başına gelmeyen kalmadı banamısın demiyor yedek parçası sıkıntılı ama 180 one s enazından bize gelecek motor değilmiş bunu anladım bu motoru kötüleme değil bu yönde algılama olmasın zaten düşünce her motor hasar alır normalide bu sadece sürücü kursuna pek uygun değil kanısına vardık onun dışında ben motoru çok beğendim

ahmetufuk
02 Mart 2016, 10:17
Bizde sürücü kursuna almıştık yeni yönetmeliğe göre fazla seçenek olmadığından fakat diğer 2 sürücü kursunun aynı motorları daha biri 25 km biride 104 km de iken sırf eğitimde adaylar düştü diye neredeyse dağılma kıvamına gelmişti bizde düşen kalklan olmadı ve adaylarımızdan biri motoru beğendi diğer kursun motorlarını görünce hemen elden çıkardık yerine yuki forza aldık hemen şimdi diğer iki motoruda sürdüm test etmek için egsozdan ve kafadan zangır zangır ses geliyor ve teklemeye başlamıştı motor öbüründe ise düşmeden sonra 25 km de olan motor debriyaj kaçırmaya başlamış sol karanejları debriyaj maneti kırılmış ayak pegi yamulmuş vutes kolu normal görünsede viteş çok zor geçer olmuştu biz kazasız belasız kullandık bana güzel gibi geldi ama düşmeye pek gelecek motor gibi değil 100 mg superboy 2 yıldır başına gelmeyen kalmadı banamısın demiyor yedek parçası sıkıntılı ama 180 one s enazından bize gelecek motor değilmiş bunu anladım bu motoru kötüleme değil bu yönde algılama olmasın zaten düşünce her motor hasar alır normalide bu sadece sürücü kursuna pek uygun değil kanısına vardık onun dışında ben motoru çok beğendim

Merhaba,

Mondial 180 Z-one s başlığındaki yorumunuzu gördüm. Bizde sürücü kursu için motor arıyoruz. Mondial 180 z-one aklıma en yatandı. Ta ki sizin yorumunuzu okuyuncaya dek :) Yuki Forza 170'de kw olarak ihtiyacımızı gören ve aklımda olan motorlardan biriydi. Ama çok güvenemedim. Hem parça hemde işçilik olarak kafama pek yatmadı. İkisini de kullananan biri olarak hangisini tavsiye edersiniz.

ayzek
02 Mart 2016, 11:01
Merhaba,

Mondial 180 Z-one s başlığındaki yorumunuzu gördüm. Bizde sürücü kursu için motor arıyoruz. Mondial 180 z-one aklıma en yatandı. Ta ki sizin yorumunuzu okuyuncaya dek :) Yuki Forza 170'de kw olarak ihtiyacımızı gören ve aklımda olan motorlardan biriydi. Ama çok güvenemedim. Hem parça hemde işçilik olarak kafama pek yatmadı. İkisini de kullananan biri olarak hangisini tavsiye edersiniz.

forzayı 3500 tl ye koruma demiri ve kask ile aldık fena değil beklenti 3.500 tl lik ama hafif motor titreşim var balansörlü değil deneyip göreceğiz gidişat falan oldukça iyi yedek parça sıkıntısı yok servisleri bir tık üstte mondiale göre

NoEsArEtT
02 Mart 2016, 14:53
Sarsıntı olarak pek farkları yok neredeyse cbf 150 kadar sarsıntısız. Kullanim kolaylığı içinde aynı şeyi söyleyebilirim fakat cbf in gidonu 180 s e göre daha az titreşimli üst devirlerde. Serilik olarak 180 s daha üstün ama ben daha seri olmasını beklerdim hp değerinin yüksek olması ve ağırlık olarak daha hafif olması sebebiyle. Görüntü olarak da 180 s bana güzel geliyor. Özetle Japon olmayan bir motosiklete göre 180 s çok güzel bir motosiklet ama ben biraz titizim motosiklet konusunda 0 km aldığım bir motosikletin sağa çekmesi aldığım ilk km lerde farınin patlaması ve malum servislerin bu konularda ki tutumları beni 180 s den soğutan durumlardan

abi bence sağlam bir elektirkçiye göster eğer far bi daha patlarsa. sağa çekmesi için ise güzel tanıdığın işin erbabı bir motor tamircisine git anlat durumu. servisten bişey bekleme. garantiyi falanda koyver gitsin. ben bi işe yaradığını görmedimde duymadımda

mondial50tt
02 Mart 2016, 16:38
abi bence sağlam bir elektirkçiye göster eğer far bi daha patlarsa. sağa çekmesi için ise güzel tanıdığın işin erbabı bir motor tamircisine git anlat durumu. servisten bişey bekleme. garantiyi falanda koyver gitsin. ben bi işe yaradığını görmedimde duymadımda

Bakalım 125 km oldu far tekrar patlamadı patlamasında inş :) sağa çekmesini de nasıl hallederiz bilmiyorum şehiricinde sorun değil de yol yapacak olursam düşünmem lazım

lifespeed
02 Mart 2016, 18:25
Far ampulünü ilk aldığım hafta patladı. 10 mayıs 2015 tarihinden beri aynı ampulü kullanıyorum. Hala bişey olmadı. 10,500 km civarı kullandım aynı ampulü. Daha bişey olmadı.

mondial50tt
03 Mart 2016, 01:14
Far ampulünü ilk aldığım hafta patladı. 10 mayıs 2015 tarihinden beri aynı ampulü kullanıyorum. Hala bişey olmadı. 10,500 km civarı kullandım aynı ampulü. Daha bişey olmadı.

Benim farında yakında patlayacagini sanmıyorum o zaman

-seyyah-
03 Mart 2016, 23:53
Bizde sürücü kursuna almıştık yeni yönetmeliğe göre fazla seçenek olmadığından fakat diğer 2 sürücü kursunun aynı motorları daha biri 25 km biride 104 km de iken sırf eğitimde adaylar düştü diye neredeyse dağılma kıvamına gelmişti bizde düşen kalklan olmadı ve adaylarımızdan biri motoru beğendi diğer kursun motorlarını görünce hemen elden çıkardık yerine yuki forza aldık hemen şimdi diğer iki motoruda sürdüm test etmek için egsozdan ve kafadan zangır zangır ses geliyor ve teklemeye başlamıştı motor öbüründe ise düşmeden sonra 25 km de olan motor debriyaj kaçırmaya başlamış sol karanejları debriyaj maneti kırılmış ayak pegi yamulmuş vutes kolu normal görünsede viteş çok zor geçer olmuştu biz kazasız belasız kullandık bana güzel gibi geldi ama düşmeye pek gelecek motor gibi değil 100 mg superboy 2 yıldır başına gelmeyen kalmadı banamısın demiyor yedek parçası sıkıntılı ama 180 one s enazından bize gelecek motor değilmiş bunu anladım bu motoru kötüleme değil bu yönde algılama olmasın zaten düşünce her motor hasar alır normalide bu sadece sürücü kursuna pek uygun değil kanısına vardık onun dışında ben motoru çok beğendim

ilginç. Bende mondial 180 varken iki defa kaza yaptım. Hadi ilki neyse de ikincisinde baya baya bariyerlere girdim ama motora da bana da pek bişey olmadı. Hatta kazadan sonra yanıma civardan millet koşup geldi. Çıkan sese nazaran sana hiçbişey olmamış falan dediler. Motor da sağlam olduğu için seyahate devam ettim 200-250 km falan. Motorda da sadece ayna kırılmııştı onu da telle tutturmuştum. Sizinki neden hemen o kadar zarar gördü anlamadım. Ya da benimki neden görmedi. Allah korumuş demekki :D

ayzek
04 Mart 2016, 01:52
ilginç. Bende mondial 180 varken iki defa kaza yaptım. Hadi ilki neyse de ikincisinde baya baya bariyerlere girdim ama motora da bana da pek bişey olmadı. Hatta kazadan sonra yanıma civardan millet koşup geldi. Çıkan sese nazaran sana hiçbişey olmamış falan dediler. Motor da sağlam olduğu için seyahate devam ettim 200-250 km falan. Motorda da sadece ayna kırılmııştı onu da telle tutturmuştum. Sizinki neden hemen o kadar zarar gördü anlamadım. Ya da benimki neden görmedi. Allah korumuş demekki :D

Bizimki kaza yapmadi diger iki kursun motorlarinin o hale geldigini gorunce adayda begenmisken sattik birtanesinin koruma demirleri normaldi digerine farkli model koruma demiri takmislar hatta canta demirini koruma olarak satmislar aynalarini bile ters takmislardi ben duzelttim benim amacim markayi kotulemek degil fakat platformdan cok ciddi sekilde dusenler var hele motordan duserken gazi kokleyip motoru yerden kesenler bile var ben sasiden ikiye bolunen cbf gordum ama 100 mondialle koruma demiri bazen gidon far ve km saati ile atlattik yururune hic bi zaman birsey olmadi o iki motorun oyle olmasi tuhafimiza gitti dusmeden dusmeye fark olabiliyor kimsede yazdiklarimin etkisinde kalmasin ben kullanim olarak cok begendim ama onca dusmeye dayanacak gibi gelmedi dusunun hic motor surmemis adamlar ustune cikip ogrenecekler ve bu dongu hep devam edecek tamir servis bunlari hep dusunmek gerek

XxFatiHxX
05 Mart 2016, 02:39
2014 model motorumun ilk defa 1300 küsür km de farı patlamıştı. Biraz şans işi sanırım. egzosdan gelen ses bendede var, çözümü varmı acaba?

lifespeed
05 Mart 2016, 15:59
2014 model motorumun ilk defa 1300 küsür km de farı patlamıştı. Biraz şans işi sanırım. egzosdan gelen ses bendede var, çözümü varmı acaba?

Evet ben çözümü buldum. İçerisindeki bi malzeme ısı görünce genleşiyor. Etrafını egzozcudan elyaf alarak kapladım. Çözümü bu şekilde buldum. Ayrıca egzoz çıkış borusunu 1 cm içerden kestim. Böylece hava çıkarken kenarlara çarpıyor ve patırtılı bir tatlı ses çıkarıyor. Egsoz sesi videosunu isteyen olursa eklerim.

egeozkann
07 Mart 2016, 00:23
arkadaşlar 1 ay önce 3000 km de 0 gibi z-one 180 aldım şuan 3500 km de motordan gayet memnunum bir japon değil ama çinlerin en iyisi bu arkadaşlar kullanmayan bir sürü arkadaş çinli diye sallıyor bu motorun bakımlarını düzenli yaparsan seni üzmez tek sıkıntım yüksek devirde ön cam titreme sesi yapıyo o biraz canımı sıkıyor

lifespeed
07 Mart 2016, 11:07
arkadaşlar 1 ay önce 3000 km de 0 gibi z-one 180 aldım şuan 3500 km de motordan gayet memnunum bir japon değil ama çinlerin en iyisi bu arkadaşlar kullanmayan bir sürü arkadaş çinli diye sallıyor bu motorun bakımlarını düzenli yaparsan seni üzmez tek sıkıntım yüksek devirde ön cam titreme sesi yapıyo o biraz canımı sıkıyor

conta koyarsanız civataların altına sorunu çözmüş olursunuz.

-seyyah-
07 Mart 2016, 17:32
hocam forumun önceki sayfalarını okuyun, orada sorununuza çözüm bulacaksınız.

RedCBR125
08 Mart 2016, 13:04
O zırıltı sesi conta ile alakalı değil, farın üst kısmının başlangıç yeri ile siperliği monte ettiğimiz siyah plastik parçanın arasına ince bir keçe yapıştırın.2. Fotoğraftaki kırmızı işaretin olduğu yere yani sadece o orta kısımdaki siyah plastik ile far plastiğinin arasına bir tane keçe koysanız ses tamamen kesiliyor.Motosikleti kullandığımdan beri motosiklete tek müdahalem bu yer oldu başka da bir müdahale istemedi motosiklet.Bu işlemde 2 dk nı almaz.

http://urun.gittigidiyor.com/ev-bahce/20x20mm-sandalye-mobilya-zemin-koruyucu-kece-kd-206043273


http://hizliresimyukle.com/images/2016/03/08/image.jpg (http://hizliresimyukle.com/image/MADs)
http://hizliresimyukle.com/images/2016/03/08/image74641.jpg (http://hizliresimyukle.com/image/MADz)

lifespeed
08 Mart 2016, 14:30
O zırıltı sesi conta ile alakalı değil, farın üst kısmının başlangıç yeri ile siperliği monte ettiğimiz siyah plastik parçanın arasına ince bir keçe yapıştırın.2. Fotoğraftaki kırmızı işaretin olduğu yere yani sadece o orta kısımdaki siyah plastik ile far plastiğinin arasına bir tane keçe koysanız ses tamamen kesiliyor.Motosikleti kullandığımdan beri motosiklete tek müdahalem bu yer oldu başka da bir müdahale istemedi motosiklet.Bu işlemde 2 dk nı almaz.

http://urun.gittigidiyor.com/ev-bahce/20x20mm-sandalye-mobilya-zemin-koruyucu-kece-kd-206043273


http://hizliresimyukle.com/images/2016/03/08/image.jpg (http://hizliresimyukle.com/image/MADs)
http://hizliresimyukle.com/images/2016/03/08/image74641.jpg (http://hizliresimyukle.com/image/MADz)

Sinan zones den sonra cbr mı aldın ?

RedCBR125
09 Mart 2016, 08:32
Bu perşembe cbr alacağım nasipse.Nerdesin sen Burdurda mı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------

14.000 km de satmış olduğum z-one s ile ilgili genel izlenimlerimi paylaşayım.
-Motor balansörlü yani 6.000 devre kadar titreşim yok. 6.000 devir sonrasında normal olarak çok az titreme başlıyor ama kesinlikle hiç rahatsız etmiyor.Konforlu bir sürüş keyfi var, sınıfındakilerden net farklı bir ataklığı var cc olarak 180 cc nin gücünü hissedebiliyorsun çok rahat 130 a çıkıyor.Yani 120 ile giderken bile gaz açtığında hala gaza güzelce tepki veriyor sol şeride çıkayım sollama yapayım derken hiç tedirgin olmuyorsun gaz vermen yeterli. :) Yol ve rüzgarın durumuna göre 135-140 km hıza kadar yolu var.Uzun yolda sabit 120 ile çoook rahat bir yolculuk yapabilirsin.Ön frende çelik fren hortumu kullanılmış ve çift kaliperli papatya disk fren sistemine sahip.Bu yüzden ön fren çok iyi ve kaliteli bir frenlemeye sahip.Arkada kampana fren var, arka fren ön frene nazaran pek iyi değil.
-Tip olarak sınıfında en yakışıklı en dikkat çekeni zaten z one s.Motosikleti yakından görenler zaten cbf, ybr ve apacheden çok daha yakışıklı olduğunu rahatlıkla anlar.Z-one s e baktığımızda koltuğu spor motorlardaki gibi 2 parçadan oluşuyor, arka kuyruğu da spor motorlar gibi kalkık bunlar görsel olarak çok iyi bir duruş ortaya koyuyor, spor direksiyona sahip, 18 Litre hacminde geniş deposu var ve ön tarafta ters çatallı amortisör olduğundan motosiklet baya bir heybetli görünüyor kesinlikle yakından görünce farkedeceksiniz resimlerdekinden çok daha iri duruyor ve cezbediyor, orjinal egzozun tipi çok iyi, stop lambası ve sinyaller led, dijital km sayaç ekranı var ve ekranda yeni başlayanlar için çok kolaylık sağlayacak vites göstergesi benzin göstergesi ve tripmetre var.Selesi bence rahat ama boyunuz uzunsa depo kenarları bacağı biraz rahatsız edebiliyormuş öyle duydum benim boy kısa bu yüzden rahat ve keyifli kullanıyorum.Selesi yazın terletebiliyor, koltuğun altında bagaj var bu bagaj ince bir ayrıntı ama çok fazla işimize yarıyor yani bu bagaja telefon cüzdan anahtar eldiven balaklava ve zincir kilit falan sığıyor, üzerinde gelen lastikler biraz sert çok güven vermiyor ama ben bu lastikleri 14.000 km dir kullanıyorum yani sınırlarını bildikten sonra kullanılmıcak gibi de değil.
-Sağlamlık konusuna gelince 14.000 km boyunca bakımları dışında 1 TL masraf çıkarmadı 1 kere dahi arıza vermedi yada herhangi bir ayar bile gerektirmedi, her sabah tek marşta aldı 200 km yol gittiğim oldu ne bayılma ne tekleme sorunsuzca rahat rahat gittim.14.000 km boyunca ne buji ne hava filtresi nede zincir ampul vs hiçbirşey değiştirmedim sadece yağını değiştirdim zincirini yağladım gerdim o kadar.Üstüne üstlük bir kaza yaptım bu motosikletle, 35-40 km hızla giderken sol yan tarafımdan opel astra ile bana çarptılar ve 6 metre civarı kadar motor ile sürüklendim fakat motosiklette doğru düzgün hasar bile olmadı.Vites pedalı ve fren pedalı yamuldu, egzoz çizildi, birkaç granajda ufak tefek çizikler oldu ve kazadan sonra fren ve vites pedalını düzelttirdim, direksiyonun vidasını sıktırdım ardından egzozu da boyayıp bu şekilde 800 km daha kullanıp motosikletimi sattım.Satarkende hala sapasağlamdı. 2. el 3.700 TL ye almıştım.Aldıktan sonra 10.000 km bindim ve kaza yaptım o halde ilana koyduğum günden 4 gün sonra 3400 TL ye sattım.Zarar mı etmişim kâr mı siz hesaba katın.Çin malı motor alma dökülür kırılır patlar vs dediler aldım ve kaza haricinde 1 kere bile tamirciye gitmedim.Gene bu segmentte motosiklet alacak olsam kesinlikle tereddüt etmeden z one s alırım ama sıfır almam çünkü sıfır alırsan satarken biraz zarar ettirebilir diye düşünüyorum.

Bunlar da motosikletimle son gezim olan Çeşmealtından birkaç fotoğraf :)

http://i.hizliresim.com/VaLLPr.png (http://hizliresim.com/VaLLPr)

http://i.hizliresim.com/nMggjl.jpg (http://hizliresim.com/nMggjl)

http://i.hizliresim.com/v5LLX6.jpg (http://hizliresim.com/v5LLX6)

http://i.hizliresim.com/1vkkVp.jpg (http://hizliresim.com/1vkkVp)

http://i.hizliresim.com/nMg2R1.jpg (http://hizliresim.com/nMg2R1)

Bu modelin sağlamlığına tipine ve hızına çok güveniyorum kim ne derse desin sınıfındakilerin hepsini yollarda tokatlıyor ve ne apache gibi titreşim canavarı ne cbf gibi yağ yakıyor ne ybr gibi güçsüz olup sağ şeritte çakılmak zorunda bırakıyor ve yakından görünce anlarsınız ki tip olarak 3 üne de fark atar.Tek olumsuz yönü üzerinde mondial yazıyor.Malesef millet kafasında Çin Japon diye kurmuş bu yüzden bu motor çok satılmıyor.Benim şahsi fikrime göre insanlar bu motoru kullandıkça, sağlamlığını gördükçe bu model piyasada kesinlikle yer edinecek.Üzerinde Mondial değil de Yamaha veya Honda yazsa aynı motor en az 10.000 TL den piyasaya sunulurdu.

RedCBR125
12 Mart 2016, 11:51
Mehmet Cbr ı Antalyadan aldım 500 km yol geldim.Cbr 125 z-one s 180 den baya güçsüz.6 vites olduğundan dolayı vites aralıkları çok kısa geldi yani azcık gaz açıyon hemen devir bitiyo vites istiyo, gaz bırakıyon hemen vites düşür istiyor.z one s ten sonra biraz güçsüz geldi bu cbr.Fren olarak yol tutuşu olarak lastik boyutlarından dolayı ve arka disk olmasından dolayı z-one s ten daha iyi.Cbr de vites göstergesi yok, Antalyadan gelirken arada hangi viteste olduğumu unuttum :D Selektör tuşu yok, olsaydı iyiydi :D Vites geçişleri z-one s e göre daha rahat daha akıcı.Cbr nin güç dışında başka olumsuz bir yanı yok gibi.Sürdükçe tanıcaz motoru bakalım bizim 180 likle cbr yi kıyaslarım yazarım buraya ara ara.

lifespeed
12 Mart 2016, 15:08
Mehmet Cbr ı Antalyadan aldım 500 km yol geldim.Cbr 125 z-one s 180 den baya güçsüz.6 vites olduğundan dolayı vites aralıkları çok kısa geldi yani azcık gaz açıyon hemen devir bitiyo vites istiyo, gaz bırakıyon hemen vites düşür istiyor.z one s ten sonra biraz güçsüz geldi bu cbr.Fren olarak yol tutuşu olarak lastik boyutlarından dolayı ve arka disk olmasından dolayı z-one s ten daha iyi.Cbr de vites göstergesi yok, Antalyadan gelirken arada hangi viteste olduğumu unuttum :D Selektör tuşu yok, olsaydı iyiydi :D Vites geçişleri z-one s e göre daha rahat daha akıcı.Cbr nin güç dışında başka olumsuz bir yanı yok gibi.Sürdükçe tanıcaz motoru bakalım bizim 180 likle cbr yi kıyaslarım yazarım buraya ara ara.

Antalya bana 150 km. Haber verseydin keşke. Hayırlı olsun kazasız belasız kullan. Bende el sıkıştım motora. 1, 1.5 ay sonra alcaklar nasipse.

Lucien
15 Mart 2016, 15:20
arkdaşlar eşimle kısa mesafe gezi amaçlı bir motor bakıyorum alternatifleri arttırdıkça kafa karışıklığı artıyor.

cbr 125

zone 180

cbf

pulsar 150 ns 200ns

öle alıp kendimizi denicez biyerde.
satarken zarar uğramayacağım keyifli bir motor istiyorum :) çok mu oldu ne.

*özellikle kullanıcı arkdaşlardan tavsiye ve fikir vermenizi rica edicem.

-seyyah-
15 Mart 2016, 18:11
arkdaşlar eşimle kısa mesafe gezi amaçlı bir motor bakıyorum alternatifleri arttırdıkça kafa karışıklığı artıyor.

cbr 125

zone 180

cbf

pulsar 150 ns 200ns

öle alıp kendimizi denicez biyerde.
satarken zarar uğramayacağım keyifli bir motor istiyorum :) çok mu oldu ne.

*özellikle kullanıcı arkdaşlardan tavsiye ve fikir vermenizi rica edicem.

cbr 125 yerine zone 180 daha iyi o yüzden Ya cbr 250 ya da zone 180 alın derim.

RedCBR125
21 Mart 2016, 23:02
Z-one s i sattıktan 2 hafta sonra cbr aldım.Cidden cbr z one s e göre hiç gitmiyor, sollamaya çıkarken insan tedirgin oluyor. Z-one s te sollamaya çıkarken tedirgin olmuyordum

RedCBR125
30 Mart 2016, 23:49
Hey gidi z-one s.Kullanıcılar nerdesiniz ne alemdesiniz???

mondial50tt
31 Mart 2016, 23:25
Hey gidi z-one s.Kullanıcılar nerdesiniz ne alemdesiniz???

CBF 150 nin bu yönünü severdim, forum da ki konusu hep aktif olurdu neredeyse hergün yeni yazan olurdu

NoEsArEtT
01 Nisan 2016, 09:58
valla bende hergün bakıyorum ama yorum yapan yok. kullanıcılardan varsa farklı yorumlar bekliyorum. bi sıkıntısı derdi olan nedir ne değildir diye :)

El7is
01 Nisan 2016, 10:02
Aklımdaki motorlardan bir tanesi.
180 Z one S
Lifan KP 150
Kuba SL 200

kantele
11 Nisan 2016, 09:40
Beyler bende bu motorun sanırım aynısı olan Derbi STX 150 var. Dün motoru ayaklıktan alayım derken sağ tarafı üzerine düşürdüm. Fren pedalı eğildi. Motorcuya bıraktım, düzeltmeye çalışacak ama düzelmezse fiyatı ne kadar bilen var mı?

korganfatihi
12 Nisan 2016, 00:25
ARKADAŞLAR HERKESE MERHABA.. BEN 5-6 CİVARI BİR MOTORSİKLET ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM AKLIMDA MONDİAL 180Z ONE S.. PULSAR 150 NS.. MAJOR 250 VAR TAVSİYELERİNİZ NELERDİR ACABA YARDIMLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER

bugramazlum
20 Nisan 2016, 21:32
Merhaba saygıdeğer arkadaşlar,

Mondial Superboy 100 cc kullanıcısıyım. Öğretmenim. Apaçi değilim :) Motosikletimi aldığım günden beri sakin, üzmeden kullanırım. İlk motosikletim de değil. daha önce SYM XS 125 model commuter ve Arora 100 lük Cub kullandım. Yıllardır motosiklet kullanıyorum ve artık cc büyütmem gerektiğini hissediyorum. Araştırırken bu motosiklet oldukça ilgimi çekti. 4000-4500 TL aralığında bütçem var. Ve bir kaç tane bu fiyatlara KM si az modeli yüksek buldum. Sizce alınabilir bir motosiklet mi Mondial Z One 180 S? Artıları ve eksileri nelerdir? Yardımcı olursanız çok sevinirim.