PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Tvs Apache RTR150 Açık Hava Filitresi(Resim+Video)



infoman_tr
12 Nisan 2014, 11:19
Orjinal kutu tipi hava filtresini çıkarıp performans için açık hava filtresi taktım
bununla ilgili deneyimimi sizlere sunuyorum.
Motor bilgileri:
TVS Apache RTR 150 2011 model 20000 km de.
Kullanılan Parçalar:
52mm Açık Ahava Filtresi
15cm X 38 mm Alüminyum boru(Karbüratörle hava filtresi arası)
5cm X 5 mm Alüminyum boru(motorla karbüratör arası)
Radyatör hortum parçaları ve kelepçe
Açık Hava Filtresinin Artıları
Motorun performansı artı.gaz tepkimesi yükseldi.çekiş artı.Sesi çoğaldı ama kullağa güzel geliyor.
Açık Hava Filtresinin Eksileri
Motor soğukken çalışması zorlanıyor.Yolda giderken 9000 deviri geçtikten sonra
kesilmeye başlıyor gaz yemiyor ara ara gaz kesiliyor.
Sorn belki karbüratör ayarıyla çözülebilir ama şu an orjinal hava filtresini geri taktım.


http://youtu.be/NCv_HBqorbI


http://i.hizliresim.com/ZN18nV.jpg (http://hizliresim.com/ZN18nV)
http://i.hizliresim.com/oQzby9.jpg (http://hizliresim.com/oQzby9)

tahsins
12 Nisan 2014, 11:52
güzel bir hava ayarıyla tekleme düzelebilir. yani artırdığın hava oranında yakıt gerekiyor motora. haliyle yakıtta bir okadar artacak.
genede nekadar hava ayarıda yapsan düzgün ayarı yakalaman çok zor söyliyeyim. (çok uğraştım ben zamanında bunlarla :))
bence küçük cc lerde bu açık hava filtreleri pek verimli olmuyor hocam..

Barış ÇETİN
22 Nisan 2014, 19:09
güzel bir hava ayarıyla tekleme düzelebilir. yani artırdığın hava oranında yakıt gerekiyor motora. haliyle yakıtta bir okadar artacak.
genede nekadar hava ayarıda yapsan düzgün ayarı yakalaman çok zor söyliyeyim. (çok uğraştım ben zamanında bunlarla :))
bence küçük cc lerde bu açık hava filtreleri pek verimli olmuyor hocam..

katılıyorum.. e tabi o hava filtresine göre tamamen değilde hafif açık bir egsoz gerekmekte.. ancak bana kalırsa küçük cclerdede verimli olabiliyor bence.. ybr 125imde kane hava filtresi ve özel yapılmış bir egsoz bulunmakta.. ayrıca euro 3 emisyonlarıyla ilgili hortumcuklar vs iptal edilmiş durumda.. güzelde bir hava yakıt ayarı mevcut.. ciddi anlamda performansı fark etti. tabikide çok çok iyi değil ancak şöyle söyleyeyim kadıköy- göztepe e5 yolu üzerindeki hafif yokuşlarda ortalama 110-120 arası hızlarda rahatlıkla sevredebiliyorum... şöyleki; o hıza erişmek çok kolay değil ancak hızımı aldıktan sonra en azından yokuşlarda hızım düşmüyor. önceden hızım 80lere kadar düşerdi. bu ayarlarla e5 üzerinde 160 km hıza ulaşmış 2012 model bir apache mevcut.. bu msjın ardından fotoğrafını atacağım :)

buyrun fotoğraf:

http://imagizer.imageshack.us/a/img835/2729/ye09.jpg