Orijinalini görmek için tıklayınız : Motorun arka tekerini kaydırarak döndermek?
Haytuch
04 Nisan 2014, 15:01
Arkadaşlar konu başlığından da anlaşıldığı üzere merak ettiğim bir konuyu sormak istedim.Motorsikletin arkaasını kaydırarak yani patinaj yaptırarak nasıl dönderilir?Teşekkür ederim
Ahmet Abi
04 Nisan 2014, 15:06
Kontra tekniği / Debriyaj
zihnigonen
04 Nisan 2014, 15:13
o motorsikletin gücüne, hızına, virajın dönüş açısına, genişliğine, yolun eğimine ve asfalt durumuna göre değişir. hızlı virajlarda direksiyonu ters yönde biraz çevirmek gerekiyor.
YouSuffer
04 Nisan 2014, 15:19
döndermek ne yahu
babaAkar
04 Nisan 2014, 15:28
Önce direksiyonu döneceğin yöne çevir Motor tam dönerken yatık vaziyetteyken gazı diple :) Düşersen mesuliyet kabul etmem :P ben cross la hep böyle yan veriyordum :queen:
Haytuch
04 Nisan 2014, 15:30
arkadaşlar ben anlatamadım herhalde.Şimdi mesela motor park halinde duruyor,motoru çalıştırıyoruz ve arka tekeri patinaj yaptırarak olduğu yerde dönderiyoruz.Umarım anlatabilmişimdir
skystar
04 Nisan 2014, 15:35
Debriyaj gaz ön fren üçlüsü ile yapılabilir.
Boş alanda alıştırma yapın da bi yere girmeyin...
shooter1
04 Nisan 2014, 15:39
kaç km tecruben var
turkish39
04 Nisan 2014, 15:40
Lastik yakma diyor vatandaş,ama başlık süper
Haytuch
04 Nisan 2014, 15:42
Yapacak kadar tecrübem yok.Araştırıyorum sadece hemen hemen tüm konular mevcut nette fakat bu konuda bilgi bulamadığım için sordum.
lickup
04 Nisan 2014, 15:48
Motorun güçlü değilse tekerlerinin bitmiş olması lazım o zaman kendi kendine kuyruk sallıyor. :queen:
Haytuch
04 Nisan 2014, 15:53
Herkese teşekkürler
kalafatoglu
04 Nisan 2014, 15:54
altın elbiseli video cekecem dıyordu bununla alakalıo
Haytuch
04 Nisan 2014, 15:56
istediğim şu tarz bilgiydi.Başka bir siteden buldum
Şimdi en kısa ve özet şekilde ön fren sıkılır, vites bire takılır, agırlıgını motora vermezsin ayaklarının uzerinde birazda öne yüklenerek ön fren yine sıkılı birşekilde gazı verip debriyajı bırakmaya başlarsın, olayı yaparken anlarsın zaten nasıl yapman gerektiğini, arka teker cayır cayır yanmaya başlar ama lastik masrafın olur hee
TAYFUNBORA
04 Nisan 2014, 15:56
Kardeşim bence sen biraz kitap oku.
Ne kelimeleri doğru yazmışsın,ne ufacık bir olayı anlatabilmişsin yahu!
ENİGMA
04 Nisan 2014, 16:29
Aslında çok basit ama tecrübe gerekir tabiki olay şöyle ; ayaklar yerde ayağa kalkacaksın ön freni sıkıp vites 1 de tabi gazı açıyosun birazda öne ağırlığını ver ve hissetmeye başladığında gazı dahada aç vücudunlar motorun arkasını döndür
mzhastası
04 Nisan 2014, 16:41
Önce direksiyonu döneceğin yöne çevir Motor tam dönerken yatık vaziyetteyken gazı diple :) Düşersen mesuliyet kabul etmem :P ben cross la hep böyle yan veriyordum :queen:
direk yeri öpersin aga ne dion sen
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:33 ----------
senin o hareketi yapablmen için motoru yatrp direksiyonu viraj dışına kırıp sonra gazı koklemen gerek.
hem viraj içine kırıp hemde gaz koklersen düşersin. zaten demişsin Düşersen mesuliyet kabul etmem diye sürücülere yanlş bilgi verme.
Ahmet Abi
04 Nisan 2014, 16:55
Karşısındaki insan hakkında bir bilgisi olmadığı halde bu şekilde ahkam kesen zihniyet karşıdan çok cool görünüyor.
Herhalde okunan kitaplar birkaç metreyi geçtikten sonra üslupta böyle bir etki bırakıyor.
Konuya çok yabancı olduğum için nasıl anlatacağımı bilemedim.Hakkımda bi halt bildiğin ettiğin yok terbiyesizlik etme eğer bilgin varsa iki kelime yaz yoksa burada klavye delikanlılığı yapma.Benim okuduğum kitaplar senin boyunu geçer sıkma canını
shooter1
04 Nisan 2014, 17:01
ilk düz kullanmayı öğrenin sonra stunt işlerine girersiniz 42. sn de
http://www.dailymotion.com/video/x162u0h_stunt-sarah-lezito-one-out-of-billion-girls_auto&start=33
kurubuz
04 Nisan 2014, 17:16
Yan ayağın üzerinde "dönder" . Böylece motorun elinden fırlaması veya lastik yakmak gibi problemlerle uğraşmazsın.
Potenza
04 Nisan 2014, 17:34
Kontra teknigi debriyaj mi????puhahahah. ..Sen cok yaşa ya..2007 gsx r600 e karburator ayarı yap dediginden sonraki en büyük bomban da bu oldu.
Ne güldüm yaw..
Ahmet Abi
04 Nisan 2014, 17:40
Kontra teknigi debriyaj mi????puhahahah. ..Sen cok yaşa ya..2007 gsx r600 e karburator ayarı yap dediginden sonraki en büyük bomban da bu oldu.
Ne güldüm yaw..
http://www.youtube.com/watch?v=mvcCRZY3eX8
lickup
04 Nisan 2014, 17:41
Kontra tekniği / Debriyaj
Nasıl olacak o
kurubuz
04 Nisan 2014, 17:44
Nasıl olacak o
Viraja girerken gidonu ters tarafa iterken debriyajı sıkacaksın sonra gaz verip birden bırakacaksın ( viraj içinde) , sonra bir tünel ve ucunda sana huzur veren bir ışık göreceksin. O ışığa gitmen gerek yoksa arafta kalırsın ... :queen:
Ahmet Abi
04 Nisan 2014, 17:51
Nasıl olacak o
1.45 2.00
http://www.youtube.com/watch?v=JWIZfYQhgMc
acemi60
04 Nisan 2014, 18:26
Motosikletle güzel geziler yapmak varken, neden akrobasi denemeleri yapma gereği duyulur merak ediyorum. Konuyu okurken sevdiğim eski bir türkü aklıma geldi. Aliye Akkılıç severlere gelsin;
O Yana Da Dönder Sar Beni (http://www.mynet.com/video/muzik/aliye-akkilic-o-yana-da-donder-sar-beni-452232/)
Tİme_shİft42
04 Nisan 2014, 18:27
http://www.youtube.com/watch?v=Te0V71sGoxA
TAYFUNBORA
04 Nisan 2014, 18:37
Bana biri cevap yazmış ama kim ne yazmış anlayamadım? :)
Karşısındaki insan hakkında bir bilgisi olmadığı halde bu şekilde ahkam kesen zihniyet karşıdan çok cool görünüyor.
Herhalde okunan kitaplar birkaç metreyi geçtikten sonra üslupta böyle bir etki bırakıyor.
beko12345
04 Nisan 2014, 18:43
Olay yanlış anlaşılmış.
Konu sahibinin demek istediği motorun durduğu yerde dar alanda , yön değiştirebilmek için , ön tarafın sabit kalıp arkayı kaydırıp döndürmek.
Diğer bir değişle LASTİK YAKMAK.
Olay şu şekilde olur ;
Motoru çalıştırıp, debriyajı sıkıp 1. vitese takıyorsunuz.
Ön freni sonuna kadar sıkıyorsunuz. Eğer az sıkarsanız motor fırlayabilir.
Motora mümkense oturmayın , yükünüzü öne verin.
Daha sonra debriyajı bırakırken, epey gaz veriyorsunuz. Bu kadar .
Buna aynı zamanda LASTİK YAKMAK denir.
Fakaaatt size tavsiyem. Eğer amacınız dar alanda manevra yapabilmek ise daha ucuz ve basit yolu var.
Motor çalışmıyorken yan ayaklığı açın.
Ayaklığın olduğu tarafa geçin.
Motoru kendinize doğru çekin , motorun lastikleri yerden kesilecektir. Sizde istediğiniz tarafa oynatabilirsiniz.
Ahmet Abi
04 Nisan 2014, 18:53
Bana biri cevap yazmış ama kim ne yazmış anlayamadım? :)
Bu mesaja hitaben yazılmıştır. :)
Konuya çok yabancı olduğum için nasıl anlatacağımı bilemedim.Hakkımda bi halt bildiğin ettiğin yok terbiyesizlik etme eğer bilgin varsa iki kelime yaz yoksa burada klavye delikanlılığı yapma.Benim okuduğum kitaplar senin boyunu geçer sıkma canını
babaAkar
04 Nisan 2014, 19:01
direk yeri öpersin aga ne dion sen
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:33 ----------
senin o hareketi yapablmen için motoru yatrp direksiyonu viraj dışına kırıp sonra gazı koklemen gerek.
hem viraj içine kırıp hemde gaz koklersen düşersin. zaten demişsin Düşersen mesuliyet kabul etmem diye sürücülere yanlş bilgi verme.
.d.dd denedin mi ki düşersin diyosun kardeş zaten bunu kime desem olm delimisin düşersin la falan diyorlar bununla ilgili video çekmenin vakti geldi :)
TAYFUNBORA
04 Nisan 2014, 19:03
O mesajı kim yazmış göremedim ki:)
Bu mesaja hitaben yazılmıştır. :)
Haytuch
04 Nisan 2014, 19:09
Olay yanlış anlaşılmış.
Konu sahibinin demek istediği motorun durduğu yerde dar alanda , yön değiştirebilmek için , ön tarafın sabit kalıp arkayı kaydırıp döndürmek.
Diğer bir değişle LASTİK YAKMAK.
Olay şu şekilde olur ;
Motoru çalıştırıp, debriyajı sıkıp 1. vitese takıyorsunuz.
Ön freni sonuna kadar sıkıyorsunuz. Eğer az sıkarsanız motor fırlayabilir.
Motora mümkense oturmayın , yükünüzü öne verin.
Daha sonra debriyajı bırakırken, epey gaz veriyorsunuz. Bu kadar .
Buna aynı zamanda LASTİK YAKMAK denir.
Fakaaatt size tavsiyem. Eğer amacınız dar alanda manevra yapabilmek ise daha ucuz ve basit yolu var.
Motor çalışmıyorken yan ayaklığı açın.
Ayaklığın olduğu tarafa geçin.
Motoru kendinize doğru çekin , motorun lastikleri yerden kesilecektir. Sizde istediğiniz tarafa oynatabilirsiniz.
Eh be abicim sağol
sinadra
04 Nisan 2014, 21:05
motorun döndürecegin tarafın tam tersine dogru yatır ön freni sık debriyajı bırak gaz ver bu kadar fazla verme ama 360 derece dönme
lickup
04 Nisan 2014, 21:29
Olay yanlış anlaşılmış.
Konu sahibinin demek istediği motorun durduğu yerde dar alanda , yön değiştirebilmek için , ön tarafın sabit kalıp arkayı kaydırıp döndürmek.
Diğer bir değişle LASTİK YAKMAK.
Olay şu şekilde olur ;
Motoru çalıştırıp, debriyajı sıkıp 1. vitese takıyorsunuz.
Ön freni sonuna kadar sıkıyorsunuz. Eğer az sıkarsanız motor fırlayabilir.
Motora mümkense oturmayın , yükünüzü öne verin.
Daha sonra debriyajı bırakırken, epey gaz veriyorsunuz. Bu kadar .
Buna aynı zamanda LASTİK YAKMAK denir.
Fakaaatt size tavsiyem. Eğer amacınız dar alanda manevra yapabilmek ise daha ucuz ve basit yolu var.
Motor çalışmıyorken yan ayaklığı açın.
Ayaklığın olduğu tarafa geçin.
Motoru kendinize doğru çekin , motorun lastikleri yerden kesilecektir. Sizde istediğiniz tarafa oynatabilirsiniz.
Yalnız bunu yan ayakla yapmayın bence. Kapanır falan ondan sonra 100+ kiloluk motor kucağınızda kalır. :queen: Orta sehpa daha güvenli ama her motorda yok.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO