TAYFUNBORA
17 Mart 2014, 04:25
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/836/0pzo.jpg (https://imageshack.com/i/n80pzoj)
KTM henüz ilk model yılında 1190 Adventure ile seyahat segmentinde çıtayı yükseltmişti. 2014 model yılında 1190 Adventure kardeşi „R" ile birlikte günümüzün dünyadaki en güvenli motosikleti oluyor - hem de sürüş zevkini bozmadan. İlk kez Bosch'un yeni MSC (Motorcycle Stability Control) sistemini sunuyor. MSC, yatık konuma bağlı çekiş kontrolü ve kombine fren işlevine sahip bir ABS'den oluşan şimdiye kadarki paketi, dünya çapında bir yenilikle destekliyor: ilk yatık konuma bağlı çalışan viraj ABS'si. Şimdiye kadar olduğu gibi, seyahat segmentine yeni bir soluk getiriyor: Dolu depoyla sadece 230 kg ağırlıkta 150 PS güçle, bu sınıf için ulaşılmaz düşük bir performans güç dengesine ve böylece benzersiz bir sürüş dinamiğine sahip. Bu sırada güçlü, tasarruflu ve sarsıntısız motor ya bilhassa relaks ve konforlu bir sürüş ya da gerektiğinde süpersport itişi sağlıyor - akla gelebilecek tüm ara kademeler dahil. Yürüyen aksam hafifliğin oluşturduğu mükemmel geometriyi ve fantastik süspansiyonu destekliyor ve bu seyahat enduroları sınıfı için tamamen yeni tasarlanmış lastiklerle birlikte, tüm koşullarda ve çok relaks ile çok ama çok süratli hızlarda, beklenmedik bir sürüş keyfi sağlıyor.
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/839/0l4n.jpg (https://imageshack.com/i/nb0l4nj)
TEKNIK AYRINTILAR
MOTOR
Yapı tipi 2 silindirli 4 zamanlı benzinli motor, 75° V düzeni, sıvı soğutmalı
Hacim 1.195 cm³
Çap 105 mm
Strok 69 mm
güç 110 kW (150 PS)
Marş desteği Elektrik marşı
Vites kutusu 6 vitesli tırnaklı şanzıman
Motor yağlaması 3 rotor pompasıyla basınçlı yağlama dolaşımı
Birincil aktarma 40:76
İkincil aktarma 17:42
Soğutma Sıvı soğutma, devirdaim pompası üzerinden soğutma sıvısının sürekli devirdaimi
Debriyaj PASC™ Antihopping debriyaj / hidrolik kumandalı
Ateşleme tertibatı dijital ateşleme ayar özelliğine sahip, temassız kontrollü tam elektronik ateşleme tertibatı
YÜRÜYEN AKSAM
Şasi Krom molibden çelik borudan ana boru şasi, toz kaplama
Çatal WP Suspension Up Side Down
Arka amortisör WP Monoshock
Süspansiyon yolu önde 190 mm
Süspansiyon yolu arkada 190 mm
Fren tertibatı önde Radyal vidalanmış dört pistonlu fren kaliperine sahip çift disk fren
Fren tertibatı arkada Çift pistonlu fren kaliperine sahip tek disk fren, sabit tip fren diski
Fren tertibatı Bosch 9ME Combined-ABS
Fren diskleri - çap önde 320 mm
Fren diskleri - çap arkada 267 mm
Zincir 5/8 x 5/16” X‑Ring
Gidon kafası açısı 64°
Dingil mesafesi 1.560±15 mm
Yüksüz durumda yerden yükseklik 220 mm
Yüksüz oturma yüksekliği 860/875 mm
Yakıt deposu kapasitesi toplam yakl. 23 l
Kurşunsuz süper (ROZ 95)
Yakıtsız ağırlık yakl. 212 kg
Toplam ağırlık 440 kg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/850/c1i7.jpg (https://imageshack.com/i/nmc1i7j)
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/128460-yeni-motorum-ktm-1190-adventure-west-ve-biraz-gezmece.html
http://www.izlesene.com/video/ktm-1190-adventure/6889748
KTM henüz ilk model yılında 1190 Adventure ile seyahat segmentinde çıtayı yükseltmişti. 2014 model yılında 1190 Adventure kardeşi „R" ile birlikte günümüzün dünyadaki en güvenli motosikleti oluyor - hem de sürüş zevkini bozmadan. İlk kez Bosch'un yeni MSC (Motorcycle Stability Control) sistemini sunuyor. MSC, yatık konuma bağlı çekiş kontrolü ve kombine fren işlevine sahip bir ABS'den oluşan şimdiye kadarki paketi, dünya çapında bir yenilikle destekliyor: ilk yatık konuma bağlı çalışan viraj ABS'si. Şimdiye kadar olduğu gibi, seyahat segmentine yeni bir soluk getiriyor: Dolu depoyla sadece 230 kg ağırlıkta 150 PS güçle, bu sınıf için ulaşılmaz düşük bir performans güç dengesine ve böylece benzersiz bir sürüş dinamiğine sahip. Bu sırada güçlü, tasarruflu ve sarsıntısız motor ya bilhassa relaks ve konforlu bir sürüş ya da gerektiğinde süpersport itişi sağlıyor - akla gelebilecek tüm ara kademeler dahil. Yürüyen aksam hafifliğin oluşturduğu mükemmel geometriyi ve fantastik süspansiyonu destekliyor ve bu seyahat enduroları sınıfı için tamamen yeni tasarlanmış lastiklerle birlikte, tüm koşullarda ve çok relaks ile çok ama çok süratli hızlarda, beklenmedik bir sürüş keyfi sağlıyor.
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/839/0l4n.jpg (https://imageshack.com/i/nb0l4nj)
TEKNIK AYRINTILAR
MOTOR
Yapı tipi 2 silindirli 4 zamanlı benzinli motor, 75° V düzeni, sıvı soğutmalı
Hacim 1.195 cm³
Çap 105 mm
Strok 69 mm
güç 110 kW (150 PS)
Marş desteği Elektrik marşı
Vites kutusu 6 vitesli tırnaklı şanzıman
Motor yağlaması 3 rotor pompasıyla basınçlı yağlama dolaşımı
Birincil aktarma 40:76
İkincil aktarma 17:42
Soğutma Sıvı soğutma, devirdaim pompası üzerinden soğutma sıvısının sürekli devirdaimi
Debriyaj PASC™ Antihopping debriyaj / hidrolik kumandalı
Ateşleme tertibatı dijital ateşleme ayar özelliğine sahip, temassız kontrollü tam elektronik ateşleme tertibatı
YÜRÜYEN AKSAM
Şasi Krom molibden çelik borudan ana boru şasi, toz kaplama
Çatal WP Suspension Up Side Down
Arka amortisör WP Monoshock
Süspansiyon yolu önde 190 mm
Süspansiyon yolu arkada 190 mm
Fren tertibatı önde Radyal vidalanmış dört pistonlu fren kaliperine sahip çift disk fren
Fren tertibatı arkada Çift pistonlu fren kaliperine sahip tek disk fren, sabit tip fren diski
Fren tertibatı Bosch 9ME Combined-ABS
Fren diskleri - çap önde 320 mm
Fren diskleri - çap arkada 267 mm
Zincir 5/8 x 5/16” X‑Ring
Gidon kafası açısı 64°
Dingil mesafesi 1.560±15 mm
Yüksüz durumda yerden yükseklik 220 mm
Yüksüz oturma yüksekliği 860/875 mm
Yakıt deposu kapasitesi toplam yakl. 23 l
Kurşunsuz süper (ROZ 95)
Yakıtsız ağırlık yakl. 212 kg
Toplam ağırlık 440 kg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/850/c1i7.jpg (https://imageshack.com/i/nmc1i7j)
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/128460-yeni-motorum-ktm-1190-adventure-west-ve-biraz-gezmece.html
http://www.izlesene.com/video/ktm-1190-adventure/6889748