PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kuba Kuba CR1 Supersport



Sayfa : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

kdiner
07 Ocak 2014, 10:28
CR1
Süpersport tasarım yeniden tanımlandı...

Satış Fiyatı

3,537 TL
SIZE EN YAKIN BAYI
ÜRÜN SUNUMU
BU TOURING'I PAYLAŞ
ÜRÜN TANITIMIÖZELLİKLERSÜSPANSİYONAKSESUARLAR
CR1
Üste Git
Ürün Tanımı

İnanılmaz Güç!

CRS alt motorun güçlü özelliklerinin yanı sıra kullanıcı dostu olması. Yenilikçi teknoloji ile birleşince muhteşem bir motor gücü ortaya çıkıyor. Performansına göre az yakıt tüketimi sunması, iyi depara sahip olması ve krankın kendin içindeki balansör sistemi ile motosikletin titreşimini alırken güç aktarımının zincirli olmasının verdiği avantaj ile kendinizi güçlü ve güvende hissedeceksiniz.





Çalıştığını Sadece Hissedersiniz!

CR1 sahip olduğu özellikler ve gücüyle mükemmeliyetçi bir ruha sahiptir. Sınıfının en iyisi olan CR1 sessiz çalışma özelliği ile daima bir adım önde. CR1'in egzoz sistemi ile bu eşsiz güce kattığı sessizlik ve estetik karşısında hayretler içinde kalacaksınız.





Kullanıcı Dostu Kilometre Saati

CR1 modeli, özellikleri arasında barındırdığı "Dijital Kilometre Saati" ile size kullanıcı dostu çözümler sunmaya devam ediyor.

Dijital olmasının sağladığı avantajla hem görsel olarak renk katan hemde kullanım kolaylığı sunan bu özellik aynı zamanda aydınlatmasıyla da karanlıkta size kolaylık sağlıyor.







Işığınız Kaybolmasın...

CR1 ürün üzerinde yer alan tüm aydınlatma gereçleri en iyi LED ışıklandırma ile sağlanmış olup asla karanlıkta bırakmaz.

Gece gündüz farketmeksizin CR1 yanınızda ise her zaman ışık saçarsınız...



Üste Git
Özellikler

Üst Düzey Performans, Modern ve Şık Tasarım, Baştan Çıkarıcı Dizayn, Düşük Yakıt Tüketimi, Rahat Kullanım, Maksimum Güvenlik

3,537 TL
CR1


MOTOR
Hacmi 150.06cc
Motor Tipi 4 Zamanlı
Silindir Tek Silindir
Maksimum Güç 11.4 Hp (8.5 kw) 8000rpm
Yakıt Sistemi Karbüratör
Ateşleme C.D.I. Ateşleme
Soğutma Hava Soğutmalı
GÜÇ AKTARMA
Sürüş Sistemi Kuba Sürüş Sistemi
Ön Fren Disk
Arka Fren Kampana
SÜSPANSİYON
Ön Çift Teleskopik Çatal
Arka Helezonik Yay Çift Amortisör
Ön Lastik 80/90-17
Arka Lastik 110/80-17
BOYUTLAR
Uzunluk 1990 mm.
Yükseklik 1050 mm.
Genişlik 785 mm.
Dingil Mesafesi 1250 mm.
Boş Ağırlık 125 kg.
Kuba Motor ürünlerin teknik özelliklerini ve renklerini haber vermeksizin değiştirme hakkını saklı tutar.

Üste Git
Süspansiyon

CR1 yarış motorlarında kullanılan ters amortisör sistemiyle daha fazla denge sağlıyor. Normal amortisörlerde bir darbe geldiğinde dış borular hareket ederken bu tip amortisörlerde iç borular hareket etmektedir. Dolayısıyla ters amortisörlerde darbe emerken hareket eden kütle daha hafif. Bu da yoldaki özellikle ufak engebelere amortisörün daha rahat ve çabuk tepki vermesini sağlar.

kdiner
14 Ocak 2014, 17:56
http://i.hizliresim.com/xEb0pA.png (http://bit.ly/c25MCx)
http://i.hizliresim.com/KlLD9J.png (http://bit.ly/c25MCx)
http://i.hizliresim.com/Kq3D8R.png (http://bit.ly/c25MCx)
http://i.hizliresim.com/eajAMQ.png (http://bit.ly/c25MCx)

realistmotor
15 Ocak 2014, 12:03
Bu motoru alabilirim yeni başlıcam

kdiner
15 Ocak 2014, 12:58
bende almayı düşünüyorum ama gelicek olan hero ve bajaj motor var şu fuar zamanı gelsin fuarda hepsini bakıp ona göre karar vermeyi düşünüyorum. asya motor veya mondial motor gibi 170cc olsaydı dahada güzel olucaktı ama yapcak birşey yok.

Potenza
15 Ocak 2014, 21:33
Fena bi makine,supersport yeniden tasarlanmis...isik sactigimi hissettim,motorunun calstigini bile duymadim,hersey parmaklarimin ucundaydi,kizgin kumlardan serin sulara kosmak gibiydi...dehset-ul vahset ti bi nevi yani.....

realistmotor
15 Ocak 2014, 22:52
Bende fuarı bekliyorum bütçem yeni başlayacağım için düşük biraz 3600 tl param var kask aldim fuar umarım ücretsiz olur

Benli
15 Ocak 2014, 23:22
Göze hoş geliyor fakat "fiatı çok yüksek , daha düne kadar , nette , sıfır Honda CB 125 ler 2.650 tl di ki !! bu motorlarla kıyas kabul etmez diye düşünüyorum.

Seko
16 Ocak 2014, 00:07
Bu alt motor, üst motor lafları Kuba'nın yutturmacası oluyor. Ama motor güzel gibi...

realistmotor
16 Ocak 2014, 13:55
Honda cbr 125 2. El bile o kadar değil dostum

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:53 ----------

2.eller 4000 den başlıyor

Benli
16 Ocak 2014, 22:48
Honda cbr 125 2. El bile o kadar değil dostum

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:53 ----------

2.eller 4000 den başlıyor Bakın burada var ! sıfır Honda CB 125 ace , 2.600 tl , ilan tarihi 15 ocak 2014.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sifir-km-2013-model-bordo-renkte-cb-125-ace-150567166/detay

realistmotor
17 Ocak 2014, 01:55
Dostum ben cbr 125 zanettim kusura bakma

UqUR_
17 Ocak 2014, 02:12
Dostum ben cbr 125 zanettim kusura bakma

Cbr 125 8.000tl zaten ikinci el de pahalı 4000e yok cbr

kdiner
01 Mart 2014, 23:14
Fuarda bu modeli inceledim kafa far arkasina butun kablolari sikistirmislar ama malesef obezite oldugu icin ben burdayim diyor fazla saha sola direksiyonu hareket ettirme gibi duruyordu ama guzel bir motor, bayiden tekrar incelek gerek. Resimleri pazartesi yuklerim.

linkinpark20
01 Mart 2014, 23:22
11 beygirlik 150 cc supersport motoruyla gercekten yakiyor.

Potenza
01 Mart 2014, 23:41
Hayatımda gördüğüm en ateşli supersport.....Yakar geçer valla he..

kdiner
05 Mart 2014, 16:50
merhaba bu gün itibari ile fiyat 3,721 olarak belirlenmiş. Kaldık başka motorlara sırada olanlara yönelmek dileğiyle sevgiyle kalın.

safahat25
14 Nisan 2014, 18:14
alan satan hayrını görsün . eğer reklamlarındaki gibiyse böyle bir motor için fiyatı az bile. ama değilse (ki muhtemelen değil) paranıza yazık etmeyin.

plaka
28 Nisan 2014, 11:55
Geçen hafta içerisinde arkadaşımla birlikte motosiklet almak istediği için bayiye gidip incelediğim, duruşu gayet karizmatik ve asi olan aynı zamanda kullanmak istediğinizde kalitesini hissettiren bir model. Performansı ile ilgili şu an şahsi bir kanaatim yok ama yorumlara bakarsak iyi bir iş çıkarılmış ortaya.

mersinmehmet
30 Nisan 2014, 13:08
Bakın burada var ! sıfır Honda CB 125 ace , 2.600 tl , ilan tarihi 15 ocak 2014.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sifir-km-2013-model-bordo-renkte-cb-125-ace-150567166/detay ace ye 1000 tl bile çok titreşim var bide 4 vites ben önce ace ye baktım sıfırı3150 tl bence degmez

mersinmehmet
03 Mayıs 2014, 20:10
Motor anahtar teslim yani cr1 pilaka ruhsat sigorta hepsi dahil 3380 tl pazarlığınızı sağlam yapın boş verin 3700 falan fiyatı nı hak eden motor kullanımı rahat sesi gayet güzel fazla çıkmıyor daha 100 km oldu o yüzdengaza yuklenmiyorum titreşim yok gibi bence 2000 den sonra daha iyi olur ha bide bayinin bana dediği porselen pistonmus porselen piston nasıl oluyor bilgisi olan varmı

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:08 ----------

Resim nasıl yüklerim bilen biri tarif edermi

kdiner
03 Mayıs 2014, 20:48
Hizliresimyukle.com a gir resmini sec kaydet de ve 4veya 5 sik cikacak forum icin olani sec kopyala de bu forum uzerine gel yazi yazacagin kisimda sagdan ucuncu olana tikla kopyaladigin linki yapistirde ok deyip ilk resminin islemini bitirmis oluyorsun bu sekilde isleme devam et kolay gelsin, hayirli olsun allah kaza bela vermeden binmeyi nasip etsin.

mersinmehmet
05 Mayıs 2014, 00:05
Cr1 sanki bana biraz fazla ısınıyor gibi geldi başka kullanan varmı yada yeni olduğu için olabilir mi ha bide diyorlar ya sesini duyamazsiniz sadece hissedersiniz ben hem hissediyorum hem duyuyorum

ilkerabi
05 Mayıs 2014, 19:53
Hayırlısı olsun, porselen değil, seramik.. Kaplama; o da piston yüzeyi, tamamı değil. Daha yüksek sıkıştırma yaparsanız motor daha fazla beygir veriyor, ancak titreşim de veriyor. Basınca dayanıklı olması için benzin+havayı sıkıştırıp patlattığınız yer seramik kaplama yapılıyor. Aluminyumun alaşımlarına göre daha sert, sıcağa da mukavim..
Bu motorlarda YAĞ olayına dikkat. Patates kızartma yağı filan, dandik yağ koydunuz mu motor bitti.. Garanti bitti...

mersinmehmet
05 Mayıs 2014, 23:22
Hayırlısı olsun, porselen değil, seramik.. Kaplama; o da piston yüzeyi, tamamı değil. Daha yüksek sıkıştırma yaparsanız motor daha fazla beygir veriyor, ancak titreşim de veriyor. Basınca dayanıklı olması için benzin+havayı sıkıştırıp patlattığınız yer seramik kaplama yapılıyor. Aluminyumun alaşımlarına göre daha sert, sıcağa da mukavim..
Bu motorlarda YAĞ olayına dikkat. Patates kızartma yağı filan, dandik yağ koydunuz mu motor bitti.. Garanti bitti...
Yani yağını iyi koy ondan sonra baş devam diyorsun yani bide motor şişme yapmiyormu ama bilok ısınıyor gibi xr böyle deyildi

ilkerabi
06 Mayıs 2014, 09:16
Özellikle rodajda biraz daha sıcak olabilir, ancak XR ile karşılaştırmayalım, motorlar çok farklı birbirinden. Bu model daha fazla devir çevirecek ve zorlanacak şekilde yapılmış gibi.
Blok sıcaklığı çok yüksekse dikkat edin derim, titanikçilerden biri yaktı motoru, alt motor aynı.
Her ne kadar hava ile soğuyorsa da motor içinde yağ da sıcaklığı atmada rol oynuyor. Yağ pompa veya devirdaim mekanizmasında aksama olursa AĞIR arıza çıkarır..


Küçük motorlar durduğu yerde yağlama yapmıyor, giderken yağlıyor, bu da bir ayrıntı..

mersinmehmet
06 Mayıs 2014, 14:23
Özellikle rodajda biraz daha sıcak olabilir, ancak XR ile karşılaştırmayalım, motorlar çok farklı birbirinden. Bu model daha fazla devir çevirecek ve zorlanacak şekilde yapılmış gibi.
Blok sıcaklığı çok yüksekse dikkat edin derim, titanikçilerden biri yaktı motoru, alt motor aynı.
Her ne kadar hava ile soğuyorsa da motor içinde yağ da sıcaklığı atmada rol oynuyor. Yağ pompa veya devirdaim mekanizmasında aksama olursa AĞIR arıza çıkarır..


Küçük motorlar durduğu yerde yağlama yapmıyor, giderken yağlıyor, bu da bir ayrıntı..
Tavsiyemiz nedir su an 180 km oldu 500 olana kadar basmam 500 den sonra yavaş yavaş yoklarim artık sizin bi tavsiyeniz varmı

ilkerabi
06 Mayıs 2014, 17:03
Tavsiye?
Fabrikanın dediği yağdan kullanmak ve yağ değişimini kilometresi gelmeden yaptırmak.
Yağ göstergesi var mı tablada acaba?
Digital pano ise hem vites göstergesi hem de yağ lambası olması gerek sanırım.

mersinmehmet
06 Mayıs 2014, 17:13
Tavsiye?
Fabrikanın dediği yağdan kullanmak ve yağ değişimini kilometresi gelmeden yaptırmak.
Yağ göstergesi var mı tablada acaba?
Digital pano ise hem vites göstergesi hem de yağ lambası olması gerek sanırım.
Yağ göstergesi yok

onuroztas
18 Mayıs 2014, 19:25
cr1 hakkında bilgisi olan kullanan başka yok mu? titreşim var mı malzemesi iyi mi? salı gününe kadar yeterli bilgi alamazsam honda cb125e alacam hondaya göre eksileri artıları nedir acaba?

boora
18 Mayıs 2014, 20:46
kucuk motorun durdugu yerde yaglama yapmamasi imkansiz bu motorlar mantiken zaten sehir ici motorlari surekli dur kalk yapiyor motor kitler o zaman. inanmiyorsan sok kulbutor kapagini calistir bakalim oluk oluk yag gelir yag kanalindan

mersinmehmet
18 Mayıs 2014, 22:20
Bende honda yı araştırdım 125 ace olsun 125e olsun titreşim var ama cr1 titreşim yok artı dijital km saati gerçekten çok hoş olmuş450 km oldu benim motorun 1 lt benzinle 38 km yaptı rodojda bence güzel yakıt ben 3000 tl ye aldım ace 3150 125 e 4200 karar senin ben memnunum

ozkan1001
20 Mayıs 2014, 01:13
Kuba cr1 i yaklaşık 2 hafta oldu alalı, şu anda 400 km deyim. Honda cb 125 e ye göre; ( cb 125 e yi en fazla 20 km kullandım)
Artıları:
-Dijital hız göstergesi + Devir saati
-150 cc olması
-Titreşim cb125e ye göre yok sayılır. Sanırım 125e de balansör yok
-Sesi daha hoş nede olsa cc büyük :cat:
-Kalkışı :thumleft:
-Görünüşü :cat:
-Fiyatı
-Farı istediğinde kapatıyorsun :queen:
-Led sinyal ve stop lambası
-Egzostun şekli :cherry:
Eksileri;
-Kesinlikle servis kalitesi (kendi şehrimdeki servislerle kıyaslıyorum)
-Uzun yol yaparken özellikle ıssız bir yerde çiş molası verirken, lan stop etsem çalışırmı acaba korkusu (gerçi şimdiye kadar tek marşta canavar gibi çalıştı)
-Üzerinde KUBA yazması:bounce: :mrgreen: (Ön amortisördeki kırmızı yazıları kaldırdım gerçi)

Ortak Yönleri
İkisinin arka amortisörleri yanlarda ve kırmızı:pr: iğrencc:queen:

MaMi_33
20 Mayıs 2014, 01:16
Kuba cr1 i yaklaşık 2 hafta oldu alalı, şu anda 400 km deyim. Honda cb 125 e ye göre; ( cb 125 e yi en fazla 20 km kullandım)
Artıları:
-Dijital hız göstergesi + Devir saati
-150 cc olması
-Titreşim cb125e ye göre yok sayılır. Sanırım 125e de balansör yok
-Sesi daha hoş nede olsa cc büyük :cat:
-Kalkışı :thumleft:
-Görünüşü :cat:
-Fiyatı
-Farı istediğinde kapatıyorsun :queen:
-Led sinyal ve stop lambası
-Egzostun şekli :cherry:
Eksileri;
-Kesinlikle servis kalitesi (kendi şehrimdeki servislerle kıyaslıyorum)
-Uzun yol yaparken özellikle ıssız bir yerde çiş molası verirken, lan stop etsem çalışırmı acaba korkusu (gerçi şimdiye kadar tek marşta canavar gibi çalıştı)
-Üzerinde KUBA yazması:bounce: :mrgreen: (Ön amortisördeki kırmızı yazıları kaldırdım gerçi)

Ortak Yönleri
İkisinin arka amortisörleri yanlarda ve kırmızı:pr: iğrencc:queen:
Çok tarafsız

onuroztas
20 Mayıs 2014, 01:20
Yani hondaya o parayı vermeye gerek yok mu diyosunuz bu arada siz ne kadara aldınız acaba? Aynen dediğiniz gibi kuba yazmasa harika olur 😃

ozkan1001
20 Mayıs 2014, 16:34
Yani hondaya o parayı vermeye gerek yok mu diyosunuz bu arada siz ne kadara aldınız acaba? Aynen dediğiniz gibi kuba yazmasa harika olur ��
Ben plaka dahil 3900 e aldım. Başka bi sitede 3400 e filan almış birisi heralde, araştırmadan aldım ben. Honda almadığım için hala pişman değilim, görünüşü yetiyor bana :)

onuroztas
21 Mayıs 2014, 13:00
Ben plaka dahil 3900 e aldım. Başka bi sitede 3400 e filan almış birisi heralde, araştırmadan aldım ben. Honda almadığım için hala pişman değilim, görünüşü yetiyor bana :)

Bende karar verdim cr1 aldım pazartesi geliyor pişman olacağımı da sanmıyorum

ozkan1001
21 Mayıs 2014, 18:50
Bende karar verdim cr1 aldım pazartesi geliyor pişman olacağımı da sanmıyorum
Hayırlı olsun. Kazasız kullanımlar. Pişman olunmaz gibi görünüyor dur bakalım artık ama ben şu anda çok memnunum. İlk başlarda vites geçişleri çok sertti yavaş yavaş yumuşuyor. Rodajım bitsin Ağustos ayında Urfa-Alanya arası gitmeye niyetim var. Motorum bana güven vermeye başladı yaklaşık gidiş dönüş 1600 km, yinede bi kaç ay motoru deneyeceğim.

mersinmehmet
25 Mayıs 2014, 23:32
Bugün cr1 le 110 km yol yaptım yayla yolu sürekli rampa çıkarken şişme misme yok gücü iyi 125 ligin 3 le çıktığı yeri 4 le rahat çıkıyor ben memnunum iyiki ace yada 125e almamışım hem güçlü hem hızlı

darcin23
26 Mayıs 2014, 22:13
ben bu motoru almayı düşünüyorum lastikleri nasıl frenleri nasıl selesi nasıl???*

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:45 ----------


Bugün cr1 le 110 km yol yaptım yayla yolu sürekli rampa çıkarken şişme misme yok gücü iyi 125 ligin 3 le çıktığı yeri 4 le rahat çıkıyor ben memnunum iyiki ace yada 125e almamışım hem güçlü hem hızlı

Kardeş sen mersinlimisin

mersinmehmet
26 Mayıs 2014, 23:35
Evet mersinliyim

darcin23
27 Mayıs 2014, 10:19
Evet mersinliyim
KArdeş bende mersinliyim. Mersinin neresindesin? Bu motor hakkında biraz bilgi verirmisin. Bende Almayı düşünüyorum

linkinpark20
27 Mayıs 2014, 10:48
Supersport? alsdlkaffcl

mersinmehmet
27 Mayıs 2014, 22:00
KArdeş bende mersinliyim. Mersinin neresindesin? Bu motor hakkında biraz bilgi verirmisin. Bende Almayı düşünüyorum
Toroslardayim ben memnunum tavsiye ederim

plaka
02 Haziran 2014, 18:26
2 gün önce bu modeli kullanma fırsatım oldu. Daha önce de söylemiştim şimdi de söylüyorum; motorun duruşu ve dizaynı inanılmaz etkileyici. Kullandığım esnada etrafımdaki insanların dikkatini çektiğimi hissediyordum. 130 km/s hızla gitmeme rağmen titreşim yoktu ve sanki araba kullanıyormuşum gibi güçlü duruşu güven veriyordu. Motordaki tüm göstergelerin dijital olması, sele ve elciklerin kalitesi, kullanım esnasında ölçülerin bana sağladığı duruş özellikle ayarlanmış gibi saatlerce yolculuk yapsam da keyif almamı sağlayacak kadar iyiydi.

Yakıt konusunda test etme imkanım yoktu çünkü motosikletin arkadaşıma ait olduğunu söylemiştim ancak kendisinin dediğine göre kilometrede 13 kuruş yakıyor ve servisin kendisine söylediğine göre ilk bakımdan sonra hız olarak açılacağını ve yakıt tüketiminin düşeceği yönünde. Almamak için kendimi zor tutuyorum desem yalan olmaz.

tweentop
04 Haziran 2014, 20:36
arkadaşlar merhaba kafanızda soru işareti kalmasın fakat almak üzereydim üşenmeden araştırdım
öncelik 30 yıllık geçmiş olan jeneratör ve bmw gibi büyük markalara parça üreten loncin motor çin firması 2002 ve 2007 de en iyi ve avrupa sertifikası almış bi firma ben titanic kullandım işçilik benelli & keeway ortak yapımında ortaya çıkmış kuba ise tedarikçi olmuştu memnundum cr1 i yarın inceleme yapacam size net yazarım ama rks yi loncin üretmişse kesinkez alırım http://www.youtube.com/watch?v=FhBmA-qrW9o bu üretimi fabrikası loncinden iyi forumlar

JL 150-58(cr1) gerçek adıdır loncin motor üretmiştir

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:20 ----------

VEE TESPİTİ DOĞRU YAPMIŞIM LONCİN benneli&keeway de üretim yapıyormuş helal olsun kuba sağlam firma bulmuş alan pişman olmaz diyebilirim
http://www.chinamotorworld.com/index.php?c=news&a=view&id=1191
burayı türkçe yapın
ve buraya
http://www.chinamotorrider.com/chinese-motorcycles-at-canton-fair-115/
bakın derim CR1 BENİMDİR ARTIK BU ARADA BENELLİ&KEEWAY BÜNYESİNDE BMW İLE (2009 DAN BERİ) mühendislik ve teknik çalışmalara başlamışlar 600 cc bn6 bennelli yazın görün hadi görüşürüz
bu arada motor bölümü mevzunu olup yantai shandong ve guanzhou da motorsiklet (arora) ithalat biriminde çalıştım

erhangazi84
12 Haziran 2014, 12:11
arkadaşlar merhaba kafanızda soru işareti kalmasın fakat almak üzereydim üşenmeden araştırdım
öncelik 30 yıllık geçmiş olan jeneratör ve bmw gibi büyük markalara parça üreten loncin motor çin firması 2002 ve 2007 de en iyi ve avrupa sertifikası almış bi firma ben titanic kullandım işçilik benelli & keeway ortak yapımında ortaya çıkmış kuba ise tedarikçi olmuştu memnundum cr1 i yarın inceleme yapacam size net yazarım ama rks yi loncin üretmişse kesinkez alırım http://www.youtube.com/watch?v=FhBmA-qrW9o bu üretimi fabrikası loncinden iyi forumlar

JL 150-58(cr1) gerçek adıdır loncin motor üretmiştir

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:20 ----------

VEE TESPİTİ DOĞRU YAPMIŞIM LONCİN benneli&keeway de üretim yapıyormuş helal olsun kuba sağlam firma bulmuş alan pişman olmaz diyebilirim
http://www.chinamotorworld.com/index.php?c=news&a=view&id=1191
burayı türkçe yapın
ve buraya
http://www.chinamotorrider.com/chinese-motorcycles-at-canton-fair-115/
bakın derim CR1 BENİMDİR ARTIK BU ARADA BENELLİ&KEEWAY BÜNYESİNDE BMW İLE (2009 DAN BERİ) mühendislik ve teknik çalışmalara başlamışlar 600 cc bn6 bennelli yazın görün hadi görüşürüz
bu arada motor bölümü mevzunu olup yantai shandong ve guanzhou da motorsiklet (arora) ithalat biriminde çalıştım

Kardeş, araca yapmış olduğun övgüler için teşekkür ederiz fakat, Çin motosiklet piyasasıyla ilgili vermiş olduğun bilgiler yanlış.
1) Youtube'da linkini verdiğin Loncin fabrikası 2009 tarihli, yani Loncin geçen yıl yeni binasına taşındı, bu yeni binayı yürüyerek gezmen ve sadece bir videoya sığdırman imkansız! Üniversite gibi aynı!
2) chinamotorrider'da verdiğin linkte ise sadece ordaki fuardan kareler var. Loncin ve Keeway, iki dev, iki rakip, iki farklı şehir, iki farklı kulvar, birlikte üretim yaptıkları da yok. Benelli markası ise Keeway'in İtalyanlardan satın aldığı ve İtalyada üretim yaptığı bir markadır.
3) chinamotorworld burda da yine birleşme falan iddaa edilmiyor, sadece bi yazar yazı yazmış, o kadar!

Bunun yanında, Loncin firmasının BMW'ye alt motor ürettiği doğru! Keeway'in ise İtalyan devleriyle çalıştığı da doğru. KUBA ve RKS'nin ürün gamında bu iki firmadan faydalandığı da doğru!

Teşekkürler

tweentop
13 Haziran 2014, 15:02
1 loncin çindeki büyük üreticidir
2 zanelle/rks/rkv/benelli/keeway aynı bünyede keeway altında farklı ülkelerde satış ismidir
3 loncin keeway için üretim yapan firmalardan sadece birisidir + olarak kubanın bazı modelleri hariç hepsi 2. sınıf cr1 2. kalite ama kuba strike 1. kalite keeway üretim hakkı vermişse 1. kalite üretiliyor ayrıca video çekmedim çekim varsa bana ait değil ama bizim 4 ilmiz büyüklüğünde yer var zonghsen-jonway vss firmalar yantai shandong da

erhangazi84
17 Haziran 2014, 16:15
kardeş, neyin peşindesin? Amacın ne? Kimliğini açık eder misin? Hangi firmada çalışıyorsun? Ben Kuba Motor'da çalışıyorum.

Hem Loncin büyük bi firma diyorsun hem de araçları 2.sınıf diyorsun. Nasıl anladın? Neye göre araçları 2.sınıfa attın? Sınıf derken kastın ne?

Loncin'in elemanı şuanda karşımda oturuyor, sen nasıl Keeway ve Loncin'i ortak yaptın?

Jonway dediğin firma batmak üzere, Shandong dediğin bölgeyle alakalı hiç bir muhabbet geçmedi, onu da nerden çıkardın ki :)

İçeriğini bilmediğin videoları neden paylaşıyorsun? Aslını bilmediğin konular üzerine neden yorum yapmak zorunda hissediyorsun kendini?

Dediğim gibi, kimliğini açık et, amacını belli et, ona göre yazışalım.

Benim Türkiye'deki tüm motosiklet firmalarına saygım vardır. Hepimiz helal dairesinde rekabetçi serbest piyasada çalışmaya çalışıyoruz. Yarım yamalak bilgiler verip sırf mesajım yayınlansın mantığı ile yazmayın ki kullanıcıların boş yere kafası karışmasın. Aracın artılarını söyle, eksilerini söyle, bitti gitti.

ozkan1001
18 Haziran 2014, 02:48
Selamlar
Pazar günü 270 kmlik Urfa-Halfeti turu yaptım. Şu anda 1300 km deyim. Genel olarak memnunum. Özellikle rampalarda beni fazlasıyla tatmin ediyor. Zaten uzun yol yaparken benim için rampa önemlidir. Rampalarda beni habire sıkıştırıp sollayan araç olsun istemiyorum. Canım motorum dik ve uzun rampalarda bile (Bağajla beraber 110 kğ civarıyım) 5. vitesle zorlanmadan çıkıyor. Ama ortalama hızı 80 km/s. Rampa aşağı en fazla 120 yi gördüm düz yolda da 105, bu benim denemelerimi.Çok hemde çok denedim. Zaten fazlada beklenmez bu motordan. Bu motor şehiriçi kullanımı için fazlasıyla iyi (daha iyileri tabiki var). Benim gibi hafta sonları çevre illere gitmek isterseniz yine benim gibi 80-90 km/s hıza sabrederseniz çok iyi tavsiye ederim. Eğer derseniz ben gidiş geliş 1500-2000 km yol yapacağım gider mi? O zaman 20 Ağustos'u bekleyin Urfa-Alanya yapacağım. Bakalım yolda kalacak mıyım? Gerçi son gezimde dönüşte 100. kmde motorum şişti (ben öyle sanmışım ) stop etti. Biraz bekledim ve çalıştırıp devam ettim hop bi daha sotop etti. Keşke bu kadar sıkıştırmasaydım falan filan derken bi kaç kere daha çalıştırıp gittim ve yine stop etti. Gece 10 otobandayım. O an benim için Kuba CR1 bitti. Aklımdan cbf150 alsaydım böyle olmazdı, Su soğutmalımı alsaydım. Birden SYM Wolf 250 cc alasım geldi. Bunları düşürken soğumasını bekliyordum. Sonra marşa bastım çalışmadı bi daha, bidaha olmadı. Bi sürü küfür havada uçuşuyordu neredeyse tekmeyi geçiriyordum motora çünkü eve bayağı geç kalmıştım. Eşimi ve çocuklarımı kayınpederden alıp eve gitmeliydim. Öyle böyle derken saat 11 oldu ve daha bi 35 km yolum var. İşimi daha fazla şansa bırakmadan acil kuzen hattını aradım. Pikap filan bul gel motorum çalışmıyor dedim. Benimle dalga geçerek noldu benzinin mi bitti demesin mi? Telefonu kapatmadan hemen yedeğe çevirdim ve tek marşta çalıştı motorcuğum. Kafamı duvarlara vurasım geldi . Eve yetişene kadar motorumdan özür diledim. Umarım affetmiştir beni. Bu yazının sonunda motorumun eksi yönü aklıma geldi. Dijital benzin göstergesine güvenmeyin. Benim motorda daha 2 çizgi yanıyordu. Benim en büyük hatam bir gün önce 150 km lik bi gezi sonrasında km.yi sıfırladım ve unuttum. Sonuçta güzel motor kullanımı zevkli ve rahat. Titreşim benim için yok ama sadece ayaklarda 90 dan sonra çok az.

Ali reis 17
19 Haziran 2014, 01:49
CR 1 lastikler Tubelles mi?