Orijinalini görmek için tıklayınız : Kuba Kuba CR1 Supersport
Sayfa :
1
[
2]
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
tweentop
28 Haziran 2014, 16:24
NEDEN gocundun ki hiçbir firma elemanı değilim öyle olsam rks sizin ithal markanız onu kötüledimmi hayır ama işçilik kaporta aksamı rks ye göre 2. sınıf dedim özgür bi forum istediğimi överim istediğimi gömerim japon japon diyen örümcek kafalılardan değilim sen toy iken tr ye ilk giren harput motor gaoming firmasından bugüne araştırmalar yapan aktif kullanıcıyım rahat ol kafası karışmaş kimsenin kuba malları 2. sınfır 1. sınıf olan mal zhongshen in piaggo ve sym ye ürettiği modeller yamaha honda trumph vs saymıyom bile
plaka
02 Temmuz 2014, 16:37
Motor anahtar teslim yani cr1 pilaka ruhsat sigorta hepsi dahil 3380 tl pazarlığınızı sağlam yapın boş verin 3700 falan fiyatı nı hak eden motor kullanımı rahat sesi gayet güzel fazla çıkmıyor daha 100 km oldu o yüzdengaza yuklenmiyorum titreşim yok gibi bence 2000 den sonra daha iyi olur ha bide bayinin bana dediği porselen pistonmus porselen piston nasıl oluyor bilgisi olan varmı[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:08 ----------
Porselen piston olduğu doğrudur ve sağladığı ciddi avantajlar var. Daha sağlam olmasının yanı sıra kaygan olmasından dolayı piston içindeki hareketi daha dolay ve pistonun çizilme olasılığı neredeyse sıfıra yakın. Bu yüzden büyük bir avantaj sağlıyor motora.
Resim yükleme işini de imageshack.us gibi bir yere yükleyip oradan link al burada yorum yazarken üstte resim ikonuna tıkla ve linki oraya yapıştır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:28 ----------
CR 1 lastikler Tubelles mi?
Evet. CR1 lastikler Tubelles doğru tahmin.
brkctnkya
29 Temmuz 2014, 18:35
bende almayı düşünüyorum arkadaşlar yokmu başka bilgi vercekler yada foto atcak olanlar
isobln
04 Ağustos 2014, 11:24
bende cr1 sahibi olarak aranıza katılmış bulunmaktayım 30 km oldu
ilkerabi
05 Ağustos 2014, 10:20
Hayırlısı olsun.
Vay İso yaaa!..
XR ı ne yaptın???
isobln
05 Ağustos 2014, 16:45
XR125 PLUS umu sattım abi bayide bakımdayken müşteri çıktı gözüme de cr yi kestirdim direk verdim cr yi aldım cıktım :D
plaka
07 Ağustos 2014, 12:10
Artık CR1 sahibiyim ve ilk 500 km. bakımı sonrası buradayım. Kullandığımdan beridir iyi ki almışım dedirtiyor bana bu motor performans açısında. Yakıt tüketimi tabiri caizse kokluyor diyebilirim. İlk kullanımda 3 lt. benzinle 110 km. yol gittim ve 130 km/s maksimum hızda sürdüm titreşim sıfır gibi hiç hissetmedim ve motor bana mısın demedi bu yüzden sürüş keyfini doruk noktasında yaşatıyor. İlk periyodik bakımını da yaptırdıktan sonra bir açılma oldu motorda ve kullanımı daha da rahat olmaya başladı. İnanın imkanım olsa hiç bırakmayacam o derece aşık oldum bu motora. Almak isteyen herkes gönül rahatlığı ile alabilir ki o zaman zaten benim yaşadığım mutluluğu ancak o zaman yaşayabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:08 ----------
Ayrıca sormak istediğiniz herhangi bir şey varsa sorabilirsiniz. Hem beni yönlendirmiş olursunuz ola ki bir özelliğini yazmayı unutmuşumdur diye hem de siz bilgilenirsiniz.
isobln
07 Ağustos 2014, 17:37
makinamm:bestmt: maşallah demeyi unutmayalım :cherry:
http://i.hizliresim.com/kZGQjm.jpg
Desperado12
08 Ağustos 2014, 08:15
Şase ve kaportası guzel ama motoru için aynını söyleyemiycem
isobln
08 Ağustos 2014, 13:40
neden açıklarmısın bizde bilelim
ilkerabi
13 Ağustos 2014, 21:11
Depo grenajları güzel, beyaz renk olması ayrıca güzel, kuyruk spor olduğu için topcase takmak sorun olabilir.
Jantlar resimde pek iyi durmuyor, motoru inşallah paslanmadan uzun süre gider.
Vites ayakçığı emanet gibi duruyor.
Kadranı da bi yakından göreydik iyi olurdu.
Uzay far ise pek az modelde yakışıklı duruyor, ancak imalatçılar artık hepsine takıyor.
Aynalar güzel.
demirkask
20 Ağustos 2014, 23:22
Ben motoru aldım 2 gün oldu konu biraz ölü gibi olsada 1-2 hafta içinde detaylı herşeyiyle yazacağım motoru buraya.
plaka
21 Ağustos 2014, 12:49
Motosikletim şu an 1600 km.'de ve şu ana kadar hiçbir sorun çıkarmadı. Ayrıca bir motosiklet hem yakıt konusunda hem de titreşim konusunda bu kadar başarılı olabilir mi diye şaşırmıyor değilim gerçekten muazzam bir model çıkmış ortaya. Kuba Motor'un facebook sayfasıyla motosiklet.net gibi bir çok motosiklet platformuna da baktım hiç şikayete rastlamadım aksine bir çok kişi benim gibi hastası olmuş.
Kendi duyurularına göre de 2014 yılı içinde şu ana kadar satış lideri kendileriymiş TUIK verilerine göre. Gerçekten öyle veya değil onu bilemem ama bu yıl çıkan 3 touring modelinin 3'ü de feckalade.
isobln
21 Ağustos 2014, 12:55
bende yeni aldım 300 km deyim şuanda @plaka rodajda dikkat ettinizmi, motor soğukken oluyo genelde stop ediyo kalkışlarda, vitesler kemikli biraz ara gazı ile güzel geçiyo ama, biraz sibob sesi geliyo 3 tane cr1 de aynı ses var sibob sesinden sıkıntı olmaz dediler ses gelmiyorsa kork dediler
demirkask
22 Ağustos 2014, 02:37
evet sibob sesi olayı var oda küçük bir ayarla hallediliyor
ben daha 50-60 km kullandım ama motor 3000'de 2.el aldım açılmış herşeyi iyi
titreşim kesinlikle yok (100 km bastım en fazla)
motor iyi hızlanıyor.
biraz erken ısınıyor gibi ama hava soğutma tüm motorlar böyle
tek olumsuz yönü benzin göstergesi yanıltıyor dijital olduğundan mesela fulledim ama 1 derece ve yanıp sönüyor bittiğini gösteriyor yani
onun haricinde olumsuz birşeyler için erken benim açımdan
yazmaya devam edeceğim 2 hafta içinde uzun yol yapacağım zaten daha detaylı yazarım
isobln
22 Ağustos 2014, 10:30
evet sibob sesi olayı var oda küçük bir ayarla hallediliyor
ben daha 50-60 km kullandım ama motor 3000'de 2.el aldım açılmış herşeyi iyi
titreşim kesinlikle yok (100 km bastım en fazla)
motor iyi hızlanıyor.
biraz erken ısınıyor gibi ama hava soğutma tüm motorlar böyle
tek olumsuz yönü benzin göstergesi yanıltıyor dijital olduğundan mesela fulledim ama 1 derece ve yanıp sönüyor bittiğini gösteriyor yani
onun haricinde olumsuz birşeyler için erken benim açımdan
yazmaya devam edeceğim 2 hafta içinde uzun yol yapacağım zaten daha detaylı yazarım
küçük bir ayarla hallediliyor derken nasıl yapcaz o ayarı, birde motor bazen gazı kestiğimde stop ediyo mesela trafik ışıklarında durduğumuzda genelde soğukken yapıyor sizde de oluyomu rolantiyi 1,6d ye ayarladım ama hala oluyor
demirkask
22 Ağustos 2014, 20:23
küçük bir ayarla hallediliyor derken nasıl yapcaz o ayarı, birde motor bazen gazı kestiğimde stop ediyo mesela trafik ışıklarında durduğumuzda genelde soğukken yapıyor sizde de oluyomu rolantiyi 1,6d ye ayarladım ama hala oluyor
300 kmde ise bir servise git derim pek normal değil bu yaptığı sıfır motorda üstelik
mustbe
22 Ağustos 2014, 21:29
İlk çalıtırmada Yola çıkmadan önce en az 3 dk cigle ile ısıtın. Daha güzel çalışır motor ömrü uzar stop etme azalır.
isobln
23 Ağustos 2014, 11:42
ciklesiz çalışmadı 2 gündür zaten cikle ile çalıştırıyorum bir iki gaz verip bırakıyorum cikle kapalı rolantide çalışıyorken kendi halinde gayet düzgün birden stop ediyo
demirkask
04 Eylül 2014, 00:45
2014 Türkiye'de en çok satan vitesli motor CR1 ama bu konu neden bukadar ölü acaba.
isobln
04 Eylül 2014, 11:05
canlandıralım arkadaşlar konuyu hadi bakalım
micran2336
04 Eylül 2014, 15:44
Selamun Aleyküm arkadaşlar bu motor hakkında kullananlar bilgi verebilirmi 1 hafta sonra motor alıcam mondial 125 mh drift yada kuba cr1 alıcam kararsızım 2sini bana yakıt tüketimi kıvraklık güzellik hızlanma titreşim olarak karşılaştırmısınız hızlanması önemli hangisi seridir arkadaşda mondial 125 mh drift var bende cr1 alsam onu geçermiyim kalkışda felan hızlanmada teşekkür ederim
isobln
12 Eylül 2014, 16:44
serilikte üzerine yok bu sınıfta maşallahı var
Mertcan39
12 Eylül 2014, 17:06
driftle arasında yaklaşık 1 hp fark oynuyor benim drift 24 bin kmde allaha şükür daha yürüyen aksamda birşey dedğiştirmedim 150 cc olmasına rağmen 135 cc driftten düşük güç üretiyor :)
anlar1
14 Eylül 2014, 16:29
Mrb benim bi sorum var kuba cr1 mi?rks titanic 200 mu? Bildigim kadariyla ikisininde yetkili servisi ayni yani parca ve saglamlik uzun sure kullanimda ve konforda hangisi terciglhiniz olur yardim
isobln
15 Eylül 2014, 01:41
cr1 kullanıcısı olarak tabiiki 200 lük bilmem anladınmı
anlar1
16 Eylül 2014, 18:20
Yanlis aksettirmisim hangisini neden tercih edersiniz aciklarmisiniz demek istemistim
demirkask
19 Eylül 2014, 23:13
Her yerde CR1 görmeye başladım ama konuyu bulabilipte yazan yok sanırım pek.
Benim motor 3300 KM oldu bu arada kısa birşey anlatayım.
Motoru gece çalıştırmaya çalıştım en az 30 kere marş bastım (hafif soğuktu) epeyi karanlıktı farlar açık,kapalı vs fark etmiyordu bir türlü marj yediremedim hem elinde ki rolanti hem alta bulunan vidalı rolanti sona getirdim yine yok aldığım güne lanet ettim motoru boşa alıp bayır aşağı salmayı bile düşündüm okadar nefret ettirdi yaz gelir gelmez satmayada karar verdim o an motor çalışmayınca biraktım geçtim eve sonra 2-3 saat sonra jetonu düşürdüm motorun marş kolunu kapalı unutmuşum bu yüzden hem buji gitti hemde boğuldu neyse sabah vurdurarak zorla çalıştırdım doğru servise gidip iyi bir buji taktırıp yağ değişiminide yaptırdım daha önceden tekleme ve gaz yememe sorunu vardı oda giderildi bu sayede motordan kullandığım 500 km'dir ufak tefek sorunlar dışından menmunum fakat bu motorun sıfırı 3200,3300 TL kalmalıydı başta ki fiyatı gibi + olarak ayak marşı kesinlikle takılmalıydı.
Motor hakkında sorusu olan olursa yardımcı olurum
bummerangg
06 Kasım 2014, 18:00
Demirkask bu motoru almasaydin ne alirdin bu fiyata?
demirkask
07 Kasım 2014, 01:52
Demirkask bu motoru almasaydin ne alirdin bu fiyata?
Bende drift vardı onu satıp bunu aldım eğer bulabilseydim bunun yerine TVS APACHE alacaktım fakat bulamadım.
Ayrıca motorun fiyatı 3500'E çekilecek KUBA tarafından 100/70 ihtimal bayilere gelen bilgiler böyle çoğu bayi fiyat düşürdü.
bummerangg
07 Kasım 2014, 10:38
Bende drift vardı onu satıp bunu aldım eğer bulabilseydim bunun yerine TVS APACHE alacaktım fakat bulamadım.
Ayrıca motorun fiyatı 3500'E çekilecek KUBA tarafından 100/70 ihtimal bayilere gelen bilgiler böyle çoğu bayi fiyat düşürdü.
Cbr 250 yr niyetlenmiştim ilk önce. 250 cc motor yakit ve vergi avantaji, enjeksiyon teknolojisi, 6 vitesli en ideal motordu ama bir yilda iki katı zam yapıldı. Sonra dedim araba parasina 250 lik motorami vereyim dedim vazgeçrim. Sonra motor sevgim yinedepreşti. Dedim o zaman küçük cc li ucuz alternatiflere bakayim. Baktim bajaj pulsar diye bir model gelecekmiş geldi geldikten sonra tam niyetlendim onada zam geldi. İyice gıcik oldum. Tam hanimi ikna ediyorum zam geliyor. Sonta hadi şekilli çin olsun dedim mondial zone 180 e bakayim onada bu ay zam geldi.... RKS logik 150 scotura kaydim onada zam geldi. Simdide cr1 e niyetlendik bakalim ne olacak. Durum böyle butunu bölemiyorum yarımı yiyemiyorum galiba. Verdiğin bilgiler için tşkkür ederim demirkask. Mobilden yazdiğim için biraz karışık bir metin olmuş olabilir affola...
erensipahi
14 Kasım 2014, 13:05
Bende yeşil renk olanından aldım kısaca artı ve eksi özelliklerinden bahsetcem kendimce
ARTI ÖZELLİKLERİ:
1)Görünüş olarak gerçekten çok güzel dikkat çekiyor insanların gözü kayıyor ilgi çekmek isteyenler için uygun.
2)Yakıt olarak çok az yakıyor km de 15 kuruş civarı.
3)Titreşim önceki cup ve cg tipi motosikletime göre sıfır uzun yol(350km) yol yaptım gayet rahat.
4)Ledli farlar gündüz işe yarıyor fark ediliyorsunuz.
5)Ön amörtisör gerçekten güzel ancak arka için aynısını söyleyemeceğim.
6)Virajları gerçekten çok güzel alıyor ancak lastikleri biraz daha iyileştirmek gerekebilir fren yaptığım zaman arka tarafta gezme oluyor.
EKSİLERİ:
1)Arka fren hiç hoşuma gitmedi bastığım zaman motoru durduramıyor özellikle artçım varken teker kaymaya ve sağ sola gezmeye başlıyor.
2)Hızlanması güzel fakat son hızı tatmin edici değil düzde 108 km yapabildim oda motorun üzerine uzandığım zaman düz oturuşta 100 ü geçemedim(70 kilo 1.83 boyundayım).
3)Benzin göstergesi hatalı sonuçlar verebiliyor 2 seviye benzin gösterirken yedeğe düşüyor bununla uğraşmayın sürekli yedekte kullanın...
4)Gaz verirken dikkatli olmak gerekiyor kalkışlarda arka taraf pati çekebiliyor yeni başlayanlar için biraz sıkıntı olabilir ama bunu yapmak bana zevk veriyor :D
5)Km göstergesi fazla güneşin altında kalıp ısınırsa sıkıntılı çalışmaya başlıyor devir saati çalışmıyor sonra soğuyunca eski haline geri geliyor(belki benim motoruma özgüdür)
6)Lastikler kalitesiz geldi bana tubeless lastik takılabilir jantlar uyumlu kaliteli bir lastikle motor çok değişecektir buna eminim.
7)Motoru sıkıştırdığım zaman hız denemesi yaparken aşırı bir ısınma meydana geliyor neden olduğu hakkında bi fikrim yok ama normal bişey gibi gözükmüyor yanık kokusu geliyor egzozun ucuna elinizi koyduğunuz zaman rolantideki hava bile elinizi yakmaya yetiyor denemeyin! Motor bu hale geldiği zaman çalışması değişiyor bunada bi anlam veremedim.
8)Üzerinde takılı olarak gelen bujisi gerçekten bi işe yaramaz çift tırnaklı ngk buji tavsiye ediyorum farkı hissedersiniz iridyum buji buralarda satılmadığı için test etme şansım olmadı. Merak ettiğiniz bişey varsa sorabilirsiniz 2300 km kadar yol yaptım 1 hafta içinde sağlıcakla kalın:)
Arka frenin hemde artçı varken kayması garip. Çok mu basıyorsunuz ya da lastikler mi kötü ? Ön freni kullanmıyor musunuz ? Zaten motoru ön frenin durmdurması gerekir, arkanın değil. Sıkıştırınca yanık kokusunun gelmesi bana motor devrinin kırmızı bölgede olduğunu hatırlattı. Motor devrini hiçbir zaman anlık durumlar hariç kırmızı bölgeye çıkarmayın. Bir anda motor elinizde kalır. Bunun örnekleri sitede çok...
erensipahi
14 Kasım 2014, 19:18
Ön frenle birlikte kullanıyorum tabi ki %65-70 civarı ön fren geri kalan arka fren bence lastikten kaynaklanıyor kalkarken pati atmasıda lastikten kaynaklanıyor bence
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:52 ----------
Ayrıca motorun devri gelince vitesleri 10.000 devirde atıyorum zaten 5.viteste devir 8.300 civarı kalıyor gaz yemiyor kısaca motor...
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:01 ----------
Eskiden kuba xy100 e cupum vardı o kadar sıkıştırdım bişey olmadı ısınmıyordu bu kadar o yüzden bahsettim bu sorundan 2. Viteste ibre 80 gösterirdi cupum güzeldi be o günler :D
demirkask
18 Kasım 2014, 16:05
Ön frenle birlikte kullanıyorum tabi ki %65-70 civarı ön fren geri kalan arka fren bence lastikten kaynaklanıyor kalkarken pati atmasıda lastikten kaynaklanıyor bence
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:52 ----------
Ayrıca motorun devri gelince vitesleri 10.000 devirde atıyorum zaten 5.viteste devir 8.300 civarı kalıyor gaz yemiyor kısaca motor...
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:01 ----------
Eskiden kuba xy100 e cupum vardı o kadar sıkıştırdım bişey olmadı ısınmıyordu bu kadar o yüzden bahsettim bu sorundan 2. Viteste ibre 80 gösterirdi cupum güzeldi be o günler :D
Bende aynı 10.000 deviri geçmemeye çalışıyorum fakat öyle dediğiniz gibi çok ısınıyor mu dikkat etmedim zaten hava soğutmalı motor ısınması normal.
Lastiklere gelince evet çok kalitesiz naylon birşey lastikler yüzünden ön tekerim kaydı yan yattım motorla.
Değiştirmeyi düşündümde arkaya uygun lastik bulmak zor mecbur küçültmek gerek.
erensipahi
20 Kasım 2014, 17:52
eski motorsikletimle karşılaştıracak olursam cayır cayır yanıyor tabiri doğru olur tabi devirli kullandağım zaman oluyor bu ısınma normal kullanımda sıkıntı yok lastik araştırmadım halen orjinal lastikleri ile biniyorum benzine zor para buluyorum zaten öğrenci adamız :D
erensipahi
01 Aralık 2014, 16:29
Ayrıca bugün ilk defa karlı zeminde kullandım ön çamurluk iyi değil dizlerime kadar su attı motosiklet yavaş gitmeme rağmen
emre186
09 Aralık 2014, 01:30
600 km yola cr1 ile full koruma giyip gidilir mi ? cg den cr1 e geçicem. kaç km de bir soğutmam lazım ? uzun yolda kolçaksız ne derece güvenli ? ;) 600 km de kaç Tl benzin yakar ? bel ağrıtıyor mu? uzun yolda sürekli 100 le yardırırsam 1 saat boyunca ne olur ?
GezeGeze
15 Aralık 2014, 15:57
Mrb arkadaşlar. Motosiklet binmeye yeni başlayan birisiyim. Kasım başında A2 ehliyetimi, Kasım sonunda da ilk motosikletimi aldım. Bu bilgiler ışığında CR1'i tek cümleyle değerlendirmek gerekirse: "beklentilerimi fazlasıyla karşılıyor!".
Antalya'dan aldım, akşamın karanlığında atladım 130 KM Isparta'ya geldim.
Yine bir öğleden sonra Isparta'dan Burdur'a giden asfalt ama virajlı, inişli çıkışlı dağ yolundan Burdur'a; oradan da Yeşilova üzerinden Denizli'ye, Aydın Nazilli'ye gittim.
Yeni başlayanlar için anayolları değil, özellikle ara yolları tavsiye ederim. Ve tabii bunun için de öncelikle normal şartlar altında -evelallah- yolda kalmayacağınza güvenebileceğiniz bir motosikletinizin olması lazım. KUBA CR1 her şeyden önce bu güveni veriyor insana.
Nazilli'de, artçıyla beraber, virajlı dağ köyü yollarında 100 km yaptım.
Dönüşte anayoldan Nazilli - Denizli - Isparta yaptım.
İlk bakımını 560'da Nazilli'de yaptırdım.
1000 km'yi geçtim toplamda.
Sürüşü son derece rahat. Uzun yolda belinizi falan ağrıtmıyor. Siz yorulmazsanız, acıkmazsanız, elleriniz üşümezse motorun yorulacağı acıkacağı yok.
Virajlara girişi çıkışı son derece rahat. Kullanımı çok rahat.
Hızlanmaları iyi.
Yakıtı 100 km'de 3 litrenin altında.
Şekli güzel.
Elmalarla elmaları; armutlarla armutları kıyasladığınız sürece, yani bu motosikleti bu fiyat aralığında kendi segmentinde kıyasladığınızda beklentilerinizi fazlasıyla karşılayacaktır.
Şekli güzel. (Şekil konusuna fazla girmiyorum; herkesin beğenisi farklıdır). Ben bile Kuba'nın Pars modeli ile CR1 modeli arasında bir an kararsız kalmıştım.
Uzun yol: 70-80, 100-110 km/h.
Servis derdi yok. Hemen her ilçede Kuba servisi var; en azından bizim buralarda.
Titreşim var mı sorusuna gelirsek. Titreşimi doğru tanımlamamız lazım. Nazilli'den çıkıştı 2,5 saat sonra ilk molayı verdim. Basket de oynardım, maç da yapardım, yapılacak olsa. Öyle bir zangır zangır titreşim falan yok. Hele 110'larda falan, yani 5. viteste üst devirlerde bile motorun kontrolünü tehlikeye atacak bir titreşim falan yok. Çok rahat.
Gördüğüm maksimum hız 113 km/h. Daha yeni açılıyor motor dersek, herhalde 130 falan rahat görürüm ilerde. Videolarda 125 km/h yapanlar çekmişler, CR1 ile.
Hız konusu Türkiye'de motosikletler için çok ciddi bir konu. Öncelikle yollar buna pek müsait değil. İkincisi radar vs. var. Üçüncüsü ve en önemlisi, araba sürücüleri 3 şeritli yollarda bile olmadık hızlarda olmadık şeritlere geçiveriyorlar. Videonun birinde izlemiştim; Türkiye'de çocuğun biri yüksek hızda sol şeritte hız denemesi yaparken doblonun biri önündeki aracı sollayacağım diye sol şeride geçiveriyordu; çocuk zor durdu.
Velhasıl; hız derdi olanlar için zaten bu motosiklet uygun değil. Üzerine bir kaç kat daha para verip ikinci eli 15 bin liralardan başlayanlara bakması lazım...
Geze geze dolaşmak isteyenler için ideal.
Ayak marşı olmayışını serviste konuşurken servisteki çocuk şöyle dedi: "Adamlar güveniyorlar ki ayak marşı koymamışlar".
Bakımlarını tam yaptırdıktan sonra, güvenle dağ tepe demeden yola çıkabileceğiniz bir motosiklet.
Koruma demiri taktırmak isteyenler için; RKS'ninki uyuyor. Siyah. Güzel de yakışıyor.
Bir ara resimleri de koyarım.
Güvenli sürüşler herkese.
emre186'nın slogan cümlesini beğendim; onunla kapatayım:
mortingen şıtraze olmamak için koruyucu ekipmansız yola çıkmayın..
BİSAN
16 Aralık 2014, 19:55
kuba bayine gittim adam 3.900tl diyo bu nasıl iş ?
erensipahi
18 Aralık 2014, 14:25
Banada ilk başta öyle demişlerdi fakat ağzınız biraz laf yapsın 3.400 civarına çekmeye çalışın ben 3.600 e aldım 3.200 e alanlarda var biraz pazarlık işi
FERHATTURHAN
10 Ocak 2015, 13:48
artık bende cr1 ailesine katıldım fıstık yeşili ... yorumlar için cok teşekkürler cok faydası oldu arkadaşlar..
GezeGeze
30 Ocak 2015, 13:22
artık bende cr1 ailesine katıldım fıstık yeşili ... yorumlar için cok teşekkürler cok faydası oldu arkadaşlar..
Hayırlı olsun FERHATTURHAN. Rodajını iyi yapmanı tavsiye ederim. Güvenli sürüşler!
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:05 ----------
CR1 ile 1500 km.'yi yeni geçtim arkadaşlar.
Dün Isparta - Denizli - Nazilli yaptım. 14.00'te çıktım, 17.46'da Nazilli'deydim. 15'er dakikadan 2 molayı saymazsak; 3-3,5 saatte geldim. Bir ara sürekli 100-110 bastım. Denizli çevre yolunda yokuş aşağıya max 123 km/h gördüm :) Belki giderdi daha, ama iniş bitti, rampa başladı ... Harika geldim!
Işıklarda hızlanması çok iyi! Düzde seri şekilde 100'e hemen çıkıyor.
En son 113 km/h gördüm diye yazmışım; güncelleyeyim dedim; yeni max hız 123 km/h :)
Rodajı, sabırla, iyi yapmanın faydası diye düşünüyorum.
Herkese hayırlı sürüşler.
demirkask
11 Şubat 2015, 18:05
Güncel olarak kullandığım motor.
Bunun rakibi Drift diyerek karşılaştırma yaparsak ki çin malı olarak sadece bundan hariç Drift kullandım Ninja 300 ile karşılaştırmıyayım artık :)
+lar
Drift'e göre kalkışta seri (benim motor 3100 KM'de) 120 son hız 95 ile sabit gidiyor,drift sabit 100 ile gidebiliyorkullandım ben 120 görüyordu drift ama zorlarsanız sabit kesinlikle gitmez cr1'de drift'te.
Drift'e göre titreşim kesinlikle süren kişide HİÇ YOK arkada(artçıda) hafif titreşim var diyen var hiç yok diyende ama Drift'te 2 yerdede kesinlikle çok daha fazla titreşim vardı
Dijital gösterge
Drift'te far sadece kendini aydılantıyordu yolu görmüyordum CR1'de kısalar çok iyi gösteriyor uzunlar içinde biraz ayar lazım sanırım
Tubeless lastikler(yağmurda sürdüm drift döt kaydıra,kaydıra giderken CR1 ile hiç kaymadı ama yinede NYLON tabii değiştirmek gerekir Drift'e göre emin olarak söylüyorum daha iyi )
Görünüm(Benim çevremde ve genel olarak Drift'e göre daha çok beğeniliyor)
Vites geçişleri(kemikli ve benim sevdiğim tarz kişiden,kişiye değişir)
Sele hem geniş hem rahat hemde uzun
-ler
yakıt tüketimi 100 km'de 3.0 Litre Drift ile 2.6
15 litre benzin deposu drift 16.5 litre
Drift son hızı daha fazla
Plastik parça kalitesi Drift daha iyi
Belirsiz -,+
Motor konusunda km düşük henüz birşey demek için erken drift 45 bin km deviren motorlar var.
Bazı yerler güncellenmiştir.(motor şuan 4600 KM'de)
- Dijital gösterge yakıt konusunda yanlış ölçüm yapmaktadır kronik sorunu bu sıfır değiştirsenizde fark etmiyor.
alıntı
Aşağıdaki linkteki arkadaş çok güzel incelemiş :
https://www.youtube.com/watch?v=TSxhSMfSry4
Enes Bakır
12 Mayıs 2015, 17:31
arkadaşlar yokmu bu motoru aktif olarak kullanan, 15-20 gün içerisinde 0 drift yada cr1 alacağım fakat cr1 hakkında pek bir bilgim yok. Buralarda pek canlı değil yokmu bana cr1 hakkında tüm detayları söyleyecek bir arkadaaaaaş :)
Enes Bakır
21 Mayıs 2015, 16:22
Ya burası neden ölü , hafta sonu cr1 alıxam forumda tek kalıcam anlaşılan😡
Enes Bakır
25 Mayıs 2015, 00:05
Motoru aldım arkadaşlar ama buraya benden başka uğrayan yok sanırım birileri gelirse buraya yazsın az muhabbet edelim :/
brk11
25 Mayıs 2015, 00:32
Sa bende yeni cr1 aldım 2015 model şu anda 1200 km oldu motorun bi sorunu var onu sorucaktım motorun sorunu motor ısınınca biraz yol felan yapınca vites taş gibi oluyor vites çok zor geçiyor ama motor dinlenince viteslerde hicbir sorun yok cok rahat geciyor motor ısınınca neden vites böyle oluyor sizin motorlarda da bu sorun varmı..Şimdiden hepiniz sağolun.
BlackGhost
25 Mayıs 2015, 01:45
benim tahminim şu;
motor bloğu yağ soğutmalı olduğundan özellikle sıcak havalarda motoru maksimum 1 saat kullanmanız önerilir,aşırı sıcaklarda bu zaman daha da kısalır.söz konusu olayda motor yüksek devirli kullanılıyor ve havaların sıcak olma durumuda var ise ekstra soğutma durumu olmaycağından motor bloğundaki yağ incelir ve vites dişlilerinde yeterli yağ sirkülasyonu olmaz dolayısı ile viteslerin sıkışması muhtemelen bu durumdan kaynaklıdır.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO