PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Mondial MH Drift 125 & KUBA XCG 150



sarisinalpha
04 Ocak 2014, 01:35
MH DRİFT 125
1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı
2. Silindir Hacmi (cm³) : 135
3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.50x53.80
4. Sıkıştırma Oranı : 9.8 ± 0.1 : 1
5. Max. Tork : 10.5 Nm at 7500 min
6. Max. Güç : 9.5 kw at 9000 min
7. Max. Hız (km/h) : 110
8. Rölanti : 1400±100 min
9. Şanzıman : Manuel / 5 vites
10. İlk Vites Oranı : 3.083
11. Son Vites Oranı : 1.000
12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı
13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma
14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası
15. Ateşleme Tipi : CDI
16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka
17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Disk / Kampana
18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile
19. Lastik (Ön/Arka) : 3.00-18 / 90/90-18
20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 16.5±0.3
21. Ağırlık (Kg) : 129
22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 161
23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 1980 x 710 x 1050
24. Dingil Mesafesi (mm) : 1270



KUBA XCG 150
Hacmi 99cc / 149cc
Motor Tipi 4 Zamanlı
Silindir Tek Silindir
Maksimum Güç 6.14 Hp / 11.28 Hp
Yakıt Sistemi Karbüratör
Ateşleme C.D.I. Ateşleme
Soğutma Hava Soğutmalı
GÜÇ AKTARMA
Sürüş Sistemi Kuba Sürüş Sistemi
Ön Fren Disk
Arka Fren Kampana
Ön Çift Teleskopik Çatal
Arka Helezonik Yay Çift Amortisör
Ön Lastik 2.50 - 18
Arka Lastik 2.75 - 18
BOYUTLAR
Uzunluk 1885 mm.
Yükseklik 1055 mm.
Genişlik 765 mm.
Dingil Mesafesi 1250 mm.
Boş Ağırlık 106 mm.

Sizce fiyat özellik kalite bakımından hangisi daha mantıklı olur çok uzun yol yapılmayacak haftada taş çatlasa 100 km hangisi daha uygun olur MH DRİFT 125 3.167 TL XCG 150 2.190

zaferkarizma
04 Ocak 2014, 01:39
125 mh drift tek geçerim.

sarisinalpha
04 Ocak 2014, 01:40
125 mh drift tek geçerim.

Bunların kaliteleri arasında çok aşırı fark olurmu hız yakıt bakımından eşitmidirler

zaferkarizma
04 Ocak 2014, 02:02
kalite farkı baya olur xcg daha hızlıdır ama yakıt driftin ddaha azdır.

beko12345
04 Ocak 2014, 02:15
Drift. En sevdiğim çinlidir kendisi.

search16
04 Ocak 2014, 02:23
İkiside iş görür. Yakıtları aynıdır, süratte üç aşşağı beş yukarı aynıdır. Birinin motoru üstten egzantrikli diğerinin eski sistem. Üstten egzantriklinin ömrü daha uzun olur. ( kullanıcı faktörü herşeyi değiştirir) Kıyaslama yaparken servis ve parça faktörünü unutma. Bulunduğun ile göre tercih yapman daha mantıklı olur. Gerçi eski sistem üretilen motor aksamlarının parçaları artık bakkalda bile satılacak yakında.

Egee22
04 Ocak 2014, 02:55
drift xcgden daha hızlı ama aralarında en fazla 10 km hız farkeder

sarisinalpha
04 Ocak 2014, 03:01
İkiside iş görür. Yakıtları aynıdır, süratte üç aşşağı beş yukarı aynıdır. Birinin motoru üstten egzantrikli diğerinin eski sistem. Üstten egzantriklinin ömrü daha uzun olur. ( kullanıcı faktörü herşeyi değiştirir) Kıyaslama yaparken servis ve parça faktörünü unutma. Bulunduğun ile göre tercih yapman daha mantıklı olur. Gerçi eski sistem üretilen motor aksamlarının parçaları artık bakkalda bile satılacak yakında.
Hocam uzun yola gitmek için kullanmayacağım motoru bayii ve servisi aynı firmanın xcg çok daha ucuz ve güçlü oldugu için onu tercih etmeyi planlıyordum ama sizin bilgilerinizde bana yol gösterecektir zira ilk motorum olacak ve cup tarzı birşeyle başlamak istemiyorum mondialin 100lük motoruyla xcg 150 aynı fiyat bu fiyata 100lük almaktansa 150lik almak daha mantıklı geliyor iş,okul gidip gelmek için kullanılmayacak gezi amaçlı oda haftada ayda 100-120 km yol eder en fazla

Tİme_shİft42
04 Ocak 2014, 03:04
Herşeyin son hızsa Xcg al

sarisinalpha
04 Ocak 2014, 03:12
Herşeyin son hızsa Xcg al

Hızla çok işim olmaz xcg fazla arıza açarmı bana mondialde kubada çin malı sanırsam kuba g.antep montajlıydı galiba o kadarda kalitesiz değildir herhalde

Tİme_shİft42
04 Ocak 2014, 03:15
Kullanıcılarına sor kullanmadıkki nerden bilelim :queen:

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/112162-kuba-xcg150.html

sarisinalpha
04 Ocak 2014, 03:19
Kullanıcılarına sor kullanmadıkki nerden bilelim :queen:

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/112162-kuba-xcg150.html
Eyvallah dostum sağol

search16
04 Ocak 2014, 03:22
Hocam uzun yola gitmek için kullanmayacağım motoru bayii ve servisi aynı firmanın xcg çok daha ucuz ve güçlü oldugu için onu tercih etmeyi planlıyordum ama sizin bilgilerinizde bana yol gösterecektir zira ilk motorum olacak ve cup tarzı birşeyle başlamak istemiyorum mondialin 100lük motoruyla xcg 150 aynı fiyat bu fiyata 100lük almaktansa 150lik almak daha mantıklı geliyor iş,okul gidip gelmek için kullanılmayacak gezi amaçlı oda haftada ayda 100-120 km yol eder en fazla
Öğrenci adamdan xcg işini fazlasıyla görür. Mütavazi kullandımmı arızada çıkartmaz parçaylada servislende işin olmaz. Değiştir yağını koy benzinini kullan. 10000 km hiç bir parça istemez. Ne debriyajın biter ne fren balataların. Ampul patlar lastiği kötü bulursun değiştirirsin bunlarda genel markalara has şeyler, yani olağan durumlardır. Aynı markanın 200 cc olanını kullanıyorum. ben aldığımda kronik sorunlu çıktı. Karbüratör sorunu yaşadım sadece onun dışında motora anahtar deymedi. 15000 km oldu. Ama artık yaz başlangıcında o anahtarı vurucam motora.:queen:

sarisinalpha
04 Ocak 2014, 03:33
Öğrenci adamdan xcg işini fazlasıyla görür. Mütavazi kullandımmı arızada çıkartmaz parçaylada servislende işin olmaz. Değiştir yağını koy benzinini kullan. 10000 km hiç bir parça istemez. Ne debriyajın biter ne fren balataların. Ampul patlar lastiği kötü bulursun değiştirirsin bunlarda genel markalara has şeyler, yani olağan durumlardır. Aynı markanın 200 cc olanını kullanıyorum. ben aldığımda kronik sorunlu çıktı. Karbüratör sorunu yaşadım sadece onun dışında motora anahtar deymedi. 15000 km oldu. Ama artık yaz başlangıcında o anahtarı vurucam motora.:queen:
Ampulle işim olmaz zaten fazla patlarsa patlasın değiştiririz yahu çok pahalı bir parça değil :D 10000 km ya yaparım ya yapmam zaten ehliyet zamanı geldiği zaman Honda'ya geçeriz inşallah.Geçen gün bayii'yi aradım ellerinde kalmadığı için görmeye gidemedim motoru istediginiz zaman getirtebiliriz dediler iyi eyvallah çok güzel bir motor gibi.Kafama takılan tek birşey var motorun alt gövdesinde motor gözüküyor ya hani oraya grenaj deniliyor sanırım o parçalardan takılabilirmi nerede bulabiliriz

kpnk50
04 Ocak 2014, 13:44
ben mh driftle ankara-nevşehir yolculuğu yaptım gayet de güzel yolculuktu ama sonuçta çin malı çok ısınıyordu diğer motoru bilemeyecem

tayfungun45
04 Ocak 2014, 13:47
drift al onda vibrasyon yok :) :)

sarisinalpha
04 Ocak 2014, 14:26
drift al onda vibrasyon yok :) :)

vibrasyon ne oluyor tam olarak hocam

kpnk50
08 Ocak 2014, 16:12
titreşim :)

speedTMradar
28 Mart 2014, 23:47
iki motorda çok güzel begendiğini al ben drift sahibiyim çokta memnunum hız performans konusuna gelirsek arkadasımda xcg 150 var yarıştık durum şöyle 1-2-3. vitese kadar yanyana ama xcg kafayı çıkarır gibi oluyo hafif olması büyük avantaj çok çabuk hızlanıyor 4te yanyanaydık 5. vites son hızlara gelindiğinde ben 20 metre civarı öndeydim benim motorumda 17 dişli xcgde 16 vardı ben 76 kiloyum arkadasım 65 civarı boylarımız hemen hemen eşit arkadasım 150 gördüğünü söyledi yarış bittikten sonra benim ibrem patlak olduğu için bi karşılaştırma yapamadık

speedTMradar
30 Mart 2014, 00:20
kalite farkı baya olur xcg daha hızlıdır ama yakıt driftin ddaha azdır.

drift daha hızlı denedik

fare662
04 Haziran 2014, 00:57
öncelikle selamlar
önceki motorum driftti 2012 model su anki ise xcg 150 2013 model kendi düşüncelerimi yazıyorum .
xcg dirifte göre daha seri
xcg drifte göre daha hafif
xcgnin sesi daha çok çıkıyor
titreşim xcgde daha fazla drifte göre
drift ağır makina xcgyegöre uzun yolda daha geçerli
sonuçta gazladınmı ikiside gidiyor :D
xcgnin parçaları daha kalitesiz arka koruma demiri bile çatliyor herkesde
kask varken driftin çalıstıgını anlamak için ara gazı çekerdim xcg ona görek yok :D
hız istiyosan xcg konfor istiyosan drift
lastik açısından ikisinide benzin dök yak driftin orjinal lastikleri cuplardan daha çok kayıyor driftten once cup vardı :D
xcgnin arka lastigi ybrnin ön lastigi kadar :D
koltuk driftinki daha rahat
sinyaller cg döktürmüşler :D
kafa grenajı drift daha karızmatik bana göre
yakıt xcg daha düşük bence
direksiyon driftinki daha geçerli
snyal uzun kısa düğmeleri driftte daha geçerli
xcg de stop düğmesi var driftte yok
driftte dörtlü snyal var xcgde yok
vtes geçişleri normal ikisininde kullanıma baglı
ikiside parasına göre güzel motor
en kötüsü yokluk Allah olmayanlara nasp etsin iyi forumlar ;)

solmyr
04 Haziran 2014, 01:08
şimdi hocam bu üstten egzantirik denilen nanenin, alttan egzantiriğe göre, yani eski cg'lere göre daha az yakması ve daha performanslı olması gerekiyordu. ama çekik gözlü kardeşlerimiz, ilk parti cg'leri tenekeden yaptıkları gibi, bu ilk parti ohc makineleride yapamadılar. bende eski tip 200lük cg motorumu, bu yeni ohc'li motorlarla değiştirmek niyetindeydim. 150mr, drift, asya elegant falan, yani çoğu çinli ohc motoru olan forumları takip ettim. kısacası bu ilk kuşak ohc motorlar olmamış. çoğu 162lik ohc benim 200lük cg ile aynı yakıyor. motor sahipleri bambaşka değerler veriyor tüketim konusunda, bir tutarlılığıda yok motorların. sen cg al. 2. kuşak ohc'ler gelene kadar ben vazgeçtim değiştirmekten. zaten cg eski teknoloji ama öyle verimsiz, performanssız değil yani. sadece 8 - 9 bin devirden fazlasında aşırı güç kaybı oluyor. o devirlerde zaten bir defa çıktım motor çıkabiliyormu diye denemek için.

cg al cg. 1000tl paraya değmez.

speedTMradar
28 Ekim 2014, 01:37
Merhaba.ben motor modifiyesiyle ilgileniyorum driftimi 200 cc yaptim ve bitane de xcg aldim kardesim kullaniyor.sunu soyleyebilirim ki orjinal drift xcgnin yaninda hicbisey kalir bicok kez denemesini yaptik ve xcgyle orjinal driftleri 2ye tek geciyorum.17 disli taktim canavar gibi .bu zamanda alinicaksa drift yerinr xcg almak daha mantikli cunku f/p yönünden harika

Onurhan D
28 Ekim 2014, 03:38
Driftin motor bloğu üstten egzantirikli bu bence bi artıdır ayrıca drift çinli segmentinde en çok sevilen motor bana ve kullanıcılarına göre hiç şikayet edenini görmedim ayrıca servis aynı deme bence çünkğ emin ol kübada yedek parçayı mondialde ki kolay bulabildiğin kadar kolay temin edemezsin hız konusunada değinenler olmuş arada öylr pek bi fark olacağını sanmıyorum.

dadas607
28 Ekim 2014, 04:13
Konu kaç aylık yazıyorsunuz hala

efendy06
16 Aralık 2014, 20:48
xcg al yorulunca binersin masaj yapar...
bir arkadaş ta fikir beyan ederken birinin masaj koltuğu gibi titrediğini yazsında merakla sonuç arayan arkadaş bunu tecrübe etmeden öğrenebilsin. xcg dediğin aletin balansörü yok, motoru eski teknoloji, küçücük bir motor. Drift 2 gömlek hatta 3 gömlek üstün xcg den. Bir arkadaş engel olmasa ilk motorum xcg olcaktı. Şimdi tamircide geçen gördüm, rica ettim orta sehpahada çalıştırdık dükkanı gezdi motor. xcg imiş :S


Konu kaç aylık yazıyorsunuz hala

Yarın aynı ikilemde bir başkasının kalmayacağına eminmiyiz? Bu başlıktan kaçtane vardır sizce?